Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. febr. 19. 15h:11' EZ A 477. JÁTÉKHETED, 63. FORDULÓD 478. játékheted kezdete: febr. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1919 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
v 159 | elmormolod a 159. varázslatot |
ve 196 2 | megveszed a 196. tárgyat 2 |
ve 390 3 | megveszed a 390. tárgyat 3 |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
dd 64 | eldobod a 64. tárgyat |
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
79 | 80 | 81 | |
85 | |
|
|
86 | |
|
|
87 | |
|
|
[65,101] Egyre nagyobb szúnyogfelhők, lápos talaj jelzi, hogy az erdő egy mocsárba vezetett.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar mágus testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a varkaudar mágus fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 2 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 19 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar mágus testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a varkaudar mágus fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 3 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 12 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alattomos manó hadonászó öklét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az alattomos manó bal szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az alattomos manó megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Szereztél 1 tüskecsapdát. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 19 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar mágus testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a varkaudar mágus bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 2 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász varkaudar testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a vadász varkaudar nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 557 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [66,103] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bolhakutya lehet. {védettsége: 2 szúró, 2 vágó, 2 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a bolhakutya testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a bolhakutya farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A bolhakutya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bolhakutya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. 103 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a vark. nekromanta jobb vállát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vark. nekromanta testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1402 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 161, gyógyulás: 0, összesen: -161 ÉP}
Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kölyök fejét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [67,104] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a varkaudar bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar fejét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
e 15 | élelemszerzés 15 pontért |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vark. nekromanta bal lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vark. nekromanta bal lábát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a vark. nekromanta jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1463 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [67,106] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sérült sóhajtó dorony. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a sóhajtó dorony jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 373 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 7 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az ork sámán testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az ork sámán bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. Az ork sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 632 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [67,107] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kósza testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a varkaudar kósza fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kósza bal karját. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a varkaudar kósza fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar kósza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 8 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az ork sámán testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 632 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
tps 10 | TVP spórolása: 10 pontért |
ef 8 501 | energia fejlesztése 8 |
tpf 10 | TVP elővétele: 10 pontért |
be 376 | bemész a szentélybe |
ext | visszadátumozás kérelem |
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 2107. tárgyat |
