Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. márc. 21. 5h:06' EZ A 667. JÁTÉKHETED, 552. FORDULÓD 668. játékheted kezdete: márc. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #5330 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 4 |
* 1. KP: vv 138 12 71 | elmormolod a 138. varázslatot a 12. varázslatot a 71. varázslatot |
* 2. KP: vv 19 26 165 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: v 1 40 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: hh 2306 1100 0 | használod a 2306. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 5. KP: vv 188 178 14 | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 14. varázslatot |
* 6. KP: hh 841 1133 0 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 7. KP: vv 443 220 53 | elmormolod a 443. varázslatot a 220. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: vv 28 98 72 | elmormolod a 28. varázslatot a 98. varázslatot a 72. varázslatot |
* 9. KP: v 6 80 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 10. KP: h 697 1500 0 | használod a 697. tárgyat |
v 181 182 30 | elmormolod a 181. varázslatot |
287 | 288 | 289 | |
119 | |
|
|
120 | |
|
|
121 | |
|
|
[182,30] Lakott területre érkeztél.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1444 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött.
a 1566 1427 22 | átadod az 1566. tárgyat az 1427. kalandozónak (22 darabot) |
a 942 1427 4 | átadod a 942. tárgyat az 1427. kalandozónak (4 darabot) |
a 1111 1427 | átadod az 1111. tárgyat az 1427. kalandozónak |
a 1110 1427 | átadod az 1110. tárgyat az 1427. kalandozónak |
a 753 1427 2 | átadod a 753. tárgyat az 1427. kalandozónak (2 darabot) |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 636 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gnomori rémszolga testét. (7 támadással 389 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Nincs időd félrehajolni. (103 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a gnomori rémszolga testét. (9 támadással 1091 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+219 életerő). Mágikus hentesbárddal néhányszor súrolod a gnomori rémszolga jobb lábát. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A gnomori rémszolga nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 288 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Durghal pörölyével párszor keményen megütöd a gnomori rémszolga testét. (4 támadással 487 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Mágikus hentesbárddal megpöccinted a gnomori rémszolga bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A gnomori rémszolga újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 263 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A gnomori rémszolga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 086 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2778, sebződés: 697, gyógyulás: 477, összesen: -220 ÉP}
ek 7 23 7 | t. energia kisütése: 7 23 7 |
v 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés besül. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 1602 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nekromanta kóborló testét. (7 támadással 201 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nekromanta kóborló testét. (10 támadással 872 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal néhányszor súrolod a nekromanta kóborló testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 266 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 55 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 35 177 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2657, sebződés: 379, gyógyulás: 62, összesen: -317 ÉP}
(Továbbmész...) [286,120] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gnomori rémszolga. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 641 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gnomori rémszolga jobb oldalát. (7 támadással 401 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (63 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Durghal pörölyét ellenfeledre rohansz. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gnomori rémszolga testét. (9 támadással 1127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+226 életerő). Mágikus hentesbárddal gyengén megütögeted a gnomori rémszolga testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Nem sikerült a gnomori rémszolga ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Durghal pörölyével többször eltalálod a gnomori rémszolga jobb oldalát. (3 támadással 362 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Mágikus hentesbárddal súrolod a gnomori rémszolga bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nem sikerült a gnomori rémszolga ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 289 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 086 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2707, sebződés: 674, gyógyulás: 462, összesen: -212 ÉP}
