Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 5. 11h:09' EZ A 537. JÁTÉKHETED, 535. FORDULÓD 538. játékheted kezdete: dec. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2699 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 209. varázslatot a 177. varázslatot |
p 69 7 | használod a 69. pszi képességet |
vv 23 70 | elmormolod a 23. varázslatot a 70. varázslatot |
kb 199 30 | kiveszel a bankból a 199. tárgyat (30 darabot) |
v 75 258 | elmormolod a 75. varázslatot |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
ft 579 1 | támadod az 579. szörnyet |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 22 34 54 | mozogsz 22 34 54 |
lm 51 51 51 | mozogsz 51 51 51 |
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1484 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kiszáradás varázslatot dob rád a másik. 350 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a Teremtő testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy fokhagyma felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel többször eltalálod a Teremtő testét. (8 támadással 429 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Ököllel néhányszor súrolod a Teremtő testét. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Csápjaival a Teremtő lecsap a bal karodra. (2 támadástól 261 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +53 ÉP.) Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel többször eltalálod a Teremtő testét. (8 támadással 417 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Ököllel párszor megpöccinted a Teremtő hordótestét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Csápjaival a Teremtő csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 211 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +43 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18957 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2696, sebződés: 822, gyógyulás: 322, összesen: -500 ÉP}
lm 51 51 51 | mozogsz 51 51 51 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 918 | kézbeveszed/felveszed a 918. tárgyat |
h 697 1400 | használod a 697. tárgyat |
kb 27 50 | kiveszel a bankból a 27. tárgyat (50 darabot) |
v 181 187 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
[187,60] Lakott területre érkeztél.
be 631 6 | bemész a 631. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Készen állsz, hogy ellenfeledre lesújts egy Pörölycsapással. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló fejét. (3 támadással 244 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel megütöd az őrült varázsló testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy karbin plazma és egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 51, gyógyulás: 2, összesen: -49 ÉP}
im | imádkozol |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 1362 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Tharr haragja varázslatot, majd rád küldi. 32 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja a kyorg őrgólem jobb lábát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel többször eltalálod a kyorg őrgólem acélkemény testét. (7 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod a kyorg őrgólem bal vállát. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A kyorg őrgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 199 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +40 ÉP.) Készen állsz, hogy ellenfeledre lesújts egy Pörölycsapással. Ököllel párszor keményen megütöd a kyorg őrgólem jókora mancsát. (8 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Ököllel súrolod a kyorg őrgólem testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a kyorg őrgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 217 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +44 ÉP.) A kyorg őrgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17095 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2456, sebződés: 448, gyógyulás: 285, összesen: -163 ÉP}
(Továbbmész...) [271,56] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy selyemszárnyas közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 1473 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a selyemszárnyas bal lábát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (5 támadással 414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 430 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +86 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 56 életpontot vesztettél. {FM:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a selyemszárnyas bal oldalát. (5 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 423 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +85 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 54 életpontot vesztettél. {GYD:} Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (3 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A selyemszárnyas hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 439 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +88 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 57 életpontot vesztettél. A selyemszárnyas még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17952 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2725, sebződés: 1459, gyógyulás: 479, összesen: -980 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy energiapajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 256 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 hajító csillag. Alaposan megsorozod a kísértetvarázsló bal vállát. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) A kísértetvarázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4803 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
