608. forduló, 610. forduló, Smylie-tt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. márc. 26. 9h:28'
EZ A 624. JÁTÉKHETED, 609. FORDULÓD
625. játékheted kezdete: ápr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2785
SZÁMLA : XXXX

SMYLIE-TT KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [262,22] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+10 tvp ). Az aranytermő erszény 68 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+288 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1220 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+229 pszi pont.) A tudati jel segítette regenerálódásodat. Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+22 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 765.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 763.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-14 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 761.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 759.]

* 3. KP: elmormolod a 157. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 757.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 755.]

* 5. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 750.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 750.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 748.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 746.]

* 7. KP: elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 744.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 744.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+22 erő). [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 742.]

* 8. KP: használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 737.]

* 9. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 735.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 733.]
Szupersebesen mormolsz. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 731.]

* 10. KP: elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 729.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 727.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+18 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 725.]

vv 147 247 187 elmormolod a 147. varázslatot a 247. varázslatot a 187. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 725.]
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 723.]
Fürgén varázsolsz! Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+40 életerő.) [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 721.]

vv 70 71 120 elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 120. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 720.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 718.]
Szupersebesen mormolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 716.]

v 15 936 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új raaba-gumó. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 686.]

hh 937 1269 1133 használod a 937. tárgyat az 1269. tárgyat az 1133. tárgyat
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag raaba-főzetet. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( védő aura vesz körbe, ellenfeleid kevesebbet fognak sebezni.) [1 pontot használtál fel, van még 685.]
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Különös dimenziókban jársz, és egy lenyűgöző élményvilág tárul fel előtted. 89320 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 681.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 660.]

h 1271 1253 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy csillezsályalevelet Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 655.]

hh 284 1546 841 használod a 284. tárgyat az 1546. tárgyat a 841. tárgyat
Ledöntesz egy adagnyi sötét italt. Már érzed is a hatást. ( +842 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 654.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 652.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 651.]

h 1602 396 40 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Beleraksz 39 álomport. Meg is történik a transzformáció, jussod 39 víz. (Nincs mibe rakni 25 vizet.) [3 pontot használtál fel, van még 648.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[261,22] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy eszement trappoló. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 560 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az eszement trappoló bordás testét. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az eszement trappoló bal karját. (7 támadással 861 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+173 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 205 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével többször eltalálod az eszement trappoló bal oldalát. (5 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled 15 pontot sebződik a pestisaurától. Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 89 életpontot vesztettél. Ent pásztorbottal súrolod az eszement trappoló testét. (1 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 222 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével csak érinted az eszement trappoló vastag alkarját. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 63 életpontot sebeztél. A pestisaura 13 ép-t sebez. Egy hibás mozdulat, és máris az eszement trappoló belerúg a kezedbe! (1 támadástól 161 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 98 életpontot vesztettél. Az eszement trappoló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 szürke briliáns. 22227 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3059, sebződés: 466, gyógyulás: 302, összesen: -164 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [260,22] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Régen itt volt az Esthar Császárság és a kyorgok földjeinek képzeletbeli határa. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vérszomjas karvaly közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 560 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérszomjas karvaly fejét. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Üvöltesz, ahogy az elektromosság átjárja a testedet. (193 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: márványkulcs, fokhagyma, 55 madártoll. Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas karvaly bal lábát. (7 támadással 880 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 175 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével többször eltalálod a vérszomjas karvaly jobb szárnyát. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 77 életpontot sebeztél. A pestisaura 9 ép-t sebez. Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 192 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 41 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 181 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 91 életpontot vesztettél. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a vérszomjas karvaly testét. (4 támadással 516 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével megpöccinted a vérszomjas karvaly bal szárnyát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 67 életpontot sebeztél. Pestisaurád működik (13 ép-t sebezve). Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 172 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 94 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 madártollat. 23731 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3371, sebződés: 1139, gyógyulás: 12, összesen: -1127 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [259,22] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy bosszantó apróság. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 560 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bosszantó apróság testét. (7 támadással 897 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+180 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 175 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével csak érinted a bosszantó apróság egyik lábát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled 4 pontot sebződik a pestisaurától. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bosszantó apróság felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-14 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a bosszantó apróság, épp csak megsuhint. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22349 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2094, sebződés: 67, gyógyulás: 211, összesen: +144 ÉP}

