Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 12. 11h:24' EZ A 538. JÁTÉKHETED, 537. FORDULÓD 539. játékheted kezdete: dec. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2699 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 209. varázslatot a 177. varázslatot |
p 69 7 | használod a 69. pszi képességet |
h 883 | használod a 883. tárgyat |
lm 2 2 1 | mozogsz 2 2 1 |
Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 632 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a kreált kopó testét. (7 támadással 330 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel néhányszor megcsapod a kreált kopó fénylő bőrét. (8 támadással 582 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Ököllel néhány helyen meghorzsolod a kreált kopó testét. (6 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). A kreált kopó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 291 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +59 ÉP.) Az ütés kritikus! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel többször eltalálod a kreált kopó testét. (7 támadással 527 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a kreált kopó testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 286 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +58 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17018 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2325, sebződés: 577, gyógyulás: 396, összesen: -181 ÉP}
ft 583 1 | támadod az 583. szörnyet |
lm 8 8 14 | mozogsz 8 8 14 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1556 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a Bropxat bal lábát. (7 támadással 261 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd a Bropxat fényes vállvédőjét. (9 támadással 493 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a Bropxat fényes vállvédőjét. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) A Bropxat mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 183 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +37 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-18 TVP). A Bropxat agyarát a véknyadba döfi. (1 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +35 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-18 TVP). Egy kiszáradás varázslatot dob rád a másik. 420 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 2486, sebződés: 774, gyógyulás: 76, összesen: -698 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 1556 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a Bropxat jobb karját. (7 támadással 257 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a Bropxat testét. (9 támadással 487 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a Bropxat fényes vállvédőjét. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) A Bropxat mancsával eltalálja a bal lábadat. (1 támadástól 166 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +34 ÉP.) A lény idődet lopja (-17 TVP). A Bropxat agyarát a véknyadba döfi. (1 támadástól 207 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +42 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-16 TVP). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy kiszáradás varázslatot, majd rád küldi. 420 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel többször eltalálod a Bropxat páncélfedte testét. (7 támadással 396 életpontot sebezve.) Te 49 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Ököllel csak érinted a Bropxat bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A Bropxat lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +37 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-18 TVP). A szörny agyarát belevágja a kezedbe. (1 támadástól 204 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +41 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-17 TVP). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy kiszáradás varázslat. 210 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. A Bropxat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak káoszdémon trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes Bropxat trófeát. 26675 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2887, sebződés: 1392, gyógyulás: 207, összesen: -1185 ÉP}
tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
kb 2 50 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (50 darabot) |
vv 205 109 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot |
m 7 8 1 | mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 1429 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a bumshir óriásmacska testét. (7 támadással 213 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel párszor keményen megütöd a bumshir óriásmacska jobb oldalát. (9 támadással 500 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a bumshir óriásmacska testét. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) Karmok szántják végig bal lábadat. (2 támadástól 454 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +91 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-12 varázspont.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor súrolva eltalálod a bumshir óriásmacska testét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a bumshir óriásmacska testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a bumshir óriásmacska. (2 támadástól 427 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +86 ÉP.) A bumshir óriásmacska összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17010 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2603, sebződés: 903, gyógyulás: 181, összesen: -722 ÉP}
(Továbbmész...) [282,20] Még mindig dombos terepen vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő Gyorsröptű Kabol mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 1630 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a Gyorsröptű Kabol gyorsröptű testét. (7 támadással 258 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a Gyorsröptű Kabol bal oldalát. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 506 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +102 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 55 életpontot vesztettél. {KCC:} Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a Gyorsröptű Kabol testét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a Gyorsröptű Kabol. (2 támadástól 457 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +92 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 53 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2206, sebződés: 1071, gyógyulás: 198, összesen: -873 ÉP}
(Továbbmész...) [283,19] Még mindig dombos terepen vagy.
