Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. aug. 7. 10h:39' EZ A 739. JÁTÉKHETED, 579. FORDULÓD 740. játékheted kezdete: aug. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5330 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 138 12 71 | elmormolod a 138. varázslatot a 12. varázslatot a 71. varázslatot |
* 2. KP: vv 19 26 165 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: v 1 40 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: hh 2306 1100 0 | használod a 2306. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 5. KP: vv 188 178 14 | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 14. varázslatot |
* 6. KP: hh 841 1133 0 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 7. KP: vv 443 220 53 | elmormolod a 443. varázslatot a 220. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: vv 28 98 72 | elmormolod a 28. varázslatot a 98. varázslatot a 72. varázslatot |
* 9. KP: v 6 80 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 10. KP: h 697 1500 0 | használod a 697. tárgyat |
ext | visszadátumozás kérelem |
v 96 185 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
192 | 193 | 194 | |
59 | |
|
|
60 | |
|
|
61 | |
|
|
[185,60] Épületek tűnnek fel.
ve 403 30 | megveszed a 403. tárgyat 30 |
ve 1161 100 | megveszed az 1161. tárgyat 100 |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 99 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. (A(z) tűztagadó védett meg.) Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. (A(z) tűztagadó védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapást mérve bezúzod az őrült varázsló bal vállát. (1 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Mágikus hentesbárddal kegyetlenül megütöd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +99 életerőt. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rókafarok és 2 sáfránypor. 3 440 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 0, gyógyulás: 69, összesen: +69 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[193,60] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ongóliant. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 235 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant jobb lábát. (2 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Mágikus hentesbárddal eltalálod az ongóliant testét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Az ongóliant vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +99 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű, egy aranytű, egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és 3 vas dobónyíl. 4 980 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 666, sebződés: 13, gyógyulás: 101, összesen: +88 ÉP}
fno 6 7 | fejl. pont elköltés 6 7 |
ftv 280 7047 | felt. tám/véd. varázslat a 280. varázslatot a 7047. szörnyet |
ftv 280 7048 | felt. tám/véd. varázslat a 280. varázslatot a 7048. szörnyet |
ftv 280 7057 | felt. tám/véd. varázslat a 280. varázslatot a 7057. szörnyet |
v 198 282 103 | elmormolod a 198. varázslatot |
192 | 193 | 194 | |
59 | |
|
|
60 | |
|
|
61 | |
|
|
[282,103] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Besétálsz a drakolder csatamezőre. Szerencsére a dramoan talizmán megvéd az ősi mágiák permanens pusztító erejétől. Úgy néz ki néhány dolog azért megúszta a pusztítást: kicsit beljebb törött kardokra, olvadt szélű pajzsokra és behorpadt páncélokra bukkansz. A csatamező belseje felé néhány kortárs kalandozó holttestére bukkansz. A szerencsétlenek! Egy tomboló gothag döglidérc védelmezi a vadászterületét.
Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 459 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a gothag döglidérc testét. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Durghal pörölyét ellenfeledre ugrasz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a gothag döglidérc testét. (10 támadással 1719 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal csak érinted a gothag döglidérc testét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +99 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. 21 850 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2432, sebződés: 99, gyógyulás: 28, összesen: -71 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy agytaposás rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 1915 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ködmágus fekete csuháját. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével párszor keményen megütöd a ködmágus fekete csuháját. (10 támadással 887 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal párszor keményen megütöd a ködmágus jobb lábát. (8 támadással 383 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a ködmágus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 194 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki a ködmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +99 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 éjkristály. 37 992 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3186, sebződés: 194, gyógyulás: 51, összesen: -143 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 1415 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kristálynyálka masszatestét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-46 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A lény gúnyosan végigmér téged, majd rádmutat. A következő pillanatban egy apró pukkanás kíséretében eltűnik szeretett tárgyad, egy amul kulcs! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a kristálynyálka masszatestét. (10 támadással 1805 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a kristálynyálka masszatestét. (10 támadással 912 életpontot sebezve.) A kristálynyálka csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 79 életpontot vesztettél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-46 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Durghal pörölyével párszor keményen megütöd a kristálynyálka masszatestét. (3 támadással 524 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal épp hogy eltalálod a kristálynyálka ragadós kötőizmait. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a kristálynyálka. (1 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). Végighúz rajtad a kristálynyálka a csápjával. (1 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-48 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-69 életerő). A kristálynyálka most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +99 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 39 814 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4875, sebződés: 901, gyógyulás: 132, összesen: -769 ÉP}
m 1 6 6 | mozogsz északkeletre, nyugatra, nyugatra |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 1009 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét kaszás fekete csuháját. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (46 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét kaszás jobb karját. (9 támadással 1619 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal épp hogy eltalálod a sötét kaszás bal lábát. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 240 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 76 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A sötét kaszás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +99 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29 977 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2724, sebződés: 362, gyógyulás: 56, összesen: -306 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 611 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a szellemdarázs jobb oldalát. (6 támadással 1002 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+201 életerő). Mágikus hentesbárddal gyengén megütöd a szellemdarázs bal vállát. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ütéseket mér a szellemdarázs a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 198 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A szellemdarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +99 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 676 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1701, sebződés: 198, gyógyulás: 271, összesen: +73 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 772 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 1167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+234 életerő). Mágikus hentesbárddal csak érinted a kreiton bűvölő testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-13 TVP). A kreiton bűvölő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +99 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 363 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2145, sebződés: 48, gyógyulás: 276, összesen: +228 ÉP}
