546. forduló, 548. forduló, Arbedark összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 10. 10h:46'
EZ A 547. JÁTÉKHETED, 547. FORDULÓD
548. játékheted kezdete: febr. 17.
A következő fordulódat legkorábbana 548. játékhéten tudjuk betáplálni.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2699
SZÁMLA : XXXX

ARBEDARK KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [260,56] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 4 kötelet (1 arany kikiáltási áron), 4 kristályfolyadékot (200 arany kikiáltási áron), 1 hósárkány szivet (300 arany kikiáltási áron), 10 vámpírfogat (600 arany kikiáltási áron), 10 vámpírfogat (620 arany kikiáltási áron), 1 mammutbőrt (10 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 szigony (eladási ár: 11 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 1 szigony (eladási ár: 12 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 1 hókutya nyakörv (eladási ár: 1000 arany, ebből a kezelési költség: 100 arany), 1 pszi kő (eladási ár: 640 arany, ebből a kezelési költség: 64 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 10 vámpírfog (eladási ár: 600 arany, ebből a kezelési költség: 60 arany) ellenértékét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+35 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1360 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+141 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 645. hetének nyerőszámai: 6, 27, 17. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy kísértetvándor nyomára bukkansz. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 1225 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Nem találtad el. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kísértetvándor jobb első lábát. (8 támadással 678 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a kísértetvándor kopott ruháját. (6 támadással 270 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 154 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +31 ÉP.) Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a kísértetvándor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17567 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2173, sebződés: 181, gyógyulás: 35, összesen: -146 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 813. Kapsz 8 VP-t.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 811. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 809. Kapsz 2 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 809.]

* 2. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 182. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-55 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 807. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-56 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 805. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-52 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 803. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-55 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 801. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+19 erő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 799. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+16 sebzés támadásonként.) [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 797. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 209. varázslatot a 177. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 797.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 795. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! [-62 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 793. Kapsz 2 VP-t.]

p 69 15 használod a 69. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 788. Kapsz 6 VP-t.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+343 életerő). [-70 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 783. Kapsz 6 VP-t.]

h 697 1400 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+700 varázspont, -1400 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 783.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-70 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-70 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-70 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 768. Kapsz 18 VP-t.]

ek 273 t. energia kisütése: 273
Butaság ára beállítás törölve. [0 pontot használtál fel, van még 768.]

kre 210 1221 6 kreálsz a 210. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot)
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 vámpírfogat. [-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 766. Kapsz 2 VP-t.]

v 1 500 30 elmormolod az 1. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 30 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 761. Kapsz 6 VP-t.]

v 181 144 61 elmormolod a 181. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(260,56) kísértetvándor (#568)

[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 751. Kapsz 12 VP-t.]

pki 5300 kiveszel a bankból 5300 aranyat
Kiveszel a bankból 5300 aranyat. A számládon van még 13757 arany. [0 pontot használtál fel, van még 751.]

pki 5000 kiveszel a bankból 5000 aranyat
Kiveszel a bankból 5000 aranyat. A számládon van még 8757 arany. [0 pontot használtál fel, van még 751.]

be 710 138 126 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 80 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy halálkapu [Örömmel várod az invitálást Leah birodalmába.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 746. Kapsz 6 VP-t.]

m 2 4 4 mozogsz keletre, délre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[260,56] Továbbra is síkságon vagy. Régen itt volt az Esthar Császárság és a kyorgok földjeinek képzeletbeli határa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bosszúálló közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1223 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a bosszúálló testét. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel többször eltalálod a bosszúálló testét. (8 támadással 662 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a bosszúálló testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A bosszúálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19118 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2192, sebződés: 82, gyógyulás: 4, összesen: -78 ÉP}

Komposzttá sorvadsz (-69 életerő).

(Továbbmész...) [260,57] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bosszúálló. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 1243 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a bosszúálló testét. (7 támadással 335 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel párszor keményen megütöd a bosszúálló testét. (8 támadással 639 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a bosszúálló testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19118 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2251, sebződés: 82, gyógyulás: 4, összesen: -78 ÉP}

Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Iszonyatosan sorvadozol (-62 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+323 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).

