Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. febr. 14. 9h:02' EZ A 477. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD 478. játékheted kezdete: febr. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1919 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
ve 196 2 | megveszed a 196. tárgyat 2 |
ve 390 3 | megveszed a 390. tárgyat 3 |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
tv | támadó/véd. varázslat |
go 49 | gonoszkodsz: 49 |
hu 64 | hulladék: 64 |
dd 64 | eldobod a 64. tárgyat |
ba 974 | nem támadod a 974. szörnyet |
kf 1562 | kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat |
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a proteinfecske jobb szárnyát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a proteinfecske testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a proteinfecske fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a proteinfecske farkát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a proteinfecske karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A proteinfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a topránypolip puha testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a topránypolip testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A topránypolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A topránypolip szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [76,86] Síkság, továbbra is csak síkság.
Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az ork bérgyilász testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az ork bérgyilász testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az ork bérgyilász fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szereztél 1 csontszablyát. 1010 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 14 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az ork sámán tömzsi testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az ork sámán jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [77,86] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kósza bal karját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kósza fejét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a varkaudar kósza testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar kósza testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar kósza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A varkaudar kósza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}
(Továbbmész...) [79,86] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vadász varkaudar jobb lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a varkaudar kölyök jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [80,86] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy trikornis. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.
Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vadász varkaudar jobb oldalát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vark. nekromanta jobb oldalát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a vark. nekromanta testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
e 25 | élelemszerzés 25 pontért |
ef 8 501 | energia fejlesztése 8 |
ext | visszadátumozás kérelem |
szk 33 | keresed a 33. szörnyet |
bpk 1 | bef. parancs kivétele: 1 |
bpb 1 | bef. parancs berakása: 1 |
h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
KALMÁROK KÉMGÖMBJE (1589. TÁRGY) A karaván vezetője óvatosan körülnéz, magához int, és bizalmaskodóan közelebb hajol hozzád. - Figyelj csak, kalandor, nézd mit szereztem a múltkor - súgja, és megmutatja a ruhájában rejtegetett kicsiny gömböt. - Egy hóbortos Fairlight paptól nyertem kockán, úgy egy hete - büszkélkedik. - Állítólag aki birtolkolja, beleláthat a boltok titkos raktáraiba is a segítségével. Ha érdekel, neked adom... Tudod, én állandóan úton vagyok, nemigen érek rá üzletelgetni, de te biztosan jó hasznát vennéd. Fitymálón nézegeted a semmitmondó tárgyat, de azért birizgálja a fantáziádat a dolog. - No és hogyan működik? - firtatod. - Egyszerű. A