67. forduló, 69. forduló, Black Pitt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jún. 4. 22h:08'
EZ A 118. JÁTÉKHETED, 68. FORDULÓD
119. játékheted kezdete: jún. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4430
SZÁMLA : XXXX

BLACK PITT KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [67,18] koordinátán.
Midőn unalmasan telik pihenésed, meglepődve szemléled az érkező ismerőst. Nahát! Újra meglátogatott a FÉNY hordozóinak hírnöke! Szomorúan veszi észre, hogy te még nem léptél be közéjük. Barátságosan megdorgál. Mesél a csapatról, s miután távozott, sokáig gondolkodsz a halottakon...
Varázserőd regenerálódik. (+10 varázspont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 203.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 198.]

m 5 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra
[66,19] Változik a terep: sűrű erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy trollfa. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a trollfa ágas-bogas fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A trollfa egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a trollfa vastag törzsét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A trollfa feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-10 életpont). A trollfa még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. (ld. enc.) 301 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre.
Összeakadsz egy kopasz, félszemű troll férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre színe zöld. Tharr hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy rézpáncélt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy arató csattanat trófea, egy dombi yeti trófea és egy nukleáris cickány trófea díszíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Szénhidrátor. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [65,18] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Észreveszel egy móricserjét. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ragyás burástya. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Nincs időd félrehajolni. (18 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ragyás burástya jobb lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. A ragyás burástya csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya jobb lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. Magad mögé lököd a pitiáner bibircsók-óriás trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes ragyás burástya trófeát. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. [24 pontot használtál fel, van még 174.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a 2 trófea nyakláncot, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +2 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve óriáserő. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. 2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. 3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. [30 pontot használtál fel, van még 144.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +2 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve gyógymógy. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. 2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. 3.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. [30 pontot használtál fel, van még 114.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[66,18] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy uzbány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az uzbány jobb szárnyát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd az uzbány fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [67,18] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Hmm, csak egy csontlepke. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontlepke testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északról folyik délre. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [68,18] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy púpos burástya lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a púpos burástya testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 smirglilevelet. [39 pontot használtál fel, van még 75.]

ep 155 110 építed a 155. tárgyat 75 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

gyk 127 50 gyakorolsz a 127. tárggyal 50 pontért
Fegyveredet megforgatva, csihant a döfke penge nyisz-nyasza. Jót tett egy kis edzés! Már nem sok kell a következő szinthez. [50 pontot használtál fel, van még 25.]

gyk 127 50 gyakorolsz a 127. tárggyal 25 pontért
Komplett gyakorlópályát szerkesztesz néhány tereptárgyból (egy mahagóni rekettyés, két döglött rizsókpatkány, egy malóbambusz) és gyakorolni kezdesz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). [25 pontot használtál fel, van még 0.]

gyk 127 50 gyakorolsz a 127. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

gyk 127 50 gyakorolsz a 127. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-4 életerő.) Remélhetőleg most már teljesen lebomlott a szervezetben. Valami mozgolódik a hasadban. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 209 pontot. A következő körben tehát 209 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TROLLFA (80. SZÖRNY)
Belépni egy sűrű erdőbe már eleve azt jelenti, hogy készülj fel a legrosszabbra. Aztán amikor egy vastag, erős fa megmozdul melletted, már késő az utolsó imát elrebegni: alighanem egy trollfa döntött úgy, hogy véget vet az életednek. Ezek az akár száz évig is elélő, háromméteres monstrumok csak kisöccsei a gyilkos enteknek, de félelmetes regenerálódó képességük így is kemény próba elé állítja azt a kalandozót, aki a valós világot preferálja az árnyékvilág könnyed semmittevéséhez képest. A trollfák ellen ütőfegyvert alkalmazni esztelenség, és a szúrófegyvereknek sem sok esélye van. Mivel a sűrű erdőben nem használhatsz lő- és dobófegyvert, nem sok választási lehetőséged marad... Szerencsére, a trollfák nem tudnak gyorsan mozogni - ha a dolgok rosszra fordulnak, még mindig marad a futás! A trollfa fegyverként egy kicsavart fatörzset használ.

GÖCSÖRTÖS BUNKÓ (123. TÁRGY)
A trollfa egy nagyobb ágát lemetszve, egy könnyű, ámde nagyon kemény bunkóhoz jutsz. Mivel elég göcsörtös, komoly jártasságot igényel (legalább 5-ös ütőfegyver szakértelem), hogy megfelelő hatékonysággal forgatni tudd. A göcsörtös bunkó egy 2d8+4 sebzésű ütőfegyver.