[32 pontot használtál fel, van még 602.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[258,22] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy chaktra vadászeb. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 560 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a chaktra vadászeb jobb oldalát. (6 támadással 787 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével súrolod a chaktra vadászeb bal hátsó lábát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. Pestisaurád 12 sebzést okoz. A chaktra vadászeb karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14730 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1991, sebződés: 106, gyógyulás: 189, összesen: +83 ÉP}

Találsz egy xantusz-kaktuszt. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [257,22] A síkságot ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy testzabáló került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 560 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a testzabáló pikkelytestét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (88 életpontot vesztettél.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a testzabáló testét. (7 támadással 942 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+189 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével épp hogy eltalálod a testzabáló testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. Semmi eredménye! Pestisaurád működik (7 ép-t sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. 146 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A testzabáló megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A testzabáló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15235 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1918, sebződés: 234, gyógyulás: 220, összesen: -14 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Az odabent lapuló kék rothasztó harciasan megindul feléd.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 560 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó testét. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a kék rothasztó testét. (3 támadással 399 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével gyengén megütöd a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. Pestisaurád működik (15 ép-t sebezve). A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rothasztó talizmán. 14279 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1613, sebződés: 43, gyógyulás: 111, összesen: +68 ÉP}

A ceremóniamester eléd siet.
- Gratulálok, minden amulettet összegyűjtöttél! - mondja. - Cserébe értük a halálhozó karkötőjét adom neked. - Boldogan veszed át a jutalmat.
Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta. A boszorka tüzetesen átvizsgálja a cókmókod, mielőtt bármit is mondhatnál. Amikor a csuklyavirág a kezébe akad, elmosolyodik, de ez nem tart sokáig. Amint rájön, hogy nem hoztál el mindent, amit kért, mérgesen rád rivall. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 1 dárda, 1 szent jogar, 1 aranylánc, 1 ezüst karkötő, 3 bunkó.

(Továbbmész...) [256,22] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tükörtornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy elemi pulzátor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 560 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor furcsa alakját. (6 támadással 335 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az elemi pulzátor szárnyas testét. (5 támadással 624 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 173 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével csak érinted az elemi pulzátor furcsa alakját. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled 6 pontot sebződik a pestisaurától. Az elemi pulzátor csápol, de mindhiába. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 2 madártollat. 12471 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1830, sebződés: 10, gyógyulás: 148, összesen: +138 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) [47 pontot használtál fel, van még 555.]

mak 1 makró 1

fgy 0 0 0 felt. gyógyítás parancsok törlése
Minden fgy parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 555.]

ek 116 0 0 t. energia kisütése: 116
Gyógyító totem parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 555.]

h 697 9999 0 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+592 varázspont, -1184 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 555.]

h 1760 0 0 használod az 1760. tárgyat
Kortyolsz a kehelyből, érzed hogy felfrissülsz és erővel telítődsz. (+1602 ép ). [3 pontot használtál fel, van még 552.]

ek 116 30 284 t. energia kisütése: 116 30 284
Sötét ital gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 30 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

fgy 30 40 2 felt. gyógyítás 30 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

v 198 242 44 elmormolod a 198. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(256,22) tükörtorony (#885), Chara-din monolitja (#534), elemi pulzátor (#440)
(257,22) testzabáló (#438), kék rothasztó (#421)
(258,22) chaktra vadászeb (#459), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(259,22) bosszantó apróság (#452)
(260,22) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), vérszomjas karvaly (#555)
(261,22) eszement trappoló (#549)

[242,44] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.

