73. forduló, 75. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. dec. 6. 16h:42'
EZ A 846. JÁTÉKHETED, 74. FORDULÓD
847. játékheted kezdete: dec. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 33 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX

LEX HUNTER KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,24] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+14 varázspont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy bíbor szulfagor nyomára bukkanj. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [10 pontot használtál fel, van még 234.]

kno 9 2 képesség-növelés 9
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyidomítás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyidomítás.)
[0 pontot használtál fel, van még 234.]

d 2 30 eldobod a 2. tárgyat (30 darabot)
Elhajítasz 30 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

m 5 2 2 mozogsz délnyugatra, keletre, keletre
[91,25] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Találsz egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Izzadság gyöngyözi a homlokodat a viszonylagos hideg ellenére, mire a sziklafészek széléhez érsz. Maradék erődet összeszedve, bemászol. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Peched van - a fészekfosztogatást nem lehet harc nélkül megúszni... Egy fekete griff!

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 1 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fekete griff fejét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a fekete griff fejét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a fekete griff testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a fekete griff csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal megütöd a fekete griff pikkelyes szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a fekete griff jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a fekete griff a jobb válladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy sziklafészket. Délnyugatra nézve látsz egy világítótornyot. Északra egy elhagyott bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy nyuhaj karbin ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy troll ritualista. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a troll ritualista testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal néhányszor megcsapod a troll ritualista testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A troll ritualista csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A troll ritualista feléd harap, de sikertelenül. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ryuku buzogánnyal néhányszor megcsapod a troll ritualista bal lábát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a troll ritualista ragyás bőrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A troll ritualista csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a troll ritualista, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [92,25] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Látsz egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Izzadság gyöngyözi a homlokodat a viszonylagos hideg ellenére, mire a sziklafészek széléhez érsz. Maradék erődet összeszedve, bemászol. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. Ráébredsz, hogy hibát követtél el, amikor egy lakott fészekbe másztál be. Egy óriás griff!

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 4 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás griff tollas testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás griff tollas testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az óriás griff farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az óriás griff csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Kicsit büdös a fészek. Turkálni kezdesz a tollakkal teli fészekaljban. Valamiben megakad a kezed! Találtál 22 madártollat. Miután lemászol a sziklafalon, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy asztrális vortexet. Délkeletre egy vaskohó van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy nyuhaj karbin. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összeakadsz Delilahhal. Sheran ministránsa. Egy bakkura csizmát, egy borostyán függőt, egy ezüst nyakláncot, egy láncinget, egy obszidián függőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy kétfejű troll trófea és egy burástya királynő trófea díszíti. Jobb kezében egy vaskardot, bal kezében egy bronzpajzsot tart.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,25] Továbbra is magashegységben vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy nyuhaj karbin. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy asztrális vortexet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy sziklafészket. Délre nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [72 pontot használtál fel, van még 162.]

m 1 mozogsz északkeletre
[94,24] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy kőszáli disznó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a kőszáli disznó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a kőszáli disznó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " KOBUDERA társaim! A kí vezesse öklünket Pumpa ellen! - Kobuder Master. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sziklafészket. Felfedeztél egy csillezsályát.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bemászol a hatalmas fészekbe. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Lehet, hogy a fészek tartalmaz kincset is, de úgy látszik, először más veszéllyel kell szembenézned. Egy fekete griff!

