Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. aug. 9. 9h:09' EZ A 544. JÁTÉKHETED, 544. FORDULÓD 545. játékheted kezdete: aug. 16. A következő fordulódat legkorábban a 545. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3588 SZÁMLA : XXXX |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégvihar varázslat. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tengeri parduan farkát. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (76 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kígyópengét a másikra támadsz. Kígyópengével néhányszor megcsapod a tengeri parduan jobb oldalát. (7 támadással 628 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Zarknod szemével néhányszor épp csak megérinted a tengeri parduan jobb oldalát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 27 életpontot sebeztél. A tengeri parduan megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 343 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Kígyópengével végigvagdosod a tengeri parduan jobb oldalát. (7 támadással 585 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 76 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Zarknod szemével néhány helyen meghorzsolod a tengeri parduan fejét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 354 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2127, sebződés: 773, gyógyulás: 4, összesen: -769 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 22. varázslatot |
* 7. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 8. KP: | elmormolod a 138. varázslatot a 188. varázslatot a 161. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 147. varázslatot az 59. varázslatot |
* 10. KP: | használod az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat az 1133. tárgyat |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő jobb középső lábát. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra támadsz. Kígyópengével kilukasztod a quwarg királynő testét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Zarknod szemével megütöd a quwarg királynő torát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 45 életpontot sebeztél. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 2677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 525, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Meglengetve a kígyópengét a másikra ugrasz. Kígyópengével kilukasztod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 113 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Zarknod szemével megcsapod a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. A quwarg parafenomén csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 67 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4171 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 628, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy agytaposás mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégvihar. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a raskhiir szellem jobb lábát. (6 támadással 274 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a raskhiir szellem izmos felkarját. (7 támadással 788 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Zarknod szemével párszor megpöccinted a raskhiir szellem testét. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. A raskhiir szellem védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (4 támadástól 447 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-15 pszi pont.) (-2 TU.) Kígyópengével végigvagdosod a raskhiir szellem testét. (7 támadással 752 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Zarknod szemével gyengén megütögeted a raskhiir szellem testét. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 44 életpontot sebeztél. A raskhiir szellem támadásai összeszabdalják a lábaidat! (4 támadástól 459 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) (-1 TU.) Te itt életveszélyben vagy. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2371, sebződés: 906, gyógyulás: 8, összesen: -898 ÉP}
ek 273 | t. energia kisütése: 273 |
vps 200 | VP spórolása: 200 |
tps 50 | TVP spórolása: 50 pontért |
vv 160 160 160 | elmormolod a 160. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot |
vv 224 57 383 | elmormolod a 224. varázslatot az 57. varázslatot a 383. varázslatot |
le 511 1695 | leveszed/lerakod az 511. tárgyat az 1695. tárgyat |
kf 1658 817 1573 | kézbeveszed/felveszed az 1658. tárgyat a 817. tárggyal az 1573. tárgyat |
kf 822 1676 | kézbeveszed/felveszed a 822. tárgyat az 1676. tárggyal |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Semmi hatás! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske farkát. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével párszor kilyukasztod az aranyfecske testét. (3 támadással 367 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (30 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Zarknod szemével eltalálod az aranyfecske testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (49 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 52 életpontot sebeztél. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 77 életpontot vesztettél. Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1046, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}
v 198 225 77 | elmormolod a 198. varázslatot |
[225,77] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Axillon hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (mithril) rejt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tündöklő griff jobb lábát. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (59 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tündöklő griff testét. (6 támadással 592 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (72 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével néhányszor megcsapod a tündöklő griff testét. (4 támadással 283 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (47 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Apró csípést ejt rajtad a tündöklő griff csőrével. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a tündöklő griff testét. (4 támadással 419 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (34 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével csak érinted a tündöklő griff csillogó szárnyát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 54 életpontot sebeztél. A tündöklő griff néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Csőrével a tündöklő griff belemar kézfejedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A tündöklő griff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15896 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2175, sebződés: 252, gyógyulás: 155, összesen: -97 ÉP}
(Továbbmész...) [227,78] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Anram Salle orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy törpe bányát. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (mithril) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 mithrilt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy hótarantula. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hótarantula hófehér potrohát. (6 támadással 301 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (68 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (38 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kígyópengét a másikra rohansz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a hótarantula hófehér potrohát. (7 támadással 833 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Zarknod szemével párszor keményen megütöd a hótarantula hófehér potrohát. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (27 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 50 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 210 életpontot vesztesz.) A hótarantula összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tarantulakarmot. (ld. enc.) 15984 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1694, sebződés: 248, gyógyulás: 0, összesen: -248 ÉP}
