Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 5. 10h:37' EZ A 656. JÁTÉKHETED, 656. FORDULÓD 657. játékheted kezdete: dec. 8. A következő fordulódat legkorábbana 657. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2201 SZÁMLA : XXXX |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy életpajzs mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy isteni átok varázslat. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 1485 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a wayazamund szirén bal karját. (8 támadással 587 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Marokra fogva az ősi kardot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). A wayazamund szirén csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 299 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Nem találtad el! Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 271 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Oopssz, ez mellément! Fényaurád 12 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 286 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1572, sebződés: 906, gyógyulás: 10, összesen: -896 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot az 59. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 211. varázslatot a 164. varázslatot a 127. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 182. varázslatot a 147. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 192. varázslatot a 168. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 11. varázslatot a 178. varázslatot a 161. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1099. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 299. varázslatot a 319. varázslatot a 297. varázslatot |
* 10. KP: | használod az 1271. tárgyat |
v 208 1 | elmormolod a 208. varázslatot |
kt 1145 4 | elkészíted az 1145. tárgyat (4 darabot) |
h 1168 6 | használod az 1168. tárgyat |
vv 243 | elmormolod a 243. varázslatot |
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel.
be 710 138 220 | bemész a 710. épületbe |
fa 1165 5323 1 | feladod az 1165. tárgyat az 5323. kalandozónak (1 darabot) |
faa 189 890 244 | feladod a 189. tárgyat a 890. tárgyat a 244. tárgyat |
fa 284 5770 5 | feladod a 284. tárgyat az 5770. kalandozónak (5 darabot) |
fa 257 5770 3 | feladod a 257. tárgyat az 5770. kalandozónak (3 darabot) |
fa 213 5770 100 | feladod a 213. tárgyat az 5770. kalandozónak (100 darabot) |
fa 844 4716 1 | feladod a 844. tárgyat a 4716. kalandozónak (1 darabot) |
fa 1493 1177 1 | feladod az 1493. tárgyat az 1177. kalandozónak (1 darabot) |
fa 533 2980 1 | feladod az 533. tárgyat a 2980. kalandozónak (1 darabot) |
fa 1456 3363 1 | feladod az 1456. tárgyat a 3363. kalandozónak (1 darabot) |
kf 804 987 983 | kézbeveszed/felveszed a 804. tárgyat a 987. tárggyal a 983. tárgyat |
kf 608 | kézbeveszed/felveszed a 608. tárgyat |
kb 269 45 | kiveszel a bankból a 269. tárgyat (45 darabot) |
pbe 2000 5291 | beraksz a bankba 2000 aranyat |
m 7 5 5 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [295,120] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy korallfövenyt. (ld. enc.) Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy dűneszellem közeledik. {max. életpontja: 2700.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fizikai pajzs varázslattal készülsz a csatára. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre isteni átok varázslatot lősz. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy istenítélet varázslatot. 1260 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy kiszáradás. 163 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a dűneszellem testét. (8 támadással 575 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ősi karddal kegyetlenül összevagdalod a dűneszellem testét. Kritikus ütés! (5 támadással 1070 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+215 életerő). Nitmák pengével súrolod a dűneszellem nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. Mielőtt észbe kapnál, a dűneszellem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A dűneszellem többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sivatagi vihar. 46 életpontot vesztettél. A dűneszellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 bev tekercs [bev tekercs ládikóba-> 100 arany, -2 ÉP]. 31381 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3029, sebződés: 408, gyógyulás: 250, összesen: -158 ÉP}
(Továbbmész...) [294,121] A homokos talajt füves, bokrokkal teli terep váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy ködmágus. Megvető mosollyal várod a találkozást. {mágikus sebezhetőség: 150%.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy isteni átok varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ködmágus testét. (8 támadással 281 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ősi karddal kegyetlenül összevagdalod a ködmágus fekete csuháját. (11 támadással 925 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a ködmágus jobb lábát. (8 támadással 386 életpontot sebezve.) Ellenfeled 23 pontot sebződik a fényaurától. Bár ügyesen védekezel, a ködmágus sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 135 életpontot vesztesz.) Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ősi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ködmágus fekete csuháját. (11 támadással 922 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a ködmágus jobb oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A fényaura 22 ép-t sebez. Bár ügyesen védekezel, a ködmágus sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Semmi eredménye! Véres nyál csordul ki a ködmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30349 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 2611, sebződés: 290, gyógyulás: 10, összesen: -280 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy isteni átok varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a tleikan nyársat. Vad csatakiáltással, felemelve a tleikan nyársat a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal több döféssel felnyársalod a tleikan áruló robusztus termetét. (8 támadással 1142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+229 életerő). Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 123 életpontot sebeztél. Fényaurád 20 sebzést okoz. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A tleikan áruló csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A tleikan áruló csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A tleikan áruló csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Tleikan nyárssal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tleikan áruló jobb karját. (8 támadással 1132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+227 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 35 életpontot sebeztél. Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeled 19 pontot sebződik a fényaurától. A tleikan áruló meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a tleikan áruló. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A tleikan áruló csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent.