varázsgömb megmutatja neked, hogy egy bizonyos tárgyból melyik boltban épp hány darab található. Ehhez nem kell mást tenned, mint erősen koncetrálnod, és felidézned magad előtt annak a tárgynak az alakját, amire kíváncsi vagy. Felcsillan a szemed, és máris aranydukát-halmokat látsz magad előtt tornyozódni ... - Rendben van, add nekem, és én bőkezűen megfizetlek! - ajánlod mohón, és a fickó készen áll az alkura. - Tudtam én, hogy meg fogunk egyezni, barátom! Tudod, nagyon kemény dolog ám itt ülni egész nap a bakon... Ha hozol nekem egy jó puha hattyútoll vánkost, azért örömmel neked adom. [A tárgy megszerzéséhez a KT (Küldetés Teljesítése) 1589 parancsot kell kiadnod bármelyik szekérkaravánnál 5 TVP-ért. A kémgömbbel csak olyan bolt árukészletébe leszel képes belelátni, ahol már jártál annak előtte, valamint a közelben van, s egy használattal csak egy- vagy kétféle tárgyról közöl információt. Használatához a H 1589 <tárgy sorszáma> parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért, ahol a második paraméter a fürkészendő tárgy neve. Megadhatsz harmadik paraméternek egy másik tárgyszámot is, ez esetben - változatlan TVP költségért - a másik tárgyról is kapsz infót. A kémgömböt nem adhatod át másnak.] |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK Ahhoz, hogy többszemélyes kalandban vehess részt - mint az elnevezésből is látszik - egy vagy több másik kalandozó együttműködésére lesz szükséged. Ilyen kalandra egyedül nem indulhatsz! Választhatod a vezető szerepét, aki a csapat tagjait összeszedi, koordinálja, majd jelzésével elindítja a kalandot, vagy lehetsz "csupán" egy csapattag, akit valaki más beszervezett. Bármelyiket is választod, egy valamire mindenképp szükséged van, hogy valamelyik oldalra állhass: erre az enciklopédiára. Vagyis vezetőként is csak olyan kalandozókat szervezhetsz be a kalandba, akik már megkapták ezt az enciklopédiát és így a TK parancsot is. A csapat létszámára vonatkozóan nincs felső korlát. Nos nézzük, hogy mi a teendő, ha már sikerült összeszedni a megfelelő csapatot! Egy kaland teljesítéséhez pont azon a mezőn vagy a szomszédos mezőkön kell táborozni, amire a kaland szövege utalt. A karakterek utolsó parancsként kiadhatják a TK <kaland száma> <vezető száma> parancsot, mellyel jelentkeznek az adott kalandra. Az, hogy a parancs mennyi TVP-be kerül, a TK-k megismerésekor kiderül a szövegből. Ha nincs elég TVP-d, a parancsot akkor is kiadhatod, a következő fordulóra kapottból használsz majd fel. A TVP-t nem a parancs kiadásakor használod el, hanem csak ha a parancs végrehajtódik. A vezetőnek kell utoljára kiadnia ezt a parancsot, hiszen amint ő is jelentkezett, a csapat készen áll, nem várnak már senkire. Fontos információ, hogy egy kalandozó nem tud olyan kalandot vezetni, amit ő maga még nem ismer, azaz nem lépett a mezőre, ahol az NJK (vagy bárki más) azt a kalandot adja (a vezetőnek már a TK parancsok kiadásakor ismernie kell a kalandot!). A csapat többi tagjának nem kell ismernie a kalandot, hiszen őket csak beszervezték a munkára. A kaland megkezdésekor azok is megismerik a kalandot, akik korábban még nem találkoztak vele. Ha a karakter kiadott egy TK parancsot, de aztán a közös kalandozás valamiképpen mégsem történik meg a következő fordulója elejéig, a korábbi TK ekkor törlődik, az újabb próbálkozáshoz újra ki kell adni a TK parancsot! A TK parancsot a forduló végén célszerű kiadni, hiszen ha a parancs kiadása után még elmozogsz a koordinátáról, ahol a kaland teljesíthető, a többszemélyes kalandban nem fogsz tudni részt venni. Megjegyzés: A szervezés során a csapattagok egy titkos, harmadik paramétert is használhatnak. Ez egy jelszó, melyet jó, ha a vezető csak annak árul el, aki a kalandban ténylegesen részt fog venni. Amennyiben a TK parancs harmadik paramétereként megadnak ilyet, csak azok vesznek részt majd a kalandban, akik a helyes jelszót adták meg, így nem kell "potyautasoktól" tartani. A kaland a vezető azon fordulója után kezdődik, melyben kiadta a TK parancsot, így mindenki a táborozás alatti