Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 24. 12h:08' EZ A 616. JÁTÉKHETED, 614. FORDULÓD 617. játékheted kezdete: jan. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3849 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 161. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 224. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 209. varázslatot az 53. varázslatot a 147. varázslatot |
* 6. KP: | leveszed/lerakod a 956. tárgyat az 511. tárgyat a 373. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 983. tárgyat |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat az 1541. tárggyal a 707. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 367. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 167 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés gigaféreg testét. (2 támadással 209 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. 28 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megcsapod a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 68 életpontot sebeztél. A tüskés gigaféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 3167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 635, sebződés: 0, gyógyulás: 44, összesen: +44 ÉP}
* 10. KP: | használod az 1269. tárgyat a 841. tárgyat az 1619. tárgyat |
v 1 9999 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 275 112 67 | elmormolod a 275. varázslatot a 112. varázslatot a 67. varázslatot |
im 2 4 | imádkozol |
h 697 3000 | használod a 697. tárgyat |
h 305 2 | használod a 305. tárgyat |
h 1268 786 | használod az 1268. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fizikai pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 1223 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled agyroppantás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan áruló nyakát. (6 támadással 395 életpontot sebezve.) A lény ítéletet hirdet fölötted. BŰNÖS! A következő pillanatban lesújt rád a büntetés (-608 életerő). Bűnbánatod mélységes, nem akarsz már harcolni. Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1632, sebződés: 608, gyógyulás: 20, összesen: -588 ÉP}
v 198 360 64 | elmormolod a 198. varázslatot |
[360,64] Lakott területre érkeztél.
be 686 4 | bemész a 686. épületbe |
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [360,62] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban.
(Feltételes támadás:) Egy smaragd sárkány! Ezt kerested. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fizikai pajzs varázslattal készülsz a csatára. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 31 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány óriási karmát. (6 támadással 394 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (93 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biethlan kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan kardot ellenfeledre támadsz. Hátasodon rohamozol. Biethlan karddal többször mélyen végigmetszed a smaragd sárkány óriási karmát. (6 támadással 816 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+164 életerő). Transzformálsz! (+81 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őselemi savcsapás varázslat. 508 életpontot sebeztél. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével épp hogy megvágod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 68 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], 12 arany, egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. Felhasználva a biethlan kardot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17238 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1906, sebződés: 126, gyógyulás: 206, összesen: +80 ÉP}
(Továbbmész...) [359,61] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ashym előtt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ezerszemű bestia. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 17 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 426 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-26 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan a másikra támadsz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával többször eltalálod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (2 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével súrolod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 68 életpontot sebeztél. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 29 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstshuriken felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-27 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja.
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 fekete gyöngy, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a biethlan kardot, szereztél 1 galachmitot. 14733 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1308, sebződés: 203, gyógyulás: 94, összesen: -109 ÉP}
v 84 326 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy őstűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 18 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány testét. (6 támadással 383 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (90 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biethlan kardot. Marokra fogva a biethlan kardot ellenfeledre ugrasz. Hátasodon rohamozol. Biethlan karddal kegyetlenül összevagdalod a smaragd sárkány jobb első lábát. (6 támadással 834 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+167 életerő). Transzformálsz! (+83 varázspont.) Egy őselemi savcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 443 életpontot sebeztél. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megkarcolod a smaragd sárkány fejét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 12 arany és egy vas dobónyíl. Felhasználva a biethlan kardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1769, sebződés: 134, gyógyulás: 210, összesen: +76 ÉP}
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 38 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 261 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mösze uralkodó tapogatozó fejét. (6 támadással 375 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mösze uralkodó jobb oldalát. (5 támadással 626 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Transzformálsz! (+62 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével kissé megkarcolod a mösze uralkodó testét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ocsmány csáprágóját a mösze uralkodó hasadba mélyeszti. (1 támadástól 181 életpontot vesztesz.) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Csáprágójával a mösze uralkodó megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 40 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 pszi kő és 1 pszi kristály. Felhasználva a biethlan kardot, szereztél 1 mösze hátpáncélt. [mösze hátpáncél ládikóba-> (310,64)-> 11 arany, -2 ÉP] 17136 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1474, sebződés: 312, gyógyulás: 170, összesen: -142 ÉP}
