Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 21. 15h:42' EZ A 547. JÁTÉKHETED, 546. FORDULÓD 548. játékheted kezdete: dec. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3849 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 161. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 224. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 209. varázslatot az 53. varázslatot a 164. varázslatot |
* 6. KP: | leveszed/lerakod a 956. tárgyat az 511. tárgyat a 373. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 895. tárgyat a 608. tárggyal az 1121. tárgyat |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 971. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 22. varázslatot |
* 10. KP: | visszadátumozás kérelem |
kf 882 | kézbeveszed/felveszed a 882. tárgyat |
vv 70 73 73 | elmormolod a 70. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 211 185 275 | elmormolod a 211. varázslatot a 185. varázslatot a 275. varázslatot |
f 16 | kísérletezel a 16. tárggyal |
f 403 | kísérletezel a 403. tárggyal |
v 21 30 | elmormolod a 21. varázslatot |
kb 310 15 | kiveszel a bankból a 310. tárgyat (15 darabot) |
hh 1269 473 473 | használod az 1269. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízdémon testét. (3 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Fényaurád 24 sebzést okoz. Érdes nyelvével a vízdémon néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-3 TVP). Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
2340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 41, gyógyulás: 50, összesen: +9 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a villámrája áramvonalas testét. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A villámrája többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízdémon testét. (3 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Fényaurád 26 sebzést okoz. A vízdémon jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
2340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 40, gyógyulás: 49, összesen: +9 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a triton nyakát. (3 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Fényaurád 23 sebzést okoz. A triton megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 48 életpontot vesztettél. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Szereztél 1 szigonyt. 3401 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 77, gyógyulás: 49, összesen: -28 ÉP}
h 1268 753 | használod az 1268. tárgyat |
ek 7 8 4 | t. energia kisütése: 7 8 4 |
m 1 7 8 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a szellemdarázs testét. (7 támadással 826 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+166 életerő). Transzformálsz! (+82 varázspont.) Nitmák pengével végigvagdosod a szellemdarázs szellemtestét. (5 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) Fényaurád 14 sebzést okoz. A szellemdarázs hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 182 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal néhányszor megcsapod a szellemdarázs jobb oldalát. (3 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a szellemdarázs testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
9099 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1680, sebződés: 294, gyógyulás: 344, összesen: +50 ÉP}
(Továbbmész...) [245,120] Az erdőt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy harcos hárpia. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 643 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja a harcos hárpia szélfútta haját. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra támadsz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal párszor kilyukasztod a harcos hárpia bal karját. (7 támadással 759 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Transzformálsz! (+75 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a harcos hárpia testét. (3 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. A harcos hárpia karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 70 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 17 madártollat. 11484 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1960, sebződés: 164, gyógyulás: 206, összesen: +42 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 643 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó bal hátsó lábát. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával többször eltalálod a kék rothasztó kocsonyás testét. (2 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével kicsit megvágod a kék rothasztó jobb oldalát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A fényaura 9 ép-t sebez. Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10151 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1434, sebződés: 67, gyógyulás: 143, összesen: +76 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 643 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! A kísértetvarázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
4912 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 643, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [245,119] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy harcos hárpia. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 643 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a harcos hárpia jobb lábát. (6 támadással 318 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a harcos hárpia szélfútta haját. (7 támadással 754 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megvagdalod a harcos hárpia fejét. (3 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A fényaura 13 ép-t sebez. Karmával néhányszor a harcos hárpia megcsapja a fejedet. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 70 életpontot vesztettél. A harcos hárpia most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 16 madártollat. 11484 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1938, sebződés: 216, gyógyulás: 202, összesen: -14 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (6 támadással 356 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a szellemdarázs fejét. (7 támadással 857 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+172 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a szellemdarázs testét. (5 támadással 399 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Fényaurád 11 sebzést okoz. A szellemdarázs hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9099 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1623, sebződés: 129, gyógyulás: 262, összesen: +133 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét ülnök töprengő fejét. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra támadsz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a sötét ülnök bal karját. (7 támadással 859 életpontot sebezve.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a sötét ülnök töprengő fejét. (5 támadással 386 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 54 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Nem vagy felkészülve a sötét ülnök gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 182 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Teriád karddal végigvagdosod a sötét ülnök bal oldalát. (2 támadással 237 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a sötét ülnök testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. A sötét ülnök megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 168 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a sötét ülnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12980 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1985, sebződés: 426, gyógyulás: 6, összesen: -420 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 766 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan behemót nyakát. (6 támadással 279 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (49 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra támadsz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal néhányszor megcsapod a tleikan behemót jobb oldalát. (7 támadással 663 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan behemót testét. (5 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeled 32 pontot sebződik a fényaurától. A tleikan behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 276 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Teriád karddal megvagdalod a tleikan behemót jobb hátsó lábát. (4 támadással 367 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Nitmák pengével kicsit megvágod a tleikan behemót jobb első lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád 18 sebzést okoz. A tleikan behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 335 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A tleikan behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12980 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2516, sebződés: 660, gyógyulás: 294, összesen: -366 ÉP}
h 1168 8 | használod az 1168. tárgyat |
v 21 30 | elmormolod a 21. varázslatot |
m 1 7 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bo'adhun éjhozó testét. (6 támadással 277 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (37 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a bo'adhun éjhozó testét. (5 támadással 465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 91 életpontot sebeztél. 7 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 98 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 140 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a bo'adhun éjhozó testét. (5 támadással 442 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 83 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 142 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1379, sebződés: 500, gyógyulás: 282, összesen: -218 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról halálos érintés varázslatot lősz a másikra. 7035 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A shokara bogár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
11157 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7035, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 643 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan ölőművész nyakát. (6 támadással 338 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (68 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra rontasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tleikan ölőművész bal karját. (7 támadással 780 életpontot sebezve.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megvagdalod a tleikan ölőművész testét. (5 támadással 363 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (17 ép-t sebezve). A tleikan ölőművész csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 294 életpontot vesztesz.) Teriád karddal épp hogy megvágod a tleikan ölőművész rusnya testét. (1 támadással 103 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a tleikan ölőművész jobb oldalát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Fényaurád 34 sebzést okoz. Karmával néhányszor a tleikan ölőművész megcsapja a fejedet. (2 támadástól 283 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13530 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2344, sebződés: 645, gyógyulás: 6, összesen: -639 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 643 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 124 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton jótündér testét. (6 támadással 374 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rontasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal párszor kilyukasztod a kreiton jótündér jobb lábát. (7 támadással 823 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+165 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megvagdalod a kreiton jótündér bal oldalát. (4 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A fényaura 7 ép-t sebez. A kreiton jótündér meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Csápjával megérint a kreiton jótündér. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). A kreiton jótündér most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 adamantit érme és 1 áldott kő. 17534 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2163, sebződés: 303, gyógyulás: 237, összesen: -66 ÉP}
(Továbbmész...) [245,117] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy fekélyes hernyó került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 643 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fekélyes hernyó testét. (6 támadással 350 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-45 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 827 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+166 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a fekélyes hernyó széles száját. (4 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 70 életpontot sebeztél. Fényaurád 12 sebzést okoz. A fekélyes hernyó feléd harap, de sikertelenül. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11078 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2204, sebződés: 53, gyógyulás: 235, összesen: +182 ÉP}
(Továbbmész...) [244,116] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tükörtornyot. Találsz egy oltárt. Elenios híveié. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Redyque formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy fekete kaktuszt.
