Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. márc. 6. 9h:23' EZ A 621. JÁTÉKHETED, 605. FORDULÓD 622. játékheted kezdete: márc. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2785 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot |
hh 937 1269 1133 | használod a 937. tárgyat az 1269. tárgyat az 1133. tárgyat |
hh 719 567 1546 | használod a 719. tárgyat az 567. tárgyat az 1546. tárgyat |
v 15 929 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kt 937 2 | elkészíted a 937. tárgyat (2 darabot) |
h 1602 119 38 | használod az 1602. tárgyat |
vv 70 71 120 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 120. varázslatot |
vv 147 247 187 | elmormolod a 147. varázslatot a 247. varázslatot a 187. varázslatot |
bb 898 1346 608 | beraksz a bankba a 898. tárgyat (1346 darabot) |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló jobb lábát. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 madártoll és egy fokhagyma. 2787 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 664 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó bal oldalát. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (36 életpontot vesztettél.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal többször eltalálod a halálhozó hosszú csőrét. (2 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével súrolod a halálhozó nyakát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 67 életpontot sebeztél. Pestisaurád működik (13 ép-t sebezve). A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 88 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 55 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14281 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1557, sebződés: 370, gyógyulás: 83, összesen: -287 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[265,68] A sík vidéket bozótos váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy nekromanta kóborló. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 996 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nekromanta kóborló testét. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal többször eltalálod a nekromanta kóborló testét. (7 támadással 457 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 268 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével párszor megpöccinted a nekromanta kóborló bal oldalát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 100 életpontot sebeztél. A pestisaura 9 ép-t sebez. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 190 életpontot vesztesz.) Kritikus az ütés! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 104 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 89 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2013, sebződés: 383, gyógyulás: 12, összesen: -371 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs van rajta.) Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét kaszás testét. (6 támadással 322 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (57 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a sötét kaszás bal karját. (7 támadással 912 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 175 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével többször eltalálod a sötét kaszás fekete csuháját. (5 támadással 360 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. A pestisaura 11 ép-t sebez. Jobbra-balra szökkenve osztja a sötét kaszás nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 343 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 36 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő lélekesszencia. Ellenfeled regenerálódik! Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1529, sebződés: 436, gyógyulás: 12, összesen: -424 ÉP}
(Továbbmész...) [264,69] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy árnygólem. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 664 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Eltalált téged. (41 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az árnygólem testét. (7 támadással 936 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhányszor megcsapod az árnygólem árnyékos karját. (5 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled 7 pontot sebződik a pestisaurától. Az árnygólem péppé veri bal válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 435 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2192, sebződés: 476, gyógyulás: 276, összesen: -200 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 996 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fényhozó fejét. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a fényhozó jobb lábát. (7 támadással 468 életpontot sebezve.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 304 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhányszor épp csak megérinted a fényhozó felemelt karját. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 90 életpontot sebeztél. A pestisaura 14 ép-t sebez. A fényhozó megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-8 varázspont.) Nem vagy felkészülve a fényhozó gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a fényhozó testét. (7 támadással 446 életpontot sebezve.) Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 252 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 289 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével meghorzsolod a fényhozó fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 105 életpontot sebeztél. Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A fényhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28331 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3353, sebződés: 288, gyógyulás: 12, összesen: -276 ÉP}
