Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 16. 10h:20' EZ A 551. JÁTÉKHETED, 551. FORDULÓD 552. játékheted kezdete: jan. 22. A következő fordulódat legkorábbana 552. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3849 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 161. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 224. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 209. varázslatot az 53. varázslatot a 164. varázslatot |
* 6. KP: | leveszed/lerakod a 956. tárgyat az 511. tárgyat a 373. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 971. tárgyat |
kpb | kezd. parancs berakása: |
kf 895 1322 1121 | kézbeveszed/felveszed a 895. tárgyat az 1322. tárggyal az 1121. tárgyat |
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
v 75 258 | elmormolod a 75. varázslatot |
im 2 | imádkozol |
tno 1 4 | növeled az 1. tulajdonságodat |
tno 5 5 | növeled az 5. tulajdonságodat |
ba 544 | nem támadod az 544. szörnyet |
h 173 7 | használod a 173. tárgyat |
vv 185 211 275 | elmormolod a 185. varázslatot a 211. varázslatot a 275. varázslatot |
lm 24 12 13 | mozogsz 24 12 13 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a roxati terrier testét. (6 támadással 353 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a roxati terrier testét. (7 támadással 838 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+83 varázspont.) Nitmák pengével súrolod a roxati terrier nyáladzó pofáját. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) A fényaura 12 ép-t sebez. A roxati terrier kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A roxati terrier csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 35 életpontot vesztettél. A roxati terrier most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7032 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1279, sebződés: 74, gyógyulás: 4, összesen: -70 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a roxati terrier testét. (6 támadással 364 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a roxati terrier ruganyos testét. (7 támadással 848 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+84 varázspont.) Nitmák pengével súrolod a roxati terrier ruganyos testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. Fényaurád 20 sebzést okoz. A roxati terrier harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A roxati terrier csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 37 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a roxati terrier száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7032 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1387, sebződés: 93, gyógyulás: 4, összesen: -89 ÉP}
vv 109 70 67 | elmormolod a 109. varázslatot a 70. varázslatot a 67. varázslatot |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 56 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 246 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+24 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével alaposan megvágod az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) A fényaura 9 ép-t sebez. Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
A következő kincseket találtad: 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy téfea-agy. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 58, gyógyulás: 92, összesen: +34 ÉP}
(Továbbmész...) [188,106] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Tharr hívői építették. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledőt. Csak egy csapat őrjáratozó katona. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrjáratozó katona jobb oldalát. (5 támadással 609 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+60 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 325 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+32 varázspont.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 126 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Bár ügyesen védekezel, a 12 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (7 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A 12 őrjáratozó katona most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP]. 8000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1151, sebződés: 49, gyógyulás: 85, összesen: +36 ÉP}
be 632 3 | bemész a 632. épületbe |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 21 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló fejét. (2 támadással 255 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+25 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével kilukasztod az őrült varázsló fejét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy téfea-agy és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 48, gyógyulás: 75, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[236,117] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy harcos hárpia. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a harcos hárpia szélfútta haját. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra ugrasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a harcos hárpia testét. (7 támadással 758 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+75 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megvagdalod a harcos hárpia testét. (5 támadással 368 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+36 varázspont.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A harcos hárpia karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 72 életpontot vesztettél. Teriád karddal végigvagdosod a harcos hárpia testét. (5 támadással 548 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+54 varázspont.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a harcos hárpia jobb lábát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 74 életpontot vesztettél. A harcos hárpia összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 20 madártollat. 11484 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2086, sebződés: 259, gyógyulás: 4, összesen: -255 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a szellemdarázs jobb szárnyát. (6 támadással 352 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra támadsz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal párszor kilyukasztod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (7 támadással 859 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+42 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a szellemdarázs jobb oldalát. (5 támadással 417 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) Fényaurád 14 sebzést okoz. A szellemdarázs farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9099 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1642, sebződés: 149, gyógyulás: 6, összesen: -143 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét ülnök testét. (6 támadással 367 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a sötét ülnök fejét. (7 támadással 866 életpontot sebezve.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a sötét ülnök farkát. (5 támadással 413 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 200 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Teriád karddal végigvagdosod a sötét ülnök bal lábát. (3 támadással 359 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a sötét ülnök nyakát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A sötét ülnök megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 205 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A sötét ülnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 angyalok gyűrűje. 12980 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2111, sebződés: 558, gyógyulás: 4, összesen: -554 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy armageddon varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 709 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tleikan behemót fejét. (6 támadással 284 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (49 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra támadsz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal néhányszor megcsapod a tleikan behemót testét. (7 támadással 689 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+34 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a tleikan behemót jobb vállát. (5 támadással 317 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 71 életpontot sebeztél. Ellenfeled 20 pontot sebződik a fényaurától. A tleikan behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 339 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek.
