536. forduló, 538. forduló, Arbedark összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 12. 11h:24'
EZ A 538. JÁTÉKHETED, 537. FORDULÓD
539. játékheted kezdete: dec. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2699
SZÁMLA : XXXX

ARBEDARK KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [283,22] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 15. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 Ovgun nyakláncát (2000 arany kikiáltási áron), 1 quwarg igazgyöngyöt (50 arany kikiáltási áron), 2 szürke briliánst (100 arany kikiáltási áron), 2 skorpiókarmot (100 arany kikiáltási áron), 1 pszi kristályt (50 arany kikiáltási áron), 2 kulcsszilánkot (20 arany kikiáltási áron), 1 halgar kulcsot (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 17 ezüstdarab (eladási ár: 410 arany, ebből a kezelési költség: 41 arany) ellenértékét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1238 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+129 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 637. hetének nyerőszámai: 8, 12, 20. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 684. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 682. Kapsz 2 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 682.]

* 2. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 182. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 680. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 678. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 676. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 674. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+18 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 672. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+15 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 670. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 209. varázslatot a 177. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 670.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 668. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 666. Kapsz 2 VP-t.]

p 69 7 használod a 69. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 661. Kapsz 6 VP-t.]

h 883 használod a 883. tárgyat
Felhasználsz 1 esszenciát (+100 fejlesztési pont). [0 pontot használtál fel, van még 661.]

lm 2 2 1 mozogsz 2 2 1
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Utak kereszteződéséhez értél. [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kreált kopó van előtted! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 632 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a kreált kopó testét. (7 támadással 330 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel néhányszor megcsapod a kreált kopó fénylő bőrét. (8 támadással 582 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Ököllel néhány helyen meghorzsolod a kreált kopó testét. (6 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). A kreált kopó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 291 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +59 ÉP.) Az ütés kritikus! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel többször eltalálod a kreált kopó testét. (7 támadással 527 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a kreált kopó testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 286 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +58 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17018 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2325, sebződés: 577, gyógyulás: 396, összesen: -181 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 7 hajító csillagot. Ügyességed TF-elődött. Egyhelyben toporogsz.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Bátran haladsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó! Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Gigantikus méretekkel rendelkező csarnok bontakozik ki előtted. Középen jókora szobor áll, égig érő karjait egészen a mennyezetig nyújtva. [1. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Bropxat van előtted! (ld. enc.) Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy.
[44 pontot használtál fel, van még 617. Kapsz 52 VP-t.]

ft 583 1 támadod az 583. szörnyet
FT 583 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

