Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 11. 9h:09' EZ A 598. JÁTÉKHETED, 598. FORDULÓD 599. játékheted kezdete: okt. 15. A következő fordulódat legkorábbana 599. játékhéten tudjuk betáplálni. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #3849 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 161. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 224. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 209. varázslatot az 53. varázslatot a 147. varázslatot |
* 6. KP: | leveszed/lerakod a 956. tárgyat az 511. tárgyat a 373. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 983. tárgyat |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat az 1541. tárggyal a 707. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 367. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 193 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés gigaféreg ízelt testét. (3 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megcsapod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A tüskés gigaféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tüskés gigaféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 2879 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 651, sebződés: 0, gyógyulás: 95, összesen: +95 ÉP}
* 10. KP: | használod az 1269. tárgyat a 841. tárgyat az 1619. tárgyat |
vv 211 275 184 | elmormolod a 211. varázslatot a 275. varázslatot a 184. varázslatot |
im 2 | imádkozol |
v 96 187 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[187,60] Lakott területre érkeztél.
be 631 3 | bemész a 631. épületbe |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 310 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a biethlan kardot. Marokra fogva a biethlan kardot a másikra rohansz. Hátasodon rohamozol. Biethlan karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár testét. (4 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) Üdvözlésképpen egy őselemi savcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 173 életpontot sebeztél. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a purifikátor császár testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Fényaurád 12 sebzést okoz. A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a biethlan kardot, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 982, sebződés: 0, gyógyulás: 120, összesen: +120 ÉP}
h 697 3000 | használod a 697. tárgyat |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat hhaar burka varázst lök magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontakt. II pszit. Elszívod ellenfeled mágikus energiáit! (+120 varázspont.) Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó jobb vállát. (2 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével alaposan megvágod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Fényaurád 14 sebzést okoz. Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 9 arany, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1409 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 435, sebződés: 19, gyógyulás: 85, összesen: +66 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elektromos pajzs mágia... Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontakt. II pszit. Elszívod ellenfeled mágikus energiáit! (+120 varázspont.) Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló testét. (2 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] és 7 spiritusz. 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 13, gyógyulás: 82, összesen: +69 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[294,28] Síkság, továbbra is csak síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy bársony gyilkos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 474 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bársony gyilkos bársony páncélját. (6 támadással 382 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a bársony gyilkos fejét. (5 támadással 568 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Transzformálsz! (+56 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 62 életpontot sebeztél. Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Pengéjét vadul forgatva, a bársony gyilkos újra meg újra lecsap. (2 támadástól 495 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával többször eltalálod a bársony gyilkos bársony páncélját. (5 támadással 519 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 481 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2191, sebződés: 976, gyógyulás: 340, összesen: -636 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy védelem sav ellen mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos zsokarg szőrös púpját. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos zsokarg testét. (6 támadással 719 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Transzformálsz! (+71 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a púpos zsokarg bal lábát. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 68 életpontot sebeztél. A fényaura 11 ép-t sebez. A púpos zsokarg mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A púpos zsokarg feléd szúr agyarával, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 áldott kő. 7288 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1351, sebződés: 0, gyógyulás: 191, összesen: +191 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét ülnök testét. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a biethlan kardot. Megmarkolva a biethlan kardot ellenfeledre ugrasz. Hátasodon rohamozol. Biethlan karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sötét ülnök farkát. (9 támadással 1254 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őselemi savcsapás varázslat. 345 életpontot sebeztél. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével épp hogy megvágod a sötét ülnök testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A sötét ülnök melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 angyalok gyűrűje. 13372 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2077, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 953 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan behemót jókora fejét. