57. forduló, 59. forduló, Marion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. febr. 11. 15h:14'
EZ A 476. JÁTÉKHETED, 58. FORDULÓD
477. játékheted kezdete: febr. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1919
SZÁMLA : XXXX

MARION KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,76] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+85 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+14 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+31 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 210.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 205.]

* 4. KP: használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 200.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 195.]

ve 196 2 megveszed a 196. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

ve 390 3 megveszed a 390. tárgyat 3
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

tf 1 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 91 TVP-t kell elköltened.] Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (testépítés: 1. szint). (ld. enc.) [1 pontot használtál fel, van még 194.]

bb 347 beraksz a bankba a 347. tárgyat
Sajnálom, de ezen a mezőn nincs bank. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

v 6 10 elmormolod a 6. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 5 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
9 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

h 1 14 20 használod az 1. tárgyat
A 2. paraméterként megadott tárgyból nem áll rendelkezésedre 10 arany összértékű. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

kf 225 2 kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a kőkalapácsot, majd a bal kezedbe veszed az orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

kf 171 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat
Elrakod a vashegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[79,77] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ovimon-bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Az első ellenfél egy varkaudar kósza.

Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a varkaudar kósza testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot a másikra rontasz. Rövid karddal felnyitod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar kósza testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar kósza minden csapását hárítanod. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Rövid karddal épp hogy megvágod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a varkaudar kósza bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar kósza minden csapását hárítanod. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy varkaudar kósza. {max. életpontja: 111-122.}

Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a varkaudar kósza testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre rontasz. Ezt a támadást elhibáztad! Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar kósza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Rövid karddal megkarcolod a varkaudar kósza jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a varkaudar kósza testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar kósza minden csapását hárítanod. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+28 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+27 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [79,78] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy. Ezt a mocsarat sokan Maad szívének tartják, a mágia és boszorkányság eleven termőtalajának. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy szintszívó. {támadása: 8.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Az első ellenfél egy varkaudar kósza.

Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a varkaudar kósza nyakát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Rövid karddal kissé megkarcolod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar kósza jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Támadásodat elkerülte ellenfeled. Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar kósza nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}

A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy varkaudar kölyök. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+42 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+31 életerő.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [168 pontot használtál fel, van még 26.]

kf 13 kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat
Elrakod a rövid kardot, majd a jobb kezedbe veszed a kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[78,79] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ez az odu elég vacak, akad benne némi kacat, szintszívó és kincs, csak quwarg nincs. <Vasalt Bunkók> " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A vanulógia alapja: energia nem vész el, csak átalakul. - Doktroll Martens " Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy fekete amőba került az utadba. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a fekete amőba jobb oldalát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kőkalapácsot ellenfeledre támadsz. Kőkalapáccsal többször eltalálod a fekete amőba testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a fekete amőba gomolygó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A fekete amőba meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 4 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kőkalapáccsal többször eltalálod a fekete amőba testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a fekete amőba gomolygó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A fekete amőba csápol, de mindhiába. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Első ellenfeled egy vark. nekromanta.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kőkalapácsot a másikra rohansz. Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a vark. nekromanta testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vark. nekromanta bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy ork sámán.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 9 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted az ork sámán testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kőkalapácsot a másikra ugrasz. Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 6 életpontot vesztettél. Az ork sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Aki hegyeket akar mozdítani, az apró kövekkel kezdi. -DM "

(Továbbmész...) [77,79] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Egy varkaudar kölyök áll veled szemben. {védettsége: 5 szúró, 5 vágó, 5 ütő ellen.}

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy vark. nekromanta.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a vark. nekromanta jobb vállát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a vark. nekromanta testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vark. nekromanta testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Kőkalapáccsal többször eltalálod a vark. nekromanta bal lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 2.]

