Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 5. 9h:54' EZ A 542. JÁTÉKHETED, 542. FORDULÓD 543. játékheted kezdete: dec. 11. A következő fordulódat legkorábbana 543. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3849 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával gyilkos csapást mérve bezúzod a halálmadár testét. (1 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével alaposan megvágod a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Csőrével a halálmadár nem tudott megsebezni. A halálmadár karmai majdnem eltalálnak! A halálmadár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 418 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 161. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 224. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 209. varázslatot az 53. varázslatot a 164. varázslatot |
* 6. KP: | leveszed/lerakod a 956. tárgyat az 511. tárgyat a 373. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 895. tárgyat a 608. tárggyal az 1121. tárgyat |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 971. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 22. varázslatot |
* 10. KP: | visszadátumozás kérelem |
le 866 | leveszed/lerakod a 866. tárgyat |
kf 867 822 | kézbeveszed/felveszed a 867. tárgyat a 822. tárggyal |
h 1168 6 | használod az 1168. tárgyat |
vv 70 73 73 | elmormolod a 70. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
v 96 187 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[187,60] Épületek tűnnek fel.
be 631 3 | bemész a 631. épületbe |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Hátasodon rohamozol. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló hosszú szakállát. (2 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megcsapod az őrült varázsló testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 madártoll és egy fokhagyma. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 27, gyógyulás: 65, összesen: +38 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[242,47] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy veszett gorilla. Itt csata lesz.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 642 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a veszett gorilla csapzott bundáját. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a veszett gorilla testét. (7 támadással 812 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Transzformálsz! (+81 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megvagdalod a veszett gorilla fejét. (3 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) A veszett gorilla Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a veszett gorilla, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) A veszett gorilla összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10959 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1997, sebződés: 156, gyógyulás: 217, összesen: +61 ÉP}
h 1268 748 | használod az 1268. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 642 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 82 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a szárnyaló halál testét. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra rontasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a szárnyaló halál bőrszárnyát. (7 támadással 790 életpontot sebezve.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével kissé megkarcolod a szárnyaló halál testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 124 életpontot sebeztél. A szárnyaló halál belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A szárnyaló halál farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szárnyaló halál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11820 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1948, sebződés: 193, gyógyulás: 6, összesen: -187 ÉP}
h 697 1400 | használod a 697. tárgyat |
h 1269 | használod az 1269. tárgyat |
v 21 36 | elmormolod a 21. varázslatot |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod életpajzs varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 642 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ez mellément. A lény zöld felhőt fúj rád. Borzalmas rosszullét fog el. (171 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra rontasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal párszor kilyukasztod a testzabáló pikkelytestét. (7 támadással 785 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Transzformálsz! (+78 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a testzabáló kígyózó farkát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. 158 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A testzabáló feléd harap, de sikertelenül. A testzabáló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11038 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1566, sebződés: 329, gyógyulás: 194, összesen: -135 ÉP}
(Továbbmész...) [244,45] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios híveié.
