Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. jún. 10. 9h:21' EZ A 138. JÁTÉKHETED, 75. FORDULÓD 139. játékheted kezdete: jún. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 18 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4491 SZÁMLA : XXXX |
kno 2 1 | képesség-növelés 2 |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
tno 1 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
tno 1 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
kt 129 10 | elkészíted a 129. tárgyat (10 darabot) |
jlk 2230 | jelszó kimondása 2230 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bibircsók-óriás bal lábát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Elhajolsz a bibircsók-óriás ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 967 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a púpos burástya testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a mutáns pók testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a mutáns pók testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 78 | használod a 78. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a drasmólyom jobb lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja az útonálló jobb karját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 584 | bemész az 584. épületbe |
bunkósbot (#9) 2 ap /db, | ezüst nyaklánc (#117) 20 ap /db, | koponya szimbólum (#139) 20 ap /db, | denevér szimbólum (#140) 20 ap /db, |
nap szimbólum (#141) 20 ap /db, | szem szimbólum (#142) 20 ap /db, | virág szimbólum (#143) 20 ap /db, | villám szimbólum (#145) 20 ap /db, |
ezüst karkötő (#158) 28 ap /db, | borostyán függő (#162) 12 ap /db, | ezüst gyűrű (#180) 12 ap /db, | aranylánc (#191) 40 ap /db, |
gyöngysor (#192) 96 ap /db, | aranygyűrű (#193) 24 ap /db, | arany karperec (#194) 52 ap /db, | obszidián függő (#195) 20 ap /db, |
trófea nyaklánc (#196) 60 ap /db, | igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db, | smaragd védőgyűrű (#223) 600 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 60 ap /db, |
regeneráló gyűrű (#254) 1600 ap /db, | ametiszt medál (#275) 56 ap /db, | rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, | umbatari karkötő (#278) 200 ap /db, |
Tharr Keresztje (#287) 1000 ap /db, | réz papi karkötő (#307) 200 ap /db, | ezüst papi karkötő (#308) 300 ap /db, | arany papi karkötő (#309) 800 ap /db, |
káosz szimbólum (#361) 20 ap /db, | szerencsetalizmán (#366) 400 ap /db, | Eldaran karkötője (#373) 500 ap /db, | réz masszariasztó (#436) 16 ap /db, |
arany masszariasztó (#437) 28 ap /db, | ónix masszavadító (#438) 24 ap /db, | zafír medallion (#514) 50 ap /db, | viharamulett (#611) 80 ap /db, |
ritualista amulett (#708) 100 ap /db, | gyémánt karperec (#728) 240 ap /db, | smaragd orrkarika (#730) 200 ap /db, | topáz erényöv (#731) 220 ap /db, |
jegygyűrű (#736) 100 ap /db, | Natharion karkötő (#738) 1110 ap /db, | natharion opál (#747) 100 ap /db, | esthari rubin (#748) 100 ap /db, |
jáde rakshallion (#749) 100 ap /db, | türkiz karika (#750) 100 ap /db, | rítusónix (#751) 100 ap /db, | nyers zafír (#752) 100 ap /db, |
jácint díszkő (#753) 100 ap /db, | csavart smaragd (#754) 100 ap /db, | malachit füzér (#755) 100 ap /db, | obszidián kereszt (#756) 100 ap /db, |
bo'adhun aranygömb (#757) 100 ap /db, | gyémánt fétisrúd (#758) 100 ap /db, | ezüstlevél (#759) 100 ap /db, | to'aghan orrkarika (#760) 100 ap /db, |
bronz nyakörv (#761) 100 ap /db, | adamantit érme (#762) 200 ap /db, | ro'galhal lánc (#763) 100 ap /db, | mihlanil érme (#764) 160 ap /db, |
káosztiara (#765) 140 ap /db, | aranyfétis (#766) 100 ap /db, | kreiton fókusz (#853) 160 ap /db, | agvari manafókusz (#890) 1500 ap /db, |
éjkristály (#958) 60 ap /db, | dramoan kő (#967) 150 ap /db, | jégisten amulett (#1087) 10000 ap /db, | csillogó nyakék (#1120) 200 ap /db, |
csigakagyló (#1131) 125 ap /db, | moa csiptető (#1330) 162 ap /db, | hakama (#1369) 1200 ap /db, | kote (#1375) 1200 ap /db, |
Jerome köpenye (#1527) 900 ap /db, | nodonrod kitűző (#1533) 270 ap /db, | Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1080 ap /db, | Blounther gyűrűje (#1548) 3000 ap /db, |
Huddens alkarvédője (#1550) 510 ap /db, | mentát karkötő (#1551) 270 ap /db, | hősiesítő medál (#1558) 540 ap /db, | griff nyakék (#1579) 240 ap /db, |
óriás kagylógyöngy (#1616) 660 ap /db, | fénytelen gyöngy (#1698) 12 ap /db, | mélysötét rubinkő (#1699) 22 ap /db, | tengerszín smaragd (#1700) 28 ap /db, |
Numerinor karkötője (#1712) 7500 ap /db, | gyémánt gyűrű (#1854) 1000 ap /db, | tűztagadó (#1979) 1500 ap /db. |
borostyán függő (#162) 6 ap /db, | ezüst gyűrű (#180) 6 ap /db, | ezüst karkötő (#158) 14 ap /db, | ezüst papi karkötő (#308) 30 ap /db, |
ónix masszavadító (#438) 12 ap /db, | villám szimbólum (#145) 10 ap /db áron. |
ea 158 2 | eladod a 158. tárgyat 2 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ea 396 20 | eladod a 396. tárgyat 20 |
ea 112 30 | eladod a 112. tárgyat 30 |
ea 667 1 | eladod a 667. tárgyat 1 |
ea 676 1 | eladod a 676. tárgyat 1 |
ea 657 2 | eladod a 657. tárgyat 2 |
ea 14 10 | eladod a 14. tárgyat 10 |
ea 85 5 | eladod a 85. tárgyat 5 |
ea 70 3 | eladod a 70. tárgyat 3 |
ea 166 12 | eladod a 166. tárgyat 12 |
ea 333 10 | eladod a 333. tárgyat 10 |
ea 101 10 | eladod a 101. tárgyat 10 |
ve 271 1 | megveszed a 271. tárgyat 1 |
kf 271 | kézbeveszed/felveszed a 271. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a százfogú bal első lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
h 78 | használod a 78. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a légirozmár testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár melléd csap a farkával! A légirozmár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker fejét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [94,50] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Látsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Továbbmész...) [93,50] Egy kisebb településhez érkeztél.
