Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 12. 15h:33' EZ A 538. JÁTÉKHETED, 538. FORDULÓD 539. játékheted kezdete: dec. 16. A következő fordulódat legkorábbana 539. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2699 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 209. varázslatot a 177. varázslatot |
p 69 7 | használod a 69. pszi képességet |
kb 199 50 | kiveszel a bankból a 199. tárgyat (50 darabot) |
tv 268 106 266 | támadó/véd. varázslat a 268. varázslatot a 106. varázslatot a 266. varázslatot |
v 1 500 50 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 500 45 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
h 697 1400 | használod a 697. tárgyat |
v 198 260 64 | elmormolod a 198. varázslatot |
[260,64] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Határvidékre érkeztél. A terület fölött táborozó felhőkből könnyű megállapítani: innen délre húzódnak az árnybirodalom félhomályos vidékei. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Dred Hornwill orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy vortexmágus.
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 817 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védelmez.) Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus örvénylő köpenyét. (7 támadással 347 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Testedben buzog a kí-energia: képes vagy egy Pörölycsapás formájában kisütni. Ököllel párszor keményen megütöd a vortexmágus testét. (3 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Ököllel súrolod a vortexmágus testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védelmez.) A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10593 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-57 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1453, sebződés: 0, gyógyulás: 67, összesen: +67 ÉP}
kt 773 773 | elkészíted a 773. tárgyat (773 darabot) |
m 4 4 2 | mozogsz délre, délre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 865 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a gnomori rémszolga véreres karját. (7 támadással 391 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a gnomori rémszolga testét. (5 támadással 375 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). A gnomori rémszolga nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 331 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +67 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. {FM:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a gnomori rémszolga jobb vállát. (5 támadással 364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). A gnomori rémszolga újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 274 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +55 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. {FM:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a gnomori rémszolga testét. (5 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). A gnomori rémszolga újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 259 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +52 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. {HD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a gnomori rémszolga fejét. (4 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). A gnomori rémszolga kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 273 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +55 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A gnomori rémszolga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18107 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2641, sebződés: 1211, gyógyulás: 515, összesen: -696 ÉP}
(Továbbmész...) [260,66] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kristálypalotát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő árnygólem mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1483 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltalált téged. (77 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Készen állsz, hogy ellenfeledre lesújts egy Pörölycsapással. Ököllel néhányszor megcsapod az árnygólem testét. (8 támadással 600 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Ököllel párszor megpöccinted az árnygólem fejét. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Az árnygólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 252 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +51 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel párszor keményen megütöd az árnygólem nyakát. (6 támadással 478 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Ököllel csak érinted az árnygólem átlátszó hasát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az árnygólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 247 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +50 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Az árnygólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 mul tekercs (ld. enc.). 22482 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-57 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2794, sebződés: 576, gyógyulás: 372, összesen: -204 ÉP}
(Továbbmész...) [261,66] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy nekromanta kóborló volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.
