6. forduló, 8. forduló, Marion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. márc. 18. 15h:03'
EZ A 256. JÁTÉKHETED, 7. FORDULÓD
257. játékheted kezdete: márc. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 300 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #1919
SZÁMLA : XXXX

MARION KALANDJAI


20 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-39,71] koordinátán.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy vizestömlő van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.)

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 131.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 131.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 4. tárgyat
Az a fegyver nem használható balkézben! (Ha mindenképp bal kézbe akarod venni, a KF <fegyver> 2 parancsot add ki, de támadni nem fogsz vele.) [0 pontot használtál fel, van még 131.]

kpb 3 kezd. parancs berakása: 3

kf 4 1 kézbeveszed/felveszed a 4. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a deus ex machinát, majd a jobb kezedbe veszed a botot. [0 pontot használtál fel, van még 131.]
[A parancs tárolásra került.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+3 kaja.) Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 101.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[-38,72] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-37,73] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy rájanyék. {max. életpontja: 23-28.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal rájössz, hogy egy manaelementál ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-36,74] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sünmedve került az utadba. Itt csata lesz.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a sünmedve jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a botot a másikra rohansz. Bottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sünmedve jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a sünmedve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A sünmedve belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bottal megütöd a sünmedve bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a sünmedve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. {Lőfegyver fejlődés: össz: 10%}
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+14 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Eszel valamit. (-1 kaja.) [66 pontot használtál fel, van még 35.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[-35,74] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csontlepke. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a csontlepke testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a botot ellenfeledre ugrasz. Bottal megütöd a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 3 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. {Lőfegyver fejlődés: össz: 10%}
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-34,74] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal rájössz, hogy egy technokolin ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Lee-MBO.

(Továbbmész...) [-33,74] Még mindig az erdőben vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kék orchideacserjét. [30 pontot használtál fel, van még 5.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed az 1. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a botot, majd a jobb kezedbe veszed a deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed az 1. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Jó lesz minél hamarabb vizet találni, ha nem akarsz a szomjúságtól legyengülni. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 138 pontot. A következő körben tehát 143 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSONTLEPKE (746. SZÖRNY)
Ennek a nagyra nőtt lepkének a testét hézagos csontok alkotják. Köztük benézve jól megfigyelhető, hogy a csontlepkének nincsenek is belső szervei, valójában az egész teremtmény csak egy élőholt váz, lélek nélkül. Talán csak a pillangó testéhez képest többszörös méretű, szivárványszín szárnyak jelentenek némi színt az állat kinézetében. Ha kételkedsz a veszélyességében, csak figyeld kicsit messziről: ez bizony nem az a virágról virágra röppenő ártatlan rovar, amelyet a mezőkön tucatszámra látni. A csontlepke vérrel táplálkozik, de hogy aztán mit kezd ezzel a szerves anyaggal belső szervek nélkül, azt nem tudni... talán a természettudósok majd kiderítik a jövőben.

KARAKTERLAP

Marion, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Ez a 7. fordulód.

Erő: 15 Szint: 2 Merészség: 6/5 Magasság: 171 cm
IQ: 16 Támadás: 1 Agresszió: 4 Testsúly: 129 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 1 Menekülés: 40 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 13 Életpont: 65/23 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 Varázspont: 0/0 Pénz: 17 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 8/1
Eddig összesen 0 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 30 TP-d van. A következő szinthez még 70 TP szükséges. A 4. fordulódban 115 arany került a bankszámládra. 120 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 3
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 (+1) 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 1 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 2 (+1) 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. szerencsejáték: 1 12. versengés: 1
13. zene: 1 14. szörnyismeret: 1 15. pszi: 1
16. zárnyitás: 1 17. vadászat: 2 18. bányászat: 1
19. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 36 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

Összsúly: 16.52 kg Megterheltség: 41%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 137 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kerek kő (#19)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-38,72) Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 23. jellempróba
(-37,73) márványtorony (#175), oltár, 29. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rájanyékek (#58), manaelementál (#290)
(-36,74) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, művészi porolit (#720), sünmedve (#33)
(-35,74) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Sheran oltár, csontlepke (#746)
(-34,74) technokolin (#50), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720)
(-33,74) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Pszi követ max. 670-es pszi szakértelemig lehet fogyasztani.
* Javítva lettek a következ‹ KT képességek: csepp a vértengerb‹l (281), elmetágítás (504), közös ima (509).

Üzenet küldése a karakternek