(Továbbmész...) [260,58] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy kóbor mortag közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1355 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod a kóbor mortag testét. (7 támadással 338 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kóbor mortag páncélos karját. (7 támadással 770 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). Ököllel súrolod a kóbor mortag páncélos karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A kóbor mortag fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (3 támadástól 473 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +95 ÉP.) A kóbor mortag szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17908 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2508, sebződés: 473, gyógyulás: 266, összesen: -207 ÉP}

Találsz egy kreommat-liliomot. Működik a borzalmas sorvasztás (-60 életerő). [20 pontot használtál fel, van még 726. Kapsz 24 VP-t.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[260,59] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kyorg szolgasárkány. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 1501 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a kyorg szolgasárkány fejét. (7 támadással 363 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a kyorg szolgasárkány testét. (6 támadással 481 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Karmok szántják végig bal lábadat. (4 támadástól 397 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +80 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. Semmi hatás! (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a kyorg szolgasárkány testét. (5 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). A kyorg szolgasárkány hatalmas karmait arcodba vájja. (4 támadástól 396 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +80 ÉP.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) A kyorg szolgasárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22772 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2757, sebződés: 793, gyógyulás: 346, összesen: -447 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Iszonyatosan sorvadozol (-70 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+330 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).

(Továbbmész...) [260,60] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy elfajzott enkala. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1378 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elfajzott enkala testét. (8 támadással 863 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+173 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod az elfajzott enkala testét. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az elfajzott enkala megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 247 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +50 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 200 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +40 ÉP.) Az elfajzott enkala most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18315 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2510, sebződés: 447, gyógyulás: 321, összesen: -126 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Komposzttá sorvadsz (-66 életerő).

(Továbbmész...) [260,61] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kísértetvándor. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 1225 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kísértetvándor fejét. (9 támadással 752 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a kísértetvándor testét. (6 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). A kísértetvándor fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 322 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +65 ÉP.) Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 25 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17567 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2242, sebződés: 347, gyógyulás: 276, összesen: -71 ÉP}

Észreveszel egy márványtornyot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Komposzttá sorvadsz (-68 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+329 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. [30 pontot használtál fel, van még 696. Kapsz 36 VP-t.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[260,62] Továbbra is síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vérszomjas karvaly. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 1431 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (7 támadással 348 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elszántan a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel néhányszor megcsapod a vérszomjas karvaly testét. (8 támadással 657 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a vérszomjas karvaly bal szárnyát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 221 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +45 ÉP.) Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 220 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +44 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 48 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 3 madártollat. [madártoll ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] 17193 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2566, sebződés: 491, gyógyulás: 93, összesen: -398 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+396 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Tested aggasztó sebességgel sorvad (-66 életerő). Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [260,63] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Határvidékre érkeztél. A terület fölött táborozó felhőkből könnyű megállapítani: innen délre húzódnak az árnybirodalom félhomályos vidékei. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Dess hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy zafír sárkány. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre kiszáradás varázslatot lősz. 850 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 63 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gömbvillám varázslatot. 45 életpontot vesztettél. A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (96 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír sárkány testét. (6 támadással 492 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Ököllel meghorzsolod a zafír sárkány bal hátsó lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A zafír sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (186,61)-> 28 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (185,60)-> 120 arany, -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1385, sebződés: 420, gyógyulás: 156, összesen: -264 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+328 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Garmhuun familiáris. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Garmhuun familiáris fekete karját. (8 támadással 885 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a Garmhuun familiáris testét. (6 támadással 270 életpontot sebezve.) Olyan ütéseket kapsz a jobb lábadra, hogy azt hiszed, eltört. (2 támadástól 435 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +87 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd a Garmhuun familiáris fekete karját. (10 támadással 802 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a Garmhuun familiáris bal lábát. (6 támadással 249 életpontot sebezve.) Olyan ütéseket kapsz a bal lábadra, hogy azt hiszed, eltört. (2 támadástól 437 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +88 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel párszor keményen megütöd a Garmhuun familiáris testét. (7 támadással 555 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a Garmhuun familiáris fekete karját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Olyan ütéseket kapsz a jobb lábadra, hogy azt hiszed, eltört. (2 támadástól 449 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +90 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A Garmhuun familiáris összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
19459 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2800, sebződés: 1321, gyógyulás: 269, összesen: -1052 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Zarknod ónixpiramisa (695. épület.). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Tested aggasztó sebességgel sorvad (-60 életerő). [30 pontot használtál fel, van még 666. Kapsz 36 VP-t.]

