Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. jan. 14. 12h:19' EZ A 658. JÁTÉKHETED, 546. FORDULÓD 659. játékheted kezdete: jan. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5330 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 8 |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 365 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lélekelementál anyagtalan testét. (7 támadással 339 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a lélekelementál nyakát. (4 támadással 650 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Mágikus hentesbárddal gyengén megütöd a lélekelementál testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Félrehajolsz, de a lélekelementál karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Karmaival a lélekelementál megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 lélekesszenciát. 16 893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1111, sebződés: 14, gyógyulás: 166, összesen: +152 ÉP}
* 1. KP: vv 138 12 71 | elmormolod a 138. varázslatot a 12. varázslatot a 71. varázslatot |
* 2. KP: vv 19 26 165 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: v 1 40 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: hh 2306 1100 0 | használod a 2306. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 5. KP: vv 188 178 14 | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 14. varázslatot |
* 6. KP: hh 841 1133 0 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 7. KP: vv 443 220 53 | elmormolod a 443. varázslatot a 220. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: vv 28 98 72 | elmormolod a 28. varázslatot a 98. varázslatot a 72. varázslatot |
* 9. KP: v 6 80 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 10. KP: h 697 1500 0 | használod a 697. tárgyat |
ext | visszadátumozás kérelem |
v 198 364 61 | elmormolod a 198. varázslatot |
342 | 343 | 344 | |
54 | |
|
|
55 | |
|
|
56 | |
|
|
[364,61] Kipróbálva minden lépést, mielőtt tovább mész, még beljebb nyomulsz a gyilkos ingoványban.
v 163 188 31 | elmormolod a 163. varázslatot |
363 | 364 | 365 | |
60 | |
|
|
61 | |
|
|
62 | |
|
|
[188,31] A terep változik, dombok közt vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy térkaput. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy korinthai amőba.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 654 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba testét. (7 támadással 345 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a korinthai amőba testét. (4 támadással 632 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Mágikus hentesbárddal gyengén megütöd a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 korinthai talizmán. 15 171 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1725, sebződés: 92, gyógyulás: 177, összesen: +85 ÉP}
Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 172 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Nem találtad el. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz hadúr testét. (2 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Mágikus hentesbárddal megcsapod a csontváz hadúr zörgő csontjait. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz hadúr nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 245 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 601, sebződés: 62, gyógyulás: 112, összesen: +50 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 235 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (7 támadással 348 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> 40 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 fekete gyöngy. 4 980 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 583, sebződés: 4, gyógyulás: 8, összesen: +4 ÉP}
m 4 1 2 | mozogsz délre, északkeletre, keletre |
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 62 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre támadsz. Durghal pörölyével kegyetlenül megütöd a quwarg harcos fejét. (1 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Mágikus hentesbárddal iszonyatosan megcsapod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 737 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 0, gyógyulás: 64, összesen: +64 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 103 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Durghal pörölyével kegyetlenül megütöd a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Mágikus hentesbárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg ősmágus jobb első lábát. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 pirkit és 2 csuklyavirág. 4 597 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 47, gyógyulás: 60, összesen: +13 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 77 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Mágikus hentesbárddal kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén bal vállát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
3 188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 0, gyógyulás: 64, összesen: +64 ÉP}
(Továbbmész...) [189,31] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy! Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy csapat q. rohamosztagos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 201 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a q. rohamosztagos nyakát. (7 támadással 283 életpontot sebezve.) Az 1 q. rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 406 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [190,31] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy élőholt tigris. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 55 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt tigris foszladozó testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Shengoroth karmát, szereztél 8 tigroszlán fogat. 2 653 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 70 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 979 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg jobb lábát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Zinthurg testét. (1 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Mágikus hentesbárddal kegyetlenül megütöd a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 997 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 2, gyógyulás: 66, összesen: +64 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 51 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Durghal pörölyét a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével kegyetlenül megütöd a Zinthurg nyakát. (1 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Mágikus hentesbárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg bal vállát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 997 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 2, gyógyulás: 67, összesen: +65 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 114 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (27 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Mágikus hentesbárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a Mnebolath jobb oldalát. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 arany és egy fekete gyöngy. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4 517 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 41, gyógyulás: 64, összesen: +23 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 190 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru póklábát. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a taalru bal oldalát. (2 támadással 323 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Mágikus hentesbárddal megcsapod a taalru bal oldalát. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 24 arany, -2 ÉP], egy pular kristály, egy fekete gyöngy és egy gyöngymangó. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7 750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 610, sebződés: 23, gyógyulás: 103, összesen: +80 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 365 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szánalmas pondró testét. (7 támadással 418 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Durghal pörölyével megcsapod a szánalmas pondró testét. (1 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Mágikus hentesbárddal eltalálod a szánalmas pondró fejét. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A szánalmas pondró megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 5 pondróvért. 6 663 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1084, sebződés: 34, gyógyulás: 81, összesen: +47 ÉP}
(Továbbmész...) [192,30] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csapat q. rohamosztagos. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 202 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a q. rohamosztagos fejét. (7 támadással 286 életpontot sebezve.) Az 1 q. rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 406 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 488, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 61 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű jobb lábát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a dögkeselyű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Shengoroth karmát, szereztél 6 madártollat. 1 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Durghal pörölyével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi jobb lábát. (1 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Mágikus hentesbárddal kegyetlenül megütöd a zombi rotható húsát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A zombi karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
46 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 0, gyógyulás: 58, összesen: +58 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 7 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra bal oldalát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) A nómenklatúra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 892 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 7, gyógyulás: 8, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [193,29] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié.
