Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 21. 9h:09' EZ A 75. JÁTÉKHETED, 56. FORDULÓD 76. játékheted kezdete: dec. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4488 SZÁMLA : XXXX |
tf 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
m 8 | mozogsz északra |
gyk 28 40 | gyakorolsz a 28. tárggyal 40 pontért |
gyk 28 40 | gyakorolsz a 28. tárggyal 40 pontért |
be 543 | bemész az 543. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször eltalálod az emberevő fejét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 9 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval csak érinted az emberevő bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az emberevő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang farkát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
tps 25 | TVP spórolása: 25 pontért |
h 233 40 | használod a 233. tárgyat |
tpf 25 | TVP elővétele: 25 pontért |
m 8 | mozogsz északra |
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a félelem-járó testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a félelem-járó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a félelem-járó bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A félelem-járó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az umor-pióca testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 6 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
be 670 | bemész a 670. épületbe |
HARCMŰVÉSZETEK A pusztakezes harcot, amelyet sok laikus ökölvívásnak hív, nem alkalmazhatod igazán hatékonyan a belső nyugalom, tested és képességeid teljes ismerete nélkül. A harcművészetek titkos tanát kolostorokban tanítják. Ezeken a helyeken sajátíthatod el a kí energiáinak megfelelő használatát. Az igazi harcművészek sokkal nagyobb sebeket képesek ejteni, mint egy átlag fegyverforgató a legfantasztikusabb varázsfegyverrel. A kobuderáknak sokak szerint mindez eleve a vérében van, de ők sem fejleszthetik igazán tökélyre a tudást megfelelő mester nélkül. |
ACÉL ÖKÖL A kí energiák egyik legalapvetőbb felhasználása az erő fókuszálása, a test, a lesújtó ököl megacélozása. Az Acél Ököl az első kí tulajdonság, amelyet a harcművészek megtanulnak. Segítségével nagyobb sebzést tudnak okozni egyetlen ütésükkel. Ez azt jelenti, hogy az Acél Ököl használója +2d4 sebzést okoz. |
VADÁSZ QUWARG (241. SZÖRNY) Ennek a lénynek természetesen az egyre szaporodó bolyok ellátása a feladata. Ezért csak élelemben bővelkedő területen fordul elő. Viszonylag kis méretét és erejét bénító hatású mérgével ellensúlyozza, amelyet az áldozat lelassítására használ. Ha bolyon kívül találkozol vele, mindig található nála kaja, amelyet a legutóbbi vadászatán gyűjtött össze. Kitinpáncélja ellen természetesen az ütőfegyver a legalkalmasabb. |
LÁPI HAJLÉK (670. TEREPTÁRGY) Egyszercsak egy apró, nádból épített, takaros kis házat pillantasz meg az egyik stabilabbnak tűnő zsombékon. Közelebb merészkedsz. A ház előtt egy töpörödött gnóm üldögél. Amikor megpillant téged, elmosolyodik. - Á, egy kalandozó! Mi járatban erre, a mocsár szívében? Te is illően köszöntöd, bemutatkoztok, mesélsz a külvilág híreiről. A kimondhatatlan nevű gnóm elgondolkodva bólogat, majd megkérdezi. - Mondd csak, nem hallottál esetleg Tiumbéről? Már jó ideje, hogy eltűnt, de hiába keressük a többi mocsárlakóval együtt. Segíts nekünk megtalálni őt, és megtaláljuk a módját, hogy megjutalmazzunk téged. Megígéred, hogy megteszel minden tőled telhetőt, aztán búcsút intesz a remetének. [Figyelem: a küldetést bármely lápi hajlékban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
NYOMKERESŐ TALIZMÁN (671. TÁRGY) A lápi hajlékban élő gnóm egy nyomkereső talizmánt ajánl neked, ha hírt hozol Tiumbéról! Tiumbe batyuján kívül a gnómnak el kell vinned 2 rókafarkat és 12 elkarog szőrt is, hogy a mágikus tárgyat elkészíthesse neked. A tárgyak átadásához a lápi hajlékon a Küldetés Teljesítése: KT 671 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A talizmánt nem kell KF-elned, varázsereje enélkül is működik: ha a birtokodban van, az SZK parancs sikerére 13%-kal nagyobb esélyed van, és ezzel az esély az SZK-nál leírt maximális fölé is mehet! |
