Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 2. 15h:38' EZ A 553. JÁTÉKHETED, 553. FORDULÓD 554. játékheted kezdete: febr. 5. A következő fordulódat legkorábbana 554. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3849 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 161. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 224. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 209. varázslatot az 53. varázslatot a 164. varázslatot |
* 6. KP: | leveszed/lerakod a 956. tárgyat az 511. tárgyat a 373. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 971. tárgyat |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 895. tárgyat az 1322. tárggyal az 1121. tárgyat |
* 9. KP: | használod az 1269. tárgyat |
v 1 9999 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 9999 30 | elmormolod a 6. varázslatot |
vv 185 211 222 | elmormolod a 185. varázslatot a 211. varázslatot a 222. varázslatot |
im 2 | imádkozol |
h 1268 763 | használod az 1268. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a szellemdarázs testét. (6 támadással 355 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra rontasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal párszor kilyukasztod a szellemdarázs jobb vállát. (7 támadással 867 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Transzformálsz! (+86 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megvagdalod a szellemdarázs szellemtestét. (4 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) A fényaura 10 ép-t sebez. Ütéseket mér a szellemdarázs a farkával a bal válladra. (2 támadástól 198 életpontot vesztesz.) A szellemdarázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9099 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1557, sebződés: 198, gyógyulás: 248, összesen: +50 ÉP}
vv 70 73 73 | elmormolod a 70. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
h 569 84 | használod az 569. tárgyat |
v 96 186 104 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,104] Épületek tűnnek fel.
be 166 | bemész a 166. titkos labirintusba |
vv 160 160 160 | elmormolod a 160. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot |
vv 160 160 160 | elmormolod a 160. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot |
lm 905 7 900 | mozogsz 905 7 900 |
h 305 2 | használod a 305. tárgyat |
lm 22 12 20 | mozogsz 22 12 20 |
lm 10 30 29 | mozogsz 10 30 29 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 202 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod a félszemű testőr bal karját. (6 támadással 355 életpontot sebezve.) A lény dobófegyverként vas dobónyilat használ. Már repül is belőlük feléd pár. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 150 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a félszemű testőr bal oldalát. (5 támadással 601 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Transzformálsz! (+60 varázspont.) Nitmák pengével súrolod a félszemű testőr bal lábát. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Fényaurád 23 sebzést okoz. Jobbra-balra szökkenve osztja a félszemű testőr nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Sajnos nem sikerült a félszemű testőr minden csapását hárítanod. (4 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 9 vas dobónyilat. 9486 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1268, sebződés: 345, gyógyulás: 149, összesen: -196 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 172 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja a félszemű testőr testét. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) A lény dobófegyverként vas dobónyilat használ. Már repül is belőlük feléd pár. A becsapódástól 165 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a félszemű testőr testét. (5 támadással 606 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Transzformálsz! (+60 varázspont.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a félszemű testőr fejét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Fényaurád működik (23 ép-t sebezve). A félszemű testőr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Jobbra-balra szökkenve osztja a félszemű testőr nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 10 vas dobónyilat. 9486 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1242, sebződés: 349, gyógyulás: 147, összesen: -202 ÉP}
v 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 4 | mozogsz délre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 635 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Transzformálsz! (+61 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (9 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A 12 őrjáratozó katona összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 fekete gyöngy, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. 8000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1065, sebződés: 65, gyógyulás: 284, összesen: +219 ÉP}
be 649 | bemész a 649. épületbe |
ea 256 | eladod a 256. tárgyat |
ve 256 | megveszed a 256. tárgyat |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 183 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 189 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 28 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Elszántan ellenfeledre rontasz. Rohamozol! Daramoula pálcájával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Rohamozol! Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod az őrült varázsló testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 56, gyógyulás: 125, összesen: +69 ÉP}
(Továbbmész...) [188,105] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy részeg kalandozó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 184 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 24 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 28, gyógyulás: 4, összesen: -24 ÉP}
vtn 367 | varázslat tanulás: a 367. varázslatot |
t 256 1 | támadod a 256. szörnyet |