m 8 2 2 | mozogsz északra, keletre, keletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 370 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (7 támadással 356 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Durghal pörölyével megcsapod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Mágikus hentesbárddal megcsapod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A 3 Chara-din fattya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 913 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 985, sebződés: 2, gyógyulás: 66, összesen: +64 ÉP}
Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 83 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál bal lábát. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével iszonyatosan megcsapod a pszi őselementál farkát. (1 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Mágikus hentesbárddal kegyetlenül megütöd a pszi őselementál jobb lábát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A pszi őselementál elhibázza az ütést csápjával. A pszi őselementál csápol, de mindhiába. Hoppálé! 4 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 679 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 0, gyógyulás: 62, összesen: +62 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 367 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya bal karját. (7 támadással 347 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya bal lábát. (2 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Mágikus hentesbárddal megcsapod a Chara-din fattya bal vállát. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1141, sebződés: 5, gyógyulás: 100, összesen: +95 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 363 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a magnetikus praglonc egyik csápját. (7 támadással 232 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Durghal pörölyét a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a magnetikus praglonc testét. (4 támadással 548 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Mágikus hentesbárddal épp hogy eltalálod a magnetikus praglonc testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A magnetikus praglonc csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Shengoroth karmát, szereztél 1 praglonc hártyát. 12 556 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 984, sebződés: 0, gyógyulás: 137, összesen: +137 ÉP}
(Továbbmész...) [194,28] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg harcos. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 61 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 737 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 77 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 159 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [195,28] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy tomboló Zinthurg jön feléd.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 52 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Durghal pörölyét a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Mágikus hentesbárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 063 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 2, gyógyulás: 63, összesen: +61 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 108 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (31 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapást mérve bezúzod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Mágikus hentesbárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4 293 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 46, gyógyulás: 45, összesen: -1 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 108 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath egyik karját. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (35 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Durghal pörölyét a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Mágikus hentesbárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Mnebolath karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4 309 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 519, sebződés: 48, gyógyulás: 44, összesen: -4 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 398 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a magnetikus praglonc plazmáját. (7 támadással 237 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a magnetikus praglonc fejét. (4 támadással 610 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mágikus hentesbárddal súrolod a magnetikus praglonc testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A magnetikus praglonc csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-10 pszi pont.) (-3 TU.) A magnetikus praglonc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Shengoroth karmát, szereztél 1 praglonc hártyát. 13 809 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1077, sebződés: 6, gyógyulás: 16, összesen: +10 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