f 757 774 786 kísérletezel a 757. tárggyal a 774. tárggyal a 786. tárggyal
A két szörny legyőzése közötti rövidke szabadidőd arra használod, hogy néhány tárggyal kísérletezgetésbe kezdj. Sorban magad elé pakolod őket, és töprengeni kezdesz... Hirtelen ötlettől vezérelve előveszed a korábban beazonosított drágakövet is, és a többi mellé teszed: Igen! A drágakő felfénylik, szemeid előtt megjelenik egy látomás: a tárgyakból összeáll a tökéletes páncélöltözet egy darabja. Most már biztos, hogy ezekből a tárgyakból tudnának Zarknod piramisában csinálni neked valamit! [10 pontot használtál fel, van még 656. Kapsz 12 VP-t.]

kt 757 774 786 elkészíted a 757. tárgyat (774 darabot)
A teleporton keresztül belépsz Zarknod piramisába, ahol Permedin Ahratiax fogad kiismerhetetlen mosollyal a szája szegletében. Sorban előpakolod a zsákodból a tárgyakat (türkiz karika, bo'adhun aranygömb, raskhiir talizmán, mul tekercs), ami a páncél készítéséhez kell, és lepakolod a tleikan bíra elé a földre. Aztán az 5000 aranyat is mellé rakod. Permedin szemügyre veszi a tárgyaidat, majd méretes csápjaival kettőt suhint fölöttük. A tárgyak eltűnnek. Mielőtt még megijednél, biztosít róla, hogy csak szakértő kezekhez továbbította őket, egy hátsó terembe, ahol a páncéldarabot elkészítik felhasználásukkal. Ezután várakozásra int, és magadra hagy a különös teremben. Telik az idő... Fáradt tekinteted egyszer csak arra ébred, hogy Permedin egy tárgyat a kezében tartva materializálódik előtted.
- Sikerült! - mondja. - Na persze csak alapanyagok kérdése az egész. Íme a tökéletes páncél!
Elbűvölve veszed át a tárgyat, majd a boldogságtól repesve elteleportálsz a piramisból. Csak kint mered jobban szemügyre venni, mit is tartasz a kezedben: egy mahagóni lábvédőt. (ld. enc.) (+1% halhatatlanság.) [50 pontot használtál fel, van még 606. Kapsz 60 VP-t.]

f 759 776 781 kísérletezel a 759. tárggyal a 776. tárggyal a 781. tárggyal
A két szörny legyőzése közötti rövidke szabadidőd arra használod, hogy néhány tárggyal kísérletezgetésbe kezdj. Sorban magad elé pakolod őket, és töprengeni kezdesz... Hirtelen ötlettől vezérelve előveszed a korábban beazonosított drágakövet is, és a többi mellé teszed: Igen! A drágakő felfénylik, szemeid előtt megjelenik egy látomás: a tárgyakból összeáll a tökéletes páncélöltözet egy darabja. Most már biztos, hogy ezekből a tárgyakból tudnának Zarknod piramisában csinálni neked valamit! [10 pontot használtál fel, van még 596. Kapsz 12 VP-t.]

kt 759 776 781 elkészíted a 759. tárgyat (776 darabot)
A teleporton keresztül belépsz Zarknod piramisába, ahol Permedin Ahratiax fogad kiismerhetetlen mosollyal a szája szegletében. Sorban előpakolod a zsákodból a tárgyakat (türkiz karika, ezüstlevél, arany foggyűrű, hro tekercs), ami a páncél készítéséhez kell, és lepakolod a tleikan bíra elé a földre. Aztán az 5000 aranyat is mellé rakod. Permedin szemügyre veszi a tárgyaidat, majd méretes csápjaival kettőt suhint fölöttük. A tárgyak eltűnnek. Mielőtt még megijednél, biztosít róla, hogy csak szakértő kezekhez továbbította őket, egy hátsó terembe, ahol a páncéldarabot elkészítik felhasználásukkal. Ezután várakozásra int, és magadra hagy a különös teremben. Telik az idő... Fáradt tekinteted egyszer csak arra ébred, hogy Permedin egy tárgyat a kezében tartva materializálódik előtted.
- Sikerült! - mondja. - Na persze csak alapanyagok kérdése az egész. Íme a tökéletes páncél!
Elbűvölve veszed át a tárgyat, majd a boldogságtól repesve elteleportálsz a piramisból. Csak kint mered jobban szemügyre venni, mit is tartasz a kezedben: egy mahagóni csizmát. (ld. enc.) (+1% halhatatlanság.) [50 pontot használtál fel, van még 546. Kapsz 60 VP-t.]

