Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 19. 10h:04' EZ A 547. JÁTÉKHETED, 545. FORDULÓD 548. játékheted kezdete: dec. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3849 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 161. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 224. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 209. varázslatot az 53. varázslatot a 164. varázslatot |
* 6. KP: | leveszed/lerakod a 956. tárgyat az 511. tárgyat a 373. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 895. tárgyat a 608. tárggyal az 1121. tárgyat |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 971. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 22. varázslatot |
* 10. KP: | visszadátumozás kérelem |
vv 112 67 185 | elmormolod a 112. varázslatot a 67. varázslatot a 185. varázslatot |
fno 11 2 | fejl. pont elköltés 11 2 |
kb 454 455 1102 | kiveszel a bankból a 454. tárgyat (455 darabot) |
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vízdémon nyakát. (3 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) A vízdémon bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-5 TVP). Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 52, gyógyulás: 49, összesen: -3 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ryuku átokvarázs varázslatot lő rád. 280 életpontot vesztettél. Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Teijiyoshi testét. (3 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) A Teijiyoshi fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 precíziós vetőtű (ld. enc.). 3220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 342, gyógyulás: 50, összesen: -292 ÉP}
Ellenfeled ryuku átokvarázs varázslatot lő rád. 221 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vízbeölt ryuku testét. (3 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Előrehajolva csap a vízbeölt ryuku, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1854 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 249, gyógyulás: 51, összesen: -198 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vérkeszeg testét. (3 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) Előremozdulva, a vérkeszeg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 155 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 halcsontot. 4847 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 155, gyógyulás: 75, összesen: -80 ÉP}
h 1268 753 | használod az 1268. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 450 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal párszor kilyukasztod az animált korall jobb oldalát. (7 támadással 755 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Transzformálsz! (+75 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az animált korall testét. (5 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Csápjaival az animált korall lecsap a bal karodra. (3 támadástól 97 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Teriád karddal néhányszor megcsapod az animált korall testét. (3 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod az animált korall jobb oldalát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Az animált korall csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12553 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1944, sebződés: 181, gyógyulás: 310, összesen: +129 ÉP}
v 7 306 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
h 1269 | használod az 1269. tárgyat |
v 7 575 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 96 186 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,106] Épületek tűnnek fel.
ve 36 20 | megveszed a 36. tárgyat 20 |
ve 16 5 | megveszed a 16. tárgyat 5 |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó testét. (2 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével alaposan megvágod a részeg kalandozó bal oldalát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 123 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 543, sebződés: 4, gyógyulás: 70, összesen: +66 ÉP}
(Továbbmész...) [188,107] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy őrült varázsló. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló jobb karját. (2 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével végigmetszed az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 pirkit és egy xirnox szív. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 0, gyógyulás: 68, összesen: +68 ÉP}
kld 11 | küldetés végrehajtása 11 |
m 3 8 | mozogsz délkeletre, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 275 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a harci mugrath testét. (6 támadással 346 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra ugrasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a harci mugrath páncélos hátát. (7 támadással 845 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+170 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével végigvagdosod a harci mugrath nyakát. (5 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) A harci mugrath karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a harci mugrath jobb oldalát. (4 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a harci mugrath jobb oldalát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Karmait végighúzza a harci mugrath a jobb oldaladon. (1 támadástól 185 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 to'aghan orrkarika. 11721 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2446, sebződés: 185, gyógyulás: 375, összesen: +190 ÉP}
