Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. márc. 27. 7h:11' EZ A 720. JÁTÉKHETED, 569. FORDULÓD 721. játékheted kezdete: márc. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 34 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5330 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 138 12 71 | elmormolod a 138. varázslatot a 12. varázslatot a 71. varázslatot |
* 2. KP: vv 19 26 165 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: v 1 40 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: hh 2306 1100 0 | használod a 2306. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 5. KP: vv 188 178 14 | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 14. varázslatot |
* 6. KP: hh 841 1133 0 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 7. KP: vv 443 220 53 | elmormolod a 443. varázslatot a 220. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: vv 28 98 72 | elmormolod a 28. varázslatot a 98. varázslatot a 72. varázslatot |
* 9. KP: v 6 80 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 10. KP: h 697 1500 0 | használod a 697. tárgyat |
v 181 183 31 | elmormolod a 181. varázslatot |
280 | 281 | 282 | |
117 | |
|
|
118 | |
|
|
119 | |
|
|
[183,31] Egy kisebb településhez érkeztél.
ea 140 14 | eladod a 140. tárgyat 14 |
ea 1087 | eladod az 1087. tárgyat |
hu 738 1712 1676 | hulladék: 738 1712 1676 |
hu 1088 732 874 | hulladék: 1088 732 874 |
hu 303 57 72 | hulladék: 303 57 72 |
hu 90 295 71 | hulladék: 90 295 71 |
hu 294 315 159 | hulladék: 294 315 159 |
hu 430 157 343 | hulladék: 430 157 343 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
ve 524 4 | megveszed az 524. tárgyat 4 |
ve 470 2 | megveszed a 470. tárgyat 2 |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 97 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 30 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 csuklyavirág és 5 gyenge méreg. 3 276 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 30, gyógyulás: 8, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[281,118] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő ködmágus mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy agytaposás varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1516 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ködmágus testét. (7 támadással 205 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a Durghal pörölyét ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a ködmágus jobb lábát. (10 támadással 883 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal néhány helyen meghorzsolod a ködmágus átlátszó alakját. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) A ködmágus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 173 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A ködmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 652 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2501, sebződés: 173, gyógyulás: 43, összesen: -130 ÉP}
v 198 293 14 | elmormolod a 198. varázslatot |
280 | 281 | 282 | |
117 | |
|
|
118 | |
|
|
119 | |
|
|
[293,14] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő.
a 524 1532 3 | átadod az 524. tárgyat az 1532. kalandozónak (3 darabot) |
a 470 1532 4 | átadod a 470. tárgyat az 1532. kalandozónak (4 darabot) |
a 1706 1532 | átadod az 1706. tárgyat az 1532. kalandozónak |
a 788 1532 5 | átadod a 788. tárgyat az 1532. kalandozónak (5 darabot) |
a 627 1532 18 | átadod a 627. tárgyat az 1532. kalandozónak (18 darabot) |
a 1546 1532 | átadod az 1546. tárgyat az 1532. kalandozónak |
v 253 385 | elmormolod a 253. varázslatot |
m 5 4 3 | mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 584 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 16 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor furcsa alakját. (7 támadással 361 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered az elemi pulzátor furcsa alakját. (3 támadással 501 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Mágikus hentesbárddal megpöccinted az elemi pulzátor testét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-8 TVP). Nyelvét az elemi pulzátor feléd löki, de eredménytelenül. Az elemi pulzátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Shengoroth karmát, szereztél 2 madártollat. 13 328 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1535, sebződés: 70, gyógyulás: 142, összesen: +72 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 456 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (7 támadással 360 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a tleikan házőrző bal oldalát. (9 támadással 1517 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+304 életerő). Mágikus hentesbárddal gyengén megütöd a tleikan házőrző bal hátsó lábát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A tleikan házőrző csápol, de mindhiába. A tleikan házőrző fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A tleikan házőrző most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 178 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2419, sebződés: 141, gyógyulás: 363, összesen: +222 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 709 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan hadúr ősöreg testét. (7 támadással 362 életpontot sebezve.) Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a tleikan hadúr bal lábát. (5 támadással 820 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal súrolod a tleikan hadúr bal lábát. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A tleikan hadúr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 222 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) A tleikan hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 019 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1982, sebződés: 222, gyógyulás: 53, összesen: -169 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 713 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tleikan hadúr testét. (7 támadással 367 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre rontasz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a tleikan hadúr testét. (5 támadással 819 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal épp hogy eltalálod a tleikan hadúr nyakát. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Jobbra-balra szökkenve osztja a tleikan hadúr nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) A tleikan hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 019 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1992, sebződés: 233, gyógyulás: 55, összesen: -178 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés besül. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 895 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 35 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bosszúálló testét. (7 támadással 364 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a bosszúálló szellemtestét. (8 támadással 1366 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal súrolod a bosszúálló testét. (1 támadással 103 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 35 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. 39 életpontot vesztettél. A bosszúálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 197 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2365, sebződés: 167, gyógyulás: 8, összesen: -159 ÉP}
A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 980 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod az elfajzott enkala vastag alkarját. (7 támadással 363 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Megmarkolva a Durghal pörölyét ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elfajzott enkala vastag alkarját. (7 támadással 1205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+242 életerő). Mágikus hentesbárddal súrolod az elfajzott enkala testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Az elfajzott enkala Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 220 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 163 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Az elfajzott enkala összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 012 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2625, sebződés: 383, gyógyulás: 347, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [292,16] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vérszomjas karvaly. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1097 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vérszomjas karvaly testét. (7 támadással 353 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (98 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas karvaly jobb szárnyát. (8 támadással 1364 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal meghorzsolod a vérszomjas karvaly bal lábát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 190 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 70 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Shengoroth karmát, szereztél 3 madártollat. 25 358 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2900, sebződés: 553, gyógyulás: 85, összesen: -468 ÉP}
(Továbbmész...) [293,17] Továbbra is síkságon vagy.
(Feltételes támadás:) Egy eszement trappoló! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 982 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az eszement trappoló testét. (7 támadással 366 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az eszement trappoló testét. (7 támadással 1232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+247 életerő). Mágikus hentesbárddal épp hogy eltalálod az eszement trappoló bal lábát. (1 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 326 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +66 ÉP.) A lény összetapos! 106 életpontot vesztettél. Az eszement trappoló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 szürke briliáns. 23 751 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+150 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2683, sebződés: 432, gyógyulás: 346, összesen: -86 ÉP}