be 693 | bemész a 693. épületbe |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
v 198 260 60 | elmormolod a 198. varázslatot |
[260,60] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Régen itt volt az Esthar Császárság és a kyorgok földjeinek képzeletbeli határa. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy elfajzott enkala. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 1315 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod az elfajzott enkala bal oldalát. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elfajzott enkala vastag alkarját. (7 támadással 754 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Ököllel néhányszor súrolod az elfajzott enkala bal lábát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Az elfajzott enkala mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 208 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +42 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 190 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +38 ÉP.) Az elfajzott enkala összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17076 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2414, sebződés: 398, gyógyulás: 264, összesen: -134 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 1201 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 hajító csillag. Ellenfeled könnyedén félreüti! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Testedben buzog a kí-energia: képes vagy egy Pörölycsapás formájában kisütni. Ököllel többször eltalálod a bársony gyilkos jobb lábát. (8 támadással 515 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod a bársony gyilkos fejét. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 258 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +52 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel néhányszor megcsapod a bársony gyilkos bársony páncélját. (6 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Ököllel megpöccinted a bársony gyilkos jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a bársony gyilkos nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 276 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +56 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15501 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2281, sebződés: 534, gyógyulás: 332, összesen: -202 ÉP}
(Továbbmész...) [262,58] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Egy különös fa mellett vezet el az utad. Ahogy jobban megvizsgálod, lendületesen kanyarított írásjeleket fedezel fel a fára vésve. Útjelző tábla? A fa kérge körbefolyta ezt a feliratot, mégis, a kyorg betűk jól olvashatóan megmaradtak. Sajnos nem tudni, mit jelentenek. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy elfajzott enkala közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 1352 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 hajító csillag. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod az elfajzott enkala testét. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel néhányszor megcsapod az elfajzott enkala bordás testét. (8 támadással 657 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Ököllel néhány helyen meghorzsolod az elfajzott enkala bordás testét. (6 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Az elfajzott enkala leken néhány pofont. (2 támadástól 247 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +50 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 217 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +44 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-13 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel párszor súrolva eltalálod az elfajzott enkala bal oldalát. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Ököllel gyengén megütöd az elfajzott enkala fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az elfajzott enkala Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 203 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +41 ÉP.) Az elfajzott enkala szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 enkala deréköv (ld. enc.). 17611 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2592, sebződés: 763, gyógyulás: 381, összesen: -382 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 1368 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a vérszomjas karvaly tollas nyakát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször eltalálod a vérszomjas karvaly jobb szárnyát. (7 támadással 494 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a vérszomjas karvaly jobb lábát. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 200 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +40 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 49 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 184 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +37 ÉP.) A lény huhog! 54 életpontot vesztettél. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod a vérszomjas karvaly jobb szárnyát. (7 támadással 368 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a vérszomjas karvaly testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 196 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +40 ÉP.) Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 204 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +41 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 51 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorg hosszúpengét, szereztél 3 madártollat. [madártoll ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] 15236 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2503, sebződés: 940, gyógyulás: 162, összesen: -778 ÉP}
