Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. márc. 4. 9h:09' EZ A 620. JÁTÉKHETED, 604. FORDULÓD 621. játékheted kezdete: márc. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2785 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot |
been 5525 | belépés engedélyezése: az 5525. kalandozót |
hh 719 719 567 | használod a 719. tárgyat a 719. tárgyat az 567. tárgyat |
v 15 43 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
hh 937 1269 1133 | használod a 937. tárgyat az 1269. tárgyat az 1133. tárgyat |
vv 70 71 120 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 120. varázslatot |
vv 147 247 263 | elmormolod a 147. varázslatot a 247. varázslatot a 263. varázslatot |
at 3345 20 | TU-t adsz át a 3345. kalandozónak 20 |
ek 7 13 20 | t. energia kisütése: 7 13 20 |
tv 233 32 34 | támadó/véd. varázslat a 233. varázslatot a 32. varázslatot a 34. varázslatot |
v 181 142 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[142,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 664 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba cuppogó masszáját. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 647 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével meghorzsolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled 16 pontot sebződik a pestisaurától. Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 korinthai talizmán. 11776 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1958, sebződés: 89, gyógyulás: 160, összesen: +71 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó fejét. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (143,61)-> 26 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1886 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 23, gyógyulás: 4, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [144,61] Még mindig a városban vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Felfedeztél egy nekrofunt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Felismered a közeledőt. Csak egy Barnega. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Barnega horpadt páncélját. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 Huddens alkarvédője [Huddens alkarvédője ládikóba-> (143,61)-> 170 arany, -2 ÉP]. 2341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[271,62] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő eszement trappoló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 664 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az eszement trappoló testét. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az eszement trappoló bordás testét. (7 támadással 904 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+181 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 191 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével többször eltalálod az eszement trappoló vastag alkarját. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. A pestisaura 9 ép-t sebez. Lábával meglök az eszement trappoló. (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 96 életpontot vesztettél. Ent pásztorbottal meghorzsolod az eszement trappoló testét. (1 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével megpöccinted az eszement trappoló vastag alkarját. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 60 életpontot sebeztél. Pestisaurád 10 sebzést okoz. Az eszement trappoló megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az eszement trappoló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22227 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3087, sebződés: 204, gyógyulás: 311, összesen: +107 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 664 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bosszúálló testét. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bosszúálló testét. (7 támadással 860 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 207 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével párszor súrolva eltalálod a bosszúálló jobb oldalát. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. A pestisaura 6 ép-t sebez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 79 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szörnyűség, IQ és erő tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26390 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2271, sebződés: 301, gyógyulás: 12, összesen: -289 ÉP}
(Továbbmész...) [269,64] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tükörtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Pug, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy bíborcserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nothar cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gránátkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillagbozótost. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy pézsmatököt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy nekromanta kóborló. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 996 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nekromanta kóborló fekete csuháját. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a nekromanta kóborló jobb karját. (7 támadással 459 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 255 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével gyengén megütögeted a nekromanta kóborló fejét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 91 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 87 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ent pásztorbottal többször eltalálod a nekromanta kóborló bal lábát. (7 támadással 445 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 243 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 270 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével súrolod a nekromanta kóborló testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled 14 pontot sebződik a pestisaurától. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 93 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult.
A nekromanta kóborló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 32918 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3273, sebződés: 597, gyógyulás: 12, összesen: -585 ÉP}
(Továbbmész...) [268,65] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kristálypalotát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gnomori rémszolga került az utadba. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 398 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gnomori rémszolga fejét. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Iszonyatos fájdalomhullám. (141 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 40 életpontot sebeztél. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Ellenfeled 13 pontot sebződik a pestisaurától. A gnomori rémszolga nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 223 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 856, sebződés: 384, gyógyulás: 12, összesen: -372 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 996 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fényhozó fejét. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a fényhozó testét. (7 támadással 453 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 300 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhányszor épp csak megérinted a fényhozó testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 115 életpontot sebeztél. A pestisaura 16 ép-t sebez. Bár ügyesen védekezel, a fényhozó sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-9 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a fényhozó délceg alakját. (7 támadással 440 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 231 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 312 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével súrolod a fényhozó testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled 5 pontot sebződik a pestisaurától. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Nem vagy felkészülve a fényhozó gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) A fényhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28331 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3369, sebződés: 352, gyógyulás: 12, összesen: -340 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 664 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. 103 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar őslich bal lábát. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a varkaudar őslich jobb karját. (7 támadással 914 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+183 életerő). Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 193 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével párszor súrolva eltalálod a varkaudar őslich testét. (5 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled 17 pontot sebződik a pestisaurától. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. 114 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! A varkaudar őslich csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-8 varázspont.) Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a varkaudar őslich jobb lábát. (7 támadással 884 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+177 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 186 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével meghorzsolod a varkaudar őslich testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. Pestisaurád 13 sebzést okoz. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 79 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 34625 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3952, sebződés: 477, gyógyulás: 462, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [266,67] A síkságot ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy fertőzött ent. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 664 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy természet haragja varázslat. 45 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a fertőzött ent rothadó kérgét. (7 támadással 925 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+186 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 189 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével párszor megpöccinted a fertőzött ent testét. (5 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A pestisaura 8 ép-t sebez. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled regenerálódik! Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a fertőzött ent korhadó gyökerét. (7 támadással 897 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+180 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 208 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 197 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével párszor megpöccinted a fertőzött ent rothadó kérgét. (4 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Pestisaurád 17 sebzést okoz. A fertőzött ent csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28042 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3744, sebződés: 137, gyógyulás: 511, összesen: +374 ÉP}
(Továbbmész...) [265,68] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy nekromanta kóborló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 996 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nekromanta kóborló bal vállát. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a nekromanta kóborló testét. (7 támadással 460 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 297 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével párszor megpöccinted a nekromanta kóborló jobb lábát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. A pestisaura 2 ép-t sebez. Nem vagy felkészülve a nekromanta kóborló gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 255 életpontot vesztesz.) Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 103 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 97 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a nekromanta kóborló fejét. (7 támadással 446 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 280 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 273 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével súrolod a nekromanta kóborló fekete csuháját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled 15 pontot sebződik a pestisaurától. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 173 életpontot vesztesz.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 98 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 119 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult.
