Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. dec. 30. 8h:07' EZ A 780. JÁTÉKHETED, 587. FORDULÓD 781. játékheted kezdete: jan. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 41 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5330 SZÁMLA : XXXX |
Első ellenfélnek zafír drakónt választod. [zafír drakón:] Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. [márvány drakón:] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst.
Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 281 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [zafír drakón:] Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. [smaragd drakón:] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 37 életpontot vesztettél. [márvány drakón:] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 18 életpontot vesztettél.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a zafír drakón testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) [zafír drakón:] A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (36 életpontot vesztettél.) [smaragd drakón:] Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (36 életpontot vesztettél.) [márvány drakón:] A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (35 életpontot vesztettél.) Látva esélytelenséged, inkább megfutamodsz a csatából. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 194, gyógyulás: 8, összesen: -186 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod elnyelés varázslatot rak magára.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 565 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy armageddon varázslatot dob rád a másik. (A(z) tűztagadó védett meg.) Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt.
Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rubin sárkány bal oldalát. (6 támadással 928 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+186 életerő). Mágikus hentesbárddal súrolod a rubin sárkány gigászi testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A rubin sárkány farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmával néhányszor a rubin sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A rubin sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. 27 920 tapasztalati pontot kaptál. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 36 arany, 3 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy smaragd védőgyűrű. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 1573, sebződés: 97, gyógyulás: 235, összesen: +138 ÉP}
Trisaf Ilpmurk mormolni kezd. Létrejött egy fizikai pajzs körülötte. Trisaf Ilpmurk gyorsan felrak egy hhaar burka varázslatot. Trisaf Ilpmurk másolat egy fizikai pajzs védekező rúna felrakásával nyit. Trisaf Ilpmurk másolat egy hhaar burka védekező rúna felrakásával nyit. A csata nem lesz könnyű: célpontod tüskepajzs varázslatot rak magára.
Szinte nem is látod az ellenfelet társadtól, így támadóvarázslatot sem tudsz rá lőni. Az ellenfél támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő Trisaf Ilpmurk felé. 17 életpontot vesztett.
Ilyen pozícióból nem tudsz távfegyvert használni, még a végén hátba találnád társadat. Ököllel Trisaf Ilpmurk halálos csapásokat osztva péppé veri a Bargvundgandendi fejét. (2 támadással 413 életpontot sebezve.) Ököllel Seline iszonyatosan megcsapja a Bargvundgandendi jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 171 életpontot sebezve.) Te már nem tudod az ellenfelet támadni társadtól. A Bargvundgandendi a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsorozza Trisaf Ilpmurkot öklével. (4 támadástól 4 életpontot vesztett.) A Bargvundgandendi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. 1 205 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, Trisaf Ilpmurk másolat kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 711, összes sebződés: 21}
* 1. KP: vv 138 12 71 | elmormolod a 138. varázslatot a 12. varázslatot a 71. varázslatot |
* 2. KP: vv 19 26 165 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: v 1 40 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: hh 2306 1100 0 | használod a 2306. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 5. KP: vv 188 178 14 | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 14. varázslatot |
* 6. KP: hh 841 1133 0 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 7. KP: vv 443 220 53 | elmormolod a 443. varázslatot a 220. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: vv 28 98 72 | elmormolod a 28. varázslatot a 98. varázslatot a 72. varázslatot |
* 9. KP: v 6 80 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 10. KP: h 697 1500 0 | használod a 697. tárgyat |
v 198 364 64 | elmormolod a 198. varázslatot |
387 | 388 | 389 | |
79 | |
|
|
80 | |
|
|
81 | |
|
|
[364,64] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen.
(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+241 életerő.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy térkaput. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mocsári penkét. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt.
