Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 12. 9h:22' EZ A 578. JÁTÉKHETED, 576. FORDULÓD 579. játékheted kezdete: jún. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3849 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 161. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 224. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 209. varázslatot az 53. varázslatot a 164. varázslatot |
* 6. KP: | leveszed/lerakod a 956. tárgyat az 511. tárgyat a 373. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 971. tárgyat |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat az 1541. tárggyal a 707. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 367. varázslatot |
* 10. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1618. tárgyat az 1619. tárgyat |
kpk 10 | kezd. parancs kivétele: 10 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
hh 1269 841 1619 | használod az 1269. tárgyat a 841. tárgyat az 1619. tárgyat |
kf 1590 | kézbeveszed/felveszed az 1590. tárgyat |
vv 211 112 277 | elmormolod a 211. varázslatot a 112. varázslatot a 277. varázslatot |
h 1 50 20 | használod az 1. tárgyat |
le 1590 1121 1122 | leveszed/lerakod az 1590. tárgyat az 1121. tárgyat az 1122. tárgyat |
kf 1541 842 608 | kézbeveszed/felveszed az 1541. tárgyat a 842. tárggyal a 608. tárgyat |
tv 280 | támadó/véd. varázslat a 280. varázslatot |
v 84 326 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 520 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány jobb hátsó lábát. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (46 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragd sárkány bal vállát. (4 támadással 422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével kicsit megvágod a smaragd sárkány bal hátsó lábát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 38 arany, 4 fekete gyöngy, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> 25 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1419, sebződés: 147, gyógyulás: 118, összesen: -29 ÉP}
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 1653 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a nekromanta kóborló testét. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal megvagdalod a nekromanta kóborló bal karját. (7 támadással 425 életpontot sebezve.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a nekromanta kóborló fekete csuháját. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Ellenfeled 27 pontot sebződik a fényaurától. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 256 életpontot vesztesz.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 103 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 97 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Teriád karddal párszor súrolva eltalálod a nekromanta kóborló bal oldalát. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a nekromanta kóborló testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled 36 pontot sebződik a fényaurától. A nekromanta kóborló megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 217 életpontot vesztesz.) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 92 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 98 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A nekromanta kóborló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24571 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2709, sebződés: 863, gyógyulás: 12, összesen: -851 ÉP}
(Továbbmész...) [276,93] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy tlopedmuk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 977 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 52 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tlopedmuk testét. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra rohansz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a tlopedmuk testét. (7 támadással 849 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+170 életerő). Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével végigvagdosod a tlopedmuk véres pofáját. (4 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. Túlbuzgó szabó módjára a tlopedmuk összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 170 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-16 TVP). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 124 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 47 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17497 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2470, sebződés: 393, gyógyulás: 252, összesen: -141 ÉP}
(Továbbmész...) [277,92] Az erdőt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy varkaudar őslich. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 764 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 67 életpontot vesztettél. Egy negatív csapás varázslatot dob rád a másik. 222 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar őslich rothadó testét. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal néhányszor megcsapod a varkaudar őslich testét. (7 támadással 851 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a varkaudar őslich bal karját. (5 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Fényaurád 29 sebzést okoz. Üdvözlésképpen egy negatív csapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 473 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a varkaudar őslich megcsapja a fejedet. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-10 varázspont.) Teriád karddal megvagdalod a varkaudar őslich jobb lábát. (7 támadással 821 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+165 életerő). Nitmák pengével megvagdalod a varkaudar őslich testét. (5 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Fényaurád 19 sebzést okoz. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A varkaudar őslich többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-9 varázspont.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3588, sebződés: 945, gyógyulás: 513, összesen: -432 ÉP}