(Továbbmész...) [234,119] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy algaleioda. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 270 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az algaleioda nyakát. (6 támadással 350 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (53 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal párszor kilyukasztod az algaleioda testét. (7 támadással 850 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével végigvagdosod az algaleioda bal oldalát. (3 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Az algaleioda néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 170 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az algaleioda összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 11216 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1708, sebződés: 223, gyógyulás: 227, összesen: +4 ÉP}
v 198 244 116 | elmormolod a 198. varázslatot |
[244,116] A tengerpartot bozótos vidék váltja fel.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 257 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az algaleioda testét. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (55 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra ugrasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az algaleioda nyakát. (7 támadással 841 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+169 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével néhányszor megcsapod az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (3 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Megcsipkedi az algaleioda a bal válladat. (3 támadástól 214 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az algaleioda összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 11216 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1678, sebződés: 269, gyógyulás: 226, összesen: -43 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 116 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan amazon testét. (6 támadással 353 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a tleikan amazon nyakát. (7 támadással 860 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+173 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a tleikan amazon jobb karját. (5 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) A tleikan amazon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) A tleikan amazon csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan amazon testét. (5 támadással 567 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a tleikan amazon jobb oldalát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Karmával néhányszor a tleikan amazon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) A tleikan amazon csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A tleikan amazon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13200 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2386, sebződés: 446, gyógyulás: 394, összesen: -52 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 447 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Morghatal A'ton groteszk fejét. (6 támadással 351 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Beleöregedsz az irtóztató élménybe! Öregedtél 10 évet. Elérted az öregkort. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a Morghatal A'ton foszladozó testét. (7 támadással 843 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+169 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megvagdalod a Morghatal A'ton bal oldalát. (5 támadással 388 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 67 életpontot sebeztél. Végighúz rajtad a Morghatal A'ton a csápjával. (1 támadástól 154 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Egy negatív csapás varázslatot dob rád a másik. 481 életpontot vesztettél. Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Teriád karddal végigvagdosod a Morghatal A'ton testét. (4 támadással 466 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Nitmák pengével megkarcolod a Morghatal A'ton fejét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 67 életpontot sebeztél. A Morghatal A'ton csápja lesújt a jobb csípődre. (1 támadástól 176 életpontot vesztesz.) Nem öregedsz. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy negatív csapás varázslatot, majd rád küldi. 498 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüstshuriken, 3 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 60 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> 60 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 kreiton ősgömb (ld. enc.) és 1 fiatalság itala. Messze hajítod a vacak kis Techiulan trófeát, és kinyersz egy alkalmas Morghatal A'ton trófeát. 25300 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2706, sebződés: 1317, gyógyulás: 365, összesen: -952 ÉP}
im 2 | imádkozol |
h 697 1300 | használod a 697. tárgyat |
m 3 3 5 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (6 támadással 342 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra ugrasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal párszor kilyukasztod a dübörgő bahrot bal oldalát. (7 támadással 831 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+167 életerő). Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a dübörgő bahrot bal oldalát. (5 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Agyarával a dübörgő bahrot a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Teriád karddal épp hogy megvágod a dübörgő bahrot bal hátsó lábát. (1 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a dübörgő bahrot testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a dübörgő bahrot. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) A dübörgő bahrot szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bahrot bőrt. 10810 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1775, sebződés: 257, gyógyulás: 296, összesen: +39 ÉP}
