Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 8. 9h:49' EZ A 537. JÁTÉKHETED, 536. FORDULÓD 538. játékheted kezdete: dec. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2699 SZÁMLA : XXXX |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1324 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 hajító csillag. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod az elfajzott enkala testét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod az elfajzott enkala testét. (8 támadással 649 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Ököllel párszor megpöccinted az elfajzott enkala jobb karját. (6 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Az elfajzott enkala Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 206 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +42 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 199 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +40 ÉP.) Az elfajzott enkala összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17208 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2366, sebződés: 405, gyógyulás: 266, összesen: -139 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 209. varázslatot a 177. varázslatot |
hu 872 564 373 | hulladék: 872 564 373 |
p 69 7 | használod a 69. pszi képességet |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
vv 112 120 | elmormolod a 112. varázslatot a 120. varázslatot |
kf 560 | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat |
kre 210 1221 6 | kreálsz a 210. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot) |
bb 27 150 | beraksz a bankba a 27. tárgyat (150 darabot) |
h 697 1400 | használod a 697. tárgyat |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1330 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja az eszement trappoló bal oldalát. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel többször eltalálod az eszement trappoló jobb karját. (8 támadással 599 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd az eszement trappoló jobb karját. (6 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Patájával az eszement trappoló többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 207 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +42 ÉP.) A lény összetapos! 110 életpontot vesztettél. Ököllel súrolod az eszement trappoló testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod az eszement trappoló fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Lábaidat kékre-zöldre püfölik az eszement trappoló rúgásai. (2 támadástól 388 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +78 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 106 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az eszement trappoló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 szürke briliáns [szürke briliáns ládikóba-> (185,60)-> 30 arany, -2 ÉP]. 14708 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2438, sebződés: 813, gyógyulás: 318, összesen: -495 ÉP}
(Továbbmész...) [269,55] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Látsz egy oltárt. Sheran híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy púderszikla van. Délre egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy kísértetvándor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 1192 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 hajító csillag. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel párszor keményen megütöd a kísértetvándor jobb vállát. (8 támadással 629 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a kísértetvándor testét. (6 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Sajnos nem sikerült a kísértetvándor minden csapását hárítanod. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +33 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Testedben buzog a kí-energia: képes vagy egy Pörölycsapás formájában kisütni. Ököllel párszor keményen megütöd a kísértetvándor testét. (3 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a kísértetvándor kopott ruháját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a kísértetvándor nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +32 ÉP.) Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 25 életpontot vesztettél. A kísértetvándor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17035 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2363, sebződés: 427, gyógyulás: 308, összesen: -119 ÉP}
(Továbbmész...) [270,55] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A Küzdelem Dombság szélénél jársz. Állítólag csak az válhatott a kyorg máguskirály katonájává, aki a dombság területén lévő iskolákban elsajátította a közelharc minden csínját-bínját. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy épület van. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy selyemszárnyas. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1459 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a selyemszárnyas bal oldalát. (5 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a selyemszárnyas. (2 támadástól 485 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +97 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 54 életpontot vesztettél. {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a selyemszárnyas nyakát. (5 támadással 376 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Karmok szántják végig bal lábadat. (2 támadástól 404 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +81 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 52 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megújítod az áldomás varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2322, sebződés: 995, gyógyulás: 330, összesen: -665 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 1501 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a selyemszárnyas jobb lábát. (5 támadással 379 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Többször beletép húsodba a selyemszárnyas. (2 támadástól 453 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +91 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 53 életpontot vesztettél. {HD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (5 támadással 395 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 432 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +87 ÉP.) A lény huhog! 54 életpontot vesztettél. {FM:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (5 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). A selyemszárnyas hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 414 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +83 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 54 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megújítod az áldomás varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2687, sebződés: 1460, gyógyulás: 508, összesen: -952 ÉP}
be 693 | bemész a 693. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 26: 2. térkép 26. pont 44: 2. térkép 53. pont 48: 2. térkép 33. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 26: 1. térkép 26. pont 33: 1. térkép 48. pont 53: 1. térkép 44. pont |
Búcsút intesz, és a függőhídon keresztül elhagyod a különös építményt. [5 pontot használtál fel, van még 637. Kapsz 6 VP-t.]