(Továbbmész...) [228,78] Továbbra is magashegységben vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy megsebzett tündöklő griff közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tündöklő griff csillogó szárnyát. (6 támadással 297 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (52 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a tündöklő griff jobb lábát. (3 támadással 303 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (32 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével meghorzsolod a tündöklő griff fejét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (16 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 43 életpontot sebeztél. A tündöklő griff karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A tündöklő griff belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7947 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 890, sebződés: 82, gyógyulás: 78, összesen: -4 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske testét. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (62 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Kígyópengével párszor kilyukasztod az aranyfecske jobb szárnyát. (3 támadással 350 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (56 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Zarknod szemével megütöd az aranyfecske farkát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (64 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 50 életpontot sebeztél. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő aranytű felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1087, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tündöklő griff testét. (6 támadással 295 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (39 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a tündöklő griff nyakát. (6 támadással 592 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 40 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével párszor keményen megütöd a tündöklő griff bal lábát. (4 támadással 278 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 53 életpontot sebeztél. A tündöklő griff karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A tündöklő griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a tündöklő griff fejét. (4 támadással 410 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (29 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 79 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével épp hogy eltalálod a tündöklő griff testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (43 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 56 életpontot sebeztél. A tündöklő griff karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Csőrével a tündöklő griff nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15896 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2107, sebződés: 145, gyógyulás: 107, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [230,79] Továbbra is magashegységben vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy tündöklő griff. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tündöklő griff fejét. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tündöklő griff bal szárnyát. (6 támadással 583 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével többször eltalálod a tündöklő griff bal lábát. (4 támadással 268 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (23 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. A tündöklő griff többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Apró csípést ejt rajtad a tündöklő griff csőrével. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a tündöklő griff fejét. (4 támadással 393 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 66 életpontot sebeztél. 66 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével meghorzsolod a tündöklő griff nyakát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 48 életpontot sebeztél. A tündöklő griff néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A tündöklő griff belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15896 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2034, sebződés: 199, gyógyulás: 150, összesen: -49 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégvihar. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (54 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kígyópengét a másikra támadsz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a rubin góliát combját. (7 támadással 835 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (42 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. A rubin góliát mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kígyópengével párszor kilyukasztod a rubin góliát testét. (6 támadással 718 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (51 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Zarknod szemével súrolod a rubin góliát bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. A rubin góliát mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A rubin góliát még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23729 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2101, sebződés: 205, gyógyulás: 4, összesen: -201 ÉP}
(Továbbmész...) [231,79] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy tündöklő griff nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tündöklő griff fejét. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (50 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a tündöklő griff jobb lábát. (6 támadással 612 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (33 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 72 életpontot sebeztél. 35 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével néhányszor megcsapod a tündöklő griff csillogó szárnyát. (4 támadással 280 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (40 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. A tündöklő griff karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A tündöklő griff megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a tündöklő griff csillogó szárnyát. (4 támadással 401 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (57 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. 60 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megpöccinted a tündöklő griff bal lábát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 57 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a tündöklő griff megcsapja a fejedet. (2 támadástól 138 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A tündöklő griff belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tündöklő griff szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15896 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2136, sebződés: 203, gyógyulás: 95, összesen: -108 ÉP}