(Továbbmész...) [264,67] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő takarító mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 411 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról gyóntatás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a takarító jobb oldalát. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal többször eltalálod a takarító sötét auráját. (7 támadással 441 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 241 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhány helyen meghorzsolod a takarító testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! A pestisaura 12 ép-t sebez. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 181 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. 99 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1449, sebződés: 280, gyógyulás: 12, összesen: -268 ÉP}
(Továbbmész...) [264,66] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltűnnek. A levegő forró. Sivatagban vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kocsonyakígyó lehet. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kocsonyakígyó nyúlékony testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal többször eltalálod a kocsonyakígyó nyúlékony testét. (7 támadással 698 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 184 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével párszor megpöccinted a kocsonyakígyó bal oldalát. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 60 életpontot sebeztél. Pestisaurád működik (3 ép-t sebezve). A kocsonyakígyó kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 400 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a kocsonyakígyó nyúlékony testét. (7 támadással 661 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 229 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhányszor épp csak megérinted a kocsonyakígyó testét. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled 10 pontot sebződik a pestisaurától. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 274 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23534 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 2582, sebződés: 674, gyógyulás: 372, összesen: -302 ÉP}
v 198 242 44 | elmormolod a 198. varázslatot |
ep 534 100 | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
im 0 10 | imádkozol |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 996 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nekromanta kóborló bal lábát. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal többször eltalálod a nekromanta kóborló testét. (7 támadással 444 életpontot sebezve.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 294 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhány helyen meghorzsolod a nekromanta kóborló fekete csuháját. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled 11 pontot sebződik a pestisaurától. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 101 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 84 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ent pásztorbottal többször eltalálod a nekromanta kóborló testét. (7 támadással 452 életpontot sebezve.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 244 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 289 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével épp hogy eltalálod a nekromanta kóborló jobb karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. Pestisaurád 18 sebzést okoz. Bár ügyesen védekezel, a nekromanta kóborló sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 178 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 109 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 93 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A nekromanta kóborló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 32918 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3167, sebződés: 688, gyógyulás: 8, összesen: -680 ÉP}
(Továbbmész...) [262,68] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy patás tanough. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 664 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a patás tanough fejét. (6 támadással 323 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (68 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a patás tanough farkát. (7 támadással 949 életpontot sebezve.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével többször eltalálod a patás tanough jobb első lábát. (5 támadással 350 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. Ellenfeled 19 pontot sebződik a pestisaurától. Agyarával a patás tanough kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) A patás tanough beléd rúg patájával. (1 támadástól 240 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 2563, sebződés: 422, gyógyulás: 8, összesen: -414 ÉP}
(Továbbmész...) [261,69] Síkság, továbbra is csak síkság. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy sérült árnygólem. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 664 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Jól célzott! (29 életpontot vesztettél.) Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az árnygólem testét. (7 támadással 908 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 210 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével súrolod az árnygólem árnyékos karját. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. Pestisaurád működik (3 ép-t sebezve). A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 439 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Az árnygólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23998 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1940, sebződés: 468, gyógyulás: 8, összesen: -460 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 156 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a gnomori rémszolga véreres karját. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (93 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal gyengén megütögeted a gnomori rémszolga bal vállát. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. Pestisaurád 16 sebzést okoz. A gnomori rémszolga nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 833, sebződés: 251, gyógyulás: 8, összesen: -243 ÉP}
