Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. febr. 28. 9h:05' EZ A 479. JÁTÉKHETED, 69. FORDULÓD 480. játékheted kezdete: márc. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1919 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
v 159 7456 | elmormolod a 159. varázslatot |
ve 191 2 | megveszed a 191. tárgyat 2 |
ve 196 2 | megveszed a 196. tárgyat 2 |
ve 390 3 | megveszed a 390. tárgyat 3 |
go 36 | gonoszkodsz: 36 |
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Telibe kapod a savadagot. (12 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a halálhozó bal oldalát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a halálhozó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 13 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 21 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a halálhozó bal lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a halálhozó bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 11 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 19 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 halálhozó talizmán. 1325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}
(Továbbmész...) [92,109] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő.
Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kósza testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar kósza minden csapását hárítanod. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kósza testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar kósza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A varkaudar kósza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}
Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 545 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [93,108] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy trikornis. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a khór darázs fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a khór darázs bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A khór darázs melléd csap a farkával! Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a khór darázs bal szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A khór darázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 darázsszárnyat. (ld. enc.) 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vadász varkaudar bal oldalát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar jobb vállát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a varkaudar jobb vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 196 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar nyakát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a varkaudar testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 196 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vark. nekromanta bal lábát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vark. nekromanta jobb karját. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a vark. nekromanta testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}
(Továbbmész...) [95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy sebesült manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.
be 497 | bemész a 497. épületbe |
ef 25 502 | energia fejlesztése 25 |
ext | visszadátumozás kérelem |
szk 91 | keresed a 91. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 2107. tárgyat |
DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY) Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz. |
FÜLEMÜLE SÍP (1576. TÁRGY) Ronda egy madár volt ez a Pikoló, de te kifogtál rajta! Most pedig itt állsz, és turkálsz a dögben, hátha találsz valami hasznosat a béltartalom közt. Micsoda meglepetés azonban, tényleg találsz valamit! A madár mellkasa szabályos söröskorsót formáz, ám az egyik bordája valahogy nem illik a többi közé. Mintha túl egyenes lenne... Meg az a lyuk is ott rajta... mire is hasonlít... Megvan! Úgy néz ki, mint egy csontból faragott - illetve inkább növesztett - síp. A gondolatot tett követi, letöröd a sípot, és belefújsz. Először gyengén, de már így is elég szörnyű a hangja, úgyhogy mielőtt a durvább tesztelésnek vetnéd alá, két tenyered a füledre tapasztod, majd eztán fújod meg teli tüdőből. Az eredmény a vártnál is jobb: a környező fákról összesen nyolc mókus zuhan transzban a földre, egy arrajáró borz pedig több méter magasra szökken rémületében, és visszaesve ott helyben kimúlik szívinfarktusban. Talán később majd kicsit jobban belejössz a síppal való zenélésbe. Elégedetten rakod el hát: ha ez nálad van, könnyebb lesz a legtöbb fülemülét, illetve bagolyt lezenélni a pályáról, mielőtt azok kárt tennének a hallásodban. [A fülemüle síp birtoklásakor 4-gyel alacsonyabb zene is elég a szörnyek rikácsolásának kikerüléséhez. A síp egyébiránt hangszerként is működik, tehát a H 1576 <TVP költség> paranccsal zenélhetsz vele csak úgy is.] |
ARÉNAGÖDÖR (497. ÉPÍTMÉNY) Egy cölöpkerítést veszel észre, melynek a tetején varkaudarok százai ácsorognak, és érthetetlenül üvöltöznek. Közelebb mész, és látod, hogy a kerítés túloldalán egy kör alakú, két ember mély gödör tátong, benne pedig két varkaudar bajnok méregeti egymást, majd össze is csapnak, csak úgy szikráznak a fegyverek pengéi. A BE 497 paranccsal magad is megküzdhetsz olyan szörnyekkel, melyeket a varkaudarok foglyul ejtettek, és az arénában szórakoztatásra használnak. Második paraméterként megadhatod, hogy hány csatát szeretnél megvívni (max. 8-at), ha pedig harmadik paraméterként egyet adsz meg, akkor a te szintednél erősebb szörnyekkel is vállalsz csatát. Lehetőség van ezenfelül anyagilag is támogatni az arénát. Ehhez a H 497 parancsot kell kiadnod. Második paraméterként a támogatás összegét mértékét kell megadnod 100 arannyi egységekben (tehát a H 497 10 parancs 1000 arany befizetését eredményezi), harmadik paraméterként pedig a kívánt szörny sorszámát. Ha egy szörnyre a felajánlás eléri a 100000 aranyat (és a mindenek felett álló entitás, a Játékvezető is engedélyezi), a szörny bekerül az arénagödörbe ellenfélként. |
Erő: | 21 (31) | Szint: | 16 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 171 cm |
IQ: | 17 (22) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 129 kg |
Ügyesség: | 18 (23) | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 2/2 év |
Egészség: | 16 (21) | Életpont: | 311/204 | Jellem: | semleges (+9) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 20 (25) | Varázspont: | 258/154 | Pénz: | 1061 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 73/11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/0 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 17/7 (+24%) |
vágófegyverek: | 1/39 | ütőfegyverek: | 9/81 (+8%) | lőfegyverek: | 14/84 |
dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -9.); nyílvessző (#108) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
95,107 mezőn táborozol |
Szkander vereségeid: 0 győzelmeid: 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/91 | 2. nyomkövetés: | 1/63 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 2/99 | 5. csapdakészítés: | 12/42 (+47%) | 6. csapdaészlelés: | 1/0 |
7. gyógyítás: | 27/77 (+41%) | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 1/7 |
10. szörnyidomítás: | 1/56 | 11. teológia: | 7/56 | 12. taumaturgia: | 2/65 |
13. szerencsejáték: | 1/10 | 14. versengés: | 2/97 (+27%) | 15. zene: | 1/0 |
16. szörnyismeret: | 6/16 | 17. pszi: | 9/58 (+14%) | 18. zárnyitás: | 1/0 |
19. vadászat: | 10/89 | 20. bányászat: | 3/11 | 21. testépítés: | 2/34 |
22. főzés: | 1/0 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 30 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 30 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés (7) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
manaelementál (#290), nektoraf (#355), Pszinapszis (#974) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | szürkeáll. aktiv (#71) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
2.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 148 (limit: 195), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 16 625. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
kasztrop.kitágulás (197) |
azért a támadás... (221) |
önismeret (236) |
tolvajfelismerés (243) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
vallási öntudat (290) |
földmágia (357) |
a mágia szeretete (393) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 23 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1877 TU szükséges.) |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
Összsúly: 118.71 kg | Megterheltség: 164% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 54 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
19 | arany (#50) | 3 | kaja (#2) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | darázsszárny (#652) | 1 | fülemüle síp (#1576) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
4 | spiritusz (#170) | 4 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | varkaudar csont (#1113) |
89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | |
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
|
|