Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. nov. 25. 9h:58' EZ A 533. JÁTÉKHETED, 533. FORDULÓD 534. játékheted kezdete: dec. 2. A következő fordulódat legkorábbana 534. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2699 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 209. varázslatot a 177. varázslatot |
kb 199 35 | kiveszel a bankból a 199. tárgyat (35 darabot) |
kb 392 1 | kiveszel a bankból a 392. tárgyat (1 darabot) |
p 69 7 | használod a 69. pszi képességet |
h 392 | használod a 392. tárgyat |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy sötét halál varázslatot. 607 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elemi pulzátor furcsa alakját. (8 támadással 658 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod az elemi pulzátor szárnyas testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Csápjaival az elemi pulzátor csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +23 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-6 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Az elemi pulzátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorg hosszúpengét, szereztél 2 madártollat. [madártoll ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] 8284 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1395, sebződés: 185, gyógyulás: 192, összesen: +7 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a sötét ülnök nyakát. (7 támadással 352 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét ülnök sötét bőrét. (8 támadással 682 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a sötét ülnök bal oldalát. (6 támadással 270 életpontot sebezve.) A sötét ülnök megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +28 ÉP.) A sötét ülnök farkával megérint. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét ülnök jobb oldalát. (7 támadással 581 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a sötét ülnök jobb oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +27 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sötét ülnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +22 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A sötét ülnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 angyalok gyűrűje. 12453 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1928, sebződés: 456, gyógyulás: 94, összesen: -362 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 802 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a kreiton idéző testét. (7 támadással 294 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel többször eltalálod a kreiton idéző szellemalakját. (8 támadással 529 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Ököllel többször eltalálod a kreiton idéző testét. (6 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Csápjaival a kreiton idéző lecsap a bal karodra. (2 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +31 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször eltalálod a kreiton idéző testét. (3 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Ököllel csak érinted a kreiton idéző testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Csápjaival a kreiton idéző lecsap a bal karodra. (2 támadástól 252 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +51 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 kreiton fókusz. 12959 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2079, sebződés: 405, gyógyulás: 286, összesen: -119 ÉP}
bb 392 1 | beraksz a bankba a 392. tárgyat (1 darabot) |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 1368 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a vérszomjas karvaly bal vállát. (7 támadással 270 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a vérszomjas karvaly testét. (8 támadással 633 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a vérszomjas karvaly tollas nyakát. (6 támadással 115 életpontot sebezve.) Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 183 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +37 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 38 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 198 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +40 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 43 életpontot vesztettél. Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel gyengén megütögeted a vérszomjas karvaly tollas nyakát. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a vérszomjas karvaly testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vérszomjas karvaly belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 194 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +39 ÉP.) A lény huhog! 44 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorg hosszúpengét, szereztél 3 madártollat. [madártoll ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP] 15236 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2519, sebződés: 799, gyógyulás: 140, összesen: -659 ÉP}
(Továbbmész...) [290,15] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik előtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd.
- Gyere, mutasd meg milyen erős, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe.
- Először megtudjuk mennyire vagy erős - vigyorog rád az alakváltó kölyök, miközben a földön heverő súlyzóra mutat. Egyértelmű a feladat, ezt kell a magasba emelned. Ahogy nekirugaszkodsz, már érzed, hogy nem lehet gond, ezt a súlyt egy fele ilyen erős emberre méretezték. Jöhet a következő akadály... A második feladványt egy nagyon alacsony gnóm adja fel. Vajon milyen dolgok kellenek a kérdésben szereplő tárgy elkészítéséhez? Töröd a fejed, de végül rossz összetevőket sorolsz fel. 1599 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés). Hirtelen átláthatatlanná, füstszerűvé válik körülötted a levegő. Behúzott nyakkal haladsz előre az egyre nyálkásabb ködben. Mint a megváltás, tűnik fel előtted a keresett épület: a szellemkastély. Fohászkodva lépsz közelebb, majd bátran megteszed a döntő lépést befelé. A sötét folyosó, mely a bejárat mögött vár rád, kihaltnak tűnik. Pár lépés után azonban egy alak bukkan eléd a sötétből. Nagyot ugrasz hátra, és küzdőállásba ereszkedve várod, hogy ő tegye meg az első lépést. Ellenfeled hosszú percekig nem mozdul. Minden bátorságodat összeszedve közelebb lépsz hozzá, és alaposabban szemügyre veszed. Hangosan felnevetsz, amikor felismered, hogy csupán egy kitömött bohócbábú ijesztett meg. Jókedvűen indulsz tovább. Néhány lépés után váratlanul velőtrázó sikoltást hallasz, ami nem akar megszakadni. Rémülten keresed a menekülés útját, de rájössz, a füledre tapasztott tenyered semmit sem használ. A falhoz lapulsz, és kivárod, amíg véget ér. (209 életpontot vesztettél.) Rendületlenül haladsz előre a folyosókon, mígnem valami utadat állja az egyik szakaszon. Gyorsan kiderül, hogy a csontváz hadúr agresszív magatartása semmi jóval nem kecsegtet. Le kell győznöd, ha folytatni akarod utad.
Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 280 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Ez mellément. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Testedben buzog a kí-energia: képes vagy egy Pörölycsapás formájában kisütni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz hadúr zörgő csontjait. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel épp hogy eltalálod a csontváz hadúr jobb karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz hadúr újra meg újra lecsap. (3 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4804 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 65, gyógyulás: 17, összesen: -48 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 1192 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Ez mellément. Elszántan ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel párszor keményen megütöd a kísértetvándor bal első lábát. (8 támadással 615 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a kísértetvándor bal hátsó lábát. (6 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a kísértetvándor nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 160 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +32 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel néhányszor megcsapod a kísértetvándor testét. (3 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a kísértetvándor testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A kísértetvándor fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17035 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2344, sebződés: 446, gyógyulás: 301, összesen: -145 ÉP}
(Továbbmész...) [289,16] A síkság után kisebb hegyek következnek. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy selyemszárnyas. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 1413 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. 87 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (7 támadással 350 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). A selyemszárnyas hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 419 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +84 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 44 életpontot vesztettél. {FM:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a selyemszárnyas jobb oldalát. (5 támadással 375 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). A selyemszárnyas hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 429 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +86 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 45 életpontot vesztettél. {FM:} Biami kvazárlándzsával megkarcolod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a selyemszárnyas. (2 támadástól 410 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +82 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 45 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 drakolder póráz. 17138 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2573, sebződés: 1479, gyógyulás: 424, összesen: -1055 ÉP}
be 693 | bemész a 693. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz, és a függőhídon keresztül elhagyod a különös építményt. [5 pontot használtál fel, van még 506. Kapsz 6 VP-t.]
v 198 270 57 | elmormolod a 198. varázslatot |
[270,57] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. A Küzdelem Dombság szélénél jársz. Állítólag csak az válhatott a kyorg máguskirály katonájává, aki a dombság területén lévő iskolákban elsajátította a közelharc minden csínját-bínját. Találsz egy kazmárt. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ezüstdarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ezüstdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy épületet. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy vaskohó van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet.
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
bb 27 200 | beraksz a bankba a 27. tárgyat (200 darabot) |
be 111 | bemész a 111. titkos labirintusba |
lm 3 5 8 | mozogsz 3 5 8 |
lm 10 10 10 | mozogsz 10 10 10 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 1317 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról energiacsóva varázslatot lő rád a másik. 162 életpontot vesztettél. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja az energiaelementál tölcséralakját. (7 támadással 324 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Az összes nálad levő víz elpárolgott! Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel párszor keményen megütöd az energiaelementál tölcséralakját. (7 támadással 512 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod az energiaelementál testét. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 118 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18174 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2339, sebződés: 280, gyógyulás: 6, összesen: -274 ÉP}
kb 27 30 | kiveszel a bankból a 27. tárgyat (30 darabot) |
v 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 17 17 17 | mozogsz 17 17 17 |
lm 22 22 22 | mozogsz 22 22 22 |
lm 28 28 28 | mozogsz 28 28 28 |
kb 27 30 | kiveszel a bankból a 27. tárgyat (30 darabot) |
lm 33 33 33 | mozogsz 33 33 33 |
lm 34 58 58 | mozogsz 34 58 58 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 1318 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról energiacsóva varázslatot lő rád a másik. 150 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az energiaelementál testét. (7 támadással 359 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Az összes nálad levő víz elpárolgott! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod az energiaelementál tölcséralakját. (10 támadással 701 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd az energiaelementál testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 131 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 angyalok gyűrűje. 18181 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2411, sebződés: 281, gyógyulás: 6, összesen: -275 ÉP}
kb 27 30 | kiveszel a bankból a 27. tárgyat (30 darabot) |
lm 54 54 54 | mozogsz 54 54 54 |
lm 905 55 55 | mozogsz 905 55 55 |
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 12 12 12 | mozogsz 12 12 12 |
lm 12 12 900 | mozogsz 12 12 900 |
lm 10 6 2 | mozogsz 10 6 2 |
kb 27 30 | kiveszel a bankból a 27. tárgyat (30 darabot) |
lm 38 38 38 | mozogsz 38 38 38 |
kb 27 30 | kiveszel a bankból a 27. tárgyat (30 darabot) |
lm 44 48 50 | mozogsz 44 48 50 |
kb 27 30 | kiveszel a bankból a 27. tárgyat (30 darabot) |
lm 51 51 51 | mozogsz 51 51 51 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 5 4 5 | mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy energiapajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Ez mellément. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a pszionikus entitás testét. (8 támadással 200 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel gyengén megütögeted a pszionikus entitás testét. (8 támadással 204 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel gyengén megütögeted a pszionikus entitás testét. (8 támadással 204 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 127 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel párszor megpöccinted a pszionikus entitás testét. (8 támadással 201 életpontot sebezve.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel párszor súrolva eltalálod a pszionikus entitás testét. (8 támadással 198 életpontot sebezve.) Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. 131 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.)