(Feltételes támadás:) Egy animált korall! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 449 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ez mellément. Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed az animált korall testét. (7 támadással 701 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Transzformálsz! (+70 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével végigvagdosod az animált korall egyik csápját. (5 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Csápjaival az animált korall lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 105 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az animált korall porózus testét. (3 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Nitmák pengével épp hogy megvágod az animált korall testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 46 életpontot sebeztél. Csápjaival az animált korall lecsap a bal karodra. (3 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az animált korall összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12553 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1884, sebződés: 167, gyógyulás: 288, összesen: +121 ÉP}
(Továbbmész...) [245,44] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Ráismersz a lényre. Egy greén örvény. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy armageddon varázslattal köszöntöd a másikat. 732 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 423 életpontot vesztettél. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 51 életpontot vesztettél. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 47 életpontot vesztettél. A greén örvény összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
7810 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 732, sebződés: 521, gyógyulás: 4, összesen: -517 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra ugrasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (7 támadással 800 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+161 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a szellemdarázs fejét. (5 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) A szellemdarázs farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 189 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szellemdarázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 ro'galhal lánc (ld. enc.). 9099 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1471, sebződés: 189, gyógyulás: 244, összesen: +55 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét ülnök sötét bőrét. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra támadsz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sötét ülnök fejét. (7 támadással 804 életpontot sebezve.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megvagdalod a sötét ülnök bal karját. (5 támadással 359 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 201 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a sötét ülnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Teriád karddal végigvagdosod a sötét ülnök jobb lábát. (3 támadással 319 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a sötét ülnök bal lábát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 51 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 169 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 angyalok gyűrűje. 12980 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1956, sebződés: 513, gyógyulás: 6, összesen: -507 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 642 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 105 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kreiton idéző bal oldalát. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a kreiton idéző testét. (7 támadással 663 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kreiton idéző testét. (5 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A kreiton idéző csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13513 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2002, sebződés: 201, gyógyulás: 203, összesen: +2 ÉP}
im 2 | imádkozol |
m 3 2 1 | mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 321 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gothag döglidérc testét. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rontasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gothag döglidérc testét. (7 támadással 774 életpontot sebezve.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével végigvagdosod a gothag döglidérc jobb lábát. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a gothag döglidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A gothag döglidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 11583 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1783, sebződés: 67, gyógyulás: 8, összesen: -59 ÉP}
(Továbbmész...) [247,45] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Utad során felfedezel egy ősi rúnatornyot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Viza EtDran orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Találsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Hunyorogva nézed a föléd magasodó rúnatorony falait, míg meg nem pillantod az apró mélyedéseket, melyekbe kapaszkodva elkezdhetsz mászni. Többször az élet-halál küszöbén csüngsz alá a homorú falakról. Hálát adsz az isteneknek, amikor sikeresen felérsz a tetőre. Az ősi rúnatorony tetejéről messzire ellátni, Ghalla alant elterülő tájaira. Biztosnak tűnik, hogy réges-régen őrhelyként használták ezt a helyet. Majdhogynem összepiszkítod magad félelmedben, amikor nagy robajjal beszakad alattad az ősi rúnatorony teteje. Egy nagyobb csarnokba zuhansz, ahol egy szörny ront neked. Egy elemi pulzátor!