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
v 198 283 18 | elmormolod a 198. varázslatot |
[283,18] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. A Király-hegység széléhez érkeztél. Neve még a kyorg időkből származik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 1278 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 97 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd a raskhiir szellem bal lábát. (9 támadással 653 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod a raskhiir szellem testét. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Gyilkos csapásokat oszt a raskhiir szellem fegyverével. (4 támadástól 462 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +93 ÉP.) Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel párszor keményen megütöd a raskhiir szellem véres combját. (6 támadással 461 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Ököllel gyengén megütöd a raskhiir szellem jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a raskhiir szellem újra meg újra lecsap. (4 támadástól 241 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +49 ÉP.) A raskhiir szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
17442 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2634, sebződés: 800, gyógyulás: 423, összesen: -377 ÉP}
(Továbbmész...) [282,20] Amerre csak a szem ellát, dombok. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy bumshir óriásmacska. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 1418 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. 22 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor keményen megütöd a bumshir óriásmacska bal első lábát. (10 támadással 699 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod a bumshir óriásmacska testét. (6 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A bumshir óriásmacska hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 434 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +87 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-11 varázspont.) Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a bumshir óriásmacska testét. (3 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Ököllel csak érinted a bumshir óriásmacska testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A bumshir óriásmacska többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 232 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +47 ÉP.) Véres nyál csordul ki a bumshir óriásmacska száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
16864 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2593, sebződés: 688, gyógyulás: 377, összesen: -311 ÉP}
(Továbbmész...) [281,21] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltűnnek. A levegő forró. Sivatagban vagy. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy káoszdémon. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 583 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a káoszdémon testét. (7 támadással 300 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Füstöl és szikrázik még a hajad is! (164 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: kreiton fókusz, távcső, enkala deréköv, dlathog kőzet, 20 nyílvessző. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ököllel gyengén megütöd a káoszdémon testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel csak érinted a káoszdémon testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 126 életpontot vesztettél. A káoszdémon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 7023 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 973, sebződés: 340, gyógyulás: 6, összesen: -334 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 1409 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy sivatagi vihar varázslatot dob rád a másik. 60 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Nem találtad el. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel párszor keményen megütöd a quwarg széltáncos bal lábát. (8 támadással 541 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Ököllel párszor megpöccinted a quwarg széltáncos jobb szárnyát. (6 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 213 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +43 ÉP.) Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel többször eltalálod a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (6 támadással 406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Ököllel megpöccinted a quwarg széltáncos testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +39 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 quwarg igazgyöngy [quwarg igazgyöngy ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP]. 17087 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2607, sebződés: 470, gyógyulás: 330, összesen: -140 ÉP}
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 1349 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 18 életpontot vesztettél. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a kyorg őrgólem jókora mancsát. (7 támadással 225 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel néhányszor megcsapod a kyorg őrgólem testét. (8 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Ököllel párszor megpöccinted a kyorg őrgólem acélkemény testét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A kyorg őrgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 221 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +45 ÉP.) Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel párszor keményen megütöd a kyorg őrgólem testét. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Ököllel gyengén megütöd a kyorg őrgólem testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a kyorg őrgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 214 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +43 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16919 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2476, sebződés: 453, gyógyulás: 279, összesen: -174 ÉP}