kf 182 kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat
Elrakod a kőkalapácsot, majd a jobb kezedbe veszed a vashegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

kf 13 2 kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az orgyilkos tőrt, majd a bal kezedbe veszed a kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 1 6 mozogsz északkeletre, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ef 7 501 energia fejlesztése 7
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ext visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2014. évben 2. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 122 keresed a 122. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy xirnoxot. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -4.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 8, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a spagulár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 197 pontot. A következő körben tehát 193 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TESTÉPÍTÉS
A testépítés szakértelem leginkább az erejüket növelni, a testüket izmossá, tetszetőssé tenni akarók körében népszerű. Köztudott, hogy a súlyzó használata meggyorsítja az erő TF-elésének hatékonyságát: ha azonban rendelkezel a testépítés szakértelemmel, ez a dolog még fokozottabb! Ahányas a testépítés szakértelmed, annyi plusz százalékkal nő a súlyzó hatásfoka. A testépítés szakértelmed az erő TF-elése növeli, méghozzá igencsak gyorsan! A testépítés szakértelmed csak a szakértelmet kifejlesztő KT-k tagjai tudják növelni gyakorlással, még akkor is, ha valamilyen úton-módon (öröklés) megszerzik a képességet.

FEKETE AMŐBA (364. SZÖRNY)
Ocsmány, vonagló massza a mocsárban - egy óriási méretűre hízott amőba! Legjobb, ha nagy ívben elkerülöd, hiszen ezek a teremtmények közel elpusztíthatatlanok. Ha pedig mégis megölöd, ugyan mit érsz vele?

KARAKTERLAP

Marion, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Tharr tanítványa vagy. Papi hited: 44. A Két Kard Testvérisége (#9118) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 58. fordulód.

Erő: 19 (30) Szint: 14 Merészség: 8/5 Magasság: 171 cm
IQ: 17 (22) Támadás: 27 Agresszió: 4 Testsúly: 129 kg
Ügyesség: 18 (23) Védekezés: 24 Menekülés: 40 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 16 (21) Életpont: 273/130 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (26) Varázspont: 237/1 Pénz: 602 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 28/11 Pszi pont: 64/9
Eddig összesen 153 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 971 TP-t kaptál. Jelenleg 61 381 TP-d van. A következő szinthez még 13 619 TP szükséges. Trófeáid: vark. nekromanta, ork bérgyilász, varkaudar kósza. A 49. fordulódban 2933 arany került a bankszámládra. 3196 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 13/74 (+8%)
vágófegyverek: 1/39 (+39%) ütőfegyverek: 8/70 (+25%) lőfegyverek: 12/76 (+32%)
dobófegyverek: 1/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -5.); nyílvessző (#108) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
77,79 mezőn táborozol
Szkander vereségeid: 0 győzelmeid: 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/25 (+22%) 2. nyomkövetés: 1/41 (+22%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 2/78 5. csapdakészítés: 7/77 (+58%) 6. csapdaészlelés: 1/0
7. gyógyítás: 20/85 (+164%) 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 1/7
10. szörnyidomítás: 1/56 11. teológia: 7/22 (+10%) 12. taumaturgia: 2/34
13. szerencsejáték: 1/10 14. versengés: 2/52 15. zene: 1/0
16. szörnyismeret: 4/19 17. pszi: 8/15 (+14%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 10/5 20. bányászat: 3/11 21. testépítés: 1/0 (+100%)
22. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 30 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
manaelementál (#290), nektoraf (#355)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
csupasz izom (#28) hadiszerencse I (#13) pszi-ernyő (#64) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
2.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 69 (limit: 110), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 7 215.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
azért a támadás... (221)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 25 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 280 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

Összsúly: 117.82 kg Megterheltség: 168%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 60 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 21 kerek kő (#19) 1 nyílvessző (#108)
3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

76 77 78 79 80 81
75
76
77
78
79
80
(77,79) varkaudar kölyök (#685), vark. nekromanta (#173)
(78,79) fekete amőba (#364), vark. nekromanta (#173), ork sámán (#345)
(79,77) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, varkaudar kósza (#347)
(79,78) szintszívó (#96), varkaudar kósza (#347)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A halálkúpokhopz új kincsek és készíthető tárgyak kerültek be.

Üzenet küldése a karakternek