m 1 6 | mozogsz északkeletre, nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 190 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az algaleioda testét. (6 támadással 351 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (51 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Rohamozol! Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (7 támadással 882 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+177 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Rohamozol! Nitmák pengével megvagdalod az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (3 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) A fényaura 9 ép-t sebez. Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 239 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az algaleioda szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 11216 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1676, sebződés: 290, gyógyulás: 234, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [245,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Csak egy pikkelyes ptog. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 199 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (6 támadással 361 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Rohamozol! Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pikkelyes ptog jobb hátsó lábát. (7 támadással 852 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) Rohamozol! Nitmák pengével megvagdalod a pikkelyes ptog fejét. (4 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A pikkelyes ptog hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 300 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A pikkelyes ptog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10286 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1761, sebződés: 300, gyógyulás: 247, összesen: -53 ÉP}
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vízdémon testét. (3 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Ellenfeled 24 pontot sebződik a fényaurától. A vízdémon bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-4 TVP). Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
2340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 50, gyógyulás: 51, összesen: +1 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszönt csatapartnered. 268 életpontot vesztettél. Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Teijiyoshi elzöldült fejét. (3 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Fényaurád működik (26 ép-t sebezve). A Teijiyoshi megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 precíziós vetőtű. 3220 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 330, gyógyulás: 50, összesen: -280 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a szikrázó manahal bal vállát. (3 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
3100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 125, gyógyulás: 51, összesen: -74 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod az őscápa farkát. (3 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Fényaurád működik (24 ép-t sebezve). Borzalmas harapásokat kapsz a szörnytől a karodba. (2 támadástól 517 életpontot vesztesz.) Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod az őscápa vastag bőrét. (3 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Fényaurád 31 sebzést okoz. Az őscápa félig szétrágja a bal válladat! (2 támadástól 501 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 1018, gyógyulás: 99, összesen: -919 ÉP}
v 96 187 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[187,62] Épületek tűnnek fel. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy részeg kalandozó került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 179 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 23 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 25, gyógyulás: 4, összesen: -21 ÉP}
be 744 | bemész a 744. épületbe |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 185 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a harci mugrath páncélos hátát. (6 támadással 359 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Rohamozol! Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a harci mugrath testét. (7 támadással 842 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+169 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Rohamozol! Nitmák pengével megvagdalod a harci mugrath páncélos hátát. (5 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Fényaurád 11 sebzést okoz. A harci mugrath éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 226 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal néhányszor megcsapod a harci mugrath jobb első lábát. (5 támadással 618 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Nitmák pengével súrolod a harci mugrath testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A harci mugrath karma a fejed mellett suhan el! A harci mugrath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11721 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2585, sebződés: 226, gyógyulás: 400, összesen: +174 ÉP}
v 198 234 120 | elmormolod a 198. varázslatot |
[234,120] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Látsz egy ryuku hajóroncsot.
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája testét. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Fényaurád 14 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája testét. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) A fényaura 27 ép-t sebez. A villámrája csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája testét. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (26 ép-t sebezve). A villámrája néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy fullasztás varázslat. Elmúlt a vízlélegzés hatása. Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a hullámelementál villámló kezét. (3 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled 30 pontot sebződik a fényaurától. Egy hullámkeltés varázslatot dob rád a másik. 144 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal eltalálod a hullámelementál lengedező haját. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád működik (30 ép-t sebezve). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 143 életpontot vesztettél. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