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 13 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor farkát. (6 támadással 322 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az elemi pulzátor furcsa alakját. (7 támadással 776 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megvagdalod az elemi pulzátor szárnyas testét. (5 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 70 életpontot sebeztél. Az elemi pulzátor csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-11 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 9037 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1526, sebződés: 83, gyógyulás: 236, összesen: +153 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 321 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan házőrző bal oldalát. (6 támadással 312 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tleikan házőrző testét. (7 támadással 780 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a tleikan házőrző testét. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Végighúz rajtad a tleikan házőrző a csápjával. (1 támadástól 142 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 174 életpontot vesztesz.) Teriád karddal végigvagdosod a tleikan házőrző jobb oldalát. (5 támadással 539 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a tleikan házőrző testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tleikan házőrző csápja lecsap a bal karodra. (1 támadástól 177 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 174 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12325 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2388, sebződés: 667, gyógyulás: 361, összesen: -306 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy armageddon. 695 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tleikan behemót nyakát. (6 támadással 249 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (52 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra támadsz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal néhányszor megcsapod a tleikan behemót jókora fejét. (7 támadással 611 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével végigvagdosod a tleikan behemót testét. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A tleikan behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 351 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan behemót testét. (6 támadással 528 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a tleikan behemót jókora fejét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a tleikan behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 322 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12980 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2418, sebződés: 725, gyógyulás: 305, összesen: -420 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy armageddon varázslatot dobsz ellenfeledre. 733 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 44 életpontot vesztettél. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A greén örvény még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
7810 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 733, sebződés: 44, gyógyulás: 4, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [248,44] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy greén örvény. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy armageddon varázslat. 770 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. A greén örvény összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
7810 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 770, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 642 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés totemblarg tüskéjét. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-43 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra rontasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (6 támadással 643 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével kicsit megvágod a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 63 életpontot sebeztél. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 119 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-46 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP] 10325 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1738, sebződés: 210, gyógyulás: 152, összesen: -58 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 642 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan ölőművész bal lábát. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (77 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra támadsz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal párszor kilyukasztod a tleikan ölőművész jobb lábát. (7 támadással 749 életpontot sebezve.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megvagdalod a tleikan ölőművész rusnya testét. (5 támadással 342 életpontot sebezve.) A tleikan ölőművész néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 328 életpontot vesztesz.) Teriád karddal kissé megkarcolgatod a tleikan ölőművész jobb lábát. (2 támadással 204 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a tleikan ölőművész testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 323 életpontot vesztesz.) Kritikus az ütés! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13530 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2301, sebződés: 728, gyógyulás: 6, összesen: -722 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 642 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a kreiton lich bal oldalát. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra támadsz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a kreiton lich bal lábát. (7 támadással 778 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a kreiton lich jobb karját. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A kreiton lich csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 108 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. 232 életpontot vesztettél. Teriád karddal megkarcolod a kreiton lich testét. (1 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nitmák pengével súrolod a kreiton lich jobb karját. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kreiton lich csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Vitalitásod védelmez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 107 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. 111 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16841 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2286, sebződés: 677, gyógyulás: 276, összesen: -401 ÉP}
v 198 259 64 | elmormolod a 198. varázslatot |
