Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. nov. 20. 16h:17' EZ A 844. JÁTÉKHETED, 67. FORDULÓD 845. játékheted kezdete: nov. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5631 SZÁMLA : XXXX |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a manifesztátor testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A manifesztátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
d 26 20 | eldobod a 26. tárgyat (20 darabot) |
d 166 16 | eldobod a 166. tárgyat (16 darabot) |
fog 91 219 | elfogod a 91. szörnyet a 219. tárggyal |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a mélységi grittang testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Mandibulakaszával megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a mélységi grittang testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [89,26] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy fémbontó szójer. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [89,25] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal rájössz, hogy egy sérült fémbontó szójer ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a púpos burástya jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 1 4 2 | mozogsz északkeletre, délre, keletre |
(Továbbmész...) [90,25] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy vadtroll nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Elszántan a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadtroll testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a vadtroll bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-6 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [91,25] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Nem gondoltad, hogy ilyen óriási a fészek! Lentről sokkal kisebbnek látszott. Bemászol. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Sajnos, a fészek nem üres - futnod vagy harcolnod kell. Egy fekete griff!
Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 4 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fekete griff ébenfekete testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a fekete griff testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a fekete griff jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csőrével a fekete griff nem tudott megsebezni. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fekete griff bal oldalát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a fekete griff ébenfekete testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a fekete griff. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drasmólyom jobb lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a drasmólyom testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a drasmólyom. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 2 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Zuramagor ébenfekete testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a Zuramagor ébenfekete testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a Zuramagor testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a Zuramagor a jobb válladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a Zuramagor pikkelyes szárnyát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a Zuramagor ébenfekete testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a Zuramagor. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [93,25] Továbbra is magashegységben vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal rájössz, hogy egy nyuhaj karbin ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [94,24] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " KOBUDERA társaim! A kí vezesse öklünket Pumpa ellen! - Kobuder Master. " Oldalt pillantva, meglátsz egy sziklafészket. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csillezsályát. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy kőszáli disznó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a kőszáli disznó jobb hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a kőszáli disznó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A kőszáli disznó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 1 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az emberevő testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval többször eltalálod az emberevő ragyás irháját. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az emberevő bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az emberevő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 12 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az emberevő ragyás irháját. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az emberevő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
kt 1253 3 | elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot) |
szk 34 | keresed a 34. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
FŰSZERTARTÓ (210. TÁRGY) Ez az apró, szürke üvegből öntött tárgy a nagymamád polcon sorakozó, felcímkézett fűszertartóira emlékeztet. Ha Fűszert (azaz sáfrányport) szerzel, automatikusan ebbe töltöd. Maximum 5 adag fűszer fér bele. |