m 1 3 2 | mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 1050 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a sötét kaszás fekete csuháját. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra rohansz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal párszor kilyukasztod a sötét kaszás fejét. (7 támadással 840 életpontot sebezve.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megvagdalod a sötét kaszás testét. (5 támadással 386 életpontot sebezve.) Fényaurád 31 sebzést okoz. Sajnos nem sikerült a sötét kaszás minden csapását hárítanod. (2 támadástól 262 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 41 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A sötét kaszás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 sötét kasza. 19943 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2613, sebződés: 339, gyógyulás: 12, összesen: -327 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 518 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdvámpír testét. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra ugrasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal párszor kilyukasztod a smaragdvámpír jobb oldalát. (7 támadással 826 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+166 életerő). Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megvagdalod a smaragdvámpír ébenfekete köpenyét. (5 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 134 életpontot sebeztél. A fényaura 27 ép-t sebez. A smaragdvámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 237 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Teriád karddal néhányszor megcsapod a smaragdvámpír jobb karját. (3 támadással 346 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Nitmák pengével súrolod a smaragdvámpír áttetsző testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fényaurád 29 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 237 életpontot vesztesz.) A smaragdvámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18942 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2692, sebződés: 668, gyógyulás: 357, összesen: -311 ÉP}
(Továbbmész...) [279,92] A bozótost ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gnomori rémszolga. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 329 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gnomori rémszolga jobb lábát. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a gnomori rémszolga jobb lábát. (7 támadással 857 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+172 életerő). Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megvagdalod a gnomori rémszolga jobb oldalát. (5 támadással 389 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A gnomori rémszolga nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 248 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 25 életpontot vesztettél. Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a gnomori rémszolga fejét. (6 támadással 709 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a gnomori rémszolga testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 36 életpontot sebeztél. Fényaurád 13 sebzést okoz. A gnomori rémszolga kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 239 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18920 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2770, sebződés: 532, gyógyulás: 424, összesen: -108 ÉP}
(Továbbmész...) [280,92] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Találsz egy ősi rúnatornyot. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Jim Beam irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Feltételes mászás:) Felnézel az ősi rúnatorony föléd terebélyesedő formáira, veszel egy mély levegőt, és mászni kezdesz felfelé. Hosszú idő eltelik, míg eléred az építmény peremét, ahol végre felkapaszkodhatsz és véget érnek a megpróbáltatásaid. Legalábbis az eddigiek. Az ősi rúnatorony teteje teljesen sima, csupán itt-ott látszik a talajon néhány nagyobb repedés. Ijedten felkiáltasz, amikor beszakad alattad a rúnatorony teteje. Pár méter zuhanás után egy terembe esel, ahol már vár rád valami! Egy szellemdarázs!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a szellemdarázs jobb oldalát. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a szellemdarázs testét. (7 támadással 844 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+169 életerő). Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a szellemdarázs farkát. (5 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. A szellemdarázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A szellemdarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9374 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1564, sebződés: 57, gyógyulás: 266, összesen: +209 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 481 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tleikan házőrző testét. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra ugrasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a tleikan házőrző testét. (7 támadással 869 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan házőrző bal oldalát. (5 támadással 373 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. A tleikan házőrző csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 145 életpontot vesztesz.) Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan házőrző csupacsáp fejét. (3 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a tleikan házőrző bal első lábát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. A tleikan házőrző csápja lecsap a bal karodra. (1 támadástól 174 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tleikan házőrző még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12698 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2479, sebződés: 431, gyógyulás: 352, összesen: -79 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 995 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan behemót testét. (6 támadással 252 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (27 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra rontasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal megvagdalod a tleikan behemót testét. (7 támadással 686 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a tleikan behemót fejét. (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. Mancsával a tleikan behemót végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Teriád karddal kissé megkarcolgatod a tleikan behemót testét. (2 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Nitmák pengével súrolod a tleikan behemót bal első lábát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. A tleikan behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 227 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A tleikan behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13372 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2557, sebződés: 354, gyógyulás: 273, összesen: -81 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1046 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a sötét kaszás jobb lábát. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra támadsz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sötét kaszás jobb oldalát. (7 támadással 859 életpontot sebezve.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megvagdalod a sötét kaszás fekete csuháját. (5 támadással 411 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (25 ép-t sebezve). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 285 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 37 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A sötét kaszás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 gór tekercs. 19943 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2645, sebződés: 353, gyógyulás: 12, összesen: -341 ÉP}
vv 79 167 277 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 277. varázslatot |
im | imádkozol |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aranyfecske testét. (6 támadással 662 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével végigvágod az aranyfecske jobb szárnyát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 828, sebződés: 0, gyógyulás: 238, összesen: +238 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 623 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a patás tanough fejét. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (39 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra ugrasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal végigvagdosod a patás tanough jobb oldalát. (7 támadással 848 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+170 életerő). Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megvagdalod a patás tanough testét. (5 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. A szörny agyarát belevágja a kezedbe. (1 támadástól 177 életpontot vesztesz.) Patájával a patás tanough hasadba tapos. (1 támadástól 270 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal néhányszor megcsapod a patás tanough bal hátsó lábát. (7 támadással 822 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+165 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a patás tanough bal oldalát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. A szörny agyarát belevágja a kezedbe. (1 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Egy jól irányzott rúgással a patás tanough hátrataszít. (1 támadástól 284 életpontot vesztesz.) A patás tanough szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18869 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3099, sebződés: 918, gyógyulás: 447, összesen: -471 ÉP}
(Továbbmész...) [282,90] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Tobias Ak'radal. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 1891 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 111 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával gyengén megütögeted a Tobias Ak'radal bal lábát. (6 támadással 327 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 108 életpontot sebeztél. Hátasodon rohamozol. Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Gyilkos csapásokat oszt a Tobias Ak'radal fegyverével. (2 támadástól 516 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-15 pszi pont.) (-3 TU.) Daramoula pálcájával párszor megpöccinted a Tobias Ak'radal ősi páncélját. (6 támadással 321 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Jobbra-balra szökkenve osztja a Tobias Ak'radal nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 431 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-10 pszi pont.) (-1 TU.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2789, sebződés: 1058, gyógyulás: 12, összesen: -1046 ÉP}