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 2 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a fekete griff pikkelyes szárnyát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fekete griff farkát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a fekete griff ébenfekete testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A fekete griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ryuku buzogánnyal eltalálod a fekete griff testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a fekete griff pikkelyes szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a fekete griff csőrével. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a sziklafalon, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadtroll. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a vadtroll testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vadtroll karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-9 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy kolostor (558. épület.). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [32 pontot használtál fel, van még 130.]

kt 1253 3 elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. [9 pontot használtál fel, van még 121.]

m 8 1 7 mozogsz északra, északkeletre, északnyugatra
[94,23] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély szakadékot. Találsz egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy téfea magoflux!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a téfea magoflux ragyás nyelvét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a téfea magoflux bal vállát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a téfea magoflux ragyás nyelvét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 3 bronzhegyű nyilat (ld. enc.). Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy emberevő. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 1 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az emberevő ragyás irháját. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő jobb lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az emberevő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 7 életpontot vesztettél. Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [95,22] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Utad során felfedezel egy vaskohót. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mélységi grittang. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 1 spirituszt.) 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [94,21] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 77.]

m 7 8 2 mozogsz északnyugatra, északra, keletre
[93,20] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Felfedeztél egy oltárt. Elenios híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. (ld. enc.) Elenios híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy márványtornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,19] Vált a terep: sűrű erdőben vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát.

(Továbbmész...) [94,19] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ne hagyjátok, hogy működjön a Zan-Indukátor! - Big Bogo(5464) " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Látsz egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívői építették. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 53.]

szk 124 keresed a 124. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy manifesztátort. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 50.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 20 fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [20 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 215 pontot. A következő körben tehát 245 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TROLL RITUALISTA (365. SZÖRNY)
Néhány vadtroll alapvető mágikus képességekkel rendelkezik, sőt mit több, képes is ezeket használni - ha még csak ösztönösen is. Ezek a trollok veszélyesebbek, hiszen mágiájuknak köszönhetően tovább maradnak életben, és ezért nagyobbra is nőnek... Persze, egy tapasztalt kalandozónak nincs igazán félnivalója egy nyomorult vadtrolltól!

BRONZHEGYŰ NYÍL (94. TÁRGY)
Amíg nincs íjad, nem sokat ér ez a korszakalkotó találmány. A bronzhegyű nyíl 2d6+4 sebzésű hegyes lövedék, amelyet a hosszú íjakhoz használhatsz (első használatnál a KF <hosszú íj sorszáma> 94 parancsot kell kiadnod). Készíteni ugyanúgy lehet, mint a többi bronztárgyat: egy olvasztókemence és egy kőkalapács kell hozzá, ezenkívül egy ón és egy rézdarab. Ezenkívül szükség van még hozzá egy madártollra. Készítése KT 94 paranccsal, 10 pontért.

TEMPLOM (256. ÉPÍTMÉNY)
Magas rangú, istenükhöz közel álló papok előbb-utóbb útnak indulnak, hogy végrehajtsák az egyik legszentebb küldetést, a templomépítést. Ez minden szempontból igen nehéz és időigényes feladat. Először is meg kell keresni azt a szent helyet, amely a legalkalmasabb a templomépítésre. Ehhez a papnak állandó kapcsolatot kell tartania istenével, buzgó imádságok útján. Ehhez az IM 1 parancsot kell kiadnod, egy olyan mezőn, ahol még nincs oltár, (és már istened megadta a templomépítés küldetést) instrukciókat kapsz, hogy milyen messze vagy a templomépítésre legalkalmasabb mezőtől (de az IMádkozás más előnyökkel ilyenkor nem jár). Minden nagyobb területen van egyetlen mező, amely alkalmas arra, hogy templomot építs rajta a te istened számára. Más istenek más helyszínt preferálnak. Ha megtaláltad az alkalmas helyszínt, hozzáláthatsz az építkezéshez. Az építkezés az ÉP 256 <TVP> paranccsal történik, és minden 20 TVP-nyi elvégzett munkának van látható hatása (tehát 19 TVP-ért a munka semmit sem halad). A templom teljes felépítéséhez összesen 3000 TVP szükséges. (Igen, nem 300, hanem HÁROMEZER. Elvégre nem egy hétvégi bungaló felhúzásáról van szó.) Nyilvánvaló, hogy egyetlen hívő számára egy templom felépítése majdhogynem az örökkévalóságig tartana: mindenképp szükség van több hívő együttes munkájára. Arra azonban vigyázz, hogy a munkálatban résztvevőknek legalábbis tanítványnak kell lenniük. Javasolt az építkezésben hatékonyan segíteni tudó szörnyek befogása, és használata.
Ha a templom felépült, a H <szent szimbólum> paranccsal lehet felszentelni, 10 TVP-ért. A szentelés folyamán szükséged van 20 kajára, isteni áldozatnak. A szentelő pappal együtt minimum öt olyan pap jelenléte szükséges, akinek aktuális küldetése a templom felszentelése, ill. már teljesítette ezt a feladatot, és legalább 300 TVP erejéig részt vett a munkában. Mivel minden isten templomát más mezőn kell felépíteni, ezért természetesen senki elől sem lehet a fáradtságos munkával felépített oltárt "ellopni", "elszentelni" egy másik isten híve által.
Ha egy templom felszentelésre kerül, minden hívőt, aki megkapta a templomépítő küldetést, és megfelelő mértékben részt vett az építkezésben, az istene úgy tekinti, mint aki teljesítette a feladatát - még akkor is, ha esetleg a templomtól távol van. [Megjegyzés: ha esetleg egyszerre istened több templomának munkálataiban akarsz részt venni nem árt, ha tudod, hogy kizárólag az a munka számít, amit a legutolsó templomnál építettél! Más isten templomába meg se próbálj építkezni, mert ezért istened nagyon haragos lesz.] Egy templom felépítése ÉS felszentelése előremenetelt jelent a papi ranglétrán minden hívő számára, bármilyen rangúak is.