lm 8 8 14 mozogsz 8 8 14
Gigantikus méretekkel rendelkező csarnok bontakozik ki előtted. Középen jókora szobor áll, égig érő karjait egészen a mennyezetig nyújtva. [1. PONT.] Egy Bropxat lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1556 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a Bropxat bal lábát. (7 támadással 261 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd a Bropxat fényes vállvédőjét. (9 támadással 493 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a Bropxat fényes vállvédőjét. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) A Bropxat mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 183 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +37 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-18 TVP). A Bropxat agyarát a véknyadba döfi. (1 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +35 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-18 TVP). Egy kiszáradás varázslatot dob rád a másik. 420 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 2486, sebződés: 774, gyógyulás: 76, összesen: -698 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-54 életerő.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 hajító csillagot. Gigantikus méretekkel rendelkező csarnok bontakozik ki előtted. Középen jókora szobor áll, égig érő karjait egészen a mennyezetig nyújtva. [1. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Bropxat! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 1556 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a Bropxat jobb karját. (7 támadással 257 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a Bropxat testét. (9 támadással 487 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a Bropxat fényes vállvédőjét. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) A Bropxat mancsával eltalálja a bal lábadat. (1 támadástól 166 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +34 ÉP.) A lény idődet lopja (-17 TVP). A Bropxat agyarát a véknyadba döfi. (1 támadástól 207 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +42 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-16 TVP). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy kiszáradás varázslatot, majd rád küldi. 420 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel többször eltalálod a Bropxat páncélfedte testét. (7 támadással 396 életpontot sebezve.) Te 49 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Ököllel csak érinted a Bropxat bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A Bropxat lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +37 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-18 TVP). A szörny agyarát belevágja a kezedbe. (1 támadástól 204 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +41 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-17 TVP). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy kiszáradás varázslat. 210 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. A Bropxat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak káoszdémon trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes Bropxat trófeát. 26675 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2887, sebződés: 1392, gyógyulás: 207, összesen: -1185 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Bropxat vállvédőjét (ld. enc.). Hitetlenkedve álldogálsz még egy darabig, közben egyetlen gondolat tombol a fejedben: LEGYŐZTED BROPXATOT! Aztán mintha különös árnyak jelenlétét éreznéd, akik téged ünnepelnek. Mi ez? Talán a kyorg ősök hajtanak fejet teljesítményed előtt? Felvillan előtted egy jelenet, melyben három komor alak egy nagykönyv fölé hajol, hogy beleírjon valamit. De eltelik egy pillanat, és minden szertefoszlik. Lehet, hogy képzeleted szülte csupán ezeket a látomásokat?
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+352 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-58 életerő.)
Egy kisebb szobába érkezel. Felülről fény vonja sejtelmes derengésbe a csupasz falakat. [8. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő brill azttar kulcs nyitja a ládát. A kulcs sajnos tönkrement. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1000 arany, 1 grifftojás, 1 fiatalság itala, 1 Halálpöröly és 1 daleb.kristálykulcs (+1% halhatatlanság.). Gyorsan kiüríted a ládát. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-57 életerő.)
Gigantikus méretekkel rendelkező csarnok bontakozik ki előtted. Középen jókora szobor áll, égig érő karjait egészen a mennyezetig nyújtva. [1. PONT.] Szörnyen éhezel. (-53 életerő.)
Egy kisebb szobába érkezel. Szokatlanul sötét helyisége ez a labirintusnak. [14. PONT.] Ah! Egy totemoszlop! Ahogy közelebb lépsz, furcsa bizsergés fog el: egy varázslat megértésére van itt lehetőséged, melynek neve kiszáradás. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-59 életerő.)
[81 pontot használtál fel, van még 432. Kapsz 97 VP-t.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 432.]

kb 2 50 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (50 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 50 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 432.]

vv 205 109 elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhelyezed Pörhemór körét. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 430. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 428. Kapsz 2 VP-t.]

m 7 8 1 mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre
[282,21] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A Király-hegység széléhez érkeztél. Neve még a kyorg időkből származik. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy bumshir óriásmacska. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 1429 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a bumshir óriásmacska testét. (7 támadással 213 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel párszor keményen megütöd a bumshir óriásmacska jobb oldalát. (9 támadással 500 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a bumshir óriásmacska testét. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) Karmok szántják végig bal lábadat. (2 támadástól 454 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +91 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-12 varázspont.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor súrolva eltalálod a bumshir óriásmacska testét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a bumshir óriásmacska testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a bumshir óriásmacska. (2 támadástól 427 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +86 ÉP.) A bumshir óriásmacska összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17010 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2603, sebződés: 903, gyógyulás: 181, összesen: -722 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Látsz egy kazmárt. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [282,20] Még mindig dombos terepen vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő Gyorsröptű Kabol mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 1630 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a Gyorsröptű Kabol gyorsröptű testét. (7 támadással 258 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a Gyorsröptű Kabol bal oldalát. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 506 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +102 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 55 életpontot vesztettél. {KCC:} Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a Gyorsröptű Kabol testét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a Gyorsröptű Kabol. (2 támadástól 457 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +92 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 53 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2206, sebződés: 1071, gyógyulás: 198, összesen: -873 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy pézsmatököt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ilkin érc) jelenlétét érzed a föld alól. Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 pézsmatökmagot.

(Továbbmész...) [283,19] Még mindig dombos terepen vagy.

Felfedeztél egy csillagbozótost. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 33 csillagbotot. [194 pontot használtál fel, van még 234. Kapsz 232 VP-t.]

vv 79 167 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 234.]
Gyorsvarázsolsz! Sikeresen létrehoztál egy felszentelt oltárt! Áldott legyen az istened! [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 229. Kapsz 6 VP-t.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Tanítványod sajnos még nem fejlődött eleget. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 199. Kapsz 36 VP-t.]

v 198 289 16 elmormolod a 198. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(282,20) Gyorsröptű Kabol (#575), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), 32. jellempróba, Elenios oltár, érclelőhely
(282,21) bumshir óriásmacska (#492), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 29. jellempróba, érclelőhely
(283,19) csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), 25. jellempróba, érclelőhely
(283,22) a 112. labirintus bejárata, kreált kopó (#581), Bropxat (#583)

