Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 3. 9h:13' EZ A 597. JÁTÉKHETED, 596. FORDULÓD 598. játékheted kezdete: okt. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3849 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 161. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 224. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 209. varázslatot az 53. varázslatot a 164. varázslatot |
* 6. KP: | leveszed/lerakod a 956. tárgyat az 511. tárgyat a 373. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 983. tárgyat |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat az 1541. tárggyal a 707. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 367. varázslatot |
* 10. KP: | használod az 1269. tárgyat a 841. tárgyat az 1619. tárgyat |
hh 150 892 1153 | használod a 150. tárgyat a 892. tárgyat az 1153. tárgyat |
v 6 999 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 211 275 70 | elmormolod a 211. varázslatot a 275. varázslatot a 70. varázslatot |
fno 4 1 | fejl. pont elköltés 4 1 |
im 2 | imádkozol |
v 22 322 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 323 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 323 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 84 312 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 732 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a talriai behemót mérhetetlen testét. (8 támadással 1057 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+233 életerő). Transzformálsz! (+105 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével kissé megkarcolod a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A talriai behemót belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 46 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1896, sebződés: 82, gyógyulás: 270, összesen: +188 ÉP}
h 697 3000 | használod a 697. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 1158 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gygyan krokodil testét. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a gygyan krokodil fejét. (8 támadással 1024 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+225 életerő). Transzformálsz! (+102 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a gygyan krokodil testét. (2 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A gygyan krokodil beleharap a kezedbe. (1 támadástól 420 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). A gygyan krokodil szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 dramoan kő. 17191 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2752, sebződés: 420, gyógyulás: 281, összesen: -139 ÉP}
be 173 | bemész a 173. titkos labirintusba |
lm 30 31 32 | mozogsz 30 31 32 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 1006 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdvámpír testét. (6 támadással 383 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rontasz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a smaragdvámpír áttetsző testét. (8 támadással 1026 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+226 életerő). Transzformálsz! (+102 varázspont.) Nitmák pengével kicsit megvágod a smaragdvámpír testét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 148 életpontot sebeztél. A fényaura 27 ép-t sebez. Karmával néhányszor a smaragdvámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 240 életpontot vesztesz.) A smaragdvámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A smaragdvámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18942 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2678, sebződés: 347, gyógyulás: 261, összesen: -86 ÉP}
lm 41 43 46 | mozogsz 41 43 46 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 1016 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a gnorrathi vérfarkas bal első lábát. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) A szörny fejét az égnek veti, és vonyítani kezd. Ijedten tapasztod kezed a füleidre, de az sem segít! 112 életpontot vesztettél! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a gnorrathi vérfarkas farkát. (8 támadással 1031 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+227 életerő). Transzformálsz! (+103 varázspont.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a gnorrathi vérfarkas fejét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Fényaurád 26 sebzést okoz. Karmával néhányszor a gnorrathi vérfarkas megcsapja a fejedet. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14677 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2530, sebződés: 338, gyógyulás: 261, összesen: -77 ÉP}
lm 47 49 49 | mozogsz 47 49 49 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 1002 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a gnorrathi vérfarkas testét. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) A teremtmény elvonyítja magát. Ijedten tapasztod kezed a füleidre, de az sem segít! 191 életpontot vesztettél! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a gnorrathi vérfarkas bal hátsó lábát. (8 támadással 1019 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+224 életerő). Transzformálsz! (+101 varázspont.) Nitmák pengével megkarcolod a gnorrathi vérfarkas fejét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A fényaura 22 ép-t sebez. A gnorrathi vérfarkas csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) A gnorrathi vérfarkas kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14677 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2500, sebződés: 428, gyógyulás: 259, összesen: -169 ÉP}