(Továbbmész...) [263,57] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő bársony gyilkos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1246 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 hajító csillag. Ellenfeled könnyedén félreüti! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel néhányszor megcsapod a bársony gyilkos bal vállát. (8 támadással 474 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Ököllel néhányszor súrolod a bársony gyilkos testét. (6 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Sajnos nem sikerült a bársony gyilkos minden csapását hárítanod. (2 támadástól 285 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +57 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel többször eltalálod a bársony gyilkos bal lábát. (7 támadással 456 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Ököllel meghorzsolod a bársony gyilkos bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a bársony gyilkos nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 250 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +50 ÉP.) A bársony gyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16172 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2310, sebződés: 535, gyógyulás: 328, összesen: -207 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 1193 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. Semmi eredménye! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 hajító csillag. Ez mellément. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel néhányszor megcsapod a kísértetvándor ködös testét. (8 támadással 644 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a kísértetvándor kopott ruháját. (6 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Sajnos nem sikerült a kísértetvándor minden csapását hárítanod. (2 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +32 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 41 életpontot vesztettél. A kísértetvándor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17043 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2091, sebződés: 199, gyógyulás: 218, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [265,56] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy eszement trappoló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1303 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja az eszement trappoló vastag alkarját. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször eltalálod az eszement trappoló vastag alkarját. (9 támadással 669 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod az eszement trappoló testét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Az eszement trappoló szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 364 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +73 ÉP.) Összetipor lábával. 94 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 drakolder póráz és 1 szürke briliáns. 14364 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2326, sebződés: 458, gyógyulás: 252, összesen: -206 ÉP}
(Továbbmész...) [266,56] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Nátha orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő elfajzott enkala nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 hajító csillag. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja az elfajzott enkala jobb lábát. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Testedben buzog a kí-energia: képes vagy egy Pörölycsapás formájában kisütni. Ököllel többször eltalálod az elfajzott enkala bordás testét. (8 támadással 608 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Ököllel gyengén megütögeted az elfajzott enkala jobb lábát. (6 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Az elfajzott enkala leken néhány pofont. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +24 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 212 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +43 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-11 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel többször eltalálod az elfajzott enkala testét. (7 támadással 537 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Ököllel néhányszor súrolod az elfajzott enkala bal karját. (6 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az elfajzott enkala megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +21 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 198 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +40 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-9 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel többször eltalálod az elfajzott enkala testét. (8 támadással 580 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Ököllel gyengén megütögeted az elfajzott enkala testét. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Az elfajzott enkala leken néhány pofont. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +24 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Karmával néhányszor az elfajzott enkala megcsapja a fejedet. (2 támadástól 184 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +37 ÉP.)
