Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. nov. 8. 16h:18' EZ A 842. JÁTÉKHETED, 60. FORDULÓD 843. játékheted kezdete: nov. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5631 SZÁMLA : XXXX |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a drasmólyom bal lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a drasmólyom jobb vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Belecsipked a drasmólyom a jobb karodba és a nyakadba. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
vi 2 3 30 | viselkedésed: 2 3 30 |
t 91 | támadod a 91. szörnyet |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén jobb első lábát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával kilukasztod a bakkura apró lábait. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bakkura testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A bakkura még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bakkura bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [92,22] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy uzbány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az uzbány testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány bal lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a jobb válladat. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a százfogú jobb hátsó lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a százfogú testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A százfogú fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [93,22] Továbbra is síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy ork sámán. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 2 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ork sámán tömzsi testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az ork sámán bal lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az ork sámán fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
m 1 4 4 | mozogsz északkeletre, délre, délre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 4 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval megütöd a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a topránypolip kocsányos fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a topránypolip testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [94,22] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A feléd közeledő mélységi grittang mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a mélységi grittang testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával alaposan megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a mélységi grittang testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [94,23] A dombság átmegy hegységbe. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély szakadékot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 2 fabontót. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy goldugar. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a goldugar csáprágóját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a goldugar bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a goldugar. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
szk 103 | keresed a 103. szörnyet |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
BAKKURA (52. SZÖRNY) Képzelj el egy hatalmasra nőtt csíbort, amelynek több száz, de egészen parányi lába van alul, és két hatalmas, fekete csápja elöl. Ez a bakkura, a dombos vidékek különös ragadozója. A csápok természetesen nem díszítőelemként szolgálnak: ezekkel szorongatja meg a bakkura áldozatát annyira, hogy az elájuljon vagy elpusztuljon. Ezután rámászik az áldozatra, most már védtelen hasát mutatva, és leereszti az emésztőcsövét, amin keresztül szép lassan felszívja a számára ehető részeket. Puha, ámde rugalmas bőre ellen talán legjobb a vágófegyver. |
DOMBI YETI (366. SZÖRNY) A dombi yetik elvadult ősmajmok, mindenkivel szemben agresszívak. Hatalmas pofonokat képesek osztani, és agyaraikkal is szétharapnak mindent, ami él és mozog. Még szerencse, hogy közelharcban a dombi yeti általában vakon támad, nem törődik a védekezéssel - ha beviszel egy precíz ütést, akkor a dombi yetinek vége. A tudósok a dombi yetik származásával magyarázzák az ősmajmok teljes immunitását a mágiával szemben. |
HULLADÉK(NEM)GYŰJTÉS Kicsit kezd fárasztó lenni, hogy ahogy kalandozol, lépten-nyomon minden szemetet összeszedsz. Aztán ott van az a tömérdek EA parancs, amit a városban ki kell adni, hogy a felesleges tárgyaktól megszabadulj. Most azonban végre itt van a Hulladékgyűjtést szabályozó parancs, a HU <tárgy> <tárgy> <tárgy>. Paraméterül egyszerre max. három tárgyat adhatsz meg, ezeket használhatatlan, felesleges tárgyaknak ítéled meg mostantól. Ha arany értéke a GYJ parancsban megadott alatt van, fel sem veszed őket, ha ugyanannyi, vagy nagyobb, akkor ugyan felveszed őket, de az első adandó alkalommal (vagyis ha boltra lépsz) automatikusan eladod az összeset (kivéve, ha be van KF-elve: akkor egyet meghagysz). Ja, és persze bárhány HU parancsot kiadhatsz, azaz minden egyes általad ismert tárgyra szabályozhatod ezt a dolgot. Sőt, ha olyan tárgyra adsz ki HU-t, amire korábban már kiadtál, akkor az törlődik. Mi a különbség a GYJ parancshoz képest? A GYJ csak egészen finom, felületi hulladékmanagementet biztosított, szörnyből való komponens kinyerésekor, labirintus ill. csatamező kincsnél nem működött. A HU-val megjelölt tárgyhoz viszont bármilyen módon jutsz hozzá, (átadják, olmipiai nyereményként kapod stb) azonnal eldobod, ill. ha értéke a GYJ-vel egyenlő vagy az fölött van, eladod. Az átkozott tárgyaktól sajnos még a HU paranccsal sem tudsz megszabadulni. Ha egy olyan tárgyra adsz ki HU parancsot, ami a birtokodban van, rögtön eldobod ha értéke kisebb a GYJ 3. paraméterénél, de ha bolton állsz, nem adod el, csak akkor, ha a boltra lépéskor már érvényben volt az adott tárgyra a HU. A HU-val eldobált tárgyak semmiképp sem maradnak meg az adott mezőn. A HU-val megjelölt tárgyakat a referencialistán és a karakterlapon a $ jelöli. Ha betelt hátizsák mellett próbálsz egy tárgyat felvenni, a HU-val kijelölt tárgyakból elhajítasz párat, hogy legyen helyed a műveletre (csakis a HU-val kijelölt tárgyak közül!). A HU 1 1 1 paranccs az összes tárgyról törli a HU beállítást. |
