552. forduló, 554. forduló, Bartyos összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. márc. 21. 5h:21'
EZ A 667. JÁTÉKHETED, 553. FORDULÓD
668. játékheted kezdete: márc. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #5330
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

BARTYOS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [296,119] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+27 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+356 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1544 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+232 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vv 138 12 71 elmormolod a 138. varázslatot a 12. varázslatot a 71. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-18 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+13 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 705. Kapsz 15 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 703. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 701. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 699. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: vv 19 26 165 elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 697. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Öregedtél 1 évet. Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 695. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 693. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: v 1 40 0 elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 688. Kapsz 5 VP-t.]

* 4. KP: hh 2306 1100 0 használod a 2306. tárgyat az 1100. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 687. Kapsz 1 VP-t.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 686. Kapsz 1 VP-t.]

* 5. KP: vv 188 178 14 elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 14. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 684. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 682. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 680. Kapsz 2 VP-t.]

* 6. KP: hh 841 1133 0 használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 679. Kapsz 1 VP-t.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 658. Kapsz 21 VP-t.]

* 7. KP: vv 443 220 53 elmormolod a 443. varázslatot a 220. varázslatot az 53. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+17 támadás). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 656. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 654. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+15 sebzés támadásonként.) [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 652. Kapsz 2 VP-t.]

* 8. KP: vv 28 98 72 elmormolod a 28. varázslatot a 98. varázslatot a 72. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+18 erő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 650. Kapsz 2 VP-t.]
Ezt a varázslatot csak harcban lehet alkalmazni. Beállítása a TV/FTV parancsokkal történik, nem a V paranccsal. [0 pontot használtál fel, van még 650.]
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 648. Kapsz 2 VP-t.]

* 9. KP: v 6 80 0 elmormolod a 6. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 643. Kapsz 5 VP-t.]

* 10. KP: h 697 1500 0 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+750 varázspont, -1500 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 643.]

v 181 182 30 elmormolod a 181. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

295 296 297
118
119
120

[182,30] Épületek tűnnek fel.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1462 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 12 aranyat.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fejvadász központ (847. épület.).
Összeakadsz Selinevel. Övére tűzve több tucat fűszertartót, kisebb reverziós prizmát és téridő stabilizátort fedezel fel, valamint egy kisebb zsáknyi sáfránykövet. Nem igazán érted a dolgot, de nem is nagyon érdekel egy Időmágus hóbortja. Vértezetére pillantva Kronopáncéljának folyamatosan változó ébenfekete örvénye rabul ejti tekinteted, mintha látnád benne a múltadat. Talán a jövődet is? Rémülten és zavartan pillantasz a Holtidős szemébe, akinek csak megvető, gúnyos mosolyát látod, amint épp pár csepp sáfrányport csepegtet a fűszertartóiba. Vajon hogyan kerülhetett a kezébe ilyen hirtelen sáfránypor, és a te kezedben miért van egy üres fűszertartó? Gyanakvóan veszed jobban szemügyre az alakot. Leah kántora. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany morfmedált, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkányvállapot, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy Blounther gyűrűjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy mind. tűzopálját, egy Natharion amulettet, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy ősmágus fülbevalóját, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy tőrvető vállszíjt, egy trix amulettet, egy trix harci totemet és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy quwarg ölész trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridő kontinuum. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy arany sárkánypajzsot tart. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz!
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 628. Kapsz 15 VP-t.]

a 1525 1427 7 átadod az 1525. tárgyat az 1427. kalandozónak (7 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 7 őskristály-szilánkot Seline részére. [0 pontot használtál fel, van még 628.]

a 847 1427 10 átadod a 847. tárgyat az 1427. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 10 Éjvadász karmát Seline részére. [0 pontot használtál fel, van még 628.]

a 925 1427 5 átadod a 925. tárgyat az 1427. kalandozónak (5 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 5 kreommat szirmot Seline részére. [0 pontot használtál fel, van még 628.]