felszerelésében, VP/PP/stb. készlettel indul bevetésre. Hogy mi történt, arról a következő fordulójuk elején értesülnek majd a karakterek. Aki a kaland során elbukik, az adott kalanddal újra próbálkozhat, de ha a többieknek viszont sikerül végigcsinálniuk, más csapatot kell kerítenie. (Később majd ez a szabály kibővül.) A többszemélyes kalandok során kétféle új harcmodorral ismerkedhetnek meg a karakterek. Az ellenfelek számától függően előfordulhat, hogy egy karakternek több szörnnyel, vagy több karakternek egy szörnnyel kell megküzdenie. Ezek a csaták viszonylag elszeparálva egymástól zajlanak le, egymásra általában nincsenek hatással, mivel a felek szétszóródnak, hogy mindenki megvívja a saját csatáját. Az életben maradt szörnyekkel a csapat életben maradt tagjainak kell megküzdenie ahhoz, hogy a kalandban továbbhaladhassanak. Harcban nem lehet elbukni, csupán együttesen, mivel ha el is fut (vagy eldemezik) valamelyik karakter közben, amint a többiek sikerrel legyőzték az ellenséget, újra visszatérhet a kalandba, és folytathatja azt, mintha mi sem történt volna, a következő próbával. A D.E.M.-ezés értelemszerűen nem visz ilyenkor messzire. Persze ha mindenki elfut, akkor már nincs kihez csatlakozni. Miután a karakterek egy adott próbában minden szörnyet legyőztek, lehetőségük van Feltételes Gyógyításra a táborozásra hagyott VP-jükből és a következő fordulójuk TVP-jéből. Ha a karakterek kincset találnak, megpróbálnak egyenletesen megosztozni rajta. Lesznek olyan tárgyak, amiből mindenkinek jut, de olyan ritkábbak is, melyekből csak egy-kettő jut kalandonként. A ritkább tárgyak mindig átadhatóak, így ha később úgy döntötök, hogy elcsereberélitek egymás között amit kaptatok, azt megtehetitek. Persze nem átadható tárgyak is előfordulnak a kalandokban, ezekből azonban ha csak lehet mindenki kap. Ha valaki kapott egy tárgyat, és nem tudja felvenni, mert pl. hátizsákja betelt, azon második körben megpróbálnak a többiek megosztozni. A nem átadható tárgyaknál persze ilyen lehetőség nincs, úgyhogy igyekezz úgy táborozni a kalandra, hogy legyen elég hely a hátizsákodban! Most következzenek további információk, amiket jó ha tudsz, a többszemélyes kalandokról: - Néhány varázslatod jellegéből adódóan máshogyan sebez akkor, ha több szörnnyel harcolsz. Ezek egyszerre minden ellenfelet sebeznek, de sebzésük mértéke szétoszlik közöttük. A fegyveredből lőtt varázslatok is így viselkednek. Amennyiben olyankor mondod el a varázslatot, amikor társak harcolnak az oldaladon, varázslatod sajnos őket is sebezni fogja. Az így viselkedő varázslatok a következők: armageddon, banshee-sikoly, elemi fagyförgeteg, hangcsapás, hullámkeltés, jégoszlop, jégvihar, lángtenger, méregfelhő, ősi hurrikán, rovarfelhő, savhurrikán, sivatagi vihar, tűzeső, tűzvihar. - Mostantól két új FTV parancsot adhatsz ki: FTV <varázslat száma> 985 esetén a paraméterként beállított varázslatot akkor használod majd, ha egyedül kell több ellenféllel szembenézned, az FTV <varázslat száma> 986 beállításnak pedig akkor lesz jelentősége, ha több társsal az oldaladon harcolsz egy szörnnyel. Ezt a beállítást a direkt FTV parancs arra a szörnyre, amire éppen támadnál, felülbírálja. - Amikor több szörnnyel harcolsz, alapból 1+ellenfelek száma/2 körig tarthat az adott csata. Ehhez még hozzájöhet a harcművészet képességből, psziből, stb.-ből kapott bónusz. - Ha többen támadtok egy szörnyet, méretétől függően még az is előfordulhat, hogy a csata során társaid minduntalan előtted állnak, így te nem is tudsz támadni. (Később talán majd tudsz kezdeni valamit ezekkel az esetekkel.) - Ha többen harcoltok egy szörny ellen, a csata végi statisztikában az összes sebzés és sebződés is megjelenik (akkor is ha idő előtt elfutnál a csatából, a teljes csatára vonatkozó értékeket látod). Előfordulhat, hogy nem látod, konkrétan mennyi ÉP-t sebzett a szörny egy speciális képességével társadba, de ez attól a csatastatisztikához még hozzáadódik. - Ha többen győztök le egy szörnyet, a szörnyért járó Tapasztalati Pont is szétoszlik, és trófeát sem metsz ki senki belőle. Azt, hogy a szörnykomponenst, illetve tárgyakat ki gyűjti ki a legyőzött szörnyből, a véletlen dönti el. - Nem használhatsz gyilkos ösztönöket, hiszen társaidra tekintettel nem engeded az őrültet kiszabadulni magadból, illetve tűzsárkány italt, hiszen még a végén társaidat is megsebeznéd. Nem használhatsz fojtóhurkot sem. - Ha több ellenféllel harcolsz, pszi-ernyőt nem használsz, mivel összekeverednek a kifigyelt értékek. - Ha egy kalandban több olyan próba következik egymás után, amikor a csapatban valamelyik képességben legjobbnak bizonyuló tagját keressük, a második ilyen próbánál az a kalandozó már nem próbázhat, akit előzőleg már kiválasztott a program. Ha mindenki sorra került egyszer, újra választ a program mindenki közül. - A Többszemélyes Kalandokban kapott Tapasztalati Pont nem jelenik meg a következő fordulóban kapott TP-k között (bár a kaland szövegét abban a fordulóban olvashatod). - A Többszemélyes Kalandok során használt halálos érintés, feltört varázskő, illetve kapott fegyverszakértelemfejlődés azok korlátainak szempontjából a következő fordulóhoz tartozik. |
Erő: | 19 (28) | Szint: | 15 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 171 cm |
IQ: | 17 (22) | Támadás: | 28 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 129 kg |
Ügyesség: | 18 (23) | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 2/2 év |
Egészség: | 16 (21) | Életpont: | 305/209 | Jellem: | semleges (+13) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 20 (25) | Varázspont: | 244/22 | Pénz: | 8 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 28/11 | Pszi pont: | 64/16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/0 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 14/85 (+30%) |
vágófegyverek: | 1/39 | ütőfegyverek: | 9/7 (+10%) | lőfegyverek: | 13/84 (+4%) |
dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -9.); nyílvessző (#108) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
80,86 mezőn táborozol |
Szkander vereségeid: 0 győzelmeid: 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/25 | 2. nyomkövetés: | 1/41 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 2/88 (+10%) | 5. csapdakészítés: | 8/95 (+48%) | 6. csapdaészlelés: | 1/0 |
7. gyógyítás: | 24/8 (+36%) | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 1/7 |
10. szörnyidomítás: | 1/56 | 11. teológia: | 7/56 | 12. taumaturgia: | 2/38 |
13. szerencsejáték: | 1/10 | 14. versengés: | 2/52 | 15. zene: | 1/0 |
16. szörnyismeret: | 5/2 (+26%) | 17. pszi: | 8/60 (+3%) | 18. zárnyitás: | 1/0 |
19. vadászat: | 10/38 (+25%) | 20. bányászat: | 3/11 | 21. testépítés: | 1/0 |
22. főzés: | 1/0 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 30 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 30 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
manaelementál (#290), nektoraf (#355), Pszinapszis (#974) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
2.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 95 (limit: 125), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 10 175. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
kasztrop.kitágulás (197) |
azért a támadás... (221) |
önismeret (236) |
tolvajfelismerés (243) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
vallási öntudat (290) |
földmágia (357) |
a mágia szeretete (393) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 10 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 190 TU szükséges.) |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
Összsúly: 95.64 kg | Megterheltség: 144% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 64 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | csontszablya (#64) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
8 | arany (#50) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | lapockacsont (#33) | 5 | pirkit (#153) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 18 | víz (#27) |
73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | |
84 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
|
|
|
|