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 710 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan hadúr ősöreg testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tleikan hadúr jobb vállát. (6 támadással 1032 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal megpöccinted a tleikan hadúr oszladozó fejét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Sajnos nem sikerült a tleikan hadúr minden csapását hárítanod. (2 támadástól 230 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) A tleikan hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +99 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 969 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1926, sebződés: 230, gyógyulás: 54, összesen: -176 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 807 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kreiton idéző testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Megmarkolva a Durghal pörölyét a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a kreiton idéző testét. (9 támadással 1239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+248 életerő). Mágikus hentesbárddal meghorzsolod a kreiton idéző testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A kreiton idéző szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +99 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20 312 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2208, sebződés: 44, gyógyulás: 285, összesen: +241 ÉP}
(Továbbmész...) [282,102] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy patás tanough. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 1111 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a patás tanough éjsötét bőrét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (83 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre támadsz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a patás tanough testét. (9 támadással 1571 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+315 életerő). Mágikus hentesbárddal megpöccinted a patás tanough jobb hátsó lábát. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A patás tanough agyarát a véknyadba döfi. (1 támadástól 164 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Patájával a patás tanough hasadba tapos. (1 támadástól 280 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) A patás tanough most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +99 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 362 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2898, sebződés: 527, gyógyulás: 436, összesen: -91 ÉP}
A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a Durghal pörölyét ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki jobb oldalát. (1 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Mágikus hentesbárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kőkorszaki szaki szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a Shengoroth karmát, szereztél 1 kőszemet. 1 008 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 0, gyógyulás: 62, összesen: +62 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 4 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Mágikus hentesbárddal iszonyatosan megcsapod a sötét gnóm testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 749 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 10, gyógyulás: 65, összesen: +55 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 4 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapást mérve bezúzod a sötét gnóm fejét. (1 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Mágikus hentesbárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a sötét gnóm testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 749 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 10, gyógyulás: 62, összesen: +52 ÉP}
(Továbbmész...) [281,102] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tükörtornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. Hosszú órákig izzadsz a falon, és sok-sok kört megteszel, míg felérsz a bejáratig. A lentről sötét foltnak tűnő jelenés tényleg egy bejárat, mely mögött egy fényesen kivilágított, tágas terem húzódik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). A terem belsejében szinte nem is érezni a tükörtorony forgását, merengsz el a fizika tudományában, amíg meg nem hallod az előtted álló lény fújtatását. Ez egy shokara bogár!
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 471 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre rontasz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a shokara bogár testét. (8 támadással 1195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+240 életerő). Mágikus hentesbárddal csak érinted a shokara bogár testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Több marást ejt rajtad a shokara bogár csáprágójával. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
17 278 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1751, sebződés: 109, gyógyulás: 292, összesen: +183 ÉP}
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 831 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a tleikan hajadon jobb oldalát. (9 támadással 1568 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+314 életerő). Mágikus hentesbárddal súrolod a tleikan hajadon testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Karmával néhányszor a tleikan hajadon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 218 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) A tleikan hajadon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 fiatalság itala. 20 953 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2495, sebződés: 218, gyógyulás: 390, összesen: +172 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 864 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a kreiton jótündér világító csápját. (8 támadással 1376 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+276 életerő). Mágikus hentesbárddal csak érinted a kreiton jótündér egyik csápját. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A kreiton jótündér csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Csápjával megérint a kreiton jótündér. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Véres nyál csordul ki a kreiton jótündér száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 áldott kő. 27 155 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2324, sebződés: 165, gyógyulás: 339, összesen: +174 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 871 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 210 életpontot vesztettél. A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a kreiton jótündér testét. (8 támadással 1337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+268 életerő). Mágikus hentesbárddal megpöccinted a kreiton jótündér jobb lábát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). A kreiton jótündér csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 áldott kő. 27 155 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2294, sebződés: 265, gyógyulás: 309, összesen: +44 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 968 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tlopedmuk véres pofáját. (10 támadással 1666 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+273 életerő). Mágikus hentesbárddal néhány helyen meghorzsolod a tlopedmuk jobb lábát. (2 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Itt is, ott is célba talál a tlopedmuk ollója. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-17 TVP). A tlopedmuk belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) 31 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
26 302 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Kinyered egy manakristály energiáját. (+1864 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2828, sebződés: 310, gyógyulás: 337, összesen: +27 ÉP}
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 1483 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ködmágus fejét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Durghal pörölyét a másikra támadsz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ködmágus testét. (10 támadással 860 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal párszor megpöccinted a ködmágus átlátszó alakját. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 cru tekercs. 30 083 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2480, sebződés: 162, gyógyulás: 41, összesen: -121 ÉP}
(Továbbmész...) [279,100] Tovább gyalogolsz a lápvidéken.