(Továbbmész...) [283,89] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy sötét kaszás. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1046 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled halálvarázs II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a sötét kaszás testét. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra rohansz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a sötét kaszás testét. (7 támadással 842 életpontot sebezve.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével végigvagdosod a sötét kaszás bal karját. (5 támadással 403 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. Semmi eredménye! (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Fényaurád működik (20 ép-t sebezve). Sajnos nem sikerült a sötét kaszás minden csapását hárítanod. (2 támadástól 306 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 35 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 sötét kasza. 19943 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2618, sebződés: 372, gyógyulás: 12, összesen: -360 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi hatás! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az aranyfecske testét. (6 támadással 634 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével végigvágod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 784, sebződés: 5, gyógyulás: 220, összesen: +215 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 1155 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy agyroppantás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan áruló fejét. (6 támadással 312 életpontot sebezve.) A teremtmény rád emeli fekete szemét, és meghozza a döntést. ÁRTATLAN! Hehe, ez az! Ellenfelednek már nem lesz esélye, hogy tévedésére ráébredjen. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával többször eltalálod a tleikan áruló bal lábát. (6 támadással 662 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 54 életpontot sebeztél. Fényaurád 16 sebzést okoz. A tleikan áruló csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A tleikan áruló csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A tleikan áruló csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Csápjával megérint a tleikan áruló. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a tleikan áruló robusztus termetét. (5 támadással 531 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. A fényaura 22 ép-t sebez. A tleikan áruló csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A tleikan áruló csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A tleikan áruló csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20920 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2913, sebződés: 435, gyógyulás: 337, összesen: -98 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy halálos érintés varázslattal köszöntöd a másikat. 7140 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
11495 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7140, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 907 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan ölőművész rusnya testét. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a tleikan ölőművész testét. (7 támadással 806 életpontot sebezve.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a tleikan ölőművész nyakát. (3 támadással 225 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (28 ép-t sebezve). Félrehajolsz, de a tleikan ölőművész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 130 életpontot vesztesz.) A tleikan ölőművész összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13939 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2260, sebződés: 162, gyógyulás: 12, összesen: -150 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 758 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton átokmester ráncos csápját. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kreiton átokmester testét. (7 támadással 829 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+166 életerő). Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a kreiton átokmester ráncos csápját. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A fényaura 13 ép-t sebez. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A kreiton átokmester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16501 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2074, sebződés: 29, gyógyulás: 215, összesen: +186 ÉP}
v 198 286 87 | elmormolod a 198. varázslatot |
[286,87] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Killer lábát masszírozza. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy sötét kaszás. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 1048 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a sötét kaszás jobb karját. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a sötét kaszás testét. (7 támadással 838 életpontot sebezve.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a sötét kaszás fekete csuháját. (5 támadással 394 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (23 ép-t sebezve). Pengéjét vadul forgatva, a sötét kaszás újra meg újra lecsap. (2 támadástól 249 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19943 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2620, sebződés: 310, gyógyulás: 12, összesen: -298 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 402 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdvámpír jobb vállát. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra támadsz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a smaragdvámpír áttetsző testét. (3 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megkarcolod a smaragdvámpír bal lábát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A fényaura 29 ép-t sebez. A smaragdvámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 264 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragdvámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9471 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1182, sebződés: 343, gyógyulás: 110, összesen: -233 ÉP}
bb 1590 533 246 | beraksz a bankba az 1590. tárgyat (533 darabot) |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | leveszed/lerakod az 1541. tárgyat az 1322. tárgyat a 707. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat az 511. tárggyal a 373. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