{Csatastatisztika; sebzés: 2090, sebződés: 388, gyógyulás: 4, összesen: -384 ÉP}
h 697 1600 | használod a 697. tárgyat |
tv 155 | támadó/véd. varázslat a 155. varázslatot |
h 1168 6 | használod az 1168. tárgyat |
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 441 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 444 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 338 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bűvös shuriken. Ez mellément. A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (49 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a káoszszellem testét. (7 támadással 837 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a káoszszellem testét. (4 támadással 317 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 39 életpontot vesztettél. A káoszszellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12919 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1606, sebződés: 917, gyógyulás: 4, összesen: -913 ÉP}
(Továbbmész...) [234,119] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Felismered a közeledőt. Csak egy harci mugrath. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 259 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a harci mugrath bal oldalát. (6 támadással 371 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a harci mugrath testét. (7 támadással 845 életpontot sebezve.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével végigvagdosod a harci mugrath páncélos hátát. (5 támadással 397 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A harci mugrath karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal megvagdalod a harci mugrath testét. (6 támadással 691 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a harci mugrath testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A harci mugrath karmai majdnem eltalálnak! A harci mugrath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11721 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2665, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 267 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védelmez.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus ködlő lábát. (6 támadással 358 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra rohansz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal párszor kilyukasztod a vortexmágus jobb oldalát. (7 támadással 864 életpontot sebezve.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével kicsit megvágod a vortexmágus ködlő lábát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 67 életpontot sebeztél. A fényaura 7 ép-t sebez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védett meg.) A vortexmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1634, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 448 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával megütöd a csontváz hadúr jobb vállát. (1 támadással 118 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével felnyitod a csontváz hadúr testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. A fényaura 6 ép-t sebez. Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz hadúr nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 125 életpontot vesztesz.) A csontváz hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5027 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 808, sebződés: 125, gyógyulás: 90, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [234,120] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. A feléd közeledő pikkelyes ptog mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 271 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pikkelyes ptog testét. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal párszor kilyukasztod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (7 támadással 857 életpontot sebezve.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a pikkelyes ptog testét. (3 támadással 244 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 64 életpontot sebeztél. A fényaura 7 ép-t sebez. Ütéseket mér a pikkelyes ptog a farkával a bal válladra. (2 támadástól 200 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) A pikkelyes ptog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10286 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1792, sebződés: 200, gyógyulás: 4, összesen: -196 ÉP}
h 1164 | használod az 1164. tárgyat |
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 232 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A szikrázó manahal harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
3100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 134, gyógyulás: 0, összesen: -134 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ryuku átokvarázs varázslatot lő rád. 275 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vízbeölt ryuku nyakát. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Ellenfeled 17 pontot sebződik a fényaurától. Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a vízbeölt ryuku vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1854 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 303, gyógyulás: 0, összesen: -303 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a villámrája áramvonalas testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Ellenfeled 21 pontot sebződik a fényaurától. A villámrája csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Egy fullasztás varázslatot dob rád a másik. Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hullámelementál testét. (3 támadással 230 életpontot sebezve.) Ellenfeled 25 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: hullámkeltés varázslatot lő rád. 126 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal megdöföd a hullámelementál testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Ellenfeled 30 pontot sebződik a fényaurától. Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 164 életpontot vesztettél. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