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (55 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biethlan kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan kardot a másikra ugrasz. Hátasodon rohamozol. Biethlan karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a tleikan behemót bal vállát. (9 támadással 992 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+218 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 414 életpontot sebeztél. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megkarcolod a tleikan behemót testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. A tleikan behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 202 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13372 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2760, sebződés: 257, gyógyulás: 246, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [295,27] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Ezek Ram partjai, széleit az óceán iszonyatos hullámai mossák. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy gránátkaktuszt. Délre nézve látsz egy gránátkaktuszt. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tengeri parduan közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 719 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tengeri parduan redős testét. (6 támadással 386 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a biethlan kardot. Meglengetve a biethlan kardot ellenfeledre rontasz. Hátasodon rohamozol. Biethlan karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a tengeri parduan testét. (9 támadással 1243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+273 életerő). Transzformálsz! (+62 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őselemi savcsapás varázslat. 141 életpontot sebeztél. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a tengeri parduan redős testét. (5 támadással 452 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Fényaurád 25 sebzést okoz. A tengeri parduan harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 252 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tengeri parduan száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 parduanhályog. 17317 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2966, sebződés: 252, gyógyulás: 385, összesen: +133 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 306 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a biethlan kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan kardot ellenfeledre támadsz. Hátasodon rohamozol. Biethlan karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár szürke hengertestét. (4 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével épp hogy megvágod a purifikátor császár testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a biethlan kardot, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 794, sebződés: 0, gyógyulás: 118, összesen: +118 ÉP}
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 730 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tengeri parduan testét. (6 támadással 392 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a biethlan kardot. Megmarkolva a biethlan kardot a másikra ugrasz. Hátasodon rohamozol. Biethlan karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a tengeri parduan testét. (9 támadással 1241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+273 életerő). Transzformálsz! (+62 varázspont.) Távolról őselemi savcsapás varázslatot lősz a másikra. 130 életpontot sebeztél. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megvagdalod a tengeri parduan redős testét. (5 támadással 451 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Fényaurád 20 sebzést okoz. A tengeri parduan megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 303 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 parduanhályog. 17317 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2964, sebződés: 303, gyógyulás: 385, összesen: +82 ÉP}
(Továbbmész...) [294,25] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Itt-ott partra sodródott hínár csúfítja el az "aranypartot". A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy gránátkaktusz van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Ráismersz a lényre. Egy vérszomjas karvaly. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 1073 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vérszomjas karvaly testét. (6 támadással 374 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (94 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biethlan kardot. Meglengetve a biethlan kardot a másikra támadsz. Hátasodon rohamozol. Biethlan karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérszomjas karvaly jobb lábát. (8 támadással 1105 életpontot sebezve.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével súrolod a vérszomjas karvaly tollas nyakát. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 162 életpontot vesztesz.) Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 162 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 85 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a biethlan kardot, szereztél 3 madártollat. 17713 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2656, sebződés: 503, gyógyulás: 8, összesen: -495 ÉP}
(Továbbmész...) [293,24] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Hmm, csak egy káoszdémon. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1215 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a káoszdémon fejét. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Nincs időd félrehajolni. (272 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 3 kék orchidea, 3 fűszerkeverék, furulya, 4 nyílvessző, 11 ragasztó. Fegyvert váltasz: előkapod a biethlan kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan kardot a másikra rohansz. Hátasodon rohamozol. Biethlan karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a káoszdémon masszaszerű alakját. (9 támadással 1198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+263 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Távolról őselemi savcsapás varázslatot lősz a másikra. 343 életpontot sebeztél. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével súrolod a káoszdémon testét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 186 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 182 életpontot vesztettél. A káoszdémon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 23749 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3299, sebződés: 640, gyógyulás: 295, összesen: -345 ÉP}