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1007, sebződés: 258, gyógyulás: 2, összesen: -256 ÉP}
(Továbbmész...) [269,59] A bozótos terep dombvidékbe megy át. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy raskhiir szellem. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 1345 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. 133 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod a raskhiir szellem jobb lábát. (7 támadással 324 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a raskhiir szellem nyakát. (7 támadással 689 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Ököllel néhányszor súrolod a raskhiir szellem testét. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). A raskhiir szellem védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (4 támadástól 500 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +100 ÉP.) Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a raskhiir szellem izmos felkarját. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ököllel gyengén megütöd a raskhiir szellem nyakát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 246 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +50 ÉP.) Véres nyál csordul ki a raskhiir szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18451 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2737, sebződés: 879, gyógyulás: 373, összesen: -506 ÉP}
(Továbbmész...) [268,60] Még mindig dombos terepen vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ó! Hiszen ez egy kyorg őrgólem. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
kre 1113 1221 6 | kreálsz az 1113. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot) |
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 1295 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod az eszement trappoló testét. (7 támadással 318 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az eszement trappoló bal karját. (10 támadással 727 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Ököllel csak érinted az eszement trappoló jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 371 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +75 ÉP.) A szörny megtipor. 107 életpontot vesztettél. Az eszement trappoló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14271 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2378, sebződés: 478, gyógyulás: 233, összesen: -245 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [15 pontot használtál fel, van még 1. Kapsz 18 VP-t.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1167. tárgyat |
MIHLANIL MEDÁL (823. TÁRGY) Ez a különleges anyagból készült, háromszög formájú medalion, a közepén kidomborodó sárkány képével rendkívül értékesnek tűnik. A nyakadba akasztva, a mágikus varázstárgy érintése nyomán, különleges érzésed lesz, a medál a következő pluszokat adja: +5 egészség, +5 ügyesség, +5 szerencse, +5 MXTU, +50 max. ép. A tárgy rendkívül ragaszkodik gazdájához, másik kalandozónak nem átadhatod át. |
ENERGIAELEMENTÁL (577. SZÖRNY) Az energiaelementálok egy idegen létsík szülöttei. Tiszta, vakító fény-energiából áll a testük, semmi másból. Csupán eggyé fókuszált tömegmágiával lehet őket az anyagi síkra csábítani, ha viszont sikerül, nincs az a hatalom, ami visszaküldhetné őket. Talán a kyorgok is így jártak velük, talán arra szánták őket, hogy sírjaik felett őrködjenek tovább, ki tudja... Az anyagi sík energiaelementáljai továbbra is a kyorg labirintusok mélyén élnek, minden bizonnyal csak a pillanatra várva, hogy más életformák energiáit magukba szipolyozhassák. A vámpirizációra immúnisak, csak mágikus fegyver sebezheti őket. |
ALKOTÓ (578. SZÖRNY) Csak nem! Az nem lehet, hogy azok az álmaid, melyben a techno-manó férfi határozott kontúrokkal megjelent előtted, a valóság talaján gyökereződtek. Amikor megpillantod magad előtt a tömzsi testet, melyet két még tömzsibb láb cipel látszólag céltalanul előre, kettéáll mindkét füled a meglepődéstől. A tizenkét előre tapogatózó széles csáp csupán ráadás a furcsaságok sorában. Az Alkotók a kyorgok által meghurcolt rabszolgák mágikus módszerekkel felturbózott, "agyatlan" változatai, akiket arra a célra fejlesztettek tovább, hogy a mindennapos teendőkkel (pl. varázstárgy és mindenféle kütyük készítése) ne a nemes uraknak kelljen bajlódniuk. Ezek a biorobotok remekül el is látták a feladataikat egészen az ominózus, kyorgokat kipusztító balesetig, akkor viszont mintha hiba támadt volna a programjaikban, a békés lényekből mindenkit megtámadó vérszomjas fenevadak lettek. A kinézetük és billegő járásuk alapján nehéz ezt elképzelni, ugye? Akkor várjuk meg, mi lesz a véleményed az első találkozás élményei után. |
Erő: | 74 (85) | Szint: | 49 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 74 (84) | Támadás: | 59 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 91 kg |
Ügyesség: | 75 | Védekezés: | 89 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 33/43 év |