4383 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 290, gyógyulás: 0, összesen: -290 ÉP}
v 198 246 118 | elmormolod a 198. varázslatot |
[246,118] A homokos part mögötted marad, és hamarosan egy sűrű erdő fái közt barangolsz.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy halálos érintés varázslatot. 7035 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A shokara bogár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
11157 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7035, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 243 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tleikan hajadon testét. (7 támadással 802 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a tleikan hajadon bal vállát. (5 támadással 410 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled 25 pontot sebződik a fényaurától. A tleikan hajadon éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tleikan hajadon nyakát. (6 támadással 713 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a tleikan hajadon testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 63 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (15 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 209 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A tleikan hajadon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 fiatalság itala. 13530 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2420, sebződés: 357, gyógyulás: 4, összesen: -353 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a kreiton lich jobb lábát. (7 támadással 851 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a kreiton lich jobb lábát. (5 támadással 400 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. Ellenfeled 32 pontot sebződik a fényaurától. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 98 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. 346 életpontot vesztettél. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a kreiton lich groteszk fejét. (7 támadással 845 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a kreiton lich groteszk fejét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) A fényaura 23 ép-t sebez. A kreiton lich csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Vitalitásod védelmez. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 103 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 176 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 agvari manafókusz. 16841 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2296, sebződés: 821, gyógyulás: 4, összesen: -817 ÉP}
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a dübörgő bahrot bal oldalát. (6 támadással 355 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (7 támadással 869 életpontot sebezve.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével végigvagdosod a dübörgő bahrot fejét. (5 támadással 412 életpontot sebezve.) Fényaurád 9 sebzést okoz. A dübörgő bahrot sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 87 életpontot vesztettél. A dübörgő bahrot még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bahrot bőrt. 10810 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1645, sebződés: 159, gyógyulás: 2, összesen: -157 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 11 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor egyik csápját. (6 támadással 356 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod az elemi pulzátor bal szárnyát. (7 támadással 871 életpontot sebezve.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megvagdalod az elemi pulzátor szárnyas testét. (4 támadással 317 életpontot sebezve.) A fényaura 6 ép-t sebez. Csápjával megérint az elemi pulzátor. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-9 TVP). Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az elemi pulzátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 9037 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1550, sebződés: 29, gyógyulás: 4, összesen: -25 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét ülnök töprengő fejét. (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal párszor kilyukasztod a sötét ülnök farkát. (7 támadással 844 életpontot sebezve.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megvagdalod a sötét ülnök nyakát. (5 támadással 407 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A sötét ülnök megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 172 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Teriád karddal végigvagdosod a sötét ülnök farkát. (3 támadással 349 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a sötét ülnök farkát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 189 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farkával megérint. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12980 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2060, sebződés: 506, gyógyulás: 4, összesen: -502 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan hadúr oszladozó fejét. (6 támadással 350 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra rontasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal párszor kilyukasztod a tleikan hadúr bal lábát. (7 támadással 828 életpontot sebezve.