ef 50 549 | energia fejlesztése 50 |
ef 50 556 | energia fejlesztése 50 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 4. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: h 234 40 0 | használod a 234. tárgyat |
* 6. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
* 7. BP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
PAJZSHASZNÁLAT III. (549. TUDATI KÉPESSÉG) Képességfának ezen a szintjén végre beavatást nyerhetsz a pajzshasználat magasiskolájába. Gondolom, tudod, hogy az egykor volt lovagrendek majdnem ugyanannyi időt és energiát szántak a pajzshasználat oktatásának, mint a fegyveres gyakorlásnak, és a kitüntetett figyelemnek nem csak hagyományőrző okai voltak. Se szeri se száma a vadonban azoknak a rémséges szörnyetegeknek, amelyek mindenféle, az ocsmánynál is ocsmányabb képességekkel rendelkeznek, kezdve a varázstárgyak tönkretételétől, egészen az életenergia elrablásáig. Ez pedig régebben is így volt, és ha egy lovag sikeresen akart kikeveredni egy rémséggel folytatott ádáz küzdelemből, nem ártott tudnia, hogy annak melyik csapását érdemes a pajzsával és melyiket a fegyverével hárítania. Ha elértél erre a szintre, már nem csak az elődök emlékeiből táplálkozó technikai fogások jutnak el könnyedén az elmédig, de a tudás is, ami hozzájuk kapcsolódik. Mostantól hatásosabban fel fogod ismerni a szörnyek ártó képességeit, és így pajzsoddal hatékonyabban fogsz tudni védekezni is ellenük. [Mostantól, ha pajzsot használsz, a szörnyek támadásai közül az utolsó nem fog ellened működni, hasonlóan az izomernyesztés hatásához (amivel a pajzshasználat III. összeadódik), de legalább egyféle támadási formája a szörnynek biztosan működni fog. Ez a tudati képesség nem védhető ki, hatása permanens, aktivizálást vagy TU elköltését nem igényli.] |
Erő: | 82 (128) | Szint: | 55 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 251 cm |
IQ: | 78 (116) | Támadás: | 112 (123) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 490 kg |
Ügyesség: | 77 (100) | Védekezés: | 143 (154) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 77 (104) | Életpont: | 1913/2878 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 76 (103) | Varázspont: | 3468/268 | Pénz: | 18317 arany | Kép. pont: | 32 |
Tudatpont: | 90/0 | Pszi pont: | 788/440 | Halhatatlanság: | 16 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 19/0 | ökölvívás: | 7/67 | szúrófegyverek: | 16/24 |
vágófegyverek: | 21/76 | ütőfegyverek: | 61/25 (+9%) | lőfegyverek: | 21/50 |
dobófegyverek: | 38/27 (+13%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
195,28 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya nektárja 10/10 | Pszi katalizátor 50/20 | Max életkor 101 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 397 647 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 68/76 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 70/56 | 3. mászás: | 37/17 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 56/88 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 33/40 | 6. gyógyítás: | 82/61 (+12%) |
7. titkosírás: | 3/61 | 8. felderítés: | 37/35 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 3/89 |
10. teológia: | 213/16 (+113%) | 11. taumaturgia: | 229/46 (+54%) | 12. szerencsejáték: | 6/64 (+12%) |
13. versengés: | 30/27 (+30%) | 14. harcművészetek: | 4/1 | 15. zene: | 176/71 (+62%) |
16. szörnyismeret: | 28/50 (+27%) | 17. pszi: | 67/16 (+6%) | 18. zárnyitás: | 37/82 |
19. vadászat: | 4/65 (+12%) | 20. vitalitás: | 8/27 | 21. bányászat: | 54/69 (+3%) |
22. testépítés: | 101/55 | 23. úszás: | 20/60 | 24. főzés: | 33/84 (+11%) |
25. csapatmunka: | 1/32 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 440 | |||
2. támadás bónusz: 3 | 3. védekezés: 2 | 4. max. életpont: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 |
6. regeneráció: 1(2) | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 25 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), bűvös shurikent (#562) (max. 9999 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 9999 darabot, csak egyszer), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), édesmoha csomót (#1479) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 9999 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
úszol max. Feltételes úszás max. 200 TVP-ért. |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 30, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), 9999. szövetség (#9999) (csak egyszer), vércápa sámán (#281), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), bolyongó lidérc (#388), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), Rém (#315), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), halálmadár (#351), ro'galhal gyóntató (#524), Harmarghal (#525), fekélyes hernyó (#489), őshonos sziklozug (#447), nekrit parazita (#787), Ywgerothon (#7053) (csak egyszer), eszement trappoló (#549), bosszúálló (#562), tengeri parduan (#565), trakuun lidérc (#576), Bropxat (#583), Rettegés Ura (#625), vtoeken döntőbíra (#627), csattogó kígyó (#697) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761), inváziós ellenfelek (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 50 vp; taumaturgia: 50 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (128,2,2) | vámpirizáció (#1) (21,0) | áldomás (#6) (52,0) | méregsemlegesítés (#14) |
