Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. aug. 7. 17h:49' EZ A 759. JÁTÉKHETED, 584. FORDULÓD 760. játékheted kezdete: aug. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5330 SZÁMLA : XXXX |
Első ellenfélnek gnomori rémszolgát választod. [gnomori rémszolga:] Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy pszi-acéltorony pszit. [fertőzött ent:] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy életpajzs mágia...
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 655 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [gnomori rémszolga:] Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. [fertőzött ent:] Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél.
[gnomori rémszolga:] Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (75 életpontot vesztettél.) Felkészülsz a spirituális extenzióra.
Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gnomori rémszolga testét. (9 támadással 1157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+232 életerő). Mágikus hentesbárddal gyengén megütögeted a gnomori rémszolga testét. (7 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő).
[gnomori rémszolga:] Nem sikerült a gnomori rémszolga ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 246 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. [fertőzött ent:] Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik!
Durghal pörölyével párszor keményen megütöd a gnomori rémszolga jobb karját. (6 támadással 687 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Mágikus hentesbárddal megpöccinted a gnomori rémszolga testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). [gnomori rémszolga:] Nem sikerült a gnomori rémszolga ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 234 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. [fertőzött ent:] Csápjaival a fertőzött ent csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! [gnomori rémszolga:] A gnomori rémszolga összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Mivel fertőzött ent áll legközelebb hozzád, ő lesz a következő ellenfeled. Ideje belátni, nem sok esélyed van a túlélésre. Így inkább elmenekülsz a csatából. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +99 életerőt. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 2728, sebződés: 871, gyógyulás: 576, összesen: -295 ÉP}
* 1. KP: vv 138 12 71 | elmormolod a 138. varázslatot a 12. varázslatot a 71. varázslatot |
* 2. KP: vv 19 26 165 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: v 1 40 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: hh 2306 1100 0 | használod a 2306. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 5. KP: vv 188 178 14 | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 14. varázslatot |
* 6. KP: hh 841 1133 0 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 7. KP: vv 443 220 53 | elmormolod a 443. varázslatot a 220. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: vv 28 98 72 | elmormolod a 28. varázslatot a 98. varázslatot a 72. varázslatot |
* 9. KP: v 6 80 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 10. KP: h 697 1500 0 | használod a 697. tárgyat |
hu 135 232 226 | hulladék: 135 232 226 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
a 1594 1532 | átadod az 1594. tárgyat az 1532. kalandozónak |
hh 473 473 473 | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
hh 473 473 473 | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 1430 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. 28 életpontot vesztettél. Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra rohansz. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fertőzött ent testét. (10 támadással 1670 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+335 életerő). Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a fertőzött ent korhadó gyökerét. (6 támadással 517 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). A fertőzött ent csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A fertőzött ent most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. 31 464 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3617, sebződés: 116, gyógyulás: 469, összesen: +353 ÉP}
(Továbbmész...) [269,83] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy ködmágus. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 1518 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. Semmi hatás! Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a ködmágus bal oldalát. (10 támadással 812 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal néhányszor épp csak megérinted a ködmágus testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a ködmágus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki a ködmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. 30 083 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2500, sebződés: 158, gyógyulás: 40, összesen: -118 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 616 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Megmarkolva a Durghal pörölyét ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a tüskés totemblarg bal vállát. (6 támadással 913 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+183 életerő). Mágikus hentesbárddal csak érinted a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A tüskés totemblarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-46 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a tüskés totemblarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 kitintüskét. 15 989 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1608, sebződés: 56, gyógyulás: 211, összesen: +155 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 901 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (61 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Durghal pörölyét ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a tleikan ölőművész rusnya testét. (9 támadással 1417 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal megpöccinted a tleikan ölőművész testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) A tleikan ölőművész csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 227 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. 20 953 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2386, sebződés: 288, gyógyulás: 54, összesen: -234 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 905 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 100 életpontot vesztettél. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre rohansz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kreiton jótündér világító csápját. (9 támadással 1418 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+284 életerő). Mágikus hentesbárddal gyengén megütöd a kreiton jótündér testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. A kreiton jótündér csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A kreiton jótündér csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kreiton jótündér még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 áldott kő. 27 155 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2396, sebződés: 132, gyógyulás: 318, összesen: +186 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 900 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a kreiton lich testét. (9 támadással 1412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+283 életerő). Mágikus hentesbárddal csak érinted a kreiton lich groteszk fejét. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A kreiton lich csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Öregedtél 5 évet. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 59 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A kreiton lich még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