(Továbbmész...) [283,22] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy Védőnővér. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadászskorpió. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 972 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a vadászskorpió farkát. (7 támadással 340 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadászskorpió testét. (9 támadással 714 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Ököllel többször eltalálod a vadászskorpió testét. (6 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). A vadászskorpió egy merész támadás-sorozattal elsöpör: ollója félig felaprítja a bal karodat! (2 támadástól 593 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +119 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Testedben buzog a kí-energia: képes vagy egy Pörölycsapás formájában kisütni. Ököllel megpöccinted a vadászskorpió méretes ollóját. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ököllel csak érinted a vadászskorpió testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Kemény ollójával a vadászskorpió végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 304 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +61 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorg hosszúpengét, szereztél 1 skorpiókarmot. [skorpiókarom ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP] 15452 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2417, sebződés: 899, gyógyulás: 409, összesen: -490 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
be 112 | bemész a 112. titkos labirintusba |
bb 500 1 | beraksz a bankba az 500. tárgyat (1 darabot) |
lm 15 | mozogsz 15 |
ft 581 1 | támadod az 581. szörnyet |
lm 15 31 31 | mozogsz 15 31 31 |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 632 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a kreált kopó jobb hátsó lábát. (7 támadással 323 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel néhányszor megcsapod a kreált kopó testét. (7 támadással 504 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Ököllel néhányszor súrolod a kreált kopó testét. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 316 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +64 ÉP.) Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel néhányszor megcsapod a kreált kopó testét. (8 támadással 560 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Ököllel megpöccinted a kreált kopó fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A kreált kopó megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 303 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +61 ÉP.) Az ütés kritikus! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17018 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2279, sebződés: 619, gyógyulás: 397, összesen: -222 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 1377 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kiszáradás varázslattal köszönt csatapartnered. 210 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az Alkotó tömzsi lábát. (7 támadással 232 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy fokhagyma felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel néhányszor megcsapod az Alkotó hordótestét. (8 támadással 425 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Ököllel néhány helyen meghorzsolod az Alkotó hordótestét. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 191 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +39 ÉP.) Testedben buzog a kí-energia: képes vagy egy Pörölycsapás formájában kisütni. Ököllel párszor keményen megütöd az Alkotó tömzsi lábát. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Ököllel gyengén megütöd az Alkotó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +39 ÉP.) Az ütés kritikus! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Az Alkotó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17438 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2499, sebződés: 596, gyógyulás: 267, összesen: -329 ÉP}
Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 632 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a kreált kopó fénylő bőrét. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel többször eltalálod a kreált kopó testét. (8 támadással 592 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Ököllel gyengén megütögeted a kreált kopó testét. (6 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 327 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +66 ÉP.) Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel többször eltalálod a kreált kopó bal hátsó lábát. (7 támadással 508 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Ököllel súrolod a kreált kopó bal hátsó lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 322 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +65 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17018 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2254, sebződés: 649, gyógyulás: 400, összesen: -249 ÉP}
lm 31 33 34 | mozogsz 31 33 34 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 1458 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 118 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. 118 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a Thargodan főmágus testét. (7 támadással 366 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Testedben buzog a kí-energia: képes vagy egy Pörölycsapás formájában kisütni. Ököllel néhányszor megcsapod a Thargodan főmágus testét. (8 támadással 665 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Ököllel néhányszor súrolod a Thargodan főmágus lilán pulzáló lábát. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. 112 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A Thargodan főmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19609 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2657, sebződés: 348, gyógyulás: 176, összesen: -172 ÉP}
ft 580 1 | támadod az 580. szörnyet |
lm 34 34 36 | mozogsz 34 34 36 |
lm 37 41 42 | mozogsz 37 41 42 |
Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 632 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a kreált kopó testét. (7 támadással 328 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel párszor keményen megütöd a kreált kopó jobb hátsó lábát. (8 támadással 547 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Ököllel gyengén megütögeted a kreált kopó fejét. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A kreált kopó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 331 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +67 ÉP.) Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel néhányszor megcsapod a kreált kopó testét. (8 támadással 583 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Ököllel gyengén megütöd a kreált kopó fénylő bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 293 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +59 ÉP.) A kreált kopó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 arany foggyűrű (ld. enc.). 17018 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2319, sebződés: 624, gyógyulás: 404, összesen: -220 ÉP}