v 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 71 62 64 | mozogsz 71 62 64 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy életpajzs mágia... Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 730 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rontasz. Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a fertőzött ent testét. (8 támadással 1017 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+224 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) Nitmák pengével megvagdalod a fertőzött ent rothadó kérgét. (6 támadással 532 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A fertőzött ent csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal néhányszor megcsapod a fertőzött ent korhadó gyökerét. (8 támadással 1017 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+224 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a fertőzött ent testét. (3 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 136 életpontot sebeztél. A fényaura 4 ép-t sebez. A fertőzött ent csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20931 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3717, sebződés: 129, gyógyulás: 641, összesen: +512 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 1060 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a veszett vérfarkas koszos bundáját. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) A szörny üvöltése betölti a teret. A kellemetlen hang ellen nem tudsz védekezni. 103 életpontot vesztettél! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra rontasz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a veszett vérfarkas koszos bundáját. (8 támadással 1032 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+227 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a veszett vérfarkas fejét. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A fényaura 29 ép-t sebez. A veszett vérfarkas harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 168 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 227 életpontot vesztesz.) A veszett vérfarkas összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16875 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2675, sebződés: 498, gyógyulás: 282, összesen: -216 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 527 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdvámpír testét. (6 támadással 379 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra ugrasz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a smaragdvámpír jobb karját. (8 támadással 1022 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+225 életerő). Nitmák pengével néhányszor megcsapod a smaragdvámpír ébenfekete köpenyét. (6 támadással 525 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 141 életpontot sebeztél. Fényaurád 21 sebzést okoz. A smaragdvámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 220 életpontot vesztesz.) A smaragdvámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18942 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2615, sebződés: 312, gyógyulás: 357, összesen: +45 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 504 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a gnorrathi vérfarkas jobb első lábát. (6 támadással 385 életpontot sebezve.) A szörny üvöltése betölti a teret. A kellemetlen hang ellen nem tudsz védekezni. 138 életpontot vesztettél! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra támadsz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gnorrathi vérfarkas koszos bundáját. (8 támadással 999 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+219 életerő). Nitmák pengével néhányszor megcsapod a gnorrathi vérfarkas testét. (6 támadással 530 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Fényaurád működik (21 ép-t sebezve). A gnorrathi vérfarkas csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14677 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2439, sebződés: 392, gyógyulás: 352, összesen: -40 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 495 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a gnorrathi vérfarkas jobb vállát. (6 támadással 388 életpontot sebezve.) A teremtmény elvonyítja magát. Az iszonyatos hang mintha bejárná agyad leghátsó zugait is, hamar elérve a fájdalomérzet-központot. 140 életpontot vesztettél! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gnorrathi vérfarkas fejét. (8 támadással 1018 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+224 életerő). Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a gnorrathi vérfarkas vézna karját. (6 támadással 525 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). A fényaura 18 ép-t sebez. A gnorrathi vérfarkas néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) Nehezen teszed túl magad a kábító erejű csapáson! 105 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) A gnorrathi vérfarkas még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14677 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2444, sebződés: 454, gyógyulás: 356, összesen: -98 ÉP}