a 213 1427 5 átadod a 213. tárgyat az 1427. kalandozónak (5 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 5 xirnox szivet Seline részére. [0 pontot használtál fel, van még 628.]

ek 7 23 7 t. energia kisütése: 7 23 7
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+7 úszás.) [-7 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 628.]

vv 185 elmormolod a 185. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 626. Kapsz 2 VP-t.]

kno 17 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 626.]

m 7 5 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
Szupersebesen mormolsz. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-22 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+14 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 611. Kapsz 15 VP-t.]
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[296,119] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Ezek Ram partjai, széleit az óceán iszonyatos hullámai mossák. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) A tengervíz itt hidegebb, mint gondoltad, állapítod meg, miután tárgyaidat elrejtetted a parton, és úszni kezdesz befelé. Még látod a tenger fenekét, csak le kell dugnod hozzá a fejed a víz alá. Helyenként kisebb-nagyobb sziklák fedik, arrébb, összefüggő növénytakaró uralja. Egy őrjöngő villámrája támad rád. [védettséged: 67]

A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (20 életpontot vesztettél.) Meglengetve a mágikus hentesbárdot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mágikus hentesbárddal többször kegyetlenül megütöd a villámrája áramvonalas testét. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a villámrája megcsapja a fejedet. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a Shengoroth karmát, szereztél 3 drótszőrt. 2 598 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Elégedetten tekintesz a legyőzött ellenfél lassan süllyedő teteme után. Most veszed csak észre az értékes dolgot, mely egy karcsapásra úszik el melletted. A következő kincseket találtad: egy ryuku kalózkendő (ld. enc.). Egy őrjöngő villámrája védelmezi a vadászterületét. [védettséged: 67]

Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (23 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Mágikus hentesbárddal többször kegyetlenül megütöd a villámrája testét. (3 támadással 236 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a Shengoroth karmát, szereztél 4 drótszőrt. 2 976 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). Ajaj, még mindig nem vagy egyedül. Egy tomboló villámrája készül a lemészárlásodra. [védettséged: 67]

A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (22 életpontot vesztettél.) Meglengetve a mágikus hentesbárdot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mágikus hentesbárddal többször kegyetlenül megütöd a villámrája fejét. (3 támadással 237 életpontot sebezve.) A villámrája csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a Shengoroth karmát, szereztél 4 drótszőrt. 3 098 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}

Alaposabban szemügyre veszed a lenyűgöző hajóroncsot. A tőből eltávolított árbocok, a fedélzet lyukacsos pallója, a szerteszét fekvő ryuku tetemek, melyeket már nagyrészt benőtt a mohaszerű növényzet, mind-mind arra utalnak, hogy a hajó utasai szörnyű véget értek. Vajon egy tengeri vihar borította fel a hajót, vagy inkább egy borzasztó teremtmény végzett a ryukukkal? A válasz hirtelen jelenik meg előtted, egy teljes látóteredet betöltő szörny képében. Egy dühöngő hullámelementál intéz feléd kihívást. [védettséged: 67]

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: fullasztás varázslatot lő rád. Elmúlt a vízlélegzés hatása. Marokra fogva a mágikus hentesbárdot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mágikus hentesbárddal többször kegyetlenül megütöd a hullámelementál nyakát. (4 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy hullámkeltés. 103 életpontot vesztettél. Mágikus hentesbárddal megcsapod a hullámelementál testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy hullámkeltés varázslatot, majd rád küldi. 126 életpontot vesztettél. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
9 241 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 229, gyógyulás: 87, összesen: -142 ÉP}