(Továbbmész...) [279,99] Ritka erdőbe érkeztél. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Rhiannon egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [mákrózsa virág ->eldobod] Látsz egy morgud hagymatövet. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy trikornis herceg. Nem jelenthet különösebb problémát. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.
h 1755 2000 | használod az 1755. tárgyat |
tk 23 1532 | többszemélyes kaland 23 1532 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 4. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: h 234 40 0 | használod a 234. tárgyat |
* 6. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
* 7. BP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 27 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 27 pontért |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 1421 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 25 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Nem találtad el. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fertőzött ent testét. (10 támadással 1697 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+340 életerő). Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a fertőzött ent korhadó gyökerét. (5 támadással 485 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Csápjaival a fertőzött ent csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 31 464 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3603, sebződés: 105, gyógyulás: 388, összesen: +283 ÉP}
Erő: | 100 (145) | Szint: | 56 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 251 cm |
IQ: | 78 (118) | Támadás: | 115 (126) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 490 kg |
Ügyesség: | 77 (100) | Védekezés: | 143 (154) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/77 év |
Egészség: | 78 (105) | Életpont: | 1967/2894 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 11 |
Szerencse: | 78 (105) | Varázspont: | 3606/3483 | Pénz: | 1653 arany | Kép. pont: | 36 |
Tudatpont: | 90/83 | Pszi pont: | 829/3573 | Halhatatlanság: | 18 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 19/64 | ökölvívás: | 7/67 | szúrófegyverek: | 16/24 |
vágófegyverek: | 21/76 | ütőfegyverek: | 63/27 (+9%) | lőfegyverek: | 21/50 |
dobófegyverek: | 39/65 (+5%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
279,99 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya nektárja 10/10 | Pszi katalizátor 50/20 | Max életkor 101 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 396 863 TVP | E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/2 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 70/56 | 2. nyomkövetés: | 73/67 | 3. mászás: | 39/0 (+13%) |
4. csapdakészítés: | 59/93 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 33/52 | 6. gyógyítás: | 86/66 (+45%) |
7. titkosírás: | 3/73 | 8. felderítés: | 38/84 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 3/89 |
10. teológia: | 241/92 (+83%) | 11. taumaturgia: | 243/62 (+51%) | 12. szerencsejáték: | 7/72 |
13. versengés: | 32/57 (+5%) | 14. harcművészetek: | 4/1 | 15. zene: | 190/94 (+50%) |
16. szörnyismeret: | 30/14 | 17. pszi: | 70/51 (+2%) | 18. zárnyitás: | 37/88 |
19. vadászat: | 5/54 | 20. vitalitás: | 8/87 | 21. bányászat: | 56/45 (+4%) |
22. testépítés: | 124/93 (+43%) | 23. úszás: | 22/72 | 24. főzés: | 36/81 (+11%) |
25. csapatmunka: | 2/94 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 385 | |||
2. támadás bónusz: 3 | 3. védekezés: 2 | 4. max. életpont: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 |
6. regeneráció: 5(6) | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 25 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), bűvös shurikent (#562) (max. 9999 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 9999 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), édesmoha csomót (#1479) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 9999 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
úszol max. Feltételes úszás max. 200 TVP-ért. |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 32, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), 9999. szövetség (#9999) (csak egyszer), vércápa sámán (#281), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), bolyongó lidérc (#388), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), Rém (#315), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), halálmadár (#351), ro'galhal gyóntató (#524), Harmarghal (#525), fekélyes hernyó (#489), őshonos sziklozug (#447), nekrit parazita (#787), Ywgerothon (#7053) (csak egyszer), eszement trappoló (#549), bosszúálló (#562), tengeri parduan (#565), trakuun lidérc (#576), Bropxat (#583), Rettegés Ura (#625), vtoeken döntőbíra (#627), csattogó kígyó (#697), Rüeumöeu szelleme (#712), fokozott burjánzás (#715) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761), inváziós ellenfelek (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 50 vp; taumaturgia: 50 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (133,4,1) | vámpirizáció (#1) (25,0) | áldomás (#6) (59,0) | méregsemlegesítés (#14) |
