575. forduló, 577. forduló, Bartyos összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. júl. 8. 7h:11'
EZ A 735. JÁTÉKHETED, 576. FORDULÓD
736. játékheted kezdete: júl. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5330
SZÁMLA : XXXX

BARTYOS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [192,41] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+27 tvp ). Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
A szendergésből azonnal magadhoz térsz, ahogy remegni kezd a föld. Felpattansz, és fejedet önkéntelenül nyugat felé fordítod. Elborzadva látod, hogy égig érő, az egész horizontot betöltő tűzfal tör ebbe az irányba, félelmetes sebességgel! Tehát mégis bekövetkezett - a Zan háborúja még a Túlélők Földjét sem kíméli! Ha túlélted egyszer, talán túlélheted még egyszer - gondolod, és rejtekhelyet keresel. Mivel nem látsz alkalmas helyet, kétségbeesetten futni kezdesz. A fal azonban egyre közelebb jön, már érzed a melegét...
Kinyitod a szemedet. Az arcodat a hajnali nap első sugarai cirógatják melegen. Álom volt hát! Vajon meddig fog ez a dolog még kísérteni? Nincs végzet, csak ha bevégzed... Az aranytermő erszény 139 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+236 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+1568 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+120 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-11 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: vv 138 12 71 elmormolod a 138. varázslatot a 12. varázslatot a 71. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 941. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 939. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 937. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: vv 19 26 165 elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 935. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 933. Kapsz 2 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 933.]

* 3. KP: v 1 40 0 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 928. Kapsz 5 VP-t.]

* 4. KP: hh 2306 1100 0 használod a 2306. tárgyat az 1100. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 927. Kapsz 1 VP-t.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 926. Kapsz 1 VP-t.]

* 5. KP: vv 188 178 14 elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 14. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 926.]
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 924. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 922. Kapsz 2 VP-t.]

* 6. KP: hh 841 1133 0 használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 921. Kapsz 1 VP-t.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 900. Kapsz 21 VP-t.]

* 7. KP: vv 443 220 53 elmormolod a 443. varázslatot a 220. varázslatot az 53. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+18 támadás). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 898. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 896. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+16 sebzés támadásonként.) [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 894. Kapsz 2 VP-t.]

* 8. KP: vv 28 98 72 elmormolod a 28. varázslatot a 98. varázslatot a 72. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+19 erő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 892. Kapsz 2 VP-t.]
Ezt a varázslatot csak harcban lehet alkalmazni. Beállítása a TV/FTV parancsokkal történik, nem a V paranccsal. [0 pontot használtál fel, van még 892.]
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 890. Kapsz 2 VP-t.]

* 9. KP: v 6 80 0 elmormolod a 6. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 885. Kapsz 5 VP-t.]

* 10. KP: h 697 1500 0 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+542 varázspont, -1084 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 885.]

v 198 188 31 elmormolod a 198. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

191 192 193
40
41
42

[188,31] A bozótos terep dombvidékbe megy át.
(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+232 életerő.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy térkaput. Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ezüstdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 ezüstdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt.

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek keletre. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csalánvirágot.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [74 pontot használtál fel, van még 811. Kapsz 74 VP-t.]

v 163 364 61 elmormolod a 163. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

187 188 189
30
31
32
(188,31) térkapu (#452), vaskohó (#155), Tharr oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 30. jellempróba, 255. jellempróba, barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), érclelőhely

[364,61] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy talriai behemót került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 725 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (7 támadással 1159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+232 életerő). Mágikus hentesbárddal megpöccinted a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A talriai behemót fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. Felhasználva a Shengoroth karmát, szereztél 48 kaját. 23 525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1979, sebződés: 93, gyógyulás: 283, összesen: +190 ÉP}