* 5. BP: | energia fejlesztése 3 |
* 6. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 7. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 22. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 37 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 37 pontért |
AGYBÉNÍTÁS II. (246. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG) Az Agybénítás továbbfejlesztett változata gyakorlatilag mindenben megegyezik az eredeti képességgel, azonban sokkal hatékonyabb. Annak az esélye, hogy az ellenfél a támadást elkerüli, jóval csekélyebb, és még kevesebb pszi pontba is kerül, mindössze 15-be. További információkért lásd az Agybénítás (114. pszi támadó képesség) enciklopédiáját. |
NEKROMANTA KÓBORLÓ (596. LÉNY) Két világító szem, hosszú, hegyes fülek, földig érő palást, szitakötőszerű szárnyak hátul - ezek az első benyomások a nekromanta kóborló megpillantásakor. Az árnytündérek ezen rendje az élet és a vele kapcsolatos dolgok kutatására szakosodott, elsősorban azért, hogy titkolt vágyuk, a teljes jogú életbe való visszatérés egyszer valóra válhasson. Persze mindez a Halál lehetőségének teljes kizárásával történne, ami valljuk be, az isteni hatalom nagyságával lenne egyenértékű. A nekromanta kóborlók persze már azzal is elégedettek lennének, ha a folyamatos elanyagiatlanodást megszüntethetnék, hiszen ha továbbra is ilyen tempóban csúsznak át a túloldalra, még ezer év és... A nekromanta kóborlók sok mindenre immúnisak, és a vámpirizáció csak egy ezek közül. Azonnali halált okozó érintésüket elkerülendő minden esetben elbújsz előlük, amíg direkt FT parancsot nem adsz ki rájuk. |
SMARAGDVÁMPÍR (605. SZÖRNY) Mintha egy olvasztókemence belsejéből lépett volna eléd, annyira különös, drágakő csillogású a smaragdvámpírok zöldes bőre. Persze csak ami látszik belőle, hiszen az egyéb misztikus figurákhoz híven hosszú, karimás öltönyt viselnek, mely annyira ébenfekete, mint a legsötétebb sötét. A smaragdvámpírok szökevények, akik az árnytündérek engedetlensége által okozott felfordulást kihasználva az anyagi síkra érkeztek. Amikor Leah rádöbbent árulásukra, mindenkit meglepve a bosszú helyett az engedelmesség újfajta béklyóját bocsátotta e teremtményekre, a smaragdvámpírok pedig azóta is buzgón teljesítik uruk ekkor kiadott parancsát: minél több élőt toborozni a Halál istenének hadseregébe. Mint a legtöbb vámpír, ezek a lények is csak egyféleképpen győzhetőek le: ha valamilyen hegyes tárggyal keresztüldöföd testüket. Valószínűleg nem az ütőfegyvered lesz erre a legmegfelelőbb. Egészségcsökkentő harapása miatt csak FT paranccsal, vagy tulajdonságpajzs védelme alatt fogod megtámadni őt. |
GNOMORI RÉMSZOLGA (589. SZÖRNY) Lehet, hogy az árnytündérek még a kyorgokénál is hatalmasabb erő birtokában vannak? Erre utal a tény, hogy a rémszolgák testében az első, Gnomor erdeinél járt kyorg felderítők nyughatatlan lelke van bebörtönözve. Az már csak ráadás, hogy az átalakult külsőbe rejtve, megalázó feladatok elvégzésére vannak rákényszerítve: ez pedig az árnypiramisok építése. És miről ismered fel őket, ha nem éppen követ hordanak, hanem széttépési szándékkal, vicsorogva a nyakadba ugranak (mert ők csupán a Halált megtagadó árnytündéreknek tartoznak engedelmességgel)? Áttetsző testük különös fényt áraszt még a legsötétebb éjszakában is, hosszú karjaik és lábaik összeaszott testben találkoznak, mely egy csökevényes, piciny fejben végződik. Brrr... meg kell állapítanod: semmi nem maradt benne a kyorgok felsőbbrendű délcegségéből! Ütőfegyverrel hiába is püfölnéd szerencsétlent, az ilyen támadási formával képtelenség megsebezni. |
PATÁS TANOUGH (611. SZÖRNY) Egyes árnytündérek kedvenc hátasállata. Mármint a patás tanough azon példányai, amelyeket sikerül hosszú és keserves munkával megszelídíteni. Eddig ez az árnytündéreken kívül még senkinek nem sikerült, köszönhetően annak, hogy a patás tanough szintúgy két síkon létezik egyszerre. Leginkább egy törpemammutra emlékeztetnek, vérben úszó szemüket, hosszú kosszarvukat és éjsötét bőrüket leszámítva. De ez csak a nappali formájuk, a hiedelmek szerint éjszaka háromszor ekkorára nőnek, két lábra állnak, és az engedelmesség utolsó csírája is lefoszlik róluk. Ezen még az árnytündér mágia sem segít, gazdáik ilyenkor bezárják őket valahova, vagy csupán védőaurát vonnak maguk köré, és a Fortunára bízzák, mi legyen azokkal, akikkel a tanoughok ilyenkor találkoznak. Nem árt, ha felkészülsz rá, hogy ezen állatok szelídítetlen vagy átalakult mutációjával találkozol: hiszen könnyen előfordulhat, hogy némi futással tudod csak megóvni az életed. |
TOBIAS AK'RADAL (613. LÉNY) Az éjfatty vadászat magányos és rendkívül időigényes elfoglaltság. Erre az árnytündérek is hamar rájöttek, hiszen sokan a harcban legjáratosabb közül is hamar felhagytak a tl'urlang vadászattal. Tobias Ak'radal soha nem tett ilyet. Miközben az eltelt évszázadok alatt keresztül-kasul bejárta a Sötét Földet, a kihívások keresésének szentelte életét. Persze nem a tápolás hajtotta, mint a mai éjfatty vadászokat, hanem a vágy, hogy a képességeihez mérhető ellenfelet találhasson magának. Tobias Ak'radal nevét több hősökről szóló legendában is megemlítik, legyőzhetetlen alakja fogalom az árnytündérek körében is. Természetesen a többi árnytündérhez hasonlóan ő is immúnis a vámpirizációra. |
