616. forduló, 618. forduló, Smylie-tt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. máj. 8. 9h:16'
EZ A 630. JÁTÉKHETED, 617. FORDULÓD
631. játékheted kezdete: máj. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2785
SZÁMLA : XXXX

SMYLIE-TT KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [277,99] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 38. pontnál.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+10 tvp ). Elmélázva forgatod a vérvörös rózsát a kezedben, s lassan figyelmes leszel szíved dobbanásaira. Kellemes, megnyugtató érzés tölt el. Aztán észreveszed, hogy a virág is lüktetni kezdett... Az aranytermő erszény 69 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+282 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1346 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+248 pszi pont.) A tudati jel segítette regenerálódásodat. Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+22 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 972.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 970.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 968.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 966.]

* 3. KP: elmormolod a 157. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 964.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 962.]

* 5. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 957.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 957.]
Fürgén varázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 955.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 953.]

* 7. KP: elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 951.]
Beizzik a turbómágia. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 949.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+22 erő). [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 947.]

* 8. KP: használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +8 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 942.]

* 9. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 940.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 938.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 936.]

* 10. KP: elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Működni kezd a jellemtükör. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 934.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 932.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+19 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 930.]

ff 423 felt. fegyverváltás: 423
Felt. fegyverváltás: << szívkereső. [0 pontot használtál fel, van még 930.]

kb 2 50 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (50 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 50 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 930.]

mak 1 makró 1

fgy 0 0 0 felt. gyógyítás parancsok törlése
Minden fgy parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 930.]

ek 116 0 0 t. energia kisütése: 116
Gyógyító totem parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 930.]

h 697 9999 0 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+250 varázspont, -500 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 930.]

h 1760 0 0 használod az 1760. tárgyat
Kortyolsz a kehelyből, érzed hogy felfrissülsz és erővel telítődsz. (+1513 ép ). [3 pontot használtál fel, van még 927.]

ek 116 30 284 t. energia kisütése: 116 30 284
Sötét ital gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 30 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 927.]

fgy 30 40 2 felt. gyógyítás 30 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 927.]

ek 116 40 267 t. energia kisütése: 116 40 267
Ősi gyógyítás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 40 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 927.]

v 15 934 6 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új pézsmatökmag. [-42 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 897.]

vv 11 147 247 elmormolod a 11. varázslatot a 147. varázslatot a 247. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Odakint, a szabadban esni kezd az eső. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 895.]
Beizzik a turbómágia. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 895.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 893.]

vv 296 297 187 elmormolod a 296. varázslatot a 297. varázslatot a 187. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 891.]
Szupersebesen mormolsz. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 889.]
Szupersebesen mormolsz. Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+1 életerő.) [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 887.]

vv 70 71 120 elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 120. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 886.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 884.]
Fürgén varázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 882.]

hh 841 1269 1133 használod a 841. tárgyat az 1269. tárgyat az 1133. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 881.]
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 877.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 856.]

lm 19 2 1 mozogsz 19 2 1
Valami kiáll a sárból ezen a ponton, ahol most jársz. Egy csillogó fegyvernyél lesz az, de tudod, ha megpróbálnád kibányászni, menten elsüllyednél az iszapos földben. Inkább hagyod. [39. PONT]
Néhány árnyat látsz átsuhanni az erdő fái között, ezért megtorpansz. Baljóslatú az egész hely! [19. PONT]
Pár lépés, és egy újabb elágazás okozhat újabb fejtörést. [3. PONT]
Rögvest egy elágazáshoz érkezel. Megpróbálod a fák susogásából eldönteni, merre is menj tovább. [2. PONT]
Végre magad mögött hagyhatod ezt a szörnyű helyet.
[15 pontot használtál fel, van még 841.]

a 1606 5726 1 átadod az 1606. tárgyat az 5726. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 Ouitmlen esszenciáját Lord Raver részére. [5 pontot használtál fel, van még 836.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[276,99] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő ködmágus nem jelenthet komoly veszélyt. {mágikus sebezhetőség: 150%.} {védettsége: 100 szúró, 80 vágó, 80 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 1005 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ködmágus nyakát. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a ködmágus bal vállát. (7 támadással 470 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 249 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhányszor súrolod a ködmágus fejét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Pestisaurád 11 sebzést okoz. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 174 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Semmi eredménye! Ent pásztorbottal többször eltalálod a ködmágus testét. (5 támadással 326 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 273 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 243 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével megpöccinted a ködmágus bal oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 117 életpontot sebeztél. Pestisaurád 17 sebzést okoz. Nem vagy felkészülve a ködmágus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 196 életpontot vesztesz.) Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26813 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3191, sebződés: 370, gyógyulás: 8, összesen: -362 ÉP}