[289,16] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Annak egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy Garmhuun familiáris. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a Garmhuun familiáris bal oldalát. (7 támadással 245 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a Garmhuun familiáris testét. (9 támadással 537 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a Garmhuun familiáris fejét. (6 támadással 177 életpontot sebezve.) Olyan ütéseket kapsz a jobb lábadra, hogy azt hiszed, eltört. (2 támadástól 439 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +88 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Ököllel néhányszor megcsapod a Garmhuun familiáris nyakát. (8 támadással 444 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a Garmhuun familiáris testét. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) A Garmhuun familiáris egy halálosztó precizitásával kezd péppé verni. (2 támadástól 391 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +79 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel párszor keményen megütöd a Garmhuun familiáris fekete karját. (8 támadással 451 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a Garmhuun familiáris testét. (6 támadással 92 életpontot sebezve.) Gyilkos ütések záporoznak védtelen testedre. (2 támadástól 419 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +84 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 2122, sebződés: 1249, gyógyulás: 255, összesen: -994 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy karbionális látomás (693. épület.). Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 17 hajító csillagot.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [88 pontot használtál fel, van még 111. Kapsz 105 VP-t.]

kre 210 1221 6 kreálsz a 210. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot)
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 vámpírfogat. [-72 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 109. Kapsz 2 VP-t.]

kb 27 40 kiveszel a bankból a 27. tárgyat (40 darabot)
(Nincs mibe rakni 28 vizet.) Kiveszel a bank széfjéből 12 vizet. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

h 697 1400 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+685 varázspont, -1371 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 109.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 94. Kapsz 18 VP-t.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 94.]

be 693 bemész a 693. épületbe
Laza mozdulatokkal indulsz előre a függőhídon, amikor viszont a rozoga tákolmány megremeg a lábad alatt, riadtan kapsz a kötélkorlát felé. Még szerencse, hogy senki nem látta. Izzasztó percek után átérsz a túloldalra, és belépsz a világító aranykapun. A látványtól lenyűgözve, hangtalan léptekkel osonsz előre, míg Zelephiir meg nem jelenik előtted. Röviden mesélsz kalandjaidról. Zelephiir fejet hajt előtted, csak úgy árad belőle a tisztelet. Szólni azonban nem szól, az ő küldetése úgy látszik véget ért. [40 fejlesztési pontot kaptál. Jutalmad 1 drachmor kristály. (ld. enc.)] Búcsút intesz, és a függőhídon keresztül elhagyod a különös építményt. [5 pontot használtál fel, van még 89. Kapsz 6 VP-t.]

m 5 4 5 mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra
[288,17] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy selyemszárnyas. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 727 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. Semmi eredménye! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a selyemszárnyas jobb lábát. (7 támadással 249 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a selyemszárnyas jobb karját. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a selyemszárnyas megcsapja a fejedet. (2 támadástól 258 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +52 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 52 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7828 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1200, sebződés: 310, gyógyulás: 56, összesen: -254 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+363 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [288,18] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Mohón a kajára veted magad. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [287,19] Továbbra is dombság. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy selyemszárnyas nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a selyemszárnyas jobb szárnyát. (7 támadással 263 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a selyemszárnyas bal szárnyát. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a selyemszárnyas megcsapja a fejedet. (2 támadástól 316 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +64 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 52 életpontot vesztettél. {FM:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a selyemszárnyas jobb lábát. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) A selyemszárnyas néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 335 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +67 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 55 életpontot vesztettél. {FM:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 365 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +73 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 52 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 998, sebződés: 1175, gyógyulás: 206, összesen: -969 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bumshir óriásmacska. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy természet haragja varázslat. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a bumshir óriásmacska testét. (7 támadással 215 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (7 támadással 448 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a bumshir óriásmacska testét. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 383 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +77 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-13 varázspont.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor keményen megütöd a bumshir óriásmacska testét. (8 támadással 484 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a bumshir óriásmacska testét. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) Karmok szántják végig bal lábadat. (2 támadástól 425 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +85 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-12 varázspont.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1473, sebződés: 834, gyógyulás: 164, összesen: -670 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+281 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 7 hajító csillagot. [89 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 106 VP-t.]