(Továbbmész...) [246,118] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ro'galhal kísértet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled életpajzs varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 438 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi eredménye! Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a ro'galhal kísértet testét. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (7 támadással 823 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+165 életerő). Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével kicsit megvagdalod a ro'galhal kísértet testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A ro'galhal kísértet kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 211 életpontot vesztesz.) A ro'galhal kísértet szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11503 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1771, sebződés: 211, gyógyulás: 206, összesen: -5 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre halálos érintés varázslatot lősz. 7035 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
11157 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7035, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 251 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan ölőművész bal vállát. (6 támadással 330 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (71 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra támadsz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a tleikan ölőművész jobb vállát. (7 támadással 784 életpontot sebezve.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a tleikan ölőművész jobb karját. (5 támadással 386 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a tleikan ölőművész megcsapja a fejedet. (2 támadástól 355 életpontot vesztesz.) Az ütés kritikus! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Teriád karddal végigvagdosod a tleikan ölőművész testét. (5 támadással 561 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a tleikan ölőművész testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) A tleikan ölőművész többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 316 életpontot vesztesz.) A tleikan ölőművész összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13530 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2386, sebződés: 742, gyógyulás: 6, összesen: -736 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 237 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kreiton átokmester jobb lábát. (6 támadással 350 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rontasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kreiton átokmester testét. (7 támadással 865 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kreiton átokmester testét. (5 támadással 393 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Csápjaival a kreiton átokmester lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teriád karddal kicsit megvágod a kreiton átokmester bal vállát. (1 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a kreiton átokmester testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A kreiton átokmester csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16016 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2030, sebződés: 142, gyógyulás: 300, összesen: +158 ÉP}
(Továbbmész...) [245,119] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy hájas okerón. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 277 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hájas okerón testét. (6 támadással 351 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hájas okerón testét. (7 támadással 819 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+164 életerő). Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a hájas okerón testét. (5 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Teriád karddal épp hogy eltalálod a hájas okerón jobb első lábát. (1 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a hájas okerón hájas derekát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10890 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2030, sebződés: 0, gyógyulás: 291, összesen: +291 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a szellemdarázs testét. (6 támadással 355 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra ugrasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a szellemdarázs szellemtestét. (7 támadással 821 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+165 életerő). Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a szellemdarázs testét. (5 támadással 403 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 152 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szellemdarázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9099 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1579, sebződés: 152, gyógyulás: 256, összesen: +104 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét ülnök bal lábát. (6 támadással 346 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rontasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sötét ülnök farkát. (7 támadással 826 életpontot sebezve.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével végigvagdosod a sötét ülnök jobb oldalát. (5 támadással 390 életpontot sebezve.) A sötét ülnök megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 224 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a sötét ülnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Teriád karddal megvagdalod a sötét ülnök bal lábát. (3 támadással 344 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a sötét ülnök jobb vállát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 201 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a sötét ülnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A sötét ülnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12980 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2025, sebződés: 518, gyógyulás: 6, összesen: -512 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 353 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled armageddon varázslatot lő rád. 234 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan főbíra fejét. (6 támadással 355 életpontot sebezve.) A lény ítéletet hirdet fölötted. ÁRTATLAN! Elmosolyodsz. Meg kell mutatnod, mennyire hálás vagy a kedvező ítéletért! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra rontasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a tleikan főbíra testét. (7 támadással 803 életpontot sebezve.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével végigvagdosod a tleikan főbíra jobb karját. (5 támadással 379 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a tleikan főbíra újra meg újra lecsap. (4 támadástól 280 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Teriád karddal kicsit megvágod a tleikan főbíra palástját. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a tleikan főbíra testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a tleikan főbíra újra meg újra lecsap. (4 támadástól 333 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A tleikan főbíra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 60 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy szent jogar, 4 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó, ezenkívül 1 iti tekercs (ld. enc.), 1 angyalok gyűrűje és 1 kreiton palást. 22110 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2077, sebződés: 851, gyógyulás: 6, összesen: -845 ÉP}
m 4 3 5 | mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 268 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-39 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra ugrasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 786 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a fekélyes hernyó testét. (5 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a fekélyes hernyó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-41 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Teriád karddal végigvagdosod a fekélyes hernyó testét. (3 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a fekélyes hernyó testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A fekélyes hernyó fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-11 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 ezüstlevél. 11078 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2219, sebződés: 235, gyógyulás: 329, összesen: +94 ÉP}
(Továbbmész...) [246,121] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Itt, a természet teremtésének mélyén az áhítat csendje uralkodik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy fekete kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy krómkaktuszt. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő rikácsoló kolibri mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 275 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a rikácsoló kolibri fejét. (7 támadással 781 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a rikácsoló kolibri testét. (4 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 64 életpontot sebeztél. Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (4 támadástól 172 életpontot vesztesz.) A rikácsoló kolibri szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 madártollat. 8192 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1421, sebződés: 172, gyógyulás: 226, összesen: +54 ÉP}
(Továbbmész...) [245,122] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. A víz fölött sirályok köröznek. Oldalt pillantva, meglátsz egy ryuku hajóroncsot. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Felismered a közeledőt. Csak egy algaleioda. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 261 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az algaleioda bal lábát. (6 támadással 334 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (60 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az algaleioda bal lábát. (7 támadással 772 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megvagdalod az algaleioda testét. (4 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 11216 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1664, sebződés: 172, gyógyulás: 223, összesen: +51 ÉP}
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízdémon testét. (3 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Nyelvével a vízdémon úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
2340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 58, gyógyulás: 44, összesen: -14 ÉP}
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízdémon testét. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A vízdémon nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-3 TVP). Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
2340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 59, gyógyulás: 43, összesen: -16 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a szikrázó manahal testét. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
3100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 143, gyógyulás: 43, összesen: -100 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a triton testét. (3 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Nem vagy felkészülve a triton gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Távolról káoszcsapás varázslatot lő rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal eltalálod a triton testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káoszcsapás varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Szereztél 1 szigonyt. 3401 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 171, gyógyulás: 60, összesen: -111 ÉP}