(Továbbmész...) [275,99] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. A Köd-mocsár széléhez érkeztél. Nevét egyértelműen arról kapta, hogy az orrodig sem látni, olyan állott a levegő. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő ködmágus nem jelenthet komoly veszélyt. {mágikus sebezhetőség: 150%.} {max. életpontja: 2401-2500.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy agytaposás varázst. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ködmágus testét. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a ködmágus testét. (7 támadással 454 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 259 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével párszor megpöccinted a ködmágus testét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 97 életpontot sebeztél. Ellenfeled 11 pontot sebződik a pestisaurától. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 163 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a ködmágus testét. (7 támadással 462 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 306 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 264 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhányszor súrolod a ködmágus fejét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled 7 pontot sebződik a pestisaurától. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 174 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26813 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2509, sebződés: 337, gyógyulás: 8, összesen: -329 ÉP}


(Továbbmész...) [274,99] A terep változik, dombok közt vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ősi matéria. (ld. enc.) {max. életpontja: 2201-2300.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 891 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősi matéria testét. (6 támadással 106 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd az ősi matéria kavargó tömegét. (7 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 252 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhány helyen meghorzsolod az ősi matéria testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. Pestisaurád 9 sebzést okoz. Az ősi matéria mancsával csapásokat mér karjaidra. (4 támadástól 189 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 48 életpontot vesztettél. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 70 életpontot vesztettél. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 62 életpontot vesztettél. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod az ősi matéria testét. (7 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 239 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 230 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével épp hogy eltalálod az ősi matéria kavargó tömegét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 86 életpontot sebeztél. Pestisaurád 14 sebzést okoz. Mielőtt észbe kapnál, az ősi matéria megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (4 támadástól 155 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 74 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 70 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26511 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2647, sebződés: 668, gyógyulás: 163, összesen: -505 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+372 életerő.) (Önanalízis: +23% gyógyítás.) Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 vasércet! (Önanalízis: +2% bányászat.) [vasérc ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] (Önanalízis: +1% bányászat.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 kerek követ. Egészséged TF-elődött. [95 pontot használtál fel, van még 741.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[273,99] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze nyugatra látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy varkaudar őslich. Megvető mosollyal várod a találkozást. {szintje: 49.} {védettsége: 90 szúró, 90 vágó, 90 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 670 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy negatív csapás varázslatot dob rád a másik. 235 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 66 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar őslich jobb lábát. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a varkaudar őslich fejét. (7 támadással 931 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+187 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével párszor súrolva eltalálod a varkaudar őslich testét. (5 támadással 359 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled 7 pontot sebződik a pestisaurától. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy negatív csapás varázslatot. 233 életpontot vesztettél. A varkaudar őslich többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-10 varázspont.) Ent pásztorbottal többször eltalálod a varkaudar őslich testét. (7 támadással 927 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+186 életerő). Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 173 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével csak érinted a varkaudar őslich testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 60 életpontot sebeztél. Pestisaurád működik (13 ép-t sebezve). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 68 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a varkaudar őslich megcsapja a fejedet. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.)
A varkaudar őslich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 34625 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3951, sebződés: 750, gyógyulás: 477, összesen: -273 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+382 életerő.) (Önanalízis: +23% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [272,99] Dombos terepre érkeztél. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! (Önanalízis: +2% bányászat.) [rézdarab ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +1% bányászat.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ősi matéria. {védettsége: 120 szúró, 120 vágó, 120 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 891 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősi matéria testét. (6 támadással 109 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal többször eltalálod az ősi matéria kavargó tömegét. (7 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 216 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhány helyen meghorzsolod az ősi matéria kavargó tömegét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a pestisaurától. Az ősi matéria leken néhány pofont. (4 támadástól 151 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 46 életpontot vesztettél. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 74 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 71 életpontot vesztettél. Ent pásztorbottal többször eltalálod az ősi matéria kavargó tömegét. (7 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 238 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 285 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével gyengén megütöd az ősi matéria testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 102 életpontot sebeztél. Pestisaurád működik (13 ép-t sebezve). Az ősi matéria mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (4 támadástól 122 életpontot vesztesz.) Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 78 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 61 életpontot vesztettél.
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 xirnox szív. 26511 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2706, sebződés: 603, gyógyulás: 169, összesen: -434 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [271,99] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kreommat-liliomot. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő tlopedmuk nem jelenthet komoly veszélyt. {puha ütés varázslat nem hat rá.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 670 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 49 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tlopedmuk jobb lábát. (6 támadással 336 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a tlopedmuk testét. (7 támadással 919 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével többször eltalálod a tlopedmuk jobb lábát. (5 támadással 376 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 71 életpontot sebeztél. Ellenfeled 14 pontot sebződik a pestisaurától. Gyengül a védelmed - a tlopedmuk ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-14 TVP). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tlopedmuk, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 50 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A tlopedmuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23443 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2540, sebződés: 332, gyógyulás: 276, összesen: -56 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) [77 pontot használtál fel, van még 650.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[270,99] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ködmágus. {fizikai sebezhetőség: 50%.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 1005 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ködmágus jobb oldalát. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal többször eltalálod a ködmágus bal oldalát. (7 támadással 464 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 286 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével párszor megpöccinted a ködmágus bal oldalát. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. A pestisaura 5 ép-t sebez. Bár ügyesen védekezel, a ködmágus sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 185 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2206, sebződés: 185, gyógyulás: 12, összesen: -173 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [269,99] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy gnomori rémszolga. {szintje: 43.} {védettsége: 80 szúró, 80 vágó, 200 ütő ellen.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Látsz egy oltárt. Raia hívői építették. Látsz egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy feneketlen tó van. Elteszed a látcsövet. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [268,99] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy nekromanta kóborló. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Chara-din hívői építették. [27 pontot használtál fel, van még 623.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[267,99] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy smaragdvámpír. {max. életpontja: 2351-2600.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) Az utad folytatása előtt - mielőtt még elfelejtenéd, miket is láttál korábban - térképet rajzolsz a közelmúltban bejárt helyekről.