Tleikan nyárssal párszor épp hogy megérintgeted a tleikan áruló tapogatózó csápjait. (2 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (27 ép-t sebezve). Csápjával megérint a tleikan áruló. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A tleikan áruló csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A tleikan áruló meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Véres nyál csordul ki a tleikan áruló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
31724 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2974, sebződés: 647, gyógyulás: 523, összesen: -124 ÉP}
f 1152 938 1241 | kísérletezel az 1152. tárggyal a 938. tárggyal az 1241. tárggyal |
ep 1245 600 | építed az 1245. tárgyat 600 pontért |
h 1274 | használod az 1274. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre isteni átok varázslatot lősz. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 1260 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kiszáradás varázslattal köszönt csatapartnered. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a dűneszellem fejét. (8 támadással 578 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ősi karddal többször mélyen végigmetszed a dűneszellem fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 1070 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+215 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a dűneszellem testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a dűneszellem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A dűneszellem többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Távolról sivatagi vihar varázslatot lő rád a másik. 46 életpontot vesztettél. A dűneszellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 31381 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3009, sebződés: 223, gyógyulás: 247, összesen: +24 ÉP}
(Továbbmész...) [296,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Csak egy Szépséges Ma'yia. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat életpajzs varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy isteni átok varázslat. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 1694 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Szépséges Ma'yia testét. (8 támadással 575 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a tleikan nyársat. Elszántan ellenfeledre támadsz. Tleikan nyárssal több döféssel felnyársalod a Szépséges Ma'yia jobb oldalát. Kritikus ütés! (8 támadással 1472 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+295 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 128 életpontot sebeztél. Fényaurád 12 sebzést okoz. A Szépséges Ma'yia néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 353 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). A Szépséges Ma'yia összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Ma'yia furulyája. 42950 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3921, sebződés: 403, gyógyulás: 307, összesen: -96 ÉP}
(Továbbmész...) [297,122] A vitorlás pillanatok alatt előkerül az Utazók Gyűrűjéből. Imbolyog csöppet alattad, amikor a fedélzetre lépsz, de semmi baj, hamar megszokod. Na indulás, neki a tengernek!
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [299,122] Kezded megszokni a hullámzást és a hajód billegését. Közben lassan haladsz előre.
(Továbbmész...) A következő pillanatban különös dolog történik. Először is: elveszted az irányérzékedet. Olyan messze már a part mögötted, kint a nyílt vízen ez nem csoda. A viharfelhők a fejed felett tovább nehezítik a tájékozódást. Mintha az irányjelző is megbolondult volna. Rád tör az érzés, hogy menthetetlenül eltévedtél. Sokáig csak sodródsz a tenger hullámaival. Sok-sok idő telik el így, teljes bizonytalanságban.
Aztán sok-sok idő elteltével [-100 TVP] kisüt a nap. A belső órád, illetve a koordinátabehatároló eszközeid a sötét órák végét jelzik. Végre megint meg tudod állapítani, hol is jársz.