(Továbbmész...) [285,120] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy fényhozó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fehér glóbusz mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 15060 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. A fényhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 lad tekercs és 1 éjkristály. 30 275 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15060, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés besül. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 1602 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nekromanta kóborló bal karját. (7 támadással 196 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Durghal pörölyét a másikra rohansz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nekromanta kóborló fejét. (10 támadással 843 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal párszor súrolva eltalálod a nekromanta kóborló bal lábát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 231 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 63 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Véres nyál csordul ki a nekromanta kóborló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 arx tekercs. 35 177 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2634, sebződés: 352, gyógyulás: 55, összesen: -297 ÉP}
(Továbbmész...) [283,120] Síkság, továbbra is csak síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Egy feneketlen tóhoz érkeztél. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Találsz egy nekrofunt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. (Feltételes úszás:) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben mágikus hentesbárdot fogsz. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy hínárevő piranha!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mágikus hentesbárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a hínárevő piranha farkát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a Shengoroth karmát, szereztél 2 kaját. 144 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mágikus hentesbárddal többször kegyetlenül megütöd a trix kölyök testét. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A trix kölyök fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A trix kölyök csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 trix gyógypálca és 1 obszidián tüske. 2 254 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 23, gyógyulás: 45, összesen: +22 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágikus hentesbárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tavi piranha bal lábát. (4 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (6 támadástól 272 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a Shengoroth karmát, szereztél 5 kaját. 5 069 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 272, gyógyulás: 127, összesen: -145 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a mágikus hentesbárdot a másikra ugrasz. Mágikus hentesbárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a puffadt vízihulla bal karját. (4 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). A puffadt vízihulla karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-3 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Mágikus hentesbárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a puffadt vízihulla jobb oldalát. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A puffadt vízihulla karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-3 erő forduló végéig). Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 fénytelen gyöngy, 1 fekete gyöngy és 1 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (187,107)-> 48 arany, -2 ÉP]. 4 932 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 122, gyógyulás: 127, összesen: +5 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy hullámkeltés. 325 életpontot vesztettél. Megmarkolva a mágikus hentesbárdot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Ellenfeled hullámkeltés varázslatot lő rád. 244 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Üdvözlésképpen egy nagyobb pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 504 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Egy hullámkeltés varázslattal köszönt csatapartnered. 299 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: -3, sebződés: 1372, gyógyulás: 4, összesen: -1368 ÉP}
(Továbbmész...) [282,120] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [280,118] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy nekromanta kóborló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés besül. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 1608 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nekromanta kóborló testét. (7 támadással 195 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Durghal pörölyét ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nekromanta kóborló testét. (10 támadással 858 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal párszor megpöccinted a nekromanta kóborló jobb karját. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a nekromanta kóborló sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Véres nyál csordul ki a nekromanta kóborló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 35 177 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2650, sebződés: 397, gyógyulás: 65, összesen: -332 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 897 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ro'galhal kísértet szellemtestét. (7 támadással 345 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ro'galhal kísértet testét. (9 támadással 1444 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+289 életerő). Mágikus hentesbárddal épp hogy eltalálod a ro'galhal kísértet jobb oldalát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A ro'galhal kísértet kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 