AZ EDDIGI TÉRKÉPED


(267,99) smaragdvámpír (#605), Dornodon oltár, 40. jellempróba
(268,99) nekromanta kóborló (#596), 24. jellempróba, oltár
(269,99) gnomori rémszolga (#589), 39. jellempróba, Raia oltár, Chara-din monolitja (#534)
(270,99) oltár, 255. jellempróba, 41. jellempróba, ködmágus (#597)
(271,99) kreommat-liliom (#924, belőle készíthető: #925), tlopedmuk (#584)
(272,99) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Chara-din monolitja (#534), 45. jellempróba, érclelőhely, ősi matéria (#600)
(273,99) 40. jellempróba, varkaudar őslich (#402)
(274,99) ősi matéria (#600), 33. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(275,99) ködmágus (#597)
(276,99) ködmágus (#597)

[266,99] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ó! Hiszen ez egy legyengült tl'urlang vadász. {szintje: 46.} {védettsége: 60 szúró, 250 vágó, 60 ütő ellen.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délre látsz egy kristálypalotát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [18 pontot használtál fel, van még 605.]

ep 534 100 építed az 534. tárgyat 100 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy Chara-din monolitját. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a Chara-din monolitja. 350 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 505.]

im 0 10 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+39 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy nekromanta kóborló. {mágikus sebezhetőség: 150%.} {védettsége: 75 szúró, 75 vágó, 75 ütő ellen.} Nem mersz megkockáztatni egy újabb harcot: ektoplazmád túlzottan elvékonyodott már. Elmenekülsz a harc színhelyéről. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-21681 TP] [30 pontot használtál fel, van még 475.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+39 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy fényhozó. {fizikai sebezhetőség: 50%.} {max. életpontja: 3100.} Villámgyorsan eliszkolsz, félve a megsemmisülés fekete végtelenjétől... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-18660 TP] [30 pontot használtál fel, van még 445.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+38 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy tl'urlang vadász. {fizikai sebezhetőség: 50%.} {egyik sebzési módja: 2x 12d23+100.} Nem mersz megkockáztatni egy újabb harcot: ektoplazmád túlzottan elvékonyodott már. Elmenekülsz a harc színhelyéről. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-21032 TP] [30 pontot használtál fel, van még 415.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+35 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy patás tanough. {puha ütés varázslat nem hat rá.} {támadása: 80.} Villámgyorsan eliszkolsz, félve a megsemmisülés fekete végtelenjétől... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-16650 TP] [30 pontot használtál fel, van még 385.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+35 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy árnygólem. {egyik sebzési módja: 2x 30d12+70.} Lelécelsz, megrettenve a halál utáni haláltól. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-21076 TP] [30 pontot használtál fel, van még 355.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+39 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy patás tanough. {szintje: 43.} {egyik sebzési módja: 1x 20d31.} Lelécelsz, megrettenve a halál utáni haláltól. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-16650 TP] [30 pontot használtál fel, van még 325.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+40 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy nekromanta kóborló. {mágikus sebezhetőség: 150%.} Rettegve menekülsz, félve a végső megsemmisüléstől... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-21681 TP] [30 pontot használtál fel, van még 295.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+35 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy nekromanta kóborló. {fizikai sebezhetőség: 50%.} {max. életpontja: 2601-2650.} Villámgyorsan eliszkolsz, félve a megsemmisülés fekete végtelenjétől... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-21681 TP] [30 pontot használtál fel, van még 265.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+39 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy fényhozó. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Villámgyorsan eliszkolsz, félve a megsemmisülés fekete végtelenjétől... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-18660 TP] [30 pontot használtál fel, van még 235.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+35 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy fényhozó. {támadása: 90.} Sikoltozva menekülsz, rettegve a végső pusztulástól... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-18660 TP] [30 pontot használtál fel, van még 205.]