[430,118] Hajód vígan szeli a habokat. A hajóorrban gubbasztó sirály riadtan felrebben, s te felfigyelsz a szörnyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy neidin angolna. (ld. enc.) {szintje: 50.} {védettsége: 55 szúró, 55 vágó, 55 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Gyorsan felraksz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy isteni átok varázslatot. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 2033 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a neidin angolna testét. (8 támadással 555 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ősi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a neidin angolna testét. (11 támadással 1821 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+365 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a neidin angolna bal oldalát. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 57 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. A neidin angolna megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 173 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a neidin angolna farkától. (3 támadástól 154 életpontot vesztesz.) Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 30 életpontot vesztettél. A neidin angolna még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 angolna szálkát. (ld. enc.) 35424 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4574, sebződés: 407, gyógyulás: 397, összesen: -10 ÉP}
h 1145 | használod az 1145. tárgyat |
v 198 451 6 | elmormolod a 198. varázslatot |
h 697 7777 | használod a 697. tárgyat |
tps 42 | TVP spórolása: 42 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy isteni átok varázslat. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy hullámkeltés. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a dagálydémon testét. (8 támadással 555 életpontot sebezve.) Hullámok csapnak át a hajód felett, a sós tengervíz már a fedélzetet áztatja. (-4% használhatóság.) Megmarkolva az ősi kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ősi karddal kegyetlenül összevagdalod a dagálydémon testét. (11 támadással 1838 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+368 életerő). Nitmák pengével néhányszor megcsapod a dagálydémon testét. (8 támadással 763 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 52 életpontot sebeztél. Fényaurád 31 sebzést okoz. Nyelvével a dagálydémon úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 275 életpontot vesztesz.) A dagálydémon csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 217 életpontot vesztesz.) Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ősi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a dagálydémon tengervíz mancsát. (10 támadással 1663 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+333 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a dagálydémon tengervíz mancsát. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. Nyelvével a dagálydémon úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 209 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a dagálydémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.)
A dagálydémon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 60805 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5079, sebződés: 902, gyógyulás: 885, összesen: -17 ÉP}
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fizikai pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy isteni átok. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy istenítélet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a neidin angolna testét. Kritikus ütés! (8 támadással 640 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ősi kardot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ősi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a neidin angolna farkát. (11 támadással 1856 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+372 életerő). Nitmák pengével megvagdalod a neidin angolna testét. (8 támadással 762 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A neidin angolna harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 165 életpontot vesztesz.) A neidin angolna hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (3 támadástól 187 életpontot vesztesz.) Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ősi karddal megvagdalod a neidin angolna csúszós bőrét. (5 támadással 815 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+164 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a neidin angolna farkát. Kritikus ütés! (1 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Fényaurád 13 sebzést okoz. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 200 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a neidin angolna farkától. (3 támadástól 153 életpontot vesztesz.) Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. A neidin angolna még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 angolna szálkát. 32563 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4267, sebződés: 785, gyógyulás: 724, összesen: -61 ÉP}