Erő: | 12 | Szint: | 13 | Merészség: | 2/1 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 24 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 5 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 200/131 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 50/40 | Pénz: | 141 arany | Kép. pont: | 14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 16 | dobófegyverek: | 13 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
94,23 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 182 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7 | 2. nyomkövetés: | 8 | 3. mászás: | 5 |
4. csapdakészítés: | 6 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 20 (+1) |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. taumaturgia: | 1 |
10. szörnyismeret: | 2 | 11. vadászat: | 5 | 12. bányászat: | 2 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
sóhajtó dorony (#112), fémbontó szójer (#150), kérődző etra (#368) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). Harmincasok klubja (875): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 46. |
Összsúly: 37.23 kg | Megterheltség: 84% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 103 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
8 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | |||
1 | bakkura bőr (#95) | 2 | fabontó (#106) | 8 | kaja (#2) | |||
13 | kaktusztüske (#114) | 6 | madártoll (#112) | 1 | óndarab (#85) | |||
2 | rézdarab (#70) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | uzbány csőr (#169) |
89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | |
20 | |
|
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) |
óriás sáska (#27) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) |
kőszáli disznó (#34) | manó (#36) | gorombilla (#38) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) |
Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | zombi (#49) |
technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) |
rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) |
drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | umor-pióca (#63) | goldugar (#65) |
vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) |
fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) |
bombagoly (#79) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) |
gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) |
púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) | légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) |
téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) |
trikornis (#104) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) |
vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | mutáns pók (#117) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) |
tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) |
karmos tankány (#137) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | arató csattanat (#144) |
fémbontó szójer (#150) | nukleáris cickány (#155) | szeppent rákfatty (#186) | élőholt quwarg (#202) | pszi elementál (#221) |
quwarg felderítő (#299) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | khór darázs (#348) | északi aurach (#350) |
halálmadár (#351) | nektoraf (#355) | dűnekukac (#357) | ryuku gárdista (#360) | ryuku légiós (#361) |
dombi yeti (#366) | kérődző etra (#368) | rőtmanó berzerker (#369) | jegesmedve (#637) | veszett rozmár (#639) |
csontlepke (#746) | csodabogár (#755) | köpködő bruhatag (#773) | Yurk, a profi (#958) | Mallon (#960) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) | kőkalapács (#13) |
sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) |
kerek kő (#19) | ormánygőte csont (#21) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) |
víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) |
szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) |
drótszőr (#37) | gumifa (#38) | kis vaskulcs (#40) | grákóbőr (#41) | távcső (#42) |
tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) |
antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) |
mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) |
szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézsisak (#72) | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) |
bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) |
díszes rézpajzs (#84) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzsisak (#88) | manilla-fa (#91) |
kötél (#92) | mély kút (#93) | bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) |
fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) |
fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) |
kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) |
púderkő (#119) | dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) |
mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) |
csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | ubuk dobónyíl (#138) |
oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | szent jogar (#150) |
pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | ezüst karkötő (#158) |
vassisak (#160) | ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) |
spiritusz (#170) | téfea-agy (#172) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) |
mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | kazmár (#204) |
kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | manifeszt.nyúlvány (#214) | orgyilkos tőr (#225) |
acélpengőke (#231) | lajhár csont (#236) | tankány karom (#237) | bumeráng (#249) | varkaudar csizma (#317) |
mutáns csont (#331) | phua-kúp (#372) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) |
Vlagyimir szobra (#433) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | pusztulás sírjai (#489) |
univerzum nektárja (#634) | darázsszárny (#652) | darázsfarok (#654) | aurach fog (#657) | lápi hajlék (#670) |
nyomkereső talizmán (#671) | művészi porolit (#720) | sáfránykő (#979) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) |
szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | csodabazár (#1404) |
esélynövelő (#1409) | elhagyott bánya (#1685) | asztrális vortex (#2324) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AV forma ? alakváltás BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban ÉP épület TVP TVP építkezés ERO [százalék] minieseményben maximális erősítés ESK kalandozó [kalandozó] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés SZV téma szavazat - szavazás T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat [varázsl] [varázsl] 35 var. tanulása mestertől |
Strucclábak | Izmos hát | A ló kitartása | Ragadozó | Izmosabb hát |
A vadász kitartása | Párduclábak | Tigroszlán karmok | Sasszárnyak | Gyökerek |
Teljes transzformáció | Testújjáépítés |