ELFOGTÁL EGY SZÖRNYET... Brávó! És most mit kezdesz vele? Amíg ezt kitalálod, néhány információ: egyszerre maximum 6 elfogott szörnyed lehet (kezdetben azonban, amíg még nincs nagy tapasztalatod a fogoly szörnyek tartásában, még kevesebb). A magasabb intelligenciájú lények elfogásával ne is próbálkozz, ők úgysem sétálnak bele a csapdádba! Labirintusban nem érdemes az elfogással próbálkozni, mert csak nagyon kevés csapda van (van egyáltalán?) amelyet ott is használni tudsz. Egy elfogott szörnyet a Szörny Elengedése: SZE <szörny> paranccsal engedhetsz szabadon, "rakhatsz le" egy adott mezőn. Megölni a Szörny Megölése: SZM <szörny> paranccsal lehet. Ilyenkor a szörnyet szintén lerakod az adott mezőn, csak azonnal meg is küzdesz vele. A szörnyet rabsága alatt etetned kell - minél nagyobb, annál több kaját eszik a körben (az etetést mindig a legéhesebb szörnnyel kezded). Hosszú éhezéstől a szörnyed éhenhalhat, és ezért gonoszságpont jár. A fogoly szörnyeid italszükségletükről maguk gondoskodnak. |
SZÖRNYEK IDOMÍTÁSA Ha sikerül egy szörnyet élve elfognod, ez még nem jelenti azt, hogy ezzel minden problémád megoldódott. Hiszen hacsak nem gúzsbakötözve cipeled a lényt, (márpedig így biztos, hogy előbb-utóbb elpusztul) számítanod kell rá, hogy azonnal megtámad, amint nagyobb szabadságot adsz neki. Lehetőség van azonban arra, hogy idomítsd a befogott szörnyet. Erre szolgál a szörnyIDomítás: ID <szörny> <TVP> parancs. Minden szörny beidomítása adott TVP-be kerül. Az ID kiadásakor meghatározhatod, hogy mennyit foglalkozol a szörnyeddel. Ha ez a TVP elegendő volt, attól kezdve a szörny meg van szelidítve. Ha nem, akkor megtudod, hogy még kb. mennyi időt kell a szelidítéssel tölteni. Ha egy szörnyet meggszelidítettél, beidomítottál, automatikusan végzi attól kezdve a feladatot, amelyre legalkalmasabb. A málhás a holmid egy részét fogja cipelni, a hátason lovagolhatsz, és ez plusz lépést, kevesebb TVP-be kerülő lépést, sőt, a harcban való nagyobb védettséget is jelenthet. Van olyan szörny, amely táborozás alatt őrzi a holmidat, ezáltal csökkentve a lopás esélyét, más szörny az élelemeszerzésben, ásásban vagy építkezésben tud segíteni. Egy adott funkcióra egyszerre csak egy szörnyed lehet betanítva (tehát nem lehet pl. két teherhordód). Egy pillanatra felmerül benned a gondolat, hogy a szörnyedet harcra is idomíthatod, de aztán rájössz, hogy ezzel pont azokat a vérszomjas ösztönöket szabadítanád fel, amelyeknek az idomítással gátat akarsz szabni. |
ZURAMAGOR (7012. SZÖRNY) Sziklafészket mászni jó mulatság. Mászókampó fel, aztán hopp, már fel is húztad magad. Odafenn általában egy szívbajos tojó próbálja tojásait védeni. Eredménytelenül. Mégis most, mikor a fészekbe veted magad, az ereidben meghűl a vér. Láttál már fekete griffet, és az nem annyira veszélyes, mint amilyen ronda. De EZ itt nemcsakhogy ronda, hanem veszélyes is, jössz rá rögtön. Vörösen izzó szemei szúrósan a lelkedbe vájnak, majd a széttartott szárnyairól a saját rémült fizimiskád tükröződik vissza. Hiszen ez egy obszidiánbőrű fekete griff! Ilyen nem létezik, fut át az agyadon, ám eszedbe jut a kis történet, amit a helybéliek kocsmájában hallottál: a magashegységben él egy Zuramagor nevű hatalmas madár, és kiszívja az emberek életét, harapása pedig olyan mérget terjeszt, amibe egy sullár is belepusztul. Most igazolódik a "mese"? Rettegve szorítod meg a fegyvered... |
Erő: | 15 | Szint: | 14 | Merészség: | 3/1 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 24 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 213/200 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 21 | Varázspont: | 70/50 | Pénz: | 70 arany | Kép. pont: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 10 (+1) | ütőfegyverek: | 17 | dobófegyverek: | 14 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
94,24 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 182 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9 (+1) | 2. nyomkövetés: | 11 (+1) | 3. mászás: | 6 |
4. csapdakészítés: | 6 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 20 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. taumaturgia: | 2 |
10. szörnyismeret: | 3 | 11. vadászat: | 5 | 12. bányászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szürke rinocérosz (#346) (csak egyszer), sörényes ubuk (#89) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
sóhajtó dorony (#112), fémbontó szójer (#150), kérődző etra (#368), fabontó szójer (#71) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) státusz: OK |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). Toborzóiroda (759): új. Harmincasok klubja (875): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 46. |
Összsúly: 46.98 kg | Megterheltség: 93% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | gyenge méreg (#26) | 2 | kaja (#2) | 4 | kaktusztüske (#114) | |||
16 | ugh méreg (#166) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | fűszertartó (#210) | 6 | madártoll (#112) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 3 | spiritusz (#170) |
88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | |
23 | |
|
|
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
|