v 163 190 60 | elmormolod a 163. varázslatot |
363 | 364 | 365 | |
63 | |
|
|
64 | |
|
|
65 | |
|
|
[190,60] A terep változik: ismét síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Raia szent lovagja. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 235 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lény tüzet köp rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Megmarkolva a Durghal pörölyét ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Mágikus hentesbárddal eltalálod az ongóliant testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Az ongóliant egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ongóliant összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 fekete gyöngy, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy szent jogar. 4 742 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 772, sebződés: 5, gyógyulás: 121, összesen: +116 ÉP}
(Továbbmész...) [188,62] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Kitaszított. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 183 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. (A(z) tűztagadó védett meg.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a Kitaszított nyakát. (2 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Mágikus hentesbárddal eltalálod a Kitaszított testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sajnos nem sikerült a Kitaszított minden csapását hárítanod. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Véres nyál csordul ki a Kitaszított száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranytű, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 Raia csataszoknyája. 6 471 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 8, gyógyulás: 98, összesen: +90 ÉP}
(Továbbmész...) [187,62] Egy kisebb településhez érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy részeg kalandozó. Itt csata lesz.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 69 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Durghal pörölyét ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Mágikus hentesbárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 218 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 18, gyógyulás: 58, összesen: +40 ÉP}
m 6 5 7 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 97 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével kegyetlenül megütöd az őrült varázsló testét. (1 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Mágikus hentesbárddal eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy karbin plazma és 2 csuklyavirág. 3 276 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 25, gyógyulás: 57, összesen: +32 ÉP}
(Továbbmész...) [185,63] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Cseni. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő élőholt tigris mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt tigris jobb vállát. (1 támadással 162 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal iszonyatosan megcsapod az élőholt tigris nyakát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Karmaival az élőholt tigris megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az élőholt tigris feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 7 tigroszlán fogat. 2 409 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [184,62] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
m 5 4 6 | mozogsz délnyugatra, délre, nyugatra |
(Továbbmész...) [183,64] Kisebb hegyek emelkednek itt. Észreveszel egy hóhérbimbót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tüskés harci gromak. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Mágikus hentesbárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a tüskés harci gromak rúgása elől. A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 gromak bőrt. 1 557 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 0, gyógyulás: 61, összesen: +61 ÉP}
(Továbbmész...) [182,64] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
ef 40 531 | energia fejlesztése 40 |
szk 285 285 285 | keresed a 285. szörnyet a 285. szörnyet a 285. szörnyet |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 261 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vezérfarkas testét. (3 támadással 453 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a vezérfarkas testét. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A vezérfarkas néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A vezérfarkas kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vezérfarkas száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
6 211 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 862, sebződés: 14, gyógyulás: 137, összesen: +123 ÉP}
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 68 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Marokra fogva a Durghal pörölyét ellenfeledre rontasz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Mágikus hentesbárddal megcsapod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A ryuku ostromteknős feléd rúg, de nem talál el. A ryuku ostromteknős melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2 071 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 0, gyógyulás: 53, összesen: +53 ÉP}
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 215 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre támadsz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (2 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Mágikus hentesbárddal megütöd a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (185,60)-> 30 arany, -2 ÉP] 4 163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 587, sebződés: 20, gyógyulás: 91, összesen: +71 ÉP}