Találsz egy térkaput. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Észreveszel egy krómkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantod a Síkok Vándorát. Úgy tűnik, még mindig segítőket toboroz. Talán mégis el kéne vállalni a feladatot? Veszélyes küldetésnek látszik. Na, majd gondolkodsz rajta - döntöd el, és továbbmész. (7. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 24, délre 135 mérföldre teljesítheted.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Látsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mocsári penkét. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.)
[-55 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 796. Kapsz 15 VP-t.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[365,62] Elkerülve a mérges gázt okádó gejzíreket, és a fekete folyadékban rejtőző nevenincs ocsmányságokat, óvatosan mész tovább. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy talriai behemót közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 719 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre rohansz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a talriai behemót mérhetetlen testét. (7 támadással 1181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+237 életerő). Mágikus hentesbárddal súrolod a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A talriai behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. Felhasználva a Shengoroth karmát, szereztél 45 kaját. 23 525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1992, sebződés: 96, gyógyulás: 288, összesen: +192 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mocsári penkét. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [366,63] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mópat bolyt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Látsz egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Skinhead vigyorog kajánul. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vg'axtol torzító. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 923 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a vg'axtol torzító testét. (10 támadással 1696 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a vg'axtol torzító testét. (10 támadással 897 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 207 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). Durghal pörölyével néhányszor megcsapod a vg'axtol torzító rezgő auráját. (7 támadással 1122 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal csak érinted a vg'axtol torzító testét. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) A vg'axtol torzító csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító belecsíp a derekadba. (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 vg'axtol származékot. 33 143 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4738, sebződés: 653, gyógyulás: 140, összesen: -513 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [367,64] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy ml'othag szürcsölő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 919 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A rém borzalmasat üvölt. (Felizzik az angyalok gyűrűje!) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ml'othag szürcsölő testét. (10 támadással 1632 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a ml'othag szürcsölő testét. (10 támadással 865 életpontot sebezve.) Nyelvével az arcodra sújtva, a ml'othag szürcsölő komoly fájdalmat okoz. (1 támadástól 192 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) Durghal pörölyével többször eltalálod a ml'othag szürcsölő fodrozódó testét. (8 támadással 1311 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal súrolod a ml'othag szürcsölő folyékony masszáját. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) A ml'othag szürcsölő nyelvét kilövellve, megropogtatja az ujjaidat! (1 támadástól 191 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 tl'urlang erőkő. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 ml'othag származékot. 33 926 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4807, sebződés: 383, gyógyulás: 86, összesen: -297 ÉP}

Észreveszel egy törpe bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Anram Salle egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Komposzttá sorvadsz (-114 életerő). Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [16 pontot használtál fel, van még 760. Kapsz 16 VP-t.]

hh 34 használod a 34. tárgyat
Mivel most hosszabb ideig akarsz háborítatlanul dolgozni, biztosítod a környéket, a magad módján. Itt egy vérszomjas karvaly, megtámadod!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 1270 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (105 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Durghal pörölyét ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas karvaly jobb lábát. (10 támadással 1606 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal párszor súrolva eltalálod a vérszomjas karvaly testét. (3 támadással 264 életpontot sebezve.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 207 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 208 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 71 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. Felhasználva a Shengoroth karmát, szereztél 3 madártollat. 49 493 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3140, sebződés: 591, gyógyulás: 92, összesen: -499 ÉP}

Felbukkan egy második hívatlan látogató is, egy kristályförgeteg!

Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 827 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Megmarkolva a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a kristályförgeteg testét. (5 támadással 1213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+243 életerő). Mágikus hentesbárddal súrolod a kristályförgeteg testét. (1 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A kristályförgeteg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kristályförgeteg csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A kristályförgeteg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mithril felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A kristályförgeteg farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Összetipor lábával. 116 életpontot vesztettél. Agyarával a kristályförgeteg felkarcolja a combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A kristályförgeteg nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kristályförgeteg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 szélgömb. 42 287 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2179, sebződés: 168, gyógyulás: 296, összesen: +128 ÉP}

Már csak egy szörnnyel kell végezned, ami egy tleikan ölőművész, és hozzáláthatsz a munkához!

Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 1043 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (62 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tleikan ölőművész rusnya testét. (10 támadással 1590 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal megpöccinted a tleikan ölőművész jobb karját. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 317 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) A tleikan ölőművész szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 arx tekercs. 38 976 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2723, sebződés: 379, gyógyulás: 72, összesen: -307 ÉP}

Végre hozzáláthatsz a tényleges munkához! Nem kell sokat melózni, hogy a vágyott kincsre bukkanj, ami egy argumérc! [13 pontot használtál fel, van még 747. Kapsz 13 VP-t.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[368,65] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. A messzeségben füstoszlopot látsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy törpe bányát. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (adamantit) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 adamantitot! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy márvány sárkány lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés besül. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 455 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. (Köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. 35 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra támadsz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a márvány sárkány óriási karmát. (4 támadással 653 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Mágikus hentesbárddal épp hogy eltalálod a márvány sárkány testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A márvány sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A márvány sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű. Felhasználva a Shengoroth karmát, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 24 676 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1206, sebződés: 178, gyógyulás: 195, összesen: +17 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) Működik a borzalmas sorvasztás (-110 életerő).