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 19 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 19 pontért |
QUWARG TOJÁS (360. TÁRGY) A quwarg bolyban rengeteg kicsinyke tojást találni, azonban néha akad közöttük egy-egy komolyabb méretű is. Hogy ebből vajon mi kelhet ki, azt nincs kedved megtudni, inkább gyorsan kihozod a várból, és reménykedsz, hogy semmi csúfság nem fog belőle kikelni. |
SZÜRKE BŐRKESZTYŰ (271. TÁRGY) Két purifikátor háj felhasználásával finom bőrkesztyűt készíthetsz magadnak. Az első pillantásra könnyen szakadó szürke kesztyű nem valami bizalomgerjesztő, de a purifikátor limitált mágikus képességeinek köszönhetően sokkal ellenállóbb, mint első pillantásra hinnéd - védettségedet kettővel növeli, ha a KF 271 paranccsal a kezedre húzod. Elkészítéséhez a KT 271 parancsot kell kiadnod, 25 TVP-ért. |
RENGETEG TÁRGY Most, hogy ilyen sok különböző fajta tárgy halmozódott fel a hátizsákodban, ideje lenne hatékonyabbá tenni a felesleges tárgyak managementjét. Erre szolgál három új parancs, a DD, az EE és az AA. DD. Az univerzális eldobásnak maximum három paramétert adhatsz. A paraméterekben megadott tárgyakból az összes nálad levőt el fogod dobni. Pl. DD 1 4 50 hatására eldobod az összes dem-ed, botod és aranyad. EE. Ez a DD megfelelője a tárgyak eladására. Az EA parancshoz hasonlóan használhatod, max. három paraméterrel, a paraméterben megadott tárgyakat eladod a boltban. EE 1 4 eladja az összes dem-et és botot. AA. Ez az univerzális átadás. Csak akkor használhatod, ha a fordulóban már volt sikeres A parancsod. Az AA paramétereiben megadott tárgyakból az összeset átadod annak a karakternek, akinek a fordulódban legutoljára sikeresen átadtál tárgyat a sima A paranccsal. Az AA-val természetesen tudatkinézist is lehet végrehajtani, ami annyiszor 5 TVP-be kerül, ahány paramétert az AA-nak megadsz. Végezetül egy jótanács: nagyon vigyázz a fenti parancsok használatával, véletlenül se keverd őket a sima D, EA és A parancsokkal, mert az drasztikus következményekkel járhat! |
Erő: | 26 | Szint: | 16 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 21 (23) | Védekezés: | 32 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 148/148 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 209/196 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 145/3 | Pénz: | 137 arany | Kép. pont: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 10 (+1) | ütőfegyverek: | 20 | lőfegyverek: | 13 (+1) |
dobófegyverek: | 7 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181) |
93,50 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 96 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1492 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15 | 2. nyomkövetés: | 20 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 7 | 5. csapdakészítés: | 5 | 6. gyógyítás: | 14 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 8 | 9. teológia: | 3 |
10. taumaturgia: | 9 | 11. zene: | 1 | 12. szörnyismeret: | 1 |
13. vadászat: | 9 | 14. bányászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 16, max: 50) |
xirnox (#122), lomha morf (#7621), brutális morf (#7620), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), védelmező morf (#7622), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), Fintor (#6108), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), nukleáris cickány (#155), kardfogú fülemüle (#146), kérődző etra (#368) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
2.) Hah, ezt nem fogod egyhamar megcsinálni! Ölj meg egy ragyás burástyát. |
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). helytartói hivatal (563): többek közt 225. tárgyat kell leadnod. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 6, 7, 41, 53. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16. |
HŐSTETTEID | ||
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a IX. olimpián, első hely a futás-versenyen a X. olimpián, első hely a 2. kategóriában a XII. olimpián, második hely a 4. kategóriában a XX. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXII. olimpián. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny | ||
Megölt szörnyek: 6. Szerzett pont: 606. Beállított erő: 0 Összpont: 2155 |
Összsúly: 59.46 kg | Megterheltség: 95% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 82 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | álompor (#396) | 2 | aurach fog (#657) | 2 | ezüst karkötő (#158) | |||
24 | madártoll (#112) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | 10 | nyílvessző (#108) | |||
5 | óndarab (#85) | 10 | ragasztó (#83) | 10 | rákfatty váladék (#333) | |||
3 | rézdarab (#70) | 10 | sallank karom (#128) | 10 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | szulfin (#676) | 10 | tinta (#101) | 9 | ugh méreg (#166) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
114 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 4 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rézsisak (#72) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) |
90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | |
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|