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 139 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Mágikus hentesbárddal eltalálod a kultúrmasztodon fejét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 12 kaját. 3 600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 523, sebződés: 7, gyógyulás: 92, összesen: +85 ÉP}
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 200 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a q. rohamosztagos fejét. (2 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Mágikus hentesbárddal eltalálod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
3 243 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 576, sebződés: 0, gyógyulás: 89, összesen: +89 ÉP}
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 66 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy ryuku átokvarázs varázslatot dob rád a másik. 296 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra támadsz. Durghal pörölyével kegyetlenül megütöd a ryuku csapásvezető bal lábát. (1 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Mágikus hentesbárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A ryuku csapásvezető vágása nem talált el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a ryuku harmatgyűjtőt, szereztél 4 azúrharmatot. 2 355 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 298, gyógyulás: 67, összesen: -231 ÉP}
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 136 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Mágikus hentesbárddal megütöd a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Lábával meglök a kultúrmasztodon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 11 kaját. 3 600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 3, gyógyulás: 84, összesen: +81 ÉP}
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 215 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (2 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Mágikus hentesbárddal eltalálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A tyrannoszaurusz rex belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (185,60)-> 30 arany, -2 ÉP] 4 163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 593, sebződés: 18, gyógyulás: 93, összesen: +75 ÉP}
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 103 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapást mérve bezúzod a magger bal lábát. (1 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Mágikus hentesbárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a magger testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A magger ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 3 133 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 3, gyógyulás: 64, összesen: +61 ÉP}
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 85 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével iszonyatosan megcsapod a roguena fejét. (1 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Mágikus hentesbárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a roguena fejét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A roguena karma a fejed mellett suhan el! A roguena összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 kaját. 2 694 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 0, gyógyulás: 62, összesen: +62 ÉP}
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 135 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre ugrasz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Mágikus hentesbárddal megütöd a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A kultúrmasztodon agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 11 kaját. 3 600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 3, gyógyulás: 84, összesen: +81 ÉP}
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével kegyetlenül megütöd a magger jobb oldalát. (1 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Mágikus hentesbárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a magger éles mandibuláját. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A magger ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A magger szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 3 133 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 3, gyógyulás: 59, összesen: +56 ÉP}
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 215 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Mágikus hentesbárddal megütöd a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A tyrannoszaurusz rex feléd harap, de sikertelenül. A tyrannoszaurusz rex szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (185,60)-> 30 arany, -2 ÉP] 4 163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 622, sebződés: 2, gyógyulás: 95, összesen: +93 ÉP}
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 215 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Marokra fogva a Durghal pörölyét ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (2 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Mágikus hentesbárddal megütöd a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A tyrannoszaurusz rex megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tyrannoszaurusz rex most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (185,60)-> 30 arany, -2 ÉP] 4 163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+1832 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 613, sebződés: 2, gyógyulás: 93, összesen: +91 ÉP}