lm 42 44 41 | mozogsz 42 44 41 |
lm 28 27 27 | mozogsz 28 27 27 |
Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 632 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a kreált kopó testét. (7 támadással 338 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel párszor keményen megütöd a kreált kopó bal vállát. (7 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod a kreált kopó fénylő bőrét. (6 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A kreált kopó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 289 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +58 ÉP.) Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel párszor keményen megütöd a kreált kopó testét. (7 támadással 514 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Ököllel párszor megpöccinted a kreált kopó fénylő bőrét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A kreált kopó kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 321 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +65 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17018 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2248, sebződés: 610, gyógyulás: 384, összesen: -226 ÉP}
Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 657 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a mutáns kopó testét. (7 támadással 357 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-58 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel többször eltalálod a mutáns kopó fénylő bőrét. (7 támadással 545 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Ököllel néhány helyen meghorzsolod a mutáns kopó fénylő bőrét. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A mutáns kopó megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 323 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +65 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel többször eltalálod a mutáns kopó bal első lábát. (7 támadással 513 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Ököllel csak érinted a mutáns kopó fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A mutáns kopó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 367 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +74 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-36 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A mutáns kopó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17892 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2330, sebződés: 787, gyógyulás: 411, összesen: -376 ÉP}
ft 582 1 | támadod az 582. szörnyet |
lm 2 2 1 | mozogsz 2 2 1 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 1383 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: kiszáradás varázslatot lő rád. 210 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja az Alkotó testét. (7 támadással 235 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy ezüstdarab felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ököllel néhányszor megcsapod az Alkotó hordótestét. (8 támadással 395 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Ököllel néhányszor épp csak megérinted az Alkotó tömzsi lábát. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Az Alkotó csápjai nem ismernek kegyelmet: már véres pép a jobb vállad. (2 támadástól 436 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +88 ÉP.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször eltalálod az Alkotó testét. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Ököllel súrolod az Alkotó hordótestét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az Alkotó vastag csápjai óriási ütéseket mérnek bal karodra és kézfejedre. (2 támadástól 439 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +88 ÉP.) Az Alkotó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17524 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2497, sebződés: 1085, gyógyulás: 362, összesen: -723 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 632 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a kreált kopó jobb oldalát. (7 támadással 361 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel párszor keményen megütöd a kreált kopó fénylő bőrét. (8 támadással 550 életpontot sebezve.) Te 68 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+111 életerő). Ököllel néhányszor épp csak megérinted a kreált kopó jobb első lábát. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A kreált kopó iszonyatos harapásai nyomán bal térdedből dőlni kezd a vér. (2 támadástól 593 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +119 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1732, sebződés: 593, gyógyulás: 340, összesen: -253 ÉP}
ft 583 1 | támadod az 583. szörnyet |
lm 8 8 14 | mozogsz 8 8 14 |
lm 8 8 14 | mozogsz 8 8 14 |
v 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 3 | mozogsz a 3. ponthoz |
szk 541 | keresed az 541. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1167. tárgyat |
DIREKT KONTAKTUS II. (122. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG) A Direkt Kontaktus II. az I-eshez hasonló, de nem pszi pontot, hanem varázspontot szív el az ellenféltől, de itt a Direkt Kontaktus II. ismerete nem nyújt immunitást ellene. Ha az elszívott VP-vel a varázspontod a max. lehetséges fölé menne, akkor a maradék elvész. A képesség használata 45 pszi pontba kerül, csak kalandozókkal szemben fogod használni. |
KREÁLT KOPÓ (581. SZÖRNY) Az Alkotók rendkívül kreatív hangulatban voltak, amikor megalkották az első, Sötét Földről hozott mintákra épülő szörnyet, a kreált kopót. A hatlábon álló, kutyára emlékeztető vadállat szájában három sornyi fog várakozik arra, hogy a kyorg területekre illetéktelenül behatolók húsába mélyedve halált okozzon. A robotszerű hordólények rettentő jó munkát végeztek, ennek köszönhetően eddig nem sok a nagy világégés után útjára indult kalandozó élte túl a kreált kopókkal való találkozást. |
THARGODAN FŐMÁGUS (580. SZÖRNY) Vajon mit keres egy igazi Thargodan a kyorgok labirintusában? A rejtély megoldása az ősi nép Sötét Földre tett utazásaiban található: amikor a trakuun megerősített kíséretével átlépett a dimenziókapun, olyan dolgokkal találkozott, melyek felcsigázták nem csekély fantáziáját. A Thargodanok épp elég erősnek bizonyultak ahhoz, hogy erejüket, és az újonnan kikísérletezett dolgokat rajtuk tesztelhessék. Sajnos ők nem így gondolták, és nem mutatkoztak elég készségesnek a Ghalla innenső oldalára költözésben, így a kyorgoknak erőszakot kellett alkalmazniuk. Hamar kiderült, hogy a számtalan Thargodan közül csupán a legerősebbek bírják a kyorg elnyomás következményeit, a főmágusok is ezek közé tartoztak. Az ősi nép halálával az a béklyó nem szűnt meg, amely megakadályozza a Thargodan szolgák visszautazását a Sötét Földre, ennek köszönhető, hogy főmágussal még mindig találkozhatsz Bropxat gyakorlópályáján. |