25 314 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2411, sebződés: 122, gyógyulás: 328, összesen: +206 ÉP}
(Továbbmész...) [269,82] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy púdersziklát. Találsz egy vaskohót. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ezüstdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 ezüstdarabot! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Dranadáni Salamon. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 1451 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (111 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A Dranadáni Salamon mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 240 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Patájával a Dranadáni Salamon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 228 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) A lény összetapos! 109 életpontot vesztettél. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A Dranadáni Salamon leken néhány pofont. (2 támadástól 230 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) A Dranadáni Salamon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 259 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Összetipor lábával. 125 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1451, sebződés: 1302, gyógyulás: 200, összesen: -1102 ÉP}
v 198 257 97 | elmormolod a 198. varázslatot |
268 | 269 | 270 | 271 | 272 | |
81 | |
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
[257,97] Vált a terep: dombság után ritka erdő.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 625 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (7 támadással 1088 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+218 életerő). Mágikus hentesbárddal csak érinted a szellemdarázs szellemtestét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. 13 676 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1791, sebződés: 142, gyógyulás: 275, összesen: +133 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 453 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (10 támadással 1567 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+314 életerő). Mágikus hentesbárddal néhányszor épp csak megérinted a tleikan házőrző jobb hátsó lábát. (3 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A tleikan házőrző meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. 19 088 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2259, sebződés: 214, gyógyulás: 417, összesen: +203 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 952 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (52 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a tleikan behemót testét. (10 támadással 1267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+254 életerő). Mágikus hentesbárddal párszor megpöccinted a tleikan behemót termetes combját. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a tleikan behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 201 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Véres nyál csordul ki a tleikan behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. 20 101 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2351, sebződés: 253, gyógyulás: 334, összesen: +81 ÉP}
Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 929 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (50 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tleikan behemót termetes combját. (10 támadással 1270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+255 életerő). Mágikus hentesbárddal párszor megpöccinted a tleikan behemót testét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A tleikan behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 225 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +93 életerőt. 20 101 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2326, sebződés: 275, gyógyulás: 338, összesen: +63 ÉP}
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 691 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a ro'galhal kísértet fejét. (7 támadással 1144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+229 életerő). Mágikus hentesbárddal megpöccinted a ro'galhal kísértet bal karját. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. A ro'galhal kísértet újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A ro'galhal kísértet még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
17 291 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1909, sebződés: 158, gyógyulás: 288, összesen: +130 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 439 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Elszántan a másikra rontasz. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a shokara bogár jobb középső lábát. (8 támadással 1104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+221 életerő). Mágikus hentesbárddal épp hogy eltalálod a shokara bogár testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Hiába próbálsz hátrálni, a shokara bogár többször is megmar! (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A shokara bogár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 malachit füzér. 17 278 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1608, sebződés: 96, gyógyulás: 267, összesen: +171 ÉP}
Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 881 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan ölőművész testét. (9 támadással 1405 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal súrolod a tleikan ölőművész jobb karját. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 245 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) A tleikan ölőművész összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
20 953 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2371, sebződés: 245, gyógyulás: 57, összesen: -188 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 908 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a kreiton lich testét. (9 támadással 1396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+280 életerő). Mágikus hentesbárddal meghorzsolod a kreiton lich groteszk fejét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A kreiton lich meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Öregedtél 4 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 471 életpontot vesztettél. A kreiton lich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. 25 314 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2379, sebződés: 562, gyógyulás: 314, összesen: -248 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 773 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi eredménye! Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kreiton átokmester ráncos csápját. (9 támadással 1429 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+286 életerő). Mágikus hentesbárddal gyengén megütöd a kreiton átokmester fejét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Csápjával megérint a kreiton átokmester. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Rosszullét fog el. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A kreiton átokmester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 hro tekercs. 24 804 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2271, sebződés: 20, gyógyulás: 316, összesen: +296 ÉP}
