69. forduló, 71. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. nov. 25. 21h:06'
EZ A 844. JÁTÉKHETED, 70. FORDULÓD
845. játékheted kezdete: nov. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX

LEX HUNTER KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,19] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+14 varázspont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

kt 3 1 elkészíted a 3. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 vizestömlőt. [20 pontot használtál fel, van még 220.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[97,19] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy sötét gnóm nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 2 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm bal lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (561. épület.).

(Továbbmész...) [98,19] Továbbmész a város utcáján. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Xantrox város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávatőleges): Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltető Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk! " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sörsátrat. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. "
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy sötét gnóm nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 3 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm bal oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm bal oldalát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (563. épület.) és egy bank (564. épület.). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,19] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orgyilkos. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 2 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos jobb oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos bal vállát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Összeakadsz Selymes Salinával. Elenios misszionáriusa. Egy aranygyűrűt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea ékesíti. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Süppeddel. Sheran fanatikusa. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy hegyi szamár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Felefellel. Fairlight apostola. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[24 pontot használtál fel, van még 196.]

ea 123 1 eladod a 123. tárgyat 1
Eladtál 1 göcsörtös bunkót. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

ea 1533 1 eladod az 1533. tárgyat 1
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

ea 74 1 eladod a 74. tárgyat 1
Eladtál 1 csontkulcsot. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

ea 25 2 eladod a 25. tárgyat 2
Eladtál 2 kavadu iszákot. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

ea 100 2 eladod a 100. tárgyat 2
Eladtál 2 aranyló ugarhéjat. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

ea 231 1 eladod a 231. tárgyat 1
Eladtál 1 acélpengőkét. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

ea 657 3 eladod a 657. tárgyat 3
Eladtál 3 aurach fogat. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

ea 214 2 eladod a 214. tárgyat 2
Eladtál 2 manifeszt.nyúlványt. 20 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

ea 331 1 eladod a 331. tárgyat 1
Eladtál 1 mutáns csontot. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

ea 97 1 eladod a 97. tárgyat 1
Eladtál 1 rákpáncélt. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

ve 249 5 megveszed a 249. tárgyat 5
Vásároltál 5 bumerángot. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[98,20] Még mindig a városban vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ork bérgyilász. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 1 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ork bérgyilász fejét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az ork bérgyilász testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az ork bérgyilász testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az ork bérgyilász jobb karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fekete gyöngy, ezenkívül 1 ork csodaszer (ld. enc.). Szereztél 1 csontszablyát. Messze hajítod a vacak kis dombi yeti trófeát, és diadalmasan beszerzel egy ork bérgyilász trófeát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

A következő épületeket látod: egy tanácsadó bölcselő (536. épület.) és egy ékszerbolt (565. épület.). Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [97,21] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rőtmanó berzerker lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 4 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rőtmanó berzerker bal lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 661 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Észreveszel egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy épületet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy barátság szent tüze van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északra egy épület van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [96,22] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vadtroll közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadtroll bal lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a vadtroll bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a vadtroll meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-5 életpont)! A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Találsz egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy barátság szent tüzét. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 172.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 164.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[95,22] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mélységi grittang. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang farkát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a mélységi grittang testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy rőtmanó berzerker nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 2 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó berzerker nyakát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rőtmanó berzerker nyakát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a rőtmanó berzerker bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [94,22] Továbbra is dombság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy púdersziklát. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Nikolausz, a Tudós előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! A feléd közeledő mélységi grittang mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Mandibulakaszával végigvágod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a mélységi grittang testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,22] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Látsz egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy törpe bánya van. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 11 kaktusztüskét. [57 pontot használtál fel, van még 107.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 99.]

m 6 mozogsz nyugatra
[92,22] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy topránypolip!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a topránypolip testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a topránypolip puha testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a topránypolip testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a topránypolip testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A topránypolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 6 sünmedve tüskét. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy márványtorony van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy uzbány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 1 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával megcsapod az uzbány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az uzbány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy sóhajtó dorony ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Lee Liannal. Raia hűséges követője. Egy ametiszt medált, egy borostyán függőt, egy bronzpáncélt, egy hősiesítő medált, egy igazgy. fülbevalót, egy klasszikus kitűzőt, egy nap szimbólumot, egy regeneráló gyűrűt, egy réz masszariasztót, egy réz vadászmedált, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku sisakot, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt és egy tankány karmot visel. Ruházatát egy kardszárnyú pocok trófea, egy arató csattanat trófea és egy erszényes elkarog trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Bal kezében egy kvazár pajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Beszédbe elegyedtek, közben előkerül pár zamatos, piros szamóca. Megköszönöd, majd jóízűen elfogyasztod. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[22 pontot használtál fel, van még 77.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 77.]

szk 102 keresed a 102. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy uzbányt. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 74.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 28 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 34.]