308 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) A ro'galhal kísértet még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20 769 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2423, sebződés: 308, gyógyulás: 380, összesen: +72 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 1320 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kristálynyálka testét. (7 támadással 401 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-31 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A lény gúnyosan végigmér téged, majd rádmutat. Megvonod a vállad... Mit akart ez? Harcoljunk inkább! Megmarkolva a Durghal pörölyét ellenfeledre ugrasz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a kristálynyálka testét. (10 támadással 1690 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a kristálynyálka testét. (10 támadással 939 életpontot sebezve.) A kristálynyálka csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-6 erő forduló végéig). Végighúz rajtad a kristálynyálka a csápjával. (1 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 61 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-11 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Durghal pörölyével súrolod a kristálynyálka testét. (1 támadással 154 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal meghorzsolod a kristálynyálka testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. A kristálynyálka csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A kristálynyálka csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-35 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-68 életerő). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 35 351 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 4591, sebződés: 881, gyógyulás: 145, összesen: -736 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1392 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kristálynyálka masszatestét. (7 támadással 392 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-62 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a kristálynyálka masszatestét. (10 támadással 1680 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal párszor keményen megütöd a kristálynyálka bal oldalát. (10 támadással 920 életpontot sebezve.) . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. A kristálynyálka csápja lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A kristálynyálka rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-54 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Durghal pörölyével néhányszor súrolod a kristálynyálka bal oldalát. (2 támadással 325 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal csak érinted a kristálynyálka masszatestét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) A kristálynyálka csápja lesújt a jobb csípődre. (1 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Végighúz rajtad a kristálynyálka a csápjával. (1 támadástól 179 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-56 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-68 életerő). A kristálynyálka összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 hro tekercs. 37 304 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4799, sebződés: 948, gyógyulás: 151, összesen: -797 ÉP}
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 175 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ősi szellem szellemtestét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Durghal pörölyét ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősi szellem áttetsző karját. (2 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Mágikus hentesbárddal megcsapod az ősi szellem testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ősi szellem csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 756 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 60, gyógyulás: 89, összesen: +29 ÉP}
v 198 296 119 | elmormolod a 198. varázslatot |
279 | 280 | 281 | 282 | 283 | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | 289 | |
117 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
119 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
120 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
121 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[296,119] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Ezek Ram partjai, széleit az óceán iszonyatos hullámai mossák. Felfedeztél egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) Találsz egy remek rejtekhelyet nem vízhatlan tárgyaidnak, majd belegázolsz a tengervízbe. Nem túl meleg a víz, állapíthatod meg, remélhetőleg nem fogsz megfázni a nagy lubickolásban. Aztán lebuksz a mélybe. Még látod a tenger fenekét, csak le kell dugnod hozzá a fejed a víz alá. Helyenként kisebb-nagyobb sziklák fedik, arrébb, összefüggő növénytakaró uralja. Egy tomboló vízdémon védelmezi a vadászterületét. [védettséged: 67]
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a mágikus hentesbárdot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mágikus hentesbárddal többször kegyetlenül megütöd a vízdémon jobb oldalát. (3 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). A vízdémon nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-2 TVP). Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 csigakagyló. 3 794 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 26, gyógyulás: 59, összesen: +33 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mágikus hentesbárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (4 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
