Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 10. 15h:20' EZ A 566. JÁTÉKHETED, 566. FORDULÓD 567. játékheted kezdete: ápr. 16. A következő fordulódat legkorábbana 567. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3849 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 161. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 224. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 209. varázslatot az 53. varázslatot a 164. varázslatot |
* 6. KP: | leveszed/lerakod a 956. tárgyat az 511. tárgyat a 373. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 971. tárgyat |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat az 1541. tárggyal a 707. tárgyat |
* 9. KP: | használod az 1269. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 367. varázslatot |
hu 292 903 231 | hulladék: 292 903 231 |
hu 1080 1081 148 | hulladék: 1080 1081 148 |
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
v 7 564 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 22 327 | elmormolod a 22. varázslatot |
vv 70 275 211 | elmormolod a 70. varázslatot a 275. varázslatot a 211. varázslatot |
tno 5 1 | növeled az 5. tulajdonságodat |
t 662 1 | támadod a 662. szörnyet |
ftv 271 662 | felt. tám/véd. varázslat a 271. varázslatot a 662. szörnyet |
ftv 122 187 | felt. tám/véd. varázslat a 122. varázslatot a 187. szörnyet |
h 1602 112 30 | használod az 1602. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontakt. II pszit. Elszívod ellenfeled mágikus energiáit! (+120 varázspont.) Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 121 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 72 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed az őrült varázsló testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. Semmi hatás! (elektromos pajzs van rajta.) A fényaura 10 ép-t sebez. Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kék orchidea és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 469, sebződés: 123, gyógyulás: 157, összesen: +34 ÉP}
ve 292 1 | megveszed a 292. tárgyat 1 |
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontakt. II pszit. Elszívod ellenfeled mágikus energiáit! (+120 varázspont.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 40 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 46 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló bal oldalát. (3 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed az őrült varázsló bal karját. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védelmezte.) Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 spiritusz és egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 88, gyógyulás: 92, összesen: +4 ÉP}
im | imádkozol |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 42 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló bal karját. (2 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével végigmetszed az őrült varázsló fejét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 spiritusz és 2 sáfránypor. 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 42, gyógyulás: 72, összesen: +30 ÉP}
(Továbbmész...) [189,106] Még mindig a városban vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy csodák kútját. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Kicsit elkésel az ugrással: belezuhansz a csapdába! Furcsa, fekete lé vesz körül. Egy szopógödörbe estél! Gyorsan kimászol, de már megtörtént a baj! [-1 max. életerő.] Megsemmisültek a birtokodban levő sötét tekercsek. Káromkodsz egy sort, de aztán nincs mit tenni - folytatod a kalandozást. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy részeg kalandozó került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 64 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 49 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével alaposan megvágod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken és egy fekete gyöngy. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1409 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 51, gyógyulás: 52, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[284,22] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy karmos behemót. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 1071 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a karmos behemót bal lábát. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (170 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 3 szárnyas hernyó, 6 gyöngymangó, rakolits por, 16 smirglilevél. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal megvagdalod a karmos behemót testét. (7 támadással 838 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+168 életerő). Transzformálsz! (+83 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével végigvagdosod a karmos behemót bal karját. (5 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) A fényaura 10 ép-t sebez. A karmos behemót csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 255 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A karmos behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 241 életpontot vesztesz.) Teriád karddal épp hogy megvágod a karmos behemót jobb oldalát. (1 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a karmos behemót jobb lábát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Fényaurád 7 sebzést okoz. Karmával néhányszor a karmos behemót megcsapja a fejedet. (2 támadástól 249 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A karmos behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 218 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17317 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2830, sebződés: 1133, gyógyulás: 305, összesen: -828 ÉP}