h 1268 754 | használod az 1268. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 708 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sziklaelementál sziklakemény testét. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biethlan kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Hátasodon rohamozol. Biethlan karddal párszor kilyukasztod a sziklaelementál tömör fejét. (9 támadással 745 életpontot sebezve.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével épp hogy megvágod a sziklaelementál bal lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A sziklaelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10678 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1743, sebződés: 60, gyógyulás: 8, összesen: -52 ÉP}
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 2834 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
18166 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2834, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [292,22] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kémsárkány. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 630 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kémsárkány testét. (6 támadással 382 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Fegyvert váltasz: előkapod a biethlan kardot. Megmarkolva a biethlan kardot a másikra rohansz. Hátasodon rohamozol. Biethlan karddal kegyetlenül összevagdalod a kémsárkány testét. (9 támadással 1212 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őselemi savcsapás. 234 életpontot sebeztél. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megvagdalod a kémsárkány bal vállát. (6 támadással 519 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). A kémsárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 188 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20671 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2982, sebződés: 265, gyógyulás: 8, összesen: -257 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 319 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a biethlan kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Hátasodon rohamozol. Biethlan karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár testét. (4 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével épp hogy megvágod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád 11 sebzést okoz. A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a biethlan kardot, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 807, sebződés: 0, gyógyulás: 118, összesen: +118 ÉP}
kut 70 | kutatsz 70 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled életpajzs varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 742 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ro'galhal kísértet bal karját. (6 támadással 389 életpontot sebezve.) Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a ro'galhal kísértet jobb oldalát. (6 támadással 680 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megkarcolod a ro'galhal kísértet jobb oldalát. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád 13 sebzést okoz. A ro'galhal kísértet lendületes ütése célt téveszt. A ro'galhal kísértet még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11503 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1995, sebződés: 0, gyógyulás: 182, összesen: +182 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 1208 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rothadó borzalom jobb oldalát. (6 támadással 384 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biethlan kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Hátasodon rohamozol. Biethlan karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a rothadó borzalom kuszaságát. (9 támadással 1213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+267 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével kicsit megvágod a rothadó borzalom elővillanó darabját. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (34 ép-t sebezve). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A rothadó borzalom meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A rothadó borzalom fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farkával megérint. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Karmait felemelve, a rothadó borzalom meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 115 életpontot vesztettél. A rothadó borzalom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20909 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3000, sebződés: 432, gyógyulás: 299, összesen: -133 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 1549 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ködmágus testét. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biethlan kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan kardot a másikra támadsz. Hátasodon rohamozol. Biethlan karddal néhányszor megcsapod a ködmágus testét. (9 támadással 594 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 547 életpontot sebeztél. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a ködmágus átlátszó alakját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled 23 pontot sebződik a fényaurától. Bár ügyesen védekezel, a ködmágus sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 190 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A ködmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20014 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2950, sebződés: 190, gyógyulás: 8, összesen: -182 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy halálos érintés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 16344 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Véres nyál csordul ki az árnytündér csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
26365 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16344, sebződés: 24, gyógyulás: 8, összesen: -16 ÉP}
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