tf 3 4 fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 24 TVP-t kell elköltened.] [4 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 211 pontot. A következő körben tehát 241 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ORK BÉRGYILÁSZ (781. SZÖRNY)
Az orkok kitűnő bérgyilkosok: olcsók és nem kár értük, ha netán elvesznének a küldetés teljesítése során. A városok szívében élő titkos alvilági szervezetek ezért előszeretettel alkalmazzák őket a piszkos munka elvégzésére, ha valakit el kell tenni láb alól. A lesből támadás ugyan nem megy nekik, hiszen elképesztő szaguk messziről elárulja őket, de ezt alaposan kárpótolja erejük, lelkesedésük és lendületük, amivel az efféle munkába vetik magukat. Lehet, hogy most te vagy a célpont? Tüske valakinek a szemében? Vagy csak eltévesztette a célpontot ez a bérgyilász? Merthogy az egyik épület árnyékából kilépett ork különös módon méreget, majd neked ront csontszablyával hadonászva feléd. De talán nem az történik, amit ő szeretne, és a végén te vonod ki a forgalomból őt.

ORK CSODASZER (1228. TÁRGY)
Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésű folyadékkal a belsejében. Valószínűleg egy ork sámán műve lehet a benne lévő zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegből, valószínűleg az az ork kortyolt belőle, amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád? Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert is a H parancsnak, a következőképpen: H 1228 <mennyiség>.)

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 70. fordulód.

Erő: 15 Szint: 14 Merészség: 3/1 Magasság: 176 cm
IQ: 24 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 12 Életpont: 216/216 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 5
Szerencse: 21 Varázspont: 70/22 Pénz: 24 arany Kép. pont: 15
Eddig összesen 432 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 466 TP-t kaptál. Jelenleg 70 232 TP-d van. A következő szinthez még 4 768 TP szükséges. Trófeáid: ork bérgyilász, karmos tankány, kérődző etra.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 10 ütőfegyverek: 18 (+1) dobófegyverek: 15

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
92,22 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 2. nyomkövetés: 11 3. mászás: 7 (+1)
4. csapdakészítés: 7 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 20
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 1
10. taumaturgia: 2 11. szörnyismeret: 4 12. vadászat: 5
13. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szürke rinocérosz (#346) (csak egyszer), sörényes ubuk (#89) (csak egyszer), kőszáli disznó (#34) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
sóhajtó dorony (#112), fémbontó szójer (#150), kérődző etra (#368), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). Toborzóiroda (759): új. Harmincasok klubja (875): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 46.