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 enkala deréköv. 17589 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2570, sebződés: 932, gyógyulás: 682, összesen: -250 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
m 2 | mozogsz keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 1509 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 hajító csillag. Alaposan megsorozod a kyorg szolgasárkány bal oldalát. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a kyorg szolgasárkány testét. (5 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). A kyorg szolgasárkány hatalmas karmait arcodba vájja. (4 támadástól 419 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +84 ÉP.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védelmez.) {HD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a kyorg szolgasárkány testét. (5 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Többször beletép húsodba a kyorg szolgasárkány. (4 támadástól 424 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +85 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védett meg.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a kyorg szolgasárkány muris pocakját. (5 támadással 370 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Többször beletép húsodba a kyorg szolgasárkány. (4 támadástól 435 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +87 ÉP.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védett meg.) A kyorg szolgasárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21565 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2770, sebződés: 1278, gyógyulás: 489, összesen: -789 ÉP}
szk 564 | keresed az 564. szörnyet |
kre 1113 1221 6 | kreálsz az 1113. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot) |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
hu 761 777 908 | hulladék: 761 777 908 |
hu 910 911 912 | hulladék: 910 911 912 |
ft 252 332 315 | támadod a 252. szörnyet a 332. szörnyet a 315. szörnyet |
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1167. tárgyat |
TEREMTŐ KORONÁJA (918. TÁRGY) Ha a legyőzött Teremtő a lábaidnál fekszik, némi intelligenciával hamar rájöhetsz, hogyan csatolhatod le testének tetejéről különös csillogású fejfedőjét. Ez a groteszk formájú lény nem véletlenül viselte ezt a gigantikus tulajdonságokkal bíró koronát aránytalanul töpszli testén, és nem csak azért, hogy kiemelje a tömegével gyártott Alkotók sorából. Inkább a következőkért: a Teremtő koronája viselésekor +30 max. ép-vel, +3 szerencsével és +1 támadással ajándékoz meg, és ehhez képest csekélység csupán, hogy erőd 3-mal csökken. Ezenkívül, ha az árnytündérek között jársz, +4 sebzést is kapsz az ott lakók öldöklésére. A Teremtő koronáját a már meglevő sisakodra is felhelyezheted, így viselhetsz mellette egy másik sisakot. |
RYUKU KOPJA (694. TÁRGY) A ryuku lovasság ékessége ez a hosszú szúrófegyver. Persze gyalogosok is használhatják, de mivel ezt a fegyvert igazándiból lovasok számára tervezték, használatakor -3 támadást kapsz erre a fegyverre. A ryuku kopja sebzése 4D6+5, és legalább 10-es fegyver szakértelem kell a forgatásához. |
KOCKAGYÉMÁNT (914. TÁRGY) Meglepő a formája ennek a csillogó drágakőnek, de az anyaga majdnem mindenben a közönséges gyémántéra hasonlít. Ha azonban hosszasan a kockagyémánt belsejébe nézel, gomolygó, sűrű, fényes fellegek jelennek meg a szemed előtt. Régen szinte minden kyorg hordozott egy ilyen tárgyat magánál, hiszen a kockagyémánt minden mágia alapját, a mágikus esszenciákat hordozza belsejében. Ahhoz, hogy hatását élvezni tudd, nem kell a KF-elned: ha nálad van minden köröd elején 50 VP-vel többet fogsz regenerálni. A kyorgok szerint ezt a hatást csak az érdemli meg, aki maga küzdötte végig a kockagyémántjához vezető utat. Ehhez tartva magad e tárgyat nem fogod másik játékosnak átadni. |
TESH ALLIGÁTOR (353. SZÖRNY) A mocsarak veszélyes ragadozói az alligátorok, szerencsére a tesh fajba tartozók az apróbbak. Persze ezek a kétméteres "apróságok" is elég nagyot tudnak harapni, különösen, ha nem vigyázol, és sikerül egynek meglepnie. A tesh alligátor ellen a szúró a legjobb, az ütő a legkevésbé hatékonyabb, és harcművészeknek különösen kellemetlen ellenfél, a bőrén meredező tüskék miatt. |
ELFAJZOTT ENKALA (564. SZÖRNY) Nem ment minden simán, amikor évezredekkel ezelőtt a kyorg mágusok egy nyílt pusztán kaput nyitottak a Sötét Földre, hogy hatalmukat az ott élő lelkek tudásával növeljék. A közelben izgatottan figyelő enkalák (fán élő óriásmajmok) estek áldozatul a felszabaduló mágikus energiáknak, és kis közösségeik hamarosan azt tapasztalhatták: különös képességeik születtek. Többek között a vegetáriánus étrendről áttértek a ragadozó életmódra, mivel nem tartott sokáig, míg rájöttek: akár a náluknál méretesebb trappolók leterítésére is képesek. És ez csak a kezdet volt... |
ENKALA DERÉKÖV (915. TÁRGY) A ritkább erdőségekben őshonos óriásmajmok, az enkalák különös ruhadarabot viselnek, melyet réges-rég még a kyorg mágusok aggattak a cseppet sem békés állatok testére. Az öv célja eredetileg az engedékenységre szoktatás lett volna, de a vadon élő értelmes állatok hamar immúnissá váltak a számukra kártékony kisugárzásra. Ahogy az évszázadok peregtek, az enkalák újabb és újabb generációi viselték ezeket az örökölt deréköveket, ami minden bizonnyal arra utal, az óriásmajmok megszerették ezt a furcsa ruhadarabot (de legnagyobb sajnálatukra nem mindegyiküknek jutott). A kalandozókra az övbe zárt kyorg mágia még mindig hatással van: ezért ezt a tárgyat nem lehet másik kalandozónak továbbadni. |