(Továbbmész...) [359,59] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy nekrofun van. Északnyugatra egy ősvortex van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Na, ide sem bújok többet, kiáltod, mikor észreveszed, hogy nem voltál elég ügyes. A szörny észrevett. Egy rd'alv lélektipró közeledik feléd! Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
(Továbbmész...) [360,58] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy tűzfőnix előtt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy művészi porolit van. Jól kivehetőek a távolban. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy áldott okerón nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 36 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 273 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az áldott okerón jobb vállát. (3 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével felnyitod az áldott okerón testét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az áldott okerón ollója a levegőben csattan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a biethlan kardot, szereztél 1 áldott követ. 1133 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 819, sebződés: 0, gyógyulás: 109, összesen: +109 ÉP}
v 84 326 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (89 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biethlan kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Hátasodon rohamozol. Biethlan karddal kegyetlenül összevagdalod a smaragd sárkány testét. (7 támadással 976 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+196 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 377 életpontot sebeztél. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megkarcolod a smaragd sárkány óriási karmát. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 73 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a biethlan kardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1916, sebződés: 118, gyógyulás: 239, összesen: +121 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fizikai pajzs varázslattal készülsz a csatára. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Semmi eredménye! Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány testét. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (96 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biethlan kardot. Megmarkolva a biethlan kardot a másikra ugrasz. Hátasodon rohamozol. Biethlan karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a smaragd sárkány bal hátsó lábát. (7 támadással 950 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+191 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őselemi savcsapás. 308 életpontot sebeztél. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével kissé megkarcolod a smaragd sárkány bal szárnyát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 96 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a biethlan kardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17238 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1767, sebződés: 141, gyógyulás: 233, összesen: +92 ÉP}
(Továbbmész...) [360,56] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy zafír sárkány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 20 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 567 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 72 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. 47 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány jobb első lábát. (6 támadással 393 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (97 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával többször eltalálod a zafír sárkány bal oldalát. (3 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével kissé megkarcolod a zafír sárkány testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. Semmi hatás! (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], 24 arany, egy fűszertartó, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a biethlan kardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17238 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1514, sebződés: 293, gyógyulás: 117, összesen: -176 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 ősteológia). Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 285 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd drakón jobb oldalát. (6 támadással 371 életpontot sebezve.) A smaragd drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a biethlan kardot, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 6936 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 690, sebződés: 2, gyógyulás: 20, összesen: +18 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 39 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 őstaumaturgia). Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 488 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 56 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány bal szárnyát. (6 támadással 383 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (89 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a márvány sárkány pikkelyes testét. (3 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a márvány sárkány testét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a biethlan kardot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17238 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1458, sebződés: 219, gyógyulás: 117, összesen: -102 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 36 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 123 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a sziklaskorpió testét. (2 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megcsapod a sziklaskorpió testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sziklaskorpió ollója a levegőben csattan. A sziklaskorpió farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a sziklaskorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2927 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 589, sebződés: 0, gyógyulás: 89, összesen: +89 ÉP}
(Továbbmész...) [362,56] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél.