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
v 198 289 16 | elmormolod a 198. varázslatot |
[289,16] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Annak egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy Garmhuun familiáris. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a Garmhuun familiáris bal oldalát. (7 támadással 245 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a Garmhuun familiáris testét. (9 támadással 537 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a Garmhuun familiáris fejét. (6 támadással 177 életpontot sebezve.) Olyan ütéseket kapsz a jobb lábadra, hogy azt hiszed, eltört. (2 támadástól 439 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +88 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Ököllel néhányszor megcsapod a Garmhuun familiáris nyakát. (8 támadással 444 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a Garmhuun familiáris testét. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) A Garmhuun familiáris egy halálosztó precizitásával kezd péppé verni. (2 támadástól 391 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +79 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel párszor keményen megütöd a Garmhuun familiáris fekete karját. (8 támadással 451 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a Garmhuun familiáris testét. (6 támadással 92 életpontot sebezve.) Gyilkos ütések záporoznak védtelen testedre. (2 támadástól 419 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +84 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 2122, sebződés: 1249, gyógyulás: 255, összesen: -994 ÉP}
kre 210 1221 6 | kreálsz a 210. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot) |
kb 27 40 | kiveszel a bankból a 27. tárgyat (40 darabot) |
h 697 1400 | használod a 697. tárgyat |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
be 693 | bemész a 693. épületbe |
m 5 4 5 | mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 727 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. Semmi eredménye! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a selyemszárnyas jobb lábát. (7 támadással 249 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a selyemszárnyas jobb karját. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a selyemszárnyas megcsapja a fejedet. (2 támadástól 258 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +52 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 52 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7828 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1200, sebződés: 310, gyógyulás: 56, összesen: -254 ÉP}
(Továbbmész...) [288,18] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Továbbmész...) [287,19] Továbbra is dombság. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy selyemszárnyas nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a selyemszárnyas jobb szárnyát. (7 támadással 263 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a selyemszárnyas bal szárnyát. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a selyemszárnyas megcsapja a fejedet. (2 támadástól 316 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +64 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 52 életpontot vesztettél. {FM:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a selyemszárnyas jobb lábát. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) A selyemszárnyas néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 335 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +67 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 55 életpontot vesztettél. {FM:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 365 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +73 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 52 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 998, sebződés: 1175, gyógyulás: 206, összesen: -969 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy természet haragja varázslat. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a bumshir óriásmacska testét. (7 támadással 215 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (7 támadással 448 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a bumshir óriásmacska testét. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 383 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +77 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-13 varázspont.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor keményen megütöd a bumshir óriásmacska testét. (8 támadással 484 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a bumshir óriásmacska testét. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) Karmok szántják végig bal lábadat. (2 támadástól 425 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +85 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-12 varázspont.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1473, sebződés: 834, gyógyulás: 164, összesen: -670 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
be 130 | bemész a 130. titkos labirintusba |