[259,64] A terep változik: ismét síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Két ősi birodalom, az Esthar Császárság és a bo'adhun barbárok birodalmának képzeletbeli határvonalán jársz.
be 625 | bemész a 625. épületbe |
f 750 | kísérletezel a 750. tárggyal |
f 760 772 780 | kísérletezel a 760. tárggyal a 772. tárggyal a 780. tárggyal |
kt 760 772 780 | elkészíted a 760. tárgyat (772 darabot) |
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 642 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés totemblarg testét. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-32 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra rohansz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a tüskés totemblarg egyik lábát. (6 támadással 670 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével kissé megkarcolod a tüskés totemblarg egyik lábát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tüskés totemblarg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-9 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] 10325 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1698, sebződés: 168, gyógyulás: 158, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [257,65] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi rúnatornyot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Felnézel az ősi rúnatorony föléd terebélyesedő formáira, veszel egy mély levegőt, és mászni kezdesz felfelé. Többször az élet-halál küszöbén csüngsz alá a homorú falakról. Hálát adsz az isteneknek, amikor sikeresen felérsz a tetőre. Az ősi rúnatorony tetejéről messzire ellátni, Ghalla alant elterülő tájaira. Biztosnak tűnik, hogy réges-régen őrhelyként használták ezt a helyet. Majdhogynem összepiszkítod magad félelmedben, amikor nagy robajjal beszakad alattad az ősi rúnatorony teteje. Egy nagyobb csarnokba zuhansz, ahol egy szörny ront neked. Egy elemi pulzátor!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 13 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor jobb oldalát. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod az elemi pulzátor bal szárnyát. (7 támadással 768 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével végigvagdosod az elemi pulzátor testét. (5 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-13 TVP). Nyelvét az elemi pulzátor feléd löki, de eredménytelenül. Az elemi pulzátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 9037 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1498, sebződés: 64, gyógyulás: 233, összesen: +169 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton bűvölő testét. (6 támadással 327 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (7 támadással 798 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+160 életerő). Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével megvagdalod a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (5 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Csápjaival a kreiton bűvölő lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-17 TVP). Teriád karddal végigvagdosod a kreiton bűvölő testét. (4 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a kreiton bűvölő nyakát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 66 életpontot sebeztél. Csápjaival a kreiton bűvölő csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-12 TVP). A kreiton bűvölő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12503 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2050, sebződés: 94, gyógyulás: 342, összesen: +248 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 642 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 107 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton idéző testét. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kreiton idéző testét. (7 támadással 651 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a kreiton idéző bal oldalát. (5 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A kreiton idéző csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal néhányszor súrolod a kreiton idéző egyik csápját. (2 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a kreiton idéző szellemalakját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Csápjaival a kreiton idéző lecsap a bal karodra. (2 támadástól 225 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kreiton idéző száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 kreiton fókusz. 13513 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2098, sebződés: 458, gyógyulás: 249, összesen: -209 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 642 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kettéroppantó fejét. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Hátasodon rohamozol. Teriád karddal párszor kilyukasztod a kettéroppantó irtózatos combját. (7 támadással 766 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Hátasodon rohamozol. Nitmák pengével végigvagdosod a kettéroppantó bal oldalát. (4 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). A kettéroppantó Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A kettéroppantó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11325 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2022, sebződés: 233, gyógyulás: 219, összesen: -14 ÉP}
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 351. szörnyet a 360. szörnyet a 361. szörnyet |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 895. tárgyat a 608. tárgyat az 1121. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat az 511. tárggyal a 373. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
* 6. BP: | energia fejlesztése 3 |
RO'GALHAL LÁNC (763. TÁRGY) A ro'galhalok, a bo'adhunok törzsfői élet és halál urai. Ha valaki ellentmond neki, joga van ott, a helyszínen megfojtani törzsfői láncával. A törzsfők általában a hatalmas testű to'aghanok közül kerülnek ki, fizikai erejük azonban nem elegendő a hatalom megtartására - szükségük van a sámánok támogatására. |