vv 79 167 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

vv 79 167 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be 130 bemész a 130. titkos labirintusba
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 900 6 11 mozogsz 900 6 11
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 16 21 26 mozogsz 16 21 26
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

vi 1 6 40 viselkedésed: 1 6 40
Mostantól nagyon félős vagy, a nálad jóval gyengébb szörnyek elől is elbújsz. Merészségi szinted ettől kezdve 1. Mindenkit megtámadsz, akinek nem ugyanaz a jelleme, mint Neked. Barátsági szinted mostantól 6. Ha életerőd az eredeti érték 40 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 35 mozogsz 35
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

vi 10 7 40 viselkedésed: 10 7 40
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Minden más jelleműt megtámadsz, és az azonos jelleműek közül is csak a fajtádbéliekkel barátkozol. Barátsági szinted mostantól 7. Ha életerőd az eredeti érték 40 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

tv 218 106 támadó/véd. varázslat a 218. varázslatot a 106. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: armageddon. 106. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 35 35 35 mozogsz 35 35 35
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ftv 106 662 felt. tám/véd. varázslat a 106. varázslatot a 662. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 35 35 35 mozogsz 35 35 35
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ftv 218 106 266 felt. tám/véd. varázslat a 218. varázslatot a 106. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 39 39 38 mozogsz 39 39 38
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 37 37 36 mozogsz 37 37 36
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 36 34 34 mozogsz 36 34 34
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ek 273 10 252 t. energia kisütése: 273 10 252
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 10 VP-nél kevesebb, plusz 52 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Fürgén varázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 0.]

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Gyorsvarázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Fürgén varázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 0.]

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Fürgén varázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3. Kapsz 3 VP-t.]

* 2. BP: használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 23, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 678 pontot. A következő körben tehát 675 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BROPXAT (583. SZÖRNY)
Bropxat legendás hírű kyorg mágus volt, akinek feladata a tehetséges utódok kiválasztása és kitaníttatása volt. Mivel nem érte be az erre a célra kidolgozott konzervatív módszerekkel, hosszú hónapokat töltött a leghatásosabb tanterv kidolgozására tett kutatásokkal. Ekkor járt a Sötét Földön is, ahol rengeteg pazar ötlet megfogalmazódott agyában. Bropxat akadálypályája réges-rég még egy Sötét Földre nyílt dimenziókapunál kezdődött, amin a lemeztelenített kyorg fiataloknak üres kézzel kellett átlépniük. Amelyikük ép bőrrel visszajutott a kyorg birodalom területére, alkalmassá vált a faj felnőttei sorába lépésre. A magas elhalálozási arány miatt Bropxatot rendeletben utasították egy visszafogottabb módszer kidolgozására, az ezutáni időkben jött létre Bropxat akadálypályája, mely az utolsó percig üzemelni látszott.
Bropxat szellemének legyőzése az akadálypálya teljesítésének utolsó próbája. A négy méter magas, talpig páncélba öltöztetett lény nem kezdőknek való feladat, így legalább akkora kihívást jelent, mint egy csapat Thargodan legyőzése a saját hazájában. Ha mégis megpróbálkozol vele, készülj fel a legrosszabbra, hiszen előfordulhat, hogy már egyetlen pillantása egy deus ex machinád elhasználásához vezet. Megtámadásához - pillantása miatt FT 583 vagy FT 9098 (halált okozó lények) parancsra lesz szükséged.

BROPXAT VÁLLVÉDŐJE (920. TÁRGY)
Bropxat biztosan nem hagyta volna, hogy legendás hírű vállvédője idegen kezébe (vagy vállára) kerüljön. A közel 60 centi széles nyúlékony anyagból gyúrt váll-lemez egyszínű szürkésfekete. Szélei aranycsíkozásúak. Nem tartozik az elsőrangú védelmet adó tárgyak sorába, viszont jótulajdonságai ennek is vannak: ha viseled, ügyességed 2-vel, erőd 1-gyel nő, immúnis leszel az azonnali halált okozó (kritikus) ütésekre, valamint az árnytündér lények ellen +3 sebzést kapsz. Bropxat vállvédőjét nem tudod átadni másik kalandozónak.

