Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 6. 15h:08' EZ A 558. JÁTÉKHETED, 558. FORDULÓD 559. játékheted kezdete: márc. 12. A következő fordulódat legkorábbana 559. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3849 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 161. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 224. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 209. varázslatot az 53. varázslatot a 164. varázslatot |
* 6. KP: | leveszed/lerakod a 956. tárgyat az 511. tárgyat a 373. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 971. tárgyat |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat az 1121. tárggyal az 1541. tárgyat |
* 9. KP: | használod az 1269. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 367. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 257 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével végigvágod a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A tüskés gigaféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tüskés gigaféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 2795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 0, gyógyulás: 78, összesen: +78 ÉP}
kb 567 1 | kiveszel a bankból az 567. tárgyat (1 darabot) |
bb 978 1 | beraksz a bankba a 978. tárgyat (1 darabot) |
vv 185 211 70 | elmormolod a 185. varázslatot a 211. varázslatot a 70. varázslatot |
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a villámrája áramvonalas testét. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). Karmával néhányszor a villámrája megcsapja a fejedet. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája áramvonalas testét. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (15 ép-t sebezve). Karmával néhányszor a villámrája megcsapja a fejedet. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 239 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
3100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy fullasztás varázslatot. Elmúlt a vízlélegzés hatása. Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a hullámelementál lengedező haját. (3 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) A fényaura 18 ép-t sebez. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy hullámkeltés varázslatot. 148 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal jól megszúrod a hullámelementál testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Fényaurád működik (18 ép-t sebezve). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy hullámkeltés. 176 életpontot vesztettél. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
4383 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 324, gyógyulás: 67, összesen: -257 ÉP}
v 84 767 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 480 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a kamionoszaurusz vastag oszloplábát. (6 támadással 740 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Transzformálsz! (+74 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megkarcolod a kamionoszaurusz bal első lábát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A kamionoszaurusz fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A kamionoszaurusz farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 69 életpontot vesztettél. A kamionoszaurusz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 17 amnioszt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1314, sebződés: 125, gyógyulás: 173, összesen: +48 ÉP}
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 488 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem smaragd testét. (6 támadással 371 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem testét. (4 támadással 478 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével súrolod a smaragdgólem testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 243 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10264 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1502, sebződés: 243, gyógyulás: 122, összesen: -121 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 676 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pikkelyes ptog bal hátsó lábát. (6 támadással 359 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra rontasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a pikkelyes ptog fejét. (6 támadással 749 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével kissé megkarcolod a pikkelyes ptog testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A pikkelyes ptog farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10286 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1879, sebződés: 0, gyógyulás: 176, összesen: +176 ÉP}
(Továbbmész...) [235,118] A homokos tengerpart dűnéi dombvidékbe vezetnek át. Találsz egy gránátkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kutyafejű medve. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 720 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja a kutyafejű medve bal karját. (6 támadással 356 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a kutyafejű medve jobb karját. (6 támadással 712 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 58 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. A kutyafejű medve leken néhány pofont. (2 támadástól 219 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A kutyafejű medve összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11206 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1928, sebződés: 219, gyógyulás: 152, összesen: -67 ÉP}
(Továbbmész...) [236,117] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy ősi rúnatornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Süsü előtt.
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. Hosszú idő eltelik, míg eléred az építmény peremét, ahol végre felkapaszkodhatsz és véget érnek a megpróbáltatásaid. Legalábbis az eddigiek. Az ősi rúnatorony tetejéről messzire ellátni, Ghalla alant elterülő tájaira. Biztosnak tűnik, hogy réges-régen őrhelyként használták ezt a helyet. Ijedten felkiáltasz, amikor beszakad alattad a rúnatorony teteje. Pár méter zuhanás után egy terembe esel, ahol már vár rád valami! Egy púpos zsokarg!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos zsokarg testét. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a púpos zsokarg szőrös púpját. (6 támadással 743 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével épp hogy megvágod a púpos zsokarg nyakát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Mancsával a púpos zsokarg megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg megtaszít agyarával. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7075 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1242, sebződés: 48, gyógyulás: 173, összesen: +125 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton bűvölő fejét. (6 támadással 364 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal párszor kilyukasztod a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 866 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megvagdalod a kreiton bűvölő testét. (5 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. A kreiton bűvölő csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-9 TVP). Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a kreiton bűvölő nyakát. (2 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a kreiton bűvölő testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A kreiton bűvölő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-12 TVP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 ezüstlevél. 