65. forduló, 67. forduló, Saitama összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2022. ápr. 13. 17h:40'
EZ A 86. JÁTÉKHETED, 66. FORDULÓD
87. játékheted kezdete: ápr. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3941
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

SAITAMA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,80] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+7 tvp ). Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 lapockacsontot. Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

* 2. KP: v 6 3 0 elmormolod a 6. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 208.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
5 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

* 4. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+2 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 203.]

tno 2 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

kno 14 4 képesség-növelés 14
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.) Egy új fogást sajátítottál el: A Kos Csapásának technikáját. (ld. enc.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.)
Sajnos 12. szint felett a harcművészet szakértelmedet nem növelheted képességponttal nagyobbra, mint az ökölvívás szakértelmed - de talán egy kolostorban lakó mester még tud tanítani. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

m 2 mozogsz keletre
[100,80] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Ráismersz a lényre. Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 4 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az orgyilkos testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Összeakadsz egy fekete hajú, félszemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight fanatikusa. Egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy harcos trófea, egy Lord Kovács József trófea és egy erszényes elkarog trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Hátasa egy idomított spagulár. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is semleges.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Fifikás Smug. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összeakadsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű ember férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre teljesen fehér! Egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy hegyi szamár cipeli.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Veres Tramman. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Céltáblát pakolsz elő, aztán mutatsz a csóreszkámnak egypár trükköt, had örüljön! Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Találkozol egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. zafírját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy q. rohamosztagos trófea színesíti. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Teherhordója is van: egy zombi! Szegény állat majd megszakad.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Alaran. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Céllövészeti bemutatót rendezel zöldfülű barátod számára. Öröm nézni, hogy bámulja profizmusodat! Aztán elköszöntök egymástól.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [12 pontot használtál fel, van még 191.]

ve 21 1 megveszed a 21. tárgyat 1
Vásároltál 1 ormánygőte csontot. 6 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

be 594 bemész az 594. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Tralvelvansók, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):


deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db,
vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, kavadu iszák (#25) 4 ap /db,
gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db,
drótszőr (#37) 4 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db,
távcső (#42) 32 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db,
kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db,
rézdarab (#70) 2 ap /db, csontkulcs (#74) 8 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db,
lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, zöld üveg (#82) 6 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje,
óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db,
rákpajzs (#98) 20 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db,
magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db,
rövid íj (#107) 16 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db,
mandibulapenge (#125) 6 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db,
csuklyavirág (#133) 2 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db,
szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, pirkit (#153) 4 ap /db,
ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje,
téfea-agy (#172) 16 ap /db, grifftojás (#179) 20 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db,
nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db,
gyíkfű (#201) 2 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, szuperkötél (#209) 4 ap /db,
fűszertartó (#210) 12 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, praglonc hártya (#215) 400 ap /db,
ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, ramit kő (#226) 6 ap /db,
acélpengőke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db, tatu dob (#234) 8 ap /db,
dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, lant (#238) 36 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db,
kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, remák szív (#264) 24 ap /db,
kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db, aranytű (#272) 8 ap /db,
ametiszt medál (#275) 56 ap /db, rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db,
jégszív (#282) 30 ap /db, Szent Kulacs (#285) 1000 ap /db, sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db,
bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, din formázó minta (#301) 50 ap /db, kőszem (#304) 10 ap /db,
galachmit (#310) 300 ap /db, roxati zárfaló (#314) 800 ap /db, ezüsttőr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyű lándzsa (#324) 30 ap /db,
ezüstdarab (#326) 8 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db,
rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, acéltű (#334) 2 ap /db, shinai gömb (#348) 240 ap /db, mithril (#352) 16 ap /db,
molluszk ház (#353) 4 ap /db, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db, kinemfogyó tegez (#368) 700 ap /db,
moa rubin (#379) 60 ap /db, moa obszidián (#380) 24 ap /db, moa zafír (#381) 80 ap /db, moa jádekő (#382) 32 ap /db,
moa üveggömb (#383) 10 ap /db, moa burát (#384) 24 ap /db, halcsont (#390) 4 ap /db, polip szívóka (#391) 4 ap /db,
álompor (#396) 2 ap /db, fokhagyma (#403) 8 ap /db, rájabőr (#404) 6 ap /db, teknőcteknő (#416) 24 ap /db,
era formázó minta (#418) 50 ap /db, fpi formázó minta (#419) 50 ap /db, kaktuszbogyó (#429) 8 ap /db, gór formázó minta (#444) 50 ap /db,
ostromlétra (#510) 10 ap /db, moa töltő (#525) 200 ap /db, dentor bőr (#551) 70 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db,
toxyl (#591) 16 ap cseppje, toxyl üvegcse (#592) 50 ap /db, jégkristály (#593) 40 ap /db, hro formázó minta (#601) 50 ap /db,
rémplazma (#616) 100 ap /db, sárkányfog (#617) 40 ap /db, tűzbimbó (#623) 10 ap /db, adamantit (#627) 50 ap /db,
arkog kő (#632) 2 ap /db, törpe őskő (#633) 1000 ap /db, áldott kő (#642) 40 ap /db, sámán erszény (#650) 20 ap /db,
rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db, liumbe hajtás (#655) 8 ap /db,
liumbe bimbó (#656) 30 ap /db, aurach fog (#657) 2 ap /db, aurach bőr (#658) 28 ap /db, alligátorfog (#663) 20 ap /db,
elf csont (#664) 8 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, sáska amulett (#668) 30 ap /db,
rakolits por (#669) 14 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, smaragdkő (#678) 100 ap /db, rubinkő (#679) 300 ap /db,
medúzacsáp (#703) 10 ap /db, troll csont (#704) 8 ap /db, kobudera csont (#705) 8 ap /db, gnóm csont (#706) 8 ap /db,
etra hályog (#712) 50 ap /db, bunthar bőr (#733) 10 ap /db, tl'urlang erőkő (#825) 200 ap /db, dlathog kőzet (#829) 100 ap /db,
vörös zselé (#862) 10 ap /db, yetifog (#863) 8 ap /db, kitintüske (#879) 8 ap /db, tarantulakarom (#887) 40 ap /db,
szürke briliáns (#908) 60 ap /db, skorpiókarom (#911) 8 ap /db, quwarg igazgyöngy (#912) 8 ap /db, nothar bogyó (#923) 8 ap /db,
artikula bélhólyag (#927) 8 ap /db, cápazsír (#932) 8 ap /db, tl'urlang méreg (#946) 396 ap cseppje, párducbőr (#1066) 20 ap /db,
jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, féregbél (#1071) 8 ap /db,
ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, párducszem (#1073) 4 ap /db, lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, cetuszony (#1075) 20 ap /db,
hókutya nyakörv (#1077) 20 ap /db, mammutbőr (#1078) 12 ap /db, szélgömb (#1080) 60 ap /db, behemótköröm (#1081) 20 ap /db,
hósárkány szív (#1082) 40 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, kis ónixkulcs (#1110) 1425 ap /db,
varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, isteni fétis (#1150) 3000 ap /db, ryuku védőkenőcs (#1154) 48 ap /db, tenger gyümölcse (#1155) 32 ap /db,
fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, Thargodan csont (#1181) 30 ap /db, ektoplazma (#1185) 93 ap /db, hattyútoll (#1222) 2 ap /db,
sólyomcsőr (#1223) 10 ap /db, ryuku tájoló (#1224) 900 ap /db, íjászkence (#1225) 48 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db,
holdbőr (#1236) 28 ap /db, gyilkos méreg (#1265) 120 ap kortyonként, destabilizátor (#1275) 750 ap /db, teriád edény (#1278) 140 ap /db,
teriád ékszer (#1279) 2000 ap /db, bíbor drakpikkely (#1305) 120 ap /db, jáde drakpikkely (#1306) 120 ap /db, topáz drakpikkely (#1307) 120 ap /db,
fekete drakpikkely (#1308) 120 ap /db, zöld drakpikkely (#1309) 120 ap /db, aszott drakpikkely (#1310) 120 ap /db, moa kémlelő (#1333) 285 ap /db,
moa fogaskerék (#1348) 42 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db, draklen kulcs (#1377) 120 ap /db, pókláb (#1378) 2 ap /db,
teriád méreg (#1379) 24 ap cseppje, anguaxin váladék (#1382) 28 ap /db, térdeplő tülök (#1440) 24 ap /db, teriád kobak (#1461) 39 ap /db,
azuka vese (#1462) 18 ap /db, őskristály-szilánk (#1525) 99 ap /db, quwarg teleportgömb (#1534) 2500 ap /db, quwarg katalizátor (#1535) 3300 ap /db,
térhajlító kavics (#1539) 690 ap /db, megsemmisítő (#1540) 150 ap /db, kígyótoll (#1543) 60 ap /db, aenouth ködkürt (#1554) 2300 ap /db,
fülemüle síp (#1576) 270 ap /db, fenőkő (#1618) 300 ap /db, manadefilátor (#1810) 2000 ap /db, ganüid tájológömb (#1819) 3000 ap /db,
kvatáns pikkely (#1828) 60 ap /db, dögevő csőr (#1866) 100 ap /db, nerub szemfog (#1871) 6 ap /db, őrjöngő agyar (#1914) 400 ap /db,
negátortoll (#1947) 40 ap /db, öldöklő pikkely (#1949) 100 ap /db, kronoplazma (#1953) 300 ap /db, mogul szemgolyó (#1976) 800 ap /db,
ősöreg yetibőr (#1980) 500 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
acélpengőke (#231) 3 ap /db, áldott kő (#642) 20 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, antilopbőr (#48) 3 ap /db,
aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, aurach fog (#657) 1 ap /db, bakkura bőr (#95) 2 ap /db, bronzkulcs (#76) 9 ap /db,
deus ex machina (#1) 25 ap /db, dobóháló (#221) 8 ap /db, dorony tüdő (#212) 8 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db,
Éjmágus tükre (#1100) 500 ap /db, ezüst kulcs (#184) 12 ap /db, ezüstdarab (#326) 4 ap /db, fabontó (#106) 5 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, furulya (#233) 7 ap /db, fűszertartó (#210) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 3 ap /db,
grifftojás (#179) 10 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, hattyútoll vánkos (#1226) 70 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 4 ap /db,
huhogó bibe (#332) 8 ap /db, hűségérme (#1141) 40 ap /db, jégszív (#282) 15 ap /db, Jerome köpenye (#1527) 180 ap /db,
kavadu iszák (#25) 2 ap /db, kavadu lebeny (#24) 2 ap /db, királygyík bőr (#44) 3 ap /db, kis aranykulcs (#240) 16 ap /db,
kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, lajhár csont (#236) 3 ap /db, lapkorong (#80) 2 ap /db,
lapockacsont (#33) 4 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, magszim bél (#103) 5 ap /db, mandibulapenge (#125) 3 ap /db,
mászókampó (#165) 15 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db, mutáns csont (#331) 4 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db,
nagy vaskulcs (#186) 16 ap /db, óndarab (#85) 2 ap /db, pirkit (#153) 2 ap /db, quwarg tojás (#360) 2 ap /db,
rakolits por (#669) 7 ap /db, rákpáncél (#97) 4 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db, rézkulcs (#75) 6 ap /db,
rinóbőr (#651) 5 ap /db, sáfránykristály (#675) 20 ap cseppje, sallank karom (#128) 2 ap /db, sáska amulett (#668) 15 ap /db,
smaragd kulcs (#241) 24 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 7 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db,
surranó kígyó bőr (#47) 2 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db, szent jogar (#150) 50 ap /db,
távcső (#42) 16 ap /db, téfea-agy (#172) 8 ap /db, tépett lobogó (#1864) 8 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db,
tinta (#101) 1 ap cseppje, ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 6 ap /db, varányszem (#30) 1 ap /db,
varázskő (#305) 30 ap /db, varkaudar csont (#1113) 4 ap /db, vaskulcs (#183) 10 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db,
vízionár szem (#102) 3 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 16 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db, ormánygőte csont (#21) 3 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 186.]