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tündöklő griff jobb lábát. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tündöklő griff bal szárnyát. (6 támadással 620 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (53 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével párszor keményen megütöd a tündöklő griff csillogó szárnyát. (4 támadással 275 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (63 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 49 életpontot sebeztél. A tündöklő griff karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tündöklő griff megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a tündöklő griff testét. (4 támadással 411 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (44 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével meghorzsolod a tündöklő griff jobb vállát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (45 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a tündöklő griff megcsapja a fejedet. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Apró csípést ejt rajtad a tündöklő griff csőrével. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A tündöklő griff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15896 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2168, sebződés: 207, gyógyulás: 154, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) [233,80] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy hótarantula. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hótarantula egyik lábát. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (35 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (39 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kígyópengét a másikra támadsz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a hótarantula hófehér potrohát. (7 támadással 836 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Zarknod szemével néhányszor megcsapod a hótarantula egyik lábát. (4 támadással 275 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (54 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a hótarantula. (2 támadástól 201 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tarantulakarmot. 15984 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1708, sebződés: 240, gyógyulás: 0, összesen: -240 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégvihar varázslatot lősz. 266 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 77 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (65 életpontot sebezve.) Meglengetve a kígyópengét a másikra támadsz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (7 támadással 840 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (72 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Zarknod szemével megpöccinted a vortexmágus testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (39 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A vortexmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 vortex talizmán. 16171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1709, sebződés: 77, gyógyulás: 8, összesen: -69 ÉP}
(Továbbmész...) [234,81] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. A gigászi csúcsok néhol a felhőkig érnek! Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Anram Salle egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (pular kristály) közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tündöklő griff lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tündöklő griff bal oldalát. (6 támadással 295 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (39 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tündöklő griff csillogó szárnyát. (6 támadással 597 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (12 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével néhányszor megcsapod a tündöklő griff bal szárnyát. (4 támadással 291 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 47 életpontot sebeztél. A tündöklő griff néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A tündöklő griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a tündöklő griff fejét. (4 támadással 418 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével gyengén megütöd a tündöklő griff bal lábát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (47 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 38 életpontot sebeztél. Félrehajolsz, de a tündöklő griff karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A tündöklő griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tündöklő griff száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15896 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2096, sebződés: 143, gyógyulás: 154, összesen: +11 ÉP}
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tündöklő griff jobb lábát. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (42 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tündöklő griff bal lábát. (6 támadással 597 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével párszor keményen megütöd a tündöklő griff jobb szárnyát. (4 támadással 278 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (41 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. A tündöklő griff karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Apró csípést ejt rajtad a tündöklő griff csőrével. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a tündöklő griff csillogó szárnyát. (3 támadással 298 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (35 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével épp hogy eltalálod a tündöklő griff testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (67 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 56 életpontot sebeztél. A tündöklő griff karmai majdnem eltalálnak! A tündöklő griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tündöklő griff szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15896 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2045, sebződés: 100, gyógyulás: 158, összesen: +58 ÉP}
(Továbbmész...) [232,80] Továbbra is magashegységben vagy. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (pular kristály) kell, hogy legyen! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy hótarantula. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hótarantula jobb vállát. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (60 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (44 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra támadsz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a hótarantula testét. (7 támadással 850 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (72 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Zarknod szemével többször eltalálod a hótarantula szőrös lábát. (4 támadással 279 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (58 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 47 életpontot sebeztél. A hótarantula megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) A hótarantula összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tarantulakarmot. 15984 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1794, sebződés: 141, gyógyulás: 0, összesen: -141 ÉP}
ek 116 80 830 | t. energia kisütése: 116 80 830 |
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
ek 116 80 267 | t. energia kisütése: 116 80 267 |
tpf 50 | TVP elővétele: 50 pontért |
v 96 188 104 | elmormolod a 96. varázslatot |
[188,104] Egy kisebb településhez érkeztél. A város szélén hat, igencsak terjedelmes batár áll. Félig-meddig elrothadt, élőholt sullárok vannak eléjük befogva. A rég elmúltak rendíthetetlen nyugalmával várakoznak. Vajon mi lehet ez? Közelebb mész, de a batárok le vannak zárva, senki nincs bennük. Hm... Talán odabenn... - gondolod, de mire épp eldöntenéd, hogy megkérdezed a kutatót, egy ismerős gnóm fickó kerül elő valahonnan. Az Olimpiai Aréna egyik felhajtója, Techila, a félszemű az! Úgy üdvözöl, mintha legalábbis minden este együtt italoznátok. Izgatott, és csillogó szemeiben valami nagy-nagy üzletet hamiskás üzenetét látod. Milyen kár, hogy aki kalandozónak vallja magát, mind tudja: Techilával életveszély üzletet kötni!
- Végre! Már alig vártalak! Holnap reggel indulunk, egy perccel sem várok többet rád. Ha gyorsan aláírod a kontraktust, még csatlakozhatsz... és könnyen meglehet, hogy ez lesz az utolsó alkalom, barátom! - nagyon buta képet vághatsz, mert méltatlankodva még hozzáteszi: - Tudod, amiről beszéltünk.