Összsúly: 45.74 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 acélpengőke (#231) 2 aranyló ugarhéj (#100) 3 aurach fog (#657)
1 csontkulcs (#74) 1 evaporőr háj (#105) 1 göcsörtös bunkó (#123)
2 kavadu iszák (#25) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mutáns csont (#331)
1 rákpáncél (#97) 8 tinta (#101)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
18 arany (#50) 1 álompor (#396) 5 bumeráng (#249)
1 csontszablya (#64) 1 fekete gyöngy (#99) 3 kaja (#2)
4 kaktusztüske (#114) 2 óndarab (#85) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 ork csodaszer (#1228) 6 sünmedve tüske (#14) 1 uzbány csőr (#169)
20 víz (#27) 1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95 96 97 98 99 100
18
19
20
21
22
23
(92,22) mély kút (#93), phua-kúp (#372), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 45. jellempróba, topránypolip (#86), uzbányok (#102), sóhajtó dorony (#112), Lee Lian (3945. kalandozó)
(93,22) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Fairlight oltár
(94,22) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 36. jellempróba, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), mélységi grittangok (#103)
(95,22) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), 43. jellempróba, rőtmanó berzerker (#369)
(96,22) vadtrollok (#70), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156)
(97,19) jósda (#561), sötét gnóm (#132)
(97,21) rőtmanó berzerker (#369), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár
(98,19) helytartói hivatal (#563), bank (#564), szökőkút, sörsátor (#486), Vlagyimir szobra (#433), sötét gnóm (#132)
(98,20) tanácsadó bölcselő (#536), ékszerbolt (#565), ork bérgyilász (#781)
(99,19) orgyilkos (#131), fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568), Selymes Salina (6119. kalandozó), Süpped (6120. kalandozó), Felefel (6121. kalandozó)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Lex Hunter 70. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33)
kőszáli disznó (#34) manó (#36) gorombilla (#38) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43)
Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49)
technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54)
rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59)
drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) umor-pióca (#63) goldugar (#65)
vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69) vadtroll (#70)
fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74) gitonga (#76)
bombagoly (#79) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84)
gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91)
púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96)
mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) sullár (#101) uzbány (#102)
mélységi grittang (#103) trikornis (#104) óriás griff (#105) griffőniksz (#106) fekete griff (#107)
nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114)
törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120)
tetemember (#123) manifesztátor (#124) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132)
karmos tankány (#137) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) arató csattanat (#144)
pattanóböde (#145) vérfürdető magszim (#148) fémbontó szójer (#150) nukleáris cickány (#155) szeppent rákfatty (#186)
élőholt quwarg (#202) pszi elementál (#221) quwarg felderítő (#299) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346)
khór darázs (#348) északi aurach (#350) halálmadár (#351) nektoraf (#355) dűnekukac (#357)
bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) dombi yeti (#366)
kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) jegesmedve (#637) veszett rozmár (#639) csontlepke (#746)
csodabogár (#755) köpködő bruhatag (#773) ork bérgyilász (#781) Yurk, a profi (#958) Mallon (#960)
Zuramagor (#7012)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) bunkósbot (#9) dárda (#10) kőkalapács (#13)
sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15) bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18)
kerek kő (#19) ormánygőte csont (#21) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26)
víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31)
szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35) fáklya (#36)
drótszőr (#37) gumifa (#38) kis vaskulcs (#40) grákóbőr (#41) távcső (#42)
tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45) krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47)
antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50) bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) szöges páncél (#65)
szöges bőrpajzs (#66) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézsisak (#72) csontkulcs (#74)
rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) zöld üveg (#82)
ragasztó (#83) díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzsisak (#88)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bakkura bőr (#95) bakkura csizma (#96)
rákpáncél (#97) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) vízionár szem (#102)
magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) fabontó (#106) madártoll (#112)
xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117)
púderszikla (#118) púderkő (#119) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124)
mandibulapenge (#125) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131)
hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136)
ubuk dobónyíl (#138) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149)
szent jogar (#150) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) ezüst karkötő (#158) vassisak (#160) vasvért (#164) mászókampó (#165)
ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170)
téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) mérg. ubuk dobónyíl (#188)
vas dobónyíl (#189) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205)
ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) fűszertartó (#210) manifeszt.nyúlvány (#214) fedett verem (#219)
orgyilkos tőr (#225) ramit kő (#226) acélpengőke (#231) ilkin érc (#232) lajhár csont (#236)
tankány karom (#237) bumeráng (#249) varkaudar csizma (#317) mutáns csont (#331) phua-kúp (#372)
szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) Vlagyimir szobra (#433) törpe bánya (#435)
barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) Chara-din monolitja (#534)
univerzum nektárja (#634) darázsszárny (#652) darázsfarok (#654) aurach fog (#657) lápi hajlék (#670)
nyomkereső talizmán (#671) szulfagor agyar (#677) ryuku buzogány (#696) berzerker tüske (#713) művészi porolit (#720)
sáfránykő (#979) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218)
ork csodaszer (#1228) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) csodabazár (#1404) esélynövelő (#1409)
nodonrod kitűző (#1533) elhagyott bánya (#1685) asztrális vortex (#2324)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
AV    forma                                     ?  alakváltás
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BPB   [sorszám]                                 -  befejező parancs berakása
BPK   sorszám                                   -  befejező parancs kivétele
CIR   [beállítás]                               -  vándorcirkusz látogatása  
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ERO   [százalék]				   minieseményben maximális erősítés
ESK   kalandozó   [kalandozó]                  30  esküvő
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FFK   %           [%]         [%]               -  felt. fegyverv. kockázata
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FOG   szörny      csapda                        ?  feltételes szörnyelfogás
FM    TVP                                       -  feltételes mászás
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV   varázslat   élőlény                       -  feltételes T/V varázslat
FVH   szint                                     -  felt. T/V mágia használat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
HU    [tárgy]     [tárgy]     [tárgy]           -  hulladékgyűjtés
ID    szörny      TVP                         TVP  elfogott szörny idomítása
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KPB   [sorszám]                                 -  kezdeti parancs berakása
KPK   sorszám                                   -  kezdeti parancs kivétele
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZE   szörny                                    -  fogoly szörny elengedése
SZK   szörny                                   10  szörnykeresés
SZM   szörny                                    -  elfogott szörny leölése
SZV   téma	  szavazat			-  szavazás
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
TPF   TVP                                       -  spórolt TVP felszabadítás
TPS   TVP                                       -  TVP letiltása, spórolása
TV    varázslat   [varázsl]   [varázsl]         -  varázslat T/V listába
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
VPF   VP                                        -  spórolt VP felszabadítás
VPS   VP                                        -  VP letiltása, spórolása
VTN   varázslat   [varázsl]   [varázsl]        35  var. tanulása mestertől
ZIP   mit         TVP                         TVP  rombolás nemes céllal

Alakváltó képességek

Strucclábak Izmos hát A ló kitartása Ragadozó Izmosabb hát
A vadász kitartása Párduclábak Tigroszlán karmok Sasszárnyak Gyökerek
Teljes transzformáció Testújjáépítés Álcázás

Üzenet küldése a karakternek