be 591 bemész az 591. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Aranykezű Dáin vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db,
bőrpáncél (#51) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db,
szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db, rézpajzs (#73) 28 ap /db,
mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, bronzsisak (#88) 18 ap /db,
bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db,
rákpajzs (#98) 20 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvessző (#108) 2 ap /db, hosszú íj (#111) 40 ap /db,
göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db, sallank nyíl (#129) 8 ap /db,
ubuk tüske (#131) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db,
ezüst karkötő (#158) 28 ap /db, kis vaspajzs (#159) 46 ap /db, vassisak (#160) 44 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 72 ap /db,
vasvért (#164) 164 ap /db, rövid kard (#171) 46 ap /db, harci kalapács (#174) 72 ap /db, vashegyű nyíl (#176) 12 ap /db,
vasalt bunkó (#181) 110 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 40 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db,
vas dobónyíl (#189) 20 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db, láncing (#222) 400 ap /db,
varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, lánckesztyű (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db,
kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, bumeráng (#249) 8 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db,
kvazár sisak (#266) 140 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db, gromak páncél (#270) 60 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 62 ap /db,
rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, energiapajzs (#290) 12000 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db,
elit csatavért (#295) 60 ap /db, kvazár pajzs (#296) 200 ap /db, Fairlight köpenye (#303) 800 ap /db, optiri agysisak (#315) 250 ap /db,
varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, ezüsttőr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db,
csontpálca (#329) 75 ap /db, királyi korona (#338) 300 ap /db, rézgolyó (#343) 2 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db,
Baghar korbácsa (#357) 2000 ap /db, ezüsttollú nyíl (#363) 300 ap /db, Trákin csákánya (#367) 400 ap /db, szigony (#389) 28 ap /db,
réz fejpánt (#406) 14 ap /db, bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, vas fejpánt (#408) 30 ap /db, vérvörös köpeny (#412) 8 ap /db,
moa stuki (#413) 20 ap /db, stukilövedék (#414) 2 ap /db, teknőcpajzs (#417) 30 ap /db, agyartőr (#420) 1500 ap /db,
mágusölő (#422) 3600 ap /db, pengepajzs (#425) 1800 ap /db, bányászcsákány (#434) 46 ap /db, Muezli aranykeze (#442) 1750 ap /db,
kvazár kesztyű (#445) 120 ap /db, zangrozi csizma (#451) 250 ap /db, mágusköpeny (#453) 3200 ap /db, kampós acélszigony (#455) 90 ap /db,
arany pikkelyvért (#456) 8000 ap /db, mithril pajzs (#460) 4200 ap /db, mithril kesztyű (#463) 4000 ap /db, nehéz harci kesztyű (#464) 5550 ap /db,
obszidián tüske (#481) 120 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db, varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, lidérckorona (#531) 12000 ap /db,
Thargodan korona (#543) 750 ap /db, tünde íj (#553) 60 ap /db, tünde nyíl (#554) 12 ap /db, bűvös shuriken (#562) 44 ap /db,
bronz taider (#641) 10000 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db, dalb.kristálycsizma (#674) 12800 ap /db, ryuku sisak (#688) 170 ap /db,
ryuku kopja (#694) 140 ap /db, ryuku szablya (#695) 140 ap /db, ryuku buzogány (#696) 140 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db,
ryuku kalapács (#724) 80 ap /db, rubin fejék (#729) 280 ap /db, topáz erényöv (#731) 220 ap /db, sziklazúzó (#857) 750 ap /db,
törp sisak (#897) 1350 ap /db, angyali sisak (#971) 14000 ap /db, Olimposz (#974) 20000 ap /db, hósárkánybőr csizma (#1088) 10500 ap /db,
törpe szekerce (#1105) 400 ap /db, csorba csatabárd (#1108) 100 ap /db, varkaudar che-kard (#1112) 1500 ap /db, che-vállszalag (#1114) 1600 ap /db,
varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, ryuku evező (#1152) 60 ap /db, vadászkés (#1264) 24 ap /db, Kaldor varázspora (#1272) 3 ap /db,
teriád lándzsa (#1282) 600 ap /db, teriád pöröly (#1283) 600 ap /db, teriád kard (#1284) 600 ap /db, teriád nyílvessző (#1287) 140 ap /db,
teriád íj (#1288) 1800 ap /db, biethlan lándzsa (#1290) 13500 ap /db, biethlan kard (#1291) 13500 ap /db, biethlan pöröly (#1292) 13500 ap /db,
draklen csizma (#1301) 3660 ap /db, Durghal pörölye (#1311) 9900 ap /db, Méniach kardja (#1312) 9900 ap /db, Aurgir lándzsája (#1314) 9900 ap /db,
ryuku harci dárda (#1318) 70 ap /db, ryuku vállvédő (#1323) 330 ap /db, rizspapír-vért (#1366) 1200 ap /db, haramaki (#1367) 1200 ap /db,
wakizashi (#1370) 1500 ap /db, naginata (#1371) 1500 ap /db, nunchaku (#1372) 1500 ap /db, kabuto (#1373) 1200 ap /db,
sode (#1374) 1200 ap /db, mérg. teriád nyíl (#1380) 260 ap /db, Ting Ro Ce pajzsa (#1393) 5700 ap /db, hósárkány pajzs (#1394) 2580 ap /db,
Mallon botja (#1526) 900 ap /db, Jerome köpenye (#1527) 900 ap /db, méregtagadó (#1531) 1200 ap /db, féregnyereg (#1532) 1000 ap /db,
trikornis nyereg (#1536) 720 ap /db, méregfog (#1553) 1200 ap /db, mentát korona (#1559) 2500 ap /db, Krogan buzogánya (#1561) 690 ap /db,
Métely páncélja (#1562) 360 ap /db, Krough fejdísze (#1570) 1350 ap /db, jégcsákány (#1574) 1750 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db,
grifftoll kesztyű (#1578) 825 ap /db, díszes nyereg (#1645) 420 ap /db, avenir (#1706) 4000 ap /db, trix amulett (#1707) 600 ap /db,
Brod buzogánya (#1735) 100 ap /db, nerub fúvócső (#1869) 1350 ap /db, csonttű (#1870) 6 ap /db, nerub hasító (#1879) 2000 ap /db,
nerub csontszablya (#1881) 300 ap /db, jégkorona (#1978) 22500 ap /db, barracuda szigony (#1988) 500 ap /db, bronzkard (#2083) 30 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ásó (#34) 5 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 10 ap /db, bűvös shuriken (#562) 22 ap /db, csontszablya (#64) 2 ap /db,
fúvócső (#20) 4 ap /db, grifftoll kesztyű (#1578) 165 ap /db, gromak páncél (#270) 30 ap /db, Jerome köpenye (#1527) 180 ap /db,
kvazár sisak (#266) 70 ap /db, mászókarom (#78) 10 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 7 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 8 ap /db,
rákpajzs (#98) 10 ap /db, tankány karom (#237) 10 ap /db, tépett lobogó (#1864) 8 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db,
varkaudar csizma (#317) 20 ap /db, vas dobónyíl (#189) 10 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 181.]