KISZÁRADÁS (268. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ez az ősi kyorg támadó varázslat kiszárítja, összeaszalja áldozatát: a kiszáradt bőr pergamenként ragad a csontokra. Csak a leghatalmasabb halandók voltak képesek túlélni, de általában a varázslat számukra is jóvátehetetlen sérülést okozott. Nem mintha ez számított volna, hiszen a varázstámadást fizikaiak követték...
A varázslat sikere esetén az ellenfél jóllakottsága alaposan lecsökken, a víz is elszökik szervezetéből. Ha mindez nem lenne elég, a célpont 700 életpontot sebződik. Szerencsére, ezt sikeres mentődobás felezi. Elmondásához 70 varázspont, és egy nothar bogyó szükséges.

GYORSRÖPTŰ KABOL (575. SZÖRNY)
Gyorsröptű Kabol a keleti hegyvidékek sebes szárnyú "madarának", a selyemszárnyasoknak egyik jól kifejlett példánya. A kyorgok akkor figyeltek fel egyedi csíkozású selyempikkelyeire, miután a magányos lény már többször felbecsülhetetlen méretű károkat okozott a haszonállatokat tartó gazdaságaikban. Ekkor aggatták rá ezt a jóhangzású nevet, és ekkor nyert említést Gyorsröptű Kabol tetteivel az utókor számára írt figyelmeztető pergameneken. BA paranccsal hiába is próbálkoznál.

DRACHMOR KRISTÁLY (916. TÁRGY)
A drachmor kristály egy piramis alakú átlátszó drágakő, mely igazából a Sötét Földről származik. A kyorgok hódító kirándulásai során került egy-egy mintadarab a laboratóriumukba, majd hamar rájöttek, hogy mesterséges körülmények között képesek a szaporításra. Sajnos ez a tudás a kyorg tudósokkal együtt a semmibe veszett, de Alanor nagyjai még mindig reménykednek abban, hogy egyszer majd előkerül egy kyorg kódex, melynek hasábjain ez is meg van örökítve. Addig csak a nagyon-nagyon ritkán, innen-onnan előkerülő példányok maradnak: épp ezért ha hozzájutsz egyhez, semmiféleképpen nem fogod másik karakternek adományozni. És hogy mi volt az ok, ami miatt a kyorgok ekkora figyelmet szenteltek ennek a látszólag egyszerű drágakőnek? Azonnal megérted, ha megtapasztalod a benne rejlő mágikus energiák jótékony hatását: ha nálad van (nem kell hozzá kf-elni), minden köröd elején 100-zal több VP-d és ÉP-d fog regenerálódni. Ezenkívül, ha kiadod a H 916 parancsot, a drachmor kristály két kezedbe fogva felforrósodik, és rád rak egy Esszenciavédelem II varázslatot.

KARAKTERLAP

Arbedark, egy hollófekete, rövid hajú, izzóan vörös szemű ember férfi vagy. Bőröd mélykék színű. Dornodon félisten hatalmú uralkodó papja vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 537. fordulód.

Erő: 74 (64) Szint: 49 Merészség: 10/5 Magasság: 169 cm
IQ: 74 (82) Támadás: 55 Agresszió: 7 Testsúly: 91 kg
Ügyesség: 76 (81) Védekezés: 109 Menekülés: 40 % Életkor: 33/44 év
Egészség: 74 (84) Életpont: 1476/1496 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 84 (97) Varázspont: 2772/1722 Pénz: 5242 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 19/4 Pszi pont: 313/114 Halhatatlanság: 14 % EFejl: 26
Eddig összesen 5101 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 68531 TP-t kaptál. Jelenleg 19667699 TP-d van. A következő szinthez még 332301 TP szükséges. Trófeáid: Bropxat, triklem drakolder, trakuun lidérc. A 529. fordulódban 17967 arany került a bankszámládra. 18685 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8 ökölvívás: 48 szúrófegyverek: 27
vágófegyverek: 12 ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 4
dobófegyverek: 39

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (160%) << kyorgölő penge (#875) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); ezüstshuriken (#327) (25 -34.); hajító csillag (#939) (35 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 43 2. nyomkövetés: 158 3. lopás: 7
4. mászás: 29 5. csapdakészítés: 36 6. csapdaészlelés: 24
7. gyógyítás: 137 8. titkosírás: 15 9. felderítés: 33
10. szörnyidomítás: 8 11. teológia: 189 12. taumaturgia: 124
13. szerencsejáték: 4 14. versengés: 18 15. harcművészetek: 46
16. zene: 10 17. szörnyismeret: 46 18. pszi: 35
19. zárnyitás: 28 (+1) 20. vadászat: 15 21. vitalitás: 2
22. bányászat: 40 23. úszás: 10 24. főzés: 7