MENTÁLIS RONCSOLÁS (531. TUDATI KÉPESSÉG) Sajnos a közös tudatok életében van egy pillanat, ami mindig fájdalmas: ez pedig, mikor egy társ megállapodik, és elszakítja a többiekhez kapcsolódó szálat, kilépve a tudatból. Még ennél is fájóbb élmény, mikor kényszerűségből szakítja meg a vezető ezt a bizonyos kapcsolatot, mert az egykori harcostárs, a szívbéli jóbarát menthetetlenül megőrült, netán végérvényesen a Kárpiton túli árnyak között rekedt. Ha egykori társatok végleg áttért a túlvilágra, és teste menthetetlenül megszűnt létezni, még nem minden esetben jelenti végérvényes távozását. A Tudati Erőd falainak felhúzásakor jöttök csak rá, hogy ez mennyire így van, hisz alig készültök el az építéssel, máris feltűnnek az egykor volt társak tudati kivetülései a kapuknál. Bebocsátásért, és befogadásért könyörögnek, s bár halvány emlékképek csupán, az Erődben biztonságos, végső otthonra lelnek. Halvány emlékek csupán, ez igaz, de azért korántsem erő nélküliek. A tudati lenyomatuk végérvényesen alakot öltött ezen a síkon, így képesek ártani, és képesek védelmezni is, ahogyan a rémálmok is képesek tönkretenni egy pihentetőnek ígérkező éjszakát. Ha előszólítod az Erődből az egykor volt társaikat, híven megjelennek majd melletted, és akár harcba is szállnak érted, és a védelmedben! Az emléktárs minden veled harcba bocsátkozó szörny, és kalandozó elméjét képes megtámadni, és könyörtelenül roncsolni tudja azt, ennek hatása pedig sokkoló fizikai fájdalom formájában materializálódik. [Ha szólítani akarod egy régi tudattársadat, add ki az EK 531 parancsot, 1 TU-ért és 10 TVP-ért! A körülötted megjelenő szellemaura a harc során, a közelharci körökben sebzést fog okozni az ellenfelednek (ez további beállítást, vagy parancs kiadását nem igényli, és semmilyen további költsége nincs). Az okozott sebzés (szint/6)*D10 ÉP (max. 8D10), ezt semmilyen hatás nem módosítja, és semmilyen pajzs, vagy varázslat nem nyújt ellene védelmet. A hatás a táborozás végéig tart.] |
BÖLCS SZILMILL (343. SZÖRNY) A legendák sokat mesélnek ezekről a különös manókról, a szilmillekről. A szilmillek egy távoli létsíkon élnek, és hihetetlen mágikus képességekkel rendelkeznek. Néhány nagyhatalmú mágusnak sikerült megidéznie már egy-egy bölcs szilmillt, akik hihetetlen kíváncsiságuk révén vállalták, hogy hosszabb-rövidebb ideig önszántukból együtt kalandoznak a varázslóval. Ameddig veled van, felhívja a figyelmedet a veled találkozók egy-egy tulajdonságára, a körülötted zajló dolgokra és mindarra, ami a környezetedben történik [nagyobb eséllyel fogsz jellempróbát találni]. Persze a cselekedeteidet ő sem képes befolyásolni... Ha elhagy, az nagy megrázkódtatást jelent, mintha a szüleidet vesztetted volna el. A bölcs szilmill megidézésének anyagi komponense egy szent jogar. |
Erő: | 20 (29) | Szint: | 15 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 171 cm |
IQ: | 17 (22) | Támadás: | 28 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 129 kg |
Ügyesség: | 18 (23) | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 2/2 év |
Egészség: | 16 (21) | Életpont: | 305/187 | Jellem: | semleges (+13) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 20 (25) | Varázspont: | 244/38 | Pénz: | 1370 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 28/15 | Pszi pont: | 64/12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/0 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 15/36 (+51%) |
vágófegyverek: | 1/39 | ütőfegyverek: | 9/24 (+17%) | lőfegyverek: | 13/88 (+4%) |
dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -9.); nyílvessző (#108) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
67,107 mezőn táborozol |
Szkander vereségeid: 0 győzelmeid: 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/25 | 2. nyomkövetés: | 1/41 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 2/88 | 5. csapdakészítés: | 9/50 (+55%) | 6. csapdaészlelés: | 1/0 |
7. gyógyítás: | 24/90 (+82%) | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 1/7 |
10. szörnyidomítás: | 1/56 | 11. teológia: | 7/56 | 12. taumaturgia: | 2/47 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 1/10 | 14. versengés: | 2/52 | 15. zene: | 1/0 |
16. szörnyismeret: | 5/2 | 17. pszi: | 8/74 (+14%) | 18. zárnyitás: | 1/0 |
19. vadászat: | 10/55 (+17%) | 20. bányászat: | 3/11 | 21. testépítés: | 1/0 |
22. főzés: | 1/0 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 30 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 30 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
manaelementál (#290), nektoraf (#355), Pszinapszis (#974) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | szürkeáll. aktiv (#71) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
2.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 109 (limit: 150), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 11 830. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
kasztrop.kitágulás (197) |
azért a támadás... (221) |
önismeret (236) |
tolvajfelismerés (243) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
vallási öntudat (290) |
földmágia (357) |
a mágia szeretete (393) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 10 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Összsúly: 100.16 kg | Megterheltség: 147% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 62 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 3 | spiritusz (#170) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
12 | arany (#50) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
3 | fekete gyöngy (#99) | 2 | grifftojás (#179) | 1 | inváziós trófea (#2166) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | mágikus térkép (#2167) | |||
2 | púderkő (#119) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | tüskecsapda (#242) | |||
4 | varkaudar csont (#1113) |
64 | 65 | 66 | 67 | 68 | |
100 | |
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|