(Továbbmész...) [256,95] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sérült elmeszonda. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 224 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. 35 életpontot vesztettél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot vesztettél. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Durghal pörölyével párszor keményen megütöd az elmeszonda testét. (2 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Mágikus hentesbárddal épp hogy eltalálod az elmeszonda testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Az elmeszonda meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-108 életerő). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
8 430 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 629, sebződés: 202, gyógyulás: 104, összesen: -98 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 779 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled sivatagi vihar varázslatot lő rád. 90 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a quwarg széltáncos testét. (9 támadással 1218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+244 életerő). Mágikus hentesbárddal csak érinted a quwarg széltáncos testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg széltáncos többször is megmar! (2 támadástól 257 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-10 pszi pont.) (-1 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 quwarg igazgyöngy. 27 325 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2063, sebződés: 347, gyógyulás: 322, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [256,94] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy tüskés totemblarg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 626 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-18 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés totemblarg egyik lábát. (6 támadással 929 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+186 életerő). Mágikus hentesbárddal megpöccinted a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüst gyűrű felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-38 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A tüskés totemblarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 káosztiara [káosztiara ládikóba-> (187,107)-> 70 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 kitintüskét. 15 989 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1642, sebződés: 173, gyógyulás: 239, összesen: +66 ÉP}
m 8 2 2 | mozogsz északra, keletre, keletre |
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 802 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra rohansz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a szellemdarázs jobb oldalát. (8 támadással 1221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+245 életerő). Mágikus hentesbárddal meghorzsolod a szellemdarázs jobb oldalát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Több csapást kapsz a szellemdarázs farkától. (2 támadástól 267 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
17 364 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2098, sebződés: 267, gyógyulás: 327, összesen: +60 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés besül. Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1446 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre rontasz. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rothadó borzalom kuszaságát. (10 támadással 1610 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+323 életerő). Mágikus hentesbárddal párszor keményen megütöd a rothadó borzalom elővillanó darabját. (7 támadással 592 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a rothadó borzalom, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-6 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farkával a kezedre csap. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A rothadó borzalom karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 141 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 bo'adhun aranygömb. 37 863 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3648, sebződés: 421, gyógyulás: 512, összesen: +91 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 1375 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-64 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A teremtmény öblösen felkacag, majd tesz egy apró ujjmozdulatot. A következő pillanatban egy apró pukkanás kíséretében eltűnik szeretett tárgyad, egy Thargodan koponya! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a kristálynyálka ragadós kötőizmait. (10 támadással 1560 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal párszor keményen megütöd a kristálynyálka bal oldalát. (10 támadással 799 életpontot sebezve.) . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Végighúz rajtad a kristálynyálka a csápjával. (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Csápjával megérint a kristálynyálka. (1 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-58 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Durghal pörölyével párszor keményen megütöd a kristálynyálka masszatestét. (6 támadással 942 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal megpöccinted a kristálynyálka testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) A kristálynyálka csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 172 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Végighúz rajtad a kristálynyálka a csápjával. (1 támadástól 161 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-68 életerő). A kristálynyálka összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. 38 684 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4750, sebződés: 844, gyógyulás: 140, összesen: -704 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 2753 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 97 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (367 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: fekete gyöngy, gór formázó minta, 17 borkonyó bibe. Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével néhányszor megcsapod az árnytündér csontváz fejét. (10 támadással 1024 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal párszor keményen megütöd az árnytündér csontváz kiálló bordáit. (10 támadással 517 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az árnytündér csontváz gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 410 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +82 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-7 minden tulajdonságodra kör végéig.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. 48 455 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4294, sebződés: 874, gyógyulás: 90, összesen: -784 ÉP}
(Továbbmész...) [257,93] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek.
(Továbbmész...) [258,93] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt.