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 83 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Durghal pörölyével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Ciang Csí testét. (1 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Mágikus hentesbárddal iszonyatosan megcsapod a Ciang Csí bal lábát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A Ciang Csí fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A Ciang Csí összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vasérc és 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 hősiesítő medál. 3 035 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 3, gyógyulás: 64, összesen: +61 ÉP}
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 4. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: h 234 40 0 | használod a 234. tárgyat |
* 6. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
* 7. BP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 211 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a q. rohamosztagos jobb középső lábát. (2 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Mágikus hentesbárddal eltalálod a q. rohamosztagos fejét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A 6 q. rohamosztagos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A 6 q. rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
3 243 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 611, sebződés: 0, gyógyulás: 75, összesen: +75 ÉP}
tf 1 16 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 16 pontért |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 85 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a roguena malacfejét. (1 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mágikus hentesbárddal iszonyatosan megcsapod a roguena jobb hátsó lábát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A roguena karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 kaját. 2 694 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
TUDATI GYORSÍTÁS IV. (562. TUDATI KÉPESSÉG) Tovább tökéletesíted azt, hogy éles harcban használd ki a tudati energiákat. Ennek következő lépcsőfoka ez a képesség. Ezután a távfegyvereddel eggyel több támadást adsz majd le, mint eddig. Ez összeadódik a Tudati gyorsítás II. képességgel, azaz a tudati energiák összesen +2 távfegyveres támadásra adnak lehetőséget. |
YAURRI FELDERÍTŐ VERSENY Őkirályi Fensége, I. Zaks Boelnir, a Varkaudarok végzete és a Thagrodanok leigázója, tovább küzd az élhető Yaurr birodalomért. Az elszaporodó szörnyek, a gyakori támadások akár más létsíkokról, mind-mind veszélyezteti a yaurri polgárok békés életét. Ráadásul most a "csatamezőkként" kategorizált helyeken a szokásosnál is nagyobb számban hemzsegnek. Éppen ezért Őfensége újabb szörnyvadászatot hirdet, csak ezúttal a "mászóhelyek" az ún. "csatamezők" a szörnyirtás fő célpontjai. (Nem csak a királyság határain belül!) Külön nehezíti a dolgot, hogy ezeken a helyeken különös lények bukkantak fel. A királyi animátorok gólemekként azonosították őket, a Királyi Teológiai Tanács pedig Fairlight küldötteiként. A Cselszövés Istenének céljai egyelőre ismeretlenek, de a gólemeknek pusztulniuk kell! A kalandozók és szörnyvadászok eredményeit számon tartják majd a gnóm kutatóállomások tudósai, így nincs szükség arra, hogy a királyi hivatalokban töltsék az értékes időt eredményeik lejelentésével. A jutalmakat az alanori és császárvárosi mágusrendek közösen ajánlották fel és készítik el, és a Trikornis Futárszolgálat kézbesíti őket. (Játéktechnikai információk: - A csatamezőkön +1 szörny jön az utolsó szörnyből. - A csatamezőkön megölt összes szörnyet beszámolja az aleseménybe, és azok is erősödnek ilyenkor az esemény szörnyek erősödésének megfelelően. - A csatamezőkön a szörnyek 50%-kal több TP-t érnek. - Minden csatamező végén, ahol legalább 3 szörnnyel harcolt a karakter, egy plusz egyedi kincset talál. - Minden csatamező végén van 20% esély arra, hogy a +1 szörny helyett, egy új, egyedi szörny jön, aminek egyedi kincse van. - Ha az ERO parancs 2. paramétere 1, akkor a karakternek nem jön +1 szörny a csatamező végén, a neves szörny sem. Ha az ERO parancs 2. paramétere 2, akkor visszakapcsolja a +1 szörnyet. - 600 megölt szörny után nincs se +1 szörny, se +50% TP, se egyedi szörny.) A mini eventekből az alábbi linken tájékozódhattok: Kalandozók Versenye |
SÁRKÁNY ÉKKŐ (1632. TÁRGY) Még sosem láttál ekkora... ilyen óriási... ilyen bazinagy... mit is? Fogalmad sincs róla, miféle drágakő lehet, mert nem hasonlít egyik, általad ismert ékkőre sem. Az viszont biztos, hogy nagyon értékes! Ha a fény felé tartod, a szivárvány minden színében tündököl, és mintha még saját kisugárzása is lenne. Oldalai szabályosabbak, mint a legtökéletesebben csiszolt gyémánté, mégis természetes képződménynek látszik. Más javára megválni tőle képtelen lennél. Esetleg elalkímiázhatod, melynek köszönhetően némi aranyhoz juthatsz, de hidd el, jobban jársz, ha megőrzöd, és akkor használod fel, ha igazán szükséged lesz rá! [Ha legközelebb a VTN parancsot az érdekes sárkánybarlangban élő zafír sárkány tudásának elsajátítására szeretnéd használni, aranypénz helyett automatikusan átadod majd neki a királynő ékkövét, fizetség gyanánt. Ilyenkor a tanítás számodra ingyenes lesz. A sárkány ékkő nem átadható.] |