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | Techiulan aurája (#261) |
erőpajzs III (#127) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) |
harci induló (#443) | hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), ryuku átokvarázs (#280) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), fájdalomtükör (#379) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | mérges pók (#20) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | szutykos remák (#191) | |
puha ütés (#60) | >> | kobudera (#8) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
gázpajzs (#467) | >> | smaragd sárkány (#326) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Ekhnagorhu (#291) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett! |
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Thargodan könyvtár (768): többek közt 791. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 46, 47, 48, 49, 53, 57, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 135, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 180, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 6, 7, 10, 11, 13, 15, 16, 18, 20, 24, 34, 35, 41, 42, 43, 44, 49, 50. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1425, az összesen kapott pontszám: 204317. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) OK |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) OK |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) OK |
pajzshasználat III (549) OK |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) OK |
bénító sebzés (555) OK |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 191 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) OK |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4906 TU szükséges.) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 1847 | anguaxin váladék (#1382) | 1131 | árvalányhaj (#1909) | 545 | azúrharmat (#1161) | 4 | Blounther gyűrűje (#1548) | 3519 | borkonyó bibe (#312) | 3 | csatabárd (#555) | 2140 | csontkulcs (#74) | 124 | dinó szaru (#1385) | 423 | éjkristály (#958) | 2023 | ezüstdarab (#326) | 22 | feneketlen bugyor (#570) | 1365 | fokhagyma (#403) | 2600 | fülemüle agyar (#267) | 300 | halcsont (#390) | 6 | hoarián ujjkarika (#1347) | 760 | jégkristály (#593) | 1035 | jégszilánk (#1128) | 5940 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kentaurusz kürt (#1643) | 6690 | kerek kő (#19) | 2460 | kővirág gyümölcs (#1956) | 147 | kreommat szirom (#925) | 7 | kristály kulcs (#1818) | 1300 | lidércesszencia (#1074) | $2 | lidérckorona ($531) | 6716 | madártoll (#112) | 1 | mentát korona (#1559) | 23 | moa kártya (#1349) | 1050 | nerub szemfog (#1871) | 1496 | nothar bogyó (#923) | 38 | ogwawa kulcs (#1376) | 1 | olló (#335) | 1868 | őskristály-szilánk (#1525) | 1406 | pirkit (#153) | 5900 | quwarg tojás (#360) | 7 | raaba-gumó (#936) | 4400 | remák szív (#264) | 680 | rum (#1419) | 40 | ryuku pecsétgyűrű (#1580) | 418 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 780 | sallank karom (#128) | 50 | szaké (#1295) | 2640 | szögletes kő (#17) | 7 | szuperkötél (#209) | 1450 | teriád féreg (#1276) | 1787 | teriád kobak (#1461) | 290 | Thargodan csont (#1181) | 10 | titanit kulcs (#1811) | 420 | tükör (#43) | 2 | tükörpáncél (#519) | 160 | tulipán gumó (#1903) | 2150 | tűzbimbó (#623) | 10 | tűzsárkány ital (#1400) | 1 | tűzúr csizmája (#533) | 4700 | vámpírfog (#1221) | 4788 | varányszem (#30) | 1700 | vízionár szem (#102) | 6 | Zarknod szeme (#740) | 4 | Zu'lit fülkarikája (#727) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | isteni könnycsepp (#260) | 9 | kaja (#2) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
217 | arany (#50) | 2 | aranytű (#272) | 5 | borkonyó bibe (#312) | |||
12 | csalánvirág (#582) | 2 | csuklyavirág (#133) | 1 | elit csatavért (#295) | |||
2 | ezüstdarab (#326) | 4 | fekete gyöngy (#99) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | korinthai talizmán (#814) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 1 | kvazár kesztyű (#445) | 1 | lélekesszencia (#619) | |||
5 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | 4 | pirkit (#153) | |||
5 | pondróvér (#1232) | 2 | praglonc hártya (#215) | 1 | pular kristály (#239) | |||
1 | rézgolyó (#343) | 1 | szirén köpenye (#820) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | |||
7 | Thargodan esszencia (#328) | 8 | tigroszlán fog (#63) | 11 | ugh méreg (#166) | |||
30 | víz (#27) |
187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | |
27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|