Lassan az utolsó levegőbuborékok is elfogynak a tüdődből. Nincs időd a felszínre úszni, ahhoz túl mélyen vagy... vízlégzés varázslat nélkül lehetetlen a túlélés - sajnos itt, a víz alatt viszont nem tudod a mágia megújításához szükséges szavakat elmormolni. Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... [6 pontot használtál fel, van még 605. Kapsz 6 VP-t.]
Feltámadsz! (+1454 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 605.]
Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy tűzfőnix vigyorog kajánul. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Egy dűneszellem közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1095 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy kiszáradás varázslatot. 210 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dűneszellem bal oldalát. (7 támadással 397 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dűneszellem bal vállát. (8 támadással 1371 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+275 életerő). Mágikus hentesbárddal súrolod a dűneszellem testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A dűneszellem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A dűneszellem többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Távolról sivatagi vihar varázslatot lő rád a másik. 90 életpontot vesztettél. A dűneszellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 dramoan kő. 28 755 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2961, sebződés: 489, gyógyulás: 341, összesen: -148 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [295,120] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Egy wayazamund szirén közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1295 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a wayazamund szirén testét. (7 támadással 393 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a wayazamund szirén jobb vállát. (10 támadással 1724 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+345 életerő). Mágikus hentesbárddal párszor megpöccinted a wayazamund szirén testét. (3 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). A wayazamund szirén többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 346 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +70 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 35 712 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3279, sebződés: 346, gyógyulás: 479, összesen: +133 ÉP}

Utad során felfedezel egy korallfövenyt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Ennivaló, hamm, hamm! (-2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [294,121] A homokos talajt füves, bokrokkal teli terep váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy nekromanta kóborló. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés besül. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 1585 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nekromanta kóborló bal lábát. (7 támadással 200 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a Durghal pörölyét ellenfeledre rohansz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a nekromanta kóborló fejét. (10 támadással 863 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal párszor súrolva eltalálod a nekromanta kóborló testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a nekromanta kóborló sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 242 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 35 177 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2633, sebződés: 367, gyógyulás: 57, összesen: -310 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [46 pontot használtál fel, van még 559. Kapsz 46 VP-t.]

v 185 elmormolod a 185. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vízlélegzés varázslatot! [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 554. Kapsz 5 VP-t.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[293,122] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tlopedmuk. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 972 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Megmarkolva a Durghal pörölyét a másikra rohansz. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tlopedmuk fejét. (9 támadással 1522 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+305 életerő). Mágikus hentesbárddal gyengén megütögeted a tlopedmuk testét. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Itt is, ott is célba talál a tlopedmuk ollója. (2 támadástól 194 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-15 TVP). A tlopedmuk fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) 31 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. 25 049 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2672, sebződés: 377, gyógyulás: 416, összesen: +39 ÉP}

Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [293,123] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő gnomori rémszolga mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 633 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gnomori rémszolga szörnyű pofáját. (7 támadással 398 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (67 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gnomori rémszolga testét. (9 támadással 1224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+245 életerő). Mágikus hentesbárddal gyengén megütögeted a gnomori rémszolga véreres karját. (7 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). A gnomori rémszolga pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 288 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Durghal pörölyével épp hogy eltalálod a gnomori rémszolga bal lábát. (1 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Mágikus hentesbárddal meghorzsolod a gnomori rémszolga testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A gnomori rémszolga pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 237 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 086 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2687, sebződés: 633, gyógyulás: 452, összesen: -181 ÉP}

Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +86 életerőt. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [293,124] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. A víz fölött sirályok köröznek. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Egy gygyan krokodil közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 1115 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gygyan krokodil fejét. (7 támadással 394 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a gygyan krokodil testét. (8 támadással 1358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+272 életerő). Mágikus hentesbárddal csak érinted a gygyan krokodil farkát. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A gygyan krokodil fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 417 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +84 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +36 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 dramoan kő. 24 611 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2969, sebződés: 417, gyógyulás: 389, összesen: -28 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy korallfövenyt. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 521. Kapsz 18 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
[293,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.