TLEIKAN ÁRULÓ (606. SZÖRNY) A tleikanok ősi népe már a történelem hajnalán itt élt: amikor még a hódító fajok el sem nevezték a kontinenst Ghallának, sőt még nem is léteztek; amikor az Esthar császárság papjai és a Bo'adhun birodalom barbárjai le sem települtek ezen a vidéken; amikor a kyorgok még gyerekcipőben jártak a mágia művészetének kitanulását illetően; és mielőtt még az egyetemes evolúció végső állomásaként megszületett a sokadik humanoid faj: a tündéreké, akik később különcségüknek köszönhetően az élet árnyoldalának lakóivá váltak. A tleikanokat ritkán háborgatták nyíltan ezek a fiatal nemzedékek, hiszen meglepően hamar nyilvánvalóvá vált számukra: egy esetleges összetűzésből csak ők húzhatják a rövidebbet. A tleikanok egy csoportját, akik nyíltnak bizonyultak az új dolgok és a változás iránt, és egyértelműen az árnytündérek lázadó életszemléletét találták követendő példának (az istenek hatalmával való szembeszegülést), száműzték az ősi társadalomból. Leah pedig őket is megátkozta, így végeredményben üldözötté váltak. A tleikan árulókat egyértelműen felismerni többszöri mutáción keresztülment végtagjaikról, arányaiban piciny fejükről. Mivel a pusztában kóborló egyedeik amennyire csak lehet, elsajátították az árnytündér gondolatokat, az élőkkel szembeni barátságosságra ne is számíts. Vagy... ezt majd a lény eldönti. Vágófegyverrel sebet ejteni rajtuk: képtelenség. |
Erő: | 78 (116) | Szint: | 51 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 77 (112) | Támadás: | 71 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 80 (93) | Védekezés: | 154 (164) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/39 év |
Egészség: | 74 (89) | Életpont: | 1684/1543 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 80 (100) | Varázspont: | 3282/1209 | Pénz: | 12367 arany | Kép. pont: | 29 |
Tudatpont: | 16/-4 | Pszi pont: | 497/12 | Halhatatlanság: | 16 % | EFejl: | 234 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 18 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 32 |
vágófegyverek: | 51 | ütőfegyverek: | 37 | lőfegyverek: | 9 |
dobófegyverek: | * 41 |
Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) (200%) << teriád kard (#1284) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41 | 2. nyomkövetés: | 163 | 3. mászás: | 37 |
4. csapdakészítés: | 39 | 5. csapdaészlelés: | 27 | 6. gyógyítás: | 93 |
7. titkosírás: | 31 | 8. felderítés: | 37 | 9. szörnyidomítás: | 17 |
10. teológia: | 231 (+1) | 11. taumaturgia: | 163 | 12. szerencsejáték: | 6 |
13. versengés: | 22 | 14. zene: | 12 | 15. szörnyismeret: | 50 |
16. pszi: | 46 (+1) | 17. zárnyitás: | 2 | 18. vadászat: | 12 |
19. vitalitás: | 6 | 20. bányászat: | 41 | 21. úszás: | 27 |
22. főzés: | 12 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 105 | |||
3. védekezés: 5 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 60 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 90 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 30 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), Rém (#315), bűbájlidérc (#761), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), animált korall (#445), tüskés gigaféreg (#256), smaragd sárkány (#326), talriai behemót (#312), aranyfecske (#283), hamupók (#40) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
mösze uralkodó (#789), bűbájlidérc (#761), elmeszonda (#487), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990), Morghatal A'ton (#544) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
fájdalomtükör (#379, 130 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 230 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (166,29,2) |
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) |
varázsenergia (#161) | villámmágia (#227) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem (#165) |
esszenciavédelem 2 (#188) | óriáserő (#53) | égető tekintet (#164) | Techiulan aurája (#261) |
hadiszerencse III (#59) | fényaura (#211) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), háló (#186), jégvihar (#353), ryuku átokvarázs (#280) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | őrjáratozó katona (#274) | izomernyesztés (#33) | >> | dübörgő bahrot (#479) | |
puha ütés (#60) | >> | púpos zsokarg (#451) | puha ütés (#60) | >> | tleikan hadúr (#509) | |
puha ütés (#60) | >> | szellemdarázs (#481) | puha ütés (#60) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | puha ütés (#60) | >> | elemi pulzátor (#440) | |
armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | halálos érintés (#271) | >> | shokara bogár (#436) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | halálos érintés (#271) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | |
armageddon (#218) | >> | pszionikus entitás (#553) | direkt kontakt. II (#122) | >> | őrült varázsló (#255) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | részeg kalandozó (#187) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
menekülés (#212) | >> | Chara-din hívők (#987) | menekülés (#212) | >> | Dornodon hívők (#992) | |
menekülés (#212) | >> | Leah hívők (#991) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A szörnyek önmagukban legyőzhetők - ha azonban legendás vezéreik egyesítik őket, őrjöngő hordájukkal szemben a civilizált világ nem áll meg. Győzz hát le tíz neves és legendás szörnyet, amíg nem késő! (számláló: 1) |
2.) Tisztítótüzem ellen eddig nem volt védelem, és ezután sem akarom, hogy legyen a sötétség teremtményei számára. Oltáromnál zúzz porrá 3 vörös immunitáskövet! |
3.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 24 élőholt, 12 vadász, 7 nagymester, 8 parafenomén, 6 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bűvös shuriken (#562) | |||
4 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
12 | kábító nyilacska (#1590) | 18 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | tükör (#43) | 1 | tűzúr csizmája (#533) | |||
2 | vámpírfog (#1221) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
287 | arany (#50) | 1 | ezüstdarab (#326) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 1 | gór tekercs (#780) | 7 | gyógykenőcs (#313) | |||
10 | mákrózsa virág (#56) | 5 | sárkánypikkely (#292) | 2 | sötét kasza (#957) | |||
1 | varázskő (#305) |