be 130 | bemész a 130. titkos labirintusba |
lm 18 35 35 | mozogsz 18 35 35 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy halálos érintés varázslatot. 8000 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. 618 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. 596 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 jégisten amulett. Eldobod az értéktelenné vált Gyorsröptű Kabol trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes kisebb jégisten trófeát. 30909 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8000, sebződés: 1214, gyógyulás: 8, összesen: -1206 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
le 1548 | leveszed/lerakod az 1548. tárgyat |
kf 866 533 871 | kézbeveszed/felveszed a 866. tárgyat az 533. tárggyal a 871. tárgyat |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 860 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 163 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal párszor kilyukasztod a kísértetvándor ködös testét. (7 támadással 787 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kísértetvándor jobb első lábát. (5 támadással 367 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Sajnos nem sikerült a kísértetvándor minden csapását hárítanod. (2 támadástól 178 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 49 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 102 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal megvagdalod a kísértetvándor testét. (4 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a kísértetvándor ködös testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 246 életpontot vesztesz.) Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 95 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a kísértetvándor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17567 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2531, sebződés: 833, gyógyulás: 350, összesen: -483 ÉP}
(Továbbmész...) [286,24] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő bársony gyilkos nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 458 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bársony gyilkos bal lábát. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Ez igen rosszul esett (-1 felderítés.) Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a bársony gyilkos bal lábát. (5 támadással 453 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Fényaurád 5 sebzést okoz. A bársony gyilkos fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (2 támadástól 522 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a bársony gyilkos bal oldalát. (5 támadással 450 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. A fényaura 12 ép-t sebez. A bársony gyilkos fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (2 támadástól 499 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1821, sebződés: 1021, gyógyulás: 269, összesen: -752 ÉP}
(Továbbmész...) [287,24] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Látsz egy kristálypalotát. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy oltárt. Chara-din híveié.
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Végül felérsz, és odafent találsz egy csini kis házikót, amelynek ablaka nyitva van. Bemászol! Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy aurapollátor!
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 59 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A lény bűzfelhőt lő rád! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Elszántan a másikra ugrasz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aurapollátor pöthedő háját. (2 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed az aurapollátor farkát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A fényaura 10 ép-t sebez. Az aurapollátor karmai majdnem eltalálnak! Az aurapollátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1460 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 0, gyógyulás: 65, összesen: +65 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A lény elbűvölően rád mosolyog! Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levő 1 mászó-karperecet. Hirtelen félelem lesz rajtad úrrá: hogy mertél szembeszegülni egy ilyen csodálatos teremtménnyel?
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 180 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ez mellément. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Nem akarsz kinyúlni. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
v 84 326 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 483 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. (-20 támadás). Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. 497 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 204 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány óriási karmát. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Pokoli kín járja át testedet, ahogy a méreg a tüdődbe hatol. (189 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragd sárkány testét. (5 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével súrolod a smaragd sárkány óriási karmát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 60 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (184,32)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1395, sebződés: 983, gyógyulás: 203, összesen: -780 ÉP}