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | Techiulan aurája (#261) | erőpajzs III (#127) |
tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) | harci induló (#443) | hatalomvarázs (#220) |
óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | mentális pajzs (#72) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), ryuku átokvarázs (#280) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), fájdalomtükör (#379) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | mérges pók (#20) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | szutykos remák (#191) | |
puha ütés (#60) | >> | kobudera (#8) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | vámpír őrszem (#7057) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
gázpajzs (#467) | >> | smaragd sárkány (#326) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Ekhnagorhu (#291) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett! |
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): 133. labirintus (291,121). tolvajcéh (699): új. vályogviskó (739): új. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Thargodan könyvtár (768): többek közt 791. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 46, 47, 48, 49, 53, 57, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 167, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 180, 193, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 6, 10, 11, 12, 13, 15, 16, 18, 20, 23, 24, 26, 34, 35, 41, 42, 43, 44, 49, 50. |
Kész: 7, 8, 47. |
HŐSTETTEID | ||
A morf invázióban megölt morfok száma: 1425, az összesen kapott pontszám: 204317. | ||
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 12, az összesen kapott pontszám: 604. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 60. Szerzett pont: 6284. Beállított erő: 0 Összpont: 6284 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) OK |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 105 TU. szükséges még: 25 TU. |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) OK |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) OK |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) OK |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) OK |
pajzshasználat III (549) OK |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) OK |
bénító sebzés (555) OK |
pajzshasználat IV (556) OK |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) OK |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 997 TU szükséges.) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 1660 | anguaxin váladék (#1382) | 1600 | árvalányhaj (#1909) | 545 | azúrharmat (#1161) | $11 | Blounther gyűrűje ($1548) | 5285 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bot (#4) | 1 | csatabárd (#555) | 3300 | csontkulcs (#74) | 124 | dinó szaru (#1385) | 423 | éjkristály (#958) | 1923 | ezüstdarab (#326) | 22 | feneketlen bugyor (#570) | 1365 | fokhagyma (#403) | 2800 | fülemüle agyar (#267) | 3 | gyíkfű (#201) | 300 | halcsont (#390) | 6 | hoarián ujjkarika (#1347) | 760 | jégkristály (#593) | 1835 | jégszilánk (#1128) | 5940 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kentaurusz kürt (#1643) | 6690 | kerek kő (#19) | 2910 | kővirág gyümölcs (#1956) | 192 | kreommat szirom (#925) | 1300 | lidércesszencia (#1074) | $2 | lidérckorona ($531) | 10263 | madártoll (#112) | 2 | mentát korona (#1559) | 23 | moa kártya (#1349) | 1050 | nerub szemfog (#1871) | 2109 | nothar bogyó (#923) | 38 | ogwawa kulcs (#1376) | 1748 | őskristály-szilánk (#1525) | 1406 | pirkit (#153) | 11193 | quwarg tojás (#360) | 7 | raaba-gumó (#936) | 4350 | remák szív (#264) | 680 | rum (#1419) | 38 | ryuku pecsétgyűrű (#1580) | 418 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 4280 | sallank karom (#128) | 50 | szaké (#1295) | 5709 | szögletes kő (#17) | 144 | szuperkötél (#209) | 2834 | teriád féreg (#1276) | 1960 | teriád kobak (#1461) | 290 | Thargodan csont (#1181) | 9358 | tükör (#43) | 4 | tükörpáncél (#519) | 1180 | tulipán gumó (#1903) | 2150 | tűzbimbó (#623) | 1 | tűzúr csizmája (#533) | 7063 | vámpírfog (#1221) | 7234 | varányszem (#30) | 1680 | vízionár szem (#102) | 6 | Zarknod szeme (#740) | 5 | Zu'lit fülkarikája (#727) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2096 | arany (#50) | 1 | amul kulcs (#565) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | |||
2 | rézdarab (#70) | 1 | sallank karom (#128) | 10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | cru tekercs (#779) | 1 | éjkristály (#958) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 30 | fokhagyma (#403) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | kőszem (#304) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 4 | szent jogar (#150) | 2 | Thargodan csont (#1181) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | vas dobónyíl (#189) | 1 | xirnox szív (#213) |
278 | 279 | 280 | 281 | 282 | 283 | 284 | |
98 | |
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|