(Továbbmész...) [369,66] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. A feléd közeledő smaragd sárkány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: gázpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 491 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (gázpajzs védett meg.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. A gázpajzs tökéletesen megvédett. Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragd sárkány testét. (5 támadással 803 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+161 életerő). Mágikus hentesbárddal meghorzsolod a smaragd sárkány jobb első lábát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A smaragd sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A smaragd sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó, 19 arany, egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] és egy vasérc. Felhasználva a Shengoroth karmát, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 24 676 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1378, sebződés: 117, gyógyulás: 217, összesen: +100 ÉP}

Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. Tested aggasztó sebességgel sorvad (-113 életerő).

(Továbbmész...) [370,67] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mópat bolyt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt.

Komposzttá sorvadsz (-110 életerő). [30 pontot használtál fel, van még 717. Kapsz 30 VP-t.]

hh 34 használod a 34. tárgyat
Mivel most hosszabb ideig akarsz háborítatlanul dolgozni, biztosítod a környéket, a magad módján. Itt egy vámpír őrszem, megtámadod!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 1182 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. 310 életpontot vesztettél. Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra támadsz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vámpír őrszem jobb oldalát. (10 támadással 1736 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal néhányszor súrolod a vámpír őrszem jobb karját. (2 támadással 180 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (4 támadástól 262 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) A vámpír őrszem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. 50 304 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3098, sebződés: 572, gyógyulás: 61, összesen: -511 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+237 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Felbukkan egy második hívatlan látogató is, egy kristályförgeteg!

Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 861 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lény lehel egyet, és a következő másodpercben fagyvihar kezd tombolni. Ujjaid egymáshoz fagynak, bőröd törékeny porcelánná válik. Marokra fogva a Durghal pörölyét ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kristályförgeteg testét. (6 támadással 1407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+282 életerő). Mágikus hentesbárddal meghorzsolod a kristályförgeteg kavargó masszáját. (1 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). (Ellenállsz mint az üveg:) A kristályförgeteg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-12 védettség). (Tested törékeny:) Csápjával megérint a kristályförgeteg. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) (Húsod fagyott:) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vasérc felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. (Ellenállsz mint az üveg:) A kristályförgeteg farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Összetipor lábával. 132 életpontot vesztettél. (Tested törékeny:) A kristályförgeteg megtaszít agyarával. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) (Ellenállsz mint az üveg:) A kristályförgeteg nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. 44 035 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2413, sebződés: 233, gyógyulás: 348, összesen: +115 ÉP}

Gyors szusszanás után felkészülsz, hogy a harmadik szörnnyel is végezz, ami egy vadászskorpió.

Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 904 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megmarkolva a Durghal pörölyét a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a vadászskorpió méretes ollóját. (10 támadással 1536 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+308 életerő). Mágikus hentesbárddal párszor keményen megütöd a vadászskorpió bal hátsó lábát. (7 támadással 586 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. A vadászskorpió ollója a tüdőd és a szíved tájékán szurkál! (2 támadástól 607 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +122 ÉP.) A vadászskorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. Felhasználva a Shengoroth karmát, szereztél 1 skorpiókarmot. 50 612 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3026, sebződés: 607, gyógyulás: 560, összesen: -47 ÉP}

Végre hozzáláthatsz a tényleges munkához! A szerszám aránylag hamar megakad valamiben: nocsak, egy argumérc! [38 pontot használtál fel, van még 679. Kapsz 38 VP-t.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[371,68] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát.

Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Működik a borzalmas sorvasztás (-107 életerő).

(Továbbmész...) [372,69] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted.

Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. Működik a borzalmas sorvasztás (-108 életerő).

(Továbbmész...) [373,70] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban.

Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. Iszonyatosan sorvadozol (-115 életerő). [18 pontot használtál fel, van még 661. Kapsz 18 VP-t.]

hh 34 használod a 34. tárgyat
Ez most komolyabb ásás lesz, ezért nem árt a terepet megtisztani előtte. A környéken egy bársony gyilkos kóborol!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 535 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a bársony gyilkos bal vállát. (10 támadással 1580 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+317 életerő). Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a bársony gyilkos bársony páncélját. (7 támadással 580 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). A bársony gyilkos védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (2 támadástól 558 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +112 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 kyorg rúnakorong. 49 137 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2695, sebződés: 558, gyógyulás: 558, összesen: +0 ÉP}

Ezen kívül még 2 szörny van, ami a munkádat veszélyeztethetné. A soron következő egy bársony gyilkos.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 542 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a bársony gyilkos jobb lábát. (10 támadással 1541 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+309 életerő). Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a bársony gyilkos fejét. (8 támadással 718 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). A bársony gyilkos támadásai összeszabdalják a lábaidat! (2 támadástól 605 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +121 ÉP.) A bársony gyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. 49 735 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2801, sebződés: 605, gyógyulás: 586, összesen: -19 ÉP}

Gyors szusszanás után felkészülsz, hogy a harmadik szörnnyel is végezz, ami egy bársony gyilkos.

Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 551 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bársony gyilkos jobb lábát. (10 támadással 1581 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+317 életerő). Mágikus hentesbárddal párszor keményen megütöd a bársony gyilkos bársony páncélját. (8 támadással 674 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). A bársony gyilkos támadásai összeszabdalják a lábaidat! (2 támadástól 638 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +128 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. 50 573 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2806, sebződés: 638, gyógyulás: 592, összesen: -46 ÉP}

Nagyszerű, most már nem fognak megzavarnai, áshatsz! Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [13 pontot használtál fel, van még 648. Kapsz 13 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

szk 331 342 314 keresed a 331. szörnyet a 342. szörnyet a 314. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy árnylordot. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

ef 50 531 energia fejlesztése 50
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-40 TU.] [280 pontot használtál fel, van még 368. Kapsz 280 VP-t.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 363. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 4 569 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 362. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

* 4. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 352. Kapsz 10 VP-t.]

* 5. BP: h 234 40 0 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+43 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 312. Kapsz 40 VP-t.]

* 6. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 307. Kapsz 5 VP-t.]

* 7. BP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 307.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 300 TVP-t kell elköltened.] Komposzttá sorvadsz (-109 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 267. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 199 TVP-t kell elköltened.] Működik a borzalmas sorvasztás (-114 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 227. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 27 fejleszted az 1. tulajdonságodat 27 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 131 TVP-t kell elköltened.] A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy smaragd sárkány. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy gázpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 493 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux csapdája varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. (Köszönhetően gázpajzs védelmednek.) A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragd sárkány óriási karmát. (5 támadással 783 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). Mágikus hentesbárddal súrolod a smaragd sárkány jobb hátsó lábát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranytű, egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy smaragd védőgyűrű és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Shengoroth karmát, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 24 676 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1359, sebződés: 161, gyógyulás: 222, összesen: +61 ÉP}

Komposzttá sorvadsz (-119 életerő). [27 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 27 VP-t.]
Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 8, 11.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az ősi sorvasztás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 717 pontot. A következő körben tehát 917 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Bartyos, egy fekete hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Tharr eljövendő papja vagy. Papi hited: 309. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 576. fordulód.

Erő: 98 (143) Szint: 56 Merészség: 5/5 Magasság: 251 cm
IQ: 78 (118) Támadás: 114 (125) Agresszió: 3 Testsúly: 490 kg
Ügyesség: 77 (100) Védekezés: 143 (154) Menekülés: 30 % Életkor: 32/76 év
Egészség: 78 (105) Életpont: 1967/1134 Jellem: semleges Tul. pont: 10
Szerencse: 78 (105) Varázspont: 3597/1656 Pénz: 1565 arany Kép. pont: 35
Tudatpont: 90/0 Pszi pont: 829/3397 Halhatatlanság: 18 % EFejl: 26
Eddig összesen 9067 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 607 870 TP-t kaptál. Jelenleg 84 845 029 TP-d van. A következő szinthez még 12 154 971 TP szükséges. Trófeáid: bálnaevő kajmán, quwarg ölész, triklem drakolder. A 344. fordulódban 1560 arany került a bankszámládra. 3276 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 19/64 ökölvívás: 7/67 szúrófegyverek: 16/24
vágófegyverek: 21/76 ütőfegyverek: *62/100 lőfegyverek: 21/50
dobófegyverek: 39/60