v 198 256 65 | elmormolod a 198. varázslatot |
[256,65] A síkságot ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szellemdarázs. Itt csata lesz.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a szellemdarázs testét. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. A gyilkos pszi sugarak hatására elvesztetted a közelmúlt tapasztalatát! (-25500 TP.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra rontasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal párszor kilyukasztod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (7 támadással 769 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megvagdalod a szellemdarázs jobb szárnyát. (5 támadással 370 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A szellemdarázs farkával melletted a levegőbe suhint. Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal végigvagdosod a szellemdarázs testét. (2 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a szellemdarázs bal oldalát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 65 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). Több csapást kapsz a szellemdarázs farkától. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 bronz nyakörv. 9374 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1819, sebződés: 118, gyógyulás: 308, összesen: +190 ÉP}
v 84 326 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 502 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. (-20 támadás). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. 614 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A varázslat kudarcot vallott. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány jobb szárnyát. (6 támadással 312 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. A csatakiáltás miatt tátott szádba betódul a méreg. (181 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragd sárkány bal első lábát. (5 támadással 451 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 63 életpontot sebeztél. 63 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével kissé megkarcolod a smaragd sárkány testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A smaragd sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (185,60)-> 125 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1412, sebződés: 939, gyógyulás: 190, összesen: -749 ÉP}
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy életpajzs varázslatot. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 697 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a ro'galhal kísértet testét. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra rontasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a ro'galhal kísértet szellemtestét. (7 támadással 766 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével épp hogy megvágod a ro'galhal kísértet bal karját. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A fényaura 5 ép-t sebez. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11503 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1862, sebződés: 57, gyógyulás: 186, összesen: +129 ÉP}
(Továbbmész...) [258,65] Az erdőt síkság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy raaba-fát. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tüskés totemblarg lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 609 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés totemblarg fejét. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-27 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a tüskés totemblarg testét. (6 támadással 646 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével kicsit megvágod a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A tüskés totemblarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-26 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A tüskés totemblarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] 10638 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1713, sebződés: 55, gyógyulás: 163, összesen: +108 ÉP}
(Továbbmész...) [259,64] Szűnni nem akar a zöld síkság. Két ősi birodalom, az Esthar Császárság és a bo'adhun barbárok birodalmának képzeletbeli határvonalán jársz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy harcos hárpia került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 774 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja a harcos hárpia szélfútta haját. (6 támadással 279 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Ahogy minden elsötétedik előtted, agyad egy parányi porcikája még mindig tiltakozik a borzalmas vég ellen. Talán az iszonyatos sokknak köszönhető, hogy egy pillanatra még magadhoz térsz a "halálból", és ráébredsz, hogy milyen csúnya illúzióvarázsnak estél áldozatul. [6 életpontod maradt.] Túl sok sebet kaptál. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1053, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
kt 759 776 781 | elkészíted a 759. tárgyat (776 darabot) |
im 3 | imádkozol |
h 1268 753 | használod az 1268. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 676 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 983, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
p 74 352 | használod a 74. pszi képességet |
p 74 352 | használod a 74. pszi képességet |
p 74 352 | használod a 74. pszi képességet |