Felfedeztél egy szent tölgyfát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy fekete kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Dred Hornwill formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Mikor felbukkan előtted Kratifix nádfedeles kunyhója, felötlik benned a vén tudós ajánlata. Megvonod a vállad, és tovább bandukolsz. (24. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 9, délre 9 mérföldre teljesítheted.) Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy történelemkutató intézet (691. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol Jázminnal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy agori szegecscsizmát, egy angyalok gyűrűjét, egy derit sodronynadrágot, egy Eldereth kristályt, egy életköves gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy féregíz nyakpántot, egy gólemgyűrűt, egy haramakit, egy két kard szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy óriások övét, egy örökkéval.gyémántját, egy rubin fülbevalót, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy tleikan főbíra trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kreiton jótündér trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Kockázni fogtok! A tét 10 arany lesz, ez neked is, neki is megfelel. Kezdődhet a játék, te dobsz először: kettes. Ellenfeled egy hármast gurít. Vesztettél! Bánatosan átnyújtod ellenfeled nyereményét, 10 aranyat. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz Laria-ával. Tharr kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy cápabőr csizmát, egy díszes tunikát, egy Dühöngő nadrágját, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy grifftoll kesztyűt, egy gránit szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy natharion gömböt, egy ogre övet, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy teriadan karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy csataremák trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Málhásállata egy sivatagi doareg. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Itt az ideje előkapni a szerencsekockákat. Gyorsan megegyeztek a tétben: 100 arany lesz a nyertesé. Te dobsz először, ötös. Ellenfeled kockáján egy négyes látható. Nyertél! Besöpröd a pénzt: 100 aranyat. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Hopp, átugrik egy sötét tekercs!
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Egészséged TF-elődött.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [40 pontot használtál fel, van még 512.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[241,45] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Thor a Mjölnir Ura lábát masszírozza. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy púpos zsokarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 560 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg testét. (6 támadással 340 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a púpos zsokarg fejét. (2 támadással 255 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével gyengén megütöd a púpos zsokarg testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 67 életpontot sebeztél. Pestisaurád 12 sebzést okoz. A púpos zsokarg mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A púpos zsokarg sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 áldott kő. 9764 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1480, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 lótuszvirágot. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [240,46] A bozótost ritka erdő váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő dögbűzös liliom mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 560 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dögbűzös liliom testét. (6 támadással 334 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dögbűzös liliom testét. (7 támadással 587 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhányszor súrolod a dögbűzös liliom jobb oldalát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled 13 pontot sebződik a pestisaurától. Csápjaival a dögbűzös liliom lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 138 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. Gyorsan beleszippantasz az illatos rózsába, hogy ne kábulj el a bűztől. A dögbűzös liliom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15071 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1846, sebződés: 138, gyógyulás: 8, összesen: -130 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [239,47] A fák között tocsogók, nádasok jelennek meg: a terep mocsarasra vált. Damouth mocsarának szélén jársz. Állítólag félelmetes fenevadaktól nyüzsög, melyek annak idején a krathan seregeket is alaposan megtizedelték. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy dögbűzös liliom került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 560 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dögbűzös liliom duzzadt szárát. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dögbűzös liliom jobb oldalát. (7 támadással 622 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhány helyen meghorzsolod a dögbűzös liliom bűzös bibéjét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 64 életpontot sebeztél. Pestisaurád működik (9 ép-t sebezve). A dögbűzös liliom meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. Pár pillanat múlva a szörny bűzét elűzi az illatós mákrózsaszál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 natharion opál (ld. enc.). 15071 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1872, sebződés: 62, gyógyulás: 8, összesen: -54 ÉP}


(láthatatlan észlelése:)
Összefutsz Roham Bee Lee-vel. Chara-din személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy Arsa potrohgyűrűjét, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy Eldereth kristályt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy gyémánt védőgyűrűt, egy Hatalom Karkötőjét, egy játékmesteri palástot, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy natharion talizmánt, egy nodonrod kitűzőt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.kristályát, egy ősi kígyóbőr övet, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy tradicionális övet, egy yiang kesztyűt, egy yiang nadrágot, egy yiang surranót, egy yiang vállvédőt és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy trakuun lidérc trófea és egy entitás manifesztum trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: prédára leső drónkeselyű. Övén 6 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: jelleme gonosz, akárcsak Neked. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy quwarg gödör (ld. enc.)} Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[33 pontot használtál fel, van még 479.]

ef 5 507 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 444.]

ek 109 1 t. energia kisütése: 109 1
Tudati energiát sűrítve, tudati jelet helyezel el a földön. Kellemesen vibrál! Tudattársaid is használni tudják majd. [-4 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 424.]

tk 24 2314 többszemélyes kaland 24 2314
Gyorsan körülnézel, ki van már itt: Roham Bee Lee, Mirtill Maxima. Közösen megválasztott vezetőtök, Thuravindol érkeztével közös kalandra indultok majd. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

szk 488 keresed a 488. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ében tigrist. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

ep 534 100 építed az 534. tárgyat 100 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

im 0 10 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 424.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 421.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-14 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 421.]