m 2 4 3 | mozogsz keletre, délre, délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 1485 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a patás tanough rövid lábát. (7 támadással 366 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (58 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a patás tanough testét. (9 támadással 750 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Ököllel néhány helyen meghorzsolod a patás tanough fejét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyarával a patás tanough véres sebet ejt a bal karodon. (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +34 ÉP.) Egy hibás mozdulat, és máris a patás tanough belerúg a kezedbe! (1 támadástól 272 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +55 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13971 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2735, sebződés: 500, gyógyulás: 273, összesen: -227 ÉP}
(Továbbmész...) [262,67] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy patás tanough közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 1621 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a patás tanough nyakát. (7 támadással 364 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (71 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel többször eltalálod a patás tanough bal első lábát. (7 támadással 589 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a patás tanough rövid lábát. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). A patás tanough megtaszít agyarával. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) Egy jól irányzott rúgással a patás tanough hátrataszít. (1 támadástól 294 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +59 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Készen állsz, hogy ellenfeledre lesújts egy Pörölycsapással. Ököllel párszor megpöccinted a patás tanough jobb oldalát. (3 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Ököllel csak érinted a patás tanough bal hátsó lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyarával a patás tanough kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) Egy rúgást kapsz a jobb combodba. (1 támadástól 338 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +68 ÉP.) A patás tanough még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 lad tekercs (ld. enc.). 15394 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3136, sebződés: 864, gyógyulás: 399, összesen: -465 ÉP}
(Továbbmész...) [263,68] Továbbra is síkságon vagy. A messzi távolban egy árnypiramis gúlaformáit véled felfedezni. Annyira beleolvad a környezetébe, hogy mire egyet pislantasz, már el is tűnik a szemed elől. Lehet, hogy csak egy fáradtság szülte látomás volt? A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gnomori rémszolga. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 637 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a gnomori rémszolga testét. (7 támadással 373 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a gnomori rémszolga testét. (5 támadással 364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). A gnomori rémszolga nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 302 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +61 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. {HD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a gnomori rémszolga bal lábát. (5 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Nem sikerült a gnomori rémszolga ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 256 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +52 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. {HD:} Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted a gnomori rémszolga bal oldalát. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A gnomori rémszolga újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 285 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +57 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12801 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1858, sebződés: 901, gyógyulás: 347, összesen: -554 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 74 életpontot vesztettél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a Tobias Ak'radal jobb lábát. (7 támadással 193 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Testedben buzog a kí-energia: képes vagy egy Pörölycsapás formájában kisütni. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a Tobias Ak'radal fejét. (8 támadással 344 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a Tobias Ak'radal ősi páncélját. (6 támadással 133 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Tobias Ak'radal minden csapását hárítanod. (2 támadástól 298 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +60 ÉP.) Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel párszor megpöccinted a Tobias Ak'radal ősi páncélját. (8 támadással 342 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a Tobias Ak'radal bal oldalát. (6 támadással 133 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Tobias Ak'radal minden csapását hárítanod. (2 támadástól 249 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +50 ÉP.) Ököllel többször eltalálod a Tobias Ak'radal jobb vállát. (8 támadással 350 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a Tobias Ak'radal testét. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) A Tobias Ak'radal támadásai összeszabdalják a lábaidat! (2 támadástól 452 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +91 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megújítod az áldomás varázslatot. [-57 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1633, sebződés: 1073, gyógyulás: 207, összesen: -866 ÉP}
m 3 3 5 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 793 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a gnomori rémszolga testét. (7 támadással 365 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {HD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a gnomori rémszolga testét. (5 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). A gnomori rémszolga kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 251 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +51 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. {FM:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a gnomori rémszolga testét. (5 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). A gnomori rémszolga pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 244 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +49 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1903, sebződés: 534, gyógyulás: 256, összesen: -278 ÉP}
(Továbbmész...) [265,70] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy nothar cserjét. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy árnygólem nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 1483 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A lény egy savdárdát dob rád. Jól célzott! (71 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Készen állsz, hogy ellenfeledre lesújts egy Pörölycsapással. Ököllel párszor keményen megütöd az árnygólem fejét. (8 támadással 628 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod az árnygólem árnyékos karját. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Az árnygólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 244 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +49 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd az árnygólem fejét. (5 támadással 386 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Ököllel megpöccinted az árnygólem nyakát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az árnygólem cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 446 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +90 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Az árnygólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22482 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-57 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2734, sebződés: 761, gyógyulás: 398, összesen: -363 ÉP}
(Továbbmész...) [264,71] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar őslich. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi hatás! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a varkaudar őslich bal oldalát. (7 támadással 389 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar őslich nyakát. (8 támadással 645 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod a varkaudar őslich testét. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 69 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! A varkaudar őslich csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-12 varázspont.) Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel néhányszor megcsapod a varkaudar őslich bal oldalát. (7 támadással 595 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Ököllel néhányszor épp csak megérinted a varkaudar őslich testét. (6 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 45 életpontot vesztettél. A varkaudar őslich néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-10 varázspont.) Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel néhányszor megcsapod a varkaudar őslich rothadó testét. (7 támadással 555 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Ököllel gyengén megütögeted a varkaudar őslich testét. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-12 varázspont.)