ee 130 63 98 eladod a 130. tárgyat a 63. tárgyat a 98. tárgyat
Eladtál 5 hebrencs állkapcsot. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 7 tigroszlán fogat. 7 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rákpajzsot. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 181.]

ea 33 2 eladod a 33. tárgyat 2
Eladtál 2 lapockacsontot. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

ea 225 5 eladod a 225. tárgyat 5
Eladtál 5 orgyilkos tőrt. 40 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[99,79] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Felismered a közeledőt. Csak egy ork bérgyilász. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 4 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ork bérgyilász testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ork bérgyilász testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az ork bérgyilász testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranytű (ld. enc.), ezenkívül 1 ork csodaszer (ld. enc.). Szereztél 1 csontszablyát. Messze hajítod a vacak kis karmos tankány trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes ork bérgyilász trófeát. 864 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is a király adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Egy nagy, vályogtéglákból felépített szögletes épület magasodik az út fölé. A nyitott ajtó fölött táblát látsz: "FEGYVERMESTER". Odabentről fegyvercsörgés hallatszik. (573. épület.)
Egy magas, éjfekete kőből épült torony magasodik egy kisebb domb tetején. A szűk, koponyát formázó kopogtatóval ellátott kapu mellett merev tekintetű gargoyle szobrok formáznak félelmetes és riasztó ajtókeretet. Ablakot csak nagyon magasan látsz, ott is csak néhány szűk rést. Közeledtedre a több mint tíz ember magasságban levő eresz alól denevérek röppennek fel. Elképzelésed szerint itt valamilyen nagyhatalmú mágus kell, hogy lakjon! (598. épület.)
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "

(Továbbmész...) [98,79] Továbbmész a város utcáján. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Aki eme épületben barátokra lel, a pokol tüzén örökre égjen el! Ez Ved-Smillon házi átka. "
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Egy vortexmágus les rád a sátor sötétjéből.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 2 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 46 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus fejét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vortexmágus testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vortexmágus bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 45 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 113 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, majd rámutat az egyik földön fekvő súlyzóra. Nevetve a magasba emeled a kiválasztott tárgyat, majd intesz a fiúnak, hogy jöhet a következő akadály... A második feladványt egy nagyon alacsony gnóm adja fel. Vajon milyen dolgok kellenek a kérdésben szereplő tárgy elkészítéséhez? Töröd a fejed, de végül rossz összetevőket sorolsz fel. 272 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál. Hamar kiderül ellenfeledről, hogy nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100 aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Influenza, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Tisztítótűz, 1 Illúziópalota. Ez egy pár! Az ellenfél emeli a tétet. Határozatlan viselkedésed láttán bemérgesedik, te pedig ebből levonod a következtetést: jó lapjai vannak. Úgy találod, nem érdemes kockáztatni, az árnymanó dühös tekintetétől vezérelve az asztalra hajítod lapjaidat. 272 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 48 darab aranyérmét.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Határozott léptekkel indulsz meg a két továbbvezető folyosó közül az egyiken, de amikor visszaérkezel abba a terembe, ahonnan elindultál, kicsit elkeseredsz. Aztán egy kósza ötlettől vezérelve tüzetesebben átvizsgálod a helyet, még egy eldugott járatra leszel figyelmes. Alaposságodat áldva ezen folytatod utad. Az egyik pillanatról a másikra megéhezel. Kétségbeesetten kutatsz finom falatok után, de az ismeretlen hely semmilyen rágcsálnivalót nem tartogat számodra. A következő gondolatod az odakint hagyott zsákodra terelődik, amiben biztos maradt még valamilyen ennivaló. Engedsz fantáziád csábításának, és visszafordulsz. 272 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy útonálló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre rohansz. Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az útonálló testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 95 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A főúttól jobbra egy fenyegetően sötét, gonosz lényeket ábrázoló szobrokkal dekorált épületet látsz. Egy kastély és egy templom keresztezésére emlékeztet leginkább - aha, egy kastplom! A függönyök mind be vannak húzva annak ellenére, hogy fényes nappal van. A falhoz közel rossz szag terjeng. A főkapu fölött egy rézlemezt látsz, rajta a felirattal: "NODONROD BARÁTI KÖR, A SZEGÉNYEK TÁMOGATÁSA". (570. épület.)
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Egy bronz éjmedált, egy bronz morfmedált, egy bronz vadászmedált, egy halálhozó talizmánt, egy haramakit, egy Jerome köpenyét, egy kabutót, egy nekrofun medált, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku csizmát, egy sodét és egy tradicionális övet visel. Ruházatát egy Shengoroth trófea, egy Ylgoroth trófea és egy Friedurgonoma trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd.
Összeismerkedtek. Az ő neve Kythorn. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Alapvetően jólelkű vagy, ezért mutatsz néhány lőfegyveres kunsztot egyszemélyes közönségednek. Néha te is elámulsz, milyen profi is vagy! - Jó étvágyat! - mondja a kalandozó, és megkínál néhány zamatos szamócával. Bekapod őket. Aztán elköszöntök egymástól.
[64 pontot használtál fel, van még 117.]

be 570 bemész az 570. épületbe
Odamész az ajtóhoz, és bekopogtatsz. Egy sötét csuhás alak nyit ajtót, arcát innét nem látni. Ahogy végigmér téged, megpróbálsz a csuklya alá belesni, de sikertelenül. Halk, reszelős hangon szólal meg: - Lépj beljebb, kedves látogató! - majd beljebb vezet. Ódon bútorok sejlenek fel a homályban, a földön vastag porréteg. A szobán egy macska méretű patkány szalad végig. Megborzongasz. Beléptek egy még sötétebb és homályos szobába. Egy asztalt látsz, túlsó végén egy meghatározhatatlan alakú és külsejű valami ül. Ahogy ránézel, feléd int valamivel, ami akár a keze is lenne. - Foglalj helyet! - hangja mély, parancsoló, emberinek tűnik. Lehuppansz az asztal innenső végénél álló székre. Ahogy beszélgetni kezdtek, kiderül, hogy a ház ura szívesen alkalmazna segítőket, akik leveszik a teher egy részét a Szegényeket Segítő Nodonrod Baráti Kör válláról, persze megfelelő juttatás ellenében. Készségesen ajánlkozol. Az éhezők számára gyűjtünk ruhát, télire. Ehhez nagy szükség lenne néhány vadász tatu bőrre! (Szám szerint nyolc darabra.) Innen északra van egy vad tatu fészek, ott be tudod gyűjteni a szükséges mennyiséget. Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 112.]