ef 7 502 | energia fejlesztése 7 |
ek 500 507 | t. energia kisütése: 500 507 |
ef 30 507 | energia fejlesztése 30 |
ek 109 1 | t. energia kisütése: 109 1 |
mak 1 | makró 1 |
fgy 0 0 0 | felt. gyógyítás parancsok törlése |
ek 116 0 0 | t. energia kisütése: 116 |
h 697 9999 0 | használod a 697. tárgyat |
h 1760 0 0 | használod az 1760. tárgyat |
ek 116 30 284 | t. energia kisütése: 116 30 284 |
fgy 30 40 2 | felt. gyógyítás 30 40 |
tk 24 2314 | többszemélyes kaland 24 2314 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | építed az 534. tárgyat 76 pontért |
* 4. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
KREOMMAT VARÁZSITAL (926. TÁRGY) A kreommat varázsital elkészítéséhez csupán néhány könnyen beszerezhető (?) dologra van szükséged: 5 csepp vízre, 1 artikula bélhólyagra, 1 kreommat sziromra és persze a varázsital főzés varázslatra. Ha ezek megvannak, röpke 10 TVP-nyi idő alatt megvan a kétes, leginkább trutymó állagú koktél, melyet ha elég bátor vagy és felhörpintesz, különös meglepetésben lesz részed: kör végéig ütésenként 3-mal többet fogsz tudni sebezni minden ellenfeleden. Hiába is próbálkoznál egy körben több ilyen folyadékot magadba önteni, a kreommat varázsital hatása nem fog megduplázódni. |
ÓRIÁSOK ÖVE (613. TÁRGY) Ahhoz, hogy valaki egy ilyet megkapjon egy viharóriástól, bizony sok szolgálatot kellett tennie a behemótnak! Ez a mágikus, kékezüst színű öv hattal megnöveli az erődet, ha viseled. Ezenkívül ad kettőt a védekezésedhez is. Az óriások öve csak annak működik különös mágiája folytán, aki kapta - ha átadod, azonnal elveszti mágikus erejét. |
SZENT NYÍLPUSKA LÖVEDÉK (549. TÁRGY) A gnómok természetes mágikus erejüknél fogva képesek a nyílpuska lövedéket mágikus erővel felruházni. A szükséges csendet és tisztaságot a magashegység levegője biztosítja. A gnómnak csendben kell imádkoznia, majd a (nem mérgezett) nyílpuska lövedéket egy isteni könnycseppel és egy lótuszvirág illatával megszentelnie (a lótuszvirág nem veszik el). Mindehhez a KT 549 parancsot kell kiadni, 5 TVP árán. Ezután a nyílpuska lövedék sebzése néggyel, megtalálásának esélye 10%-kal nő, és képes lesz mágikus fegyverrel megsebezhető lények megsebzésére is. A szent lövedék mágiája amolyan átok, persze jó értelemben: csak az használhatja fel, aki elkészítette, tehát nem lehet átadni. |
TAKARÍTÓ (609. LÉNY) Az árnytündérek között külön réteget képviselnek a speciális feladattal ellátott lények. A takarítók is ilyenek, akiket Leah küldötteinek likvidálására állítottak hadrendbe. Persze önként vállalt feladatuk teljesítése csupán egy kilátástalan és paradox harc, hiszen Leah küldötteit, akiknek ezen a létsíkon van feladatuk, képtelenség örök időkre a túlvilágra küldeni. A takarítók oly sokat forgolódtak már a Halál közvetlen árnyékában, hogy testük részben átformálódott. A sötétség gonosz aurát vont köréjük, melyen semmilyen fény nem hatol át. Ha másról nem, hát erről felismerheted e pusztákban kóborló árnytündéreket. A vámpirizációra immúnisak. |
KOCSONYAKÍGYÓ (598. SZÖRNY) Ez a félelmetesen nagyra nőtt hüllő meglepően rugalmas bőréről kapta nevét, mely még a sötétben is zöldesbordó színben izzik. Állítólag annak köszönheti ezt a furcsa külsőt, hogy nem az anyagi világ szülöttje, hanem a démoni létsíké, amely szörnyen sok ocsmányságot szabadított már a mi kis gyanútlan Ghallánkra. A kocsonyakígyó hengerforma testén pontosan tíz tucat, két arasznál nem nagyobb szárny nő, melyekkel korlátozott ideig ugyan, de képes a levegőben tartózkodni. Ez első pillantásra felfoghatatlannak tűnik még a sokat látott kalandozók számára is, de ha hosszabb ideig figyeled mozgását, rájöhetsz: a veszélyes hüllő idegen világbeli testére csak kis mértékben hat a gravitáció. Szúrófegyverrel nem sok esélyed van, még ha mélyre is döföd a szörny gumiszerű testébe, nem igazán tudsz rajta sebet ejteni. Harapásának permanens mellékhatásait elkerülendő, csupán FT 598 paranccsal fogod megtámadni (vagy ha épp tulajdonságpajzs oltalma alatt állsz). |
PATÁS TANOUGH (611. SZÖRNY) Egyes árnytündérek kedvenc hátasállata. Mármint a patás tanough azon példányai, amelyeket sikerül hosszú és keserves munkával megszelídíteni. Eddig ez az árnytündéreken kívül még senkinek nem sikerült, köszönhetően annak, hogy a patás tanough szintúgy két síkon létezik egyszerre. Leginkább egy törpemammutra emlékeztetnek, vérben úszó szemüket, hosszú kosszarvukat és éjsötét bőrüket leszámítva. De ez csak a nappali formájuk, a hiedelmek szerint éjszaka háromszor ekkorára nőnek, két lábra állnak, és az engedelmesség utolsó csírája is lefoszlik róluk. Ezen még az árnytündér mágia sem segít, gazdáik ilyenkor bezárják őket valahova, vagy csupán védőaurát vonnak maguk köré, és a Fortunára bízzák, mi legyen azokkal, akikkel a tanoughok ilyenkor találkoznak. Nem árt, ha felkészülsz rá, hogy ezen állatok szelídítetlen vagy átalakult mutációjával találkozol: hiszen könnyen előfordulhat, hogy némi futással tudod csak megóvni az életed. |