Készen állsz, hogy ellenfeledre lesújts egy Pörölycsapással. Ököllel többször eltalálod a varkaudar őslich testét. (7 támadással 570 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a varkaudar őslich rothadó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. A varkaudar őslich néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) A varkaudar őslich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 arx tekercs [arx tekercs ládikóba-> 100 arany, -2 ÉP]. 23260 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-57 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3503, sebződés: 485, gyógyulás: 704, összesen: +219 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
kre 124 80 3 | kreálsz a 124. tárggyal a 80. tárgyat (3 darabot) |
kre 124 334 1 | kreálsz a 124. tárggyal a 334. tárgyat (1 darabot) |
ftv 121 255 | felt. tám/véd. varázslat a 121. varázslatot a 255. szörnyet |
ft 580 583 579 | támadod az 580. szörnyet az 583. szörnyet az 579. szörnyet |
ft 576 581 582 | támadod az 576. szörnyet az 581. szörnyet az 582. szörnyet |
f 80 334 | kísérletezel a 80. tárggyal a 334. tárggyal |
h 473 | használod a 473. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1167. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 30 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért |
ÁRNYGÓLEM (586. SZÖRNY) Az árnygólemek Rüeumöeu, egy nagyhatalmú árnytündér mágus félig megalkotott teremtményei. A félig alkotás természetesen tudatos dolog volt, hogy az árnygólemek minél inkább átérezzék gazdáik két világ közötti vívódását. Mert amikor az árnytündérek megtagadták a Halál mivoltát, Leah átka egész életükre rányomta pecsétjét. Az árnygólemek feladata eredetileg az lett volna, hogy elűzze azokat a lényeket, melyeket Leah küldött azért, hogy átsegítse az árnytündéreket oda, ahová szerinte valók, vagyis az Árnyékvilágba. De miről ismerni fel, ki az akit a Halál Istene küldött? Épp ez az, amivel az árnygólemek is bajban vannak: ezért kizárásos alapon, minden idegent elpusztítanak. Szúrófegyverrel sebezhetetlenek. |
MUL TEKERCS (786. TÁRGY) Ez egy hihetetlenül ősi pergamentekercs. Óvatosan nyitod szét, de várakozásod ellenére, nem omlik porrá. Apró rúnákkal van teleróva, amelyeket nem értesz, a papír első sorában azonban három nagyobb betűt látsz, a mágusiskolában tanult jelekkel. Azt mondják, hogy "MUL". [Ez a tárgy nem adható át.] |
PATÁS TANOUGH (611. SZÖRNY) Egyes árnytündérek kedvenc hátasállata. Mármint a patás tanough azon példányai, amelyeket sikerül hosszú és keserves munkával megszelídíteni. Eddig ez az árnytündéreken kívül még senkinek nem sikerült, köszönhetően annak, hogy a patás tanough szintúgy két síkon létezik egyszerre. Leginkább egy törpemammutra emlékeztetnek, vérben úszó szemüket, hosszú kosszarvukat és éjsötét bőrüket leszámítva. De ez csak a nappali formájuk, a hiedelmek szerint éjszaka háromszor ekkorára nőnek, két lábra állnak, és az engedelmesség utolsó csírája is lefoszlik róluk. Ezen még az árnytündér mágia sem segít, gazdáik ilyenkor bezárják őket valahova, vagy csupán védőaurát vonnak maguk köré, és a Fortunára bízzák, mi legyen azokkal, akikkel a tanoughok ilyenkor találkoznak. Nem árt, ha felkészülsz rá, hogy ezen állatok szelídítetlen vagy átalakult mutációjával találkozol: hiszen könnyen előfordulhat, hogy némi futással tudod csak megóvni az életed. |
LAD TEKERCS (785. TÁRGY) Ez egy hihetetlenül ősi pergamentekercs. Óvatosan nyitod szét, de várakozásod ellenére, nem omlik porrá. Apró rúnákkal van teleróva, amelyeket nem értesz, a papír első sorában azonban három nagyobb betűt látsz, a mágusiskolában tanult jelekkel. Azt mondják, hogy "LAD". [Ez a tárgy nem adható át.] |
TOBIAS AK'RADAL (613. LÉNY) Az éjfatty vadászat magányos és rendkívül időigényes elfoglaltság. Erre az árnytündérek is hamar rájöttek, hiszen sokan a harcban legjáratosabb közül is hamar felhagytak a tl'urlang vadászattal. Tobias Ak'radal soha nem tett ilyet. Miközben az eltelt évszázadok alatt keresztül-kasul bejárta a Sötét Földet, a kihívások keresésének szentelte életét. Persze nem a tápolás hajtotta, mint a mai éjfatty vadászokat, hanem a vágy, hogy a képességeihez mérhető ellenfelet találhasson magának. Tobias Ak'radal nevét több hősökről szóló legendában is megemlítik, legyőzhetetlen alakja fogalom az árnytündérek körében is. Természetesen a többi árnytündérhez hasonlóan ő is immúnis a vámpirizációra. |