m 8 1 8 mozogsz északra, északkeletre, északra
[98,78] A sík vidéket bozótos váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy púpos burástya. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 3 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát a másikra támadsz. Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a púpos burástya fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 263 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy változatos morf. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Felfedeztél egy ovimon-bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Észreveszel egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [99,77] Lakott területre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy orgyilkos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 2 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [99,76] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Délre fekszik egy helytartói város. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délkeletről folyik északnyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szürke rinocérosz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz bal oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 684 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ó! Hiszen ez egy domináns morf. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 76.]

m 1 mozogsz északkeletre
[100,75] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vadász tatu. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát a másikra rohansz. Csontszablyával végigmetszed a vadász tatu jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász tatu testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vadász tatu karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 vadász tatu bőrt. (ld. enc.) 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy halálos morf. Amikor elhal a zaj, előmászol. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 64.]

szk 10 keresed a 10. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy vadász tatut. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 64.]

h 233 10 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Iszonyatosan hamis hangok jönnek ki a zeneszerszámból! Azért szorgalmasan gyakorolsz. [10 pontot használtál fel, van még 54.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 53.]

* 2. BP: kb 347 1 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

* 3. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 6 TVP-t kell elköltened.] Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy uzbány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát ellenfeledre támadsz. Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az uzbány fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 347 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 43.]

* 4. BP: bb 347 1 0 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

* 5. BP: h 233 5 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Borzalmasan hamis! Nem törődve a látszólagos kudarccal, tovább gyakorolsz. [5 pontot használtál fel, van még 38.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 8 fejleszted a 2. tulajdonságodat 8 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [8 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 9, 29.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját töm magába a goldugar. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 207 pontot. A következő körben tehát 237 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A KOS CSAPÁSA
Egy feldühödött kos képes mindenfajta gáton, páncélzaton áttörni - miért ne tanulhatnánk ezt el tőle? A Kos Csapása a kí energiák egy kiteljesedése. A Sashoroggal ellentétben nem az ellenfél védtelen pontját keresi, hanem maga hoz létre védtelen pontot azáltal, hogy szétzúzza az ellenfél páncélját. A Kos Csapásának használója képes vastag bőrű, szívós szörnyek irháját összezúzni, megsebezni úgy, hogy utána könnyebb legyen valódi sebet okozni ellenfelének. Ha az ellenfél páncélba, pajzsba öltözött, a Kos Csapása képes ezeket is meggyengíteni, kevésbé védővé tenni. Akkor fogod alkalmazni, ha kevés az esély arra, hogy az ellenfelet eltaláld. A Kos Csapása alapvetően támadó technika, ezért alkalmazásakor valamelyest a te védekezésed is csökken.

ORK BÉRGYILÁSZ (781. SZÖRNY)
Az orkok kitűnő bérgyilkosok: olcsók és nem kár értük, ha netán elvesznének a küldetés teljesítése során. A városok szívében élő titkos alvilági szervezetek ezért előszeretettel alkalmazzák őket a piszkos munka elvégzésére, ha valakit el kell tenni láb alól. A lesből támadás ugyan nem megy nekik, hiszen elképesztő szaguk messziről elárulja őket, de ezt alaposan kárpótolja erejük, lelkesedésük és lendületük, amivel az efféle munkába vetik magukat. Lehet, hogy most te vagy a célpont? Tüske valakinek a szemében? Vagy csak eltévesztette a célpontot ez a bérgyilász? Merthogy az egyik épület árnyékából kilépett ork különös módon méreget, majd neked ront csontszablyával hadonászva feléd. De talán nem az történik, amit ő szeretne, és a végén te vonod ki a forgalomból őt.

ARANYTŰ (272. TÁRGY)
Egy gyönyörűséges, színaranyból készült varrótű! Csodás ékszer, de vajon van valami haszna? Igen, minden bizonnyal. Az egyszerűbb, primitívebb tárgyak elkészítésénél, amikor varrni kellett elegendő volt egy csonttű vagy más hegyes, a természetben is előforduló eszköz. Amikor azonban precíz, kifogástalan munkát (varrást) igényel egy finomabb tárgy elkészítése, nyilvánvaló, hogy célszerszámot kell használnod. Érthető hát, hogy az aranytű több tárgy elkészítésénél is fontos komponens.