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 351. szörnyet a 360. szörnyet a 361. szörnyet |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 895. tárgyat a 608. tárgyat az 1121. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat az 511. tárggyal a 373. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
* 6. BP: | energia fejlesztése 3 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 14 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 14 pontért |
GYORS PIHENÉS (194. PSZI KÉPESSÉG) Egy normál halandó számára hosszabb idő szükséges, hogy kellőképp kipihenje magát, és megfelelően regenerálódjanak varázsenergiái. A gyors pihenés pszi képességgel azonban tökéletesen el tudod magad lazítani egyetlen óra alatt is, így hiába táboroztál csak néhány órát, akkor is tökéletesen kipihent leszel. A gyors pihenés használatához külön parancsot nem kell kiadnod, használata permanens, mostantól nem regenerálsz kevesebb ép-t vagy vp-t azért, mert 3 napnál rövidebb ideig táborozol. |
TEIJIYOSHI (970. ELLENFÉL) Érdekes, hogy Ghalla partjait jóval előbb érték el a halálfejes zászlók alatt hajózó tengeri rablók, mint az invázióra készülő Császári flotta. Néhány vakmerő kalózkapitány ugyanis a gyors meggazdagodás és a könnyű siker reményében, megneszelve, hogy a légió hol talált új célpontot magának, a Királyság partjai felé vette az irányt. Persze a kalózok karavellái ugyanúgy áldozatául estek az istenek haragjának, mint később a ryuku csatahajók... Az eléd libbenő furcsa holttest pedig nem más, mint Teijiyoshi, a híres kalózkapitány! Társai csak "a Veszett" néven emlegették, mert hosszúra nyúlt élete alatt nem ismerte meg a félelem érzését. Nem tudni, milyen átok kényszerítette ebbe a halálon túli létbe itt a víz alatt, de a ryukuk igazán bővelkednek efféle gonosz ráolvasásokban, és egy vérrel írt szerződés, vagy akár saját iszonyatos bosszúszomja is az árnyvilágon innen tarthatta őt. Ha Teijiyoshi vizenyős tekintetű, bozontszakállú maradványaiba botlasz, rengeteg ocsmány trükkre, és azonnali halált okozó érintésre számíts! |
PRECÍZIÓS VETŐTŰ (1522. TÁRGY) Ha valamivel vastagabb lenne, talán érdemes volna nyílhegyet készíteni ebből az aprócska, hosszan elnyújtott fémháromszögből, így azonban csak szemétre való. Súlya szinte nincs, így értéke sem lehet túl sok... Vajon miért cipelt ez a póruljárt kalóz a ruhájába rejtve ennyit magánál? Talán mégsem érdemes eldobni, hanem érdemes alávetni egy alaposabb szemléletnek. Hohó! A precíziós vetőtű nagyon hasznos lövedékké válhat, ha a megfelelő fegyvert megtalálod hozzá. A fémtüskéből eredő erőteljes, bár azonosíthatatlan mágia azt sugallja, hogy piciny sebzése ellenére ez a lövedék tartogathat még meglepetéseket használója számára. |
TENGER GYÜMÖLCSE (1155. TÁRGY) A tengerfenéken összegyűlt kagylók között vannak nagyok, vannak kisebbek, vannak élénk színűek, vannak szürke, a homokba olvadók, vannak girbe-gurba formájúak, vannak egyenes élű, a vízmozgás által simára csiszoltak. Ha ügyes vagy - és ugyan miért ne lennél az, hiszen már nem először jársz a víz alatt -, ki tudod választani, melyik kagyló az, melynek belsejét akár ki is szürcsölheted héjából, és sem hasfájás, sem egyéb nyavalya nem lesz torkosságod következménye. Ritkán bukkannak fel ehhez hasonló tárgyak a nagyobb városok árusainál, mégis, az ennyi vizet egy medencében soha nem látott városlakók tudják, milyen névvel kell illetni ezeket az elfogyasztható kagylókat: a "tenger gyümölcseinek" hívják őket. Nos, ha jólelkűséged nem terjed odáig, hogy efféle jóemberek életét gazdagítsd a tenger mélyéről szerzett kincseiddel, akkor pattintsd fel, majd hörpintsd fel a kagyló tartalmát a H 1155 paranccsal. A különleges ízek hatása a fordulód végéig tart: ha udvarlásod viszonzásra talál a másik nem kiszemelt tagjánál, és érzéseitek egy hihetetlen együttlétben egyesülnek, a teljes kipihentség állapotába kerülsz, sebeid fele beforr, a hiányzó manaforrásaid harmada pedig visszatöltődik. Sajnos a tenger gyümölcse csupán annak elfogyasztójára van hatással, így a megszokott mennyei érzéseken felül párod ragyogó arcod látványának élményén kívül másban nem részesül. Ezután a tenger gyümölcse hatása elmúlik. |
KREITON ŐSGÖMB (889. TÁRGY) A kreiton ősgömb egy olyan mágikus katalizátor, amely jelentősen növeli a kreitonok mágikus potenciálját, több varázstárgyat képesek hordani, mint egy átlagos humanoid lény. Sajnos, te nem tudod igazán kihasználni, csak hatalmának egy parányi darabját: ennek köszönhetően, eggyel több övet hordhatsz, mint egyébként. A kretion ősgömböt nem kell KF-elni ahhoz, hogy működjön. Több ősgömb hatása nem adódik össze. Ez a tárgy nem átadható és nem ellopható. |
ITI TEKERCS (782. TÁRGY) Ez egy hihetetlenül ősi pergamentekercs. Óvatosan nyitod szét, de várakozásod ellenére, nem omlik porrá. Apró rúnákkal van teleróva, amelyeket nem értesz, a papír első sorában azonban három nagyobb betűt látsz, a mágusiskolában tanult jelekkel. Azt mondják, hogy "ITI". [Ez a tárgy nem adható át.] |
RIKÁCSOLÓ KOLIBRI (483. SZÖRNY) A mendemondák szerint egy rikácsoló kolibri egyszer egy egész századnyi to'aghant futásra kényszerített. Ha a múltkutatók igazat beszélnek, mindezt azzal az idegesítően magas hanggal érhette el, amit ez az apró testű madár képes kibocsátani magából. Nagyon szívós madár, ha a rikácsolásával nem éri el a kívánt célt (hogy az ellenfél hátat fordít, és futásnak indul), akkor hosszú csőrét próbálja áldozata testébe mártani. Ártalmatlanná tételére szúrófegyver a legalkalmatlanabb. |
TRITON (406. SZÖRNY) A tengerek ghallai mitológiából ismert képzeletalakjai ezek szerint mégis léteznek. Számtalan eposz és egyéb mese említette e lényt. Hamarosan megtudod, túloztak-e ezek az írások, amikor teljes hajóflottákat elsüllyesztő szörnyetegekként ábrázolták a tritonokat. Ezek az ember felső-, és hal altestű lények hatalmas uszonyaikkal, mintha a szirének hímnemű változatai lennének: markáns arcvonásai ugyan erre utalnak, de biztosat még az Alanori Tudományegyetem sem tud. Talán ezért nem szól a tritonok Encyclopedia Fantasiája az ellenük való védekezés, vagy elkerülésüknek biztosan bevált módszereiről. |