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
373,70 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re.
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve.
JLKzott minoszkúpok: 63, 57

SZÁMLÁLÓK
Földanya nektárja 10/10 Pszi katalizátor 50/20 Max életkor 101 év
Átcsoportosítási és instabil keret: 396 863 TVP E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/2

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 70/56 2. nyomkövetés: 73/62 (+15%) 3. mászás: 38/72
4. csapdakészítés: 59/67 (+9%) 5. csapdaészlelés: 33/52 6. gyógyítás: 85/1 (+30%)
7. titkosírás: 3/73 8. felderítés: 38/71 9. szörnyidomítás: 3/89
10. teológia: 239/2 (+74%) 11. taumaturgia: 241/82 (+46%) 12. szerencsejáték: 7/72
13. versengés: 32/47 14. harcművészetek: 4/1 15. zene: 189/44 (+50%)
16. szörnyismeret: 29/77 17. pszi: 70/45 (+2%) 18. zárnyitás: 37/88
19. vadászat: 5/54 20. vitalitás: 8/85 21. bányászat: 56/5 (+8%)
22. testépítés: 123/59 (+43%) 23. úszás: 22/72 24. főzés: 36/48 (+11%)
25. csapatmunka: 2/32

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 769
2. támadás bónusz: 3 3. védekezés: 2 4. max. életpont: 1 5. varázslat sebzés: 1
6. regeneráció: 1(2) 10. vp regeneráció: 5 11. kincskeresés: 5 12. halhatatlanság: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 35% életerő alatt 25 TVP-ért
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), bűvös shurikent (#562) (max. 9999 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 9999 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), édesmoha csomót (#1479) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 9999 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 10 darabot )
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
úszol max. Feltételes úszás max. 200 TVP-ért.
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 32, max: 50)
szintszívó lények (#9097), 9999. szövetség (#9999) (csak egyszer), vércápa sámán (#281), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), bolyongó lidérc (#388), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), Rém (#315), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), halálmadár (#351), ro'galhal gyóntató (#524), Harmarghal (#525), fekélyes hernyó (#489), őshonos sziklozug (#447), nekrit parazita (#787), Ywgerothon (#7053) (csak egyszer), eszement trappoló (#549), bosszúálló (#562), tengeri parduan (#565), trakuun lidérc (#576), Bropxat (#583), Rettegés Ura (#625), vtoeken döntőbíra (#627), csattogó kígyó (#697), Rüeumöeu szelleme (#712), fokozott burjánzás (#715)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761), inváziós ellenfelek (#9089)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
kiszáradás (#268, 70 VP) árnyak segítsége (#270, 24 VP) fájdalomtükör (#379, 130 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 50 vp; taumaturgia: 50 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (133,4,1) vámpirizáció (#1) (29,0) áldomás (#6) (64,0) méregsemlegesítés (#14)
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) Techiulan aurája (#261) erőpajzs III (#127)
tárgyvédelem (#178) hadiszerencse III (#59) harci induló (#443) hatalomvarázs (#220)
óriáserő (#53) csupasz izom (#28) mentális pajzs (#72) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), ryuku átokvarázs (#280)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
elektromos pajzs (#51), fájdalomtükör (#379)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> mérges pók (#20) ryuku átokvarázs (#280) >> szutykos remák (#191)
puha ütés (#60) >> kobudera (#8) ryuku átokvarázs (#280) >> gnorrathi vérfarkas (#7047)
ryuku átokvarázs (#280) >> veszett vérfarkas (#7048)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
gázpajzs (#467) >> smaragd sárkány (#326) fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328)
elektromos pajzs (#51) >> Ekhnagorhu (#291) elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett!
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0)
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): 133. labirintus (291,121). tolvajcéh (699): új. vályogviskó (739): új. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Thargodan könyvtár (768): többek közt 791. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 46, 47, 48, 49, 53, 57, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 167, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 180, 193, 244, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 4, 6, 7, 10, 11, 12, 13, 15, 16, 18, 20, 23, 24, 26, 34, 35, 41, 42, 43, 44, 49, 50.
Kész: 8, 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1425, az összesen kapott pontszám: 204317.
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 12, az összesen kapott pontszám: 604.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 45. Szerzett pont: 4463. Beállított erő: 0 Összpont: 4463