(Feltételes támadás:) Egy smaragd sárkány! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (89 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biethlan kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan kardot a másikra rohansz. Hátasodon rohamozol. Biethlan karddal kegyetlenül összevagdalod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 822 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+165 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megkarcolod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 15 arany, egy ezüstshuriken, 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy és egy vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a biethlan kardot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17238 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1340, sebződés: 125, gyógyulás: 209, összesen: +84 ÉP}
kut 60 | kutatsz 60 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fehér glóbusz mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 40 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 92 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) A szörny tüzet lehel! Fürdesz a piros lángnyelvekben. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával iszonyatosan megcsapod az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével kilukasztod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az Orkhan Thai mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 45, gyógyulás: 65, összesen: +20 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 24 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 310 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lidérckirály testét. (6 támadással 388 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával megütöd a lidérckirály testét. (1 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megcsapod a lidérckirály testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A lidérckirály karmai majdnem eltalálnak! A lidérckirály összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7744 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1017, sebződés: 0, gyógyulás: 68, összesen: +68 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 22 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 259 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan zsoldos izmos testét. (3 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megcsapod a Thargodan zsoldos bal lábát. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 128 életpontot sebeztél. A Thargodan zsoldos karma a fejed mellett suhan el! A Thargodan zsoldos állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a Thargodan zsoldos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 975, sebződés: 0, gyógyulás: 114, összesen: +114 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 16 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 364 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 43 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Sötétség Hercege gigászi alakját. (6 támadással 385 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával megütöd a Sötétség Hercege jobb lábát. (1 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével épp hogy megvágod a Sötétség Hercege testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 74 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A Sötétség Hercege összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a biethlan kardot, szereztél 3 jégkristályt. 9066 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1048, sebződés: 142, gyógyulás: 68, összesen: -74 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
[363,57] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Valéra. Bányászat képességeddel fémet (arkog kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy törpe bánya van. Jól kivehetőek a távolban. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy albinó küklopsz lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az albinó küklopsz testét. (4 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével felnyitod az albinó küklopsz szőrös lábát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 70 életpontot sebeztél. Az albinó küklopsz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Az albinó küklopsz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a biethlan kardot, szereztél 1 küklopsz szemet. 4878 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 692, sebződés: 0, gyógyulás: 120, összesen: +120 ÉP}
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
v 84 326 | elmormolod a 84. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | leveszed/lerakod az 1541. tárgyat az 1322. tárgyat a 707. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat az 511. tárggyal a 373. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
* 5. BP: | energia fejlesztése 3 |
* 6. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 7. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 22. varázslatot |
* 10. BP: | használod az 1271. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 26 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 26 pontért |
PRÓBAKŐ (1664. TÁRGY) Érdes felületű szürke kő a próbakő. Ha a kezedbe fogod, mentálisan kiteljesedsz, és olyan dolgokra leszel képes, amire korábban nem. A tárgyat automatikusan használni fogod azokban a többszemélyes kalandokban, ahol egy fegyveres vagy egyéb szakértelem próbájára kényszerülsz, és az az addigi tudásoddal nem lehet sikeres. A próbakővel sikerül kiaknázni más jellegű, de ideillő tudásodat, azaz az adott szakértelemre pont annyi pluszt kapsz, amennyi a csapatmunka szakértelmed. A csapatmunka szakértelem próbáknál a próbakő nem segít. A tárgyat abban az esetben nem használod, ha így sem mennél át a próbán. A tárgy nem átadható. |
RÉGÉSZÁSÓ (1611. TÁRGY) Miután megpillantod ezt a remekbeszabott szerszámot, saját, lapockacsontból eszkábált, kezdetleges ásódra már szinte rá se tudsz nézni! Valamiféle kovácsolt fémből készült, bár az ötvözet összetételét nem tudod megállapítani. Igen jó éle van, és rendkívül tartósnak látszik. Lapátja háromszög alakú, hegyes, és könnyű, a nyele pedig nagyszerűen illeszkedik a kezedbe. Egy szó, mint száz, a régészásó a föld alatt található dolgok megkeresésének tökéletes eszköze! Ráadásul valamiféle minimális mágia is átjárja, ezért ha hiszed, ha nem, a segítségével sokkal kevesebb turkálás árán megtalálhatod a felszínhez közel rejtőző érceket (használata csupán 4 TVP-be kerül, viszont törpe bányában bányászva semmi hasznát nem veszed). Ha esetleg megfordul az a botor gondolat a fejedben, hogy fegyverként használd, ezt is megteheted. Ekkor 1d6 sebzésű vágófegyvernek minősül. |