12503 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1972, sebződés: 109, gyógyulás: 329, összesen: +220 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy armageddon varázslattal köszöntöd a másikat. 735 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tleikan behemót testét. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (50 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal néhányszor megcsapod a tleikan behemót bal hátsó lábát. (7 támadással 688 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a tleikan behemót jobb oldalát. (5 támadással 329 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A fényaura 25 ép-t sebez. A tleikan behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 248 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Teriád karddal végigvagdosod a tleikan behemót termetes combját. (3 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Nitmák pengével súrolod a tleikan behemót jókora fejét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A fényaura 26 ép-t sebez. A tleikan behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 248 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 bronz nyakörv (ld. enc.). 12980 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2445, sebződés: 546, gyógyulás: 284, összesen: -262 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 842 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-20 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 875 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+176 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével kissé megkarcolod a fekélyes hernyó széles száját. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád 9 sebzést okoz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a fekélyes hernyó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-34 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A fekélyes hernyó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11078 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2164, sebződés: 87, gyógyulás: 201, összesen: +114 ÉP}
v 84 767 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 488 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra rontasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a kamionoszaurusz testét. (6 támadással 742 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a kamionoszaurusz testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A kamionoszaurusz farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 67 életpontot vesztettél. A kamionoszaurusz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 17 amnioszt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1319, sebződés: 122, gyógyulás: 172, összesen: +50 ÉP}
h 1268 748 | használod az 1268. tárgyat |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy fehér glóbusz varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 337 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A varázslat kudarcot vallott. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a szárnyaló halál rugyanos testét. (6 támadással 353 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra rohansz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a szárnyaló halál farkát. (7 támadással 830 életpontot sebezve.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a szárnyaló halál testét. (3 támadással 240 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (21 ép-t sebezve). A szárnyaló halál fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szárnyaló halál farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Véres nyál csordul ki a szárnyaló halál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11820 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1781, sebződés: 140, gyógyulás: 8, összesen: -132 ÉP}
v 198 193 95 | elmormolod a 198. varázslatot |
[193,95] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Észreveszel egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Találsz egy csillezsályát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Bundás Süsin egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
v 84 767 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 503 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kamionoszaurusz jobb vállát. (7 támadással 846 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+170 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével kissé megkarcolod a kamionoszaurusz fejét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád 8 sebzést okoz. A kamionoszaurusz fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A kamionoszaurusz farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 75 életpontot vesztettél. A kamionoszaurusz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 17 amnioszt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1445, sebződés: 135, gyógyulás: 194, összesen: +59 ÉP}
be 727 | bemész a 727. épületbe |
v 96 188 104 | elmormolod a 96. varázslatot |
[188,104] Egy kisebb településhez érkeztél.
vv 119 160 160 | elmormolod a 119. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot |
m 3 6 6 | mozogsz délkeletre, nyugatra, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 255 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sallank karom és 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.). 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [188,105] Még mindig a városban vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Dornodon híveié. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. A feléd közeledő őrült varázsló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 249 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 53 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sallank karom és egy fokhagyma. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 53, gyógyulás: 4, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [187,105] Még mindig a városban vagy. Roxat egyszerűen gyönyörű! Nem hiába nevezik a művészetek városának. Teljesen belefeledkezel a nézelődésbe, így kis híján lemaradsz a nagylehetőségről... de az utolsó pillanatban még felfigyelsz egy alakra, akire pontosan illik Fielgring Zebulon személyleírása.
- Most megvagy, te gazember! - kiáltod, és futásnak eredsz.
Az üldözés csupán a következő sarokig tart. A fickó rájön, hogy erőnlétben messze felülmúlod. Megáll, és gyorsan hadarni kezd.
- Nézze, mindenem odaadom, csak hagyjon elmenni! Nagyon sok pénzem van, és... és sok más is, ami...
Nem hagyod, hogy végigmondja a mondatot, kesztyűs kezeddel úgy vágod szájon, hogy két métert repül.
- Mocskos hazaáruló! - fröcsögöd felé, és már emeled a lábad, hogy kitaposd belőle a szuszt, de sírós hangon könyörgőre fogja.
- Jól van, mindent elmondok, csak ne bántson, kérem... Bevallom, hogy én terveltem ki mindent, és Zaks helyére akartam kerülni - kezd bele, és csak néha kell közbekérdezned.
Elmondja, hogy hosszú előkészület után lépett akcióba. Tudatosan rombolta az őrsáncon szolgálatot teljesítő katonák morálját, és a levelet is ő hamisította a miniszter aláírásával, amelyben alkut ajánlott a szörnyeknek. Úgy tervezte, kihasználja Zaks szenvedélyes gyűlöletét, amelyet a Csodaművesek iránt táplál, és a tolvajcéhre tereli a gyanút, mintha ők konspiráltak volna a miniszter ellen. Sajnos azonban a jósnő (még a nevét sem tudja, az aljas!) megneszelt valamit, és figyelni kezdte őt. Nem tudta, mennyi mindenre jött rá az árnymanó, ezért álruhát vett, és ellátogatott a füstös lebujba.