m 2 | mozogsz keletre |
ef 90 546 | energia fejlesztése 90 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 4. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: h 234 40 0 | használod a 234. tárgyat |
* 6. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
* 7. BP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
LOVAGI SISAKFORGÓ (1594. TÁRGY) St. Laurel egykor a yaurr hadsereg magas rangú tábornoka volt, de mára csak egy vén, nyugalmazott katona. Ha azonban a Királyság nagy bajban van, az uralkodó sosem mulasztja el kikérni a lovag tanácsát hadvezetés kérdésében. Nem csoda hát, hogy Lord Kovács József is így felnéz rá. Ez a színes tollakból, és egy különleges patentből készített sisakforgó gyakorlatilag bármilyen fejfedőre felilleszthető (a KF 1594 paranccsal, de persze fejfedődet továbbra is viseled majd mellette). Szép-szép, de vajon miért ajándékoz egy ilyen híres-neves generális egy ilyen mihaszna tárgyat a megmentőjének? Talán azért, mert ha ezzel a dísszel a sisakodon vezetsz egy csapatot TK-ba, csapatmunka szakértelmed a szokásos +20%-ával fejlődik! Ha még nem érted el a 4-es csapatmunka szintet, a sisakforgót, az életkor, a többszemélyes kalandos tapasztalat és megszerzett tudás megtisztelő jelképét sajnos nem KF-elheted. |
SZITHON VÍZFÓKUSZ (1654. TÁRGY) A szithonok ősi faj voltak, amennyire tudjuk, a moák ellenségei. Nem sok írásos bizonyíték maradt fenn a létezésüket illetően, az ősi feljegyzésekből csupán annyi derült ki, hogy a moáknál korábban kihaltak, hiszen épp a moák pusztították el őket. Néhány sikertelen expedíció indult már ősi szithon bányák felderítésére, de be is fuccsoltak, annál az egyszerű oknál fogva, hogy nem tudták hol keressék ezeket a helyeket. A szithon vízfókusz mágikus eredetű eszköz, St. Laurel ezt Sárkányverem városában cserélte el (természetesen illúzió hatása alatt) egy Thargodannal, és csupán egy brakkarát adott érte. A balga szörny nem tudta, mitől válik meg, igaz, St. Laurel is csak sejtette annak idején, hogy értékes tárgyra bukkant. Mi sem fejezhetné ki jobban a háláját, hogy most pedig megválik tőle a javadra?! Ha az víztükörkék színű szithon fókuszt magadnál tartod, sokkal jobban tudod majd koncentrálni a varázslataid sebzését. Ennek köszönhetően azok a támadó varázslataid, melyek több személyre is hatnak, az oldaladon harcoló társaidra nem lesznek hatással, és így az ellenfélen is többet fognak sebezni. Persze létezhetnek varázslatok, melyeket még a szithon eszköz mellett sem tudsz tökéletesen fókuszálni. Ha még nem vagy elég jártas a csapatmunkában (azaz szakértelmed kisebb, mint 5), hiába a vízfókusz, nem tudod használni. |
KALAND ISMERTETÉSE Biztos korábban is megtörtént veled, hogy hallottál valamilyen jó kis többszemélyes kalandról, de ahány forrásból, annyiféleképpen elmesélve, miről is van szó. A valódi igazság így aztán rejtve maradt! Na de most, hogy a többszemélyes kalandoknak már ennyi részletét megismerted, lehetőséged nyílik arra, hogy pontosan úgy meséld el más kalandozóknak a "beszervezésed" történetét, ahogyan az megtörtént, azaz mostantól képes vagy arra, hogy többszemélyes kalandot ismertess meg másokkal. A kiválasztott kalandozóval/kalandozókkal persze személyesen kell találkoznod, a teljes igazságot máshogy nem lehet elmondani. Add ki hát a TKB 2 <kalandozó száma> <kaland száma> parancsot, és a kalandozóval való legközelebbi barátságos találkozókor előadod neki a történeted. Reméljük, még nem ismerte korábban! Egyszerre több ilyen TKB parancsod is lehet érvényben (de mindegyik egy helyet foglal a Feltételes parancsaid listájában). Egy kalandozóra egy időben csak egyetlen beállításod lehet érvényben. Olyan kalandozónak, aki még egyetlen többszemélyes kalanddal sem találkozott, nem tudod előadni a történeted. |
DRANADÁNI SALAMON (616. SZÖRNY) Dranadáni Salamon sokáig villaszerű építmény tulajdonosa volt az árnybirodalom területén húzódó hegységek-dombságok valamelyikében. Aztán jöttek az árnytündérek, mindent begyaláztak az istenek szemében tüskének tekinthető tevékenységeikkel, és valahogy a dranadáni kőtörők legnagyobbika (talán a legbutábbika is) elvesztette sziklákból és sziklákba vájt otthonát. Dranadáni Salamon bosszút esküdött, de nem egy konkrét személyt vagy fajt illetően, hanem a világ egészével szemben. Azóta nemcsak az árnytündérek, de Ghalla apraja-nagyja összerezdül, ha Dranadáni Salamon zengő baritonja, vagy lépteinek közeledő dübörgése felcsendül a távolban. |