Találsz egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) Találsz egy remek rejtekhelyet nem vízhatlan tárgyaidnak, majd belegázolsz a tengervízbe. Nem túl meleg a víz, állapíthatod meg, remélhetőleg nem fogsz megfázni a nagy lubickolásban. Aztán lebuksz a mélybe. Még látod a tenger fenekét, csak le kell dugnod hozzá a fejed a víz alá. Helyenként kisebb-nagyobb sziklák fedik, arrébb, összefüggő növénytakaró uralja. Egy habzó szájú szikrázó manahal készül a lemészárlásodra. [védettséged: 67]

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mágikus hentesbárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szikrázó manahal testét. (4 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). A szikrázó manahal megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
6 435 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 111, gyógyulás: 94, összesen: -17 ÉP}

Elégedetten tekintesz a legyőzött ellenfél lassan süllyedő teteme után. Egy nagyra nőtt vízinövény lombkoronájában értékes tárgyra bukkansz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nyu-shuriken, 3 mérg. ubuk dobónyíl [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 21 arany, -2 ÉP] és egy mérgezett vasnyíl [mérgezett vasnyíl ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. Egy dühöngő vízdémon támad rád. [védettséged: 67]

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontakt. II pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Marokra fogva a mágikus hentesbárdot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mágikus hentesbárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vízdémon testét. (3 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Nyelvével a vízdémon úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 csigakagyló. 3 832 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 44, gyógyulás: 64, összesen: +20 ÉP}

Lefelé úszol, már nincs is messze a partról becélzott hajóroncs. Hirtelen megszaporodnak az árnyékok körülötted. Amikor felfelé nézel, megérted miért. Egy üvöltő vízdémon intéz feléd kihívást. [védettséged: 67]

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontakt. II pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mágikus hentesbárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a vízdémon testét. (3 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Nyelvével a vízdémon úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-2 TVP). Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
3 966 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 31, gyógyulás: 61, összesen: +30 ÉP}

A hajó oldalából kiharapott lyukon keresztül be tudsz úszni a ryuku hajóroncs belsejébe. Valami itt jókora pusztítást végzett. Ryuku matrózok megtépázott holttestei fekszenek mindenütt. Hatodik érzéked veszélyt jelez, az úszás szabályaira fittyet hányva, hirtelen megpördülsz, hogy szembenézz a tenger legborzalmasabb ellenfelével. Egy habzó szájú vérkeszeg intéz feléd kihívást. [védettséged: 67]

Marokra fogva a mágikus hentesbárdot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mágikus hentesbárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérkeszeg testét. (4 támadással 468 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). A vérkeszeg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a Shengoroth karmát, szereztél 4 halcsontot. 9 011 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 468, sebződés: 135, gyógyulás: 129, összesen: -6 ÉP}

Gyanakodva pillantasz körbe, de nem látod fenyegetés további jeleit. Akkor jöhet a kutakodás, nézzük, mit szállítottak ezen a hajón. Végigjárod a félhomályos kabinokat, a kapitányi kabint keresve - hiszen ha extra kincs volt a hajón, azt biztos, hogy ott tárolták. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 35 arany, egy tolmokov-koktél, egy kígyóbőr kesztyű, egy sallank nyíl, egy szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> (186,106)-> 24 arany, -2 ÉP], 2 ryuku evező és egy ryuku harmatgyűjtő. Az úszástól kimerülten éred el a tengerpartot. A tárgyaidat a helyükön találod, mind megvan. Megfogadva, hogy egyszer visszatérsz még ide, tovább indulsz a parton.
Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Anram Salle lábát masszírozza. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még 474. Kapsz 40 VP-t.]

v 185 elmormolod a 185. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 474.]

v 198 284 125 elmormolod a 198. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

292 293 294 295 296 297
118
119
120
121
122
123
124
125
126
(293,122) tlopedmuk (#584)
(293,123) gnomori rémszolga (#589), 21. jellempróba, Tharr oltár
(293,124) gygyan krokodil (#612), korallföveny (#1160, belőle készíthető: #1161)
(293,125) szikrázó manahal (#705), vízdémon (#408), vérkeszeg (#407), ryuku hajóroncs (#1163), művészi porolit (#720), nekrofun (#173)
(294,121) Fairlight oltár, 38. jellempróba, nekromanta kóborló (#596)
(295,120) wayazamund szirén (#590), korallföveny (#1160, belőle készíthető: #1161)
(296,119) villámrája (#405), hullámelementál (#411), ryuku hajóroncs (#1163), művészi porolit (#720), nekrofun (#173), dűneszellem (#603)

[284,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.