4383 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 287, gyógyulás: 68, összesen: -219 ÉP}
v 96 188 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[188,107] Egy kisebb településhez érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. "
kld 16 | küldetés végrehajtása 16 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 190 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a harci mugrath fejét. (6 támadással 361 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Rohamozol! Teriád karddal párszor kilyukasztod a harci mugrath testét. (7 támadással 864 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+173 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Rohamozol! Nitmák pengével végigvagdosod a harci mugrath nyakát. (5 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 72 életpontot sebeztél. Fényaurád 4 sebzést okoz. A harci mugrath karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal végigvagdosod a harci mugrath páncélos hátát. (5 támadással 602 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Nitmák pengével megkarcolod a harci mugrath bal vállát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 67 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. A harci mugrath éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 223 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A harci mugrath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11721 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2664, sebződés: 223, gyógyulás: 402, összesen: +179 ÉP}
v 367 256 | elmormolod a 367. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 190 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Rohamozol! Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Rohamozol! Nitmák pengével megvágod a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A fényaura 11 ép-t sebez. A tüskés gigaféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tüskés gigaféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 2795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 663, sebződés: 0, gyógyulás: 84, összesen: +84 ÉP}
v 84 351 | elmormolod a 84. varázslatot |
v 84 351 | elmormolod a 84. varázslatot |
v 84 351 | elmormolod a 84. varázslatot |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
id 470 200 | idomítod a 470. szörnyet 55 pontért |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 351. szörnyet a 360. szörnyet a 361. szörnyet |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 895. tárgyat az 1322. tárgyat az 1121. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat az 511. tárggyal a 373. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
* 6. BP: | energia fejlesztése 3 |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 8. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 9. BP: | használod az 1296. tárgyat |
SZÖRNYIDÉZÉS (84. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal megidézhetsz egy bizonyos fajtájú szörnyet. Az anyagi komponens egy alkatrész, amelyet az adott szörnyfajból vágófegyverrel lehet kinyerni (pl. tigroszlán esetén egy tigroszlán fog). Nyilvánvaló tehát, hogy a varázslattal nem lehet olyan szörnyet megidézni, amelynek nincs kinyerhető alkotórésze ill. annak kinyeréséhez valamilyen speciális tárgy szükséges. A varázslat elmondása a V 84 paranccsal történik, 72 VP-ért és 10 TVP-ért. A szörny 99% valószínűséggel jelenik meg, azon a mezőn, ahol a varázslat ki lett adva (de tenger mezőn, valamint labirintusban és egyéb zárt helyen nem működik). A megidézett szörny nem engedelmeskedik hívójának, de akár azonnal kiadható rá egy FT vagy FOG parancs is, feltéve, hogy azon a mezőn, abban a körben nem öltél már meg egy ugyanolyan fajú lényt. Figyelem: a szörnyidézés varázslatot egy körben max. háromszor használhatod, és a megidézett szörny leöléséért tapasztalati pont nem jár! |
KÁBÍTÓ NYILACSKA (1590. TÁRGY) Egy apró tű, nyél gyanánt egy kis pálcika épp megfelel, és a végén egy cifra, színes madártoll. Ennyiből áll ez az egyszerű, 4D8 sebzésű dobófegyver. De nem is ebben áll hatékonyságának titka, hanem a tűre kent méregben! Ám sajnos ez a titok már végérvényesen a Csodaműveseké maradt. A tolvajok akkor használják ezt a fegyvert, ha gyorsan, és kockázatmentesen akarnak végezni valakivel. Egy veszedelmes őrszem például teljesen tehetetlenné válik, ha nyolc-tíz ilyen mérgezett dobónyíl eltalálja, ugyanis a nyilacskák minden sikeres találata 4-el csökkenti az ellenfél támadását és védekezését a harc időtartamára. Persze nagyon kell érteni hozzá, hová érdemes célozni, és ezeket a pontokat rendre el is kell ám találni! Épp ezért csakis akkor van értelme használnod, ha a dobófegyver szakértelmed már minimum 25-ös. A speciális védelem tökéletes védelmet nyújt a kábító nyilacska kábító hatása ellen. |
KLÓNOZÁS (367. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT) Már többször eltöprengtél rajta, hogy hasznos lenne befogott állataidat szaporítani, majd a szörnypiacon elpasszolva őket busás jövedelemre szert tenni, ám mindig oda lyukadtál ki, hogy ehhez fel kéne adni mostani kalandozó életmódodat, amit egyetlen porcikád sem kíván. Ugyanakkor, ha a szaporítási folyamatból ki lehetne hagyni a nevelési fázist, akkor nem ütközne az életmódoddal sem. Talán a jövőben ennek a varázslatnak a továbbfejlesztése majd lehetőséget ad erre. A klónozás ezen kezdetleges verziója még gyakran kudarcot vall, csupán (taumaturgia szakértelmed - a szörny szintje)/2 eséllyel sikerül, max. 90%-ban. Ha a klónozás sikeres, keletkezik egy nyers, emlékek és érzések nélküli példány, ami gyámoltalanul mered majd a körülötte lévő világra, amikor létrehoztad. Ha FT parancsod van az adott szörnyre, azonnal meg is támadod, ha nincs, ott marad a mezőn. A varázslat elmondásához 60 VP-re, 5 TVP-re, fókusznak egy mutáns csontra van szükséged, na meg a kiválasztott szörny egy szőrszálára, nyálcseppjére, stb. (ezeket automatikusan beszerzed az állattól). A parancs második paraméterének add meg a szörny sorszámát, amit klónoznál. A klónozásra egy fordulóban csak egyszer van lehetőséged, hiszen befogott állataid úgy megrémülnek a szertartástól, hogy rajtuk többet egy ideig nem kísérletezgethetsz. A klónozást labirintusban vagy egyéb épületben nem, csak szabad ég alatt hajthatod végre. |