A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Mágikus hentesbárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kőkorszaki szaki összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Felhasználva a Shengoroth karmát, szereztél 1 kőszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Porrá zúzol 1 varázskövet. (+150 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 0, gyógyulás: 60, összesen: +60 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 3 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapást mérve bezúzod a sötét gnóm testét. (1 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Mágikus hentesbárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a sötét gnóm fejét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 712 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 8, gyógyulás: 61, összesen: +53 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriáspók testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 972 tapasztalati pontot kaptál. Kinyered egy manakristály energiáját. (+1848 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 4 5 4 | mozogsz délre, délnyugatra, délre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 1027 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vérszomjas karvaly jobb oldalát. (7 támadással 368 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (102 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas karvaly testét. (7 támadással 1146 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal megpöccinted a vérszomjas karvaly testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 207 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A vérszomjas karvaly most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Shengoroth karmát, szereztél 3 madártollat. 25 358 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2636, sebződés: 494, gyógyulás: 87, összesen: -407 ÉP}
(Továbbmész...) [292,19] Kisebb hegyek emelkednek itt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran híveié. Látsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Vemhes Guppi irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ezüstdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ezüstdarabot! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy vadászskorpió nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 738 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadászskorpió farkát. (7 támadással 353 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadászskorpió jobb vállát. (8 támadással 1365 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+274 életerő). Mágikus hentesbárddal gyengén megütöd a vadászskorpió testét. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. A vadászskorpió egy merész támadás-sorozattal elsöpör: ollója félig felaprítja a jobb karodat! (2 támadástól 540 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +108 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nagymesteri pálca. Felhasználva a Shengoroth karmát, szereztél 1 skorpiókarmot. 24 838 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 2555, sebződés: 540, gyógyulás: 414, összesen: -126 ÉP}
(Továbbmész...) [292,20] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A Király-hegység széléhez érkeztél. Neve még a kyorg időkből származik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy kóbor mortag. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 985 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. 62 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod a kóbor mortag fejét. (7 támadással 371 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (63 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre rontasz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a kóbor mortag páncélos karját. (7 támadással 1161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+233 életerő). Mágikus hentesbárddal gyengén megütöd a kóbor mortag jobb lábát. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A kóbor mortag fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 482 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +97 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25 637 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2608, sebződés: 607, gyógyulás: 361, összesen: -246 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés besül. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 872 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 31 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bosszúálló testét. (7 támadással 366 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a bosszúálló testét. (8 támadással 1310 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal épp hogy eltalálod a bosszúálló bal vállát. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 66 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 33 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. 35 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 197 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2279, sebződés: 165, gyógyulás: 8, összesen: -157 ÉP}
(Továbbmész...) [292,22] Még mindig bozótos. Találsz egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Csókot lehelsz a nálad lévő dramoan talizmánra, majd nekiindulsz. Biztató, hogy nem süppedsz a talajba az első lépésednél. Kicsit távolabb valamilyen földöntúli tűz ég. Azért itt-ott még megcsillan a nap fénye ilyen-olyan félig ép tárgyakon. Belesétálsz egy kisebb füstgomolyagba. Csípni kezdi a szemed a sűrű savfelhő. Pár perc eltelik, míg magad mögött hagyhatod. Egy üvöltő szellemdarázs készül a lemészárlásodra.