Egészség: | 74 (76) | Életpont: | 1562/1422 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 83 (80) | Varázspont: | 2772/1669 | Pénz: | 6878 arany | Kép. pont: | 15 |
Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 303/106 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8 | ökölvívás: | 48 | szúrófegyverek: | 27 |
vágófegyverek: | 12 | ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 4 |
dobófegyverek: | 38 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (160%) << kyorgölő penge (#875) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); ezüstshuriken (#327) (25 -34.); hajító csillag (#939) (35 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43 | 2. nyomkövetés: | 157 | 3. lopás: | 7 |
4. mászás: | 29 | 5. csapdakészítés: | 35 | 6. csapdaészlelés: | 24 |
7. gyógyítás: | 137 | 8. titkosírás: | 15 | 9. felderítés: | 33 |
10. szörnyidomítás: | 8 | 11. teológia: | 188 (+1) | 12. taumaturgia: | 124 |
13. szerencsejáték: | 4 | 14. versengés: | 18 (+1) | 15. harcművészetek: | 46 |
16. zene: | 10 | 17. szörnyismeret: | 46 | 18. pszi: | 34 |
19. zárnyitás: | 27 | 20. vadászat: | 15 | 21. vitalitás: | 2 |
22. bányászat: | 40 | 23. úszás: | 10 | 24. főzés: | 7 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 116 | |||
8. képességpont: 1 | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 1 | 12. halhatatlanság: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 18 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 33 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 33 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ) |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
halálelementál (#279), lidércúr (#252), sötét ölész (#314), Rém (#315), ezerszemű bestia (#288), szárnyaló halál (#456), tleikan főbíra (#512), mutáns bunthar (#398), rothadó borzalom (#633) (csak egyszer), Ylgoroth (#332), trakuun lidérc (#576) (csak egyszer), kreiton idéző (#510) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
ember (#1), lélekorzó (#390), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) |
nekromanta csókja (#230, 22 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +11 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 1 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | ősi sorvasztás (#258) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | túlvilág lehelete (#177) | kí koncentráció (#69) |
Pörhemór köre (#205) (111,10,1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pusztító végzet (#106) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), energiapajzs (#103), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 28, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pusztító végzet (#106) | >> | Éjvadász (#502) | sötét halál (#45) | >> | 35. szintű lényekre | |
pusztító végzet (#106) | >> | 39. szintű lényekre | sötét halál (#45) | >> | 30. szintű lényekre | |
armageddon (#218) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | pusztító végzet (#106) | >> | Strissha (#528) | |
pusztító végzet (#106) | >> | hótarantula (#464) | pusztító végzet (#106) | >> | hájas okerón (#462) | |
pusztító végzet (#106) | >> | varkaudar remete (#465) | pusztító végzet (#106) | >> | kettéroppantó (#471) | |
pusztító végzet (#106) | >> | rubin góliát (#473) | pusztító végzet (#106) | >> | leviathán lárva (#476) | |
pusztító végzet (#106) | >> | fekélyes hernyó (#489) | pusztító végzet (#106) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan házőrző (#507) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan behemót (#511) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
puha ütés (#60) | >> | homokcápa (#448) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
pusztító végzet (#106) | >> | shokara bogár (#436) | pusztító végzet (#106) | >> | őshonos sziklozug (#447) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | pusztító végzet (#106) | >> | Raia avatárja (#382) | |
pusztító végzet (#106) | >> | haprszagú Thargodan (#699) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 28, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 harcos, 6 királynő, 4 élőholt, 5 vadász, 4 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 13. Legjobb pontszámod: 158. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | csillagbot (#929) | 2 | csuklyavirág (#133) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | ragasztó (#83) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | sallank karom (#128) | 7 | spiritusz (#170) | 6 | varkaudar csont (#1113) | |||
216 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
50 | arany (#50) | 4 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | |||
1 | drakolder póráz (#773) | 26 | karbin plazma (#199) | 1 | kreiton fókusz (#853) | |||
1 | mihlanil medál (#823) | 21 | pézsmatökmag (#934) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
6 | vámpírfog (#1221) |