kf 882 990 986 kézbeveszed/felveszed a 882. tárgyat a 990. tárggyal a 986. tárgyat
Lecsatolod a bársony övsálat, majd felcsatolod a regeneráló övet. [0 pontot használtál fel, van még 546.]
Leveszed a drag'kór lábvédőt, majd felveszed a mahagóni lábvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 546.]
Leveszed a cápabőr csizmát, majd felhúzod a mahagóni csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 546.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+386 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 541. Kapsz 6 VP-t.]

v 198 253 90 elmormolod a 198. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(260,56) kísértetvándor (#568), bosszúálló (#562)
(260,57) bosszúálló (#562), 34. jellempróba
(260,58) kóbor mortag (#558), kreommat-liliom (#924, belőle készíthető: #925)
(260,59) kyorg szolgasárkányok (#493), 34. jellempróba, Dornodon oltár
(260,60) 31. jellempróba, Fairlight oltár, elfajzott enkalák (#564)
(260,61) kísértetvándor (#568), márványtorony (#175), 43. jellempróba
(260,62) vérszomjas karvaly (#555), Tharr oltár
(260,63) Zarknod ónixpiramisa (#695), 21. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), zafír sárkány (#329), Garmhuun familiáris (#543)

[253,90] Furcsa átmenet: a fák, a zöld elmarad, és forró sivatagban vagy.

Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Nátha előtt. Egy quwarg mozdul a földön. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Tested aggasztó sebességgel sorvad (-64 életerő). Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 531. Kapsz 12 VP-t.]

vv 104 119 elmormolod a 104. varázslatot a 119. varázslatot
Sajnálom, de nem ismersz ilyen sorszámú labirintust. [0 pontot használtál fel, van még 531.]
Sajnálom, de nem ismersz ilyen sorszámú labirintust. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[254,89] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy sérült manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor keményen megütöd a manaelementál lebernyegét. (7 támadással 735 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 527 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Ököllel gyengén megütöd a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+7 vp). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1513, sebződés: 8, gyógyulás: 309, összesen: +301 ÉP}

Iszonyatosan sorvadozol (-60 életerő).

(Továbbmész...) [255,88] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy ében tigris nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 1018 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében tigris bal első lábát. (6 támadással 279 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az ében tigris jobb hátsó lábát. (5 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Ököllel meghorzsolod az ében tigris ébenfekete bőrét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Karmával néhányszor az ében tigris megcsapja a fejedet. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) Az ében tigris megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +27 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Az ében tigris szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11424 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1740, sebződés: 278, gyógyulás: 155, összesen: -123 ÉP}

Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Iszonyatosan sorvadozol (-62 életerő). Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 521. Kapsz 12 VP-t.]

ext visszadátumozás kérelem
Még nem telt el három hónap (legutóbb 2005. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 521.]

kt 482 elkészíted a 482. tárgyat
Legyártottál 1 raptor szablyát. Erőd TF-elődött. [25 pontot használtál fel, van még 496. Kapsz 30 VP-t.]

szk 485 470 479 keresed a 485. szörnyet a 470. szörnyet a 479. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy harcos hárpiát. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 496.]

vv 79 167 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 496.]
Ez a tereptípus sajnos nem alkalmas oltár teremtésére. [0 pontot használtál fel, van még 496.]

im 0 9 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 496.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 493. Kapsz 3 VP-t.]

* 2. BP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 1008 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 490. Kapsz 3 VP-t.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 129 TVP-t kell elköltened.] Iszonyatosan sorvadozol (-64 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 450. Kapsz 48 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 89 TVP-t kell elköltened.] Működik a borzalmas sorvasztás (-60 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 410. Kapsz 48 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 49 TVP-t kell elköltened.] Komposzttá sorvadsz (-68 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 370. Kapsz 48 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 9 TVP-t kell elköltened.] Iszonyatosan sorvadozol (-67 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 330. Kapsz 48 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) Iszonyatosan sorvadozol (-63 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+326 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [45 pontot használtál fel, van még 285. Kapsz 54 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Iszonyatosan sorvadozol (-63 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 245. Kapsz 48 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Működik a borzalmas sorvasztás (-63 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 205. Kapsz 48 VP-t.]