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 788 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szellemdarázs testét. (7 támadással 351 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szellemdarázs szellemtestét. (8 támadással 1329 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+266 életerő). Mágikus hentesbárddal csak érinted a szellemdarázs bal oldalát. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A szellemdarázs farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 320 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) A szellemdarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 253 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2216, sebződés: 320, gyógyulás: 362, összesen: +42 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod agytaposás varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1914 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ködmágus fejét. (7 támadással 205 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével többször eltalálod a ködmágus bal vállát. (10 támadással 878 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a ködmágus átlátszó alakját. (8 támadással 373 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a ködmágus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 228 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Semmi hatás! A ködmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 36 135 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3166, sebződés: 228, gyógyulás: 54, összesen: -174 ÉP}
A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1933 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ködmágus fekete csuháját. (7 támadással 205 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével párszor keményen megütöd a ködmágus testét. (10 támadással 847 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a ködmágus jobb vállát. (9 támadással 441 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 225 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Véres nyál csordul ki a ködmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 éjkristály. 36 512 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3222, sebződés: 225, gyógyulás: 53, összesen: -172 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy agytaposás mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1938 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. Semmi hatás! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fertőzött dr.lárva jobb karját. (7 támadással 415 életpontot sebezve.) A szörny elemi tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (144 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra rohansz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fertőzött dr.lárva hólyagos testét. (10 támadással 1708 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+342 életerő). Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a fertőzött dr.lárva bal lábát. (9 támadással 854 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). A fertőzött dr.lárva többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 218 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 198 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 73 életpontot vesztettél. A fertőzött dr.lárva szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 51 277 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4915, sebződés: 633, gyógyulás: 609, összesen: -24 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés besül. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 889 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bosszúálló testét. (7 támadással 354 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre támadsz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a bosszúálló testét. (8 támadással 1312 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal meghorzsolod a bosszúálló fejét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. Távolról inst.szingularitás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Véres nyál csordul ki a bosszúálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 197 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2297, sebződés: 94, gyógyulás: 8, összesen: -86 ÉP}
ef 50 539 | energia fejlesztése 50 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 4. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: h 234 40 0 | használod a 234. tárgyat |
* 6. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
* 7. BP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
RAKSHALLION HÁLÓ (940. SZÖRNYCSAPDA) Az Esthar Császárság papjai a vadászat nagymesterei voltak. A természet gyanútlan ragadozói, ill. békés növényevői felváltva estek áldozatul beteges rituáléiknak. Amekkora örömet leltek a vadak gyilkolásában, legalább ekkora kihívást jelentett számukra a használható példányok foglyul ejtése. Ha négy dobóhálót KT 940 paranccsal összecsomózol egymással, miután átitattad 2 darab keselyűmirigyből kifacsart váladékkal (ezek elvesznek, a hálókat viszont szét tudod még bontani), az így nyert hálót szinte bármilyen lényre rádobhatod, az mielőtt szétszaggathatná, elájul a bűzkeselyű émelyítő szagától. Megjegyzés: a szörnycsapdáknál megszokott módon, a rakshallion hálót nem kell elkészíteni, elég, ha a felsorolt komponensek mindegyike a birtokodban van. A kiszemelt szörnyet a FOG <szörny> 940 paranccsal ejtheted foglyul, a parancs végrehajtása 40 TVP-be kerül. |
