53. forduló, 55. forduló, Black Pitt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 30. 22h:30'
EZ A 65. JÁTÉKHETED, 54. FORDULÓD
66. játékheted kezdete: jún. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4430
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

BLACK PITT KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,22] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+6 varázspont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 187.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 4 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

f 128 kísérletezel a 128. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Lázasan töröd a fejed... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz sallank nyilat. (ld. enc.) 21 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Friss árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 177.]

f 108 kísérletezel a 108. tárggyal
Sajnos nincs nálad nyílvessző. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[73,21] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Észreveszel egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vadtroll közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a vadtroll nyakát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a vadtroll bal karját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a vadtroll testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vadtroll néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-5 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy emberevő. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd az emberevő jobb vállát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az emberevő bal vállát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 9 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az emberevő jobb lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az emberevő néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 9 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ.

(Továbbmész...) [73,20] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Jerome. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a Jerome testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Elszántan a másikra rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Jerome fejét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a Jerome bal hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a Jerome végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Jerome, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Jerome bal első lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a Jerome jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a Jerome ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A Jerome még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 8 csepp rákfatty váladékot. Messze hajítod a vacak kis halálmadár trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Jerome trófeát. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+25 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+27 életerő.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ.

(Továbbmész...) [72,19] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Baltás Bödön, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy móleon. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a móleon fémes gerincét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a móleon testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a móleon hosszú mandibuláját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a móleon fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A móleon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. 74 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. [120 pontot használtál fel, van még 57.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[72,18] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy móleon. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a móleon fémes gerincét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a móleon testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a móleon hosszú mandibuláját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. 74 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ.

(Továbbmész...) [72,17] Még mindig hegyvidéken vagy. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Zuhant a bunkó és ütött jó nagyot, gaz ellenfeled a quwarg most már halott. <Vasalt Bunkók> " Találsz egy olvasztókemencét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Leanan, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy világítótornyot. Utad során felfedezel egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Hazugság, tömegmanipuláció, felsőbb érdekek, szenvedés, mocsok: HÁBORÚ. - DM " Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bibircsók-óriás. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a bibircsók-óriás fejét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (4 életpontot vesztettél.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás rávág a derekadra. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az iszonyatos erejű csapás szétzúzta a bal kezedben, védekezésre emelt tárgyat! Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a bibircsók-óriás jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. Magad mögé lököd a pitiáner szeppent rákfatty trófeát, és diadalmasan beszerzel egy bibircsók-óriás trófeát. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Hinni abban kell, ami még nincs, hogy legyen! - DM " Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kör közepén állok, körbe vesznek jó barátok... Tour-Mix, Ördögi Kör "
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ.

(Továbbmész...) [72,16] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vadtroll közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a vadtroll testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vadtroll jobb lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vadtroll csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-5 életpont). A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. [57 pontot használtál fel, van még 0.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

gyk 127 50 gyakorolsz a 127. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

gyk 127 50 gyakorolsz a 127. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

gyk 127 50 gyakorolsz a 127. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Szemed csillog, ahogy az emberi elmével, a végtelen univerzummal és a létezés bonyolultságával kapcsolatos dolgokon gondolkozol. Hamarosan valami ISZONYÚAN jó dolog tárul fel előtted végtelen mélységeiben! Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól hadviselt harcos helyett kemény kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +4 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 194 pontot. A következő körben tehát 193 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SALLANK NYÍL (129. TÁRGY)
Ha egy fanyíl végére egy csepp ragasztóval egy sallank karmot erősítesz, fémhegyű sallank nyilat kapsz, amelyet a hosszú íjhoz használhatsz lövedékként (a KF 111 129 paranccsal). A sallank nyíl sebzése 2d8+2, készítése 3 pontba kerül. Sallank nyilat természetesen csak akkor készíthetsz, ha van már nálad hosszú íj.

VADTROLL (70. SZÖRNY)
A vadtroll cseppet sem hasonlít az izomkolosszus, szende, intelligens (??) troll kalandozókra. Az ő bőre ragyás, zöld, hajlott háttal jár, hosszú fogai és még hosszabb karmai vannak. Bár kinézetre elég nyápic, jóval több erő lakozik benne, mint az "elsatnyult szelíd trollokban". A kapott sebzéseket fenomenális iramban regenerálja vissza, ezért nem könnyű elbánni vele. Állítólag a tűz a legjobb módja az elpusztításuknak.