lm 66 69 68 | mozogsz 66 69 68 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 1031 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a veszett vérfarkas koszos bundáját. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) A szörny fejét az égnek veti, és vonyítani kezd. Ijedten tapasztod kezed a füleidre, de az sem segít! 91 életpontot vesztettél! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a veszett vérfarkas koszos bundáját. (8 támadással 1012 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+223 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a veszett vérfarkas jobb hátsó lábát. (2 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Fényaurád működik (19 ép-t sebezve). A veszett vérfarkas kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 159 életpontot vesztesz.) A veszett vérfarkas csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 259 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16875 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 2618, sebződés: 509, gyógyulás: 278, összesen: -231 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 1069 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a gnorrathi vérfarkas farkát. (6 támadással 387 életpontot sebezve.) A teremtmény elvonyítja magát. Ijedten tapasztod kezed a füleidre, de az sem segít! 117 életpontot vesztettél! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a gnorrathi vérfarkas fejét. (8 támadással 1028 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+226 életerő). Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a gnorrathi vérfarkas jobb vállát. (2 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A gnorrathi vérfarkas többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 137 életpontot vesztesz.) A gnorrathi vérfarkas összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14677 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2674, sebződés: 365, gyógyulás: 282, összesen: -83 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 1087 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a gnorrathi vérfarkas vézna karját. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) A szörny üvöltése betölti a teret. Az iszonyatos hang mintha bejárná agyad leghátsó zugait is, hamar elérve a fájdalomérzet-központot. 153 életpontot vesztettél! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gnorrathi vérfarkas vézna karját. (8 támadással 1018 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+224 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a gnorrathi vérfarkas jobb oldalát. (2 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 62 életpontot sebeztél. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14677 tapasztalati pontot, és 2 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2723, sebződés: 382, gyógyulás: 279, összesen: -103 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 518 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragdvámpír áttetsző testét. (6 támadással 388 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra ugrasz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a smaragdvámpír jobb lábát. (8 támadással 1020 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+225 életerő). Nitmák pengével megvagdalod a smaragdvámpír áttetsző testét. (6 támadással 521 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 129 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (23 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 208 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A smaragdvámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A smaragdvámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18942 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2599, sebződés: 292, gyógyulás: 360, összesen: +68 ÉP}
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 59 61 58 | mozogsz 59 61 58 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 757 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a dögbűzös liliom testét. (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a dögbűzös liliom bűzös bibéjét. (5 támadással 626 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Nitmák pengével súrolod a dögbűzös liliom duzzadt szárát. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 163 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. Gyorsan beleszippantasz az illatos rózsába, hogy ne kábulj el a bűztől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11249 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1945, sebződés: 163, gyógyulás: 173, összesen: +10 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 1021 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a veszett vérfarkas koszos bundáját. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) A szörny fejét az égnek veti, és vonyítani kezd. Ijedten tapasztod kezed a füleidre, de az sem segít! 55 életpontot vesztettél! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rontasz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a veszett vérfarkas farkát. (8 támadással 1020 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+225 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a veszett vérfarkas testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. A veszett vérfarkas megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) A veszett vérfarkas többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 197 életpontot vesztesz.) A veszett vérfarkas még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16875 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2521, sebződés: 374, gyógyulás: 261, összesen: -113 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1079 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a gnorrathi vérfarkas koszos bundáját. (6 támadással 393 életpontot sebezve.) A teremtmény elvonyítja magát. Ijedten tapasztod kezed a füleidre, de az sem segít! 96 életpontot vesztettél! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a gnorrathi vérfarkas testét. (8 támadással 1026 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+226 életerő). Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a gnorrathi vérfarkas koszos bundáját. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Fényaurád 33 sebzést okoz. A gnorrathi vérfarkas néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Nehezen teszed túl magad a kábító erejű csapáson! 91 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) A gnorrathi vérfarkas most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14677 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2699, sebződés: 422, gyógyulás: 279, összesen: -143 ÉP}