TUDATI OSTROM II. (539. TUDATI KÉPESSÉG) A Tudati ostrom egyre gyakoribb használata nagyfokú önbizalmat fejleszt még azokban is, akik egyébként a valós életben nem sok vizet zavarnak. Lehetsz csenevész, ügyetlen vagy csúnyácska, ha a kasztroplanáris térben terrorizálod kicsit a nálad gyengébbeket, te is igazi tudati nagyúrrá válhatsz! Ehhez a továbbfejlesztett ostrom a legmegfelelőbb eszköz. Az eddig összegyűjtött tapasztalatot kamatoztatva a tudatcsata számodra még hatékonyabb lesz. Már ellenállás nélkül hatolhatsz át a tudatpajzsokon, de a zsákmány nem igazán meggyőző. Valami másra vágysz, valami többre! Némi kísérletezgetés után rájössz, hogy ha már behatoltál egy tudati barikád mögé, onnan nem csak tudati energiát tudsz zsákmányolni, hanem más egyebet is. Emlékeket, érzéseket, és igen: tudást és tapasztalatot is. Mikor idáig jutsz a gondolatmenetben, mosolyod gonosz vigyorrá torzul... [A győztes tudatcsaták során (EK 2 <kalandozó> parancs) 1000 TP-t kapsz az ellenfél minden egyes maxTU-ja után, de nem szerezhetsz így többet, mint az aktuális TP-d 1%-a.] |
ÚJABB FNO-S KÉPESSÉGEK Fejlesztési pontjaid ettől a szinttől kezdve újabb képességekre költheted az alább következőkből: 13. tárgymentő: +1 mentődobás a tárgyaidnak mindenféle támadással szemben. 14. plusz tp: +2% Tapasztalati Pont minden szerzett TP után. 15. rezisztencia: a rád lőtt varázslatok sebzése 3%-kal csökken. 16. tulajdonságpajzs: a szörnyek kör végéig tulajdonságot csökkentő képességei 2 szintenként eggyel kevesebb csökkenést okoznak (1 alá sosem csökken a szörnyképesség hatása). Ez sajnos nincs hatással a támadást és védekezést csökkentő szörnyképességekre. Egy példa: ha elköltöttél 4-et erre a képességedre, a szörnyképesség 2-vel fog kevesebb mínuszt adni. 17. mágiaerő: az ellenfeleid -2 mentődobást kapnak a varázslataiddal szemben. Természetesen a korábban megismert 12 alap képesség nem változott, ugyanúgy használhatod azokat is. |
FNO-S FEJLESZTÉS Újabb lehetőségeid vannak a felgyűlt fejlesztési pontjaid elköltésére. Ezekre az új képességekre akkor költhetsz pontot, ha minden régi képességed 10-es, kivéve a ganüid rezisztenciát és vadászatot. Az új képességek szintenként 300 fejlesztési pontba kerülnek. 20. Képességfejlesztés: Ezzel az FNO-s képességgel a meglévő FNO-s képességeidet fejlesztheted tovább. A 10. fölött minden szakértelem növelése szintenként 200 FNO-ba kerül. Vigyázz nem csak előnyökkel jár a fejlődés! Szintenként járó bónusz: 1. A 12-es halhatatlanság képességed 2 szintenként ad 1% halhatatlanságot. (Ilyen módon nehéz az istenek közé férkőzni.) 2. Az FNO-s képességeid maximuma mostantól eggyel magasabb, azaz 11, kivéve a 15. rezisztencia képességet. 3. A sebzés bónusz képességed mostantól kalandozókra is működik, és szintenként 1,5 sebzést ad. 4. Az FNO-s képességeid maximuma mostantól eggyel magasabb, azaz 12, kivéve a 15. rezisztencia képességet. 5. A támadás bónusz képességed mostantól kalandozókra is működik, és szintenként 1,5 támadást ad. 6. Az FNO-s képességeid maximuma mostantól eggyel magasabb, azaz 13, kivéve a 15. rezisztencia képességet. 7. A védekezés bónusz képességed mostantól kalandozók ellen is működik, és szintenként 3 védekezést ad. 8. Az FNO-s képességeid maximuma mostantól eggyel magasabb, azaz 14, kivéve a 15. rezisztencia képességet. 9. A regeneráció képességed mostantól kalandozók ellen is működik, és szintenként 5 sebzéscsökkenést ad. 10. Az FNO-s képességeid maximuma mostantól eggyel magasabb, azaz 15, kivéve a 15. rezisztencia képességet. 11. A gyors fejlődés képességed szintenként csak kb. 3,5 % bonuszt ad (5% helyett). 12. Az FNO-s képességeid maximuma mostantól eggyel magasabb, azaz 16, kivéve a 15. rezisztencia képességet. 13. A képességpont képességed mostantól szintenként 3 KNO-t ad. (Visszamenőleg is megkapod a különbözetet.) 14. Az FNO-s képességeid maximuma mostantól eggyel magasabb, azaz 17, kivéve a 15. rezisztencia képességet. 15. A tulajdonságpont képességed mostantól szintenként 2 TNO-t ad. (Visszamenőleg is megkapod a különbözetet.) 16. Az FNO-s képességeid maximuma mostantól eggyel magasabb, azaz 18, kivéve a 15. rezisztencia képességet. 17. A varázslat sebzés képességed mostantól szintenként maximum +30 sebzést ad. 18. Az FNO-s képességeid maximuma mostantól eggyel magasabb, azaz 19, kivéve a 15. rezisztencia képességet. 19. A max. életpont képességed mostantól szintenként 40 max. életpontot ad. (Visszamenőleg is megkapod a különbözetet.) 