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a tleikan hadúr oszladozó fejét. (5 támadással 396 életpontot sebezve.) Ellenfeled 24 pontot sebződik a fényaurától. Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a tleikan hadúr vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-9 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal végigvagdosod a tleikan hadúr fejét. (2 támadással 235 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a tleikan hadúr ősöreg testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 114 életpontot sebeztél. A fényaura 29 ép-t sebez. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Sajnos nem sikerült a tleikan hadúr minden csapását hárítanod. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13285 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2054, sebződés: 217, gyógyulás: 4, összesen: -213 ÉP}
(Továbbmész...) [245,120] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy fekélyes hernyó. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 267 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fekélyes hernyó testét. (6 támadással 362 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-14 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra támadsz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a fekélyes hernyó nyakát. (7 támadással 833 életpontot sebezve.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a fekélyes hernyó testét. (5 támadással 405 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. A fekélyes hernyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-34 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Teriád karddal néhányszor meglegyinted a fekélyes hernyó fejét. (2 támadással 225 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a fekélyes hernyó széles száját. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A fekélyes hernyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11078 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2191, sebződés: 54, gyógyulás: 4, összesen: -50 ÉP}
m 3 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy életpajzs mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 264 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Jól célzott! (1 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a varkaudar remete testét. (7 támadással 803 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar remete jobb lábát. (5 támadással 393 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 66 életpontot sebeztél. A fényaura 12 ép-t sebez. Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar remete bal lábát. (2 támadással 228 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a varkaudar remete jobb lábát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. A varkaudar remete meglök egy kicsit. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A varkaudar remete még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
10761 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1857, sebződés: 61, gyógyulás: 4, összesen: -57 ÉP}
(Továbbmész...) [245,122] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Felfedeztél egy ryuku hajóroncsot. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy harci mugrath közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 262 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a harci mugrath fejét. (6 támadással 358 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra rohansz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a harci mugrath bal első lábát. (7 támadással 837 életpontot sebezve.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével végigvagdosod a harci mugrath testét. (5 támadással 404 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 158 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal megvagdalod a harci mugrath páncélos hátát. (5 támadással 565 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a harci mugrath páncélos hátát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Fényaurád 6 sebzést okoz. A harci mugrath karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11721 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2515, sebződés: 158, gyógyulás: 4, összesen: -154 ÉP}
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a szikrázó manahal jobb oldalát. (3 támadással 216 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 135 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
3100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 135, gyógyulás: 0, összesen: -135 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ryuku átokvarázs varázslatot. 222 életpontot vesztettél. Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízbeölt ryuku testét. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) A fényaura 25 ép-t sebez. Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1854 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 245, gyógyulás: 0, összesen: -245 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a villámrája testét. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (19 ép-t sebezve). A villámrája néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a triton testét. (3 támadással 220 életpontot sebezve.) Ellenfeled 17 pontot sebződik a fényaurától. A triton megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káoszcsapás varázslatot lő rád. 56 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal megdöföd a triton testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Fényaurád 22 sebzést okoz. Nem vagy felkészülve a triton gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Egy káoszcsapás varázslatot dob rád a másik. 53 életpontot vesztettél. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] 3401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 174, gyógyulás: 0, összesen: -174 ÉP}