FÉNYHOZÓ (602. LÉNY) Bár a kóborló árnytündérek birodalmában nem igazán beszélhetünk kialakult társadalomról, azért nyomokban ennek a fajnak is vannak magasabb rangú személyiségei. A fényhozók ezek, akik a teljes életbe való visszatérést szorgalmazzák, és az ezirányú kutatásokat irányítják. Igazából ők is igazi egyéniségek, így öltözködésük is legalább olyan sokrétű, mint a többi intelligens fajé. Hogy mégis miről ismerni fel őket? Mindannyian szürke homlokpántot viselnek, amire egy kört festettek, amelynek 16 átmérője be van rajzolva. Néhány megfigyelő szerint ez csak tetoválás, de erről még senkinek nem sikerült megbizonyosodni. Nagyon elszántnak kell bizonyulnod, ha te akarsz lenni az első, hiszen könnyen előfordulhat, hogy a fényhozó ellen vívott csatából lelked egy kísérlet alapanyagaként ébred. Mint minden árnytündér, a fényhozó is immúnis a vámpirizációra. Csak FT parancs kiadása után fogod megtámadni, hiszen már pillantása is azonnali halált okoz. |
HOMOKÓRA (1259. TÁRGY) Az Idő Porszemei Közös Tudat nem csak filozófiai szempontból vette fel ezt a szerény nevet. Valóban foglalkoztatja őket az idő múlásának misztériuma is. Mivel több kiemelkedő elme is a tagság sorait gazdagítja, nem lehetetlen időnként hasznos konzíliumokat tartani az időmágia területén. Ennek részeként, több éves kutatómunka révén született meg egy egyszerű, de nagyszerű mágikus tárgy, a homokóra. Kizárólag a sivatag homokját felhasználva készíthető el. Két, egymással szembe fordított zöld üvegre lesz szükség, valamint 3 lapkorongra és egy acéltűre. Két lapkorong alkotja a talpat, a harmadikból pedig egy dugószerűséget faragsz, amit az acéltűvel átszúrsz, hogy a homok átfolyhasson rajta. Ez a dugó egyben össze is tartja a két üveget. 2 rákfatty váladékkal rögzítheted az üvegeket a dugóhoz, a "mezei" ragasztó nem jó, hiszen az nem tapad az üveghez. A tudati energiák átviteléhez el kell érned a megfelelő transzállapotot, ezt leginkább vörös fényben (2 vörös zyelt zúzz össze érte), 5 sáfránypor belélegzésével érheted el. Ha a fentiek szerint cselekszel, egy homokóra elkészítése 40 TVP-be kerül. Ezután örökké becses személyes tárgyad lesz (vagyis soha nem adnád át másik karakternek), ugyanis részben megvéd a szörnyek kronoérintésétől: csak feleannyi TVP-t fogsz veszteni az ilyen bestiák ütéseitől. Több homokóra hatása nem adódik össze. (Persze vannak szörnyek, akik fittyet hánynak arra, hogy van-e homokóra nálad, és ez nem befolyásolja képességük hatását. Ilyen pl. az agyfröccsentő.) |
Erő: | 74 (82) | Szint: | 49 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 74 (82) | Támadás: | 59 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 91 kg |
Ügyesség: | 76 (81) | Védekezés: | 109 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 33/42 év |
Egészség: | 74 (84) | Életpont: | 1477/1231 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 84 (97) | Varázspont: | 2772/1548 | Pénz: | 5266 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 19/6 | Pszi pont: | 313/209 | Halhatatlanság: | 14 % | EFejl: | 26 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8 | ökölvívás: | 48 | szúrófegyverek: | 27 |
vágófegyverek: | 12 | ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 4 |
dobófegyverek: | 39 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (160%) << kyorgölő penge (#875) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); ezüstshuriken (#327) (25 -34.); hajító csillag (#939) (35 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44 (+1) | 2. nyomkövetés: | 158 | 3. lopás: | 7 |
4. mászás: | 29 | 5. csapdakészítés: | 36 | 6. csapdaészlelés: | 24 |
7. gyógyítás: | 137 | 8. titkosírás: | 15 | 9. felderítés: | 33 |
10. szörnyidomítás: | 8 | 11. teológia: | 190 (+1) | 12. taumaturgia: | 124 |