A nekromanta kóborló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 éjkristály (ld. enc.). 32918 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3363, sebződés: 845, gyógyulás: 12, összesen: -833 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs van rajta.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled halálvarázs II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét kaszás testét. (6 támadással 320 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (61 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét kaszás jobb lábát. (7 támadással 915 életpontot sebezve.) Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 211 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhányszor megcsapod a sötét kaszás fekete csuháját. (5 támadással 364 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a pestisaurától. Pengéjét vadul forgatva, a sötét kaszás újra meg újra lecsap. (2 támadástól 251 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 74 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő éjkristály. Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1896, sebződés: 386, gyógyulás: 12, összesen: -374 ÉP}
v 181 184 31 | elmormolod a 181. varázslatot |
[184,31] Épületek tűnnek fel.
be 650 | bemész a 650. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1886 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
tk 43 2894 | többszemélyes kaland 43 2894 |
ek 109 1 | t. energia kisütése: 109 1 |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
h 1602 7119 38 | használod az 1602. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 4. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. 51 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 32 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő szürke briliáns. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Blounther apó hosszú szakállát. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sallank karom és 2 csuklyavirág. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 balkezes gyűrű [balkezes gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 200 arany, -2 ÉP]. 4065 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 106, gyógyulás: 0, összesen: -106 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 24 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 24 pontért |
NEKROMANTA KÓBORLÓ (596. LÉNY) Két világító szem, hosszú, hegyes fülek, földig érő palást, szitakötőszerű szárnyak hátul - ezek az első benyomások a nekromanta kóborló megpillantásakor. Az árnytündérek ezen rendje az élet és a vele kapcsolatos dolgok kutatására szakosodott, elsősorban azért, hogy titkolt vágyuk, a teljes jogú életbe való visszatérés egyszer valóra válhasson. Persze mindez a Halál lehetőségének teljes kizárásával történne, ami valljuk be, az isteni hatalom nagyságával lenne egyenértékű. A nekromanta kóborlók persze már azzal is elégedettek lennének, ha a folyamatos elanyagiatlanodást megszüntethetnék, hiszen ha továbbra is ilyen tempóban csúsznak át a túloldalra, még ezer év és... A nekromanta kóborlók sok mindenre immúnisak, és a vámpirizáció csak egy ezek közül. Azonnali halált okozó érintésüket elkerülendő minden esetben elbújsz előlük, amíg direkt FT parancsot nem adsz ki rájuk. |
FERTŐZÖTT ENT (403. SZÖRNY) Az árnytündérek megátkozott földjének kisugárzása olyannyira megfertőzte a természetet, olyan borzalmas lényeket és betegségeket hozott létre, amelyekkel még Földanya druidái sem tudtak megbirkózni. A fertőzött entek gyökerükig fertőzöttek, semmilyen más módszer nincs megállításukra, mint az, hogy elégeted és kivágod őket. Velük szemben egy szúrófegyverrel nem sokra mész... |
ÉJKRISTÁLY (958. TÁRGY) Már az első pillanatban magával ragad az éjkristály sötétségbe nyúló szépsége. A kúpforma drágakő egyrészt úgy csillog, mint a legfényesebb gyémánt, másrészt viszont olyan sötétség árad belőle, mint amilyen a fülledt nyári hónapok csillagmentes éjjeleinek feketéje. A rég betemetődött és ezáltal a múlt ködébe veszett régésztelepeken kristályok ezreit hozták felszínre a törpék elfeledett ősei. A leghatalmasabb árnytündér mágusok mindig megtalálják a módját, hogy tartsanak maguknál egy-egy darabot - vajon az éjkristályból szivárgó energiaszeletek megoldással szolgálhatnak a rejtélyre, hogy mire is kellhet ez nekik? |
CSONTVÁZ HADÚR (423. SZÖRNY) Ez a megsárgult csontokból álló élőholt lény még holtában is remek harcos. Koponyáját fedő, szögecsekkel kivert fejfedője alól pirosan izzó szemek merednek rád, és már ezzel képes felszítani lelked mélyén nyugvó félelmedet. Ha szúrófegyvered van, hiába kerülsz a közelébe, lándzsád akadálytalanul szalad át a bordái között, ezzel a legnehezebb kárt tenned benne. Persze a többi fegyverrel sem könnyű. |
Erő: | 74 (115) | Szint: | 51 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 72 (99) | Támadás: | 120 (123) | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 73 (80) | Védekezés: | 186 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/38 év |
Egészség: | 74 (112) | Életpont: | 1608/481 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 74 (84) | Varázspont: | 3762/3 | Pénz: | 23386 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 83/2 | Pszi pont: | 751/266 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/5 | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 27/32 |