h 1268 747 | használod az 1268. tárgyat |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. (védelem tűz ellen védelmezte.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ez mellément. Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az animált korall porózus testét. (7 támadással 735 életpontot sebezve.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megvagdalod az animált korall testét. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Teriád karddal párszor kilyukasztod az animált korall testét. (7 támadással 732 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod az animált korall testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) A fényaura 13 ép-t sebez. Az animált korall csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 96 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12553 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1922, sebződés: 153, gyógyulás: 4, összesen: -149 ÉP}
v 21 40 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 7 37 150 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 272 6 | elmormolod a 7. varázslatot |
bpb | bef. parancs berakása: |
h 1296 | használod az 1296. tárgyat |
v 7 853 2 | elmormolod a 7. varázslatot |
bpk 3 | bef. parancs kivétele: 3 |
bpb 3 | bef. parancs berakása: 3 |
le 895 1322 1121 | leveszed/lerakod a 895. tárgyat az 1322. tárgyat az 1121. tárgyat |
ftv 271 414 | felt. tám/véd. varázslat a 271. varázslatot a 414. szörnyet |
bb 305 1137 567 | beraksz a bankba a 305. tárgyat (1137 darabot) |
h 719 | használod a 719. tárgyat |
v 7 888 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
id 470 200 | idomítod a 470. szörnyet 13 pontért |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 351. szörnyet a 360. szörnyet a 361. szörnyet |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat az 511. tárggyal a 373. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
* 6. BP: | energia fejlesztése 3 |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 8. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
RYUKU ÖKÖLGYOLCS (1156. TÁRGY) Ezt a puha anyagból készült hosszúkás rongyot mindkét oldalának mindkét szélén rúnaszerű írásjelek borítják, melyet valamikor még a ryuku anyakontinensen szőhettek a tárgyba. Egy mélyen a Nagy Ryuku Szellemekben hívő vallásos egyén számára az ezekből áradó varázserő Ghallán felnőtt egyén számára elképzelhetetlen, emberfeletti tulajdonságokat ajándékoz, számodra azonban, aki hitetlen lévén még csupán az itt-ott elszórt hírcseppekből, nagyon-nagyon keveset hallottál a ryuku civilizáció tényleges felépítéséről, a ryuku ökölgyolcs csupán egy tárgy, melyet, ha a kesztyűd alatt a kezedre tekersz, ütéseid pontosságában és erejében változások mutatkozhatnak. Jobbkezes ökölsebzésedre annyi sebzéspluszt kapsz, amennyivel harcművészet szakértelmed 50 alatt jár - maximum tizet, minimum egyet. Ezenkívül +1 támadás is jár - ez akkor is, ha gyolcsba tekert tenyeredben fegyvert forgatnál. Sajnálatos módon mihelyt ökölvívásod elérte az 55. szintet, ez a tárgy már csak minimális pluszt tud adni a harcművészetedhez, azaz ilyenkor már csak +1 sebzés jár. A ryuku ökölgyolcs használatához minimum 25-ös ökölvívás szükséges. |
JING-JANG FEJPÁNT (556. TÁRGY) Egy harcművész igencsak nevetségesen néz ki egy sisakban. Nem csoda, hogy az igazi kobuderák előbb-utóbb elkészítik fajuk szent tárgyát, a jing-jang fejpántot. Ez a jó és a gonosz ellentétét szimbolizáló, bőrből készült pánt egy egyszerű tárgy lenne, csakhogy a kobuderák egy szent rítus közepette készítik, és beléhelyezik kí energiájuk egy részét. Ezért aztán nem csoda, ha a fejpánt bizonyos mágikus képességekkel is bír - megnöveli a védettségedet öttel, és megnöveli a Villámkéz kí képesség használatának és sikerének az esélyét. Ha esetleg még nem ismered a Villámkezet, akkor is kapsz kb. 8% esélyt, hogy használni fogod a harcban. A Villámkéz képesség egyébként a harcban rád lőtt lövedékek elhárítását teszi lehetővé. A jing-jang fejpánt viseletéhez min. 12. szintűnek kell lenned. Elkészítése a következőképpen történik: keresned kell egy szent, tiszta helyet (valamelyik magashegység), és egy grákóbőr, öt csepp spiritusz, öt csepp tinta és öt csepp isteni könnycsepp felhasználásával, 20 TVP árán elkészíted a jing-jang fejpántot, miközben kí energiáidat koncentrálod. |
ÁRNYÉKTŐR (557. TÁRGY) Az árnymanók a sötét praktikák ismerői, nem csoda, ha egyedül ők voltak képesek megfejteni a tyrgek titkát. Az árnyéktőrt csakis árnymanó készítheti el, egy orgyilkos tőr, 5 csepp tinta, és 20 csepp ugh méreg felhasználásával, 20 TVP árán. És nem is akárhol - csakis a dögletes bűzű mocsarak mélyén tud a méreg igazán megfoganni, hogy hosszú ideig tartós maradjon a fegyveren. Az árnyéktőr egy 3D4+4 sebzésű, bal kézben is használható szúrófegyver, használatához legalább 12-es szintű szúrófegyver szakértelem szükséges. Csak árnymanók használhatják, a többi faj - jellemre való tekintet nélkül - megveti ezt az ocsmány szerszámot. Az árnyéktőr használatakor van a szintednek megfelelő % esély, hogy annyi plusz sebzést okozol, ahányadik szintű vagy (a támadások számától és az ellenfél védettségétől függetlenül). |
Erő: | 76 (107) | Szint: | 51 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 74 (84) | Támadás: | 71 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 75 (83) | Védekezés: | 123 (131) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/61 év |
Egészség: | 73 (83) | Életpont: | 1429/1372 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 77 (88) | Varázspont: | 3039/1067 | Pénz: | 5820 arany | Kép. pont: | 27 |
Tudatpont: | 21/13 | Pszi pont: | 433/310 | Halhatatlanság: | 14 % | EFejl: | 166 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 32 (+3) |
vágófegyverek: | 49 (+1) | ütőfegyverek: | 35 | lőfegyverek: | 9 |
dobófegyverek: | * 40 |
Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) (200%) << teriád kard (#1284) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41 | 2. nyomkövetés: | 155 | 3. mászás: | 35 (+1) |
4. csapdakészítés: | 38 | 5. csapdaészlelés: | 25 | 6. gyógyítás: | 93 |
7. titkosírás: | 31 | 8. felderítés: | 36 | 9. szörnyidomítás: | 14 |
10. teológia: | 208 | 11. taumaturgia: | 148 | 12. szerencsejáték: | 6 (+1) |
13. versengés: | 19 | 14. zene: | 12 | 15. szörnyismeret: | 49 |
16. pszi: | 42 | 17. zárnyitás: | 2 | 18. vadászat: | 11 |
19. vitalitás: | 5 | 20. bányászat: | 40 | 21. úszás: | 22 (+1) |
22. főzés: | 11 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 118 | |||
3. védekezés: 4 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 60 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 90 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 30 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ), tükröt (#43) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), szintszívó lények (#9097), magnetikus praglonc (#200), lidércúr (#252), öregedést okozó lények (#9095), Rém (#315), bűbájlidérc (#761), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), animált korall (#445) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
mösze uralkodó (#789), bűbájlidérc (#761), elmeszonda (#487), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990), Morghatal A'ton (#544) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 190 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,21,3) | állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | varázsenergia (#161) |
villámmágia (#227) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | égető tekintet (#164) |
fényaura (#211) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), puha ütés (#60), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
energiaspirál (#232) | >> | halálhozó (#419) | direkt kontaktus I (#121) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
izomernyesztés (#33) | >> | dübörgő bahrot (#479) | armageddon (#218) | >> | tleikan behemót (#511) | |
puha ütés (#60) | >> | púpos zsokarg (#451) | puha ütés (#60) | >> | tleikan hadúr (#509) | |
puha ütés (#60) | >> | szellemdarázs (#481) | puha ütés (#60) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | armageddon (#218) | >> | Éjvadász (#502) | |
puha ütés (#60) | >> | elemi pulzátor (#440) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
halálos érintés (#271) | >> | shokara bogár (#436) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
halálos érintés (#271) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
menekülés (#212) | >> | Chara-din hívők (#987) | menekülés (#212) | >> | Dornodon hívők (#992) | |
menekülés (#212) | >> | Leah hívők (#991) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szabadítsd meg egy kalandozótársadat szopókövétől! |
2.) Világunkat ocsmány fekélyek borítják, amelyek eltávolítására rajtunk kívül sajnos senki sem vállalkozik. Semmisíts meg tíz fekélyes hernyót! (számláló: 5) |
3.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 24 élőholt, 12 vadász, 7 nagymester, 8 parafenomén, 6 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | aranytű (#272) | 6 | borkonyó bibe (#312) | 2 | deus ex machina (#1) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 150 | drótszőr (#37) | 3 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fáklya (#36) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | halcsont (#390) | 1 | Harcosok Könyve (#719) | |||
2 | kreiton fókusz (#853) | 1 | kreiton palást (#888) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
1 | natharion opál (#747) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | őscápa fog (#1164) | |||
8 | pirkit (#153) | 2 | ragasztó (#83) | 1 | remák szív (#264) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | sáfránypor (#211) | 3 | sallank nyíl (#129) | |||
2 | spiritusz (#170) | 1 | súlyzó (#347) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
1 | Tudás Könyve (#567) | 1 | tükör (#43) | 5 | varázskő (#305) | |||
2 | varkaudar pálinka (#1137) | 7 | vas dobónyíl (#189) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
411 | arany (#50) | 1 | agvari manafókusz (#890) | 3 | azúrharmat (#1161) | |||
1 | bahrot bőr (#938) | 1 | fiatalság itala (#473) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | gyakorlónadrág (#894) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | 13 | kaja (#2) | |||
14 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | 1 | ryuku amfora (#1153) | |||
2 | ryuku harmatgyűjtő (#1159) | 1 | ryuku kalapács (#724) | 1 | ryuku ökölgyolcs (#1156) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | téfea-agy (#172) | 1 | teremtés zsákja (#818) |