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 52 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy természet haragja varázslatot, majd rád küldi. 24 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi hurrikán varázslatot, majd rád küldi. 253 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a cunami teknős bal oldalát. Kritikus ütés! (8 támadással 640 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ősi karddal kegyetlenül összevagdalod a cunami teknős testét. (11 támadással 1766 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a cunami teknős bal lábát. (8 támadással 748 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Egy ősi hurrikán varázslatot dob rád a másik. 552 életpontot vesztettél. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ősi karddal többször mélyen végigmetszed a cunami teknős jobb lábát. (8 támadással 1327 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a cunami teknős testét. Kritikus ütés! (1 támadással 111 életpontot sebezve.) Ellenfeled 28 pontot sebződik a fényaurától. Üdvözlésképpen egy ősi hurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 262 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. 28 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Véres nyál csordul ki a cunami teknős száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 54802 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4632, sebződés: 1171, gyógyulás: 6, összesen: -1165 ÉP}
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a gigászi teknős fejét. (8 támadással 462 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ősi kardot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ősi karddal többször mélyen végigmetszed a gigászi teknős testét. (11 támadással 1549 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a gigászi teknős jobb első lábát. Kritikus ütés! (8 támadással 752 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (24 ép-t sebezve). A gigászi teknős lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 534 életpontot vesztesz.) Neeeem! Nem akarom! - kiáltod, de az anyagtalan cheloniciták máris rátapadtak az agyadra. (ld. enc.) Ősi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gigászi teknős kemény hátpáncélját. (11 támadással 1520 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a gigászi teknős testét. Kritikus ütés! (3 támadással 282 életpontot sebezve.) Fényaurád 23 sebzést okoz. A gigászi teknős lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 464 életpontot vesztesz.) Neeeem! Nem akarom! - kiáltod, de az anyagtalan cheloniciták máris rátapadtak az agyadra. A gigászi teknős most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 teknősesszencia (ld. enc.). 39262 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4612, sebződés: 998, gyógyulás: 6, összesen: -992 ÉP}
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
im 2 5 | imádkozol |
tpf 42 | TVP elővétele: 42 pontért |
v 181 439 105 | elmormolod a 181. varázslatot |
be 738 | bemész a 738. épületbe |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot a 168. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 112. tárgyat (3 darabot) |
* 4. BP: | kiveszel a bankból a 269. tárgyat (1 darabot) |
* 5. BP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat |
* 7. BP: | használod a 892. tárgyat |
* 8. BP: | visszadátumozás kérelem |
KORALLFÖVENY (1160. TÁRGY) Ott, ahol a homokos tengerpart véget ér, és átadja helyét a zöld növényzet térhódításának, na ott van néhány méternyi átmenet, ahol a szivárvány minden pompájában tündöklő korallföveny nő. Ha közelebbről is szemügyre veszed ezt a természet alkotta képződményt, melyet temérdek a környezetre abszolút veszélytelen életforma jelenléte táplál, talán észreveszel párat azokból a gömbölyded harmatcseppekből is. A cseppek belsejében magát az azúrtiszta fodrozódó tengert látni, talán ezért is nevezték el őket a tenger haramiái (a ryukuk) azúrharmatnak. Állítólag csak ők tudják a titkot, hogyan lehet egy ilyen harmatcseppet begyűjteni az élő korallfövenyről, senki más. Ha netán neked is sikerülne rájönnöd, hogyan tartósíthatnád az azúrharmat egy-egy cseppjét, egy körben egy fövenyről akkor is csak 3 darabot szedhetsz, cseppjét 2 TVP-ért. Mivel, mint az előbb említettem, a korallföveny annyira természetes képződmény, hogy még maguk Alanor kertészdruidái sem találták meg a módját, hogyan is lehetne e "növényt" mesterséges úton szaporítani. |