* 3. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 421.]

* 4. BP: elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 421.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 421.]
Fürgén varázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 421.]

* 5. BP: elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 421.]
Fürgén varázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 421.]
Szupersebesen mormolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 421.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 381.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 341.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 301.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 261.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 221.]

tf 4 21 fejleszted a 4. tulajdonságodat 21 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [21 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 csillezsályalevelet. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-51 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 30, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 750 pontot. A következő körben tehát 950 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NATHARION OPÁL (747. TÁRGY)
Ezt a művészien csiszolt opálkövet egy mesterien kidolgozott, arany keretbe foglalták, amely két, egymás farkába harapó sárkányt ábrázol. Ez az ősi Natharion papi rend szimbóluma.

QUWARG GÖDÖR (571. TÁRGY)
Egy több száz méter átmérőjű gödröt pillantasz meg, amely olyan mélynek tűnik, hogy nem látod az alját. A gödör oldala, bár meredek, de azért lejt: egyre szűkül, ahogy lefelé nézel. Ami azonban az igazán borzalmas látvány: a gödör mélyéből folyamatosan özönlenek elő a quwargok! Kisebbek, nagyobbak, félelmetesek és óriásiak. Mindjárt ellepnek téged is, és pillanatok alatt lezabálják a húst a csontodról, aztán a csontodat is szétmorzsolják. Menekülj, amíg tudsz, és amikor már eltűntek a quwargok a környékről, talán visszatérhetsz, és megvizsgálhatod ezt a maga nemében egyedülálló építményt, ha van mászókarmod, és legalább 8-as mászásod, a H 78 paranccsal, 30 TVP árán. [Ez a parancs nem helyettesíthető mászógéppel, KT képességgel vagy más módon.]

KARAKTERLAP

Smylie-tt, egy szőke, rövid hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din lényének egy apró része vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod: legfőbb inkvizítor. Ez a 609. fordulód.

Erő: 74 (116) Szint: 51 Merészség: 7/7 Magasság: 174 cm
IQ: 74 (101) Támadás: 120 (123) Agresszió: 7 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 74 (81) Védekezés: 186 Menekülés: 30 % Életkor: 35/40 év
Egészség: 75 (113) Életpont: 1613/1418 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 74 (86) Varázspont: 3768/159 Pénz: 21460 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 83/20 Pszi pont: 778/453 Halhatatlanság: 14 % EFejl: 30
Eddig összesen 6192 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 254249 TP-t kaptál. Jelenleg 30304670 TP-d van. A következő szinthez még 1695330 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, entitás manifesztum, quwarg b.háborító. A 601. fordulódban 48767 arany került a bankszámládra. 50717 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 16 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 1/91 szúrófegyverek: 27/32
vágófegyverek: 8/9 ütőfegyverek: 50/96 (+5%) lőfegyverek: 26/87
dobófegyverek: 38/43 (+4%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -47.); bogyógránát (#430) (48 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve.
A páncélfényező Batharak vértje felületére kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/91 2. nyomkövetés: 148/64 (+13%) 3. lopás: 8/61
4. mászás: 25/28 5. csapdakészítés: 34/62 (+6%) 6. csapdaészlelés: 23/20
7. gyógyítás: 81/84 8. titkosírás: 6/69 9. felderítés: 32/64
10. szörnyidomítás: 7/89 11. teológia: 219/0 (+74%) 12. taumaturgia: 133/48 (+14%)
13. szerencsejáték: 5/75 (+5%) 14. versengés: 14/34 (+16%) 15. zene: 3/97
16. szörnyismeret: 29/90 17. pszi: 67/14 (+4%) 18. zárnyitás: 22/40
19. vadászat: 15/5 20. vitalitás: 5/49 21. bányászat: 43/91
22. úszás: 6/6 23. főzés: 3/25 24. csapatmunka: 9/96

