Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. nov. 18. 22h:51' EZ A 843. JÁTÉKHETED, 66. FORDULÓD 844. játékheted kezdete: nov. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 17 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5631 SZÁMLA : XXXX |
m 3 6 6 | mozogsz délkeletre, nyugatra, nyugatra |
Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 4 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás griff testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az óriás griff farkát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az óriás griff bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az óriás griff karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az óriás griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 1 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás szőrös kezét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bibircsók-óriás ragyás testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a bibircsók-óriás bal karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [91,25] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Nem gondoltad, hogy ilyen óriási a fészek! Lentről sokkal kisebbnek látszott. Bemászol. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Sajnos, a fészek nem üres - futnod vagy harcolnod kell. Egy griffőniksz! (ld. enc.)
Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 2 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a griffőniksz bal szárnyát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (13 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a griffőniksz tollas testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a griffőniksz jobb szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a griffőniksz a jobb válladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a griffőniksz jobb oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a griffőniksz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A griffőniksz feléd csap csőrével, de sikertelenül. A griffőniksz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [90,25] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy elhagyott bányát. Délre nézve látsz egy világítótornyot. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vadtroll került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadtroll fejét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a vadtroll fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A vadtroll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-7 életpont). A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 6 4 4 | mozogsz nyugatra, délre, délre |
(Továbbmész...) [89,26] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Felismered. Ez egy fémbontó szójer. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [89,27] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy púdersziklát. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy mélységi grittang nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang farkát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 2 4 5 | mozogsz keletre, délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [90,28] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve.
(Továbbmész...) [89,29] Még mindig bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vérfürdető magszim. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 1 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával végigvagdosod a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvagdosod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
h 979 1 | használod a 979. tárgyat |
kt 138 8 | elkészíted a 138. tárgyat (8 darabot) |
m 8 | mozogsz északra |
Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 3 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Ez mellément. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a nektoraf testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nektoraf fejét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a nektoraf testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 35 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 102, gyógyulás: 0, összesen: -102 ÉP}
szk 124 | keresed a 124. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 9 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 9 pontért |
ÓRIÁS GRIFF (105. SZÖRNY) Ezzel a hatalmas testű madárral csak a magashegységek legmegközelíthetetlenebb csúcsain találkozhatsz. Mérete óriási, majdnem akkora, mint egy elefánt. Hatalmas karmaival, csőrével kőszáli disznókat tép szét könnyedén. Leghatékonyabb ellene az ütőfegyver, legkevésbé hatékony a szúrófegyver. |
GRIFFŐNIKSZ (106. SZÖRNY) Ez a sas méretű grifflény magas sziklák között épít fészket. Vállalkozó kedvű kalandozók gyakran másznak meg meredek falakat azért, hogy megszerezhessék mágikus erejű tojását. Azonban a griffőniksz minden elégető lehelete még a legtapasztaltabbakat is könnyedén a magasból aláhulló széndarabbá változtathatja. Sokak szerint a tűzköpet a madár által lenyelt és pirkitté átalakított kődarabok eredménye. |
VÉRFÜRDETŐ MAGSZIM (148. SZÖRNY) A vérfürdető magszim a húsevő magszim távoli, és jóval méretesebb rokona. Szintén bozótosban él, azonban hatalmas csápjaival inkább dzsungel-ligetre, mint egyszerű bokorra emlékeztet. Rengeteg nyúlványa van, amelyekkel megragadja a közelben elhaladó, gyanútlan kalandozókat, majd az alul meghúzódó, óriási szájhoz húzza őket. Az alsó száj olyan nagy, hogy akár egy felnőtt uzbányt is képes elnyelni. Nincs is szükség a rágásra, mert a vérfürdető magszim beleiben hihetetlen hő termelődik, és ez meg is süti az elnyelt áldozatot. |
Erő: | 14 | Szint: | 14 | Merészség: | 3/1 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 24 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 212/110 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 21 | Varázspont: | 70/45 | Pénz: | 70 arany | Kép. pont: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 9 | ütőfegyverek: | 17 | dobófegyverek: | 14 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
89,28 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 182 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8 | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. mászás: | 6 |
4. csapdakészítés: | 6 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 20 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. taumaturgia: | 2 |
10. szörnyismeret: | 3 | 11. vadászat: | 5 | 12. bányászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szürke rinocérosz (#346) (csak egyszer), sörényes ubuk (#89) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
sóhajtó dorony (#112), fémbontó szójer (#150), kérődző etra (#368), fabontó szójer (#71) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). Toborzóiroda (759): új. Harmincasok klubja (875): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 46. |
Összsúly: 47.31 kg | Megterheltség: 98% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | kaja (#2) | 5 | kaktusztüske (#114) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | sáfránykő (#979) | 8 | sünmedve tüske (#14) | 8 | ubuk tüske (#131) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | arany (#50) | 1 | csontkulcs (#74) | 3 | pirkit (#153) | |||
2 | rézdarab (#70) | 3 | spiritusz (#170) | 6 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
20 | víz (#27) |
88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | |
23 | |
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|