Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. dec. 30. 8h:35' EZ A 780. JÁTÉKHETED, 588. FORDULÓD 781. játékheted kezdete: jan. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 41 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5330 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 138 12 71 | elmormolod a 138. varázslatot a 12. varázslatot a 71. varázslatot |
* 2. KP: vv 19 26 165 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: v 1 40 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: hh 2306 1100 0 | használod a 2306. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 5. KP: vv 188 178 14 | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 14. varázslatot |
* 6. KP: hh 841 1133 0 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 7. KP: vv 443 220 53 | elmormolod a 443. varázslatot a 220. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: vv 28 98 72 | elmormolod a 28. varázslatot a 98. varázslatot a 72. varázslatot |
* 9. KP: v 6 80 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 10. KP: h 697 1500 0 | használod a 697. tárgyat |
le 1572 | leveszed/lerakod az 1572. tárgyat |
kf 822 2586 2541 | kézbeveszed/felveszed a 822. tárgyat a 2586. tárggyal a 2541. tárgyat |
v 198 150 61 | elmormolod a 198. varázslatot |
181 | 182 | 183 | |
63 | |
|
|
64 | |
|
|
65 | |
|
|
[150,61] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
a 1520 4953 | átadod az 1520. tárgyat a 4953. kalandozónak |
aa 610 649 1456 | átadod a 610. tárgyat a 649. tárgyat az 1456. tárgyat |
aa 608 257 50 | átadod a 608. tárgyat a 257. tárgyat az 50. tárgyat |
aa 500 248 1100 | átadod az 500. tárgyat a 248. tárgyat az 1100. tárgyat |
aa 473 896 1387 | átadod a 473. tárgyat a 896. tárgyat az 1387. tárgyat |
aa 1529 210 223 | átadod az 1529. tárgyat a 210. tárgyat a 223. tárgyat |
aa 366 609 674 | átadod a 366. tárgyat a 609. tárgyat a 674. tárgyat |
aa 968 | átadod a 968. tárgyat |
le 608 560 | leveszed/lerakod a 608. tárgyat az 560. tárgyat |
aa 608 560 | átadod a 608. tárgyat az 560. tárgyat |
kf 960 | kézbeveszed/felveszed a 960. tárgyat |
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
149 | 150 | 151 | |
60 | |
|
|
61 | |
|
|
62 | |
|
|
[144,61] Lakott területre érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Látsz egy főutcát. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Arénagödröt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 16 aranyat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt.
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
m 1 1 6 | mozogsz északkeletre, északkeletre, nyugatra |
(Továbbmész...) [151,60] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy kultúrmasztodon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 134 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon bal oldalát. (2 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Mágikus hentesbárddal megütöd a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Kisebb sebet ejt a kultúrmasztodon agyarával a testeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +74 életerőt. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 9 kaját. 3 600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 518, sebződés: 5, gyógyulás: 98, összesen: +93 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Elszántan ellenfeledre rohansz. Durghal pörölyével kegyetlenül megütöd a gránitelementál fejét. (1 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Mágikus hentesbárddal iszonyatosan megcsapod a gránitelementál testét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A gránitelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2 659 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 0, gyógyulás: 68, összesen: +68 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 95 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével kegyetlenül megütöd a nanda pikkelyes testét. (1 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Mágikus hentesbárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a nanda testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A nanda megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A nanda összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
3 114 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 19, gyógyulás: 67, összesen: +48 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (40 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapást mérve bezúzod a Mnebolath testét. (1 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Mágikus hentesbárddal kegyetlenül megütöd a Mnebolath testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A Mnebolath karma a fejed mellett suhan el! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP] és 6 arany. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 380 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 50, gyógyulás: 68, összesen: +18 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 112 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Marokra fogva a Durghal pörölyét ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével kegyetlenül megütöd a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Mágikus hentesbárddal eltalálod a kronokukac testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A kronokukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 713 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 0, gyógyulás: 61, összesen: +61 ÉP}