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 92
5. varázslat sebzés: 4 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 190 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot )
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer), Eruol (#378), Techiulan (#400)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), férfiak (#998), nők (#999), éjfattyak (#9096)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
Asylux csapdája (#233, 20 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) Chara-din lesújt (#223, 18 VP) mágia megértése (#226, 0 VP)
méregfelhő III (#229, 25 VP) nekromanta csókja (#230, 22 VP) meditáció (#250, 0 VP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) vámpírvér (#257, 0 VP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
istenítélet (#284, 50 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 60 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) tulajdonságpajzs (#26) szemmelverés (#137) tűzmágia (#157)
erőpajzs III (#127) hatalomvarázs (#220) csupasz izom (#28) esszenciavédelem 2 (#188)
pestisaura (#210) jellemrejtés (#23) Symulf rúnája (#182) óriáserő (#53)
mágikus ütés (#147) elme dominanciája (#247) szürkeáll. aktiv (#71) nagyobb agypajzs (#120)
hadiszerencse III (#59) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
28. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
méregfelhő III (#229), bo'adhun csapás (#266), Asylux csapdája (#233)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
agytaposás (#180), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
káoszcsapás (#200) >> kardfogú fülemüle (#146) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) Chara-din lesújt (#223) >> Orkhan Thai (#238)
Chara-din lesújt (#223) >> taalru (#249) Chara-din lesújt (#223) >> Notermanthi (#257)
tűzgolyó (#155) >> Chara-din fattya (#236) tűzgolyó (#155) >> ongóliant (#159)
tűzgolyó (#155) >> qwarg rohamosztagos (#242) Chara-din lesújt (#223) >> vezérfarkas (#748)
háló (#186) >> noth szellem (#250) jégoszlop (#231) >> férfiak (#998)
jégoszlop (#231) >> nők (#999) háló (#186) >> molgan (#284)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan berzerker (#377) káosz szava (#207) >> Eruol (#378)
armageddon (#218) >> Techiulan (#400) direkt kontaktus I (#121) >> mösze uralkodó (#789)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> varkaudar katona (#691)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> elmeszonda (#487) pszi-acéltorony (#98) >> mösze uralkodó (#789)
fürgülés (#92) >> Thargodan berzerker (#377) agytaposás (#180) >> Eruol (#378)
védelem sav ellen (#36) >> ében sárkány (#327) örvénykerítés (#42) >> smaragd drakón (#321)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) védelem tűz ellen (#38) >> Ekhnagorhu (#291)
fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
tompítás (#40) >> taalru (#249) tompítás (#40) >> Zinthurg (#180)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +5 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az új mágikus tárgyakat a káosz szolgálatába kell állítanunk - hozz nekem két csavart smaragdot!
2.) Az éjfattyak a káosz csodásan kecses teremtményei. Mégis, mivel nem engem szolgálnak, pusztulniuk kell! Kezdd egy vg'axol torzítóval.
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 1
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 30
Olimpiai helyezéseid: második hely a 6. kategóriában a XXX. olimpián.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: fgy, ek 116, h 697 9999, h 1760, ek 116 30 284, fgy 30 40 2.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudati jel (109)
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
kihívás (206)
önismeret (236)
sötét tekercs (260)
a butaság ára (273)
a halál angyala (304)
inkvizítor korbács (342)
hármas szövetség (383)
kedvenc táborhely (395)
inkvizítori rangs. (402)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 463 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 38.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
39 álompor (#396) 1 csuklyavirág (#133) 1 fokhagyma (#403)
1 gólem talizmán (#811) 1 halálhozó talizmán (#813) 10 isteni könnycsepp (#260)
33 kaja (#2) 1 kaktuszbogyó (#429) 10 kerek kő (#19)
1 korinthai talizmán (#814) 50 madártoll (#112) 1 márványkulcs (#245)
1 nyílvessző (#108) 1 purifikátor háj (#269) 1 quwarg tojás (#360)
1 raaba-főzet (#937) 1 sallank karom (#128) 1 sötét ital (#284)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 tükör (#43) 3 víz (#27)
1 vortex talizmán (#812)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
138 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 3 ében toboz (#578)
1 halálhozó karkötője (#816) 2 lótuszvirág (#447) 1 natharion opál (#747)
6 raaba-gumó (#936) 2 sötét tekercs (#535) 1 szürke briliáns (#908)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(239,47) dögbűzös liliom (#455), Roham Bee Lee (2983. kalandozó)
(240,46) Chara-din monolitja (#534), dögbűzös liliom (#455)
(241,45) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 22. jellempróba, púpos zsokarg (#451)
(242,44) történelemkutató intézet (#691), szent tölgyfa (#393), 255. jellempróba, oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), művészi porolit (#720), 24. többszemélyes kaland, Jázmin (3741. kalandozó), Laria (4138. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek