71. forduló, 73. forduló, Dorien McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. máj. 23. 12h:03'
EZ A 512. JÁTÉKHETED, 72. FORDULÓD
513. játékheted kezdete: máj. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1199
SZÁMLA : XXXX

DORIEN MCGEE KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [53,96] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+13 tvp ). Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselő leánnyal. A lány tényleg gyönyörű, érthető partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+46 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+46 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy fabontó szójer nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fabontó szójer jobb hátsó lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a fabontó szójer bal első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A fabontó szójer megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A fabontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 fabontót. 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 231.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 226.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 221.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 216.]

* 4. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 211.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 206.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 203.]

bb 347 1 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 193.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[52,97] Fák, mindenütt csak fák. A legtöbben ezt az erdőt tartják Warn pusztái nyugati határának. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy korongfát.


(Továbbmész...) [51,98] A terep továbbra is ritka erdő. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Utad során felfedezel egy manilla-fát.

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [51,99] A terep továbbra is ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Ököl. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 21 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az Ököl jobb lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Az ellenfél néhány dárdát hajít feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 1 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az Ököl jobb lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az Ököl testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az Ököl inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Az Ököl most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 vizestömlő, 1 kőkés és 1 dárda. Szereztél 1 koponya gyűrűt. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfival. Bőre teljesen fehér! Raia eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy aranygyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy Luthius karkötőjét, egy muzsikus fülest, egy nap szimbólumot, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkév. igazgyöngét, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Yoro Okiyi. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. 5 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Már megbocsáss, de olyan sután vonszolod magad! Gyere és tanuld el Te is a Mesterünktől, hogyan lép egy igazi, büszke harcos! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te nyomkövetés szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a taumaturgia szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[24 pontot használtál fel, van még 169.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[50,99] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül". A zöld félhományban sejtelmes sárga szempárok villannak. Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő vadász varkaudar mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász varkaudar bal lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [49,99] Az erdőt síkság váltja fel.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Felfedeztél egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. [16 pontot használtál fel, van még 153.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 139.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[48,99] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A távolban sakálok üvöltenek. Felfedeztél egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy oltárt. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tintacsiga. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tintacsiga testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a tintacsiga testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. A tintacsiga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 195 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [47,99] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Fehér mandula illatát hozza a szél.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [46,99] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sörényes ubuk lehet. Itt csata lesz.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-4 életpont.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sörényes ubuk fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [24 pontot használtál fel, van még 115.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[45,99] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő sünmedve mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-3 életpont.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a sünmedve bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sünmedve mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [44,99] Egy kisebb településhez érkeztél.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fejvadászház (757. épület.). [16 pontot használtál fel, van még 99.]

be 757 bemész a 757. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Ismét nálunk, remek - mondja a gnóm. Átadod neki a koponyagyűrűt, mire ő azt válaszolja: - Nagyszerűen végezte a feladatot, íme a jutalma. - Egyelőre nem tudunk újabb munkát biztosítani, de azért nézzen be hozzánk máskor is, hátha akkora már akad valami. [56 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 harci maszk. (ld. enc.)]
Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 94.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 94.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] A befejezéshez még 228 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 74.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 64.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 54.]

p 66 használod a 66. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-regeneráció pszi képességet. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 49.]

hu 162 166 106 hulladék: 162 166 106
Hulladék, ezért nem gyűjtesz borostyán függőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ugh mérget. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fabontót. [0 pontot használtál fel, van még 49.]

hu 103 16 63 hulladék: 103 16 63
Hulladék, ezért nem gyűjtesz magszim belet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bordacsontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tigroszlán fogat. [0 pontot használtál fel, van még 49.]

hu 198 hulladék: 198
Hulladék, ezért nem gyűjtesz trikornis szarvat. [0 pontot használtál fel, van még 49.]