(Továbbmész...) [150,60] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Mozgást észlelsz oldalról. Egy pordémon nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével kegyetlenül megütöd a pordémon bal oldalát. (1 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Mágikus hentesbárddal iszonyatosan megcsapod a pordémon testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A pordémon mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A pordémon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1 322 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 0, gyógyulás: 64, összesen: +64 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapást mérve bezúzod a gránitelementál testét. (1 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Mágikus hentesbárddal iszonyatosan megcsapod a gránitelementál bal vállát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. A gránitelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A gránitelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2 659 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 0, gyógyulás: 65, összesen: +65 ÉP}
Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. 16 életpontot vesztettél. A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Durghal pörölyével iszonyatosan megcsapod a nanda jobb vállát. (1 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Mágikus hentesbárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a nanda pikkelyes testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A nanda feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
3 114 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 16, gyógyulás: 66, összesen: +50 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 115 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapást mérve bezúzod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Mágikus hentesbárddal eltalálod a kronokukac testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A kronokukac melléd csap a farkával! A kronokukac melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a kronokukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 713 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 0, gyógyulás: 62, összesen: +62 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 116 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronokukac nyálkás farkát. (2 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Mágikus hentesbárddal eltalálod a kronokukac testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A kronokukac melléd csap a farkával! A kronokukac melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 713 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 0, gyógyulás: 96, összesen: +96 ÉP}
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 86 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre támadsz. Durghal pörölyével iszonyatosan megcsapod a roguena bal oldalát. (1 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Mágikus hentesbárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a roguena fejét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A roguena karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 kaját. 2 694 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 0, gyógyulás: 68, összesen: +68 ÉP}
(Továbbmész...) [151,62] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Találsz egy oltárt. Raia hívői építették. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy áeratikus hasnyák. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével iszonyatosan megcsapod az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Mágikus hentesbárddal gyilkos csapást mérve bezúzod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az áeratikus hasnyák melléd csap a farkával! Az áeratikus hasnyák feléd harap, de sikertelenül. Az áeratikus hasnyák csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 5 spirituszt.) 2 218 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 10, gyógyulás: 64, összesen: +54 ÉP}
(Továbbmész...) [151,63] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy élőholt tigris. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (1 támadással 178 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal iszonyatosan megcsapod az élőholt tigris bal vállát. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris karma a fejed mellett suhan el! Az élőholt tigris megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 6 tigroszlán fogat. 2 409 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
m 3 1 8 | mozogsz délkeletre, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [153,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ezüstmókus, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Továbbmész...) [153,62] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete lótuszt. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy bávatag golombár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.
ef 50 546 | energia fejlesztése 50 |
ef 50 553 | energia fejlesztése 50 |
szk 765 765 765 | keresed a 765. szörnyet a 765. szörnyet a 765. szörnyet |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 110 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapást mérve bezúzod a kronokukac testét. (1 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Mágikus hentesbárddal eltalálod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A kronokukac melléd csap a farkával! A kronokukac összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 713 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 0, gyógyulás: 61, összesen: +61 ÉP}
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 114 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre ugrasz. Durghal pörölyével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kronokukac farkát. (1 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Mágikus hentesbárddal megcsapod a kronokukac bal vállát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 713 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 0, gyógyulás: 61, összesen: +61 ÉP}