tf 1 5 fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [5 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 6 VP-t.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 30, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt az ősi sorvasztás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 688 pontot. A következő körben tehát 888 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MAHAGÓNI LÁBSZÁRVÉDŐ (990. TÁRGY)
Ha a lábadat szeretnéd védeni a Túlélők Földjén előforduló ocsmányságok elől, a mahagóni lábszárvédőnél nem találhatsz jobb páncéldarabot. Az ismeretlen mágikus rítusokkal előállítható, tölgyszínben pompázó varázstárgy önmagában is tökéletes viselet, de akkor az igazán szép, ha a többi mahagóni páncéldarabbal együtt hordod. A körkörösen elhelyezkedő világos minták nem csupán a díszítést szolgálják (bár azt is elsőrendűen), hanem egyben mágikus rúnák is, amik a lábszárvédő előnyöket nyújtó tulajdonságaiért felelősek. Ezek pedig viselésekor tapasztalhatók: immúnis leszel a kisebb és nagyobb max. ÉP vesztésekre, tárgyaid +1 mentődobást kapnak, te pedig +180 max. ÉP-t, +8 védettséget kapsz, az éjfattyakon pedig 6-tal többet tudsz sebezni. A mahagóni lábszárvédő nem átadható tárgy, és csak emberek viselhetik.

MAHAGÓNI CSIZMA (986. TÁRGY)
Valószínűleg régóta keresed már a tökéletes lábbelit, amit nem csupán azért viselnél, hogy ne meztelen talpaddal kelljen a mindenütt mászkáló quwargokat az örök vadászmezőkre küldeni. Felesleges tovább kutatnod, a mahagóni csizmát pont olyanra tervezték, hogy minden ember számára tökéletes legyen! A mélytölgy színű lábbeli a mágia ismeretlen rítusai által életre keltett, törhetetlen anyagból készült, de születésének titkát csupán a legöregebb fajok képviselői ismerik. De talán jól is van ez így... A mahagóni csizma bélésébe rejtett négy élénkvörös ékkő gondoskodik arról, hogy a tárgy mindig csillogjon, villogjon, és soha egy karcolás ne látszódjon makulátlanul tiszta felületén. Ezenkívül a viselőjét "sújtó" +10 védettségről, és a minden tulajdonságot 2-vel megnövelő hatásról is ezek gondoskodnak. A rád rontó bestiáknak pedig elég csak egy pillantást vetnie a lábadon tündöklő csizmára, és hatalmas zavarukban leheleteik csupán fele sebzést fognak okozni. Ha viseled e lábbelit, és még legalább 6 mahagóni páncéldarabot, a külső létsíkok teremtményei kisebb sebzést okoznak neked, te pedig hatásosabban támadhatsz ellenük. A mahagóni csizmát csak emberek viselhetik, és nem lehet másik játékosnak átadni.

KARAKTERLAP

Arbedark, egy hollófekete, rövid hajú, izzóan vörös szemű ember férfi vagy. Bőröd mélykék színű. Dornodon félisten hatalmú uralkodó papja vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 547. fordulód.

Erő: 78 (97) Szint: 50 Merészség: 10/5 Magasság: 169 cm
IQ: 76 (86) Támadás: 61 Agresszió: 7 Testsúly: 91 kg
Ügyesség: 76 (83) Védekezés: 131 Menekülés: 40 % Életkor: 33/43 év
Egészség: 74 (86) Életpont: 1680/1556 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 85 (100) Varázspont: 2814/896 Pénz: 4478 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 19/7 Pszi pont: 344/104 Halhatatlanság: 16 % EFejl: 29
Eddig összesen 5291 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 181450 TP-t kaptál. Jelenleg 21935488 TP-d van. A következő szinthez még 3064512 TP szükséges. Trófeáid: Bropxat, triklem drakolder, trakuun lidérc. A 547. fordulódban 8757 arany került a bankszámládra. 8757 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 49 szúrófegyverek: 28
vágófegyverek: 13 ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 4
dobófegyverek: 39

Feltételes fegyverváltás: kyorgölő penge (#875) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) << ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -39.); hajító csillag (#939) (40 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 44 2. nyomkövetés: 160 3. lopás: 7
4. mászás: 30 5. csapdakészítés: 36 6. csapdaészlelés: 25
7. gyógyítás: 139 8. titkosírás: 15 9. felderítés: 34
10. szörnyidomítás: 8 11. teológia: 199 (+1) 12. taumaturgia: 125
13. szerencsejáték: 4 14. versengés: 18 15. harcművészetek: 47
16. zene: 11 17. szörnyismeret: 47 (+1) 18. pszi: 38
19. zárnyitás: 28 20. vadászat: 15 21. vitalitás: 2
22. bányászat: 41 23. úszás: 13 24. főzés: 8