JEROME (956. SZÖRNY)
Ámulva bámulsz erre a láthatóan öreg rákfattyra, aki nem tűnik túlzottan szeppentnek. Igen, látod, hogy egy remete, vagyis Jerome, a remete áll előtted. Az is látszik, hogy nem szereti, sőt UTÁLJA, ha zaklatják. A legendák szerint már akkor is a hegyekben élt, amikor még Toborzásgátló Vlagyimir ifjú kalandozóként járta a rónákat, s talán még neki is meggyűlt vele jópárszor a baja. Ha harcba szállsz Jeroméval, fel kell kötnöd a nadrágodat.

BIBIRCSÓK-ÓRIÁS (120. SZÖRNY)
A bibircsók-óriás a vadtrollnál nagyobb, szőrös-ragyás primitív humanoid teremtmény. Távolról nagyobb köveket dobál ellenfelére, majd közel rohanva, bunkójával péppé veri azt. Hatalmas csapásaival előfordulhat, ha elég nagyot sebez, hogy bezúzza pajzsodat, sisakodat, páncélodat vagy bal kézben tartott másodlagos fegyveredet. Minden fegyver egyformán hatékony ellene, csak győzzed leverni tengersok életpontját. Ha megölöd, érdemes kőkéssel nekiesni az irhájának, mert a bőrbe bevarrva sokszor aranyat találhatsz.

KARAKTERLAP

Black Pitt, egy kopasz, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr követője vagy. Ez az 54. fordulód.

Erő: 23 (25) Szint: 12 Merészség: 6/6 Magasság: 119 cm
IQ: 14 Támadás: 13 Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 8 Menekülés: 30 % Életkor: 65/65 év
Egészség: 18 Életpont: 179/153 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 13 (14) Varázspont: 33/6 Pénz: 155 arany Kép. pont: 8
Eddig összesen 224 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 789 TP-t kaptál. Jelenleg 26 017 TP-d van. A következő szinthez még 6 983 TP szükséges. Trófeáid: bibircsók-óriás, dombi yeti, Jerome. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 11 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 12 lőfegyverek: 8

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << csontszurony (#12) << szöges bunkó (#8)
72,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 681 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 10 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 1 5. gyógyítás: 24 6. felderítés: 1
7. teológia: 1 8. zene: 1 9. szörnyismeret: 1
10. vadászat: 2 11. bányászat: 11 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
mászol max. 40 TVP-ért

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy grifftojást.
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 15, 53.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 kis bőrpajzs (#45) 2 mászókarom (#78) 2 * rézsisak (#72)
1 * rőtmanó kacagány (#714)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 csontkés (#11) 1 csontszurony (#12)
1 hosszú íj (#111) 10 * kerek kő (#19) 1 kőhegyű lándzsa (#7)
2 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127) 1 * parittya (#18)
1 * szöges bunkó (#8) 24 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 3 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 6 kaja (#2) 2 kötél (#92)
1 + tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
1 huhogó bibe (#332) [benne 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 1]
3 uzbány csőr (#169) [bennük 4 csepp ugh méreg (#166), fér még: 32]
2 vizestömlő (#3) [bennük 19 korty víz (#27), fér még: 21]
2 zöld üveg (#82) [bennük 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 34]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 4 álompor (#396) 6 aurach fog (#657)
1 dözmöng szív (#122) 12 drótszőr (#37) 3 evaporőr háj (#105)
3 fekete gyöngy (#99) 3 fémrúd (#104) 1 gyíkfű (#201)
3 gyöngymangó (#135) 1 kavadu lebeny (#24) 1 királygyík bőr (#44)
2 lapkorong (#80) 1 lapockacsont (#33) 32 madártoll (#112)
8 óndarab (#85) 3 ormánygőte csont (#21) 16 pirkit (#153)
8 rézdarab (#70) 37 sallank karom (#128) 7 smirglilevél (#29)
1 sünmedve tüske (#14) 5 szárnyas hernyó (#69) 1 szuperkötél (#209)
1 vadász tatu bőr (#15) 2 varányszem (#30) 1 vasérc (#152)

Összsúly: 68.04 kg Megterheltség: 113%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 91 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 1 kőkalapács (#13) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 arany (#50) 2 fémrúd (#104) 7 óndarab (#85)
8 rákfatty váladék (#333)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74
15
16
17
18
19
20
21
22
23
(72,16) világítótorony (#156), vadtroll (#70)
(72,17) olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely, bibircsók-óriás (#120)
(72,18) móleon (#68), világítótorony (#156), érclelőhely
(72,19) világítótorony (#156), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), móleon (#68)
(73,20) 50. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely, Jerome (#956)
(73,21) Tharr oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, vadtrollok (#70), emberevő (#119)

Üzenet küldése a karakternek