Oldalt pillantva, meglátsz egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) Találsz egy remek rejtekhelyet nem vízhatlan tárgyaidnak, majd belegázolsz a tengervízbe. Nem túl meleg a víz, állapíthatod meg, remélhetőleg nem fogsz megfázni a nagy lubickolásban. Aztán lebuksz a mélybe. Nicsak, piciny halak milliónyi vesznek körbe, érdeklődően figyelve az új jövevényt birodalmukban. Karjaid minden egyes mozdulatára arrébb rebbennek, hogy aztán onnan folytassák a bámulást. Vicces látvány. Aztán valami történik, mert mindannyian szétrebbennek a különböző irányokba. Egy tomboló szikrázó manahal támad rád. [védettséged: 67]

Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mágikus hentesbárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a szikrázó manahal testét. (4 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). A szikrázó manahal megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
6 487 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 137, gyógyulás: 98, összesen: -39 ÉP}

Remek viadal volt, hiszen te győzedelmeskedtél. Egy hatalmas szikla repedésében különös zsákmányt fedezel fel. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bronzpáncél, 5 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP], egy bronzhegyű nyíl és 2 ubuk dobónyíl [ubuk dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. Egy üvöltő vízbeölt ryuku támad rád. [védettséged: 67]

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ryuku átokvarázs varázslatot. 385 életpontot vesztettél. Meglengetve a mágikus hentesbárdot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mágikus hentesbárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vízbeölt ryuku bal karját. (3 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). A vízbeölt ryuku fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2 964 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 404, gyógyulás: 59, összesen: -345 ÉP}

Lefelé úszol, már nincs is messze a partról becélzott hajóroncs. Hirtelen megszaporodnak az árnyékok körülötted. Amikor felfelé nézel, megérted miért. Egy tomboló vízdémon intéz feléd kihívást. [védettséged: 67]

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontakt. II pszi támadással. Semmi hatás! Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mágikus hentesbárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a vízdémon fejét. (3 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Nyelvével a vízdémon úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-2 TVP). Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
4 288 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 47, gyógyulás: 65, összesen: +18 ÉP}

Alaposabban szemügyre veszed a lenyűgöző hajóroncsot. A tőből eltávolított árbocok, a fedélzet lyukacsos pallója, a szerteszét fekvő ryuku tetemek, melyeket már nagyrészt benőtt a mohaszerű növényzet, mind-mind arra utalnak, hogy a hajó utasai szörnyű véget értek. Vajon egy tengeri vihar borította fel a hajót, vagy inkább egy borzasztó teremtmény végzett a ryukukkal? A válasz hirtelen jelenik meg előtted, egy teljes látóteredet betöltő szörny képében. Egy üvöltő óriás vízi sün jön feléd. [védettséged: 67]

Vad csatakiáltással, felemelve a mágikus hentesbárdot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mágikus hentesbárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás vízi sün testét. (4 támadással 610 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-610 életpont.) Mágikus hentesbárddal megcsapod az óriás vízi sün girbe-gurba tüskéit. (1 támadással 150 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-150 életpont.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Felhasználva az ásót, szereztél 2 fekete gyöngyöt. 6 906 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 760, sebződés: 760, gyógyulás: 4, összesen: -756 ÉP}

Gyanakodva pillantasz körbe, de nem látod fenyegetés további jeleit. Akkor jöhet a kutakodás, nézzük, mit szállítottak ezen a hajón. Végigjárod a félhomályos kabinokat, a kapitányi kabint keresve - hiszen ha extra kincs volt a hajón, azt biztos, hogy ott tárolták. A következő kincseket találtad: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], egy Fairlight köpenye, egy vas dobónyíl, egy ryuku rúnatekercs és egy ryuku buzogány. Akkor hát irány a felszín. Váratlan eseményektől mentes utad van a partig, ahol hanyatt vágod magad egy rövid időre a homokban, pihenés gyanánt. Aztán elzavarva a tárgyaid körül szimatoló bikaborzot, begyűjtöd értékeidet.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [44 pontot használtál fel, van még 428. Kapsz 44 VP-t.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[283,124] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Oldalt pillantva, meglátsz egy korallfövenyt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt.