m 1 7 8 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 1053 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az eszement trappoló vastag alkarját. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával többször eltalálod az eszement trappoló testét. (6 támadással 730 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+161 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 95 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Patájával az eszement trappoló többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 273 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 109 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával néhányszor súrolod az eszement trappoló bordás testét. (2 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 235 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 91 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 szürke briliáns. 16591 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2598, sebződés: 708, gyógyulás: 309, összesen: -399 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 461 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a bársony gyilkos jobb karját. (6 támadással 680 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Kavargó pengefalként zúdul rád a bársony gyilkos. (2 támadástól 510 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával többször eltalálod a bársony gyilkos testét. (6 támadással 653 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 68 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. A bársony gyilkos védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (2 támadástól 554 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2047, sebződés: 1064, gyógyulás: 472, összesen: -592 ÉP}
(Továbbmész...) [292,20] A bozótos terep dombvidékbe megy át. A Király-hegység széléhez érkeztél. Neve még a kyorg időkből származik. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy raskhiir szellem. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 172 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja a raskhiir szellem véres combját. (6 támadással 375 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biethlan kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Hátasodon rohamozol. Biethlan karddal párszor kilyukasztod a raskhiir szellem izmos felkarját. (9 támadással 1233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+271 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őselemi savcsapás. 207 életpontot sebeztél. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a raskhiir szellem testét. (6 támadással 543 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Jobbra-balra szökkenve osztja a raskhiir szellem nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 326 életpontot vesztesz.) Biethlan karddal végigvagdosod a raskhiir szellem jobb lábát. (3 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Nitmák pengével megkarcolod a raskhiir szellem jobb lábát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád 7 sebzést okoz. A raskhiir szellem fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 233 életpontot vesztesz.) A raskhiir szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19206 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2858, sebződés: 731, gyógyulás: 507, összesen: -224 ÉP}
(Továbbmész...) [292,19] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vadászskorpió közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 384 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadászskorpió farkát. (6 támadással 384 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biethlan kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan kardot a másikra rohansz. Hátasodon rohamozol. Biethlan karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadászskorpió testét. (9 támadással 1246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+274 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őselemi savcsapás varázslatot. 240 életpontot sebeztél. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a vadászskorpió testét. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A vadászskorpió ollói villámgyorsan járnak: a jobb kézfejeden, majd a mellkasodon ejtenek mély sebeket. (2 támadástól 520 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadászskorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 kyorg lepel. Felhasználva a biethlan kardot, szereztél 1 skorpiókarmot. 17350 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2435, sebződés: 520, gyógyulás: 324, összesen: -196 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 1142 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. A varázslat kudarcot vallott. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a selyemszárnyas fejét. (6 támadással 386 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biethlan kardot. Meglengetve a biethlan kardot ellenfeledre rontasz. Hátasodon rohamozol. Biethlan karddal többször mélyen végigmetszed a selyemszárnyas bal oldalát. (9 támadással 1209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+266 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Távolról őselemi savcsapás varázslatot lősz a másikra. 164 életpontot sebeztél. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével épp hogy megvágod a selyemszárnyas bal oldalát. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. A selyemszárnyas karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 82 életpontot vesztettél. A selyemszárnyas összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nagymesteri pálca. 19572 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3079, sebződés: 242, gyógyulás: 298, összesen: +56 ÉP}
v 198 271 85 | elmormolod a 198. varázslatot |
[271,85] Ritka erdő váltja fel a hegyvidéki terepet. Felfedeztél egy manilla-fát. Észreveszel egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza.
h 1602 292 5 | használod az 1602. tárgyat |
v 7 373 5 | elmormolod a 7. varázslatot |
vv 160 160 160 | elmormolod a 160. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot |
tk 10 4206 | többszemélyes kaland 10 4206 |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | leveszed/lerakod az 1541. tárgyat az 1322. tárgyat a 707. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat az 511. tárggyal a 373. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