lm 74 75 77 | mozogsz 74 75 77 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 524 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdvámpír jobb karját. (6 támadással 386 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a smaragdvámpír testét. (8 támadással 1019 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+224 életerő). Nitmák pengével néhányszor megcsapod a smaragdvámpír bal vállát. (6 támadással 532 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). A fényaura 16 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 235 életpontot vesztesz.) A smaragdvámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18942 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2477, sebződés: 304, gyógyulás: 357, összesen: +53 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 527 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Nem találtad el. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-53 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rontasz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mutáns trakatoid bal vállát. (8 támadással 1013 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-253 életpont.) Vámpirizálsz (+223 életerő). Nitmák pengével néhányszor megcsapod a mutáns trakatoid nyakát. (6 támadással 537 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-134 életpont.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Fényaurád 24 sebzést okoz. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 278 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-36 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Teriád karddal megvagdalod a mutáns trakatoid testét. (4 támadással 502 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-125 életpont.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a mutáns trakatoid fejét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-22 életpont.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled 15 pontot sebződik a fényaurától. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 317 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-56 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-62 életerő). A mutáns trakatoid szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14820 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2776, sebződés: 1336, gyógyulás: 487, összesen: -849 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 501 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-70 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra támadsz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a mutáns trakatoid testét. (8 támadással 981 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-245 életpont.) Vámpirizálsz (+216 életerő). Nitmák pengével végigvagdosod a mutáns trakatoid testét. (6 támadással 518 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-129 életpont.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Ellenfeled 20 pontot sebződik a fényaurától. Csápjaival a mutáns trakatoid lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 373 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. Pár pillanat múlva a szörny bűzét elűzi az illatós mákrózsaszál. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-27 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Teriád karddal megvagdalod a mutáns trakatoid kopasz fejét. (3 támadással 377 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-94 életpont.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a mutáns trakatoid bűzös végtagját. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-21 életpont.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A mutáns trakatoid csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 343 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. Pár pillanat múlva a szörny bűzét elűzi az illatós mákrózsaszál. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-46 életerő). A mutáns trakatoid most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14820 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2493, sebződés: 1356, gyógyulás: 448, összesen: -908 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 1070 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragdvámpír testét. (6 támadással 393 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rontasz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a smaragdvámpír áttetsző testét. (8 támadással 1001 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+221 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a smaragdvámpír ébenfekete köpenyét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 137 életpontot sebeztél. A fényaura 17 ép-t sebez. A smaragdvámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 235 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragdvámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A smaragdvámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18942 tapasztalati pontot, és 2 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2706, sebződés: 319, gyógyulás: 260, összesen: -59 ÉP}