(Továbbmész...) [282,123] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt.


(Továbbmész...) [281,122] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt.

Eszel valamit. (-1 kaja.) [29 pontot használtál fel, van még 399. Kapsz 29 VP-t.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 10 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 369. Kapsz 30 VP-t.]

kno 17 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 369.]

ef 50 510 energia fejlesztése 50
Beizzik a turbómágia. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-17 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+14 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 354. Kapsz 15 VP-t.]
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 214. Kapsz 140 VP-t.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 209. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 4 072 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 208. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

* 4. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 198. Kapsz 10 VP-t.]

* 5. BP: h 234 40 0 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+41 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 158. Kapsz 40 VP-t.]

* 6. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 153. Kapsz 5 VP-t.]

* 7. BP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 153.]
Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 4, 30.
A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 153 pontod maradt, ebből a következő körre 153 pontot vihetsz át. Kapsz még 694 pontot. A következő körben tehát 847 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU KALÓZKENDŐ (1157. TÁRGY)
Elment az eszük ezeknek a ryuku navigátoroknak, hogy egy kendővel takarják el fele látásukat - gondolod, amikor magad elé idézed a tenger alján fekvő ryuku tetem kinézetét, akinek fejéről az új ereklyédet leakasztottad. De azért egy próbát talán megér, hogy egy percre te is úgy néz ki, mint ő, és megfejthesd a ryuku kalózkendő igazi titkát. Elég csak megkötnöd a tarkódon, majd körülnézni, és a látásról alkotott eddigi véleményed egy csapásra a múltba vész. A szemlélet elavultságának oka pedig a következő: egy szemeddel sokkal élesebben látsz, mint eddig kettővel. Határozott kontúrokat fedezel fel a távolban, épületek és növények jól látható körvonalai bontakoznak ki előtted. Ha a továbbiakban is magadon hagyod, a kendő viselésének további pozitív hatásait is kifigyelheted: szerencsédhez +4 adódik, és sem a koordináta-meghatározáshoz, sem a szeksztánsot igénylő varázslataidhoz nincs szükséged többé szeksztánsra. A kalózkendőt viselve mindig egyértelműen tudod, hol tartózkodsz. Ugye beleszerettél az új csecsebecsédbe? Jó, akkor elmondom az egyetlen negatívumot is, ami akkor jelentkezik, ha nem a távolba kell révedned, vagyis a harc közben: támadásod 1-gyel csökken, amíg a kendőt hordod. Ha nem zavar öltözködésed bizarrsága, a ryuku kalózkendő felcsatolása mellett természetesen húzhatsz másik sisakot is.

KARAKTERLAP

Bartyos, egy fekete hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Tharr áldozópapja vagy. Papi hited: 337. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 553. fordulód.

Erő: 83 (130) Szint: 55 Merészség: 5/5 Magasság: 251 cm
IQ: 78 (116) Támadás: 112 (123) Agresszió: 3 Testsúly: 490 kg
Ügyesség: 77 (100) Védekezés: 143 (154) Menekülés: 30 % Életkor: 31/36 év
Egészség: 78 (105) Életpont: 1940/1310 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 76 (103) Varázspont: 3483/1066 Pénz: 18769 arany Kép. pont: 29
Tudatpont: 90/0 Pszi pont: 829/844 Halhatatlanság: 18 % EFejl: 3
Eddig összesen 8631 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 242 264 TP-t kaptál. Jelenleg 73 549 095 TP-d van. A következő szinthez még 6 450 905 TP szükséges. Trófeáid: óriásmassza, quwarg ölész, triklem drakolder. A 344. fordulódban 1560 arany került a bankszámládra. 2136 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 19/56 (+24%) ökölvívás: 7/67 szúrófegyverek: 16/24
vágófegyverek: 21/76 ütőfegyverek: 61/79 (+5%) lőfegyverek: 21/50
dobófegyverek: 38/59 (+2%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
281,122 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re.
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve.
JLKzott minoszkúpok: 63, 57