MOCSÁRI PENKE (148. TÁRGY) Ha alaposan keresgélsz a mocsár zsombékjai, nádasai között, rátalálhatsz erre a vékony szárú, apró kék virágra. Üde illata egy percnyi kellemes érzést ad a végtelen mocsár bűzében. Keresett cikk a városok parfümkészítőinek, alkimistáinak körében. Könnyen lehet, hogy ez nemcsak illatának, hanem kevéske mágikus erejének is köszönhető. |
UMOR-PIÓCA (63. SZÖRNY) A mocsarak e lakói méltán félelmetesek és undorítóak: hatalmas, puha testük, harapókákkal teli szájuk, egész működésük a vérszívást szolgálja. A méretbeli különbségből adódik a másik eltérés kisebb rokonaiktól: míg egy humanoid véréből akár két tucat hagyományos pióca is jól tud lakni, addig egy umor-pióca étvágyának kielégítésére elég akár egy fél tucat humanoid vére is... |
SPECIÁLIS KÖZÖS TUDAT Arra, hogy kik lehetnek a szövetség tagjai, bizonyos megkötések adhatók. Az ilyen speciális feltételekkel alapított Közös Tudat további előnyökkel jár, de nyilvánvaló, hogy a megfelelő személyek egybegyűjtése is jóval nehezebb, és a tagság is jóval kötöttebb. Feltételek lehetnek: 1. Minden tagnak ugyanolyan fajúnak kell lennie. (pl. egy, a konvenciókhoz ragaszkodó törzsi szervezet.) 2. Minden tagnak ugyanolyan jelleműnek kell lennie. (pl. egy demokratikus, de azért bizonyos erkölcsi követelményeket támasztó szervezet.) 3. Minden tagnak ugyanolyan vallásúnak kell lennie. (pl. egy szigorú, hierarchikus vallási szervezet.) Feltétel, hogy a tag már szentelt oltárt. Amikor a Közös Tudat megalakult, és a tagság a fenti feltételek közül valamelyiknek megfelel, akkor a vezető a csoport adatainak megadásakor kérheti (nem kötelező), hogy a szövetség egy Speciális Közös Tudat legyen. Ez egyben azt is jelenti, hogy az alapító tagok közül csak azok maradnak bent, akik a feltételnek megfelelnek - ha ezek száma hétnél kevesebb, vagy nincs köztük a vezető, a csoport nem lesz Spec. K.T. Ugyanez igaz az új tagokra is, csak akkor léphetnek be, ha a feltételnek megfelelnek, és ha a meglévő tagok közül bármelyik jellemváltozás vagy más okból nem felel meg tovább, automatikusan kiválik a csoportból. Legfeljebb egy feltétel választható (mivel pl. a Raia hívő gnómok köre valószínűleg túl szűk lenne ahhoz, hogy egy adott területen belül életképes csoportot tudjanak alakítani). Természetes, hogy a csoport vezetője a fenti hivatalos feltételek mellett/helyett sajátokat is kitalálhat (minden tag legyen legalább 10. szintű, mindenkinek legyen bronzpáncélja, stb.) a jobb szerepjáték érdekében. Ezeket azonban a számítógép nem fogja ellenőrizni, betartatásuk egyedül a vezető feladata, külön előnyöket a csoport számára nem jelentenek. |
Erő: | 15 | Szint: | 9 | Merészség: | 4/3 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 19 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 87 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 9 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 129/51 | Jellem: | jó (66) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 54 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3 (+1) | vágófegyverek: | 2 | ütőfegyverek: | 12 (+1) |
dobófegyverek: | 9 |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << ököl (#28) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 2 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 27 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. harcművészetek: | 1 (+1) |
10. zene: | 10 | 11. szörnyismeret: | 2 | 12. zárnyitás: | 1 |
13. vadászat: | 6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 25 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Összsúly: 36.23 kg | Megterheltség: 90% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 107 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
50 | arany (#50) | 3 | víz (#27) |