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 362
8. képességpont: 1 10. vp regeneráció: 5(6) 11. kincskeresés: 2 12. halhatatlanság: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 18 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 33 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 33 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot )
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219), pikkelyes ptogot (#470) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
halálelementál (#279), sötét ölész (#314), ezerszemű bestia (#288), szárnyaló halál (#456), tleikan főbíra (#512), mutáns bunthar (#398), rothadó borzalom (#633) (csak egyszer), kreiton idéző (#510) (csak egyszer), Alkotó (#578), kyorg őrgólem (#567), fényhozó (#602), nekromanta kóborló (#596), Thargodan főmágus (#580), kreált kopó (#581), mutáns kopó (#582)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
ember (#1), lélekorzó (#390), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) jégvihar (#353, 45 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
szárazság (#48, 6 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
energiapajzs (#103, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) sötét rítus (#131, 30 VP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
a mágia megértése (#226, 0 VP) nekromanta csókja (#230, 22 VP) meditáció (#250, 0 VP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
kiszáradás (#268, 70 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (112,14,2) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) túlvilág lehelete (#177)
kí koncentráció (#69) vámpirizáció (#1) halálkapu (#126) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
sötét halál (#45), szárazság (#48), pusztító végzet (#106), bo'adhun csapás (#266), kiszáradás (#268)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), energiapajzs (#103), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
pusztító végzet (#106) >> Éjvadász (#502) armageddon (#218) >> ro'galhal gyóntató (#524)
pusztító végzet (#106) >> Strissha (#528) pusztító végzet (#106) >> hótarantula (#464)
pusztító végzet (#106) >> hájas okerón (#462) pusztító végzet (#106) >> varkaudar remete (#465)
pusztító végzet (#106) >> kettéroppantó (#471) pusztító végzet (#106) >> rubin góliát (#473)
pusztító végzet (#106) >> leviathán lárva (#476) pusztító végzet (#106) >> fekélyes hernyó (#489)
pusztító végzet (#106) >> kreiton bűvölő (#506) pusztító végzet (#106) >> tleikan házőrző (#507)
háló (#186) >> sötét ülnök (#508) pusztító végzet (#106) >> tleikan behemót (#511)
bo'adhun csapás (#266) >> lidérctűz (#457) puha ütés (#60) >> homokcápa (#448)
bo'adhun csapás (#266) >> greén örvény (#443) pusztító végzet (#106) >> shokara bogár (#436)
pusztító végzet (#106) >> őshonos sziklozug (#447) bo'adhun csapás (#266) >> pszionikus entitás (#553)
pusztító végzet (#106) >> Raia avatárja (#382) pusztító végzet (#106) >> haprszagú Thargodan (#699)
pusztító végzet (#106) >> kisebb jégisten (#662) armageddon (#218) >> griffőniksz (#106)
direkt kontaktus I (#121) >> őrült varázsló (#255) bo'adhun csapás (#266) >> fényhozó (#602)
bo'adhun csapás (#266) >> nekromanta kóborló (#596) háló (#186) >> jégdémon (#652)
armageddon (#218) >> fagybehemót (#660)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb jégisten (#662) pszi-acéltorony (#98) >> elmeszonda (#487)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
3.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 harcos, 6 királynő, 4 élőholt, 5 vadász, 4 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 13. Legjobb pontszámod: 158.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 amniosz (#203) 1 arany foggyűrű (#776) 1 bo'adhun aranygömb (#757)
1 ezüstlevél (#759) 1 fémrúd (#104) 6 fűszertartó (#210)
1 hajító csillag (#939) 1 hro tekercs (#781) 5 isteni könnycsepp (#260)
2 kaja (#2) 10 karbin plazma (#199) 1 kötél (#92)
1 mul tekercs (#786) 1 nothar bogyó (#923) 1 nyílvessző (#108)
1 quwarg tojás (#360) 1 raptor karom (#281) 1 raskhiir talizmán (#774)
1 rézdarab (#70) 1 sallank karom (#128) 6 spiritusz (#170)
1 szögletes kő (#17) 2 türkiz karika (#750) 51 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
459 arany (#50) 1 mahagóni csizma (#986) 1 mahagóni lábvédő (#990)
1 raptor szablya (#482) 6 vámpírfog (#1221) 4 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(253,90) a 131. labirintus bejárata, művészi porolit (#720)
(254,89) 28. jellempróba, Fairlight oltár, manaelementál (#290)
(255,88) ében tigrisek (#488), 46. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A Fairlight bankban újabb széfhelyek bérelhetők a tehetősebb ügyfelek számára, a korábbiakhoz hasonlóan 1000 aranyért tárgyhelyenként.

Üzenet küldése a karakternek