ORK CSODASZER (1228. TÁRGY)
Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésű folyadékkal a belsejében. Valószínűleg egy ork sámán műve lehet a benne lévő zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegből, valószínűleg az az ork kortyolt belőle, amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád? Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert is a H parancsnak, a következőképpen: H 1228 <mennyiség>.)

VADÁSZ TATU (10. SZÖRNY)
Ezek a malac méretű, vastag bőrű négylábú ragadozók leginkább bozótos terepen találhatók meg. Harcban mellső karmaikat használják. Nagyon agresszívak, gyakran megtámadják a náluk jóval nagyobb ellenfelet is. Itt az ideje, hogy megtanítsd őket a jó modorra...

VADÁSZ TATU BŐR (15. TÁRGY)
Ha van kőkésed, lenyúzhatod a vadász tatu vastag bőrét. Ez egy nagyon vastag és ellenálló anyag. Talán még jó lesz valamire.

KARAKTERLAP

Saitama, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. Tharr elsőáldozója vagy. Papi hited: 42. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 66. fordulód.

Erő: 18 (23) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 146 cm
IQ: 19 Támadás: 17 Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 17 Életpont: 237/235 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 13 (22) Varázspont: 86/3 Pénz: 793 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 10/9 Pszi pont: 11/5
Eddig összesen 331 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 907 TP-t kaptál. Jelenleg 86 585 TP-d van. A következő szinthez még 33 415 TP szükséges. Trófeáid: ork bérgyilász, vörös rakolits, kérődző etra. A 36. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5210 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 14/26 (+6%) szúrófegyverek: 8/88 (+13%) vágófegyverek: 6/44 (+30%)
lőfegyverek: 3/94 dobófegyverek: 12/44 (+24%)

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) (3 -6.); vas dobónyíl (#189) (7 -); bűvös shuriken (#562) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
100,75 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 101

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 132 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24/99 (+45%) 2. nyomkövetés: 3/29 3. mászás: 7/94
4. csapdakészítés: 5/99 (+7%) 5. csapdaészlelés: 1/15 6. gyógyítás: 19/0
7. titkosírás: 1/64 8. felderítés: 2/21 9. szörnyidomítás: 3/65
10. teológia: 5/29 (+19%) 11. taumaturgia: 2/73 (+13%) 12. szerencsejáték: 1/87 (+11%)
13. versengés: 4/50 (+36%) 14. harcművészetek: 14/10 (+300%) 15. zene: 1/89 (+17%)
16. szörnyismeret: 5/66 17. pszi: 2/16 18. zárnyitás: 2/10
19. vadászat: 5/15 (+11%) 20. bányászat: 4/79 21. testépítés: 2/96 (+11%)
22. csapatmunka: 1/98

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 10% életerő alatt 10 TVP-ért
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), tintacsigát (#74) fedett veremmel (#219), sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
2.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kobudera lak (533): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 17, 18, 22, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 1, 5.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 14 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 129 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 hebrencs állkapocs (#130) 4 kaktusztüske (#114) 1 lapockacsont (#33)
3 orgyilkos tőr (#225) 1 rákpajzs (#98) 1 sallank karom (#128)
7 tigroszlán fog (#63) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
14 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 csontszablya (#64)
1 kaja (#2) 1 ork csodaszer (#1228) 1 ormánygőte csont (#21)
1 uzbány csőr (#169) 1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

97 98 99 100 101
74
75
76
77
78
79
80
81
(98,78) púpos burástya (#92), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(98,79) sötét kastplom (#570), vortexmágus (#418), útonálló (#130), Kythorn (3232. kalandozó)
(99,76) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), patak, szürke rinocérosz (#346)
(99,77) Dornodon oltár, orgyilkos (#131)
(99,79) ork bérgyilász (#781), fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598)
(100,75) vadász tatuk (#10), Tharr oltár, uzbány (#102)
(100,80) orgyilkos (#131), fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), Fifikás Smug (6125. kalandozó), Veres Tramman (6126. kalandozó), Alaran (6127. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek