54. forduló, 56. forduló, Geor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. szept. 20. 15h:10'
EZ A 380. JÁTÉKHETED, 55. FORDULÓD
381. játékheted kezdete: szept. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3225
SZÁMLA : XXXX

GEOR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [118,101] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+1 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+54 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy trikornis fészket vagy búvóhelyet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a trikornis fehér hátát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a trikornis fehér hátát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A trikornis többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A trikornis rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A trikornis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 192.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy szöges bőrpajzs elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 172.]

fvh 15 felt. varázslat haszn. 15
Harci varázslataidat használni fogod minden 15. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

m 4 6 5 mozogsz délre, nyugatra, délnyugatra
[118,102] Fák, mindenütt csak fák. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trikornis. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. 15 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a trikornis testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a trikornis testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A trikornis többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A trikornis rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +85 életerő.) Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy burástya királynő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a burástya királynő testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (16 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a burástya királynő testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a burástya királynő. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. A burástya királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 950 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [117,102] A terep továbbra is ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy trikornis lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 13 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a trikornis testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a trikornis bal első lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis kissé megtaszít. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a trikornis száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Utad során felfedezel egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Grog orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...

(Továbbmész...) [116,103] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 154.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[115,104] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg harcos. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel megcsapod a quwarg harcos torát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +90 életerő.)

(Továbbmész...) [114,105] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [113,106] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót.

[18 pontot használtál fel, van még 136.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[112,107] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ovimon-bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Painkiller előtt.

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.
Találkozol egy barna, rövid hajú, szürke szemű ember férfival. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Fairlight felszentelt papja. A harci mágusok rendjének beavatott rangú tagja. Egy alligátorbőr cipőt, egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy csontamulettet, egy Eldereth kristályt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy Rodrig trófea, egy Brod trófea és egy Vérmes Amazon trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Alex Zelpher. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól. Hihi, átpattan egy sötét tekercs!
Összefutsz egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű kobudera férfival. Bőre sárga. Sheran eljövendő papja. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy láncinget, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy Vérmes Amazon trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy Brod trófea teszi egyedivé. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított spagulár. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Matula. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Hopp, átugrik egy sötét tekercs!
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [111,108] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot.


(Továbbmész...) [110,109] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 118.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[109,110] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy Chara-din monolitját.

Egyszercsak megpillantod egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi táborát. Fekete a bőre. Dornodon teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy tüskés gigaféreg trófea, egy acélkolosszus trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 26 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy mutáns pók! Málhásállata egy ragyás burástya. Érzékeled auráját: gonosz, mint Te. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[6 pontot használtál fel, van még 112.]

ef 7 505 energia fejlesztése 7
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 63.]

szk 115 keresed a 115. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy törpemammutot. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 60.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 30 fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 66 TVP-t kell elköltened.] Eszel valamit. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 30.]
Sírni, majd őrjöngeni kezdesz féktelen boldogságodban. Örömödben a földön fetrengesz, és közben fejhangon visítozol. A létezés legcsodálatosabb, majdhogynem a halhatatlanság fogalmának megfelelő dolgot ismertél meg, az utóbbi időben folytatott meditáció során! Ez a csoda a KÖZÖS TUDAT. (ld. enc.) Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+2 gonoszság.) Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 1, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le az óriás patkány. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 194 pontot. A következő körben tehát 224 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÖGES BŐRPAJZS (66. TÁRGY)
A szögekkel kivert bőrpajzs kiváló védelmet nyújt, nemcsak csökkenti az ellenfél csapásának erejét, a fegyvert meg is akaszthatja a sok tüske. Oké, de honnét szedd a tüskét? Kézenfekvő a dolog: az acélkemény sünmedve tüskéket használod. Ehhez legalább 10 ilyen tüskére van szükség, és persze egy kis bőrpajzsra. A készítése 18 pontba kerül, és kettővel javítja a védekezésedet.

BURÁSTYA KIRÁLYNŐ (759. SZÖRNY)
Eddig azt hitted, hogy a ragyás burástyák a burástyák királynői? Hát tévedtél, vannak náluk fejlettebb egyedek is, akik inkább számítanak a faj uralkodóinak, mint ragyás társaik. Bár a burástyák alapvetően bozótosban élnek, királynőik inkább behúzódnak az erdők fái közé. Ez sokak szerint a fészekrakó ösztön miatt van így, bár a burástyák parazitaként, más teremtményekből kikelve szaporodnak. Eddig még soha senki nem látott burástyafészket, aki utána el is mesélhette volna, milyen egy ilyen. Így csak mendemondák szólnak arról, hogy az erdők mélyén valahol léteznek, ezen állítások valóságalapja nem ismert.

SMIRGLIBOKOR (31. NÖVÉNY)
A bozótos terepen növő smirglibokor levelei különösen érdesek: egy ilyet leszedve, akár nagyon kemény felületeket is simára dörzsölhetsz. A levél gyűjtéséhez a KT 29 parancsot kell kiadnod, 1 pontért.

KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA
A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni.
A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel.
A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le.
Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél.
A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait.
Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be.
FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet.
Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak.

KARAKTERLAP

Geor, egy barna, kontyos hajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Chara-din követője vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 55. fordulód.

Erő: 14 (20) Szint: 16 Merészség: 10/5 Magasság: 179 cm
IQ: 17 (32) Támadás: 28 Agresszió: 3 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 12 (15) Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 12 Életpont: 191/191 Jellem: gonosz (81) Tul. pont: 7
Szerencse: 24 (39) Varázspont: 147/57 Pénz: 1453 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 14/0 EFejl: 20
Eddig összesen 389 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3970 TP-t kaptál. Jelenleg 128014 TP-d van. A következő szinthez még 51986 TP szükséges. Trófeáid: hadroszaurusz, varkaudar íjász, varkaudar varázsló. A 9. fordulódban 6237 arany került a bankszámládra. 7671 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17/52 (+10%) szúrófegyverek: 1/0 vágófegyverek: 1/0
ütőfegyverek: 1/48 dobófegyverek: 19/61 (+10%)

Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/59 2. nyomkövetés: 12/75 (+4%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 4/18 5. csapdakészítés: 6/45 (+9%) 6. csapdaészlelés: 2/39
7. gyógyítás: 3/10 8. felderítés: 4/87 9. teológia: 1/55
10. taumaturgia: 11/38 11. szerencsejáték: 1/99 12. harcművészetek: 13/30
13. zene: 1/0 14. szörnyismeret: 6/101 (+22%) 15. zárnyitás: 1/0
16. vadászat: 3/93 17. bányászat: 2/21 18. főzés: 1/48

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
varkaudar íjász (#687)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> varkaudar íjász (#687)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
óriás patkány (#42) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot].
2.) Helyezz el számomra 3 új rúnakövet, terjeszd hitemet! (számláló: 0)
3.) A nekrofun energiája a jólét alapja. Irts ki egyet ebből az ocsmány növényből!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudati jel (109)
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
kihívás (206)
önismeret (236)
sötét tekercs (260)
a butaság ára (273)
düh (289)
a halál angyala (304)
inkvizítor korbács (342)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
inkvizítori rangs. (402)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 11 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1547 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyógykenőcs (#313) 7 kaja (#2) 2 sötét tekercs (#535)
1 ubuk dobónyíl (#138) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gyöngymangó (#135) 9 mákrózsa virág (#56) 3 trikornis szarv (#198)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(109,110) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), phua-kúp (#372), oltár, Chara-din monolitja (#534), egy elf férfi
(110,109) 47. jellempróba
(111,108) márványtorony (#175)
(112,107) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent tölgyfa (#393), Tharr oltár, művészi porolit (#720), Alex Zelpher (1100. kalandozó), Matula (1601. kalandozó)
(113,106) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135)
(114,105) nekrofun (#173), oltár
(115,104) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), quwarg harcos (#201)
(116,103) Chara-din rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), 50. jellempróba
(117,102) trikornisok (#104), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720)
(118,101) trikornisok (#104)
(118,102) trikornisok (#104), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), burástya királynő (#759)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az újszülöttek ezentúl nem öröklik a HH, TK, TKB, MAK és FOK parancsokat.

Üzenet küldése a karakternek