- Nem akartam veszélybe sodorni a várost, higgye el! Amint lefogták volna Zaks-ot, azonnal felszámoltattam volna a varkaudarok támaszpontját, és könyörtelenül eltiportam volna őket.
- Hányni tudnék az ilyen pondróktól, mint te! - köpsz a lába elé, és gyorsan megkötözöd. Közben azonban büszke vagy az eredményeidre. Alig várod, hogy minderről beszámolj az Orgazdának, és felmarkold a bizonnyal zsíros jutalmadat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csapat őrjáratozó katona közeledik. Itt csata lesz.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrjáratozó katona bal oldalát. (6 támadással 701 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével végigvagdosod az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (12 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP]. 8000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1040, sebződés: 78, gyógyulás: 196, összesen: +118 ÉP}
m 8 6 4 | mozogsz északra, nyugatra, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 254 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 gyöngymangó és 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.). 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [186,104] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy őrült varázsló. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 241 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy és 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.). 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [186,105] Még mindig a városban vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Sheran híveié. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy őrült varázsló. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 255 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. 58 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fokhagyma és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 60, gyógyulás: 4, összesen: -56 ÉP}
m 4 7 | mozogsz délre, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 680 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével végigvagdosod az őrjáratozó katona jobb lábát. (3 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Fényaurád működik (4 ép-t sebezve). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (9 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 8000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 994, sebződés: 71, gyógyulás: 190, összesen: +119 ÉP}
(Továbbmész...) [185,105] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy csapat őrjáratozó katona nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 667 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével párszor kilyukasztod az őrjáratozó katona bal oldalát. (4 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fényaurád 12 sebzést okoz. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (11 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A 12 őrjáratozó katona összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 10 arany és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. 8000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1068, sebződés: 73, gyógyulás: 203, összesen: +130 ÉP}
v 22 271 | elmormolod a 22. varázslatot |
bpb | bef. parancs berakása: |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 67 67 160 | elmormolod a 67. varázslatot a 67. varázslatot a 160. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 351. szörnyet a 360. szörnyet a 361. szörnyet |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 895. tárgyat az 1322. tárgyat az 1121. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat az 511. tárggyal a 373. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
* 6. BP: | energia fejlesztése 3 |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 8. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
BRONZ NYAKÖRV (761. TÁRGY) Ez a rúnákkal borított nyakörv a bo'adhunok kegyetlenségét hirdeti. Az elfogott ellenséget rabszolgákká teszik, aki ha menekülni próbál, a bronz nyakörv rúnái felizzanak, és iszonyatos fájdalmat okoznak neki. A harcok során ezek a rabszolgák mindig az első sorban rohannak - a sámánok különleges főzetet itatnak velük, amelynek köszönhetően nem éreznek fájdalmat, és tombolni, berzerkelni kezdenek az ellenség soraiban. Ők hullanak el először, de iszonyú pusztítást okoznak. |
KOPONYALÉKELŐ (574. TÁRGY) Az új kvazárkovácsolási technika az ütőfegyverek terén is meghozta a gyümölcsét. A koponyalékelő egy kvazár-mithril balkezes, ütőfegyver. Ez a hihetetlen kemény keményfejű, csákányszerű fegyver 3d4+4 sebzést képes okozni, tízzel megnöveli a maximális életpontodat, viszont a nehézkes használata miatt kettővel csökkenti a támadásodat. További hátránya, hogy csak ezüsttel és hagyományos módon sebezhető lényekben képes kárt okozni. Az elkészítésére csak képzett kvazárkovács képes, ha viszel neki egy era mintát, 3 kvazárt, 3 mithrilt és egy moa burátot. A kikovácsolás 50 TVP-be és 200 aranyba kerül, cserében viszont rajtad kívül senki más nem lesz képes használni a koponyalékelődet. A fegyver használatához min. 16-os ütőfegyver szakértelem szükséges. |