(Feltételes mászás:) Miután a pókkarmokat a végtagjaidra csatoltad, rátapadsz a torony gyorsan forgó oldalára. Szinte csukott szemmel haladsz előre a vakító fény miatt, ami bárhogy is fordulsz, a szemedbe tükröződik. Hosszú idő telik el, míg eléred a lentről kiszúrt rést. A sötét átjáró végén egy fényes teremre bukkansz. Szokatlanul nagy ahhoz képest, hogy a tükörtorony kívülről milyen keskenynek nézett ki. Miközben ráébredsz, hogy a tükörtorony egy egyértelműen idegen civilizáció elképesztő remekműve, arra is rájössz, hogy nem vagy egyedül. Ez egy algaleioda!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 643 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az algaleioda bal szárnyát. (6 támadással 355 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (52 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (5 támadással 601 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével épp hogy megvágod az algaleioda nyakát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A fényaura 6 ép-t sebez. Többször megcsíp az algaleioda. (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az algaleioda összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 11216 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1768, sebződés: 192, gyógyulás: 147, összesen: -45 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 578 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan hajadon bal oldalát. (6 támadással 333 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra támadsz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a tleikan hajadon sima bőrét. (7 támadással 830 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+167 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megvagdalod a tleikan hajadon sima bőrét. (5 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Fényaurád működik (27 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 283 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Teriád karddal kissé megkarcolgatod a tleikan hajadon bal karját. (2 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a tleikan hajadon jobb lábát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 58 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (19 ép-t sebezve). A tleikan hajadon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 216 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 fiatalság itala. 13530 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2552, sebződés: 499, gyógyulás: 318, összesen: -181 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 643 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 121 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton jótündér világító csápját. (6 támadással 347 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a kreiton jótündér testét. (7 támadással 838 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+168 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kreiton jótündér testét. (5 támadással 403 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 154 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Csápjaival a kreiton jótündér csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). A kreiton jótündér most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 áldott kő. 17534 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2236, sebződés: 409, gyógyulás: 257, összesen: -152 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy életpajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 643 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a ro'galhal kísértet testét. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra rohansz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a ro'galhal kísértet bal oldalát. (7 támadással 841 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+169 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével kissé megkarcolod a ro'galhal kísértet fejét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. Nem sikerült a ro'galhal kísértet ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 190 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11503 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2045, sebződés: 190, gyógyulás: 192, összesen: +2 ÉP}
v 21 30 | elmormolod a 21. varázslatot |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 643 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében tigris ébenfekete bőrét. (6 támadással 346 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (43 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében tigris ébenfekete bőrét. (5 támadással 589 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 63 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 154 életpontot vesztesz.) Az ében tigris kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11424 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1743, sebződés: 245, gyógyulás: 127, összesen: -118 ÉP}
(Továbbmész...) [246,114] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szellemdarázs. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a szellemdarázs testét. (6 támadással 347 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (7 támadással 840 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+169 életerő). Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a szellemdarázs szellemtestét. (5 támadással 393 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 64 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. A szellemdarázs hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 135 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szellemdarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9099 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1654, sebződés: 135, gyógyulás: 258, összesen: +123 ÉP}
im 2 | imádkozol |
kt 473 6 | elkészíted a 473. tárgyat (6 darabot) |
im 2 | imádkozol |
kt 473 6 | elkészíted a 473. tárgyat (6 darabot) |
im 2 | imádkozol |
h 473 10 | használod a 473. tárgyat |
v 198 234 119 | elmormolod a 198. varázslatot |
[234,119] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.
v 96 188 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[188,107] Lakott területre érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. "
kf 467 | kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat |
kld 12 | küldetés végrehajtása 12 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[40 pontot használtál fel, van még 100.]