* 5. BP: | energia fejlesztése 3 |
* 6. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 7. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 22. varázslatot |
* 10. BP: | használod az 1271. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 29 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 29 pontért |
SÁFRÁNYKŐ (979. TÁRGY) Az ősi időkben tudták a módját, hogyan használják fel és koncentrálják a sáfrányporban rejtőző potenciált. A koncentrált sáfrányporból összeállt tömör sáfránykő túlélte a háborút és időt, és most itt hever előtted, a kezedben. Ha tenyeredbe fogod, lassan melegedni kezd, és a gyémántkemény kő egyszeriben összeroppanthatóvá válik. Ekkor kinyerheted energiáját, a H 979 paranccsal, és kapsz 100 tevékenységpontot. A sáfránykő nem átadható. |
Erő: | 78 (120) | Szint: | 52 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 78 (108) | Támadás: | 68 (72) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 84 (96) | Védekezés: | 160 (170) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/31 év |
Egészség: | 78 (90) | Életpont: | 1845/1595 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 81 (108) | Varázspont: | 3715/1829 | Pénz: | 13554 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 16/2 | Pszi pont: | 551/166 | Halhatatlanság: | 19 % | EFejl: | 42 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 20 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 32 |
vágófegyverek: | 53 (+1) | ütőfegyverek: | 38 | lőfegyverek: | 9 |
dobófegyverek: | 43 |
Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) (200%) << biethlan kard (#1291) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42 | 2. nyomkövetés: | 170 (+1) | 3. mászás: | 40 |
4. csapdakészítés: | 41 | 5. csapdaészlelés: | 29 | 6. gyógyítás: | 93 |
7. titkosírás: | 32 | 8. felderítés: | 39 | 9. szörnyidomítás: | 17 |
10. teológia: | 246 | 11. taumaturgia: | 209 (+1) | 12. szerencsejáték: | 8 |
13. versengés: | 23 | 14. zene: | 13 | 15. szörnyismeret: | 50 |
16. pszi: | * 50 | 17. zárnyitás: | 2 | 18. vadászat: | 12 |
19. vitalitás: | 7 | 20. bányászat: | 42 | 21. úszás: | 29 |
22. főzés: | 13 | 23. csapatmunka: | 1 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 35 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 1 | 3. védekezés: 5 | 4. max. életpont: 1 |
5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 1 | 10. vp regeneráció: 3(4) | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 60 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 90 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 30 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), bűbájlidérc (#761), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), animált korall (#445), tüskés gigaféreg (#256), smaragd sárkány (#326), talriai behemót (#312), vámpírféreg (#782), bosszúálló (#562), eszement trappoló (#549), purifikátor császár (#393) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990), Tobias Ak'radal (#613) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +14 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 50 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 230 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs III (#127) | varázsenergia (#161) | villámmágia (#227) | csupasz izom (#28) |
esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | óriáserő (#53) | mágikus ütés (#147) |
hadiszerencse III (#59) | Techiulan aurája (#261) | fényaura (#211) | varázsszem (#184) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), háló (#186), ryuku átokvarázs (#280) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | őrjáratozó katona (#274) | izomernyesztés (#33) | >> | dübörgő bahrot (#479) | |
puha ütés (#60) | >> | púpos zsokarg (#451) | puha ütés (#60) | >> | tleikan hadúr (#509) | |
puha ütés (#60) | >> | szellemdarázs (#481) | puha ütés (#60) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | puha ütés (#60) | >> | elemi pulzátor (#440) | |
armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
halálos érintés (#271) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | direkt kontakt. II (#122) | >> | őrült varázsló (#255) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | részeg kalandozó (#187) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | halálos érintés (#271) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
halálos érintés (#271) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | menekülés (#212) | >> | Chara-din hívők (#987) | |
menekülés (#212) | >> | Dornodon hívők (#992) | menekülés (#212) | >> | Leah hívők (#991) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A szörnyek önmagukban legyőzhetők - ha azonban legendás vezéreik egyesítik őket, őrjöngő hordájukkal szemben a civilizált világ nem áll meg. Győzz hát le tíz neves és legendás szörnyet, amíg nem késő! (számláló: 7) |
2.) Tisztítótüzem ellen eddig nem volt védelem, és ezután sem akarom, hogy legyen a sötétség teremtményei számára. Oltáromnál zúzz porrá 3 vörös immunitáskövet! |
3.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 24 élőholt, 12 vadász, 7 nagymester, 8 parafenomén, 6 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csavart smaragd (#754) | 5 | Eldaran karkötője (#373) | 3 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 3 | fűszerkeverék (#1170) | |||
16 | kaja (#2) | 3 | kék orchidea (#68) | 3 | kőszem (#304) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 5 | nyílvessző (#108) | 12 | ragasztó (#83) | |||
2 | rézdarab (#70) | 5 | sárkánypikkely (#292) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varányszem (#30) | 15 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
62 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kerek kő (#19) | 1 | kyorg lepel (#770) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | nagymesteri pálca (#772) | 2 | parduanhályog (#909) | 5 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | sáfránykő (#979) | 4 | sáfránypor (#211) | 49 | sallank karom (#128) | |||
1 | skorpiókarom (#911) | 5 | spiritusz (#170) | 1 | szürke briliáns (#908) | |||
3 | varázskő (#305) | 2 | xirnox szív (#213) |