CIRKUSZI PERGAMEN (1233. TÁRGY) Díszes, cirádás rúnákkal teleszőtt pergamenlapokat tartasz a kezedben, melyek mindegyike maga egy varázslat. Legalábbis ha végighúzod az ujjad a finom ívelésű betűkön, magával fog ragadni a cirkuszi mágia és részese leszel annak, amire a pergamenbe oltott rúnák képesek: hirtelen a vándorcirkuszok egyikében találod magad. Rendkívül erős mágiáról van szó, így akár még a kies Sötét Földön is működik a teleportáló varázs. Használatba hozni a H 1233 paranccsal tudod. A rúnák nyomvezetésének leutánzása alapos munkát igényel, így magának az idézésnek is van költsége: 5 TVP, erre jön rá a cirkuszban töltött idő költsége (vagyis a tárgy használatához legalább 15 TVP kell, hogy az időd legalább egyik cirkuszi próbára is elég legyen). Valamiért - a varázslat bonyolultsága folytán nem is érted, miért - a cirkuszi pergamennel képtelen vagy eredményt elérni, ha már találkoztál az adott napon vándorcirkusszal. Hasonlóképp érthetetlen ugyan, de amikor befejezted a pergamenbe vésett rúnák letapogatását, a tárgy megsemmisül. |
Erő: | 76 (107) | Szint: | 51 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 74 (84) | Támadás: | 75 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 75 (83) | Védekezés: | 123 (133) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/36 év |
Egészség: | 73 (83) | Életpont: | 1432/2018 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 78 (89) | Varázspont: | 3063/876 | Pénz: | 1916 arany | Kép. pont: | 27 |
Tudatpont: | 21/14 | Pszi pont: | 433/550 | Halhatatlanság: | 14 % | EFejl: | 186 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 18 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 32 |
vágófegyverek: | 49 | ütőfegyverek: | 36 | lőfegyverek: | 9 |
dobófegyverek: | 41 |
Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) (200%) << teriád kard (#1284) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41 | 2. nyomkövetés: | 157 | 3. mászás: | 35 |
4. csapdakészítés: | 38 | 5. csapdaészlelés: | 26 | 6. gyógyítás: | 93 |
7. titkosírás: | 31 | 8. felderítés: | 37 | 9. szörnyidomítás: | 17 |
10. teológia: | 211 (+1) | 11. taumaturgia: | 152 (+1) | 12. szerencsejáték: | 6 |
13. versengés: | 20 | 14. zene: | 12 | 15. szörnyismeret: | 49 |
16. pszi: | 42 | 17. zárnyitás: | 2 | 18. vadászat: | 11 |
19. vitalitás: | 6 | 20. bányászat: | 40 | 21. úszás: | 26 |
22. főzés: | 11 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 82 | |||
3. védekezés: 5 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 60 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 90 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 30 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ), tükröt (#43) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), szintszívó lények (#9097), magnetikus praglonc (#200), lidércúr (#252), öregedést okozó lények (#9095), Rém (#315), bűbájlidérc (#761), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), animált korall (#445), tüskés gigaféreg (#256), halálmadár (#351), kamionoszaurusz (#767) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
mösze uralkodó (#789), bűbájlidérc (#761), elmeszonda (#487), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990), Morghatal A'ton (#544) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 190 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (166,29,2) |
varázsenergia (#161) | villámmágia (#227) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
égető tekintet (#164) | fényaura (#211) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), puha ütés (#60), tűzgolyó (#155), ryuku átokvarázs (#280) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiaspirál (#232) | >> | halálhozó (#419) | direkt kontaktus I (#121) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
izomernyesztés (#33) | >> | dübörgő bahrot (#479) | armageddon (#218) | >> | tleikan behemót (#511) | |
puha ütés (#60) | >> | púpos zsokarg (#451) | puha ütés (#60) | >> | tleikan hadúr (#509) | |
puha ütés (#60) | >> | szellemdarázs (#481) | puha ütés (#60) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | armageddon (#218) | >> | Éjvadász (#502) | |
puha ütés (#60) | >> | elemi pulzátor (#440) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
halálos érintés (#271) | >> | shokara bogár (#436) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
halálos érintés (#271) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
menekülés (#212) | >> | Chara-din hívők (#987) | menekülés (#212) | >> | Dornodon hívők (#992) | |
menekülés (#212) | >> | Leah hívők (#991) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szabadítsd meg egy kalandozótársadat szopókövétől! |
2.) Világunkat ocsmány fekélyek borítják, amelyek eltávolítására rajtunk kívül sajnos senki sem vállalkozik. Semmisíts meg tíz fekélyes hernyót! (számláló: 7) |
3.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 24 élőholt, 12 vadász, 7 nagymester, 8 parafenomén, 6 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
85 | amniosz (#203) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | esthari rubin (#748) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fáklya (#36) | 1 | halcsont (#390) | |||
7 | isteni könnycsepp (#260) | 18 | kaja (#2) | 3 | kőszem (#304) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 2 | madártoll (#112) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 6 | pirkit (#153) | 2 | ryuku rúnatekercs (#1162) | |||
1 | spiritusz (#170) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 1 | teremtés zsákja (#818) | |||
1 | tükör (#43) | 4 | víz (#27) | 1 | vörös immunitáskő (#978) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
217 | arany (#50) | 3 | azúrharmat (#1161) | 1 | bronz nyakörv (#761) | |||
5 | cirkuszi pergamen (#1233) | 1 | ezüstlevél (#759) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
4 | fokhagyma (#403) | 4 | gyöngymangó (#135) | 2 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | ryuku evező (#1152) | 4 | sáfránypor (#211) | 3 | sallank karom (#128) | |||
1 | tleikan karkötő (#895) | 1 | Tudás Könyve (#567) | 3 | varázskő (#305) |