RAGYÁS BURÁSTYA (111. SZÖRNY)
A ragyás burástya olyan, mint a púpos burástya, csak sokkal nagyobb és erősebb. Sokak ezért a púpos burástyák királynőjének nevezik. Amellett, hogy tojócsövével képes petét rakni beléd, savas köpettel rendelkezik, amely tönkreteheti a testedet védelmező páncélt. Hogy még kevésbé érezd magad jól, ha egy ilyennel szembekerülsz, nem árt, ha tudod, hogy harapása erősen mérgező. Legyőzéséhez, akárcsak a púpos burástyához, elengedhetetlen a szúrófegyver.

ÓRIÁSERŐ (53. VARÁZSLAT)
Végre megszerezted minden Tharr-pap álmát, a plusz sebzést adó varázslatot! Ennek a kellemes varázslatnak az elmormolása 24 VP-be kerül, és 5 TVP-be. Ettől kezdve egészen a következő forduló elejéig tart. Minden támadásodra kapsz +1 sebzést (tehát ha már háromszor támadsz a fegyvereddel, akkor körönként +3-at!). Ha tapasztaltabb leszel, akkor ez támadásonként +2-re ill. +3-ra is nőhet! A varázslat anyagi komponense egy sallank karom.

GYÓGYMÓGY (5. VARÁZSLAT)
Ez a legegyszerűbb gyógyító varázslat - kisebb sérüléseket tudsz vele kezelni. Minél magasabban állsz a papi ranglétrán, annál több életpontot kapsz vissza az elmondásakor. Ezt a gyógyító varázslatot csak magadra használhatod. Elmondása 6 VP-be kerül. Ha van bekapcsolt FGY parancsod, és egy labirintusban az életpontod a megadott % alá zuhan, automatikusan használod ezt a varázslatot.

KARAKTERLAP

Black Pitt, egy kopasz, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr hűséges követője vagy. Ez a 68. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 13 Merészség: 6/6 Magasság: 119 cm
IQ: 14 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 65/65 év
Egészség: 18 Életpont: 199/195 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 13 (14) Varázspont: 46/7 Pénz: 95 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 276 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 601 TP-t kaptál. Jelenleg 40 338 TP-d van. A következő szinthez még 7 662 TP szükséges. Trófeáid: ragyás burástya, dombi yeti, Jerome. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 12 vágófegyverek: 5 (+1)
ütőfegyverek: 13 lőfegyverek: 9

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8)
68,66 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 681 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 12 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 4 5. gyógyítás: 25 6. felderítés: 1
7. teológia: 5 (+1) 8. zene: 2 9. szörnyismeret: 4
10. vadászat: 4 11. bányászat: 12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
mászol max. 40 TVP-ért

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 15, 53.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 1 * bronzpajzs (#89) 1 * bronzsisak (#88)
1 kis bőrpajzs (#45) 1 mászókarom (#78) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontszurony (#12) 1 ezüsttőr (#322)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 hosszú íj (#111) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127) 24 nyílvessző (#108)
9 orgyilkos tőr (#225) 1 * parittya (#18) 3 sallank nyíl (#129)
1 szöges bunkó (#8) 30 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1)
3 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 1 hebrencs csapda (#147)
17 kaja (#2) 1 kötél (#92) 1 tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
1 huhogó bibe (#332) [benne 12 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 0]
1 kavadu iszák (#25) [benne 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 6]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 8 csepp ugh méreg (#166), fér még: 40]
2 vizestömlő (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4]
2 zöld üveg (#82) [bennük 5 csepp ragasztó (#83), fér még: 35]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 darázsszárny (#652) 10 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105)
4 ezüstdarab (#326) 3 fémrúd (#104) 1 gyíkfű (#201)
3 gyöngymangó (#135) 2 lapkorong (#80) 14 madártoll (#112)
3 magszim bél (#103) 4 óndarab (#85) 3 ormánygőte csont (#21)
18 pirkit (#153) 1 rézdarab (#70) 37 sallank karom (#128)
10 smirglilevél (#29) 1 sünmedve tüske (#14) 2 surranó kígyó bőr (#47)
1 szulfagor agyar (#677) 1 szuperkötél (#209) 1 vadász tatu bőr (#15)
5 vasérc (#152)

Összsúly: 70.55 kg Megterheltség: 113%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 87 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 2 trófea nyaklánc (#196) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 göcsörtös bunkó (#123) 3 smirglilevél (#29) 4 ugh méreg (#166)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

64 65 66 67 68 69
17
18
19
20
(65,18) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, ragyás burástya (#111)
(66,18) egy ismeretlen isten rúnaköve, 24. jellempróba, uzbány (#102)
(66,19) trollfák (#80), Szénhidrátor (4695. kalandozó)
(67,18) csontlepke (#746), gumifa (#38), patak, Raia oltár
(68,18) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), púpos burástya (#92)

Üzenet küldése a karakternek