Valakivel nyilván összekever téged, de talán így van jól! Egy nevekkel sűrűn teleírt lapot, és egy tintába mártott lúdtollat nyom az orrod alá, közben pedig körbe-körbe tekintget, mintha attól tartana, valaki kilesi, mit csinál. Mielőtt lefirkantanád a neved, átfutod a névsort. Hm... Csupa ismert, neves kalandozó! Mi baj történhetne? Aláírod te is. A félszemű gnóm egy csapásra pökhendivé, és arrogánssá válik.
- Na azért! Most pedig elmondom az aréna... akarom mondani a fogadás szabályait. Az expedíció csak akkor indul, ha legalább tizen együtt vagytok, kevesebb kalandozóval nem vágok neki a Legendák Völgyének. Így is jó páran ott fogjátok hagyni a fogatok, de pont ez a lényeg, nem? - kérdi és felröhög. - Kincsosztás a legvégén. Menet közben nem lesz idő a kutakodásra, ezért ne is számolj potya haszonnal!
- De mégis, mi ez a Legendák Völgye? - valami gyanakvás-féle kezd kialakulni benned. A gyomrod lassan összeszorul.
- Majd megtudod, barátom. Majd megtudod - mondja a Techila, és faképnél hagy.
(11. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Észreveszel egy nekrofunt. A helyiek arról pletykálnak, hogy Borax összegyűjti a seregét.
tk 11 1230 | többszemélyes kaland 11 1230 |
vv 11 277 277 | elmormolod a 11. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 282 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. Gyógyulsz (+4 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kígyópengével megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 818 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (28 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Zarknod szemével néhányszor épp csak megérinted a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 279 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 50 életpontot sebeztél. A manaelementál csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Kígyópengével végigvagdosod a manaelementál testét. (7 támadással 867 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (56 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Zarknod szemével párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 282 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (42 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 3033, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
szk 274 255 | keresed a 274. szörnyet a 255. szörnyet |
h 1602 27 50 | használod az 1602. tárgyat |
le 822 817 | leveszed/lerakod a 822. tárgyat a 817. tárgyat |
kf 821 1695 511 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1695. tárggyal az 511. tárgyat |
tv | támadó/véd. varázslat |
tv 146 266 353 | támadó/véd. varázslat a 146. varázslatot a 266. varázslatot a 353. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
hu 265 310 | hulladék: 265 310 |
in 1808 332 479 | leírod az 1808. kalandozónak a 332. szörnyet a 479. tárgyat |
in 1808 334 483 | leírod az 1808. kalandozónak a 334. szörnyet a 483. tárgyat |
in 1808 337 489 | leírod az 1808. kalandozónak a 337. szörnyet a 489. tárgyat |
in 1808 340 504 | leírod az 1808. kalandozónak a 340. szörnyet az 504. tárgyat |
in 1808 398 511 | leírod az 1808. kalandozónak a 398. szörnyet az 511. tárgyat |
in 1808 402 573 | leírod az 1808. kalandozónak a 402. szörnyet az 573. tárgyat |
in 1808 403 574 | leírod az 1808. kalandozónak a 403. szörnyet az 574. tárgyat |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 6. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 7 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 7 pontért |
TÜNDÖKLŐ GRIFF (466. SZÖRNY) Ha a bo'adhun birodalom magasabban fekvő tájain jársz, és a fejed fölött megcsillan valamin egy kósza napsugár, ráadásul olyan szerencsétlenül, hogy a fény teljesen elvakít, kilencvenkilenc százalék, hogy az nem a véletlen műve. Sokkal valószínűbb, hogy egy tündöklő griff szemelt ki a következő áldozatának. Testének minden pontját tükörfényes tollak fedik, melyeket képes tudatosan úgy borzolni, hogy az arról visszaverődő fény jelentősen csökkentse az ellenfél esélyeit. Hosszú csőrével a legkeményebb páncélt is képes tönkretenni, és kihámozni a benne rejlő potenciális eledelt. Páncélszerű tollazatáról a vágófegyverek támadása ártatlanul visszapattan. |
TARANTULAKAROM (887. TÁRGY) Elpusztítva a hótarantulát, kimetszheted karmát. Vajon mire lehet jó? Nos, a tarantulák lábai tökéletesen megtapadnak még a legsimább felületen is, könnyedén mászkálnak fejjel lefelé még a síkos jéggel borított sziklának is. Kapizsgálod már...? |