MAFFIÓZÓ (298. SZÖRNY) Ennek a teremtménynek a láttán az első kérdés, ami megfogalmazódik benned: hogyan kerülhetett egy "békés" városba egy ilyen förtelmesen gonosz teremtmény? Mialatt ez a gondolat végigfut az agyadon, alaposabban is szemügyre veszed, miközben lassan-lassan rettegés költözik a szívedbe. A lény egész testét árnyékköpenybe burkolja, ez alól csak néhol tűnik ki egy-egy forradás. Fegyvere egy nagyhatalmú purifikálókard, az övéből egy moa stuki kandikál ki. Csak úgy árad felőle a színtiszta gonoszság. Ez a lény csakis a pokol lakója lehet, s szabad akaratából nem is jöhetett Ghallára, csak ha valaki megidézte (pl. egy KT). Emiatt csak mágikus fegyverrel sebezhető, s mint magát a megtestesült gonoszt, antimágikus aura övezi. Végezni velük ezen a síkon szinte lehetetlen, ha fizikai testük megsemmisülne, visszakerülnek saját síkjukra. A MAFFIÓZÓ holmi kalandozókkal vagy szörnyekkel nem foglalkozik, ezen a világon számára csak egyetlen méltó ellenfél akad, a védőnővér. Emiatt a lényre kiadott BA parancsnak semmi értelme, a T paranccsal esetleg megtámadhatod, de ebben az esetben mindenképpen legyen nálad egy deus ex machina! |
LÁVATÓ (595. TEREPTÁRGY) A Sötét Földön gyakoriak a repedések, amelyeken keresztül izzó láva bugyog fel a mélyből. Nyilvánvalóan érdemes nagy ívben elkerülnöd ezt az izzóan forró tüneményt, különösen, mert a lávató környékén gyakran tartózkodnak Thargodanok, akik szórakozásból visítozó mópatokat vagy más rabszolgákat dobálnak a lávatóba, hogy röhögve szemléljék, amint áldozatuk elég. |
BŰVÖS LANT (509. TÁRGY) A bűvös lantból a hozzáértő kezek mesés dallamokat képesek előcsalogatni. Nem csoda, hogy a legsikeresebb bárdok a bűvös lant "húrjai közül kerülnek ki." Ha a H 509 paranccsal, a bűvös lanttal muzsikálsz, zene szakértelmed 25%-al jobban fejlődik, és ha az előadást a városban tartod, sokkal nagyobb sikerre számíthatsz, mint egyébként. A bűvös lant használatához min. 10-es zene szakértelem szükséges. |
Erő: | 72 (100) | Szint: | 50 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 74 (84) | Támadás: | 74 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 73 (81) | Védekezés: | 117 (125) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/44 év |
Egészség: | 73 (83) | Életpont: | 1358/1568 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 72 (83) | Varázspont: | 2956/1053 | Pénz: | 8280 arany | Kép. pont: | 23 |
Tudatpont: | 21/8 | Pszi pont: | 413/282 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 148 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 29 |
vágófegyverek: | 48 (+1) | ütőfegyverek: | 35 | lőfegyverek: | 9 |
dobófegyverek: | 40 |
Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) (200%) << teriád kard (#1284) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 40 | 2. nyomkövetés: | 151 | 3. mászás: | 33 (+1) |
4. csapdakészítés: | 37 | 5. csapdaészlelés: | 25 | 6. gyógyítás: | 93 |
7. titkosírás: | 31 | 8. felderítés: | 35 | 9. szörnyidomítás: | 14 |
10. teológia: | 203 (+1) | 11. taumaturgia: | 145 | 12. szerencsejáték: | 5 |
13. versengés: | 18 | 14. zene: | 12 | 15. szörnyismeret: | 49 |
16. pszi: | 40 | 17. zárnyitás: | 2 | 18. vadászat: | 11 |
19. vitalitás: | 5 | 20. bányászat: | 40 | 21. úszás: | 17 |
22. főzés: | 11 (+1) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 160 | |||
3. védekezés: 4 | 11. kincskeresés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 60 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 90 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 30 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), szintszívó lények (#9097), magnetikus praglonc (#200), lidércúr (#252), öregedést okozó lények (#9095), Rém (#315), bűbájlidérc (#761), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), animált korall (#445) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
mösze uralkodó (#789), bűbájlidérc (#761), elmeszonda (#487), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 190 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (106,21,3) |
varázsenergia (#161) | villámmágia (#227) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
égető tekintet (#164) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), tűzgolyó (#155), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
energiaspirál (#232) | >> | halálhozó (#419) | direkt kontaktus I (#121) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
izomernyesztés (#33) | >> | dübörgő bahrot (#479) | armageddon (#218) | >> | tleikan behemót (#511) | |
puha ütés (#60) | >> | púpos zsokarg (#451) | puha ütés (#60) | >> | tleikan hadúr (#509) | |
puha ütés (#60) | >> | szellemdarázs (#481) | puha ütés (#60) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | armageddon (#218) | >> | Éjvadász (#502) | |
puha ütés (#60) | >> | elemi pulzátor (#440) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
armageddon (#218) | >> | Dreighatran (#523) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
menekülés (#212) | >> | Chara-din hívők (#987) | menekülés (#212) | >> | Dornodon hívők (#992) | |
menekülés (#212) | >> | Leah hívők (#991) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szabadítsd meg kalandozótársaidat legalább 5 szopókőtől! |
2.) Világunkat ocsmány fekélyek borítják, amelyek eltávolítására rajtunk kívül sajnos senki sem vállalkozik. Semmisíts meg tíz fekélyes hernyót! (számláló: 0) |
3.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 24 élőholt, 12 vadász, 7 nagymester, 8 parafenomén, 6 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | borkonyó bibe (#312) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | esthari rubin (#748) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fáklya (#36) | |||
1 | fűszerkeverék (#1170) | 12 | kaja (#2) | 4 | lótuszvirág (#447) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | ragasztó (#83) | 1 | remák szív (#264) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | spiritusz (#170) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
13 | arany (#50) | 2 | dlathog kőzet (#829) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
2 | fokhagyma (#403) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kreiton fókusz (#853) | |||
10 | madártoll (#112) | 2 | raaba-gumó (#936) | 1 | ro'galhal lánc (#763) | |||
5 | szent jogar (#150) | 1 | tüske (#22) | 1 | xirnox szív (#213) |