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 642 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a harci mugrath páncélos hátát. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a harci mugrath testét. (7 támadással 825 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+166 életerő). Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a harci mugrath bal hátsó lábát. (5 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Fényaurád 14 sebzést okoz. A harci mugrath karmai majdnem eltalálnak! Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal kicsit megvagdalod a harci mugrath bal hátsó lábát. (2 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Nitmák pengével súrolod a harci mugrath nyakát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A harci mugrath karmai majdnem eltalálnak! A harci mugrath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11721 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2566, sebződés: 0, gyógyulás: 319, összesen: +319 ÉP}
(Továbbmész...) [234,120] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Észreveszel egy ryuku hajóroncsot. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Egy algaleioda nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 642 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az algaleioda testét. (6 támadással 354 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (64 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (5 támadással 595 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével kicsit megvágod az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). Többször megcsíp az algaleioda. (2 támadástól 135 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az algaleioda most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 mihlanil érme. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 11216 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1820, sebződés: 199, gyógyulás: 147, összesen: -52 ÉP}
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ryuku átokvarázs varázslatot. 290 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vízbeölt ryuku testét. (3 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Fényaurád 13 sebzést okoz. A vízbeölt ryuku megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1854 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 324, gyógyulás: 47, összesen: -277 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája áramvonalas testét. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a villámrája megcsapja a fejedet. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Elszántan a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízdémon egyik csápját. (3 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Fényaurád működik (21 ép-t sebezve). Nyelvével a vízdémon úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-2 TVP). Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 58, gyógyulás: 49, összesen: -9 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy fullasztás varázslatot. Elmúlt a vízlélegzés hatása. Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hullámelementál testét. (3 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Ellenfeled 24 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 135 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal megdöföd a hullámelementál lengedező haját. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A fényaura 21 ép-t sebez. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy hullámkeltés varázslatot. 128 életpontot vesztettél. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
4383 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 263, gyógyulás: 64, összesen: -199 ÉP}
v 7 872 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 888 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 893 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 22 271 | elmormolod a 22. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
p 74 352 | használod a 74. pszi képességet |
p 74 352 | használod a 74. pszi képességet |
p 74 352 | használod a 74. pszi képességet |
p 74 352 | használod a 74. pszi képességet |
hu 932 389 1155 | hulladék: 932 389 1155 |
vv 160 160 160 | elmormolod a 160. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 351. szörnyet a 360. szörnyet a 361. szörnyet |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 895. tárgyat a 608. tárgyat az 1121. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat az 511. tárggyal a 373. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
* 6. BP: | energia fejlesztése 3 |
FOKHAGYMÁS OLDALAS (8. RECEPT) Kár, hogy az oldalason olyan kevés a hús, pedig milyen jó ízt adna neki! Talán, ha belegöngyölnéd egy kisebb szeletbe... Tovább játszva a gondolattal, remek ötleted támad egy új recept formájában. Először is két kaja kell hozzá, ebben biztos lesz olyan hús, amit az étekhez felhasználhatsz. Ezeket fokhagymával kell pácolnod, majd rátekerned egy bordacsontra. Csak úgy serceg a hús zsírjában! Néha öntesz alá egy kis vizet (2 cseppet), hogy kellően átpuhuljon. Most, hogy ez kb. 10 TVP-nyi idő alatt megvan, már csak a kóstolás marad. Ha elfogyasztod az így elkészített ételt, kicsit furcsán fogod érezni magad. Mintha lelkileg közelebb kerültél volna az űzött vadhoz, és talán kicsit az őt üldöző vadászhoz is. Ennek következtében a következő bónuszokat kapod a köröd végéig: +5 felderítés, +5 rejtőzködés, +5 nyomkövetés, +5 csapdaészlelés, +5 csapdakészítés, +5 vadászat. Az étel elkészítéséhez legalább 5-ös szintű főzés szakértelemre van szükség. Az ételt bonyolultsága miatt csak Rodger profiknak szánt üstjében készítheted el. |