VITORLÁS HAJÓ (1245. TÁRGY) A tenger hullámainak legyűréséhez igazán nagy hajót kell építened. Akkorát azért talán nem, mint a hadosztályokat szállító ryuku hajók, de a tutajnál, csónaknál, ladiknál mindenesetre nagyobbat. A ryuku hajók ötlete ehhez egész jó támpontot nyújthat. Hogy hajódat a széllel hajthasd, először is egy vitorlára lesz szükséged. Ezt a bahrotok ellenálló bőréből varrhatod meg magadnak (10 darab kell). A bőr kicserzéséhez 40 csepp spirituszra, összevarrásukhoz pedig 1 aranytűre lesz szükséged. Ha a vitorla kész, fát kell vágnod a hajótörzsnek - ehhez fejsze kell és erdős terep. Ezután 20 vaspánttal egymáshoz rögzíteni kell a méretre vágott farudakat, egyet árbócként a hajó közepébe állítani, majd 20 szuperkötéllel felvonni a vitorlát. Nem árt, ha a vitorlás hajó öblös rakterébe 2 ryuku evezőt is elhelyezel, arra az esetre, ha netán gond lenne a széllel a nyílt tengeren. A vitorlás hajó teljes elkészítése 600 TVP-nyi időt igényel, de nem szükséges ezt egy huzamban ledolgozni. Az EP 1245 <rászánt TVP> parancsot add ki az építéshez. A tökéletes munkához legalább 16. szintű hajózás szakértelemre lesz szükséged. Az építési költségek az építés megkezdésekor kellenek (bahrot bőr, spiritusz, aranytű, vaspánt, szuperkötél, ryuku evező), de ha egy megkezdett vitorlás hajó építését folytatnád, fejsze akkor is legyen nálad. |
SZÉPSÉGES MA'YIA (614. LÉNY) Amikor egy wayazamund szirén kiemelkedik a lágyan fodrozódó habokból, ha férfi vagy, ha nő vagy, biztos, hogy elakad a lélegzeted. Hát még ha a szirének legszebbike jelenik meg előtted; ahogy a tökéletesen selymes és bársonyos testfelületén végigcsorognak a tenger türkizkék vízcseppjei, hajlamos leszel elfelejteni, milyen ádáz gonoszság és vadság lakozik a csillogó bőr mögött. A szerződés, amely az árnytündérekkel köttetett, majd ugyanolyan gyorsan fel is bomlott, átstrukturálta az addig békés lények életét. Szépséges Ma'yiával az élen a wayazamund szirének hadat üzentek az árnytündéreknek... az erőviszonyokról talán elárul valamit az, hogy az átkozott faj tagjait azóta nem sűrűn látni a tengerpartokon. |
NEIDIN ANGOLNA (921. SZÖRNY) A neidin angolna egy békés (bár valljuk be, gigászi méretű) tengeri kígyónak látszik, ahogyan szürke alapon barna pöttyös úti ruhájában, lassan eltúrázik a hajód alatt, ügyet sem vetve rád, meg a halakra. Nos, nyilván egy degeszre tömött hasú angolnát láttál, mert bizony, ha hajtja az éhség, szinte bármire képes egy falatnyi kalandozóhúsért! Bár nincsenek hatalmas agyarai, mérge, vagy halált okozó érintése, mégis jó eséllyel indul ellened, mikor halkan kiemelkedve a habokból lecsap rád napfürdőzés közben. A neidin angolna ugyanis képes igen erős elektromos teret gerjeszteni maga körül, ami hosszú percekre megbéníthatja áldozatát. Talán mondanom sem kell, hogy hol fogsz majd ébredni a dermedtségből: az angolna feneketlen gyomrában! |
ANGOLNA SZÁLKA (1465. TÁRGY) Ha sikerül megölnöd egy neidin angolnát, ne feledkezz meg kivágni a fejéhez legközelebb található taréj-szálkáját, mert ez nem ám csak egy közönséges halcsont! Ha erősen megmarkolod, és hagyod, hogy a testedből erőt merítsen, képes lesz fitogtatni az angolna energiagerjesztő hatalmát. A szálkát szúrófegyverként akár bal kézbe is KF-elheted. A sebzése 8d10, és minden körben egy villámvarázslatot lő az ellenfeledre. Sajnos eléggé törékeny, így nem túl tartós, ráadásul a felhasznált energiát is belőled nyeri, ezért ha varázsol, te is sebződni fogsz. Forgatásához minimum 30-as szúrófegyver szakértelem szükséges. |
A RYUKU SZIGETEK Elérkezett hát ez a pillanat is, magad mögött hagytad Ghallát, és hajód ryuku felségvizekre ért. Most némi információt megosztunk veled, amit nem árt, ha tudsz erről a térségről. A dornodoni Tűzvihar ezeket a szigeteket valamiképp épen hagyta, így ideát zöldellő fákkal, termékeny mezőkkel, populációdús tengerrel találkozhatsz - sehol egy felégetett terület. Az itt élő lényeknek az elmúlt évszázadok viszonylagos nyugalma után volt ideje vérmes és ellenálló szörnyekké fejlődnie (sőt, az itteni légkör valahogy külön felerősítette ezt), így könnyen előfordulhat, hogy egy számodra ártatlan külsejűnek tűnő állat olyan könnyedén életedet veszi, hogy megmukkani sincs időd közben. Eleinte lehet, hogy szokatlan lesz, hogy míg odaát félistent/istent játszhattál a vadonban jártadban, itt többnyire te leszel a vad, mások játékszere. Persze - mint mindig - egy kis fejlődéssel és a megfelelő tapasztalattal áthidalható lesz ez a probléma. A szigeteken hozzád hasonló humanoidok is élnek - pl. a ryukuk vagy mások -, akikkel érdemes mielőbb kapcsolatba lépned. Persze