RYUKU KOPJA (694. TÁRGY) A ryuku lovasság ékessége ez a hosszú szúrófegyver. Persze gyalogosok is használhatják, de mivel ezt a fegyvert igazándiból lovasok számára tervezték, használatakor -3 támadást kapsz erre a fegyverre. A ryuku kopja sebzése 4D6+5, és legalább 10-es fegyver szakértelem kell a forgatásához. |
Erő: | 72 (100) | Szint: | 50 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 74 (84) | Támadás: | 74 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 74 (82) | Védekezés: | 120 (128) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/72 év |
Egészség: | 73 (83) | Életpont: | 1411/1334 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 72 (83) | Varázspont: | 2962/2251 | Pénz: | 7188 arany | Kép. pont: | 23 |
Tudatpont: | 21/8 | Pszi pont: | 423/199 | Halhatatlanság: | 14 % | EFejl: | 157 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 29 |
vágófegyverek: | 48 | ütőfegyverek: | 35 | lőfegyverek: | 9 |
dobófegyverek: | 40 |
Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) (200%) << teriád kard (#1284) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41 | 2. nyomkövetés: | 152 | 3. mászás: | 34 (+1) |
4. csapdakészítés: | 37 | 5. csapdaészlelés: | 25 | 6. gyógyítás: | 93 |
7. titkosírás: | 31 | 8. felderítés: | 35 | 9. szörnyidomítás: | 14 |
10. teológia: | 205 | 11. taumaturgia: | 146 (+1) | 12. szerencsejáték: | 5 |
13. versengés: | 19 | 14. zene: | 12 | 15. szörnyismeret: | 49 |
16. pszi: | 41 (+1) | 17. zárnyitás: | 2 | 18. vadászat: | 11 |
19. vitalitás: | 5 | 20. bányászat: | 40 | 21. úszás: | 19 (+1) |
22. főzés: | 11 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 19 | |||
3. védekezés: 4 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 60 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 90 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 30 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), szintszívó lények (#9097), magnetikus praglonc (#200), lidércúr (#252), öregedést okozó lények (#9095), Rém (#315), bűbájlidérc (#761), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), animált korall (#445) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
mösze uralkodó (#789), bűbájlidérc (#761), elmeszonda (#487), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 190 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (106,21,3) |
állatvédelem (#192) | varázsenergia (#161) | villámmágia (#227) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | égető tekintet (#164) | ősi sorvasztás (#258) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), tűzgolyó (#155), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
energiaspirál (#232) | >> | halálhozó (#419) | direkt kontaktus I (#121) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
izomernyesztés (#33) | >> | dübörgő bahrot (#479) | armageddon (#218) | >> | tleikan behemót (#511) | |
puha ütés (#60) | >> | púpos zsokarg (#451) | puha ütés (#60) | >> | tleikan hadúr (#509) | |
puha ütés (#60) | >> | szellemdarázs (#481) | puha ütés (#60) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | armageddon (#218) | >> | Éjvadász (#502) | |
puha ütés (#60) | >> | elemi pulzátor (#440) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
armageddon (#218) | >> | Dreighatran (#523) | halálos érintés (#271) | >> | shokara bogár (#436) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
menekülés (#212) | >> | Chara-din hívők (#987) | menekülés (#212) | >> | Dornodon hívők (#992) | |
menekülés (#212) | >> | Leah hívők (#991) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szabadítsd meg egy kalandozótársadat szopókövétől! |
2.) Világunkat ocsmány fekélyek borítják, amelyek eltávolítására rajtunk kívül sajnos senki sem vállalkozik. Semmisíts meg tíz fekélyes hernyót! (számláló: 2) |
3.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 24 élőholt, 12 vadász, 7 nagymester, 8 parafenomén, 6 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | adamantit kesztyű (#306) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jácint díszkő (#753) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | krathan pallos (#855) | 1 | krathan szablya (#854) | |||
1 | mithril kard (#575) | 1 | nitmák kard (#856) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
6 | pirkit (#153) | 1 | ragasztó (#83) | 1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | tükör (#43) | |||
2 | vámpírfog (#1221) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 11 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
995 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 3 | azúrharmat (#1161) | |||
1 | bahrot bőr (#938) | 5 | bordacsont (#16) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | ezüstlevél (#759) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 19 | fáklya (#36) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 1 | fűszertartó (#210) | 6 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 3 | halcsont (#390) | 6 | hollókristály (#1102) | |||
1 | iti tekercs (#782) | 1 | kampós acélszigony (#455) | 1 | krapixlon fürdőruha (#454) | |||
1 | kreiton esszencia (#892) | 1 | kreiton ősgömb (#889) | 1 | kreiton palást (#888) | |||
2 | lótuszvirág (#447) | 9 | madártoll (#112) | 4 | precíziós vetőtű (#1522) | |||
1 | ryuku buzogány (#696) | 2 | ryuku köpeny (#693) | 1 | ryuku kopja (#694) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | szigony (#389) | 1 | tenger gyümölcse (#1155) | |||
1 | to'aghan orrkarika (#760) | 2 | xirnox szív (#213) |