6 332 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 133, gyógyulás: 95, összesen: -38 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dob rád a másik. 386 életpontot vesztettél. Megmarkolva a mágikus hentesbárdot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mágikus hentesbárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vízbeölt ryuku testét. (3 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A vízbeölt ryuku fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2 918 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 412, gyógyulás: 60, összesen: -352 ÉP}
Megmarkolva a mágikus hentesbárdot ellenfeledre rohansz. Mágikus hentesbárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a vérkeszeg testét. (4 támadással 458 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Ez egy halálos csapás volt. (Felizzik az angyalok gyűrűje!) Mágikus hentesbárddal megütöd a vérkeszeg testét. (1 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A vérkeszeg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +16 életerőt. Felhasználva a Shengoroth karmát, szereztél 4 halcsontot. 9 555 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 289, gyógyulás: 180, összesen: -109 ÉP}
ef 6 556 | energia fejlesztése 6 |
ef 50 510 | energia fejlesztése 50 |
kno 17 | képesség-növelés 17 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 4. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: h 234 40 0 | használod a 234. tárgyat |
* 6. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
* 7. BP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
PAJZSHASZNÁLAT IV. (556. TUDATI KÉPESSÉG) A tökéletes pajzsharc messze túlmutat a védekezésen. Ha elértél erre a szintre, pajzsoddal már nem csak hárítani, hanem támadni is képes leszel, talán hatékonyabban, mint egynémely kétkezes harcos teszi a második fegyverével. Nem kell mást tenned, csak összegyűjteni a tudati térben felgyülemlett, és kallódó tudást, rendszerezni azt, és az adott pillanatban a lehető leghatékonyabban felhasználni saját sikered elérése érdekében. A pajzsoddal hárított támadás erejét mostantól nem hagyod elveszni, hasznosítod azt, ügyesen visszapattintva ellenfeledre. [Mostantól a Pajzshasználat II. képességgel felfogott sebzés felét áthárítod ellenfeledre. Ez a képesség teljesen automatikus, külön parancs kiadását vagy tudati energia kisütését nem igényli. A hasonló hatást kiváltó tárgyakkal, és varázslatokkal (mint amilyen például a derit láncvért és a fájdalomtükör) a pajzshasználat IV. sebzése összeadódik.] |
Erő: | 83 (130) | Szint: | 55 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 251 cm |
IQ: | 78 (116) | Támadás: | 112 (123) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 490 kg |
Ügyesség: | 77 (100) | Védekezés: | 143 (154) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/35 év |
Egészség: | 78 (105) | Életpont: | 1939/1583 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 76 (103) | Varázspont: | 3483/1194 | Pénz: | 18608 arany | Kép. pont: | 31 |
Tudatpont: | 90/0 | Pszi pont: | 788/1520 | Halhatatlanság: | 18 % | EFejl: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 19/32 (+16%) | ökölvívás: | 7/67 | szúrófegyverek: | 16/24 |
vágófegyverek: | 21/76 | ütőfegyverek: | 61/74 (+8%) | lőfegyverek: | 21/50 |
dobófegyverek: | 38/57 (+3%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
296,119 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya nektárja 10/10 | Pszi katalizátor 50/20 | Max életkor 101 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 397 647 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 68/88 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 71/6 (+10%) | 3. mászás: | 37/43 |
4. csapdakészítés: | 57/60 (+22%) | 5. csapdaészlelés: | 33/52 | 6. gyógyítás: | 82/91 |
7. titkosírás: | 3/61 | 8. felderítés: | 37/81 (-1489%) | 9. szörnyidomítás: | 3/89 |
10. teológia: | 219/25 (+86%) | 11. taumaturgia: | 232/36 (+28%) | 12. szerencsejáték: | 7/12 (+12%) |
13. versengés: | 31/17 (+20%) | 14. harcművészetek: | 4/1 | 15. zene: | 178/44 (+3%) |
16. szörnyismeret: | 29/13 | 17. pszi: | *67/100 (+73%) | 18. zárnyitás: | 37/88 |
19. vadászat: | 4/65 | 20. vitalitás: | 8/47 (+6%) | 21. bányászat: | 55/4 |
22. testépítés: | 101/55 | 23. úszás: | 28/83 (+746%) | 24. főzés: | 34/50 (+11%) |
25. csapatmunka: | 1/32 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 580 | |||
2. támadás bónusz: 3 | 3. védekezés: 2 | 4. max. életpont: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 |
6. regeneráció: 1(2) | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 25 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), bűvös shurikent (#562) (max. 9999 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 9999 darabot, csak egyszer), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), édesmoha csomót (#1479) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 9999 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