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 69 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével iszonyatosan megcsapod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Mágikus hentesbárddal kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A varkaudar behemót mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1 965 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 0, gyógyulás: 65, összesen: +65 ÉP}
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 105 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Durghal pörölyével kegyetlenül megütöd a kronokukac testét. (1 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Mágikus hentesbárddal megcsapod a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A kronokukac melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 713 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 0, gyógyulás: 60, összesen: +60 ÉP}
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 56 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével iszonyatosan megcsapod a varkaudar felderítő bal vállát. (1 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Mágikus hentesbárddal iszonyatosan megcsapod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A varkaudar felderítő fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Véres nyál csordul ki a varkaudar felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP], 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] és 1 varkaudar pálinka. 2 334 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 4, gyógyulás: 71, összesen: +67 ÉP}
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 4. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: h 234 40 0 | használod a 234. tárgyat |
* 6. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
* 7. BP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
TUDATI VÉDELEM (546. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati erőd falai erősek, gyakorlatilag lebonthatatlanok. Ha a kasztroplanáris téren keresztül ér támadás, és sikerül a falak közé menekülnöd, nem baj már nem történhet. Biztonságban leszel. Ha pedig kifejlesztitek ezt a képességet, még akkor sem kell különösebben komoly veszteségre számítanod, ha az erőd falai távol vannak, és már nem érheted el azokat. Mostantól akkor sem kell attól rettegned, hogy elszipolyozzák tudati energiáidat, ha valamilyen ok miatt az erőd falain kívül rekedsz a pihenésed alatt. Mindez annyit tesz, hogy vesztes tudatcsata esetén feleannyi TU-t veszítesz, mint egyébként veszítenél. A képességnek van néhány mellékhatása. Az első, hogy akkor is megvéd téged, ha te kezdeményezel ugyan tudatcsatát, de vesztesként kerülsz ki a csatából. A második, hogy mostantól nem kell tartanod sem a chelonicitáktól, sem a poszogó möszéktől. Attól a perctől kezdve, hogy ez a képesség aktív, nem csatlakozhatnak a tudatodhoz (de az ekkor rajtad lévőket még más módon kell eltávolítanod). |
Erő: | 103 (154) | Szint: | 56 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 251 cm |
IQ: | 78 (118) | Támadás: | 121 (132) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 490 kg |
Ügyesség: | 77 (100) | Védekezés: | 155 (166) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/40 év |
Egészség: | 78 (95) | Életpont: | 1992/2976 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 89 (117) | Varázspont: | 3616/824 | Pénz: | 10681 arany | Kép. pont: | 36 |
Tudatpont: | 90/0 | Pszi pont: | 829/4093 | Halhatatlanság: | 18 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 19/64 | ökölvívás: | 7/67 | szúrófegyverek: | 16/24 |
vágófegyverek: | 21/76 | ütőfegyverek: | *63/100 (+1%) | lőfegyverek: | 21/50 |
dobófegyverek: | 39/87 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
153,62 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya nektárja 10/10 | Pszi katalizátor 50/20 | Max életkor 101 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 396 863 TVP | E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/2 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 70/80 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 75/24 (+44%) | 3. mászás: | 39/84 (+8%) |
4. csapdakészítés: | 60/75 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 33/52 | 6. gyógyítás: | 89/21 |
7. titkosírás: | 3/73 | 8. felderítés: | 39/25 | 9. szörnyidomítás: | 3/89 |
10. teológia: | 250/75 (+80%) | 11. taumaturgia: | 248/27 (+42%) | 12. szerencsejáték: | 7/72 |
13. versengés: | 32/77 | 14. harcművészetek: | 4/1 | 15. zene: | 194/94 (+50%) |
16. szörnyismeret: | 30/36 | 17. pszi: | 70/64 (+3%) | 18. zárnyitás: | 37/88 |
19. vadászat: | 8/54 (+108%) | 20. vitalitás: | 9/5 | 21. bányászat: | 56/92 |
22. testépítés: | 129/18 | 23. úszás: | 22/78 | 24. főzés: | 37/47 (+11%) |
25. csapatmunka: | 4/69 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 478 | |||
2. támadás bónusz: 3 | 3. védekezés: 2 | 4. max. életpont: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 |
6. regeneráció: 5(6) | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 25 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), bűvös shurikent (#562) (max. 9999 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 9999 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), édesmoha csomót (#1479) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 9999 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