BARGVUNDGANDENDI (7035. SZÖRNY) Sokféle őrült lézeng szerte a világban, és mind valahogyan "másképpen" dilis. Ez az idős gnóm egykor talán nagy szaktekintély lehetett a sárkánykutatásban, de az idő kikezdte bemeszesedett agytekervényeit, és ma már nem csak a sárkányok után kutat, hanem azok mesés kincsei után is. Bizony, megszállottá lett, mégpedig a veszélyesebb fajtából való! A cselvetéstől, vagy álnok hazugságtól sem riad vissza, ha a sárkánykincsekről van szó! Nosza, eridj, és tégy pontot az élete végére! Mivel a fegyveres harcban járatlan, és varázslatai sem nagyon segítik a szemtől-szembeni harcban, nem lesz nehéz dolgod. Bargvundgandendinek mindenképp meg kell fizetnie, így hát BA parancsot nem adhatsz ki rá. |
KIS ARGUMRÚNA (2634. TÁRGY) Az argumcsákány készítésekor a kvazárkovács elmesélte neked, hogy mágikus rúnákat is tud készíteni az argumércből. 10 argumérc és 2 kvazár felhasználásával tud készíteni kis argumrúnát, amely egy kisebb mértékben megvéd a fizikai támadásoktól (0,1% fizikai sebződés csökkenés). A rúna elkészítése 20 TVP-nyi időbe kerül. |
MENTÁLIS RONCSOLÁS (531. TUDATI KÉPESSÉG) Sajnos a közös tudatok életében van egy pillanat, ami mindig fájdalmas: ez pedig, mikor egy társ megállapodik, és elszakítja a többiekhez kapcsolódó szálat, kilépve a tudatból. Még ennél is fájóbb élmény, mikor kényszerűségből szakítja meg a vezető ezt a bizonyos kapcsolatot, mert az egykori harcostárs, a szívbéli jóbarát menthetetlenül megőrült, netán végérvényesen a Kárpiton túli árnyak között rekedt. Ha egykori társatok végleg áttért a túlvilágra, és teste menthetetlenül megszűnt létezni, még nem minden esetben jelenti végérvényes távozását. A Tudati Erőd falainak felhúzásakor jöttök csak rá, hogy ez mennyire így van, hisz alig készültök el az építéssel, máris feltűnnek az egykor volt társak tudati kivetülései a kapuknál. Bebocsátásért, és befogadásért könyörögnek, s bár halvány emlékképek csupán, az Erődben biztonságos, végső otthonra lelnek. Halvány emlékek csupán, ez igaz, de azért korántsem erő nélküliek. A tudati lenyomatuk végérvényesen alakot öltött ezen a síkon, így képesek ártani, és képesek védelmezni is, ahogyan a rémálmok is képesek tönkretenni egy pihentetőnek ígérkező éjszakát. Ha előszólítod az Erődből az egykor volt társaikat, híven megjelennek majd melletted, és akár harcba is szállnak érted, és a védelmedben! Az emléktárs minden veled harcba bocsátkozó szörny, és kalandozó elméjét képes megtámadni, és könyörtelenül roncsolni tudja azt, ennek hatása pedig sokkoló fizikai fájdalom formájában materializálódik. [Ha szólítani akarod egy régi tudattársadat, add ki az EK 531 parancsot, 1 TU-ért és 10 TVP-ért! A körülötted megjelenő szellemaura a harc során, a közelharci körökben sebzést fog okozni az ellenfelednek (ez további beállítást, vagy parancs kiadását nem igényli, és semmilyen további költsége nincs). Az okozott sebzés (szint/6)*D10 ÉP (max. 8D10), ezt semmilyen hatás nem módosítja, és semmilyen pajzs, vagy varázslat nem nyújt ellene védelmet. A hatás a táborozás végéig tart.] |
Erő: | 103 (149) | Szint: | 56 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 251 cm |
IQ: | 78 (118) | Támadás: | 115 (126) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 490 kg |
Ügyesség: | 77 (100) | Védekezés: | 143 (154) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/39 év |
Egészség: | 78 (105) | Életpont: | 1972/2981 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 89 (116) | Varázspont: | 3611/1561 | Pénz: | 10443 arany | Kép. pont: | 36 |
Tudatpont: | 90/58 | Pszi pont: | 829/4079 | Halhatatlanság: | 18 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 19/64 | ökölvívás: | 7/67 | szúrófegyverek: | 16/24 |
vágófegyverek: | 21/76 | ütőfegyverek: | 63/99 (+9%) | lőfegyverek: | 21/50 |
dobófegyverek: | 39/87 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
182,64 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya nektárja 10/10 | Pszi katalizátor 50/20 | Max életkor 101 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 396 863 TVP | E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/2 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 70/68 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 74/80 (+93%) | 3. mászás: | 39/76 |
4. csapdakészítés: | 60/68 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 33/52 | 6. gyógyítás: | 89/21 (+15%) |
7. titkosírás: | 3/73 | 8. felderítés: | 39/25 | 9. szörnyidomítás: | 3/89 |
10. teológia: | 249/95 (+103%) | 11. taumaturgia: | 247/85 (+61%) | 12. szerencsejáték: | 7/72 |
13. versengés: | 32/77 (+5%) | 14. harcművészetek: | 4/1 | 15. zene: | 194/44 (+50%) |
16. szörnyismeret: | 30/36 | 17. pszi: | 70/61 (+2%) | 18. zárnyitás: | 37/88 |
19. vadászat: | 7/46 (+192%) | 20. vitalitás: | 9/5 | 21. bányászat: | 56/92 (+8%) |
22. testépítés: | 129/18 (+22%) | 23. úszás: | 22/78 | 24. főzés: | 37/36 (+11%) |
25. csapatmunka: | 4/69 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 478 | |||
2. támadás bónusz: 3 | 3. védekezés: 2 | 4. max. életpont: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 |
6. regeneráció: 5(6) | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 25 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), bűvös shurikent (#562) (max. 9999 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 9999 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), édesmoha csomót (#1479) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 9999 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