DALEBGAD KRISTÁLYCSIZMA (674. TÁRGY) Az ősi idők érce, a dalebgad a létező legkeményebb anyag, amely az ismert világon és azon kívül létezik. Nemcsak megmunkálásának titka veszett már rég a múltba - amely nyilvánvalóan összetett mágikus eljárásokat is magába foglalt - mára már a belőle készült tárgyak is csak legendának számítanak. Ez a dalebgadból készült kristálycsizma egyedülálló relikvia - azonos könnyedséggel simul egy gnóm és egy troll lábára. Nemcsak hattal növeli meg a védettségedet, de mind az öt alaptulajdonságodat is megnöveli eggyel, amíg viseled! Nem veheted fel azonban, ha a szinted 25 alatt van. |
Erő: | 102 (147) | Szint: | 56 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 251 cm |
IQ: | 78 (118) | Támadás: | 115 (126) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 490 kg |
Ügyesség: | 77 (100) | Védekezés: | 143 (154) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/39 év |
Egészség: | 78 (105) | Életpont: | 1972/1445 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 89 (116) | Varázspont: | 3608/715 | Pénz: | 3553 arany | Kép. pont: | 36 |
Tudatpont: | 90/14 | Pszi pont: | 829/3865 | Halhatatlanság: | 18 % | EFejl: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 19/64 | ökölvívás: | 7/67 | szúrófegyverek: | 16/24 |
vágófegyverek: | 21/76 | ütőfegyverek: | 63/72 (+9%) | lőfegyverek: | 21/50 |
dobófegyverek: | 39/75 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
259,93 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya nektárja 10/10 | Pszi katalizátor 50/20 | Max életkor 101 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 396 863 TVP | E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/2 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 70/56 | 2. nyomkövetés: | 73/67 | 3. mászás: | 39/69 (+18%) |
4. csapdakészítés: | 60/43 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 33/52 | 6. gyógyítás: | 88/16 (+15%) |
7. titkosírás: | 3/73 | 8. felderítés: | 39/19 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 3/89 |
10. teológia: | 247/32 (+97%) | 11. taumaturgia: | 246/21 (+40%) | 12. szerencsejáték: | 7/72 |
13. versengés: | 32/72 | 14. harcművészetek: | 4/1 | 15. zene: | 192/94 |
16. szörnyismeret: | 30/14 | 17. pszi: | 70/58 (+1%) | 18. zárnyitás: | 37/88 |
19. vadászat: | 5/54 | 20. vitalitás: | 9/5 (+12%) | 21. bányászat: | 56/59 (+5%) |
22. testépítés: | 128/65 | 23. úszás: | 22/72 | 24. főzés: | 37/25 |
25. csapatmunka: | 4/19 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 478 | |||
2. támadás bónusz: 3 | 3. védekezés: 2 | 4. max. életpont: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 |
6. regeneráció: 5(6) | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 25 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), bűvös shurikent (#562) (max. 9999 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 9999 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), édesmoha csomót (#1479) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 9999 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
úszol max. Feltételes úszás max. 200 TVP-ért. |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 32, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), 9999. szövetség (#9999) (csak egyszer), vércápa sámán (#281), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), bolyongó lidérc (#388), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), Rém (#315), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), halálmadár (#351), ro'galhal gyóntató (#524), Harmarghal (#525), fekélyes hernyó (#489), őshonos sziklozug (#447), nekrit parazita (#787), Ywgerothon (#7053) (csak egyszer), eszement trappoló (#549), bosszúálló (#562), tengeri parduan (#565), trakuun lidérc (#576), Bropxat (#583), Rettegés Ura (#625), vtoeken döntőbíra (#627), csattogó kígyó (#697), Rüeumöeu szelleme (#712), fokozott burjánzás (#715) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761), inváziós ellenfelek (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
gázpajzs (#467, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 50 vp; taumaturgia: 50 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (133,4,1) | vámpirizáció (#1) (23,0) | áldomás (#6) (57,0) | feltámadás (#168) |
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | Techiulan aurája (#261) | erőpajzs III (#127) |
tárgyvédelem (#178) | méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse III (#59) | harci induló (#443) |
hatalomvarázs (#220) | csupasz izom (#28) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), ryuku átokvarázs (#280) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), fájdalomtükör (#379), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | mérges pók (#20) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | szutykos remák (#191) | |