úszol max. Feltételes úszás max. 200 TVP-ért. |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 32, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), 9999. szövetség (#9999) (csak egyszer), vércápa sámán (#281), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), bolyongó lidérc (#388), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), Rém (#315), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), halálmadár (#351), ro'galhal gyóntató (#524), Harmarghal (#525), fekélyes hernyó (#489), őshonos sziklozug (#447), nekrit parazita (#787), Ywgerothon (#7053) (csak egyszer), eszement trappoló (#549), bosszúálló (#562), tengeri parduan (#565), trakuun lidérc (#576), Bropxat (#583), Rettegés Ura (#625), vtoeken döntőbíra (#627), csattogó kígyó (#697), Rüeumöeu szelleme (#712), fokozott burjánzás (#715) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761), inváziós ellenfelek (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
gázpajzs (#467, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 50 vp; taumaturgia: 50 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (133,4,1) | vámpirizáció (#1) (23,0) | áldomás (#6) (62,0) | feltámadás (#168) |
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | Techiulan aurája (#261) |
erőpajzs III (#127) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) | harci induló (#443) |
hatalomvarázs (#220) | csupasz izom (#28) | mentális pajzs (#72) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), ryuku átokvarázs (#280) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), fájdalomtükör (#379), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | mérges pók (#20) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | szutykos remák (#191) | |
puha ütés (#60) | >> | kobudera (#8) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | vámpír őrszem (#7057) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
gázpajzs (#467) | >> | smaragd sárkány (#326) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Ekhnagorhu (#291) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett! |
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): 133. labirintus (291,121). tolvajcéh (699): új. vályogviskó (739): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Thargodan könyvtár (768): többek közt 791. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 46, 47, 48, 49, 53, 57, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 167, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 180, 193, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 6, 11, 12, 13, 15, 16, 18, 20, 24, 26, 34, 35, 38, 41, 42, 43, 44, 49, 50, 51. |
Kész: 4, 7, 8, 10, 23, 47. |
HŐSTETTEID | ||
A morf invázióban megölt morfok száma: 1425, az összesen kapott pontszám: 204317. | ||
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 12, az összesen kapott pontszám: 604. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 8283 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) OK |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) OK |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) OK |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) OK |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) OK |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) OK |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) OK |
pajzshasználat III (549) OK |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 140 TU. |
tudati cserkészés (554) OK |
bénító sebzés (555) OK |
pajzshasználat IV (556) OK |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) OK |
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3649 TU szükséges.) |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 660 | anguaxin váladék (#1382) | 1600 | árvalányhaj (#1909) | 545 | azúrharmat (#1161) | $11 | Blounther gyűrűje ($1548) | 5285 | borkonyó bibe (#312) | 3300 | csontkulcs (#74) | 124 | dinó szaru (#1385) | 62 | evaporőr háj (#105) | 1793 | ezüstdarab (#326) | 22 | feneketlen bugyor (#570) | 1365 | fokhagyma (#403) | 2800 | fülemüle agyar (#267) | 130 | gyenge méreg (#26) | 300 | halcsont (#390) | 6 | hoarián ujjkarika (#1347) | 760 | jégkristály (#593) | 1835 | jégszilánk (#1128) | 5940 | kaktuszbogyó (#429) | 10 | kavadu iszák (#25) | 104 | kavadu lebeny (#24) | 7770 | kerek kő (#19) | 4000 | kővirág gyümölcs (#1956) | 192 | kreommat szirom (#925) | 1300 | lidércesszencia (#1074) | $2 | lidérckorona ($531) | 9263 | madártoll (#112) | 2 | mentát korona (#1559) | 14 | moa stuki (#413) | 1050 | nerub szemfog (#1871) | 2109 | nothar bogyó (#923) | $1950 | óndarab ($85) | 1748 | őskristály-szilánk (#1525) | 1663 | pirkit (#153) | 11893 | quwarg tojás (#360) | 4350 | remák szív (#264) | 1526 | rézdarab (#70) | 680 | rum (#1419) | 418 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 4250 | sallank karom (#128) | 52 | surranó kígyó bőr (#47) | 5709 | szögletes kő (#17) | 148 | szuperkötél (#209) | 160 | tátika bibe (#1905) | 2834 | teriád féreg (#1276) | 1960 | teriád kobak (#1461) | 307 | Thargodan csont (#1181) | 9242 | tükör (#43) | 4 | tükörpáncél (#519) | 1130 | tulipán gumó (#1903) | 2550 | tűzbimbó (#623) | 1 | tűzúr csizmája (#533) | $1460 | ubuk tüske ($131) | 7480 | vámpírfog (#1221) | 7234 | varányszem (#30) | 1972 | vasérc (#152) | 30 | véka rizs (#1364) | 1680 | vízionár szem (#102) | 6 | Zarknod szeme (#740) | 5 | Zu'lit fülkarikája (#727) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | madártoll (#112) | 10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
238 | arany (#50) | 26 | kaja (#2) | 5 | sáfránypor (#211) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 6 | tigroszlán fog (#63) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) |
149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | |
59 | |
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|