Erő: | 74 (115) | Szint: | 51 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 74 (101) | Támadás: | 120 (123) | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 73 (80) | Védekezés: | 186 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/38 év |
Egészség: | 74 (112) | Életpont: | 1609/1580 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 74 (84) | Varázspont: | 3762/90 | Pénz: | 25434 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 83/20 | Pszi pont: | 751/421 | Halhatatlanság: | 14 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/5 | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 27/32 |
vágófegyverek: | 8/9 (+300%) | ütőfegyverek: | 50/66 (+9%) | lőfegyverek: | 26/87 |
dobófegyverek: | 38/25 (+6%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -47.); bogyógránát (#430) (48 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve. |
A páncélfényező Batharak vértje felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34/69 | 2. nyomkövetés: | 148/23 (+12%) | 3. lopás: | 8/61 |
4. mászás: | 25/18 | 5. csapdakészítés: | 34/38 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 23/20 |
7. gyógyítás: | 81/15 (+46%) | 8. titkosírás: | 6/69 | 9. felderítés: | 32/64 |
10. szörnyidomítás: | 7/89 | 11. teológia: | 215/77 (+96%) | 12. taumaturgia: | 132/87 (+10%) |
13. szerencsejáték: | 5/70 (-2000%) | 14. versengés: | 14/2 (+16%) | 15. zene: | 3/97 |
16. szörnyismeret: | 29/70 | 17. pszi: | 65/14 (+5%) | 18. zárnyitás: | 22/40 |
19. vadászat: | 15/5 | 20. vitalitás: | 5/49 | 21. bányászat: | 43/78 (+3%) |
22. úszás: | 6/6 | 23. főzés: | 3/25 | 24. csapatmunka: | 9/96 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 34 | |||
5. varázslat sebzés: 4 | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 190 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer), Eruol (#378), Techiulan (#400) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), férfiak (#998), nők (#999), éjfattyak (#9096) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | vámpírvér (#257, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 60 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | szemmelverés (#137) |
tűzmágia (#157) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) | villámmágia (#227) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | pestisaura (#210) | jellemrejtés (#23) |
Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) | szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) |
elme dominanciája (#247) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
28. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
méregfelhő III (#229), bo'adhun csapás (#266), Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
káoszcsapás (#200) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | taalru (#249) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Notermanthi (#257) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzgolyó (#155) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | Chara-din lesújt (#223) | >> | vezérfarkas (#748) | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | jégoszlop (#231) | >> | férfiak (#998) | |
jégoszlop (#231) | >> | nők (#999) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | káosz szava (#207) | >> | Eruol (#378) | |
armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | pszi-acéltorony (#98) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | agytaposás (#180) | >> | Eruol (#378) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | örvénykerítés (#42) | >> | smaragd drakón (#321) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
tompítás (#40) | >> | taalru (#249) | tompítás (#40) | >> | Zinthurg (#180) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az új mágikus tárgyakat a káosz szolgálatába kell állítanunk - hozz nekem két csavart smaragdot! |
2.) Az éjfattyak a káosz csodásan kecses teremtményei. Mégis, mivel nem engem szolgálnak, pusztulniuk kell! Kezdd egy vg'axol torzítóval. |
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 1 |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 30 |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 6. kategóriában a XXX. olimpián. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: fgy, ek 116, h 697 9999, h 1760, ek 116 30 284, fgy 30 40 2. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudati jel (109) gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) fekete bugyor (180) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) kihívás (206) önismeret (236) sötét tekercs (260) a butaság ára (273) a halál angyala (304) inkvizítor korbács (342) hármas szövetség (383) kedvenc táborhely (395) inkvizítori rangs. (402) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 159 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 588. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | bahrot bőr (#938) | 1 | bűzölgő csizma (#898) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | Harcosok Könyve (#719) | |||
1 | hoarián saru (#1346) | 25 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | lélekesszencia (#619) | 1 | nyílvessző (#108) | 38 | púderkő (#119) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 4 | raaba-gumó (#936) | 1 | sallank karom (#128) | |||
6 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | toxyl (#591) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | vámpírfog (#1221) | 37 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | |||
34 | víz (#27) | 1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
48 | arany (#50) | 6 | csillagbot (#929) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
4 | isteni könnycsepp (#260) | 15 | kerek kő (#19) | 8 | madártoll (#112) | |||
16 | óndarab (#85) | 1 | raaba-főzet (#937) | 1 | sötét tekercs (#535) |