lehet, hogy úgy döntesz, az itt élő ryukuk nem kommunikációt, hanem halált érdemelnek, csakúgy, mint a Ghallára érkezett hódító csapatok gárdistái. Akkor kutass olyan itt élő fajok után, akik hozzád hasonlóképp gondolkozhatnak. Ők sokat segíthetnek abban is, hogy ghallai kinézeted ellenére hogyan juss be a ryuku városokba - mert ez elsőre talán lehetetlen vállalkozásnak tűnik. Még pár dolog, amivel nem árt, ha tisztában vagy: * A tiltott teleport és városi teleportok a térségen belül ugyan működnek, de a Ghallára való visszaugrás nem. (A félsziget távolabb van, mint sejthetnéd.) Talán később majd találsz rá megoldást, hogyan maradhatnál mégis napi kapcsolatban az óceán túloldalával. * Az Aukciós Ház hajlandó ügynökeit a ryuku honba is elküldeni (valószínűleg valamilyen teleporttal, s nem hajóval érkeznek majd, mert a szolgáltatás minőségén nem látsz majd változást), viszont minden itt felajánlott tétel felajánlási költsége 100 arany (a 15 helyett). Ha vásárolsz, minden a megszokott módon folyik, az Aukciós Ház ilyenkor ugyanakkora százalékos hasznot fölöz le. * A Trikornis Futárszolgálat egyelőre képtelen megoldani, hogy tárgyakat küldjenek át az óceánon. Talán egyszer majd a jövőben ez megváltozik, addig csupán a királyi aukción juthatsz tárgyakhoz odaátról. * A pusztító végzet, istenítélet, és egyéb, az ellenfél ÉP-jétől függően százalékos sebzést okozó varázslatok ellen a ryuku kontinensen élő, magas ÉP-jű szörnyek külön mentődobást kaptak. Minél magasabb az ÉP-je egy szörnynek, annál kisebb eséllyel jönnek be ezek a varázslatok. Ezenkívül a lementett ryuku átokvarázs sebzését bemaxoltuk 1000 ÉP-ben. A kalandozó-kalandozó elleni csata nem változik, a felsoroltak csak a szörnyek ellen érvényesek. * Lesznek más olyan dolgok is, amik másképp működnek, mint ott, ahonnan jöttél. Előfordulhat, hogy egy tárgy, egy főzet vagy egy varázslat hatása másképp jelentkezik - ezeket a különbségeket majd menet közben kell felfedezned. |
DAGÁLYDÉMON (898. SZÖRNY) Először a szokatlan csendre fogsz felfigyelni, de persze ekkor még nem gyanakszol. Aztán a hajód váratlanul hánykolódni, rázkódni kezd. Vadul dobálják a hullámok, holott egy apró szellő se rezdül, és ekkor... kirobban a vízből a dagálydémon! Föléd tornyosul. Minden, az egész világ, eltörpülni látszik gigantikus méretei mellett. Őrjítő sikolya, és félelmetes ábrázata majd' megállítja a szíved. Alig bírsz talpon maradni imbolygó lélekvesztődön, míg az általa keltett, házméretű hullámok között a szörnyeteg rezzenetlenül, egyre csak közeledik. Nem tudom, miben bízhatsz még ezután. Ha a dagálydémon egyszer kiszemelt téged ebédre, nem utasíthatod vissza a meghívását. |
CUNAMI TEKNŐS (944. SZÖRNY) A teknősök közül csak igen kevés él a szárazföldön, a többségük inkább a végtelen óceán mélységeit kedveli. A cunami teknős azonban mindkét területen jól elboldogul, találkozhatsz vele a nyílt tengeren, és az eldugott mocsarak mélyén egyaránt. Általában meglepetésből támad, hatalmas teste szinte kirobban a vízből, óriási hullámokat keltve, innen ered az elnevezése is. Ha összeakasztod vele a bajszod, igen hatékony varázslataival kell számolnod. Fajtársaival ellentétben az ő esetében felesleges a legmegfelelőbb fegyverekre szót vesztegetni, ugyanis egyaránt jól védett minden típusukkal szemben. Mivel páncéljáról leperegnek a varázslatok, így taktika gyanánt csak azt tanácsolhatom: jobb, ha elkerülöd őt! |
GIGÁSZI TEKNŐS (924. SZÖRNY) Mire a gigászi teknős teljesen kifejlődik, már nincsenek ellenségei. Páncélja vastag, szinte áthatolhatatlan, ráadásul olyan természetes varázslatelnyelő képességgel rendelkezik, hogy a közönséges mágiaformák egyszerűen elenyésznek, felszívódnak benne, mielőtt érezhető kárt tehetnének a teknősben. (Bosszantó, de ezt a képességét nem lehet ócska varázskütyükkel kicselezni). A gigászi teknős valódi csúcsragadozó. Erőfölénye tudatában, magabiztosan lebeg a mélytengerek vízében, mindent megtámadva, ami kisebb nála, s ennek a kritériumnak csaknem minden vízi lény megfelel. Ha azonban kedvenc csemegéjének, egy bálnának nézi a lélekvesztődet, könnyen felboríthatja, vagy átszakíthatja a vékony hajótestet. Mivel lehetetlen egy tisztességes találatot bevinni ennek a bestiának, felesleges azon elmélkedni, hogy melyik fegyver a leghatékonyabb ellene. Halála után paraziták maradhatnak hátra, amiktől legjobb, ha nagyon gyorsan megszabadulsz. |
CHELONICITÁK Furcsa, viszkető érzés. Mint mikor a hátadat csiklandozza valami, amit bárhogy vakargatsz, sosem múlik el. Aztán meg ott az a tompa fájdalom a fejedben, mintha egy széles vasabroncsot húztak volna a koponyádra, és minden percben szorítanának egyet a srófjain. Nos, ha felismered a tüneteket, akkor elkezdhetsz nagyon, de nagyon komolyan kétségbeesni! A tengerek nagy utazói, a teknőcök ezerszer lassabb életciklussal léteznek, mint te. Ritkán mozdulnak meg, csak, ha nagyon muszáj, ezért a tudatukhoz csatlakozó, anyagtalan, de annál makacsabb élősködők, a cheloniciták sem igazán zavarják őket. Ezek a nyers manával táplálkozó élősködők a teknőcökön csak ritkán szaporodnak, ám ha valahogyan rád tudnak akaszkodni, hamarosan azon kapod majd magad, hogy nincs miből megidézni még egy pofonegyszerű energiatüskét sem. Állítólag, ha az agy megáll, és a test öntudatlan álomba zuhan, a cheloniciták is megszűnnek létezni, bár ez az állapot valószínűleg csak a halálod pillanatában következik majd be (nem, nem a feltámadós!, a végső halálod pillanatában!). |
TEKNŐSESSZENCIA (702. TÁRGY) Nagy ritkán, a legvénebb ostormteknősökből, ha a tokájuk alá nyúlsz, kinyerhetsz egy kékesen pulzáló, még élő teknősesszenciát. A teknős ebbe menti át halála után minden bölcsességét - tartják a tudorok. Tény, hogy a ritka esszencia nagyon keresett, mert fontos komponense egy nagyhatalmú varázstárgynak. |
Erő: | 107 (145) | Szint: | 58 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 172 cm |
IQ: | 99 (113) | Támadás: | 102 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 93 (109) | Védekezés: | 116 (124) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 35/37 év |
Egészség: | 91 (117) | Életpont: | 2991/2592 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 107 (135) | Varázspont: | 6312/5903 | Pénz: | 1905 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 21/5 | Pszi pont: | 420/233 | Halhatatlanság: | 53 % | EFejl: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/70 | ökölvívás: | 3/36 | szúrófegyverek: | 38/53 |
vágófegyverek: | 64/93 (+2%) | ütőfegyverek: | 35/0 | lőfegyverek: | 48/68 (+2%) |
dobófegyverek: | 24/53 |
Feltételes fegyverváltás: ősi kard (#810) (110%) << tleikan nyárs (#964) (110%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp ősi kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/22 | 2. nyomkövetés: | 203/87 (+23%) | 3. mászás: | 43/51 |
4. hajózás: | 16/95 (+74%) | 5. csapdakészítés: | 40/27 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 26/14 |
7. gyógyítás: | 78/32 | 8. titkosírás: | 9/59 | 9. felderítés: | 24/85 |
10. szörnyidomítás: | 17/94 | 11. teológia: | 288/35 (-1738%) | 12. taumaturgia: | 179/35 (-2380%) |
13. szerencsejáték: | 16/38 | 14. versengés: | 23/1 | 15. harcművészetek: | 2/37 |
16. zene: | 14/83 | 17. szörnyismeret: | 87/63 (+30%) | 18. pszi: | 86/96 (+3%) |
19. zárnyitás: | 43/29 | 20. vadászat: | 21/63 | 21. vitalitás: | 7/11 |
22. bányászat: | 40/59 | 23. úszás: | 10/56 | 24. főzés: | 20/11 (+10%) |
25. ősteológia: | 55/28 (+21%) | 26. őstaumaturgia: | 15/46 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 105 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 3. védekezés: 4 | 5. varázslat sebzés: 3 | 6. regeneráció: 2(3) |
10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 7 | 14. plusz tp: 10 | 15. rezisztencia: 10 |
16. tulajdonságpajzs: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
segítesz max. 14 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), mágikus pulzánst (#542) (max. 10 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), manaelementál (#290), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), Thargodan kufár (#335), armageddont lövő lények (#9099), Thargodan mágus (#318), kr'uagon pusztító (#414), gh'raiton ölész (#412), Dl'orkhaugruk (#425), élőholt drakolder (#628), éjfattyak (#9096), agyfröccsentő (#666), tl'urlang vadász (#610) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990), Bondorroth (#723) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) | varázspajzs (#288, 55 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) |
energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
különcség vonzása (#286, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | ||
Ősteológia varázslataid | ||
isteni átok (#307, 50 VP) | megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni kontaktus (#315, 3000 VP, 300 TVP) |
örökkévalóság (#316, 300 VP, 20 TVP) | fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) |
isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | ||
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | rezisztencia (#313, 70 VP) |
őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | szingulár. védelem (#322, 50 VP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 330 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) |
áldomás (#6) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | fényaura (#211) |