Erő: | 74 (82) | Szint: | 49 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 74 (82) | Támadás: | 59 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 91 kg |
Ügyesség: | 75 (80) | Védekezés: | 107 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 33/44 év |
Egészség: | 74 (84) | Életpont: | 1474/1345 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 84 (97) | Varázspont: | 2772/1025 | Pénz: | 1758 arany | Kép. pont: | 15 |
Tudatpont: | 19/0 | Pszi pont: | 303/240 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 26 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8 | ökölvívás: | 48 | szúrófegyverek: | 27 |
vágófegyverek: | 12 | ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 4 |
dobófegyverek: | 39 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (160%) << kyorgölő penge (#875) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); ezüstshuriken (#327) (25 -34.); hajító csillag (#939) (35 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43 | 2. nyomkövetés: | 158 (+1) | 3. lopás: | 7 |
4. mászás: | 29 | 5. csapdakészítés: | 36 (+1) | 6. csapdaészlelés: | 24 |
7. gyógyítás: | 137 | 8. titkosírás: | 15 | 9. felderítés: | 33 |
10. szörnyidomítás: | 8 | 11. teológia: | 188 (-1) | 12. taumaturgia: | 124 |
13. szerencsejáték: | 4 | 14. versengés: | 18 | 15. harcművészetek: | 46 |
16. zene: | 10 | 17. szörnyismeret: | 46 | 18. pszi: | 34 |
19. zárnyitás: | 27 | 20. vadászat: | 15 | 21. vitalitás: | 2 |
22. bányászat: | 40 | 23. úszás: | 10 | 24. főzés: | 7 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 168 | |||
8. képességpont: 1 | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 1 | 12. halhatatlanság: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 18 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 33 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 33 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ) |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
halálelementál (#279), sötét ölész (#314), ezerszemű bestia (#288), szárnyaló halál (#456), tleikan főbíra (#512), mutáns bunthar (#398), rothadó borzalom (#633) (csak egyszer), trakuun lidérc (#576) (csak egyszer), kreiton idéző (#510) (csak egyszer), Alkotó (#578), kyorg őrgólem (#567), Teremtő (#579) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
ember (#1), lélekorzó (#390), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) |
nekromanta csókja (#230, 22 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +11 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 1 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (111,10,1) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | túlvilág lehelete (#177) | kí koncentráció (#69) |
jellemrejtés (#23) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pusztító végzet (#106) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), energiapajzs (#103), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 28, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pusztító végzet (#106) | >> | Éjvadász (#502) | sötét halál (#45) | >> | 35. szintű lényekre | |
pusztító végzet (#106) | >> | 39. szintű lényekre | sötét halál (#45) | >> | 30. szintű lényekre | |
armageddon (#218) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | pusztító végzet (#106) | >> | Strissha (#528) | |
pusztító végzet (#106) | >> | hótarantula (#464) | pusztító végzet (#106) | >> | hájas okerón (#462) | |
pusztító végzet (#106) | >> | varkaudar remete (#465) | pusztító végzet (#106) | >> | kettéroppantó (#471) | |
pusztító végzet (#106) | >> | rubin góliát (#473) | pusztító végzet (#106) | >> | leviathán lárva (#476) | |
pusztító végzet (#106) | >> | fekélyes hernyó (#489) | pusztító végzet (#106) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan házőrző (#507) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan behemót (#511) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
puha ütés (#60) | >> | homokcápa (#448) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
pusztító végzet (#106) | >> | shokara bogár (#436) | pusztító végzet (#106) | >> | őshonos sziklozug (#447) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | pusztító végzet (#106) | >> | Raia avatárja (#382) | |
pusztító végzet (#106) | >> | haprszagú Thargodan (#699) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 28, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 harcos, 6 királynő, 4 élőholt, 5 vadász, 4 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 13. Legjobb pontszámod: 158. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | fokhagyma (#403) | 1 | hajító csillag (#939) | |||
1 | halálhozó karkötője (#816) | 20 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | sallank karom (#128) | |||
6 | spiritusz (#170) | 1 | szirén köpenye (#820) | 2 | szögletes kő (#17) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 6 | varkaudar csont (#1113) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
358 | arany (#50) | 1 | drakolder póráz (#773) | 2 | enkala deréköv (#915) | |||
30 | isteni könnycsepp (#260) | 18 | karbin plazma (#199) | 1 | kockagyémánt (#914) | |||
1 | szürke briliáns (#908) | 1 | Teremtő koronája (#918) | 6 | vámpírfog (#1221) | |||
250 | víz (#27) |