RUBIN GÓLIÁT (473. SZÖRNY) Méretei iszonyatosak, bőre mindenhol élénkvörös, mint a rubin drágakő. Kézfeje tűhegyes karmokban végződik, kopasz fejének két oldalán kisebb szarvak ékeskednek. Karjai izmoktól dagadnak, akár a legnehezebb sziklát is meg tudnák mozdítani. Régóta élnek rubin góliátok a bo'adhun birodalom vidékén, eleinte békességben, majd a barbár népek hódító viselkedése megzavarta lelki békéjük egyensúlyát. Mikor a bo'adhunok el akarták őket kergetni a környező hegyekből, fellázadtak, és testi erőfölényükre ráébredve megvédték területüket. Azóta is bizalmatlanok mindenkivel, sok-sok évszázadot átívelő életük alatt az apró népben rejlő gonoszságot sosem tudják elfelejteni. Ütőfegyverrel legyőzésükre indulni esztelenség. |
Erő: | 71 (108) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 68 (98) | Támadás: | 77 (80) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 69 (86) | Védekezés: | 140 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 75/125 év |
Egészség: | 67 (94) | Életpont: | 1432/1259 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 70 (85) | Varázspont: | 3182/939 | Pénz: | 6042 arany | Kép. pont: | 95 |
Tudatpont: | 37/0 | Pszi pont: | 366/4 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 332 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 17 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 32 |
vágófegyverek: | 45 | ütőfegyverek: | * 41 | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | 41 |
Feltételes fegyverváltás: kígyópenge (#955) (150%) << Daramoula pálcája (#950) (200%) << bronz taider (#641) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24 | 2. nyomkövetés: | 152 | 3. mászás: | 30 |
4. csapdakészítés: | 35 | 5. csapdaészlelés: | 27 | 6. gyógyítás: | 62 |
7. titkosírás: | 10 | 8. felderítés: | 39 | 9. szörnyidomítás: | 14 |
10. teológia: | 265 (+1) | 11. taumaturgia: | 117 | 12. szerencsejáték: | 9 |
13. versengés: | 29 | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 77 (-2) | 17. pszi: | 35 | 18. zárnyitás: | 35 |
19. vadászat: | 10 (-2) | 20. vitalitás: | 8 | 21. bányászat: | 47 |
22. úszás: | 10 | 23. főzés: | 29 | 24. csapatmunka: | 4 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 83 | |||
9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 2(3) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
ősi szellem (#422), massza (#217), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), Raia angyala (#333), Raia szent lovagja (#239), bűbájlidérc (#761), ezerszemű bestia (#288), márvány sárkány (#328), Sötétség Hercege (#296), manaelementál (#290), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
törpe (#3), férfiak (#998), éjfattyak (#9096), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 210 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) |
Symulf rúnája (#182) | erőpajzs III (#127) | tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem (#165) |
esszenciavédelem 2 (#188) | varázsenergia (#161) | mágikus ütés (#147) | hadiszerencse III (#59) |
a lélek védelme (#57) | az elme hatalma (#123) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
35. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
bo'adhun csapás (#266), jégvihar (#353) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | teljes őrület (#118) | >> | lidércsikoly (#7082) | |
jégvihar (#353) | >> | Techiulan (#400) | jégvihar (#353) | >> | manaelementál (#290) | |
jégvihar (#353) | >> | 40. szintű lényekre | pajzszúzás (#251) | >> | sziklaelementál (#437) | |
pajzszúzás (#251) | >> | zseléféreg (#453) | pajzszúzás (#251) | >> | lidérctűz (#457) | |
pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | fürgülés (#92) | >> | tleikan behemót (#511) | |
fürgülés (#92) | >> | vastagbőrű mutak (#442) | elnyelés (#236) | >> | Techiulan (#400) | |
agytaposás (#180) | >> | lidércsikoly (#7082) | tompítás (#40) | >> | Sheran avatárja (#384) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | Notermanthi báró (#323) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
2.) A pusztában kóborló, neves szörnyek legyőzése az igazi kihívás. Ölj meg tizet! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | Huddens elixírje (#830) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 11 | kaja (#2) | |||
3 | kőszem (#304) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 5 | sárkánypikkely (#292) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
2 | szögletes kő (#17) | 1 | tükör (#43) | 1 | vámpírfog (#1221) | |||
17 | víz (#27) | 5 | jégkristály (#593) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
232 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
2 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | kavadu iszák (#25) | |||
34 | madártoll (#112) | 1 | mithril (#352) | 3 | tarantulakarom (#887) | |||
5 | ugh méreg (#166) | 1 | vízionár szem (#102) | 1 | vortex talizmán (#812) |