A LORDOK ÖVE (530. TÁRGY) Nem csoda, hogy a lordok öve olyannyira keresett varázstárgy, hiszen alapvető egy sokat csatázó kalandozó számára! Sajnos, hozzájutni sem túlzottan egyszerű: megszerzéséhez minimum egy félisten hatalmú lényt kell legyőzni. Ha azonban megszerzed... A lordok öve minden sebzést, amely téged ér a közelharcban, 33%-al csökkent! Az, hogy emellett még ad +5 védettséget, már igazán apróság... 25.-nél alacsonyabb szintű kalandozó persze fel sem öltheti, mert rögvest elhamvad. És persze ilyen értékes relikviát soha nem fogsz elajándékozni... |
Erő: | 72 (103) | Szint: | 50 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 74 (84) | Támadás: | 74 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 74 (82) | Védekezés: | 123 (131) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/47 év |
Egészség: | 73 (83) | Életpont: | 1412/1422 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 72 (83) | Varázspont: | 2962/1125 | Pénz: | 10607 arany | Kép. pont: | 23 |
Tudatpont: | 21/7 | Pszi pont: | 423/184 | Halhatatlanság: | 14 % | EFejl: | 157 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 29 |
vágófegyverek: | 48 | ütőfegyverek: | 35 | lőfegyverek: | 9 |
dobófegyverek: | 40 |
Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) (200%) << teriád kard (#1284) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41 | 2. nyomkövetés: | 153 (+1) | 3. mászás: | 34 |
4. csapdakészítés: | 37 | 5. csapdaészlelés: | 25 | 6. gyógyítás: | 93 |
7. titkosírás: | 31 | 8. felderítés: | 39 (+4) | 9. szörnyidomítás: | 14 |
10. teológia: | 206 (+1) | 11. taumaturgia: | 146 | 12. szerencsejáték: | 5 |
13. versengés: | 19 | 14. zene: | 12 | 15. szörnyismeret: | 49 |
16. pszi: | 41 | 17. zárnyitás: | 2 | 18. vadászat: | 11 |
19. vitalitás: | 5 | 20. bányászat: | 40 | 21. úszás: | 20 (+1) |
22. főzés: | 11 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 37 | |||
3. védekezés: 4 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 60 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 90 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 30 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), szintszívó lények (#9097), magnetikus praglonc (#200), lidércúr (#252), öregedést okozó lények (#9095), Rém (#315), bűbájlidérc (#761), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), animált korall (#445) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
mösze uralkodó (#789), bűbájlidérc (#761), elmeszonda (#487), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 190 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (106,21,3) | állatvédelem (#192) |
varázsenergia (#161) | villámmágia (#227) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
égető tekintet (#164) | fényaura (#211) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), tűzgolyó (#155), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
energiaspirál (#232) | >> | halálhozó (#419) | direkt kontaktus I (#121) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
izomernyesztés (#33) | >> | dübörgő bahrot (#479) | armageddon (#218) | >> | tleikan behemót (#511) | |
puha ütés (#60) | >> | púpos zsokarg (#451) | puha ütés (#60) | >> | tleikan hadúr (#509) | |
puha ütés (#60) | >> | szellemdarázs (#481) | puha ütés (#60) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | armageddon (#218) | >> | Éjvadász (#502) | |
puha ütés (#60) | >> | elemi pulzátor (#440) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
armageddon (#218) | >> | Dreighatran (#523) | halálos érintés (#271) | >> | shokara bogár (#436) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
menekülés (#212) | >> | Chara-din hívők (#987) | menekülés (#212) | >> | Dornodon hívők (#992) | |
menekülés (#212) | >> | Leah hívők (#991) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szabadítsd meg egy kalandozótársadat szopókövétől! |
2.) Világunkat ocsmány fekélyek borítják, amelyek eltávolítására rajtunk kívül sajnos senki sem vállalkozik. Semmisíts meg tíz fekélyes hernyót! (számláló: 3) |
3.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 24 élőholt, 12 vadász, 7 nagymester, 8 parafenomén, 6 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | drag'kór vért (#872) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
1 | halcsont (#390) | 12 | kék orchidea (#68) | 1 | kreiton palást (#888) | |||
2 | kvazár (#244) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | ragasztó (#83) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 12 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tükör (#43) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
381 | arany (#50) | 1 | adamantit érme (#762) | 2 | áldott kő (#642) | |||
3 | azúrharmat (#1161) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
3 | galachmit (#310) | 8 | gránátlövedék (#526) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | |||
21 | kaja (#2) | 1 | lótuszvirág (#447) | 36 | madártoll (#112) | |||
1 | mihlanil érme (#764) | 2 | mithril (#352) | 2 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | ryuku evező (#1152) | 1 | ryuku harmatgyűjtő (#1159) | 2 | ryuku kalapács (#724) | |||
7 | spiritusz (#170) | 1 | szigony (#389) | 32 | víz (#27) |