SZÁMLÁLÓK
Földanya nektárja 10/10 Pszi katalizátor 50/20 Max életkor 101 év
Átcsoportosítási és instabil keret: 397 647 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 68/88 2. nyomkövetés: 71/46 (+40%) 3. mászás: 37/43
4. csapdakészítés: 57/70 (+10%) 5. csapdaészlelés: 33/52 6. gyógyítás: 82/91
7. titkosírás: 3/61 8. felderítés: 37/93 (+12%) 9. szörnyidomítás: 3/89
10. teológia: 220/8 (+83%) 11. taumaturgia: 232/61 (+25%) 12. szerencsejáték: 7/12
13. versengés: 31/17 14. harcművészetek: 4/1 15. zene: 178/94 (+50%)
16. szörnyismeret: 29/13 17. pszi: 70/3 (+203%) 18. zárnyitás: 37/88
19. vadászat: 4/65 20. vitalitás: 8/47 21. bányászat: 55/8 (+4%)
22. testépítés: 101/55 23. úszás: 29/66 (+83%) 24. főzés: 34/61 (+11%)
25. csapatmunka: 1/32

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 586
2. támadás bónusz: 3 3. védekezés: 2 4. max. életpont: 1 5. varázslat sebzés: 1
6. regeneráció: 1(2) 10. vp regeneráció: 5 11. kincskeresés: 5 12. halhatatlanság: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 35% életerő alatt 25 TVP-ért
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), bűvös shurikent (#562) (max. 9999 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 9999 darabot, csak egyszer), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), édesmoha csomót (#1479) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 9999 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 10 darabot )
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
úszol max. Feltételes úszás max. 200 TVP-ért.
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 32, max: 50)
szintszívó lények (#9097), 9999. szövetség (#9999) (csak egyszer), vércápa sámán (#281), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), bolyongó lidérc (#388), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), Rém (#315), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), halálmadár (#351), ro'galhal gyóntató (#524), Harmarghal (#525), fekélyes hernyó (#489), őshonos sziklozug (#447), nekrit parazita (#787), Ywgerothon (#7053) (csak egyszer), eszement trappoló (#549), bosszúálló (#562), tengeri parduan (#565), trakuun lidérc (#576), Bropxat (#583), Rettegés Ura (#625), vtoeken döntőbíra (#627), csattogó kígyó (#697), Rüeumöeu szelleme (#712), fokozott burjánzás (#715)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761), inváziós ellenfelek (#9089)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) kiszáradás (#268, 70 VP)
árnyak segítsége (#270, 24 VP) fájdalomtükör (#379, 130 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 50 vp; taumaturgia: 50 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (133,4,1) vámpirizáció (#1) (27,0) méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) (62,0)
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) Techiulan aurája (#261)
erőpajzs III (#127) esszenciavédelem 2 (#188) tárgyvédelem (#178) hadiszerencse III (#59)
harci induló (#443) hatalomvarázs (#220) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)
mentális pajzs (#72) vízlélegzés (#185) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), ryuku átokvarázs (#280)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
elektromos pajzs (#51), fájdalomtükör (#379)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> mérges pók (#20) ryuku átokvarázs (#280) >> szutykos remák (#191)
puha ütés (#60) >> kobudera (#8)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
gázpajzs (#467) >> smaragd sárkány (#326) fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328)
elektromos pajzs (#51) >> Ekhnagorhu (#291) elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett!
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0)