lm 78 49 52 | mozogsz 78 49 52 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1061 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a veszett vérfarkas testét. (6 támadással 385 életpontot sebezve.) A szörny üvöltése betölti a teret. Az iszonyatos hang mintha bejárná agyad leghátsó zugait is, hamar elérve a fájdalomérzet-központot. 144 életpontot vesztettél! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a veszett vérfarkas koszos bundáját. (8 támadással 1014 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+223 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod a veszett vérfarkas testét. (2 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A fényaura 22 ép-t sebez. A veszett vérfarkas megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 153 életpontot vesztesz.) A veszett vérfarkas többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 248 életpontot vesztesz.) A veszett vérfarkas szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16875 tapasztalati pontot, és 2 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2653, sebződés: 545, gyógyulás: 277, összesen: -268 ÉP}
lm 54 56 56 | mozogsz 54 56 56 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 539 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdvámpír bal vállát. (6 támadással 389 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a smaragdvámpír áttetsző testét. (8 támadással 991 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+218 életerő). Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a smaragdvámpír fejét. (6 támadással 515 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). A fényaura 14 ép-t sebez. A smaragdvámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 257 életpontot vesztesz.) A smaragdvámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Teriád karddal megkarcolod a smaragdvámpír jobb lábát. (1 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a smaragdvámpír bal karját. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A fényaura 24 ép-t sebez. A smaragdvámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 232 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A smaragdvámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A smaragdvámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18942 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2680, sebződés: 690, gyógyulás: 398, összesen: -292 ÉP}
vv 109 67 277 | elmormolod a 109. varázslatot a 67. varázslatot a 277. varázslatot |
v 198 278 29 | elmormolod a 198. varázslatot |
im 2 | imádkozol |
m 2 1 1 | mozogsz az 1. ponthoz |
v 84 326 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 2 3 3 | mozogsz a 3. ponthoz |
m 6 | mozogsz a 6. ponthoz |
kut 70 | kutatsz 70 pontért |
m 5 6 7 | mozogsz a 7. ponthoz |
v 84 326 | elmormolod a 84. varázslatot |
h 1268 752 | használod az 1268. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 689 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 391 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a chaktra vadászeb testét. (5 támadással 541 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 135 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a chaktra vadászeb száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 jácint díszkő. 10995 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1815, sebződés: 135, gyógyulás: 157, összesen: +22 ÉP}
hh 1640 1640 1640 | használod az 1640. tárgyat az 1640. tárgyat az 1640. tárgyat |
h 1602 292 4 | használod az 1602. tárgyat |
kf 986 | kézbeveszed/felveszed a 986. tárgyat |
vv 160 160 160 | elmormolod a 160. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot |
vv 160 160 160 | elmormolod a 160. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | leveszed/lerakod az 1541. tárgyat az 1322. tárgyat a 707. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat az 511. tárggyal a 373. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
* 5. BP: | energia fejlesztése 3 |
* 6. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 7. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 22. varázslatot |
* 10. BP: | használod az 1271. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 6 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 6 pontért |
TLEIKAN MANAKŐ (1144. TÁRGY) A szimpla varázskövek szögletes formáihoz képest túl gömbölydednek néz ki ez a kő, pedig ha végighúzod rajta az ujjaidat, közel olyan éles sarkokat és éleket tapinthatsz ki. Persze, mint azt már gondolom sejted is, a tleikan manakövet nem a kinézete miatt hordják maguknál a tleikan mágusok. Igazi értéke a lenyelésében rejlik. Amint benned van, elkezdi áldásos tevékenységét, és manaforrásaidat pillanatok alatt a maximálisba tölti. Ha kevés varázspontod lenne valamilyen varázslat elmondásához, és sem varázskővel, sem manakristállyal nem rendelkezel, automatikusan törni fogsz egyet. Emellett a H 1144 paranccsal bármikor a manakő lenyelése mellett dönthetsz. A kő nem átadható. |
ÉLETVÍZ (1500. TÁRGY) Ha azt hiszed, már mindent tudsz a világról, ostoba vagy, de ha úgy gondolod, pont eleget tudsz, tán még ostobább! Amikor először találkozol ezzel a kristálytiszta, íztelen folyadékkal, botor módon egyszerű forrásvíznek nézed, pedig a Ghallán ismert és használt gyógyító varázsitalok hatása meg sem közelíti az életvízét. Szinte minden ártó hatású bűbájt képes egy pillanat alatt semmivé oszlatni, minek hatására fiatalabbnak és erőteljesebbnek érzed magad. Ha sikerül szert tenned rá, féltő gonddal bánj vele! [Ha valamilyen ártó varázslat hatása alatt állsz (pl. lassulás, sorvasztás vagy egyéb átok), automatikusan nyelni fogsz egy adagot a folyadékból 1 TVP-ért (ha több gond is emészt, arányosan többet nyelsz, több TVP-ért), s ekkor az ártó mágia azonnal megszűnik.] |
TLEIKAN ÉLETKŐ (1143. TÁRGY) A tleikan életkő egy zöld kristály, melyet, ha sokáig nézel, a belsejében megjelenik maga az élet. Leírhatatlan, hogy mit látsz, csupán azt tudod, hogy a pulzáló képek magát az életet jelentő energiát öntik számodra látható formába. De nem is ez a lényeg! Ha a tleikan életkövet lenyeled, a tárgyban rejlő energia átalakul, és sebeid egy csapásra begyógyulnak, belső sérüléseid pedig eltűnnek. Ezt a H 1143 paranccsal teheted meg. Megadhatsz egy második paramétert is, ha legalább annyi ÉP-d hiányzik, a követ csak akkor használod. A tleikan életkő nem átadható. |