égető tekintet (#164) | nagyobb agypajzs (#120) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), isteni átok (#307), istenítélet (#284) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), fizikai pajzs (#318) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 54, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | halálhozó (#419) | izomernyesztés (#33) | >> | smaragdgólem (#417) | |
istenítélet (#284) | >> | tl'urlang vadász (#610) | armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
armageddon (#218) | >> | baljós árny (#588) | bo'adhun csapás (#266) | >> | kyorg őrgólem (#567) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | eszement trappoló (#549) | istenítélet (#284) | >> | bársony gyilkos (#546) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Éjvadász (#502) | háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | pszionikus entitás (#553) | energiaspirál (#232) | >> | ködmágus (#597) | |
istenítélet (#284) | >> | árnytündér csontváz (#629) | istenítélet (#284) | >> | fényhozó (#602) | |
háló (#186) | >> | tleikan áruló (#606) | kiszáradás (#268) | >> | greén örvény (#443) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | sötét kaszás (#591) | bo'adhun csapás (#266) | >> | fertőzött ent (#403) | |
kiszáradás (#268) | >> | nekromanta kóborló (#596) | istenítélet (#284) | >> | Tobias Ak'radal (#613) | |
istenítélet (#284) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | istenítélet (#284) | >> | ősi matéria (#600) | |
armageddon (#218) | >> | Dranadáni Salamon (#616) | istenítélet (#284) | >> | eldüeni vándor (#601) | |
istenítélet (#284) | >> | templomos lovag (#587) | halálos érintés (#271) | >> | agyfröccsentő (#666) | |
istenítélet (#284) | >> | Kromhor Xanathal (#618) | kiszáradás (#268) | >> | takarító (#609) | |
kiszáradás (#268) | >> | nők (#999) | kiszáradás (#268) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | verg elmeszaggató (#430) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
istenítélet (#284) | >> | Kíméletlen Ardo (#574) | agybénítás II (#246) | >> | végzetes szójer (#631) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 54, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | og'hlobn mészáros (#742) | ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) | elnyelés (#236) | >> | ében árnylidérc (#622) | |
elnyelés (#236) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | elnyelés (#236) | >> | sötét kaszás (#591) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | fertőzött ent (#403) | elnyelés (#236) | >> | ködmágus (#597) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | végzetes szójer (#631) | elektromos pajzs (#51) | >> | bumshir óriásmacska (#492) | |
életpajzs (#142) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés;) státusz: OK |
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ideje, hogy az olimpia összes kategóriájában Raia pap végezzen az élen! Te legyél az egyik közülük - valamelyik felsőbb kategóriában bizonyítsd a harcban való jártasságod. (Ha már volt ilyen sikerben részed korábban, próbáld meg egy imádkozással meggyőzni erről istened!) |
2.) A következő küldetésedet az élet adja. Nem árt, ha visszatekintesz, őseid honnan is indultak annak idején. A nép soraiból! Segíts tíz molnáron, ezzel is terjesztve hitemet és növelve saját hírnevedet. (számláló: 0) |
3.) Lássam, miként éred el a 60. Tapasztalati Szintet! Imádkozz, ha már megtörtént! |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában az I. nyílt olimpián, első hely a 6. kategóriában a II. nyílt olimpián. |
Helyezéseid az I. Harcosok Ligájában: 1. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 1. Legjobb pontszámod: 197. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2243 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 10 | bahrot bőr (#938) | |||
3 | deus ex machina (#1) | 1 | dözmöng szív (#122) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | |||
1 | fűzött kagylósor (#1493) | 24 | isteni könnycsepp (#260) | 11 | kaja (#2) | |||
1 | kráken gyűrű (#1165) | 4 | kreiton agy (#1142) | 8 | kvazár (#244) | |||
1 | kyorg övcsat (#1456) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | ragasztó (#83) | |||
1 | remák szív (#264) | 2 | ryuku evező (#1152) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 4 | sötét ital (#284) | 40 | spiritusz (#170) | |||
3 | szent jogar (#150) | 3 | szent kehely (#257) | 20 | szuperkötél (#209) | |||
1 | teriadan karkötő (#844) | 31 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
20 | vaspánt (#1241) | 35 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | angolna szálka (#1465) | 3 | kreiton főzet (#1145) | 1 | Ma'yia furulyája (#949) | |||
38 | purifikátor háj (#269) | 1 | teknősesszencia (#702) |