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): 133. labirintus (291,121). tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Thargodan könyvtár (768): többek közt 791. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 46, 47, 48, 49, 53, 57, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 180, 244, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 4, 6, 7, 10, 11, 13, 15, 16, 18, 20, 24, 34, 35, 41, 42, 43, 44, 49, 50.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1425, az összesen kapott pontszám: 204317.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 64 TU. szükséges még: 6 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) OK
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) OK
pajzshasználat III (549) OK
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) OK
bénító sebzés (555) OK
pajzshasználat IV (556) OK
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) OK
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2652 TU szükséges.)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
1847 anguaxin váladék (#1382) 1131 árvalányhaj (#1909) 545 azúrharmat (#1161)
4 Blounther gyűrűje (#1548) 3519 borkonyó bibe (#312) 3 csatabárd (#555)
2140 csontkulcs (#74) 124 dinó szaru (#1385) 423 éjkristály (#958)
2023 ezüstdarab (#326) 22 feneketlen bugyor (#570) 1365 fokhagyma (#403)
2600 fülemüle agyar (#267) 300 halcsont (#390) 6 hoarián ujjkarika (#1347)
760 jégkristály (#593) 1035 jégszilánk (#1128) 5940 kaktuszbogyó (#429)
1 kentaurusz kürt (#1643) 6690 kerek kő (#19) 2460 kővirág gyümölcs (#1956)
147 kreommat szirom (#925) 7 kristály kulcs (#1818) 1300 lidércesszencia (#1074)
$2 lidérckorona ($531) 6716 madártoll (#112) 1 mentát korona (#1559)
23 moa kártya (#1349) 1050 nerub szemfog (#1871) 1496 nothar bogyó (#923)
38 ogwawa kulcs (#1376) 1 olló (#335) 1868 őskristály-szilánk (#1525)
1406 pirkit (#153) 6600 quwarg tojás (#360) 7 raaba-gumó (#936)
4400 remák szív (#264) 680 rum (#1419) 40 ryuku pecsétgyűrű (#1580)
418 ryuku védőkenőcs (#1154) 780 sallank karom (#128) 50 szaké (#1295)
2700 szögletes kő (#17) 7 szuperkötél (#209) 1450 teriád féreg (#1276)
1787 teriád kobak (#1461) 290 Thargodan csont (#1181) 10 titanit kulcs (#1811)
420 tükör (#43) 2 tükörpáncél (#519) 160 tulipán gumó (#1903)
2150 tűzbimbó (#623) 10 tűzsárkány ital (#1400) 1 tűzúr csizmája (#533)
6022 vámpírfog (#1221) 4788 varányszem (#30) 1700 vízionár szem (#102)
6 Zarknod szeme (#740) 4 Zu'lit fülkarikája (#727)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 borkonyó bibe (#312) 10 Éjvadász karma (#847) 11 kaja (#2)
5 kreommat szirom (#925) 1 madártoll (#112) 7 őskristály-szilánk (#1525)
1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128) 5 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
161 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzpáncél (#90)
1 csigakagyló (#1131) 2 dramoan kő (#967) 11 drótszőr (#37)
1 Fairlight köpenye (#303) 2 fekete gyöngy (#99) 2 halcsont (#390)
22 isteni könnycsepp (#260) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 nyu-shuriken (#157)
1 ryuku buzogány (#696) 2 ryuku evező (#1152) 1 ryuku harmatgyűjtő (#1159)
1 ryuku kalózkendő (#1157) 1 ryuku rúnatekercs (#1162) 1 sallank nyíl (#129)
1 tolmokov-koktél (#351) 1 vas dobónyíl (#189) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

280 281 282 283 284 285
121
122
123
124
125
126
(281,122) Tharr oltár, érclelőhely
(282,123) Tharr oltár, 24. jellempróba
(283,124) korallföveny (#1160, belőle készíthető: #1161)
(284,125) szikrázó manahal (#705), vízbeölt ryuku (#409), vízdémon (#408), óriás vízi sün (#410), ryuku hajóroncs (#1163), nekrofun (#173)

Üzenet küldése a karakternek