Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. dec. 6. 16h:42' EZ A 846. JÁTÉKHETED, 74. FORDULÓD 847. játékheted kezdete: dec. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 33 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5631 SZÁMLA : XXXX |
kno 9 2 | képesség-növelés 9 |
d 2 30 | eldobod a 2. tárgyat (30 darabot) |
m 5 2 2 | mozogsz délnyugatra, keletre, keletre |
Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 1 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fekete griff fejét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a fekete griff fejét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a fekete griff testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a fekete griff csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal megütöd a fekete griff pikkelyes szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a fekete griff jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a fekete griff a jobb válladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a troll ritualista testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal néhányszor megcsapod a troll ritualista testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A troll ritualista csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A troll ritualista feléd harap, de sikertelenül. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ryuku buzogánnyal néhányszor megcsapod a troll ritualista bal lábát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a troll ritualista ragyás bőrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A troll ritualista csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a troll ritualista, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [92,25] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Látsz egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Izzadság gyöngyözi a homlokodat a viszonylagos hideg ellenére, mire a sziklafészek széléhez érsz. Maradék erődet összeszedve, bemászol. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. Ráébredsz, hogy hibát követtél el, amikor egy lakott fészekbe másztál be. Egy óriás griff!
Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 4 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás griff tollas testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás griff tollas testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az óriás griff farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az óriás griff csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [93,25] Továbbra is magashegységben vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy nyuhaj karbin. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
m 1 | mozogsz északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a kőszáli disznó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a kőszáli disznó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 2 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a fekete griff pikkelyes szárnyát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fekete griff farkát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a fekete griff ébenfekete testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A fekete griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ryuku buzogánnyal eltalálod a fekete griff testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a fekete griff pikkelyes szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a fekete griff csőrével. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a vadtroll testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vadtroll karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-9 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
kt 1253 3 | elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot) |
m 8 1 7 | mozogsz északra, északkeletre, északnyugatra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a téfea magoflux ragyás nyelvét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a téfea magoflux bal vállát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a téfea magoflux ragyás nyelvét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 1 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az emberevő ragyás irháját. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő jobb lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az emberevő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 7 életpontot vesztettél. Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [95,22] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Utad során felfedezel egy vaskohót. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mélységi grittang. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 1 spirituszt.) 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [94,21] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
m 7 8 2 | mozogsz északnyugatra, északra, keletre |
(Továbbmész...) [93,19] Vált a terep: sűrű erdőben vagy.
(Továbbmész...) [94,19] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.
szk 124 | keresed a 124. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 20 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért |