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 74. fordulód.

Erő: 15 Szint: 15 Merészség: 3/1 Magasság: 176 cm
IQ: 24 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 12 Életpont: 224/224 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 7
Szerencse: 21 Varázspont: 85/49 Pénz: 46 arany Kép. pont: 14
Eddig összesen 466 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 565 TP-t kaptál. Jelenleg 80 405 TP-d van. A következő szinthez még 39 595 TP szükséges. Trófeáid: ork bérgyilász, karmos tankány, kérődző etra.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 11 ütőfegyverek: 18 dobófegyverek: 15

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
94,19 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11 (+1) 2. nyomkövetés: 12 3. mászás: 7
4. csapdakészítés: 7 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 20
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 3 (+2)
10. taumaturgia: 2 11. szörnyismeret: 4 12. vadászat: 5
13. bányászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot )
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szürke rinocérosz (#346) (csak egyszer), sörényes ubuk (#89) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
sóhajtó dorony (#112), fémbontó szójer (#150), kérődző etra (#368), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). Toborzóiroda (759): új. Harmincasok klubja (875): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 46.

Összsúly: 49.67 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 103 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
23 kaja (#2) 5 kaktusztüske (#114) 1 ubuk dobónyíl (#138)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 3 bronzhegyű nyíl (#94) 3 csillezsályalevél (#1253)
27 madártoll (#112) 1 téfea-agy (#172)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

90 91 92 93 94 95 96
18
19
20
21
22
23
24
25
26
(91,25) sziklafészek (#167), fekete griff (#107), nyuhaj karbin (#110), troll ritualista (#365)
(92,25) sziklafészek (#167), óriás griff (#105), nyuhaj karbin (#110), Delilah (1834. kalandozó)
(93,19) szent tölgyfa (#393)
(93,20) Elenios oltár
(93,25) nyuhaj karbin (#110), asztrális vortex (#2324)
(94,19) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 24. jellempróba, nekrofun (#173), Elenios oltár
(94,21) mély kút (#93), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 31. jellempróba
(94,23) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), téfea magoflux (#98), emberevő (#119)
(94,24) kőszáli disznók (#34), kolostor (#558), sziklafészek (#167), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), fekete griff (#107), vadtroll (#70)
(95,22) vaskohó (#155), 43. jellempróba, mélységi grittangok (#103)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Bekerült 2 Többszemélyes Kaland a Mágia létsíkjára.

Üzenet küldése a karakternek