puha ütés (#60) | >> | kobudera (#8) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | vámpír őrszem (#7057) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
gázpajzs (#467) | >> | smaragd sárkány (#326) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Ekhnagorhu (#291) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett! |
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): 133. labirintus (291,121). tolvajcéh (699): új. vályogviskó (739): új. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Thargodan könyvtár (768): többek közt 791. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 46, 47, 48, 49, 53, 57, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 167, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 180, 193, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 6, 11, 12, 13, 15, 16, 18, 20, 24, 26, 34, 35, 41, 42, 43, 44, 49, 50. |
Kész: 7, 8, 10, 23, 47. |
HŐSTETTEID | ||
A morf invázióban megölt morfok száma: 1425, az összesen kapott pontszám: 204317. | ||
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 12, az összesen kapott pontszám: 604. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 60. Szerzett pont: 6284. Beállított erő: 0 Összpont: 6284 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) OK |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 105 TU. szükséges még: 25 TU. |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) OK |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) OK |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) OK |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 75 TU. szükséges még: 95 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) OK |
pajzshasználat III (549) OK |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) OK |
bénító sebzés (555) OK |
pajzshasználat IV (556) OK |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) OK |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 922 TU szükséges.) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 1660 | anguaxin váladék (#1382) | 1600 | árvalányhaj (#1909) | 545 | azúrharmat (#1161) | $11 | Blounther gyűrűje ($1548) | 5285 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bot (#4) | 1 | csatabárd (#555) | 3300 | csontkulcs (#74) | 124 | dinó szaru (#1385) | 423 | éjkristály (#958) | 1923 | ezüstdarab (#326) | 22 | feneketlen bugyor (#570) | 1365 | fokhagyma (#403) | 2800 | fülemüle agyar (#267) | 3 | gyíkfű (#201) | 300 | halcsont (#390) | 6 | hoarián ujjkarika (#1347) | 760 | jégkristály (#593) | 1835 | jégszilánk (#1128) | 5940 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kentaurusz kürt (#1643) | 6690 | kerek kő (#19) | 2910 | kővirág gyümölcs (#1956) | 192 | kreommat szirom (#925) | 1300 | lidércesszencia (#1074) | $2 | lidérckorona ($531) | 10263 | madártoll (#112) | 2 | mentát korona (#1559) | 23 | moa kártya (#1349) | 1050 | nerub szemfog (#1871) | 2109 | nothar bogyó (#923) | 38 | ogwawa kulcs (#1376) | 1748 | őskristály-szilánk (#1525) | 1406 | pirkit (#153) | 11193 | quwarg tojás (#360) | 7 | raaba-gumó (#936) | 4350 | remák szív (#264) | 680 | rum (#1419) | 38 | ryuku pecsétgyűrű (#1580) | 418 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 4280 | sallank karom (#128) | 50 | szaké (#1295) | 5709 | szögletes kő (#17) | 144 | szuperkötél (#209) | 2834 | teriád féreg (#1276) | 1960 | teriád kobak (#1461) | 290 | Thargodan csont (#1181) | 9358 | tükör (#43) | 4 | tükörpáncél (#519) | 1180 | tulipán gumó (#1903) | 2150 | tűzbimbó (#623) | 1 | tűzúr csizmája (#533) | 7063 | vámpírfog (#1221) | 7234 | varányszem (#30) | 1680 | vízionár szem (#102) | 6 | Zarknod szeme (#740) | 5 | Zu'lit fülkarikája (#727) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
17 | borkonyó bibe (#312) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
6 | fiatalság itala (#473) | 308 | gyöngymangó (#135) | 39 | ilkin érc (#232) | |||
1 | madártoll (#112) | 74 | ramit kő (#226) | 1 | Thargodan koponya (#1182) | |||
5 | víz (#27) | 1 | lovagi sisakforgó (#1594) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1141 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | bo'adhun aranygömb (#757) | |||
1 | dalb.kristálycsizma (#674) | 3 | dlathog kőzet (#829) | 3 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | hro tekercs (#781) | 5 | kaja (#2) | 2 | kitintüske (#879) | |||
1 | kreiton esszencia (#892) | 1 | malachit füzér (#755) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | quwarg igazgyöngy (#912) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) |
255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | |
92 | |
|
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
|
95 | |
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|