MEGTANULHATÓ VARÁZSLATOK Eléggé sokat tudsz már ahhoz a többszemélyes kalandozásról, hogy sejthesd, léteznek varázslatok a meglévőkön kívül is, melyek pont az ilyesféle kalandokban lehetnek segítségedre. Csak hát ha nem érdeklődsz konkrétan ezek iránt a varázslótornyokban, soha nem jut eszükbe maguktól ilyesmit tanítani neked. Most, hogy ezzel tisztában vagy, a többszemélyes kalandokról is eleget tudsz, hogy tudd, mit kérj, ideje felkeresned a varázslattanító épületeket, és megtanulni az eddig rejtett varázslatokat. |
FÖLDELEM-IDÉZÉS (385. VARÁZSLAT) Bizonyára már te is hallottál arról, hogyan állítanak más varázslók bazalt- és gránitelementálok a szolgálatukba, és hitted, hogy a földelementálok megidézésével sokkal többet is el lehet érni, mint csupán ennyit. Nos, a most megtanult varázslattal egy sokkal hatalmasabb földelementál megidézésére van lehetőséged, egyenesen az egyik őselemi létsíkról. Ehhez el kell végezned egy bonyolult szertartást, ami 20 TVP-nyi időt, 80 varázspontot, 1 mágikus gyertyát és 6 szögletes követ igényel. (A gyertya az idézés végén megmarad.) Ha ezt megteszed, a fordulód végéig egy sziklaszilárd földelementál fog követni, és besegít neked a harcban. (Ha van olyan szörnyed, ami szintén segítene harcolni, most nem fogja ezt megtenni, ösztönei nem engedik a tomboló elementál közelébe.) És hogy még szebb legyen a dolog, az elementálból leföldeli az elektromosságot, ezért a villámvarázslatok 10%-kal kevesebbet fognak rajtad sebezni. Egyszerre csak egy elementál lehet a szolgálatodban, és a víziharcban nem harcol az oldaladon. |
Erő: | 79 (121) | Szint: | 53 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 78 (110) | Támadás: | 75 (79) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 89 (101) | Védekezés: | 153 (163) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/43 év |
Egészség: | 78 (94) | Életpont: | 1715/2022 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 86 (101) | Varázspont: | 3926/313 | Pénz: | 24367 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 16/0 | Pszi pont: | 630/18 | Halhatatlanság: | 19 % | EFejl: | 78 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 20 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 32 |
vágófegyverek: | * 53 | ütőfegyverek: | 40 (+1) | lőfegyverek: | 9 |
dobófegyverek: | 43 |
Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) (200%) << biethlan kard (#1291) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42 | 2. nyomkövetés: | 175 | 3. mászás: | 41 |
4. csapdakészítés: | 42 | 5. csapdaészlelés: | 29 | 6. gyógyítás: | 93 |
7. titkosírás: | 32 | 8. felderítés: | 40 | 9. szörnyidomítás: | 17 |
10. teológia: | 253 | 11. taumaturgia: | 226 (+1) | 12. szerencsejáték: | 9 |
13. versengés: | 23 | 14. zene: | 13 | 15. szörnyismeret: | 50 |
16. pszi: | 54 (+1) | 17. zárnyitás: | 2 | 18. vadászat: | 12 |
19. vitalitás: | 7 | 20. bányászat: | 45 | 21. úszás: | 29 |
22. főzés: | 14 | 23. ősteológia: | 10 (+1) | 24. őstaumaturgia: | 13 (+1) |
25. csapatmunka: | 6 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 12 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 1 | 3. védekezés: 5 | 4. max. életpont: 1 |
5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 1 | 10. vp regeneráció: 5(7) | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 60 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 90 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 30 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), bűbájlidérc (#761), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), animált korall (#445), tüskés gigaféreg (#256), smaragd sárkány (#326), talriai behemót (#312), vámpírféreg (#782), bosszúálló (#562), eszement trappoló (#549), purifikátor császár (#393) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990), Tobias Ak'radal (#613), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +14 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 50 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 230 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (177,2,1) | áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | varázsenergia (#161) | villámmágia (#227) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | óriáserő (#53) |
mágikus ütés (#147) | hadiszerencse III (#59) | vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), háló (#186), ryuku átokvarázs (#280), őstűz (#310) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142), fizikai pajzs (#318) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | őrjáratozó katona (#274) | izomernyesztés (#33) | >> | dübörgő bahrot (#479) | |
puha ütés (#60) | >> | kreiton bűvölő (#506) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
puha ütés (#60) | >> | elemi pulzátor (#440) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | őrült varázsló (#255) | direkt kontakt. II (#122) | >> | részeg kalandozó (#187) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
halálos érintés (#271) | >> | árnytündér csontváz (#629) | halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | |
armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | halálos érintés (#271) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | menekülés (#212) | >> | Chara-din hívők (#987) | |
menekülés (#212) | >> | Dornodon hívők (#992) | menekülés (#212) | >> | Leah hívők (#991) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) státusz: OK |
kuktamanó (#7018) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A szörnyek önmagukban legyőzhetők - ha azonban legendás vezéreik egyesítik őket, őrjöngő hordájukkal szemben a civilizált világ nem áll meg. Győzz hát le tíz neves és legendás szörnyet, amíg nem késő! (számláló: 7) |
2.) Tisztítótüzem ellen eddig nem volt védelem, és ezután sem akarom, hogy legyen a sötétség teremtményei számára. Oltáromnál zúzz porrá 3 vörös immunitáskövet! |
3.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 24 élőholt, 12 vadász, 7 nagymester, 8 parafenomén, 6 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 18 | kaja (#2) | 5 | madártoll (#112) | |||
1 | mul tekercs (#786) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
2 | pszi kő (#248) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | ragasztó (#83) | |||
1 | sallank karom (#128) | 8 | spiritusz (#170) | 1 | tükör (#43) | |||
2 | varázskő (#305) | 5 | vas dobónyíl (#189) | 10 | víz (#27) | |||
1 | telerótt rúnalap (#1661) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1107 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | |||
2 | ezüstdarab (#326) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 2 | főnixtoll (#563) | |||
2 | fűszertartó (#210) | 1 | galachmit (#310) | 16 | isteni könnycsepp (#260) | |||
3 | jégkristály (#593) | 1 | küklopsz szem (#643) | 1 | kvazár sisak (#266) | |||
1 | pszi kristály (#618) | 5 | sáfránypor (#211) | 36 | sárkánypikkely (#292) | |||
2 | Thargodan esszencia (#328) |