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 67 TU. szükséges még: 63 TU.
tudati segítség (532) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) OK
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) OK
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) OK
pajzshasználat III (549) OK
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) OK
bénító sebzés (555) OK
pajzshasználat IV (556) OK
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) OK
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2300 TU szükséges.)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
1660 anguaxin váladék (#1382) 1600 árvalányhaj (#1909) 545 azúrharmat (#1161)
$11 Blounther gyűrűje ($1548) 5285 borkonyó bibe (#312) 3 bot (#4)
1 csatabárd (#555) 3000 csontkulcs (#74) 124 dinó szaru (#1385)
423 éjkristály (#958) 1923 ezüstdarab (#326) 22 feneketlen bugyor (#570)
1365 fokhagyma (#403) 2800 fülemüle agyar (#267) 3 gyíkfű (#201)
300 halcsont (#390) 6 hoarián ujjkarika (#1347) 760 jégkristály (#593)
1835 jégszilánk (#1128) 5940 kaktuszbogyó (#429) 1 kentaurusz kürt (#1643)
6690 kerek kő (#19) 2910 kővirág gyümölcs (#1956) 192 kreommat szirom (#925)
1300 lidércesszencia (#1074) $2 lidérckorona ($531) 10263 madártoll (#112)
2 mentát korona (#1559) 23 moa kártya (#1349) 1050 nerub szemfog (#1871)
2109 nothar bogyó (#923) 38 ogwawa kulcs (#1376) 1748 őskristály-szilánk (#1525)
1406 pirkit (#153) 11193 quwarg tojás (#360) 7 raaba-gumó (#936)
4350 remák szív (#264) 680 rum (#1419) 38 ryuku pecsétgyűrű (#1580)
418 ryuku védőkenőcs (#1154) 4280 sallank karom (#128) 50 szaké (#1295)
5709 szögletes kő (#17) 154 szuperkötél (#209) 2834 teriád féreg (#1276)
1960 teriád kobak (#1461) 290 Thargodan csont (#1181) 8359 tükör (#43)
4 tükörpáncél (#519) 1230 tulipán gumó (#1903) 2150 tűzbimbó (#623)
1 tűzúr csizmája (#533) 7063 vámpírfog (#1221) 7234 varányszem (#30)
1680 vízionár szem (#102) 6 Zarknod szeme (#740) 5 Zu'lit fülkarikája (#727)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 1 angyalok gyűrűje (#529) 1 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128) 2 tl'urlang fiola (#788) 10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
654 arany (#50) 1 adamantit (#627) 1 aranytű (#272)
2 argumérc (#2632) 1 arx tekercs (#777) 3 csalánvirág (#582)
1 ezüst gyűrű (#180) 3 ezüstdarab (#326) 2 gyöngymangó (#135)
84 kaja (#2) 1 kyorg rúnakorong (#767) 2 madártoll (#112)
1 ml'othag származék (#792) 1 mocsári penke (#148) 1 skorpiókarom (#911)
1 smaragd védőgyűrű (#223) 1 szélgömb (#1080) 1 tl'urlang erőkő (#825)
1 vasérc (#152) 1 vg'axtol származék (#793)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
(364,61) talriai behemót (#312), térkapu (#452), nekrofun (#173), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, 7. többszemélyes kaland, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent liget (#439), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), mocsári penke (#148)
(365,62) talriai behemót (#312), mocsári penke (#148)
(366,63) mópat boly (#583), oltár, tündöklő szobor (#1587), régészeti lelőhely (#1208), művészi porolit (#720), vg'axtol torzító (#416)
(367,64) ml'othag szürcsölő (#415), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), vérszomjas karvaly (#555), kristályförgeteg (#658), tleikan ölőművész (#535)
(368,65) Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435), érclelőhely, márvány sárkány (#328)
(369,66) smaragd sárkány (#326)
(370,67) mópat boly (#583), művészi porolit (#720), vámpír őrszem (#7057), kristályförgeteg (#658), vadászskorpió (#542)
(372,69) művészi porolit (#720)
(373,70) bársony gyilkos (#546), smaragd sárkány (#326)

Üzenet küldése a karakternek