ef 30 507 energia fejlesztése 30
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-29 TU.] [203 pontot használtál fel, van még 2.]

ek 109 1 t. energia kisütése: 109 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 589 602 596 keresed az 589. szörnyet a 602. szörnyet az 596. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy gnomori rémszolgát. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: építed az 534. tárgyat -1 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Gyorsvarázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 5. BP: elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Fürgén varázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -1.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-8 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 17, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 758 pontot. A következő körben tehát 757 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ŐSI MATÉRIA (600. SZÖRNY)
Már sok-sok ezer év telt el azóta, hogy az első árnypiramis felépült Kelet-Ghallán. Az azt épít(tet)ő, tapasztalatlan árnytündérek célja egyértelmű volt: egy olyan eszközt akartak létrehozni, ami a természet energiáit egy forrásba gyűjtve, semlegesítené a Halál istenének őket sújtó átkát. Az árnypiramis belsejében olyan erős varázslat koncentrálódott, hogy körös-körül, többszáz méteres körzetben az aljnövényzet gyors ütemben kipusztult. Pár évig tartott a folyamat, melynek betetőzéseként az építmény felrobbant, a belsejében nőtt kaotikus sugárzás pedig elszabadult, és önálló tudatra ébredve, útjára indult. Leginkább egy masszára emlékeztet, ami minden közelébe került lelket pillanatok alatt magába olvaszt, és ezáltal csak nő és nő. Szikrázó fellegek és kavargó köd alkotják, és a legtöbbször fojtogató szagot áraszt magából. Miközben a semmiből formálódott iszonyatos mancsa lesújt, élő és holt lelkek halálsikolyait hallhatod fejedben. Az ősi matéria elől elbújni nem lehet, így BA paranccsal hiába is próbálkoznál. Csak mágikus fegyverrel tudsz rajta sebet ejteni, de azzal is nehezen.

KARAKTERLAP

Smylie-tt, egy szőke, rövid hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Chara-din lényének egy apró része vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod: legfőbb inkvizítor. Ez a 617. fordulód.

Erő: 74 (116) Szint: 52 Merészség: 7/7 Magasság: 174 cm
IQ: 74 (101) Támadás: 123 (131) Agresszió: 7 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 74 (81) Védekezés: 180 (190) Menekülés: 15 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 77 (110) Életpont: 1523/186 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 4
Szerencse: 74 (86) Varázspont: 4033/2770 Pénz: 22706 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 83/40 Pszi pont: 829/403 Halhatatlanság: 14 % EFejl: 30
Eddig összesen 6284 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 32177397 TP-d van. A következő szinthez még 8822603 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, entitás manifesztum, quwarg b.háborító. A 601. fordulódban 48767 arany került a bankszámládra. 52668 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 17 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 1/91 szúrófegyverek: 27/32
vágófegyverek: 8/9 ütőfegyverek: 51/41 (+2%) lőfegyverek: 26/87
dobófegyverek: 38/68 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: szívkereső (#423)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -47.); bogyógránát (#430) (48 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve.
A páncélfényező Batharak vértje felületére kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/57 (+44%) 2. nyomkövetés: 150/57 (+23%) 3. lopás: 8/61
4. mászás: 25/77 5. csapdakészítés: 35/10 (+6%) 6. csapdaészlelés: 23/20
7. gyógyítás: 83/22 (+46%) 8. titkosírás: 6/69 9. felderítés: 32/69
10. szörnyidomítás: 7/89 11. teológia: 228/38 (+63%) 12. taumaturgia: 134/85 (+4%)
13. szerencsejáték: 5/83 14. versengés: 14/50 15. zene: 3/97
16. szörnyismeret: 30/30 17. pszi: 71/14 (+6%) 18. zárnyitás: 22/40
19. vadászat: 15/5 20. vitalitás: 5/49 21. bányászat: 44/69 (+6%)
22. úszás: 6/6 23. főzés: 3/25 24. csapatmunka: 10/30

