58. forduló, 60. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. nov. 6. 17h:25'
EZ A 842. JÁTÉKHETED, 59. FORDULÓD
843. játékheted kezdete: nov. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX

LEX HUNTER KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [89,28] koordinátán.
Hanyatt fekve bámulod az elvonuló felhőket, mikor egy a felhőkön áttörő fénysugár vakít el. Szemedet behunyva fürösztöd arcodat kellemes melegében. - Üdvözöllek kalandor - szólal meg egy hang a közeledben. Napsütéstől hunyorogva pillantasz körbe, de nem látsz senkit magadon kívül.
- Ne ijedj meg, hogy nem látsz, csak az elmédben vagyok jelen. - szól az előbb hallott hang.
- Ki vagy te? - kérdezed meglepetten.
- A FÉNY hordozóinak a hírnöke vagyok.
- És mit akarsz tőlem?
- Egy üzenetet hoztam számodra attól a Közös Tudattól, melynek tagjai azért küldtek hozzád, hogy segítsék utadat ezen vad világban, ahol a társ, a barát a legnagyobb kincs. Azért küldtek, hogy elmondjam neked, nem vagy egyedül e rideg földön. A FÉNY hordozói Közös Tudat tagjai igyekeznek mindenkin segíteni, aki elfogadja szerény szolgálataikat, és aki nem túl gonosz vagy agresszív ahhoz, hogy meghallgasson engem - és segítségükért nem várnak cserébe semmit. Ha bármi gondod, bajod van, és segítség kéne - vagy csak szükséged van valakire, aki meghallgat, keresd meg valamelyik "Sötét fellegeken áttörő dicsfényt körbeálló alakok" jelvényt viselő kalandozót. Ők szívesen segítenek...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+20 varázspont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy manifesztátor nyomára vezet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [10 pontot használtál fel, van még 201.]

ba 150 nem támadod a 150. szörnyet
BA 150 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 201.]
(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+40 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 161.]

ba 368 nem támadod a 368. szörnyet
BA 368 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

flh 6 249 felt. lőfegyver haszn. 6 a 249. tárggyal
Ok, FLH 6 249 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

flh 8 138 felt. lőfegyver haszn. 8 a 138. tárggyal
Ok, FLH 8 138 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

kt 138 10 elkészíted a 138. tárgyat (10 darabot)
Legyártottál 10 ubuk dobónyílat. [100 pontot használtál fel, van még 61.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykövet. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 161.]

m 8 6 6 mozogsz északra, nyugatra, nyugatra
[89,27] A bozótost dombság váltja fel. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Találsz egy púdersziklát. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy világítótorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! A feléd közeledő mélységi grittang mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang farkát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigmetszed a mélységi grittang testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a mélységi grittang testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [88,27] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ó! Hiszen ez egy sóhajtó dorony. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy világítótornyot. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Északra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [87,27] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Fehér mandula illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy sörényes ubuk közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sörényes ubuk nyakát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sörényes ubuk testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval eltalálod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+42 életerő.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy csodabazár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy vérszomjas csüldő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 1 életpontot sebeztél. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [64 pontot használtál fel, van még 97.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[88,26] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rőtmanó berzerker. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 1 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker nyakát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a rőtmanó berzerker jobb vállát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+42 életerő.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy púdersziklát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [89,25] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. Észreveszel egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy téfea magoflux!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a téfea magoflux testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a téfea magoflux fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a téfea magoflux ragyás nyelvét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A téfea magoflux összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 1 mutáns csontot (ld. enc.). Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy világítótornyot. Délre nézve látsz egy világítótornyot. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy sebesült fémbontó szójer. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [90,24] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy elhagyott bányát. Délkeletre egy sziklafészek van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy alpesi tehén. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén tőgyét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az alpesi tehén testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval megütöd az alpesi tehén testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az alpesi tehén jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Eszel valamit. (-1 kaja.) [84 pontot használtál fel, van még 13.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 5.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 60 keresed a 60. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy drasmólymot. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 200 pontot. A következő körben tehát 202 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RŐTMANÓ BERZERKER (369. SZÖRNY)
A rőtmanókat a legtöbb kalandozó veszélytelen, ártalmatlan lényeknek tartja. Az utóbbi időben azonban megjelentek a dombok között a vérben forgó szemű, ámokfutóként támadó és harcoló rőtmanók. A legtöbbek szerint valamiféle betegség támadta meg a nyomorult lényeket, de a jobban értesültek állítják: a ryuku mágusok oltják be a félsziget szörnyeit valamiféle gonosz méreggel, a kontinens lényeit fordítják először a lakosság ellen, ezzel megtéve inváziójuk első lépését. Akárhogy is, a rőtmanó berzerkerrel szemben készülj fel a legrosszabbra, hiszen nem ismer fájdalmat, egyetlen célja a pusztítás.

MUTÁNS CSONT (331. TÁRGY)
Normális esetben a karakterek nem gyűjtenek össze minden hulladékot (rongyot, csontokat, fadarabokat, hasznavehetetlen, törött tárgyak), és ezeknek nincs is külön sorszáma. Van azonban néhány, nem esztétikus, nem használható, semmire se jó vacak, amit időnként meg kell engedni a kalandozóknak, hogy összeszedjenek, mert az ilyen kacatok nélkül nem életszerű a játék. Mutáns csontot nem szerezhetsz úgy, hogy kicsontozol egy leölt mutánst, az ilyen véres hentesmunka nem kalandozónak való, a magoflux agy kioperálása és hasonló műtétek már így is elég visszataszítóak. Mutáns csontot viszont - a mutánsok megjelenése óta - találhatsz is. Mire jó? Semmire, hidd el, semmire! D 331 az egyetlen dolog, amit csinálhatsz vele.

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez az 59. fordulód.

Erő: 12 Szint: 13 Merészség: 3/1 Magasság: 176 cm
IQ: 24 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 12 Életpont: 199/99 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 6
Szerencse: 18 Varázspont: 50/40 Pénz: 133 arany Kép. pont: 14
Eddig összesen 327 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 044 TP-t kaptál. Jelenleg 38 208 TP-d van. A következő szinthez még 9 792 TP szükséges. Trófeáid: bibircsók-óriás, karmos tankány, kérődző etra.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 16 dobófegyverek: 13

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
90,24 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 8 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 5 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 19 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. taumaturgia: 1
10. szörnyismeret: 2 11. vadászat: 5 12. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
sóhajtó dorony (#112), fémbontó szójer (#150), kérődző etra (#368)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). Harmincasok klubja (875): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 46.

Összsúly: 34.30 kg Megterheltség: 77%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaktusztüske (#114) 10 madártoll (#112) 1 sáfránykő (#979)
10 sünmedve tüske (#14) 3 ubuk tüske (#131) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kaja (#2) 1 mutáns csont (#331) 1 óndarab (#85)
1 spiritusz (#170) 1 téfea-agy (#172) 7 ubuk dobónyíl (#138)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

86 87 88 89 90 91
23
24
25
26
27
28
29
(87,27) sörényes ubukok (#89), vérszomjas csüldő (#114)
(88,26) rőtmanó berzerker (#369), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Leah oltár
(88,27) sóhajtó dorony (#112), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár
(89,25) mély szakadék (#154), téfea magoflux (#98), fémbontó szójer (#150)
(89,27) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 30. jellempróba, mélységi grittangok (#103)
(90,24) világítótorony (#156), alpesi tehenek (#91)

Üzenet küldése a karakternek