p 74 352 | használod a 74. pszi képességet |
v 84 326 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 496 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. (-20 támadás). Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. 554 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 213 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány jobb első lábát. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. A csatakiáltás miatt tátott szádba betódul a méreg. (181 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a smaragd sárkány óriási karmát. (4 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével kicsit megvágod a smaragd sárkány testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 62 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). A smaragd sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 14 arany, egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (185,60)-> 60 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy, 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 24 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1390, sebződés: 1049, gyógyulás: 123, összesen: -926 ÉP}
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
vv 160 160 160 | elmormolod a 160. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot |
vv 160 160 160 | elmormolod a 160. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
t 200 | támadod a 200. szörnyet |
t 312 1 | támadod a 312. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | leveszed/lerakod az 1541. tárgyat az 1322. tárgyat a 707. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat az 511. tárggyal a 373. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
* 5. BP: | energia fejlesztése 3 |
* 6. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 7. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 22. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 28 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 28 pontért |
ÉRTÉPŐ SARKANTYÚ (1482. TÁRGY) A ryuku ölőművészek fegyverarzenálja hihetetlen fantáziáról, és harci tapasztalatról árulkodik. Ők mesteri módon használnak sok olyan eszközt, amiről te azt sem tudod eldönteni, egyáltalán micsoda. Ez a hüvelykujjnyi, borotvaélesre fent, recés penge szerencsére nem tartozik közéjük. A rugalmas, patkó lakú foglalatot a csizmádra (vagy más lábbelidre) a KF paranccsal erősítheted fel, és a hátrafelé meredő pengét, némi gyakorlatozás után, az ellenfél váratlan megsebesítésére is használhatod. Mindezek miatt a sarkantyú a közelharci sebzésedet +1-el növeli meg. |
ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT) Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat. |
ESZEMENT TRAPPOLÓ (549. SZÖRNY) Az eszement trappolók a régen volt kyorg birodalom síkságainak nagytestű, növényevő állatai. Példányaik vagy már serdülőkorukban a környék félelmetes ragadozóinak zsákmányává válnak, vagy pedig szépen kifejlett, szinte legyőzhetetlen vadállatokká cseperednek. Bár szelíd állatoknak mondhatók, ha veszélyben érzik magukat - mondjuk, mert egy életunt kalandozó az utukban áll - patájuk jól irányzott rúgásaival képesek megvédeni szívós életüket. A testüket fedő kérges, vastag bőrrétegen szinte semmilyen vágófegyver nem tud sebet ejteni. Talán máshogy kellene közeledni feléjük... a megfelelő módszer alkalmazásával remek málhás állat válhatna belőlük. Egy apró megjegyzés: az eszement trappolóval való harc során (a szörny által okozott sokk miatt) a szörnyidomítás szakértelmed permanensen csökkenhet, ezt elkerülendő minden esetben el fogsz bújni e lény elől, kivéve, ha direkt FT parancsot adsz ki rá. |
MAHAGÓNI CSIZMA (986. TÁRGY) Valószínűleg régóta keresed már a tökéletes lábbelit, amit nem csupán azért viselnél, hogy ne meztelen talpaddal kelljen a mindenütt mászkáló quwargokat az örök vadászmezőkre küldeni. Felesleges tovább kutatnod, a mahagóni csizmát pont olyanra tervezték, hogy minden ember számára tökéletes legyen! A mélytölgy színű lábbeli a mágia ismeretlen rítusai által életre keltett, törhetetlen anyagból készült, de születésének titkát csupán a legöregebb fajok képviselői ismerik. De talán jól is van ez így... A mahagóni csizma bélésébe rejtett négy élénkvörös ékkő gondoskodik arról, hogy a tárgy mindig csillogjon, villogjon, és soha egy karcolás ne látszódjon makulátlanul tiszta felületén. Ezenkívül a viselőjét "sújtó" +10 védettségről, és a minden tulajdonságot 2-vel megnövelő hatásról is ezek gondoskodnak. A rád rontó bestiáknak pedig elég csak egy pillantást vetnie a lábadon tündöklő csizmára, és hatalmas zavarukban leheleteik csupán fele sebzést fognak okozni. Ha viseled e lábbelit, és még legalább 6 mahagóni páncéldarabot, a külső létsíkok teremtményei kisebb sebzést okoznak neked, te pedig hatásosabban támadhatsz ellenük. A mahagóni csizmát csak emberek viselhetik, és nem lehet másik játékosnak átadni. |
Erő: | 76 (111) | Szint: | 51 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 74 (92) | Támadás: | 71 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 77 (88) | Védekezés: | 145 (155) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/35 év |
Egészség: | 73 (86) | Életpont: | 1579/1684 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 79 (1) | Varázspont: | 3199/958 | Pénz: | 10261 arany | Kép. pont: | 29 |
Tudatpont: | 16/12 | Pszi pont: | 464/8 | Halhatatlanság: | 15 % | EFejl: | 210 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 18 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 32 |