ARANY FOGGYŰRŰ (776. TÁRGY) A kyorg nemesek egyik kedvenc ékszere volt, hogy hosszú agyarukra aranygyűrűt vagy más ékszert illesztettek. Elég nagy agyaraik lehettek - neked a hüvelykujjadon is lötyög a gyűrű... |
MUTÁNS KOPÓ (582. SZÖRNY) Az Alkotók által létrehozott, őrző feladatokra szánt lények második generációja. A vérmesebb fajtából származó hatlábú ebek a legkisebb lelkiismeret furdalás nélkül nekitámadnak mindenkinek, aki hívatlanul kyorg földre merészkedik. A korai időkben Bropxat, a nagy tudós volt az, aki miután kidolgozta a fiatal kyorgok számára a megmérettetés akadálypályáját, ezekkel a dögökkel népesítette be azt. És még ha a vehemens versenyzők többször meg is tisztították a labirintust ezektől a kiismerhetetlen vadállatoktól, egy-két Alkotó mindig készenlétben állt, hogy pár órányi munkával újabb szörnyarzenált vonultathassanak fel. |
Erő: | 74 (82) | Szint: | 49 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 74 (82) | Támadás: | 59 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 91 kg |
Ügyesség: | 76 (81) | Védekezés: | 109 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 33/44 év |
Egészség: | 74 (84) | Életpont: | 1475/1401 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 84 (97) | Varázspont: | 2772/996 | Pénz: | 3967 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 19/2 | Pszi pont: | 313/19 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 26 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8 | ökölvívás: | 48 | szúrófegyverek: | 27 |
vágófegyverek: | 12 | ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 4 |
dobófegyverek: | 39 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (160%) << kyorgölő penge (#875) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); ezüstshuriken (#327) (25 -34.); hajító csillag (#939) (35 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43 | 2. nyomkövetés: | 158 | 3. lopás: | 7 |
4. mászás: | 29 | 5. csapdakészítés: | 36 | 6. csapdaészlelés: | 24 |
7. gyógyítás: | 137 | 8. titkosírás: | 15 | 9. felderítés: | 33 |
10. szörnyidomítás: | 8 | 11. teológia: | 189 (+1) | 12. taumaturgia: | 124 |
13. szerencsejáték: | 4 | 14. versengés: | 18 | 15. harcművészetek: | 46 |
16. zene: | 10 | 17. szörnyismeret: | 46 | 18. pszi: | 35 (+1) |
19. zárnyitás: | 27 | 20. vadászat: | 15 | 21. vitalitás: | 2 |
22. bányászat: | 40 | 23. úszás: | 10 | 24. főzés: | 7 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 209 | |||
8. képességpont: 1 | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 1 | 12. halhatatlanság: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 18 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 33 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 33 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ) |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
halálelementál (#279), sötét ölész (#314), ezerszemű bestia (#288), szárnyaló halál (#456), tleikan főbíra (#512), mutáns bunthar (#398), rothadó borzalom (#633) (csak egyszer), trakuun lidérc (#576) (csak egyszer), kreiton idéző (#510) (csak egyszer), Alkotó (#578), kyorg őrgólem (#567), Teremtő (#579), kreált kopó (#581), Thargodan főmágus (#580), mutáns kopó (#582) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
ember (#1), lélekorzó (#390), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) |
nekromanta csókja (#230, 22 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +11 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 1 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (111,10,1) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | túlvilág lehelete (#177) | kí koncentráció (#69) | nagyobb agypajzs (#120) |
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pusztító végzet (#106) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), energiapajzs (#103), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 28, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pusztító végzet (#106) | >> | Éjvadász (#502) | sötét halál (#45) | >> | 35. szintű lényekre | |
pusztító végzet (#106) | >> | 39. szintű lényekre | sötét halál (#45) | >> | 30. szintű lényekre | |
armageddon (#218) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | pusztító végzet (#106) | >> | Strissha (#528) | |
pusztító végzet (#106) | >> | hótarantula (#464) | pusztító végzet (#106) | >> | hájas okerón (#462) | |
pusztító végzet (#106) | >> | varkaudar remete (#465) | pusztító végzet (#106) | >> | kettéroppantó (#471) | |
pusztító végzet (#106) | >> | rubin góliát (#473) | pusztító végzet (#106) | >> | leviathán lárva (#476) | |
pusztító végzet (#106) | >> | fekélyes hernyó (#489) | pusztító végzet (#106) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan házőrző (#507) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan behemót (#511) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
puha ütés (#60) | >> | homokcápa (#448) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
pusztító végzet (#106) | >> | shokara bogár (#436) | pusztító végzet (#106) | >> | őshonos sziklozug (#447) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | pusztító végzet (#106) | >> | Raia avatárja (#382) | |
pusztító végzet (#106) | >> | haprszagú Thargodan (#699) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 28, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 harcos, 6 királynő, 4 élőholt, 5 vadász, 4 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 13. Legjobb pontszámod: 158. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | dlathog kőzet (#829) | |||
2 | enkala deréköv (#915) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
6 | fűszertartó (#210) | 11 | kaja (#2) | 20 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kreiton fókusz (#853) | 1 | manakristály (#500) | 21 | nyílvessző (#108) | |||
4 | pézsmatökmag (#934) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | sallank karom (#128) | 12 | spiritusz (#170) | 1 | távcső (#42) | |||
218 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
148 | arany (#50) | 1 | arany foggyűrű (#776) | 11 | csillagbot (#929) | |||
8 | hajító csillag (#939) | 1 | kulcsszilánk (#942) | 1 | ősi esszencia (#883) | |||
2 | szögletes kő (#17) | 6 | vámpírfog (#1221) |