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 353
8. képességpont: 1 10. vp regeneráció: 5(6) 11. kincskeresés: 1 12. halhatatlanság: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 18 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 33 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 33 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot )
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16)
halálelementál (#279), sötét ölész (#314), ezerszemű bestia (#288), szárnyaló halál (#456), tleikan főbíra (#512), mutáns bunthar (#398), rothadó borzalom (#633) (csak egyszer), trakuun lidérc (#576) (csak egyszer), kreiton idéző (#510) (csak egyszer), Alkotó (#578), kyorg őrgólem (#567), Teremtő (#579), kreált kopó (#581), Thargodan főmágus (#580), mutáns kopó (#582), Bropxat (#583)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
ember (#1), lélekorzó (#390), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) jégvihar (#353, 45 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
szárazság (#48, 6 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
energiapajzs (#103, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) sötét rítus (#131, 30 VP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
infralátás (#171, 8 VP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
lidércidézés (#219, 30 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) a mágia megértése (#226, 0 VP)
nekromanta csókja (#230, 22 VP) meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) kiszáradás (#268, 70 VP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +52 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 1 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (112,14,2)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
30. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
armageddon (#218)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), energiapajzs (#103), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
pusztító végzet (#106) >> Éjvadász (#502) sötét halál (#45) >> 35. szintű lényekre
pusztító végzet (#106) >> 39. szintű lényekre sötét halál (#45) >> 30. szintű lényekre
armageddon (#218) >> ro'galhal gyóntató (#524) pusztító végzet (#106) >> Strissha (#528)
pusztító végzet (#106) >> hótarantula (#464) pusztító végzet (#106) >> hájas okerón (#462)
pusztító végzet (#106) >> varkaudar remete (#465) pusztító végzet (#106) >> kettéroppantó (#471)
pusztító végzet (#106) >> rubin góliát (#473) pusztító végzet (#106) >> leviathán lárva (#476)
pusztító végzet (#106) >> fekélyes hernyó (#489) pusztító végzet (#106) >> kreiton bűvölő (#506)
pusztító végzet (#106) >> tleikan házőrző (#507) háló (#186) >> sötét ülnök (#508)
pusztító végzet (#106) >> tleikan behemót (#511) bo'adhun csapás (#266) >> lidérctűz (#457)
puha ütés (#60) >> homokcápa (#448) bo'adhun csapás (#266) >> greén örvény (#443)
pusztító végzet (#106) >> shokara bogár (#436) pusztító végzet (#106) >> őshonos sziklozug (#447)
bo'adhun csapás (#266) >> pszionikus entitás (#553) pusztító végzet (#106) >> Raia avatárja (#382)
pusztító végzet (#106) >> haprszagú Thargodan (#699) pusztító végzet (#106) >> kisebb jégisten (#662)
armageddon (#218) >> griffőniksz (#106)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> elmeszonda (#487) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
3.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 harcos, 6 királynő, 4 élőholt, 5 vadász, 4 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 13. Legjobb pontszámod: 158.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 angyalok gyűrűje (#529) 1 brill azttar kulcs (#943) 2 csillagbot (#929)
2 deus ex machina (#1) 1 ezüstdarab (#326) 6 fűszertartó (#210)
7 karbin plazma (#199) 1 nyílvessző (#108) 1 ősi esszencia (#883)
20 pézsmatökmag (#934) 1 quwarg tojás (#360) 1 sallank karom (#128)
8 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1011 arany (#50) 1 Bropxat vállvédője (#920) 1 daleb.kristálykulcs (#980)
1 drachmor kristály (#916) 1 fiatalság itala (#473) 1 grifftojás (#179)
7 hajító csillag (#939) 1 Halálpöröly (#635) 32 kaja (#2)
6 vámpírfog (#1221) 205 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(287,19) 42. jellempróba, érclelőhely, selyemszárnyas (#541), bumshir óriásmacska (#492)
(288,17) Tharr oltár, érclelőhely, selyemszárnyas (#541)
(288,18) 32. jellempróba, érclelőhely
(289,16) karbionális látomás (#693), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, Garmhuun familiáris (#543)

Üzenet küldése a karakternek