* 1. BP: használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 39.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 36.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 36.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 6 fejleszted az 1. tulajdonságodat 6 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 80 TVP-t kell elköltened.] [6 pontot használtál fel, van még 30.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 29, 21.
Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 213 pontot. A következő körben tehát 243 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÖKÖL (7121. ELLENFÉL)
ököl egy kopasz kobudera férfi. Az Újnyugat rend tagja. Fajából adódóan nem meglepő, hogy puszta kézzel harcol, de így is felér a legtöbb fegyveressel. Ha meg akarod sebezni, használj valami gyors szúró, vagy vágófegyvert, mert a lassabban kezelhető ütőfegyverek elől legtöbbször könnyedén kitér.

HARCI MASZK (1739. TÁRGY)
A gnóm által átadott arcvédőt a különlegesen felkészített harcosok szokták viselni amikor csatába indulnak. A fej védelmén kívül a rá vésett rémisztő vonások feladata az ellenség megrémisztése és viselője önbizalmának növelése. Mágiát nemigen érezni rajta, de ha felveszed, máris átszellemülsz egy éberebb, harciasabb állapotba kerülsz, védettséged, ügyességed, támadásod és erőd is 3-mal növekszik tőle.

KARAKTERLAP

Dorien McGee, egy fekete, copfos hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. Fekete a bőröd. Tharr hittérítője vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 72. fordulód.

Erő: 19 (28) Szint: 15 Merészség: 4/4 Magasság: 167 cm
IQ: 20 Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 18 Életpont: 211/199 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (26) Varázspont: 240/14 Pénz: 1913 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 25/6 Pszi pont: 116/32 EFejl: 25
Eddig összesen 337 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1694 TP-t kaptál. Jelenleg 101072 TP-d van. A következő szinthez még 18928 TP szükséges. Trófeáid: arató csattanat, kérődző etra, nukleáris cickány. A 63. fordulódban 8796 arany került a bankszámládra. 9191 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/65 (+30%) szúrófegyverek: 16/9 (+4%) vágófegyverek: 8/95
ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 7/75 dobófegyverek: 14/59 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << mandibulakasza (#127) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); rézgolyó (#343) (4 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/51 2. nyomkövetés: 21/6 (+32%) 3. lopás: 1/3
4. mászás: 2/99 (+11%) 5. csapdakészítés: 10/93 (+6%) 6. csapdaészlelés: 1/6
7. gyógyítás: 12/99 8. titkosírás: 1/22 9. felderítés: 1/16
10. szörnyidomítás: 1/1 11. teológia: 16/61 (+27%) 12. taumaturgia: 11/14 (+2%)
13. versengés: 1/34 14. harcművészetek: 4/73 15. zene: 6/7
16. szörnyismeret: 12/51 (+25%) 17. pszi: 18/72 (+39%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 1/47 20. bányászat: 4/36 21. főzés: 2/50

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> manaelementál (#290)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> manaelementál (#290)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaja (#2) 1 sallank karom (#128)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dárda (#10) 3 fabontó (#106) 1 harci maszk (#1739)
1 kőkés (#6) 5 sünmedve tüske (#14) 4 tinta (#101)
6 ubuk tüske (#131) 1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(44,99) fejvadászház (#757)
(45,99) sünmedve (#33), oltár
(46,99) oltár, sörényes ubuk (#89)
(47,99) egy ismeretlen isten rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(48,99) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, tintacsiga (#74)
(49,99) mély kút (#93), oltár
(50,99) vadász varkaudar (#108)
(51,98) egy ismeretlen isten rúnaköve, manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(51,99) Ököl (#7121), Yoro Okiyi (2826. kalandozó)
(52,97) korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(53,96) fabontó szójerek (#71)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A varkaudar arénánál lehetőség van arra, hogy hozzájárulj az aréna szörnyeinek beszerzéséhez. Az arénánál add ki a H 497 [hánszor*100 arannyal járulsz hozzá] [szörny száma, amit szeretnél] parancsot. Az arany levonásra kerül, az arénamester pedig megpróbálja beszerezni azokat a szörnyeket, amelyekre a hozzájárulásokat kapja.

Üzenet küldése a karakternek