TROLL RITUALISTA (365. SZÖRNY) Néhány vadtroll alapvető mágikus képességekkel rendelkezik, sőt mit több, képes is ezeket használni - ha még csak ösztönösen is. Ezek a trollok veszélyesebbek, hiszen mágiájuknak köszönhetően tovább maradnak életben, és ezért nagyobbra is nőnek... Persze, egy tapasztalt kalandozónak nincs igazán félnivalója egy nyomorult vadtrolltól! |
BRONZHEGYŰ NYÍL (94. TÁRGY) Amíg nincs íjad, nem sokat ér ez a korszakalkotó találmány. A bronzhegyű nyíl 2d6+4 sebzésű hegyes lövedék, amelyet a hosszú íjakhoz használhatsz (első használatnál a KF <hosszú íj sorszáma> 94 parancsot kell kiadnod). Készíteni ugyanúgy lehet, mint a többi bronztárgyat: egy olvasztókemence és egy kőkalapács kell hozzá, ezenkívül egy ón és egy rézdarab. Ezenkívül szükség van még hozzá egy madártollra. Készítése KT 94 paranccsal, 10 pontért. |
TEMPLOM (256. ÉPÍTMÉNY) Magas rangú, istenükhöz közel álló papok előbb-utóbb útnak indulnak, hogy végrehajtsák az egyik legszentebb küldetést, a templomépítést. Ez minden szempontból igen nehéz és időigényes feladat. Először is meg kell keresni azt a szent helyet, amely a legalkalmasabb a templomépítésre. Ehhez a papnak állandó kapcsolatot kell tartania istenével, buzgó imádságok útján. Ehhez az IM 1 parancsot kell kiadnod, egy olyan mezőn, ahol még nincs oltár, (és már istened megadta a templomépítés küldetést) instrukciókat kapsz, hogy milyen messze vagy a templomépítésre legalkalmasabb mezőtől (de az IMádkozás más előnyökkel ilyenkor nem jár). Minden nagyobb területen van egyetlen mező, amely alkalmas arra, hogy templomot építs rajta a te istened számára. Más istenek más helyszínt preferálnak. Ha megtaláltad az alkalmas helyszínt, hozzáláthatsz az építkezéshez. Az építkezés az ÉP 256 <TVP> paranccsal történik, és minden 20 TVP-nyi elvégzett munkának van látható hatása (tehát 19 TVP-ért a munka semmit sem halad). A templom teljes felépítéséhez összesen 3000 TVP szükséges. (Igen, nem 300, hanem HÁROMEZER. Elvégre nem egy hétvégi bungaló felhúzásáról van szó.) Nyilvánvaló, hogy egyetlen hívő számára egy templom felépítése majdhogynem az örökkévalóságig tartana: mindenképp szükség van több hívő együttes munkájára. Arra azonban vigyázz, hogy a munkálatban résztvevőknek legalábbis tanítványnak kell lenniük. Javasolt az építkezésben hatékonyan segíteni tudó szörnyek befogása, és használata. Ha a templom felépült, a H <szent szimbólum> paranccsal lehet felszentelni, 10 TVP-ért. A szentelés folyamán szükséged van 20 kajára, isteni áldozatnak. A szentelő pappal együtt minimum öt olyan pap jelenléte szükséges, akinek aktuális küldetése a templom felszentelése, ill. már teljesítette ezt a feladatot, és legalább 300 TVP erejéig részt vett a munkában. Mivel minden isten templomát más mezőn kell felépíteni, ezért természetesen senki elől sem lehet a fáradtságos munkával felépített oltárt "ellopni", "elszentelni" egy másik isten híve által. Ha egy templom felszentelésre kerül, minden hívőt, aki megkapta a templomépítő küldetést, és megfelelő mértékben részt vett az építkezésben, az istene úgy tekinti, mint aki teljesítette a feladatát - még akkor is, ha esetleg a templomtól távol van. [Megjegyzés: ha esetleg egyszerre istened több templomának munkálataiban akarsz részt venni nem árt, ha tudod, hogy kizárólag az a munka számít, amit a legutolsó templomnál építettél! Más isten templomába meg se próbálj építkezni, mert ezért istened nagyon haragos lesz.] Egy templom felépítése ÉS felszentelése előremenetelt jelent a papi ranglétrán minden hívő számára, bármilyen rangúak is. |
Erő: | 15 | Szint: | 15 | Merészség: | 3/1 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 24 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 224/224 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 21 | Varázspont: | 85/49 | Pénz: | 46 arany | Kép. pont: | 14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 11 | ütőfegyverek: | 18 | dobófegyverek: | 15 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
94,19 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 182 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11 (+1) | 2. nyomkövetés: | 12 | 3. mászás: | 7 |
4. csapdakészítés: | 7 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 20 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyidomítás: | 3 (+2) |
10. taumaturgia: | 2 | 11. szörnyismeret: | 4 | 12. vadászat: | 5 |
13. bányászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ) |
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szürke rinocérosz (#346) (csak egyszer), sörényes ubuk (#89) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
sóhajtó dorony (#112), fémbontó szójer (#150), kérődző etra (#368), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). Toborzóiroda (759): új. Harmincasok klubja (875): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 46. |
Összsúly: 49.67 kg | Megterheltség: 99% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 103 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
23 | kaja (#2) | 5 | kaktusztüske (#114) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | |||
27 | madártoll (#112) | 1 | téfea-agy (#172) |
90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | |
18 | |
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
|