13. szerencsejáték: | 4 | 14. versengés: | 18 | 15. harcművészetek: | 46 |
16. zene: | 11 (+1) | 17. szörnyismeret: | 46 | 18. pszi: | 35 |
19. zárnyitás: | 28 | 20. vadászat: | 15 | 21. vitalitás: | 2 |
22. bányászat: | 40 | 23. úszás: | 10 | 24. főzés: | 8 (+1) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 360 | |||
8. képességpont: 1 | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 1 | 12. halhatatlanság: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 18 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 33 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 33 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ) |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
halálelementál (#279), sötét ölész (#314), ezerszemű bestia (#288), szárnyaló halál (#456), tleikan főbíra (#512), mutáns bunthar (#398), rothadó borzalom (#633) (csak egyszer), kreiton idéző (#510) (csak egyszer), Alkotó (#578), kyorg őrgólem (#567) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
ember (#1), lélekorzó (#390), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) |
nekromanta csókja (#230, 22 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +52 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 1 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (112,14,2) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | túlvilág lehelete (#177) |
kí koncentráció (#69) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
armageddon (#218), kiszáradás (#268), pusztító végzet (#106), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), energiapajzs (#103), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 31, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pusztító végzet (#106) | >> | Éjvadász (#502) | sötét halál (#45) | >> | 35. szintű lényekre | |
pusztító végzet (#106) | >> | 39. szintű lényekre | sötét halál (#45) | >> | 30. szintű lényekre | |
armageddon (#218) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | pusztító végzet (#106) | >> | Strissha (#528) | |
pusztító végzet (#106) | >> | hótarantula (#464) | pusztító végzet (#106) | >> | hájas okerón (#462) | |
pusztító végzet (#106) | >> | varkaudar remete (#465) | pusztító végzet (#106) | >> | kettéroppantó (#471) | |
pusztító végzet (#106) | >> | rubin góliát (#473) | pusztító végzet (#106) | >> | leviathán lárva (#476) | |
pusztító végzet (#106) | >> | fekélyes hernyó (#489) | pusztító végzet (#106) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan házőrző (#507) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan behemót (#511) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
puha ütés (#60) | >> | homokcápa (#448) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
pusztító végzet (#106) | >> | shokara bogár (#436) | pusztító végzet (#106) | >> | őshonos sziklozug (#447) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | pusztító végzet (#106) | >> | Raia avatárja (#382) | |
pusztító végzet (#106) | >> | haprszagú Thargodan (#699) | pusztító végzet (#106) | >> | kisebb jégisten (#662) | |
armageddon (#218) | >> | griffőniksz (#106) | direkt kontaktus I (#121) | >> | őrült varázsló (#255) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 31, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 harcos, 6 királynő, 4 élőholt, 5 vadász, 4 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 13. Legjobb pontszámod: 158. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | csillagbot (#929) | 2 | drakolder póráz (#773) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 17 | kaja (#2) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 8 | pézsmatökmag (#934) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
4 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 3 | spiritusz (#170) | |||
2 | szögletes kő (#17) | 49 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
24 | arany (#50) | 1 | acéltű (#334) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | |||
40 | karbin plazma (#199) | 1 | kyorg lepel (#770) | 1 | lad tekercs (#785) | |||
3 | lapkorong (#80) | 1 | mul tekercs (#786) | 1 | nothar bogyó (#923) |