vágófegyverek: | 5/9 (+300%) | ütőfegyverek: | 50/57 (+5%) | lőfegyverek: | 26/87 |
dobófegyverek: | 38/19 (+2%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -47.); bogyógránát (#430) (48 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve. |
A páncélfényező Batharak vértje felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34/69 | 2. nyomkövetés: | 148/11 (+13%) | 3. lopás: | 8/61 |
4. mászás: | 25/18 | 5. csapdakészítés: | 34/32 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 23/20 |
7. gyógyítás: | 80/69 (+46%) | 8. titkosírás: | 6/69 | 9. felderítés: | 32/64 |
10. szörnyidomítás: | 7/89 | 11. teológia: | 214/81 (+99%) | 12. taumaturgia: | 132/77 (+11%) |
13. szerencsejáték: | 25/62 (+2000%) | 14. versengés: | 13/86 (+16%) | 15. zene: | 3/97 |
16. szörnyismeret: | 29/70 | 17. pszi: | 65/9 (+4%) | 18. zárnyitás: | 22/40 |
19. vadászat: | 15/5 | 20. vitalitás: | 5/49 | 21. bányászat: | 43/75 |
22. úszás: | 6/6 | 23. főzés: | 3/25 | 24. csapatmunka: | 9/62 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 | |||
5. varázslat sebzés: 4 | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
totem 30% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 190 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer), Eruol (#378), Techiulan (#400) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), férfiak (#998), nők (#999), éjfattyak (#9096) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | vámpírvér (#257, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 60 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (106,27,3) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
szemmelverés (#137) | tűzmágia (#157) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) |
villámmágia (#227) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | pestisaura (#210) |
jellemrejtés (#23) | Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) | szürkeáll. aktiv (#71) |
nagyobb agypajzs (#120) | mágikus ütés (#147) | elme dominanciája (#247) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
28. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
méregfelhő III (#229), bo'adhun csapás (#266), Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
káoszcsapás (#200) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | taalru (#249) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Notermanthi (#257) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzgolyó (#155) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | Chara-din lesújt (#223) | >> | vezérfarkas (#748) | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | jégoszlop (#231) | >> | férfiak (#998) | |
jégoszlop (#231) | >> | nők (#999) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | káosz szava (#207) | >> | Eruol (#378) | |
armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | pszi-acéltorony (#98) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | agytaposás (#180) | >> | Eruol (#378) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | örvénykerítés (#42) | >> | smaragd drakón (#321) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
tompítás (#40) | >> | taalru (#249) | tompítás (#40) | >> | Zinthurg (#180) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az új mágikus tárgyakat a káosz szolgálatába kell állítanunk - hozz nekem két csavart smaragdot! |
2.) Az éjfattyak a káosz csodásan kecses teremtményei. Mégis, mivel nem engem szolgálnak, pusztulniuk kell! Kezdd egy vg'axol torzítóval. |
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 1 |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 30 |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 6. kategóriában a XXX. olimpián. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: fgy, ek 116, h 697 9999, h 1760, ek 116 30 284, fgy 30 40 2. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudati jel (109) gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) fekete bugyor (180) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) kihívás (206) önismeret (236) sötét tekercs (260) a butaság ára (273) a halál angyala (304) inkvizítor korbács (342) hármas szövetség (383) kedvenc táborhely (395) inkvizítori rangs. (402) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 159 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 588. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ezüstdarab (#326) | 4 | gyöngymangó (#135) | 7 | isteni könnycsepp (#260) | |||
44 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 10 | kerek kő (#19) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | raaba-főzet (#937) | 1 | sötét tekercs (#535) | 1 | szürke briliáns (#908) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | Techiulan amulettje (#499) | 1 | vámpírfog (#1221) | |||
13 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
485 | arany (#50) | 1 | csalánvirág (#582) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | korinthai talizmán (#814) | 2 | lótuszvirág (#447) | 1 | sallank karom (#128) | |||
5 | tükör (#43) | 110 | víz (#27) |