lm 900 6 11 | mozogsz 900 6 11 |
lm 16 21 26 | mozogsz 16 21 26 |
vi 1 6 40 | viselkedésed: 1 6 40 |
lm 35 | mozogsz 35 |
vi 10 7 40 | viselkedésed: 10 7 40 |
tv 218 106 | támadó/véd. varázslat a 218. varázslatot a 106. varázslatot |
lm 35 35 35 | mozogsz 35 35 35 |
ftv 106 662 | felt. tám/véd. varázslat a 106. varázslatot a 662. szörnyet |
lm 35 35 35 | mozogsz 35 35 35 |
ftv 218 106 266 | felt. tám/véd. varázslat a 218. varázslatot a 106. szörnyet |
lm 39 39 38 | mozogsz 39 39 38 |
lm 37 37 36 | mozogsz 37 37 36 |
lm 36 34 34 | mozogsz 36 34 34 |
ek 273 10 252 | t. energia kisütése: 273 10 252 |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1167. tárgyat |
BROPXAT (583. SZÖRNY) Bropxat legendás hírű kyorg mágus volt, akinek feladata a tehetséges utódok kiválasztása és kitaníttatása volt. Mivel nem érte be az erre a célra kidolgozott konzervatív módszerekkel, hosszú hónapokat töltött a leghatásosabb tanterv kidolgozására tett kutatásokkal. Ekkor járt a Sötét Földön is, ahol rengeteg pazar ötlet megfogalmazódott agyában. Bropxat akadálypályája réges-rég még egy Sötét Földre nyílt dimenziókapunál kezdődött, amin a lemeztelenített kyorg fiataloknak üres kézzel kellett átlépniük. Amelyikük ép bőrrel visszajutott a kyorg birodalom területére, alkalmassá vált a faj felnőttei sorába lépésre. A magas elhalálozási arány miatt Bropxatot rendeletben utasították egy visszafogottabb módszer kidolgozására, az ezutáni időkben jött létre Bropxat akadálypályája, mely az utolsó percig üzemelni látszott. Bropxat szellemének legyőzése az akadálypálya teljesítésének utolsó próbája. A négy méter magas, talpig páncélba öltöztetett lény nem kezdőknek való feladat, így legalább akkora kihívást jelent, mint egy csapat Thargodan legyőzése a saját hazájában. Ha mégis megpróbálkozol vele, készülj fel a legrosszabbra, hiszen előfordulhat, hogy már egyetlen pillantása egy deus ex machinád elhasználásához vezet. Megtámadásához - pillantása miatt FT 583 vagy FT 9098 (halált okozó lények) parancsra lesz szükséged. |
BROPXAT VÁLLVÉDŐJE (920. TÁRGY) Bropxat biztosan nem hagyta volna, hogy legendás hírű vállvédője idegen kezébe (vagy vállára) kerüljön. A közel 60 centi széles nyúlékony anyagból gyúrt váll-lemez egyszínű szürkésfekete. Szélei aranycsíkozásúak. Nem tartozik az elsőrangú védelmet adó tárgyak sorába, viszont jótulajdonságai ennek is vannak: ha viseled, ügyességed 2-vel, erőd 1-gyel nő, immúnis leszel az azonnali halált okozó (kritikus) ütésekre, valamint az árnytündér lények ellen +3 sebzést kapsz. Bropxat vállvédőjét nem tudod átadni másik kalandozónak. |
KISZÁRADÁS (268. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ez az ősi kyorg támadó varázslat kiszárítja, összeaszalja áldozatát: a kiszáradt bőr pergamenként ragad a csontokra. Csak a leghatalmasabb halandók voltak képesek túlélni, de általában a varázslat számukra is jóvátehetetlen sérülést okozott. Nem mintha ez számított volna, hiszen a varázstámadást fizikaiak követték... A varázslat sikere esetén az ellenfél jóllakottsága alaposan lecsökken, a víz is elszökik szervezetéből. Ha mindez nem lenne elég, a célpont 700 életpontot sebződik. Szerencsére, ezt sikeres mentődobás felezi. Elmondásához 70 varázspont, és egy nothar bogyó szükséges. |
GYORSRÖPTŰ KABOL (575. SZÖRNY) Gyorsröptű Kabol a keleti hegyvidékek sebes szárnyú "madarának", a selyemszárnyasoknak egyik jól kifejlett példánya. A kyorgok akkor figyeltek fel egyedi csíkozású selyempikkelyeire, miután a magányos lény már többször felbecsülhetetlen méretű károkat okozott a haszonállatokat tartó gazdaságaikban. Ekkor aggatták rá ezt a jóhangzású nevet, és ekkor nyert említést Gyorsröptű Kabol tetteivel az utókor számára írt figyelmeztető pergameneken. BA paranccsal hiába is próbálkoznál. |
DRACHMOR KRISTÁLY (916. TÁRGY) A drachmor kristály egy piramis alakú átlátszó drágakő, mely igazából a Sötét Földről származik. A kyorgok hódító kirándulásai során került egy-egy mintadarab a laboratóriumukba, majd hamar rájöttek, hogy mesterséges körülmények között képesek a szaporításra. Sajnos ez a tudás a kyorg tudósokkal együtt a semmibe veszett, de Alanor nagyjai még mindig reménykednek abban, hogy egyszer majd előkerül egy kyorg kódex, melynek hasábjain ez is meg van örökítve. Addig csak a nagyon-nagyon ritkán, innen-onnan előkerülő példányok maradnak: épp ezért ha hozzájutsz egyhez, semmiféleképpen nem fogod másik karakternek adományozni. És hogy mi volt az ok, ami miatt a kyorgok ekkora figyelmet szenteltek ennek a látszólag egyszerű drágakőnek? Azonnal megérted, ha megtapasztalod a benne rejlő mágikus energiák jótékony hatását: ha nálad van (nem kell hozzá kf-elni), minden köröd elején 100-zal több VP-d és ÉP-d fog regenerálódni. Ezenkívül, ha kiadod a H 916 parancsot, a drachmor kristály két kezedbe fogva felforrósodik, és rád rak egy Esszenciavédelem II varázslatot. |
Erő: | 74 (64) | Szint: | 49 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 74 (82) | Támadás: | 55 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 91 kg |
Ügyesség: | 76 (81) | Védekezés: | 109 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 33/44 év |
Egészség: | 74 (84) | Életpont: | 1476/1496 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 84 (97) | Varázspont: | 2772/1722 | Pénz: | 5242 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 19/4 | Pszi pont: | 313/114 | Halhatatlanság: | 14 % | EFejl: | 26 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8 | ökölvívás: | 48 | szúrófegyverek: | 27 |
vágófegyverek: | 12 | ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 4 |
dobófegyverek: | 39 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (160%) << kyorgölő penge (#875) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); ezüstshuriken (#327) (25 -34.); hajító csillag (#939) (35 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43 | 2. nyomkövetés: | 158 | 3. lopás: | 7 |
4. mászás: | 29 | 5. csapdakészítés: | 36 | 6. csapdaészlelés: | 24 |
7. gyógyítás: | 137 | 8. titkosírás: | 15 | 9. felderítés: | 33 |
10. szörnyidomítás: | 8 | 11. teológia: | 189 | 12. taumaturgia: | 124 |
13. szerencsejáték: | 4 | 14. versengés: | 18 | 15. harcművészetek: | 46 |
16. zene: | 10 | 17. szörnyismeret: | 46 | 18. pszi: | 35 |
19. zárnyitás: | 28 (+1) | 20. vadászat: | 15 | 21. vitalitás: | 2 |
22. bányászat: | 40 | 23. úszás: | 10 | 24. főzés: | 7 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 353 | |||
8. képességpont: 1 | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 1 | 12. halhatatlanság: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 18 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 33 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 33 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ) |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
halálelementál (#279), sötét ölész (#314), ezerszemű bestia (#288), szárnyaló halál (#456), tleikan főbíra (#512), mutáns bunthar (#398), rothadó borzalom (#633) (csak egyszer), trakuun lidérc (#576) (csak egyszer), kreiton idéző (#510) (csak egyszer), Alkotó (#578), kyorg őrgólem (#567), Teremtő (#579), kreált kopó (#581), Thargodan főmágus (#580), mutáns kopó (#582), Bropxat (#583) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
ember (#1), lélekorzó (#390), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) |
nekromanta csókja (#230, 22 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +52 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 1 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (112,14,2) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
armageddon (#218) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), energiapajzs (#103), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pusztító végzet (#106) | >> | Éjvadász (#502) | sötét halál (#45) | >> | 35. szintű lényekre | |
pusztító végzet (#106) | >> | 39. szintű lényekre | sötét halál (#45) | >> | 30. szintű lényekre | |
armageddon (#218) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | pusztító végzet (#106) | >> | Strissha (#528) | |
pusztító végzet (#106) | >> | hótarantula (#464) | pusztító végzet (#106) | >> | hájas okerón (#462) | |
pusztító végzet (#106) | >> | varkaudar remete (#465) | pusztító végzet (#106) | >> | kettéroppantó (#471) | |
pusztító végzet (#106) | >> | rubin góliát (#473) | pusztító végzet (#106) | >> | leviathán lárva (#476) | |
pusztító végzet (#106) | >> | fekélyes hernyó (#489) | pusztító végzet (#106) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan házőrző (#507) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan behemót (#511) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
puha ütés (#60) | >> | homokcápa (#448) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
pusztító végzet (#106) | >> | shokara bogár (#436) | pusztító végzet (#106) | >> | őshonos sziklozug (#447) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | pusztító végzet (#106) | >> | Raia avatárja (#382) | |
pusztító végzet (#106) | >> | haprszagú Thargodan (#699) | pusztító végzet (#106) | >> | kisebb jégisten (#662) | |
armageddon (#218) | >> | griffőniksz (#106) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 harcos, 6 királynő, 4 élőholt, 5 vadász, 4 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 13. Legjobb pontszámod: 158. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | brill azttar kulcs (#943) | 2 | csillagbot (#929) | |||
2 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüstdarab (#326) | 6 | fűszertartó (#210) | |||
7 | karbin plazma (#199) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | ősi esszencia (#883) | |||
20 | pézsmatökmag (#934) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | |||
8 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1011 | arany (#50) | 1 | Bropxat vállvédője (#920) | 1 | daleb.kristálykulcs (#980) | |||
1 | drachmor kristály (#916) | 1 | fiatalság itala (#473) | 1 | grifftojás (#179) | |||
7 | hajító csillag (#939) | 1 | Halálpöröly (#635) | 32 | kaja (#2) | |||
6 | vámpírfog (#1221) | 205 | víz (#27) |