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 36
5. varázslat sebzés: 4 6. regeneráció: 1 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
totem 40% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 190 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot )
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer), Eruol (#378), Techiulan (#400)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), férfiak (#998), nők (#999)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
Asylux csapdája (#233, 20 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) Chara-din lesújt (#223, 18 VP) mágia megértése (#226, 0 VP)
méregfelhő III (#229, 25 VP) nekromanta csókja (#230, 22 VP) meditáció (#250, 0 VP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) vámpírvér (#257, 0 VP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
istenítélet (#284, 50 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP) pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP)
pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) tulajdonságpajzs (#26)
szemmelverés (#137) tűzmágia (#157) erőpajzs III (#127) hatalomvarázs (#220)
villámmágia (#227) csupasz izom (#28) esszenciavédelem 2 (#188) pestisaura (#210)
jellemrejtés (#23) Symulf rúnája (#182) óriáserő (#53) mágikus ütés (#147)
elme dominanciája (#247) önanalízis (#296) pszi-ernyő III (#297) szürkeáll. aktiv (#71)
nagyobb agypajzs (#120) hadiszerencse III (#59) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
28. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
méregfelhő III (#229), bo'adhun csapás (#266), Asylux csapdája (#233), éjfattyak végzete (#260)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
agytaposás (#180), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
káoszcsapás (#200) >> kardfogú fülemüle (#146) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) Chara-din lesújt (#223) >> Orkhan Thai (#238)
Chara-din lesújt (#223) >> taalru (#249) Chara-din lesújt (#223) >> Notermanthi (#257)
tűzgolyó (#155) >> Chara-din fattya (#236) tűzgolyó (#155) >> ongóliant (#159)
tűzgolyó (#155) >> qwarg rohamosztagos (#242) Chara-din lesújt (#223) >> vezérfarkas (#748)
háló (#186) >> noth szellem (#250) jégoszlop (#231) >> férfiak (#998)
jégoszlop (#231) >> nők (#999) háló (#186) >> molgan (#284)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan berzerker (#377) káosz szava (#207) >> Eruol (#378)
armageddon (#218) >> Techiulan (#400) direkt kontaktus I (#121) >> mösze uralkodó (#789)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> varkaudar katona (#691)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> elmeszonda (#487) pszi-acéltorony (#98) >> mösze uralkodó (#789)
fürgülés (#92) >> Thargodan berzerker (#377) agytaposás (#180) >> Eruol (#378)
védelem sav ellen (#36) >> ében sárkány (#327) örvénykerítés (#42) >> smaragd drakón (#321)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) védelem tűz ellen (#38) >> Ekhnagorhu (#291)
fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
tompítás (#40) >> taalru (#249) tompítás (#40) >> Zinthurg (#180)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +5 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az esthar császárság területén szabad a mészárlás. Talán a vérszopók a legkevésbé ártalmasak, kezdd velük, ölj le tizet! (számláló: 0)
2.) A harcos hárpiák nem hódoltak be a káosz uralmának. Irtsd őket, ahol éred, végezz legalább tízzel! (számláló: 0)
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 1
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 30
Olimpiai helyezéseid: második hely a 6. kategóriában a XXX. olimpián.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: fgy, ek 116, h 697 9999, h 1760, ek 116 30 284, fgy 30 40 2.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudati jel (109)
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
kihívás (206)
önismeret (236)
sötét tekercs (260)
a butaság ára (273)
a halál angyala (304)
inkvizítor korbács (342)
hármas szövetség (383)
kedvenc táborhely (395)
inkvizítori rangs. (402)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 134 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 182 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 38.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüstdarab (#326) 1 kaktuszbogyó (#429)
1 nyílvessző (#108) 1 Ouitmlen esszencia (#1606) 1 purifikátor háj (#269)
1 quwarg tojás (#360) 1 sallank karom (#128) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 tükör (#43) 8 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
71 arany (#50) 5 isteni könnycsepp (#260) 29 kaja (#2)
18 kerek kő (#19) 6 pézsmatökmag (#934) 2 sötét tekercs (#535)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(266,99) tl'urlang vadász (#610)

Üzenet küldése a karakternek