URGOD FÉTISE (561. TÁRGY) Ha ezt az obszidiánból és vörösrézből készült nagyszerű ötvös remekművet a nyakadba akasztod, képes leszel mindent elpusztító varázslatokat lövöldözni: ellenfeleid támadó varázslataiddal szemben -5 mentődobást kapnak. Urgod különösképpen a kalandozókat gyűlölte, ellenük a fétis különösen jól is működik (ők -8 mentődobást kapnak). A sors iróniája, hogy a legendás fétis végül kalandozó birtokába jutott. Urgod fétisét szimbólumként/nyakláncként KF-elheted, de csak akkor, ha legalább 20. szintű vagy. |
Erő: | 76 (107) | Szint: | 51 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 74 (84) | Támadás: | 75 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 75 (83) | Védekezés: | 117 (127) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/46 év |
Egészség: | 73 (83) | Életpont: | 1431/1786 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 77 (88) | Varázspont: | 3045/2284 | Pénz: | 11971 arany | Kép. pont: | 27 |
Tudatpont: | 21/14 | Pszi pont: | 433/545 | Halhatatlanság: | 14 % | EFejl: | 171 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 17 (+1) | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 32 |
vágófegyverek: | 49 | ütőfegyverek: | 35 | lőfegyverek: | 9 |
dobófegyverek: | 41 |
Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) (200%) << teriád kard (#1284) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41 | 2. nyomkövetés: | 155 | 3. mászás: | 35 |
4. csapdakészítés: | 38 | 5. csapdaészlelés: | 26 (+1) | 6. gyógyítás: | 93 |
7. titkosírás: | 31 | 8. felderítés: | 37 | 9. szörnyidomítás: | 15 (+1) |
10. teológia: | 209 | 11. taumaturgia: | 141 | 12. szerencsejáték: | 6 |
13. versengés: | 20 | 14. zene: | 12 | 15. szörnyismeret: | 49 |
16. pszi: | 42 | 17. zárnyitás: | 2 | 18. vadászat: | 11 |
19. vitalitás: | 6 | 20. bányászat: | 40 | 21. úszás: | 23 (+1) |
22. főzés: | 11 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 27 | |||
3. védekezés: 5 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 60 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 90 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 30 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ), tükröt (#43) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), szintszívó lények (#9097), magnetikus praglonc (#200), lidércúr (#252), öregedést okozó lények (#9095), Rém (#315), bűbájlidérc (#761), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), animált korall (#445), tüskés gigaféreg (#256) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
mösze uralkodó (#789), bűbájlidérc (#761), elmeszonda (#487), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990), Morghatal A'ton (#544) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) |
energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 190 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | varázsenergia (#161) | villámmágia (#227) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | fényaura (#211) |
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (166,29,2) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), puha ütés (#60), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
energiaspirál (#232) | >> | halálhozó (#419) | direkt kontaktus I (#121) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
izomernyesztés (#33) | >> | dübörgő bahrot (#479) | armageddon (#218) | >> | tleikan behemót (#511) | |
puha ütés (#60) | >> | púpos zsokarg (#451) | puha ütés (#60) | >> | tleikan hadúr (#509) | |
puha ütés (#60) | >> | szellemdarázs (#481) | puha ütés (#60) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | armageddon (#218) | >> | Éjvadász (#502) | |
puha ütés (#60) | >> | elemi pulzátor (#440) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
halálos érintés (#271) | >> | shokara bogár (#436) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
halálos érintés (#271) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
menekülés (#212) | >> | Chara-din hívők (#987) | menekülés (#212) | >> | Dornodon hívők (#992) | |
menekülés (#212) | >> | Leah hívők (#991) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (idomítás alatt) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szabadítsd meg egy kalandozótársadat szopókövétől! |
2.) Világunkat ocsmány fekélyek borítják, amelyek eltávolítására rajtunk kívül sajnos senki sem vállalkozik. Semmisíts meg tíz fekélyes hernyót! (számláló: 5) |
3.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 24 élőholt, 12 vadász, 7 nagymester, 8 parafenomén, 6 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2838 | arany (#50) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bűvös shuriken (#562) | |||
2 | deus ex machina (#1) | 2 | ezüstdarab (#326) | 1 | fáklya (#36) | |||
1 | halcsont (#390) | 11 | kaja (#2) | 6 | kőszem (#304) | |||
1 | Martian tekercse (#569) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
11 | pirkit (#153) | 1 | ro'galhal lánc (#763) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | spiritusz (#170) | 1 | tükör (#43) | 2 | tüske (#22) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | drótszőr (#37) | 3 | fekete gyöngy (#99) | 23 | isteni könnycsepp (#260) | |||
12 | kábító nyilacska (#1590) | 7 | madártoll (#112) | 3 | precíziós vetőtű (#1522) | |||
1 | ryuku harmatgyűjtő (#1159) | 5 | sáfránypor (#211) | 3 | szöges bunkó (#8) | |||
4 | varázskő (#305) | 19 | vas dobónyíl (#189) |