úszol max. Feltételes úszás max. 200 TVP-ért. |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 32, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), 9999. szövetség (#9999) (csak egyszer), vércápa sámán (#281), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), bolyongó lidérc (#388), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), Rém (#315), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), halálmadár (#351), ro'galhal gyóntató (#524), Harmarghal (#525), fekélyes hernyó (#489), őshonos sziklozug (#447), nekrit parazita (#787), Ywgerothon (#7053) (csak egyszer), eszement trappoló (#549), bosszúálló (#562), tengeri parduan (#565), trakuun lidérc (#576), Bropxat (#583), Rettegés Ura (#625), vtoeken döntőbíra (#627), csattogó kígyó (#697), Rüeumöeu szelleme (#712), fokozott burjánzás (#715) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761), inváziós ellenfelek (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
gázpajzs (#467, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 50 vp; taumaturgia: 50 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (133,4,1) | vámpirizáció (#1) (18,0) | áldomás (#6) (57,0) | feltámadás (#168) |
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | Techiulan aurája (#261) | erőpajzs III (#127) |
tárgyvédelem (#178) | méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse III (#59) | harci induló (#443) |
hatalomvarázs (#220) | csupasz izom (#28) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), ryuku átokvarázs (#280) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), fájdalomtükör (#379), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | mérges pók (#20) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | szutykos remák (#191) | |
puha ütés (#60) | >> | kobudera (#8) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | vámpír őrszem (#7057) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
gázpajzs (#467) | >> | smaragd sárkány (#326) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Ekhnagorhu (#291) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett! |
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): 133. labirintus (291,121). tolvajcéh (699): új. vályogviskó (739): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Thargodan könyvtár (768): többek közt 791. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 46, 47, 48, 49, 53, 57, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 167, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 180, 193, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 6, 11, 12, 13, 15, 16, 18, 20, 24, 26, 34, 35, 38, 41, 42, 43, 44, 49, 50, 51. |
Kész: 4, 7, 8, 10, 23, 47. |
HŐSTETTEID | ||
A morf invázióban megölt morfok száma: 1425, az összesen kapott pontszám: 204317. | ||
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 12, az összesen kapott pontszám: 604. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 8283 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) OK |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) OK |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) OK |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) OK |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) OK |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 143 TU. szükséges még: 27 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) OK |
pajzshasználat III (549) OK |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) OK |
bénító sebzés (555) OK |
pajzshasználat IV (556) OK |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) OK |
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3776 TU szükséges.) |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 660 | anguaxin váladék (#1382) | 1600 | árvalányhaj (#1909) | 545 | azúrharmat (#1161) | $11 | Blounther gyűrűje ($1548) | 5285 | borkonyó bibe (#312) | 3300 | csontkulcs (#74) | 124 | dinó szaru (#1385) | 62 | evaporőr háj (#105) | 1793 | ezüstdarab (#326) | 22 | feneketlen bugyor (#570) | 1365 | fokhagyma (#403) | 2800 | fülemüle agyar (#267) | 130 | gyenge méreg (#26) | 300 | halcsont (#390) | 6 | hoarián ujjkarika (#1347) | 760 | jégkristály (#593) | 1835 | jégszilánk (#1128) | 5940 | kaktuszbogyó (#429) | 10 | kavadu iszák (#25) | 104 | kavadu lebeny (#24) | 7770 | kerek kő (#19) | 4000 | kővirág gyümölcs (#1956) | 192 | kreommat szirom (#925) | 1300 | lidércesszencia (#1074) | $2 | lidérckorona ($531) | 9263 | madártoll (#112) | 2 | mentát korona (#1559) | 14 | moa stuki (#413) | 1050 | nerub szemfog (#1871) | 2109 | nothar bogyó (#923) | $1950 | óndarab ($85) | 1748 | őskristály-szilánk (#1525) | 1663 | pirkit (#153) | 11893 | quwarg tojás (#360) | 4350 | remák szív (#264) | 1526 | rézdarab (#70) | 680 | rum (#1419) | 418 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 4250 | sallank karom (#128) | 52 | surranó kígyó bőr (#47) | 5709 | szögletes kő (#17) | 148 | szuperkötél (#209) | 160 | tátika bibe (#1905) | 2834 | teriád féreg (#1276) | 1960 | teriád kobak (#1461) | 307 | Thargodan csont (#1181) | 9242 | tükör (#43) | 4 | tükörpáncél (#519) | 1130 | tulipán gumó (#1903) | 2550 | tűzbimbó (#623) | 1 | tűzúr csizmája (#533) | $1460 | ubuk tüske ($131) | 7480 | vámpírfog (#1221) | 7234 | varányszem (#30) | 1972 | vasérc (#152) | 30 | véka rizs (#1364) | 1680 | vízionár szem (#102) | 6 | Zarknod szeme (#740) | 5 | Zu'lit fülkarikája (#727) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | 10 | víz (#27) | |||
1 | sötét tekercs (#535) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
319 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 4 | azúrharmat (#1161) | |||
2 | csuklyavirág (#133) | 4 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
1 | hősiesítő medál (#1558) | 64 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | Raia csataszoknyája (#1537) | 1 | szent jogar (#150) | 7 | tigroszlán fog (#63) | |||
1 | vasérc (#152) |
181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | |
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|