úszol max. Feltételes úszás max. 200 TVP-ért. |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 32, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), 9999. szövetség (#9999) (csak egyszer), vércápa sámán (#281), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), bolyongó lidérc (#388), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), Rém (#315), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), halálmadár (#351), ro'galhal gyóntató (#524), Harmarghal (#525), fekélyes hernyó (#489), őshonos sziklozug (#447), nekrit parazita (#787), Ywgerothon (#7053) (csak egyszer), eszement trappoló (#549), bosszúálló (#562), tengeri parduan (#565), trakuun lidérc (#576), Bropxat (#583), Rettegés Ura (#625), vtoeken döntőbíra (#627), csattogó kígyó (#697), Rüeumöeu szelleme (#712), fokozott burjánzás (#715) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761), inváziós ellenfelek (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 50 vp; taumaturgia: 50 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (133,4,1) | vámpirizáció (#1) (28,0) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) (62,0) |
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | Techiulan aurája (#261) |
erőpajzs III (#127) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) |
harci induló (#443) | hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
mentális pajzs (#72) | vízlélegzés (#185) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), ryuku átokvarázs (#280) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), fájdalomtükör (#379) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | mérges pók (#20) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | szutykos remák (#191) | |
puha ütés (#60) | >> | kobudera (#8) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
gázpajzs (#467) | >> | smaragd sárkány (#326) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Ekhnagorhu (#291) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett! |
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): 133. labirintus (291,121). tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Thargodan könyvtár (768): többek közt 791. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 46, 47, 48, 49, 53, 57, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 180, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 6, 7, 10, 11, 13, 15, 16, 18, 20, 24, 34, 35, 41, 42, 43, 44, 49, 50. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1425, az összesen kapott pontszám: 204317. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 44 TU. szükséges még: 26 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) OK |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) OK |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) OK |
pajzshasználat III (549) OK |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) OK |
bénító sebzés (555) OK |
pajzshasználat IV (556) OK |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) OK |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2672 TU szükséges.) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 1847 | anguaxin váladék (#1382) | 1131 | árvalányhaj (#1909) | 545 | azúrharmat (#1161) | 4 | Blounther gyűrűje (#1548) | 3519 | borkonyó bibe (#312) | 3 | csatabárd (#555) | 2140 | csontkulcs (#74) | 124 | dinó szaru (#1385) | 423 | éjkristály (#958) | 2023 | ezüstdarab (#326) | 22 | feneketlen bugyor (#570) | 1365 | fokhagyma (#403) | 2600 | fülemüle agyar (#267) | 300 | halcsont (#390) | 6 | hoarián ujjkarika (#1347) | 760 | jégkristály (#593) | 1035 | jégszilánk (#1128) | 5940 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kentaurusz kürt (#1643) | 6690 | kerek kő (#19) | 2460 | kővirág gyümölcs (#1956) | 147 | kreommat szirom (#925) | 7 | kristály kulcs (#1818) | 1300 | lidércesszencia (#1074) | $2 | lidérckorona ($531) | 6716 | madártoll (#112) | 1 | mentát korona (#1559) | 23 | moa kártya (#1349) | 1050 | nerub szemfog (#1871) | 1496 | nothar bogyó (#923) | 38 | ogwawa kulcs (#1376) | 1 | olló (#335) | 1868 | őskristály-szilánk (#1525) | 1406 | pirkit (#153) | 6600 | quwarg tojás (#360) | 7 | raaba-gumó (#936) | 4400 | remák szív (#264) | 680 | rum (#1419) | 40 | ryuku pecsétgyűrű (#1580) | 418 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 780 | sallank karom (#128) | 50 | szaké (#1295) | 2700 | szögletes kő (#17) | 7 | szuperkötél (#209) | 1450 | teriád féreg (#1276) | 1787 | teriád kobak (#1461) | 290 | Thargodan csont (#1181) | 10 | titanit kulcs (#1811) | 420 | tükör (#43) | 2 | tükörpáncél (#519) | 160 | tulipán gumó (#1903) | 2150 | tűzbimbó (#623) | 10 | tűzsárkány ital (#1400) | 1 | tűzúr csizmája (#533) | 6022 | vámpírfog (#1221) | 4788 | varányszem (#30) | 1700 | vízionár szem (#102) | 6 | Zarknod szeme (#740) | 4 | Zu'lit fülkarikája (#727) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
41 | arany (#50) | 2 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | aranypikkely (#415) | |||
3 | borkonyó bibe (#312) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | jácint díszkő (#753) | |||
22 | jégpasztilla (#1566) | 1 | kis ónixkulcs (#1110) | 4 | kulcsszilánk (#942) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | téfea-agy (#172) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | arx tekercs (#777) | 1 | csigakagyló (#1131) | |||
1 | éjkristály (#958) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fénytelen gyöngy (#1698) | 3 | halcsont (#390) | 1 | hro tekercs (#781) | |||
1 | lad tekercs (#785) | 1 | obszidián tüske (#481) | 1 | rákpáncél (#97) | |||
1 | roxati zárfaló (#314) | 1 | ryuku buzogány (#696) | 1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | trix gyógypálca (#1704) |
295 | 296 | 297 | |
118 | |
|
|
119 | |
|
|
120 | |
|
|