Erő: | 78 (122) | Szint: | 52 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 78 (110) | Támadás: | 80 (84) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 83 (97) | Védekezés: | 162 (172) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/34 év |
Egészség: | 78 (92) | Életpont: | 1843/1975 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 81 (110) | Varázspont: | 3591/174 | Pénz: | 13540 arany | Kép. pont: | 33 |
Tudatpont: | 16/4 | Pszi pont: | 551/50 | Halhatatlanság: | 19 % | EFejl: | 36 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 20 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 32 |
vágófegyverek: | 52 | ütőfegyverek: | 38 | lőfegyverek: | 9 |
dobófegyverek: | * 42 |
Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) (200%) << teriád kard (#1284) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42 | 2. nyomkövetés: | 169 | 3. mászás: | 40 |
4. csapdakészítés: | 41 | 5. csapdaészlelés: | 29 (+1) | 6. gyógyítás: | 93 |
7. titkosírás: | 32 | 8. felderítés: | 39 | 9. szörnyidomítás: | 17 |
10. teológia: | 245 (+1) | 11. taumaturgia: | 180 (+1) | 12. szerencsejáték: | 8 (+1) |
13. versengés: | 23 | 14. zene: | 13 | 15. szörnyismeret: | 50 |
16. pszi: | 50 (+1) | 17. zárnyitás: | 2 | 18. vadászat: | 12 |
19. vitalitás: | 7 | 20. bányászat: | 42 | 21. úszás: | 29 |
22. főzés: | 13 | 23. csapatmunka: | 1 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 95 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 1 | 3. védekezés: 5 | 4. max. életpont: 1 |
5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 1 | 10. vp regeneráció: 2(3) | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 60 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 90 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 30 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), Rém (#315), bűbájlidérc (#761), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), animált korall (#445), tüskés gigaféreg (#256), smaragd sárkány (#326), talriai behemót (#312), aranyfecske (#283), vámpírféreg (#782), bosszúálló (#562), eszement trappoló (#549) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990), tl'urlang vadász (#610), Tobias Ak'radal (#613) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +14 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 50 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 230 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | varázsenergia (#161) |
villámmágia (#227) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) |
óriáserő (#53) | hadiszerencse III (#59) | Techiulan aurája (#261) | áldomás (#6) |
vámpirizáció (#1) | fényaura (#211) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), háló (#186), ryuku átokvarázs (#280) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | őrjáratozó katona (#274) | izomernyesztés (#33) | >> | dübörgő bahrot (#479) | |
puha ütés (#60) | >> | púpos zsokarg (#451) | puha ütés (#60) | >> | tleikan hadúr (#509) | |
puha ütés (#60) | >> | szellemdarázs (#481) | puha ütés (#60) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | puha ütés (#60) | >> | elemi pulzátor (#440) | |
armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
halálos érintés (#271) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | direkt kontakt. II (#122) | >> | őrült varázsló (#255) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | részeg kalandozó (#187) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | halálos érintés (#271) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
halálos érintés (#271) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | menekülés (#212) | >> | Chara-din hívők (#987) | |
menekülés (#212) | >> | Dornodon hívők (#992) | menekülés (#212) | >> | Leah hívők (#991) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: éhes |
tüskés gigaféreg (#256) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A szörnyek önmagukban legyőzhetők - ha azonban legendás vezéreik egyesítik őket, őrjöngő hordájukkal szemben a civilizált világ nem áll meg. Győzz hát le tíz neves és legendás szörnyet, amíg nem késő! (számláló: 7) |
2.) Tisztítótüzem ellen eddig nem volt védelem, és ezután sem akarom, hogy legyen a sötétség teremtményei számára. Oltáromnál zúzz porrá 3 vörös immunitáskövet! |
3.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 24 élőholt, 12 vadász, 7 nagymester, 8 parafenomén, 6 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
147 | arany (#50) | 4 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bűvös shuriken (#562) | |||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | ezüsttőr (#322) | 1 | fáklya (#36) | |||
2 | fejlődéskő (#1640) | 1 | kőszem (#304) | 1 | kreiton esszencia (#892) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 1 | nyers zafír (#752) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | ryuku amfora (#1153) | 1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 4 | sárkánypikkely (#292) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | dramoan kő (#967) | 10 | életvíz (#1500) | |||
21 | ezüstdarab (#326) | 1 | fokhagyma (#403) | 22 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | jácint díszkő (#753) | 30 | kaja (#2) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | rézdarab (#70) | 5 | tleikan életkő (#1143) | 2 | tleikan manakő (#1144) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | ytterium kőzet (#965) |