20. Az FNO-s képességeid maximuma mostantól eggyel magasabb, azaz 20, kivéve a 15. rezisztencia képességet. Harci szakértelem fejlesztés: Minden fegyverszakértelmedhez mostantól tartozik egy FNO-s szakértelem is. Ezeket az FNO-s szakértelmet 1. szintre 300 fejlesztési pontért növelheted, majd a költség minden szint után 150-nel nő. (Így pl. 1-ről a 2. szintre már 450, 2-ról a 3-ra 600 stb.) Ez az érték nem adódik hozzá a karakterlapodon a fegyverszakértelmedhez, így nem befolyásolja annak fejlődését, de harcban, TK próbában hozzáadódik. A fegyveres FNO-szakértelmeket is csak akkor növelheted, ha a régi szakértelmeid 10-esek (kivéve a ganüideseket), és alapból 10-ig növelheted, képesség fejlesztéssel 20-ig. 21. ökölvívás 22. szúrófegyver 23. vágófegyver 24. ütőfegyver 25. lőfegyver 26. dobófegyver 27. Max. életkor: Szintenként 3 évvel megnöveli a maximális életkorodat. Maximális szint 10, képességfejlesztéssel 20. 28. Haláltánc: Szintenként 1%-kal növeli a haláltánc maximális esélyét. Maximális szint 10, képességfejlesztéssel 20. 29. Rugalmasság: Szintenként 3%-kal csökkenti a huhogás és csuklódobás szörnyképességek sebzését. Maximális szint 10, képességfejlesztéssel 20. 30. Keménység: Szintenként 3%-kal csökkenti a a ropogtatás, taposás és kábító ütés szörnyképességek sebzését. Maximális szint 10, képességfejlesztéssel 20. 31. Kinetika: Szintenként 3%-kal csökkenti az újralövés, nagyobb zabálás és rozsomák szörnyképességek sebzését. Maximális szint 10, képességfejlesztéssel 20. 32. Félreugrás: Szintenként 3%-kal csökkenti a villámkéz, nagyobb tűzkéz és sebző méreg szörnyképességek sebzését. Maximális szint 10, képességfejlesztéssel 20. |
Erő: | 94 (139) | Szint: | 56 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 251 cm |
IQ: | 78 (118) | Támadás: | 114 (125) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 490 kg |
Ügyesség: | 77 (100) | Védekezés: | 143 (154) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/49 év |
Egészség: | 78 (105) | Életpont: | 1964/1952 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 10 |
Szerencse: | 78 (105) | Varázspont: | 3582/1277 | Pénz: | 1889 arany | Kép. pont: | 35 |
Tudatpont: | 90/3 | Pszi pont: | 829/2991 | Halhatatlanság: | 18 % | EFejl: | 16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 19/58 | ökölvívás: | 7/67 | szúrófegyverek: | 16/24 |
vágófegyverek: | 21/76 | ütőfegyverek: | 62/67 (+9%) | lőfegyverek: | 21/50 |
dobófegyverek: | 39/36 (+7%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
292,22 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya nektárja 10/10 | Pszi katalizátor 50/20 | Max életkor 101 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 396 863 TVP | E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/2 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 70/44 | 2. nyomkövetés: | 73/37 (+15%) | 3. mászás: | 38/25 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 59/4 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 33/52 | 6. gyógyítás: | 82/91 |
7. titkosírás: | 3/73 | 8. felderítés: | 38/45 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 3/89 |
10. teológia: | 232/22 (+96%) | 11. taumaturgia: | 238/50 (+41%) | 12. szerencsejáték: | 7/72 |
13. versengés: | 32/32 (+5%) | 14. harcművészetek: | 4/1 | 15. zene: | 185/94 |
16. szörnyismeret: | 29/40 | 17. pszi: | 70/34 (+4%) | 18. zárnyitás: | 37/88 |
19. vadászat: | 5/54 | 20. vitalitás: | 8/73 | 21. bányászat: | 55/72 (+3%) |
22. testépítés: | 117/36 | 23. úszás: | 22/72 | 24. főzés: | 36/15 (+11%) |
25. csapatmunka: | 1/32 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 693 | |||
2. támadás bónusz: 3 | 3. védekezés: 2 | 4. max. életpont: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 |
6. regeneráció: 1(2) | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 25 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), bűvös shurikent (#562) (max. 9999 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 9999 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), édesmoha csomót (#1479) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 9999 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
úszol max. Feltételes úszás max. 200 TVP-ért. |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 32, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), 9999. szövetség (#9999) (csak egyszer), vércápa sámán (#281), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), bolyongó lidérc (#388), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), Rém (#315), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), halálmadár (#351), ro'galhal gyóntató (#524), Harmarghal (#525), fekélyes hernyó (#489), őshonos sziklozug (#447), nekrit parazita (#787), Ywgerothon (#7053) (csak egyszer), eszement trappoló (#549), bosszúálló (#562), tengeri parduan (#565), trakuun lidérc (#576), Bropxat (#583), Rettegés Ura (#625), vtoeken döntőbíra (#627), csattogó kígyó (#697), Rüeumöeu szelleme (#712), fokozott burjánzás (#715) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761), inváziós ellenfelek (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 50 vp; taumaturgia: 50 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (133,4,1) | vámpirizáció (#1) (30,0) | áldomás (#6) (58,0) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | Techiulan aurája (#261) | erőpajzs III (#127) |
esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) | harci induló (#443) |
hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), ryuku átokvarázs (#280) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), fájdalomtükör (#379) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | mérges pók (#20) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | szutykos remák (#191) | |
puha ütés (#60) | >> | kobudera (#8) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
gázpajzs (#467) | >> | smaragd sárkány (#326) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Ekhnagorhu (#291) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett! |
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): 133. labirintus (291,121). tolvajcéh (699): új. vályogviskó (739): új. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Thargodan könyvtár (768): többek közt 791. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 46, 47, 48, 49, 53, 57, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 180, 193, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 6, 7, 10, 11, 13, 15, 16, 18, 20, 24, 34, 35, 41, 42, 43, 44, 49, 50. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1425, az összesen kapott pontszám: 204317. |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 12, az összesen kapott pontszám: 604. (összesen ölhető: 2310 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 75 TU. szükséges még: 35 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) OK |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) OK |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) OK |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) OK |
pajzshasználat III (549) OK |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) OK |
bénító sebzés (555) OK |
pajzshasználat IV (556) OK |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) OK |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7413 TU szükséges.) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 1660 | anguaxin váladék (#1382) | 1600 | árvalányhaj (#1909) | 545 | azúrharmat (#1161) | $3 | Blounther gyűrűje ($1548) | 5285 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csatabárd (#555) | 3000 | csontkulcs (#74) | 124 | dinó szaru (#1385) | 423 | éjkristály (#958) | 1923 | ezüstdarab (#326) | 22 | feneketlen bugyor (#570) | 1365 | fokhagyma (#403) | 2800 | fülemüle agyar (#267) | 3 | gyíkfű (#201) | 300 | halcsont (#390) | 6 | hoarián ujjkarika (#1347) | 760 | jégkristály (#593) | 1835 | jégszilánk (#1128) | 5940 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kentaurusz kürt (#1643) | 6690 | kerek kő (#19) | 2610 | kővirág gyümölcs (#1956) | 192 | kreommat szirom (#925) | 1300 | lidércesszencia (#1074) | $2 | lidérckorona ($531) | 10263 | madártoll (#112) | 2 | mentát korona (#1559) | 23 | moa kártya (#1349) | 1050 | nerub szemfog (#1871) | 2109 | nothar bogyó (#923) | 38 | ogwawa kulcs (#1376) | 1 | olló (#335) | 1748 | őskristály-szilánk (#1525) | 1406 | pirkit (#153) | 9393 | quwarg tojás (#360) | 7 | raaba-gumó (#936) | 4350 | remák szív (#264) | 680 | rum (#1419) | 38 | ryuku pecsétgyűrű (#1580) | 418 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 3800 | sallank karom (#128) | 50 | szaké (#1295) | 3700 | szögletes kő (#17) | 2834 | teriád féreg (#1276) | 1960 | teriád kobak (#1461) | 290 | Thargodan csont (#1181) | 10 | titanit kulcs (#1811) | 8359 | tükör (#43) | 4 | tükörpáncél (#519) | 525 | tulipán gumó (#1903) | 2150 | tűzbimbó (#623) | 1 | tűzúr csizmája (#533) | 7063 | vámpírfog (#1221) | 7234 | varányszem (#30) | 1680 | vízionár szem (#102) | 6 | Zarknod szeme (#740) | 5 | Zu'lit fülkarikája (#727) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
18 | adamantit (#627) | 1 | agori szegecscsizma (#1676) | 1 | avenir (#1706) | |||
5 | bogyógránát (#430) | 1 | bőrsisak (#57) | 3 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | bronzpáncél (#90) | 1 | elit csatavért (#295) | 2 | Fairlight köpenye (#303) | |||
1 | gyöngyberakásos öv (#732) | 1 | hósárkánybőr csizma (#1088) | 12 | isteni könnycsepp (#260) | |||
2 | kholden kulcs (#470) | 1 | kis vaspajzs (#159) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | Natharion karkötő (#738) | 1 | Numerinor karkötője (#1712) | 2 | nyu-shuriken (#157) | |||
1 | optiri agysisak (#315) | 18 | rézgolyó (#343) | 1 | rézpáncél (#71) | |||
1 | rézsisak (#72) | 1 | sallank karom (#128) | 5 | tl'urlang fiola (#788) | |||
1 | ünnepi övsál (#874) | 2 | varázskő (#305) | 1 | varázskorsó (#1546) | |||
2 | varkaudar páncél (#294) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1449 | arany (#50) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 6 | csalánvirág (#582) | |||
2 | csuklyavirág (#133) | 1 | drakolder kulcs (#524) | 1 | éjkristály (#958) | |||
2 | ezüstdarab (#326) | 4 | fabontó (#106) | 5 | gyenge méreg (#26) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | 7 | madártoll (#112) | |||
1 | nagymesteri pálca (#772) | 1 | skorpiókarom (#911) | 1 | szürke briliáns (#908) | |||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | ytter. katalizátor (#970) |
291 | 292 | 293 | 294 | |
13 | |
|
|
|
14 | |
|
|
|
15 | |
|
|
|
16 | |
|
|
|
17 | |
|
|
|
18 | |
|
|
|
19 | |
|
|
|
20 | |
|
|
|
21 | |
|
|
|
22 | |
|
|
|
23 | |
|
|
|