vágófegyverek: | 50 | ütőfegyverek: | 36 | lőfegyverek: | 9 |
dobófegyverek: | 41 |
Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) (200%) << teriád kard (#1284) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41 | 2. nyomkövetés: | 160 (+1) | 3. mászás: | 37 |
4. csapdakészítés: | 39 | 5. csapdaészlelés: | 26 | 6. gyógyítás: | 93 |
7. titkosírás: | 31 | 8. felderítés: | 36 (-1) | 9. szörnyidomítás: | 17 |
10. teológia: | 227 (+1) | 11. taumaturgia: | 157 (+9) | 12. szerencsejáték: | 6 |
13. versengés: | 21 | 14. zene: | 12 | 15. szörnyismeret: | 50 |
16. pszi: | 44 | 17. zárnyitás: | 2 | 18. vadászat: | 12 |
19. vitalitás: | 6 | 20. bányászat: | 41 | 21. úszás: | 27 |
22. főzés: | 11 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 19 | |||
3. védekezés: 5 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 60 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 90 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 30 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ), tükröt (#43) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), Rém (#315), bűbájlidérc (#761), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), animált korall (#445), tüskés gigaféreg (#256), smaragd sárkány (#326), kisebb jégisten (#662), talriai behemót (#312) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
mösze uralkodó (#789), bűbájlidérc (#761), elmeszonda (#487), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990), Morghatal A'ton (#544) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 220 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (166,29,2) |
feltámadás (#168) | varázsenergia (#161) | villámmágia (#227) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | égető tekintet (#164) | fényaura (#211) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), háló (#186), puha ütés (#60), ryuku átokvarázs (#280) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiaspirál (#232) | >> | halálhozó (#419) | direkt kontaktus I (#121) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
izomernyesztés (#33) | >> | dübörgő bahrot (#479) | armageddon (#218) | >> | tleikan behemót (#511) | |
puha ütés (#60) | >> | púpos zsokarg (#451) | puha ütés (#60) | >> | tleikan hadúr (#509) | |
puha ütés (#60) | >> | szellemdarázs (#481) | puha ütés (#60) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | armageddon (#218) | >> | Éjvadász (#502) | |
puha ütés (#60) | >> | elemi pulzátor (#440) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
halálos érintés (#271) | >> | shokara bogár (#436) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
halálos érintés (#271) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | armageddon (#218) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | őrült varázsló (#255) | halálos érintés (#271) | >> | kisebb jégisten (#662) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | részeg kalandozó (#187) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
menekülés (#212) | >> | Chara-din hívők (#987) | menekülés (#212) | >> | Dornodon hívők (#992) | |
menekülés (#212) | >> | Leah hívők (#991) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A szörnyek önmagukban legyőzhetők - ha azonban legendás vezéreik egyesítik őket, őrjöngő hordájukkal szemben a civilizált világ nem áll meg. Győzz hát le tíz neves és legendás szörnyet, amíg nem késő! (számláló: 0) |
2.) Tisztítótüzem ellen eddig nem volt védelem, és ezután sem akarom, hogy legyen a sötétség teremtményei számára. Oltáromnál zúzz porrá 3 vörös immunitáskövet! |
3.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 24 élőholt, 12 vadász, 7 nagymester, 8 parafenomén, 6 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2564 | arany (#50) | 6 | acélpengőke (#231) | 1 | arany foggyűrű (#776) | |||
1 | aranytermő erszény (#819) | 3 | behemótköröm (#1081) | 9 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | dalebg.kristályvért (#564) | 2 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüstlevél (#759) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fáklya (#36) | 2 | gyakorlónadrág (#894) | |||
5 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | |||
1 | hro tekercs (#781) | 1 | jácint díszkő (#753) | 1 | Kabol irhája (#903) | |||
27 | kaja (#2) | 6 | kőszem (#304) | 1 | kreiton palást (#888) | |||
3 | kvazár (#244) | 31 | madártoll (#112) | 1 | mászó-karperec (#392) | |||
14 | mocsári penke (#148) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | rakolits por (#669) | 1 | sallank karom (#128) | 16 | smirglilevél (#29) | |||
7 | sötét tekercs (#535) | 3 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szélgömb (#1080) | |||
1 | szirén köpenye (#820) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | tükör (#43) | |||
18 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | 1 | türkiz karika (#750) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bronz nyakörv (#761) | 1 | dözmöng szív (#122) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 16 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégisten amulett (#1087) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | mahagóni csizma (#986) | 3 | mithril (#352) | |||
2 | raaba-gumó (#936) | 1 | remák szív (#264) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 15 | sárkánypikkely (#292) | 14 | spiritusz (#170) | |||
6 | varázskő (#305) | 2 | víz (#27) |